saltanat lutun elan berig
«12345»Pages: 4/5     Go
بۇ تېما 10297 قېتىم كۆرۈلدى
dilsoz
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7024
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 62
شۆھرەت: 315 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 315 سوم
تۆھپە: 189 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 189 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 27(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-22
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

نۇمۇر سىزىغى بىلەنلا  قاپتۇ بۇ بالىلار  ،شۇنداق تۇۋەن نومۇر  چىكى بىلەن بولسىمۇ شۇ  ئالىي مەكتەپلەرگە ئۆتىپ قوش تىلدا ياكى خەنزۇۋان بالىلار ئوقىغان سىنىپلاردا  ۋ ەياكى ئارلاش سىنىىپلاردا  ئۇقۇپ نى نى  يوقىرى نومۇر بىلەن ئۆتىپمۇ قولىغا دېپلومىنى يا باكلاۋورلۇق كېنىشكىسىنى ئالالمىغانلار ئالدىدا  ئۇقۇش مۇكاپات پۇلىنى ئېلىپ ئۇقۇپ  قولىدا ھەرخىل كېنىشكىلىرى تۇرۇپمۇ خىزمەت يوق .شۇ 500يۇئەنلىك كەنىت كادىرى بۇلۇش  ئۈچۈنمۇ ئىچكىردە يەنە  ئىككى يىل تەربىيلىنىۋاتقانلارنىڭ گېپىنى قىلىشمايسىلەر .....
چوققا [33 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-23 20:08 |
karwan2012
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9051
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 15 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 15 سوم
تۆھپە: 8 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 8 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-23
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قېرىندىشىمىز كەنجى ھەقىقەتەن دانا پىكىر قىلىپتۇ،مەن تامامەن قوللايمەن،بىزنىڭكىلەر ئالى مەكتەپكە قانداق ئۆتىۋاتىدۇ،ئېيتىپ بېرەي:ماتىماتىكا دەرىسدىمۇ ئەدىبىيات ياكى خەنزۇ تىلى ئۆگىنىپ ئولتۇرىدۇ،مەقسەت  ئككىسىدىن  ھىچ بولمىغا ندا 230نومۇرنى قولغا كەلتۈرۈش،ۇنۋېرسالدىن كەم دىگەندە 100 نومۇر ئالسا ماتىماتىكىنى تەۋەككۈل قىلىدۇ،تەلىيى كېلىپ 30 ئالسا ئۆتتى دىگەن شۇ.لېكىن ساپا بەك تۆۋەن،ئاددى ماتىماتىكا بىلىملىرىنىمۇ بىلمەيدۇ،ھەتتا تۆت ئەمەل ھىساپلاشنىمۇ بىلمەيدىغانلار  ساماندەك،ئەنە شۇلار ئالى مەكتەپنىڭ تولۇق كۇرسىغا كېتىۋاتىدۇ،ئۇھ تارتىپ قويۇشتىن باشقا ئامال يوق،ساىتىپەزلىكنى ئۆزىمىز ئۆگىتىۋاتىمىز .
lutun
چوققا [34 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-23 22:06 |
roli
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9067
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 9
شۆھرەت: 45 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 45 سوم
تۆھپە: 27 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 27 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-23
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 10قەۋەتتىكى kanjiدە2012-06-29 21:47يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
مىنىڭچە ماتىماتىكىغا نومۇر سىزىقى بەلگىلىگىنى ياخشى ئىش،150نومۇرلۇق سۇئالدا 35ئالالماي تۇرۇپ ئۆزىنى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپتە ئوقۇدۇم دىيىش نومۇسسىزلىق،60نومۇر ئا ب س د تاللاش سۇئالى 12تال،ماتىماتىكا ئۇقمايدىغان ئادەم جۆلۈپ تاللىسىمۇ 20نومۇر ئالالايدۇ،20نومۇرلۇق بوش ئورۇنمۇ ئۇنچە تەس ئەمەس،ھىسابلاش سۇئاللىرىغا مۇھىم فورمىلالارنى يىزىپ قويۇش ئارقىلىق يەنە كام دىگەندە20نومۇر ئالغىلى بولىدۇ،ھىلىمۇ بىز ئەدەبىيات ۋە خەنزۇتىلى نەتىجىگە بەكلا تايىنىدىغان بولۇپ قالدۇق،خەنلەرگە ئىنگىلىزتىلى ئۆگىنىش مۇھىتى بىزنىڭ خەنچە ئۆگىنىش مۇھىتىدىن كۆپ ئاز،خەنلەر بىلەن نومۇر سىزىقى پەرقىمىز 100نومۇردىن كام بولۇپ باقمىدى،ئەسلى تەبئى پەن ۋە ماتىماتىكا نەتىجىمىزگە نومۇر سىزىقى قويۇشنى ئۈمىد قىلىمەن،چۈنكى ئالى مەكتەپتە ئەڭ ئەسقاتىدىغىنى ماتىماتىكا ،ھەرقانداق كەسىپتە ئوقۇشتىن قەتئىنەزەر  ماتىماتىكىغا سەل قاراشقا بولمايدۇ!

12يىل ماتىماتىكا ئۆگىنىپ ، ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىدا 34 نومۇرنىمۇ ئالالمىسا نېمە دىگۈلۈك ؟
چوققا [35 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-23 22:35 |
kaxtixi
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9138
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 18
شۆھرەت: 95 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 95 سوم
تۆھپە: 56 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 56 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 27(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-22
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مىنىڭچە ماتىماتىكىغا نومۇر چەك بەلگىلەش توغرا، چۇنكى بالىلىرىمىز ماتىماتىكا ئۈگۈنىشنى خالىمايدۇ،ماتىماتىكا ئانچە سىرلىق ئەمەس كۆپچىلىك دىگەندەك 150 نۇمۇردىن 34 نومۇرنى ئىلىشى ئەقىلگە سىغىدۇ.بالىلار سىجىللىقتىن قورقىدۇ. ئەستايىدىن ماتىماتىكا ئۇگەنمەيدۇ. باشقىلارغا قاراپ باقايلى باشقىلار ئۈگەنگەننى بالىلىرىمىز چۇقۇم ئۈگۈنەلەيدۇ!
istanbol
چوققا [36 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-28 00:10 |
aqqikjan
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9182
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 5
شۆھرەت: 25 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 25 سوم
تۆھپە: 15 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 15 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىز  تۇرمۇشىمىز نىڭ  ھەر بىر قەدىمىدا ھېسابتىن ئايرىلالمايمىز  شۇڭا ماتېماتىكىنى ياخشى ئۇگىنىشېمىز كېراك:::::::::     
simfoniya
1363672034@qq.com
چوققا [37 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-28 00:38 |
ئەرتۈڭە
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 9147
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 489
شۆھرەت: 2685 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2686 سوم
تۆھپە: 1564 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1568 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 351(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 15قەۋەتتىكى موزاتدە2012-06-29 23:58يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
مېنىڭچە   نۇمۇر  چېكنىڭ   بولشىدىن   ۋايساشقا  بولمايدۇ  ،   قايسى   بىر  يىلى  ئامېرىكىدىكى  نىگىرلار  ئۆزىنىڭ   نۇمۇر  چېكنىڭ   ئاق تەنلىكلەردىن  2نۇمۇر  تۆۋەن  بولۇپ   قالغىنغا  «بۇ  بىزنى   كەمسىتكەنلىك   ،ئۇلار  ئالالىغان   نۇمۇرنى   بىزمۇ   ئالالايمىز«  دەپ  بۇ   خىل   ئېتبار  سىياسەتكە  نارازىلىق بىلدۈرۈپ   نامايىشى   قىلغان  ئىكەن  .    بىزنىڭ   باللارمۇ   چۇقۇم   شۇلاردەك   نۇمۇر  ئېلىشقا  تىرششى   كېرەك  .   
   بۈگۈنكى  ئىلىم   پەن  رىقابىتدە   خەنزۇ   قېرىنداشلاردىن   ئىشىپ   كېتىشكە  بۇلدىكى  ھەرگىز  ئۇلاردىن  كېيىن  قېلىشقا  ياكى  ئۇلار  بىلەن   تەڭلىشىپ   قېلىشقا  بولمايدۇ   ،   ئەگەر  تەڭلىشىپ    قالساق   ياكى  ئارقىدا   قالساق   كەلگۈسدە  نان   تېپىپ   يېيشىمىز  تەسكە  توختايدۇ  


راست بىز باشقا پاراڭنى كۆپ سالماي مۇشۇ تېمىدىكى نېگىر ئىدىيەسىنى ھازىرلاشقا تىرىشساق بولغۇدەك، بولغۇدەك ئەمەس چوقۇم شۇنداق قىلىش كېرەك ئىكەن، ھەممەيلەن باللىرىمىزنى مۇشۇخىل ئوغۇل بالا مېېجەز بولۇشقا يېتەكلەيلى
lutun
چوققا [38 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-28 01:27 |
xireli
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8760
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 10 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 10 سوم
تۆھپە: 6 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 6 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-08-23
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزدىكى ئاجىزلىق مانا مۇشۇ پەندە،پەرزەنىتلىرمىزنىڭ زىھنىنى ئىچىش ئۇچۇن  ماتىماتىكىنى كىچىكىدىن باشلاپلا چىڭ تۇتۇش كىرەك،ماتىماتىكا بۇنچىۋالا تەس پەن ئەمەس
ئادەم ئەتكەنگە ئادەمىي ئەت
چوققا [39 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-28 15:07 |
boran暴风
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9691
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 3
شۆھرەت: 15 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 15 سوم
تۆھپە: 9 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 9 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 8(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-21
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-05
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىز تەبى پەنلەنى تىرشىپ ئۆزىمىزنى كۈچەيتمىسەكمۇ بولمايدۇ ،ئەمما يۇقاررقىلانىڭ پىكىرىنىمۇ ئورۇنسىز دىگىلى بولمايدۇ دە .
istanbol
چوققا [40 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-08-21 01:11 |
ensan
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9807
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1
شۆھرەت: 5 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 5 سوم
تۆھپە: 3 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 3 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-08-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئامرىكىدىكى  نىگىرلانىڭ  ئالىي مەكتەپ  نۇمۇر  سىزىقىنى  ئاق تەنلىكلەر  بىلەن تەڭ قىلىپ  بەسۇن   دەپ  نامايىش  كىلغانلىقىنى  ئاڭلىغان  ئىدىم    ئەسلى   ھەممە نۇمۇر سىزىقىنى   ئوىشاش  كىلسا  بولاتتى   ئاز  سانلىق    كۆپ   سانلىق دەپ   ئايرىماي
چوققا [41 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-08-25 23:25 |
selima
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10253
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 13
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 39 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىمتىھان مائارىپىدىن ساپا مائارىپىغا ئۈتۈش ئۈچۈن بەك ئۇزۇن جەريان كەتسە كىرەك . بۇ ئىشلار ئادەمنى ئويغا سالىدۇ .
چوققا [42 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 18:11 |
pakiza
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10254
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 18
شۆھرەت: 93 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 94 سوم
تۆھپە: 56 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 57 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 14(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قىرىنداشلار  ، ماۋۇ  تېمىدا  خېلى  ئادەمنى قايىل قىلغۇدەك  پىكىرلەر  ئوتتۇرغا  قويۇلۇپتۇ  ، مىنىڭچە مۇنداق بىر ئىشنىمۇ  ئويلىشىپ  باقساق  ،ئالى  ماكتەپ ئىمتىھانىدا  ئوقۇغۇچىلىرىمىز ئاساسى نومۇر ئېلىۋاتقان ئىككى پەننىڭ  سوئالىنى  كىملەر  لاھىلەپ چىقىرىۋاتىدۇ ؟ قانداق ماتىريالغا ئاساسەن سۇئال لاھىلەۋاتىدۇ  ؟   بىچارە بالىلىرىمىز نومۇر ئالالمايۋاتقان  ئونېرسال  پەنلەر بىلەن  ماتىماتىكا  سوئالى بىزگە  قەيەردىن كەلدى  ؟  كىم  لاھىلىدى؟  قانداق ماتىريالغا ئاساسەن  لاھىلىدى ؟  بۇلارنى  ئوبدان ئويلاپ باقساق ياكى بۇ توغرىسىدا  ئىزدىنىپ باقساق  تېخىمۇ ئەتراپلىق  پىكىر   قىلىشىمىزغا پايدىسى بار ...
چوققا [43 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 19:36 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12345»Pages: 4/5     Go
Bagdax bbs » ئەدەبىي ئەسەرلەر