saltanat lutun elan berig
«23456789»Pages: 5/47     Go
بۇ تېما 132094 قېتىم كۆرۈلدى
eztrap
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 9064
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 16
شۆھرەت: 80 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 80 سوم
تۆھپە: 48 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 48 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 50(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزنىڭ ئارىمىزدا ئۆزى قىلىۋاتقان ئىشنىڭ ماھىيىتىنى بىلمەي تۇرۇپ شۇ ئىشنىڭ نىنىنى يەۋاتقانلار ناھايىتى كۆپ.سەن بىر مائارىپچى تۇرۇپ ئۆزۈڭنىڭ قارچۇغىدەك كۆرىدىغان بالاڭنى ياتنىڭ قولىغا بەرسەڭ باشقىلار قانداق قىلىدۇ؟ئەجەبا باشقىلار سەن گەدىنىنى ئىتتىرىپ سىنىپقا كىرگۈزۈۋەتكەن بالاڭغا سەندىن بەك كۆيۈنەرمۇ؟سىنىڭ نەزىرىڭدە باشقىلار شۇنچىلىك ئىقتىدارلىقمۇ؟ئەگەر شۇنداق بولسا ئۇلار ھەرگىزمۇ ئۆزىنىڭ يۇرتىنى تاشلاپ توپا ئۇچۇپ يۈرىيدىغان بۇ يۇرتقا كەلمىگەن بولاتتى؟؟!!(تىل ئۈگەنگەن بىلەن ھەممە مەسىلە ھەل بولۇپ كەتمەيدۇ،بولمىسا تۇنگانلار رىياڭپىزا سىتىپ يۈرمىگەن بولاتتى.يالقۇن روزى)نۆۋەتتە مەكتەپلەردە ئىشلەۋاتقان خەنزۇۋانلارمۇ خىزمەتنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالماي باشلىقنىڭ چاپىننى كۆتۈرۈش بىلەن ئاۋارە بۇلۇپ چاپتىكەشلىك قىلىۋاتمامدۇ؟خەنزۇۋانلار ئارىسىدا قايسىبىرى مىللەتنى تونوتقۇدەك ئىش قىلىپ باقتى؟ئۆزىنىڭ تىلىدىن چەتنىگەنلەر ئەمەلىيەتتە ئۆز روھىدىنمۇ چەتنەيدۇ،ھەتتا ئۆزىنى تونۇمايدۇ.سىنڭ پەرزەنتىڭ كەلگۈسىدە كىم بولماقچى؟ئەمەلىيەتتە سىنىڭ ئوقۇتقۇچى تۇرۇپ شۇنداق قىلغىنىڭ ئۆزۈڭگە بەرگەن باھايىڭلا خالاس.سەن شۇنداق يارىماس ئوقۇتقۇچى....................
چوققا [44 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 13:50 |
mursilat
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2444
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 38
شۆھرەت: 195 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 195 سوم
تۆھپە: 116 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 116 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 86(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-07-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەسسالامۇ  ئەلەيكۇم...خەۋىرىڭىزنى كۇتۇمەن
lutun
چوققا [45 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 14:18 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۈگۈن ھۆكۆمەت ئورۇنلىرىنىڭ قانونىي دەم ئىلىش كۈنى بولغاچقا ئۈرۈمچى شەھىردىكى يەسلىلەرنىڭ تىزىملىكىنى توردىن تىپىپ كۆردۈم بۇ تىزىملىككە دىققەت قىلسام  قوش تىللىق دەپ ئاتالغان يەسلىلەر مىللىيلارنىڭ بولۇپ چىقتى .  خەنزۇ يولداشلار باشقۇردىغان يەسلىلەرنىڭ ئىسمىدا ئۇنداق ئەھۋال ئازكەن ،قوش تىل دەپ يېزىۋالغانىدىن بىرى بولغان 天恩双语早教中心 يەنى تەنئن قوش تىللىق دەسلەپكى تەربىيە مەركىزىگە تېلېفون قىلىپ ئەھۋال ئىگىلىدىم . فامىلىسى ۋاڭ بولغان خانىم تېلېفوننى ئالدى ۋە قوش تىللىق دەپ نام قويىۋىلىشىنىڭ سەۋەبىنى ئىنگىلىس تىلى دەرسى بولغانلىقىدىن دەپ چۇشەندۇردى . مەن ئۇيغۇرچە قوش تىللىق مەكتەپلەردە دەرس خەنزۇچە بولىۋاتىدۇ سىلەرنىڭ ئىنگىلىزچە بولشى كېرەك مەن بالامنى ئىنگىلىزچە دەرس بىرىدىغان مەكتەپكە بىرىمەن دىدىم . ۋاڭ خانىم ھازىر خەنزۇ قوش تىللىق مەكتەپلەر بار لېكىن ئۇنىڭ شەكلى ئىككى خىل بىرى  ئىنگىلىزچە دەرس تەسس قىلىنغان يەنە بىرى دەرىسلەرنى ئىنگلىزچە ئۆتىلىدۇ .  دەرسلەر ئىنگلىزچە ئۆتىلىدىغان مەكتەپلەر دېڭىز ياقىسىدىكى شەھەرلەردە بار  ئۈرۈمچىدە يوق دەپ جاۋاب بەردى . شۇنىڭ بىلەن ئورنى جاڭسۇ ئۆلكىسى ۋۇشى شەھرىدە بولغان   维德双语幼儿园   يەنى  ۋىيدى قوش تىللىق  بالىلار باغچىسىغا تېلېفون قىلدىم . تېلېفوننى بىر خىزمەتچى خانىم ئىلىپ سۇئاللىرىمغا تىل چايناپ ياخشى جاۋاب بىرەلمىگەن ئىدى باغچا مەسئۇلىنى ئۇلاپ بەر دەپ بىۋاسىتە باغچە مەسئولى تېلىفونغا كۆرۈشتۈم ، باغچا مەسئولى بەكمۇ مۇلاھىم گەپ چۈشىندىغان ئىلمى يولداشكەن. مەن ئۇنىڭغا قوش تىللىق يەسلىلەر تەرپىدىن ئالدانغانلىقىمنى ئۇلارنىڭ قوش تىل دەپ قويۇپ ئىنگىلىس تىلىدا ئەمەس يەنىلا خەنزۇ تىلدا دەرس ئۆتىدىغانلىقىدىن قاخشاپ بەردىم ۋە قوش تىل بولغاندىن كېيىن چوقۇم ئىنگىلىس تىلىدا ئۆتىشى كىرەكتە دەرس دىگەننى بولمىسا نېمە دەپ قوش تىل دەپ ۋىۋىسكا ئىسىپ ئادەم ئالدايدۇ  سەمىمى راستچىل يەسلى بولسا 4 ياشلىق بالامنى بىرەتتىم دىدىم ئەلۋەتتە تەلەپپۇزۇمنى كونترول قىلىپ ئۆزەمنىڭ ئانا تىلدا دەرس ئۆتىلىدىغان مەكتەپ تاپالماي يۇرگەن  بىچارە ئۇيغۇر ئىكەنلىكىنى پەقەت چاندۇرمىدىم  .باغچا مەسئولى گىپىمنى بۆلۈۋەتمەي ئەستايىدىل ئاڭلىدى . لېكىن ئىنگىلىس تىلىدا ئوقۇتۈش ئىلىپ باردىغان بۇ باغچىنىڭ مەسئولى ماڭا مىنىڭ  ساپ  ئىنگىلىس تىلىدا دەرس ئۆتۈش  تەكلىپىمنىڭ  ئىلمى بولمايدىغانلىقىنى چۈشەندۇرۈپ  باغچىدا ئانا تىل يەنى خەنزۇ تىلىنىڭمۇ مۇۋاپىق ئىشلىتىلىدىغانلىقىنى ئەسكەرتتى . ئۇنىڭ دىيىشىچە ئانا تىل يەنىلا مۇھىم ئىكەن .ئۇ يەنە  ئوقۇ ئوقۇتۈش ئىشلىرىدا بالىلارنى مەركەز قىلىش لازىملىقىنى بالىلار ئىگىلەپ بولغان ئانا تىلدىن پايدىلانماسلىق بالىنىڭ تەربىيىسىگە نىسبەتەن ئىسراپچىلىق بولىدىغانلىقىنى  تەكىتلەپ ئۆتتى  .  مەن يەنىلا جاھىللىق قىلىپ ئۆز گىپىمنى يورغىلاتسام باغچا مەسئولى سىزنىڭ بالىڭىزنى بىز چەت ئەللىك بالىلار سىنىپىغا ئالساڭ بولغىدەك دېدى . مەن ماقۇل شۇنداق قىلساڭلارمۇ قىلىڭلار دىسەم باغچا مەسئولى ھازىر بالىلار كۆپ ،بالىڭىزنى ئالالمايمىز نۆۋەت ساقلاۋاتقان 10 نەچچە بالا بار . ئاتا ئانىلارنىڭ بالىلىرىنى ئىنگلىزچە تەربىيىلەش قىزغىنلىقى  سىزنىڭكىدەك كۈچلىك دېدى .ماڭا قىزىق بىلىنگىنى باغچە مەسئۇلىنىڭ ئانا تىل يەنى خەنزۇ تىلىنىڭ مۇھىملىقىنى مىللى ھىسياتقا تايىنىپ ئەمەس ئىلمى نۇقتىنەزەر بىلەن چۈشەندۇرۈپ تۇرسىمۇ نۇرغۇن ئاتا-ئانىلارنىڭ ئىنگلىز تىلىدا ئوقۇتۇش ئىلىپ بارغاندا خەنزۇ تىلىنى قانچە ئاز ئىشلەتسە شۇنچە ياخشى دەيدىغان ناتوغرا قاراشتا چىڭ تۇرۇۋالغانلىقىنى ئىيتىپ بەرگىنى بولدى        

بۇ ئەھۋاللاردىن بىلگەنلىرىم

(1)بالىلار باغچىسىدا قوش تىللىق دەپ ئاتىلىشى شەرت ئەمەس چۈنكى خەنزۇلار يەسلىسىنىڭ مۇتلەق كۆپچىلىكىنىڭ ئىسمىدا  ئۇنداق گەپ يوق . جۇڭگودا ھەممە مىللەت باراۋەر  
(2)بالىلار باغچىسىدا ئۇيغۇر تىلىدا دەرس ئۆتسە بولىدىكەن  چۈنكى خەنزۇلار دېڭىز بويلىرىدا ئىنگلىزچە ئوقۇتۇش ئىلىپ بېرىدىغان مەكتەپلەرنى قۇرۇپتۇ . جۇڭگودا ھەممە مىللەت باراۋەر


قوشۇمچە خام  خىيال    
مىللى بالىلارنىڭ ئىنگىلىزچە تەلەپپۇزى بەك ياخشى ،ئىنگىسچىنى راۋان سۆزلىيەلەيدىغان ئۇيغۇر بالىلار ئۈرۈمچىدە  لاغايلاپ يۇرىيدىغان ئامرىكىلىقلاردىن پايدىلىنىپ  ئىچىكىرنىڭكىدەك دەرسنى ئىگىلىزچە ئۆتىدىغان بالىلار باغچىسىنى قۇرۇپ خەنزۇ بالىلارنى تەربىيلىسەك  ئانا تىل يەسلىسىگە كۈچلىك ئىقتىسادى مەنبە ھازىرلىيالايدىكەنمىز دەپ ئويلاپ قالدىم      





يوقىرقى ئۇچۇرلارنى رەتلەپ خاتىرەمگە ئىلىش جەريانىدا يەنە بىر ھس قىلغىنىم ئانا تىل يەسلىسى قۇرۈش جەريانىنى باغداش مۈنبىرىدە پاكىتلىق تونۇشتۈرۈشتا ئاۋازنى ياخشى  ئالىدىغان ئۈسكىنىگە  مۇھتاجكەنمەن. قوتا تىلىفونىمدا ياخشى ئالالماپتۇ ئاۋازلارنى   .بولسا ئۈسكىنە تونۇشتۈرۈڭلار  
[ بۇ يازمىنىkanoniyolدە2012-09-08 15:00قايتا تەھرىر ]
چوققا [46 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 14:46 |
abdulla350
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 5212
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 22
شۆھرەت: 113 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 114 سوم
تۆھپە: 68 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 69 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 63(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-12-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم تېما ئىگىسى قېرىندىشىم،باغداشتىكى قېرىنداشلا ھەممىمىزگە جانابى
ئاللاھنىڭ سالامى ۋە رەھمىتى بولسۇن!
ھاقارەتلىك تۇرمۇشتىن،ساداقەتلىك ئۆلۈم ياخشى ئەمەسمۇ؟! ئۇيغۇر مىللىتىنى قوغداش
يولىدا،ئەجدات-ئەۋلات ئالدىدىكى ھەربىر ئۇيغۇرنىڭ باشتارتماس بۇرچىمىز بولغان
مىللى كىملىگىمىزنى،گۈزەل تىلىمىزنى،دىنىمىزنى،تارىخى مەدەنىيەت مىراسلىرىمىزنى
راۋاجلاندۇرۇشقا بىركىشلىك ھەسسە قوشۇشقا مىللى روھنى ئويغىتىدىغان نادىر
بىر تېما بوپتۇ  كۈچۈمنىڭ يىتىشىچە قوللايمەن!
مەلۇم بىر توربەتتە ئىلھام توختى ئەپەندىمنىڭ ‹‹ئۇيغۇر تىلىنى قوغداش لاھىيەسى››نى
بىرلەشكەن دۆلەتلەر تەشكىلاتىنىڭ‹‹يەرلىك مىللەتلەرنىڭ ھەق-ھوقۇقلىرىنى قوغداش››
باياننامىسى بىلەن قوشۇپ مەرگىزى كومتىت،گوۋيەن،مىللەت-دىن ئىشلىرى كومتىتى
مائارىپ مىنىستىرلىقى قاتارلىق ئورۇنلارغا ئىمزالىق خەت يېزىپ،(ئىمزا قويغۇچىلار نىڭ ئىچىدە
خەنزۇ،ئۇيغۇر،تىبەت قاتارلىق مىللەتتىن تەركىپ تاپقان200دىن ئارتۇق ئادەم باركەن)
يوللىغانلىغىنى كۆرگەن ئىدىم (كىيىن ئۇتىما توردىن يوقاپ كەتتىمۇ تاڭ قايتا تېپىلمىدى)
بۇنىڭ نەتىجىسى قانداق بولاركىن؟ بىلمىدۇق.
بۇتېمىنى كۆرگەن، ئەۋلاتلار ئالدىدا ئۆزىنى ئۇيغۇر ھىساپلايدىغان قېرىنداشلىرىمىز
كەلگۈسىمىز ئۈچۈن بوشاشماستىن تىرشايلى ئۇشبۇ قېرىندىشىمىزنى قولىمىزدىن
كىلىشىچە قوللايلى!بۇتېمىنىڭ داۋامىغا،تەققىياتىغا تەشنامەن!
[ بۇ يازمىنىkurdaxدە2012-10-17 00:31قايتا تەھرىرلىد ]
istanbol
چوققا [47 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 15:13 |
meshrep
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8641
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 34
شۆھرەت: 170 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 170 سوم
تۆھپە: 102 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 102 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 62(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-07-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-30
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

              
simfoniya
چوققا [48 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 15:31 |
koray
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10104
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 11
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 37 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 37 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 15(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 46قەۋەتتىكى kanoniyolدە2012-09-08 14:46يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
بۈگۈن ھۆكۆمەت ئورۇنلىرىنىڭ قانونىي دەم ئىلىش كۈنى بولغاچقا ئۈرۈمچى شەھىردىكى يەسلىلەرنىڭ تىزىملىكىنى توردىن تىپىپ كۆردۈم بۇ تىزىملىككە دىققەت قىلسام  قوش تىللىق دەپ ئاتالغان يەسلىلەر مىللىيلارنىڭ بولۇپ چىقتى .  خەنزۇ يولداشلار باشقۇردىغان يەسلىلەرنىڭ ئىسمىدا ئۇنداق ئەھۋال ئازكەن ،قوش تىل دەپ يېزىۋالغانىدىن بىرى بولغان 天恩双语早教中心 يەنى تەنئن قوش تىللىق دەسلەپكى تەربىيە مەركىزىگە تېلېفون قىلىپ ئەھۋال ئىگىلىدىم . فامىلىسى ۋاڭ بولغان خانىم تېلېفوننى ئالدى ۋە قوش تىللىق دەپ نام قويىۋىلىشىنىڭ سەۋەبىنى ئىنگىلىس تىلى دەرسى بولغانلىقىدىن دەپ چۇشەندۇردى . مەن ئۇيغۇرچە قوش تىللىق مەكتەپلەردە دەرس خەنزۇچە بولىۋاتىدۇ سىلەرنىڭ ئىنگىلىزچە بولشى كېرەك مەن بالامنى ئىنگىلىزچە دەرس بىرىدىغان مەكتەپكە بىرىمەن دىدىم . ۋاڭ خانىم ھازىر خەنزۇ قوش تىللىق مەكتەپلەر بار لېكىن ئۇنىڭ شەكلى ئىككى خىل بىرى  ئىنگىلىزچە دەرس تەسس قىلىنغان يەنە بىرى دەرىسلەرنى ئىنگلىزچە ئۆتىلىدۇ .  دەرسلەر ئىنگلىزچە ئۆتىلىدىغان مەكتەپلەر دېڭىز ياقىسىدىكى شەھەرلەردە بار  ئۈرۈمچىدە يوق دەپ جاۋاب بەردى . شۇنىڭ بىلەن ئورنى جاڭسۇ ئۆلكىسى ۋۇشى شەھرىدە بولغان   维德双语幼儿园   يەنى  ۋىيدى قوش تىللىق  بالىلار باغچىسىغا تېلېفون قىلدىم . تېلېفوننى بىر خىزمەتچى خانىم ئىلىپ سۇئاللىرىمغا تىل چايناپ ياخشى جاۋاب بىرەلمىگەن ئىدى باغچا مەسئۇلىنى ئۇلاپ بەر دەپ بىۋاسىتە باغچە مەسئولى تېلىفونغا كۆرۈشتۈم ، باغچا مەسئولى بەكمۇ مۇلاھىم گەپ چۈشىندىغان ئىلمى يولداشكەن. مەن ئۇنىڭغا قوش تىللىق يەسلىلەر تەرپىدىن ئالدانغانلىقىمنى ئۇلارنىڭ قوش تىل دەپ قويۇپ ئىنگىلىس تىلىدا ئەمەس يەنىلا خەنزۇ تىلدا دەرس ئۆتىدىغانلىقىدىن قاخشاپ بەردىم ۋە قوش تىل بولغاندىن كېيىن چوقۇم ئىنگىلىس تىلىدا ئۆتىشى كىرەكتە دەرس دىگەننى بولمىسا نېمە دەپ قوش تىل دەپ ۋىۋىسكا ئىسىپ ئادەم ئالدايدۇ  سەمىمى راستچىل يەسلى بولسا 4 ياشلىق بالامنى بىرەتتىم دىدىم ئەلۋەتتە تەلەپپۇزۇمنى كونترول قىلىپ ئۆزەمنىڭ ئانا تىلدا دەرس ئۆتىلىدىغان مەكتەپ تاپالماي يۇرگەن  بىچارە ئۇيغۇر ئىكەنلىكىنى پەقەت چاندۇرمىدىم  .باغچا مەسئولى گىپىمنى بۆلۈۋەتمەي ئەستايىدىل ئاڭلىدى . لېكىن ئىنگىلىس تىلىدا ئوقۇتۈش ئىلىپ باردىغان بۇ باغچىنىڭ مەسئولى ماڭا مىنىڭ  ساپ  ئىنگىلىس تىلىدا دەرس ئۆتۈش  تەكلىپىمنىڭ  ئىلمى بولمايدىغانلىقىنى چۈشەندۇرۈپ  باغچىدا ئانا تىل يەنى خەنزۇ تىلىنىڭمۇ مۇۋاپىق ئىشلىتىلىدىغانلىقىنى ئەسكەرتتى . ئۇنىڭ دىيىشىچە ئانا تىل يەنىلا مۇھىم ئىكەن .ئۇ يەنە  ئوقۇ ئوقۇتۈش ئىشلىرىدا بالىلارنى مەركەز قىلىش لازىملىقىنى بالىلار ئىگىلەپ بولغان ئانا تىلدىن پايدىلانماسلىق بالىنىڭ تەربىيىسىگە نىسبەتەن ئىسراپچىلىق بولىدىغانلىقىنى  تەكىتلەپ ئۆتتى  .  مەن يەنىلا جاھىللىق قىلىپ ئۆز گىپىمنى يورغىلاتسام باغچا مەسئولى سىزنىڭ بالىڭىزنى بىز چەت ئەللىك بالىلار سىنىپىغا ئالساڭ بولغىدەك دېدى . مەن ماقۇل شۇنداق قىلساڭلارمۇ قىلىڭلار دىسەم باغچا مەسئولى ھازىر بالىلار كۆپ ،بالىڭىزنى ئالالمايمىز نۆۋەت ساقلاۋاتقان 10 نەچچە بالا بار . ئاتا ئانىلارنىڭ بالىلىرىنى ئىنگلىزچە تەربىيىلەش قىزغىنلىقى  سىزنىڭكىدەك كۈچلىك دېدى .ماڭا قىزىق بىلىنگىنى باغچە مەسئۇلىنىڭ ئانا تىل يەنى خەنزۇ تىلىنىڭ مۇھىملىقىنى مىللى ھىسياتقا تايىنىپ ئەمەس ئىلمى نۇقتىنەزەر بىلەن چۈشەندۇرۈپ تۇرسىمۇ نۇرغۇن ئاتا-ئانىلارنىڭ ئىنگلىز تىلىدا ئوقۇتۇش ئىلىپ بارغاندا خەنزۇ تىلىنى قانچە ئاز ئىشلەتسە شۇنچە ياخشى دەيدىغان ناتوغرا قاراشتا چىڭ تۇرۇۋالغانلىقىنى ئىيتىپ بەرگىنى بولدى        

بۇ ئەھۋاللاردىن بىلگەنلىرىم

(1)بالىلار باغچىسىدا قوش تىللىق دەپ ئاتىلىشى شەرت ئەمەس چۈنكى خەنزۇلار يەسلىسىنىڭ مۇتلەق كۆپچىلىكىنىڭ ئىسمىدا  ئۇنداق گەپ يوق . جۇڭگودا ھەممە مىللەت باراۋەر  
.......

بۇ ئىنكاسنى ناھايىتى تىز يېزىۋاتىمەن، چۈنكى ھېلى خىزمەت مۇناسىۋىتى بىلەن سىرتقا چىقمىسام بولمايدۇ،
گەپنىڭ قىسقىسى غايىڭىزدىن ناھايىتى خۇش بولىۋاتىمەن، لېكىن ئىش ئېلىپ بېرىش ئۇسۇلىڭىزدىن ئاز تۇلا ئەنسىرەپ قالدىم، بۇ ئىشىڭىز توغۇرسىدا مەن باشتىمۇ  بىر ئىنكاس يازغان، ۋاقىت سەۋەبىدىن تولۇق يازالماي قالغان.
سىزگە يەنە تەكلىپ:
1. كۆڭۈل قويۇپ پىلانلانغان ئىش چۇقۇم روياپقا چىقىدۇ.
2.سىز ئۈن-سىن ئېلىش ئۈسكۈنىسى تەييارلاپ نىمە قىلماقچى؟سىز بولمايدۇ دىگەن جاۋاپقا ئېىرىشكەندىن كىيىن سوتلاشماقچىمۇ؟بۇ پەقەتلا بىر بالىلارچە خىيال!!!!ئۈن-سىن ئۈسكۈنىسىنى ئىشلىتىپ بارلىق جەرياننى ئېلىۋالسىڭىزمۇ ئۇنىڭ قانچىلىك پايدىسى بولىدۇ؟ ئۆز پۇتىڭىزغا كەركە چاپماقچىمۇ؟ ئۈن سىن ماتىريالى تەييارلىماي ئاز دىگەندە 50 تۈمەن خەلق پۇلى يەنى مەبلەغ تەييارلاڭ!!!
3.  بىكار بوپقالسىڭىز ئايلىنىپ ياخشى ئورۇننى ئۇقۇشۇپ 3يىلدىن بەش يىلغىچە ئىجارىگە ئېلىشنى ئويلىشىڭ!!!
4. قوش تىللىق يەسلىسى ئېچىڭ، شۇنى ئىسىڭىزدە بۇلسۇنكى يەسلى مەكتەپ ئەمەس،مەجبۇرىيەت مائارىپى ئەمەس، ئۇ بىر شەخس ئىگىلىگىدىكى پۇل تېپىشىنى مەقسەت قىلغان بىر خۇسۇسىي ئورۇن، ئۇنىڭ ئايلىنىشىنى قانۇندا يول قويغان دائىرىدە ئۆزىڭىز بەلگىلەيسىز!!!   
5. يەڭگىللىك قىلماڭ!!!!چۈنكى سىز قۇرماقچى بولغان ئورۇن مەۋھۇم بولغان ئوبىكتىپنى، يەنى ئوقۇتقۇچىنىڭ كاللىسىدىكى مەۋھۇم نەرسىنى ئوقۇغۇچىغا سېتىپ مەۋجۇت بولۇپ تۇرىدىغان ئورۇن، بۇنداق ئو رۇننى قورۇش بىر ئىش، ئۇنى ئۆز سېستىمىسى بويىچە ئايلاندۇرۇش يەنە بىر ئىش،ئۇنىڭ قانداق ئايلىنىشى شۇ كىنىشكە بەرگەن ئورۇنلارنىڭ يېرىم يىللىق، يىللىق تەكشۇرۇشى،بېكىتىشى بويىچە بولىدۇ ،ئۇلار بىلەن باشتىلا پالتا پىچاق كۆتۈرۈشۈشنىڭ ھېچقانداق ئەھمىيىتى يوق!!!
ئۇلۇغ ئىشلار ئۈچۈن سەۋىرچان بولۇش كېرەك، كۈلۈمسىرەشنى ئۈگىنۋىلىڭ،
ئاللاھ ئىشلىرىڭىزنى ئاسان قىلسۇن!!!!بۇنداق ئىشلار بىر ئۆمۈر قان تەر تۆكۈشكە ئەرزىيدىغان ئىش، مېنىڭ كۆڭلۈمدىكى قىلالمايۋاتقان يارىلىرىمنىڭ بىرى،  ئىشىڭىزنىڭ تەرەققىياتىنى بىلىشكە ھەرۋاقىت ئىنتىزارمەن!!!! 
 
lutun
چوققا [49 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 15:47 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قوراي، بۇ ئىشقا كۆڭۈل بۆلگىنىڭىزگە رەھمەت  ،يولداش ۋىنجاباۋ 服务型政府  يەنى مۇلازىمەت تىپىدىكى ھۆكۆمەت قۇرىمەن داۋاتىدۇ  . پۇقرالارنىڭ قانونى ھوقۇق مەنپەتىگە خىزمەت قىلماق ھۆكۈمەتنىڭ ۋەزىپىسى. مىنىڭ  يۈرەك پارەمنى ئانا تىلدا ئوقۇتۈش ھوقوقۇم قانونلىق ئىكەن نېمىشقا قوش تىللىق يەسلىسى ئاچىدىكەنمەن ؟!  
بۇ سەپەرنى بالىلار باغىچىسى بىلەن توختاپ قالىدۇ دەپ ئويلىمىغايسىز« ئانا تىلىم بالىلار باغچىسى»قۇرۇلغاندىن كېيىن باغداش مۇنبىرى سالامەت بولسىلا ئانا تىلىم باشلانغۇچ مەكتىپى ،ئانا تىلىم ئوتتۇرا مەكتىپى قاتارلىقلارنى قۇرۇش سەپىرىنى مۇنبەر يۇزىدە جامائەتنىڭ كۆز ئالىدىدا ئىلىپ بىرىش ئويۇم بار .چۈنكى مۇشۇنداق بولغاندىلا ئىشلار يولداش ۋىنجاباۋ دىگەندەك ئوچۇق ئاشكارا كۈن نۇرى ئاستىدا بولىدۇ .
ئەنسىرىمەڭ كەمىنە قۇرۇق شۇئار توۋلايدىغانلاردىن ئەمەس
ئۈن-سىن ئېلىش ئۈسكۈنىسى تەييارلاش مەسىلىگە كەلسەك قانون ئالىدىدا پۇقرا بىلەن ئەمەلدار ،باي بىلەن گاداي باراۋەر . قانونى كىم دەپسەندە قىلىدىكەن شۇ بەدەل تۆلەيدۇ  
بالام چەت ئەلدە ياشىمايۋاتىدۇ ئۆز يۇرتىدا  ياشاۋاتىدۇ شۇنداق ئىكەن ئۇنىڭ ئانا تىلدا تەربىيە كۆرۈش ھوقوقى بار . دادا بولۇش سالاھىيىتىم بىلەن ئۇنىڭ بۇ جۇڭخۇا خەلق جۇمھۇرىيتى ئېتىراپ قىلغان   ھوقوقىنى قوغداش مىنىڭ بۇرچۇم . شۇندىلا  مەن  قىزىمغا دادا بولغانلىقىمدىن پەخىرلىنەلەيمەن   . ئىشىنىمەنكى خەلىقنىڭ جۇمھوريىتى بولغان بۇ دۆلەت پۇقرالارنىڭ قانونى ھوقوقىنى قانداق قوغدايدىغانلىقىنى مىنىڭ بۇ سەپىرىمگە كاشىلا بولغا قانون تونىماسلارنى بىر تەرەپ قىلىش ئۈچۈن جاۋاب بىرىدۇ . ئەلىۋەتتە بۇنىڭ ئۈچۈن مەندە دەلىل ئىسپاتلار تولۇق بولىشى كېرەك باشقىلارغا تۆھمەت قىلىش ئەخلاقسىزلىق بولۇپلا قالماي ئېغىر بولسا جىنايەت بولۇپ قالىدۇ . مەندىن قانونى يول بىلەن مەسىلە ھەل قىلىشنى تالىۋالغان بىرى بۇنى بىلىشى كېرەك  .
بۇندىن كېيىن باشقا ئىنكاسلارغا كامدا كام جاۋاب بىرىپ ئىشنىڭ جەريانى تۇغۇرسىدا تەپسىلى ئۈچۈر بىرىشكە مەركەزلىشىمەن  ،كەچۈرگەيسىلەر  بولسا تورداشلار ئەمىلى ۋە ئىشەنچىلىك ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلىسە   
چوققا [50 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 16:50 |
selima
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10253
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 13
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 39 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاجايىپ ئەھىيەتلىك  ئىش قىپسىز . ئەۋلاتلىرىمىز كەلگۈسىدە سىزدىن پەخىرلىنىدۇ . مىللىتىمىز پەخىرلىنىدۇ . ئاللا ئۈمرىڭىزگە بەركەت بەرسۇن!
istanbol
چوققا [51 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 18:56 |
kanoniyol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 80
شۆھرەت: 405 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 405 سوم
تۆھپە: 242 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 242 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 421(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

تۈنۈگۈنكى پىلان بويىچە مىللى بالىلار باغچىسى ئاچقان بىرى بىلەن كۆرۈشتىم . تۆۋەندىكىسى سۆھپەت خاتىرسى

سوئال :ئۈرۈمچىدىكى خەنزۇلارنىڭ يەسلىلەردە  قوش تىللىق دېگەن كام ئۇچرايدىكەن لېكىن مىللىيلار  ئاچقان يەسلىلەرنىڭ ناملىرىدا   قوش تىللىق دېگەن خەت باركەن .بۇ  «'قوش تىللىق » دېگەن سۆز مىللىيلار ئاچقان يەسلىلەرگە  مەجبۇرلانغانمۇ ؟

جاۋاب :ياق ،ھۆكۆمەت قارمىقىدىكى يەسلىلەردە بۇ نام ئەلۋەتتە قوللىنىلىشى كېرەك، چۈنكى ھۆكۆمەت قوش تىللىق مائارىپقا ئىلھام بىرىۋاتىدۇ . لېكىن شەخسىلەر ئاچقان يەسلىلەردە «قوش تىللىق » سۆزنىڭ قولىنىش ياكى قوللىنىلماسلىقى باغچە قۇرغۇچىسىنىڭ  ئىختىيارىدىكى ئىش . بۇنىڭدا مائارىپ ئورۇنلىرى يەسلىلەرنى زورلاش ئىشى مەۋجۇت ئەمەس .

سوئال :مەن  «قوش تىللىق » دېگەن سۆزنى پەقەت ياقتۇرمايمەن ،سىز نېمشقا باغچىڭىزنىڭ نامىغا «قوش تىللىق» سۆزنى ئىشلەتسىڭىز ؟    

جاۋاب :  كۆپلىگەن ئاتا ئانىلار سىزدەك ئويلىمايدۇ ھەتتا قوش تىللىق بولىشىنى ئارزۇ قىلىدۇ . ساراڭنى بازار ئوڭشايدۇ دېگەن گەپ بار بازارغا ماسلاشمىسىڭىز شاللىنىپ قالىسىز .باغچىمىزغا بالا ئىلىپ كەلگەن ئاتا ئانىلار ئالدى بىلەن «خەنزۇچە ئۆگىتەمسىلەر ؟» دەپ سورايدۇ .

سوئال :مەن  «قوش تىللىق » باغچىلارغا بالامنى بىرىشنى خالىمايمەن ، قوش تىللىق بولمىغان  يەسلىلەرگە بىرىشنى ئويلىشىۋاتىمەن سىزگە ماڭا ئوخشاش ئاتا ئانىلارغا ئۇچۇراپ باقانمۇ ؟

جاۋاب : ئۇچۇرغان لېكىن كۆپ ئەمەس ئۇنىڭ ئۈستىگە  سىزنىڭ ئويىڭىز تازا توغرا ئەمەس چۈنكى ھازىر باشلانغۇچ مەكتەپلەر خەنزۇ تىلىدا ئوقۇتىلىۋاتىدۇ يەسلى بولسا مەكتەپ بىلەن ئائىلە ئوتتۇرسىدىكى كۆۋرۈك  سىز يەسلىدە بالىڭىزغا خەنزۇچىنى كۈچەپ ئۆگەتمىسڭىز يەسلىگە تۆلىگەن پۇلىڭىز بىكار كىتىدۇ . بالىڭىزنىڭ ئىستىقبالى ئۈچۈن قوش تىللىق بالىلار باغچىسىغا ئوقۇتۇڭ . بىزنىڭ يەسلىدە تاماقنى مىللار ئىتىدۇ بۇ يەردە ھەم خەنزۇچىنى بالىڭىز ياخشى ئۆگىنەلەيدۇ

سوئال :يەسلىنىڭ ئۇقۇتىش ئىشلىرىغا مائارىپتىن قانچىلىك ئارلىشىدۇ ؟ دېمەكچى بولغىنىم قايسى دەرىسلىك كىتاپنى ئۆتۈش قايسى تىلدا ئۆتىش دىگەندەك ئىشلارغا ...

جاۋاب :يەسلىلەرگە بىر يۇرۈش دەرىسلىك كىتاپلار تۈزىلدى ھۆكۆمەت قارمىقىدىكى يەسلىلەرگە بۇ دەرىسلەر ئۆتىلىۋاتىدۇ . بىزگە بىر كىم بۇ كىتاپلارنى بۇ تىلدا ئۆتىسەن دەپ باقمىدى لىكىن بىز بىر كىم مەجبورلىمىسمۇ بۇ كىتاپلارنى ئىشلىتىۋاتىمىز چۈنكى قولىمىزدا بۇنىڭدىن ياخشى كىتاپ ماتىريال يوق .يەسلى مائارىپى جانلىق ،ئەركىن مائارىپ مەجبورى مائارىپ ئەمەس   ئۆزىڭىز ئەھۋالغا قاراپ كىتاب ماتېرىيال تاللاپ ئوقۇتىش ئىلىپ بارسىڭىز بولىدۇ . بىزدەك شەخسى يەسلىلەرگە  ھۆكۆمەتنىڭ  كۆڭۈل بۆلىنىدىغىنى بالىلارنىڭ بىخەتەرلىك مەسىلىسى مەسىلەن ئوت ئۆچۈرۈش ئەسلىھەلىرىنىڭ تولۇق ياكى تولۇق بولماسلىقىنى دىگەندەك .  

سوئال :يەسلى ئىچىش ئۈچۈن قانداق رەسمىيەتلەر كىتىدۇ ؟

جاۋاب :سىز ئەڭ ئاۋۋال  تەڭرىتاغ رايونىلىق مائارىپ ئىدارىسىدىن تونۇش بىرسىنى تىپىڭ . تونۇشىڭىز بولسا ئىشلار ئاسان بولىدۇ . تونۇشىڭىز بولمىسا   تەڭرىتاغ رايونىلىق مائارىپ ئىدارىسىگە كىرىپ مەقسىتىڭىزنى ئىيىتسىڭىز ئۇلار ئىشنىڭ تەرتىپىنى سىزگە ئىيتىپ بىرىدۇ

بۇ سۆھبەتتىن بىلگەنلىرىم

(1) ئۈرۈمچى تەڭرىتاغ رايونىدا ئانا تىلىم بالىلار باغچىسىنى ئىچىپ ئانا تىلدا ئوقۇتۈش ئىلىپ بارغىلى بولىدۇ
(2) ئۈرۈمچى تەڭرىتاغ رايونىدا بالىلار باغچىسى قۇرۇش ئۈچۈن  تەڭرىتاغ رايونىلىق مائارىپ ئىدارىسىنى ئىزدەيمىز
(3)نۆۋەتتىكى ۋەزىيەتتە  ئانا تىلىم بالىلار باغچىسى قارشى ئىلىنىقا ئىلىنىشى ناتايىن بۇنىڭغا مۇنتىزىم بازار ئىچىش ئىستىراگىدىيىسى كىتىدىكەندەك تۇرىدۇ . يەنە ئانا تىلىم بالىلار باغچىسىنىڭ ئوبرازىنى ئىلمى ۋە ئۈنۈملىك ئۇقۇتۇش مېتودلىرى بىلەن تىكلەپ چىقىپ ئانا تىلىم باشلانغۇچ ۋە ئوتتۇرا مەكتەپ قۇرۇشقا ئىقتىسادى ئاساس سالالىسا بولغىدەك .
چوققا [52 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 19:50 |
pakiza
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10254
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 18
شۆھرەت: 93 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 94 سوم
تۆھپە: 56 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 57 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 14(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بەك  ئوبدان  بوپتۇ  ،ئاللاھ  مۈشكۈللىرىڭىزنى  ئاسان قىلار  ...  ھازىر بالىلارنى  ئۇيغۇر تىلىدىكى  بالىلار باغچىلىرىدا  ئوقۇتىمىز دەيدىغان زىيالىلار خېلى كۆپىيىپ قاپتۇ  ،ئاڭلىسام بۇ يىل  شەخسلەر  ئاچقان  ئۇيغۇرچە  بالىلار باغچىلىرىغا  تىزىملاتقان  بالىلارنىڭ  سانى  خەنزۇچە  بالىلار  باغچىلىرىغا تىزىملاتقان  ئۇيغۇر بالىلارنىڭ  سانىدىن  خېلىلا كۆپكەن  ...
چوققا [53 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 20:04 |
tvrkinaz
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 10210
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 7
شۆھرەت: 35 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 35 سوم
تۆھپە: 21 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 21 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-09-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-08
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

رەسىم:
ئىشلىرىڭىز ئۇڭۇشلۇق بولسۇن.بۇ بىر ئاقىلانە تاللاش.
چوققا [54 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-09-08 20:45 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«23456789»Pages: 5/47     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە