karamat sarkar xj 50
«12»Pages: 1/2     Go
بۇ تېما 1100 قېتىم كۆرۈلدى
yusupjan
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2365
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 3
شۆھرەت: 20 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 20 سوم
تۆھپە: 11 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 11 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-06-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-06-28
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 ناخشا-مۇزىكىچىلىقىمىزدىكى يېتىلىۋاتقان تالانتلىق ناخشىچى (مۇكاپاتلىق ئەسەر پائالىيىتىگە)

ئۇيغۇر ناخشا-مۇزىكىچىلىقىمىزدىكى يېتىلىۋاتقان تالانتلىق ناخشىچى
(مۇكاپاتلىق ئەسەر پائالىيىتىگە)

         ئۇيغۇر ناخشا-مۇزىكىچىلىقىمىزدا ھەممىمىزنىڭ دىققىتىنى تارتىپ ئۆزىنىڭ يېقىملىق، شوخ، لىرىك ناخشىلىرى بىلەن تونۇلۇپ، سەھنە-ئېكرانلاردا چاقناپ يېتىلىۋاتقان بىر تالانتلىق ناخشىچىمىز بار. ئۇ بولسىمۇ ــ ياش ناخشىچى ئابلاجان ئاۋۇت ئايۇپ.

         «مەشرەپ ناۋاسى»، «شاتلىق جىلۋىسى»، «سۆيگۈ ئىقرارى»، «ئوينايدىغان بالا بارمۇ»، «ئوماق جانانىم»، «تاققا-تۇققۇ» قاتارلىق ناخشىلىرى قەلىبلىرىمىزگە زوق بېغىشلاپ ھەممىمىزنى ئۆزىگە رام قىلىدۇ. بىز ھەر ۋاقىت ئۇنىڭ ناخشىلىرىنى ئاڭلىغىنىمىزدا ئۇنىڭغا ئەگىشىپ ئېيتىپ ئۇنىڭ ناخشىلىرىنىڭ ئىچىگە كىرىپ كېتىمىز. ئۇ ناھايىتى تېزلا ھەممىمىزنىڭ دىققىتىنى تارتىپ، قەلىب تۆرىمىزدىن ئۆزىگە بىر كىشىلىك ئورۇن ئالدى.

         ئۇنى بىز ئۇيغۇر ناخشا-مۇزىكىچىلىقىمىزدىكى يېتىلىۋاتقان شاھزادە دەپ قارىساق، بۇ
نام ئۇنىڭ ناخشا-مۇزىكا ئىجادىيىتىدىكى ساپلىقنى، سۈپەتنى، يېڭىلىقىنى ئالدىنقى ئورۇنغا قويۇشتەك قەيسەر روھىغا، تەقلىدچىلىك، كۆچۈرمىچىلىك، ئۆزلەشتۈرۈلمىچىلىكنى بىر چەتكە قايرىۋېتىشتەك ئىرادىسىگە، ناخشا تېكىستى، ناخشا مۇزىكىسىنى ئۆزى يېزىپ، ئۆزى ئىجاد قىلىش، ئۇسۇلنى ئۆزى ئىشلەپ سەھنىگە ئېلىپ چىقىشتەك تالانتىغا ھەرگىز ئارتۇق كەتمەيدۇ.

         ئۇنىڭ ناخشىلىرى مەيلى تېكىست ۋە ياكى مۇزىكا ۋە باشقا جەھەتلەردىن بولسۇن ئۆزگىچە ئالاھىدىلىككە ئىگە.

       ئۇنىڭ «مەشرەپ ناۋاسى» ناملىق ناخشىسىنىڭ ناخشا تېكىستىدە بىزنىڭ ئەنئەنىۋىي مەدەنىيىتىمىز ساقلىنىپ كەلگەن مەشرىپىمىزنىڭ ئىلىم-مەرىپەت، ئەخلاق، مەدەنىيەت، خۇشال-خۇراملىق، ئىززەت-ئېكرام، باراۋەرلىك، كەمتەرلىك، ئادىللىق، خۇشخۇيلۇق مەدھىيلىنىپ، ھەممىمىزنى مەكتىپىمىز بولغان مەشرىپىمىزگە باشلاپ بارىدۇ. «شاتلىق جىلۋىسى» ناملىق ناخشىسىنىڭ ناخشا تېكىستىدە بولسا شاتلىق، خۇشاللىق، جۇشقۇنلۇق مەدھىيلىنىپ، ھەممىمىزنى «شاتلىق جىلۋىسى»گە چۆمۈلدۈرىدۇ. بىزگە تېخىمۇ تونۇشلۇق بولغان «ئوماق جانانىم»، «سۆيگۈ ئىقرارى» ناملىق ناخشىلىرىنىڭ تېكىستىدە ياشلىرىمىزدىكى ئوتلۇق مۇھەببەت، جۇشقۇن سۆيگۈ، قايناق ھايات تەسۋىرلىنىپ، ھەممىمىزنى سۆيگۈ بېغىغا باشلاپ كىرىدۇ. ئوماق بالىلىرىمىز ئۈچۈن ئېيتقان «تاققا-تۇققۇ»، «ئوينايدىغان بالا بارمۇ» ناملىق ناخشىلىرىنىڭ ناخشا تېكىستىدە بالىلىرىمىزنىڭ خۇشاللىقى، ئوماقلىقى، ئەركىلەشلىرى، سەبىيلىكىنى كۈيلەپ، غۇنچىلارغا بولغان ئامراقلىقىمىزنى كەلتۈرۈپ بالىلىرىمىزنىڭ تولىمۇ ياخشى كۆرۈشىگە ئېرىشتى.
ئۇنىڭ ناخشىللىرى نىمە ئۈچۈن ھەممىمزنىڭ قوللىشىغا ئېرىشەلىدى؟ چۈنكى ئۇ ناخشا مۇزىكا ئىجادىيىتىدە ساپلىق، يېڭىلىق، چىنلىق، سۈپەت ئالدىنقى ئۇرۇنغا قۇيۇپ، ناھايتى چوڭقۇر ئىزدىنىپ ناخشا تېكىستىدە يېڭى، يەڭگىل، ساپ، چىن، زوق، ئۈمىد ، ئىشەنچ، خوشاللىق بېغىشلايدىغان، مېھىرى-مۇھەبەتكە يىتەكلەيدىغان سۆزلەرنى قوللانغان.

       ناخشا تېكىستىنى، ناخشا مۇزىكا، ئۇسۇلدىن تارتىپ ئۆزى بىر قوللۇق ئىشلەپ، سەھنىلەشتۈرۈپ ئېلىپ چىققان. شۇنداقلا ئۇنىڭدا ئۆزگىچە ئۇسلۇب، يۇقۇرى ماھارەت، تالانت بولۇپ، ئۇنىڭ بۇ روھى ناخشا مۇزۇكىچىلىقىمزدىكى ئىزدەنگۈچىلەرگە ئۆرنەك بۇلالايدۇ.

        سىلەر ئابلانجاندەك بىر تالانت ئىگىسنىڭ كۆمۈلۈپ قالغانلىقىنى، بۈگۈنكىدەك ھەممىمىزنىڭ دىقىتىنى تارتىپ سەھنىمىزدە چاقنىشىنى ئويلىغانمۇ؟ قاراڭلار ئۇنىڭدا ھەقىقى تالانت، ئۆزگىچە ئۇسلۇب، يۇقۇرى ماھارەت، ناخشا مۇزىكىچىلىقمزغا بولغان ئىشتىياق، ئوتلۇق ئارمان جۇش ئۇرۇپ تامچىراپ تۇرىدۇ. شۇڭا ئۇ ھەممىنڭ كۆزى بولالىدى، ئۇنىڭ تالانتى ھەممىزنى قايىل قىلىدۇ. ئۇ مۇشۇ ئۇسلۇب بىلەن تېخىمۇ تىرىشىپ ئۇيغۇر كىيىم-كېچەك، چالغۇ ئەسۋاپ مەدەنيىتىمزگە ئەھمىيەت بەرگەن ئاساستا چوڭقۇر ئىزدىنىپ قەدەممۇ-قەدەم ئىلگىرلىسە چۇقۇم ناخشا مۇزىكىچىلىقىمزدا يېڭى بىر يول ئاچقۇچى بۇلۇپ قالىدۇ. شۇنداقلا كەلگۈسىدە داڭلىق چولپانغا ئايلىنىپ قالماي، ناخشا-مۇزىكىچىلىقىمىزنى تەرەققىي قىلدۇرۇپ، مەبلەغ سالىدىغان بىر چوڭ سېتۇدىيە قۇرۇپ چىققۇسى.

           دۇنيادىكى ھەر قانداق ئادەمدە كەمچىلىكنىڭ تۇغۇلۇپ تۇرۇشى بۇ ئىنساننىڭ تەبىئىتىدۇر. شۇڭا بىر ئادەمنىڭ كەمچىلىكىگە ئېسىلىۋېلىپ، ئارتۇقچىلىقلىرىنى يوققا چىقارساق ياكى ئارتۇقچىلىقلىرى بىلەن كەمچىلىكلىرىنى يېپىپ قويساق بۇ باشقىلارنى مەنسىتمىگەنلىك بولىدۇ. شۇڭلاشقا بىز بىر ئادەمنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى تىلغا ئالغىنىمىزدا ئۇنىڭ كەمچىلىك تەرەپلىرىنىمۇ سەمىگە سېلىپ قويۇشىمىز كېرەك. چۈنكى ئۇ ئارتۇقچىلىقلىرىنى كۆرۈپ، كەمچىلىكلىرىنى كۆزگە ئىلماي ياكى كەمچىلىكلىرىنى ئاڭلاپ، ئارتۇقچىلىقلىرىنى ھېس قىلماي مۇۋەپپىقىيەت قازىنالماسلىقى مۇمكىن. شۇڭلاشقا ماختاش بىزنىڭ ئارتۇقچىلىقىمىز بولسا، تەنقىد ئەينىكىمىز ھەم ئەڭ ياخشى دوستىمىز. ئۇنداقتا دوستىمىز ئابلاجاننىڭ ھېس قىلمىغان كەمچىلىك تەرەپلىرى راستىنلا بارمۇ؟

        ئۇنىڭ سەھنىگە ئېلىپ چىققان ناخشىلىرى مەيلى مۇزىكا ياكى تېكىستى جەھەتتىن بولسۇن ھەممىمىزنىڭ ئالقىشىغا ئېرىشىپ، ياقتۇرۇپ ئاڭلىشىمىزغا مۇيەسسەر بولدى. بىراق «مەشرەپ ناۋاسى» ناملىق ناخشىسىنىڭ ناخشا تېكىستىدە ئەنئەنىۋىي مەدەنىيىتىمىز ساقلىنىپ كەلگەن مەشرىپىمىزدىكى گۈزەللىك مەدھىيلىنىپ، ھەممىمىزنى مەشرەپكە چىللىسىمۇ، لېكىن ئۇسۇل، كىيىم-كېچەك، چالغۇ ئەسۋابلار غەربنىڭ بولغاچقا ئۇلار ياراتقان ئوبرازدىن مەشرىپىمىزدىكى گۈزەللىك ھەرگىزمۇ تېپىلماي قالغان. ئەپسۇس غەربلىكلەرنىڭ كىيىم-كېچەك، ئۇسۇل-مۇزىكا مەدەنىيىتى تەشۋىق قىلىنىش بىلەن بىرگە، ماختانچاقلىق، مەنمەنچىلىك، شۆھرەتپەرەسلىك تۇيغۇسى شەكىللىنىپ، بىزنىڭ ئەنئەنىۋىي كىيىم-كېچەك، ئۇسۇل-ساما، چالغۇ ئەسۋابلىرىمىز، ئاددىي-ساددا، ئاق كۆڭۈل، كەمتەر قىياپىتىمىز چەتكە قېقىلغان.

        ئەنئەنىۋىي مەشرىپىمىز گۈزەللىكى، ئادىللىقى، شەرم-ھايالىقى، كەڭ قورساقلىقى، كەمتەرلىكى بىلەن ئەزەلدىن ئەڭ گۈزەل ئەخلاقلارنى، ئۆز مەدەنىيىتىمىزنى تەشۋىق قىلىپ تەرەققىي قىلدۇرۇپ كەلگەن تۇرۇقلۇق، بۈگۈنكى كۈنگە كەلگەندە غەربلىكلەرنىڭ ماختانچاقلىققا، شۆھرەتپەرەسلىككە، مەنمەنچىلىككە بۇيرۇيدىغان كىيىم-كېچەك، ئۇسۇل مۇزىكا مەدەنىيىتىنى تەشۋىق قىلسا بولامدۇ؟ غەربلىكلەرنىڭ مەدەنىيىتى مەشرىپىمىزگە كىرىشكە قانداق پېتىنالايدۇ؟

        «مەشرەپ ناۋاسى» ناملىق ناخشىسىنىڭ تېكىستىدە مەشرىپىمىزنىڭ گۈزەللىكى مەدھىيلىنىپ بىزنى مەشرەپكە چىللىسىمۇ، ئۇسۇل، كىيىم-كېچەك مەشرىپىمىزنىڭ مەدەنىيىتىگە ماس كەلمەي، ئېغىز بىلەن ئەمەلىيەت ماسلاشماي يالغانچىلىق شەكىللىنىپ، ئەسەرنىڭ چىنلىقىغا تەسىر كۆرسەتكەن. «شاتلىق جىلۋىسى» ناملىق ناخشىدىمۇ تېكىست، مۇزىكا ئىنتايىن ماسلاشقان ھالدا شاتلىق جىلۋىلىنىپ تۇرسىمۇ، MTV
سى غەرب تۈسىنى ئالغان بولغاچقا، مەجبۇرىي ھالدا چۇۋالچاق، پۈچەك ئەسەرلەردەك تەسىر بېرىپ قالغان. «ئوماق جانانىم»، «سۆيگۈ ئىقرارى»، «تاققا-تۇققۇ» ناملىق ناخشىلاردىمۇ مەيلى ناخشا تېكىستى، ناخشا مۇزىكىسى جەھەتتىن بولسۇن، ھەممىمىزنىڭ ئالقىشىغا ئېرىشكەن بولسىمۇ، بىراق بىزنىڭ ئەنئەنىۋىي كىيىم-كېچەك، چالغۇ ئەسۋاب، ئۇسۇل-سامالىرىمىز بىز چەتكە قايرىلىپ، غەربلىكلەرنىڭ كىيىم-كېچەك، چالغۇ مۇزىكىلىرى سەھنىنى بىر ئالغان.

        ھەممىمىزگە شۇنداق ياراپ، ياشلىرىمىزنى، بالىلىرىمىزنى ئۆزگىچە جانلاندۇرۇپ، غەربلىكلەرنىڭ مەدەنىيىتىنى ئۇلارغا ئوت بولۇپ كۆرۈنگەن، شۇنداقلا ئۇلارنىڭ ھاياسىز مەدەنىيىتى تەشۋىق قىلىنىپ قالغان.

        ئەسلىدە «مەشرەپ ناۋاسى» ناملىق ناخشىدا بىزنىڭ ئەنئەنىۋىي كىيىم-كېچەك، چالغۇ ئەسۋاب، ئۇسۇل-سامالىرىمىز چەتكە قېقىلماي، ئۆزىمىزنىڭ ئەنئەنىۋىي كىيىملىرىمىزنى كىيىپ، ئۇيغۇر ساماسى ياكى دولان ئۇسۇلىنى ئوينىغان بولسا؛ «شاتلىق جىلۋىسى» ناملىق ناخشىدا قىزلار ئۆزىمىزنىڭ ئەنئەنىۋىي كىيىملىرىمىزنى كىيىپ، ئۇيغۇر قىزلىرىدەك ياسىنىپ، شەرم-ھايالىقىمىزنى نامايەن قىلغان ھالدا ئۇسسۇلغا چۈشۈپ، بىر مېۋىلىك گۈزەل باغدا ياكى قەشقەر ھېيىتگاھىنىڭ ئالدىدا سۈرەتكە ئېلىپ ئىشلىگەن بولسا ئاندىن ئىسمى-جىسمىغا لايىق «شاتلىق جىلۋىسى»گە ئايلانغان بولاتتى. «ئوماق جانانىم»، «سۆيگۈ ئىقرارى»، «تاققا-تۇققۇ» ناملىق ناخشىلاردىمۇ بىزنىڭ كىيىم-كېچەكلىرىمىز، چالغۇ ئەسۋابلىرىمىز، ئۇسۇل-سامالىرىمىز يىتىمسىراپ قالماي سەھنىگە چىقالىغان بولسا، بىزنىڭ مىللىي مەدەنىيىتىمىز تەشۋىق قىلىنىش بىلەن بىرگە، كەلگۈسىدىكى يېتىلىۋاتقان ئەۋلادلىرىمىز ئۆز مەدەنىيىتىنى سەھنىمىز ئارقىلىقلا بىلىۋالغان بولاتتى. شۇنداقلا بۇ ئەسەرنىڭ جېنىغا تېخىمۇ جان قوشۇلۇپ، خۇددى «مەشرەپ»، «دىدار غەنىمەت»، «بىر كۈنى»، «پۇشايمان»، «بىلىم ئىشقىدا»، «ياخشىلىق قىل قولۇڭدىن كەلسە»، «ئەخلاق ئادەم زىننىتى» قاتارلىق نادىر ناخشىلاردەك مىللەتنىڭ مەدەنىيىتى ئەكىس ئەتتۈرۈلۈپ تۇرىدىغان، ئاڭلىغانسېرى ئاڭلىغۇڭىز كېلىپ سىزگە گۈزەل قەلىب ئاتا قىلىدىغان، كەمتەرلىككە، ياخشىلىقلارغا، گۈزەل ئەخلاقلارغا بۇيرۇيدىغان ئەسەرگە ئايلىناتتى.

         ئۇنداقتا نېمە ئۈچۈن ئۆزىمىزنىڭ مەدەنىيىتى ئۆزىمىزگە يارىمايدۇ؟ ئۇنى بىز ياراتمىساق كىم يارىتىدۇ؟ بىز سەھنىلەرگە ئېلىپ چىقىپ تەرەققىي قىلدۇرمىساق كىم تەرەققىي قىلدۇرىدۇ؟ ئۆز سەھنىسىدە چەتكە قېقىلغان مەدەنىيەت باشقىلارنىڭ سەھنىسىگە قانداقمۇ چىقالىسۇن؟ ھەممىمىز ئۆزىمىنىڭ مەدەنىيىتىنى قويۇپ غەربلىكلەرنىڭ مەدەنىيىتىنى تەشۋىق قىلامدۇق؟ گۈل چەككەن ناندەك ئېسىل مەدەنىيىتىمىزنى كۆرمەي، باشقىلارنىڭ ھاياسىز مەدەنىيىتىنى سەھنىمىزگە كۆتۈرۈپ چىقساق بولامدۇ؟ نېمە ئۈچۈن خەلقىمىز ئۈچۈن ئىجاد قىلىنغان ئەسەرلەردە خەلقنىڭ كىيىملىرى، چالغۇ ئەسۋابلىرى ئىشلىتىلمەيدۇ؟ ياكى ئۆزىمىزنىڭ كىيىم-كېچەكلىرىنى، چالغۇ ئەسۋابلىرىمىزنى قويۇپ باشقىلارنىڭ كىيىملىرىنى كىيىپ، چالغۇ-مۇزىكىلىرىنى چېلىپ، ناخشا ئېيتىپ، ئۇسۇل ئوينىغاندا ئاندىن ياخشى ئەسەر ئىجاد قىلغىلى، چولپان بولغىلى بولامدىغاندۇ؟

        مەن ئاخىرىدا ئابلاجان ۋە باشقا بىزنىڭ مەدەنىيىتىمىز ئۈچۈن ئىزدىنىۋاتقان تۆھپىكارلارنىڭ تېنىگە سالامەتلىك، بۇندىن كېيىنكى ئىشلىرىغا ئۇتۇق تىلەش بىلەن بىرگە، ئۇلارنىڭ بىزنىڭ مەدەنىيىتىمىزنى ئۆزىمىزنىڭ سەھنىسىدىلا ئەمەس، خەلقئارا سەھنىلەرگىمۇ ئېلىپ چىقىپ چاقنىتىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.

[ بۇ يازمىنىhawarدە2011-06-27 22:45قايتا تەھرىرلىدى ]
تېما تەستىقلىغۇچى : kokturuk
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2011-06-27, 22:35
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2011-06-27 22:24 |
arkzada
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1447
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 5
شۆھرەت: 30 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 30 سوم
تۆھپە: 17 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 17 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 3(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-17
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-06-28
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ ئوبزۇرنىڭ مەزمۇنىنى تۈرگە ئايرىپ، ئايرىم توختالغان بولسا تېخىمۇ ياخشى بولاتتىكەن.
西部医院
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-27 23:23 |
maxal20
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 63
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 155
شۆھرەت: 825 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 835 سوم
تۆھپە: 488 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 488 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 612(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

كىشىنى خىيالى قىلىپ قويىدىغان مۇڭ مۇزىكىلارغىلا ناخشا ئېيتىدىغانلار جىق چىقىپ كەتتى، روھنى ئويغىتىدىغان، كىشىگە مەنىۋىي زوق ئاتا قىلالايدىغان ناخشىلار ئاز. ئابدۇرېھىم ھېيت ۋە شۇنداقلا باشقا پىشقەدەملىرىمىزنىڭ سەنئەت ۋە ناخشىغا بولغان قاراشلىرىنى ئازراق بولسىمۇ ئۆگەنسەك بولاتتى. توۋلاپ ئېيتسىلا ناخشا ئەمەس. ئاۋاز چىقسىلا ساز ئەمەس. مۇھەببەت ناخشىسى بولسىمۇ مەيلى، لېكىن مەيدىڭىزنى كېرىپ، كۆزلىرىڭىزدىن نۇرلارنى ياغدۇرۇپ، شۇنداقلا قەددىڭىزنى تىك تۇتۇپ ئېيتىڭ. غەمكىن كۆزلىرى بىلەن قىزلار يىراققا باقسۇن. ئوغۇل بالىنىڭ ئاجىز بولدۇم، ساڭا ياقمىدىم، مەن ئۆلەي دېگەندەك ناخشىلىرىنى شۇنچىلىك ياقتۇرمايمەن. قىز بالىنى كۆيدۈرۈڭ، كۆيۈپ ئوت بولۇپ كەتمەڭ. قىزلاردىكى نازۇكلۇق، ھېسياتچانلىق ئوغۇللاردىكى جاسارەتنىڭ ئورنىنى ئىگەللەپ كەتمىسۇن!

لېكىن بۇ ناخشىچىنىڭ مەشرەپ سەيناسى دېگەن ناخشىسى بوپ قالىدۇ
مەشئەل20!
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 00:34 |
oyganganzimn
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 14
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 196
شۆھرەت: 1179 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1164 سوم
تۆھپە: 675 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 681 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 195(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ  تەرجىمانغا  تەۋە   ئەسەركەن،ئۇنىڭدا  شەخس  ھەققىدە  كۆپرەك توختىلىش  بولىدۇ.ۋەقەلىك  ئاز  سۆزلىنىدۇ.ئابلاجان  ئاۋۇتنىڭ  بۇنىڭدىن  كېينكى  ئىجادىيتىدە  خاسلىقىىنى  يەنىمۇ  جارى  قىلدۇرۇشىنى  ئۈمىد  قىلىمىز...
hawar
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 00:44 |
kaptar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 12
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 107
شۆھرەت: 545 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 545 سوم
تۆھپە: 325 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 325 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 15(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ سەھنىدە سەكرەپ ناخشا ئېيتىدىغان ئابلاجان شۇغۇ ،
لېكىنزە ناخشىسى ىېلى مودا بولغان ، لېكىن شۇ دىگەندەك كىيىم كىچىكى بەكلا ئاللاپۇر ..
  ئوڭشىلىپ كېتە :
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 01:17 |
yuzbexi
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2335
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 111
شۆھرەت: 555 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 555 سوم
تۆھپە: 333 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 333 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 136(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-06-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-16
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ ئاداشنى ئانچە ياقتۇرۇپ كەتمەيمەنغۇ ئىشقىلىپ ،خۇددى .......
西部医院
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 01:47 |
zarbidar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1794
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 68
شۆھرەت: 385 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 385 سوم
تۆھپە: 228 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 228 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 12(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-05-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-09-25
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مېنىڭچە ئابلاجان ئاۋۇت ناخشا ئېيتىش جەھەتتە ئۆزىگە چۇشلۇق ئۇسلۇب ياراتقان، ئوينىغان ئۇسۇلىمۇ ناخشىغا ماس كەلگەن كىيىم - كېچەكلەمۇ شۇ ناخشا -ئۇسۇلغا ماس ھالدا  لاھىيەلەنگەن. ھەممە نەرسىگەئەنئەنىنى قوشىۋالىمىز دېسەك خۇددى QQنىڭ چىراي ئىپادىسىگە بادام دوپپا كەيگۈزۈپ قويغاندەك ئىش بولىدۇ شۇ.
sarkar
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 15:19 |
uyghur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 618
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 159
شۆھرەت: 948 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 964 سوم
تۆھپە: 555 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 566 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 235(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-02-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-08
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ھېلىقى تايىنى يوق ناخشا ئېيتىدىغان بالا شۇغۇ .............ئابلاجان ئاۋۇت ئايۇپ دېگىنى
hawar
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 15:57 |
subat
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 682
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 3
شۆھرەت: 15 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 15 سوم
تۆھپە: 9 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 9 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-02-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-06-28
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ناخشىلىرىنى خىلى ياقتۇرۇپ ئاڭلاپ قويىمەن .
sarkar
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 20:35 |
satar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1328
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 123
شۆھرەت: 630 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 630 سوم
تۆھپە: 375 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 375 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 55(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-06
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

يازمىڭىز ئەتراپلىق يېزىپلىپتۇ .
خەلقنىڭ ئۆز سەنئەتكارلىرىدىن سۆيۈنۈش ،ئىپتىخارلىنىش ھوقوقى بولغىنىدەك تەنقىد قىلىش ھوقۇقىمۇ بار ،
ئابلاجان ۋە شۇنىڭدە ھازىرقى بىر قىسىم ئاتالمىش زامانىۋى ناخشىچىلار كۈندىن -كۈنگە كۆپەيمەكتە . جۈملىدىن ئابلاجان يېڭىچە ئۇسلۇپ يارىتىپ كۆپلىگەن ياشلارنىڭ ياقتۇرىشىغا ئېرىشتى .
   لېكىن ھەممە نەرسىنىڭ قېلىپى بار ، سىز كاستىيوم چاپان بىلەن پادىچىلار ئىشتىنى ،تەنتەربىيە ئايىغى كىۋالسىڭىز ئەلۋەتتە مەتولىشىپ قالىسىز .
  ئابلاجاننىڭ ناخشىلىرىغا سىز دىگەندەك چامچا كىيىپ دوپپا كىيىۋالسا ئابلاجان ھازىرقى ئابلاجان بولماي قالاتتى .
  
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 21:08 |
بارخان
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1370
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 124
شۆھرەت: 675 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 684 سوم
تۆھپە: 404 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 404 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 483(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-18
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ياقتۇرغانلار ياقتۇرغىنىدەك ،مەندەك ياقتۇرمىغانلارغا پەقەتلا خۇش ياقمايدىغان گەپكەن ،،بەلكىمغۇ موشۇنىڭ ئۆزى بىر خاسلىق ،بىر ئۇسلۇبتۇ ،،تېمىدا شۇنچە ماختىلىپ بوپتۇ ،ئازراق ئۆزگىچە پىكىر بېرىلسىمۇ ئوشۇق بىلىنمەس .ئورۇندالغان مۇزىكىغا بىۋاستە ناخشىنى ئېيتىپ ،تەبىئي سۇنۇلماي ،ناخشىچىنىڭ ئاۋازىنىمۇ قايتا -قايتا تېخنىكىلاپ ،تېتىقىنى قويمىغان ساختائاۋاز بىلەن راسا خوشۇم يوق ئىشقىلىپ .ماڭا «يەنىلا كۇچانىڭ سوپۇنى ياخشى» ئوخشايدۇ ،بۇ يېڭى ئۇسلۇبقا پۇتلاش بوپ قالماي.
چىقىپ «بوران» كۆچۈپ «قۇملار» كۆمۈلگەيمۇ ئىزىمىز ؟
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-06-28 23:19 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12»Pages: 1/2     Go
Bagdax bbs » باغداش مۇكاپاتلىق ئەسەر قوبۇل قىلىش پائالىيتى