karamat sarkar xj 50
«123»Pages: 2/3     Go
بۇ تېما 1510 قېتىم كۆرۈلدى
sebir
بىلگەنلەر بىلەن بىلمىگەنلەر تەڭ بولۇرمۇ؟
دەرىجىسى : ئالىي باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 3266
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 129
شۆھرەت: 799 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 794 سوم
تۆھپە: 457 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 467 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 285(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-15
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئالدىنقى يىلى لەنجۇدىن بېيجىڭغا ماڭغان پويىز سەپىرىمدە باۋتوۋلۇق بىر ئايال بىلەن پاراڭلىشىپ ماڭغان ئىدۇق. ئۇ ئايال بىلەن ئۇياق بۇياقنىڭ پارىڭىنى قىلىپ ئۇ:«سىلەر ئىنگىلىزچىنى بەك راۋان سۆزلەيدىكەنسىلەر، بىز بەزى تاۋۇشلارنى توغرا تەلەپپۇز قىلالمايمىز...» دېگەن ئىدى مەن ئۇنىڭغا:«ئىنسانلارنىڭ تاۋۇش چىقىرىش ئورگانلىرى ئوخشاش، ھەممىسى ئادەتلىنىش مەسىلىسى...» دېسەم ئۇمۇ گېپىمنى تەستىقلىدى. شۇنىڭ بىلەن سەن بالىلىق بولغاندا مەن ئۇنىڭغا ئۇيغۇر تىلى ئۈگىتەي شۇنىڭدا بالاڭمۇ بىزدەك باشقا تىللارنى راۋان تەلەپپۇز قىلالايدىغان بولىدۇ دەپ چاقچاق قىلسام. ئۇ ئايال بىردەم تۇرۇپ كېتىپ:«سەن ئۇنىڭغا ئۇيغۇرچە ئۆگەتسەڭ ئۇ خەنزۇچىنى راۋان سۆزلىيەلمەيدىغان بولۇپ قالسا قانداق قىلىمەن» دېگەن ئىدى. بۇ ماقالىنى ئوقۇپ شۇ چاغدىكى ئىشلار يادىمدىن كەچتى. شۇ چاغدىمۇ  كاللامغا بىزنىڭ كىشىلەر نېمىشقا« سەن بالامغا خەنزۇچە ئۆگەتسەڭ بالام ئۇيغۇرچىنى راۋان سۆزلىيەلمەيدىغان بولۇپ قالمامدۇ؟» دەپ ئويلاپ باقمايدىغاندۇ؟ ئەجىبا بىزنىڭ تىلىمىز، مىللىي كىملىكىمىز شۇنچە قەدىرسىزمۇ دەپ ئويلاپ قالغان ئىدىم.  ھەي، بۇ توغرىسىدا سۆزلىسەم مېنىڭمۇ ئېغىزىم ئېچىلىپ كۆزۈم يۇمۇلىدۇ...
[ بۇ يازمىنىsebirدە2011-10-01 16:05قايتا تەھرىرلىدى ]
گۈزەل قەلب گۈزەللىككە ھامىلىدار...
چوققا [11 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-01 12:58 |
ئاچىل
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3032
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 5
شۆھرەت: 25 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 25 سوم
تۆھپە: 15 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 15 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 10(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-07
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

  بۇ خەن يولداشنىڭ ساپاسى بەك تۆۋەن ئىكەن . ئەمەلىيەتتە ئۇنىڭ ئەنسىرىشى پۈتۈنلەي ھاجەتسىز ، چۇنكى ئۇ ئۆز ئۆيىدە ۋە مەكتەپتە خەنچە تىل ۋە مائارىپ شارائىتىدا چوڭ بولىدۇ . بۇنداق مۇھىتتا چوڭ بولغان بالىنىڭ سىرتتا بىر نەچچە ئويغۇر بالىسى بىلەن بىللە ئويناپ ئانچە مۇنچە ئويغۇرچە گەپنى ئۈگىنىۋالغىنى بىلەن ئۇنىڭ تىلى ھەرگىزمۇ ئويغۇرچە چىقىپ قالمايدۇ . تېخى ئانچە مۇنچە ئويغۇرچە گەپنى ئۈگىنىۋالسا كېيىنچە قوش تىللىق كادىر دەپ ئەمىلى تېز ئۆسىدۇ . (گەرچە يېزىشنى بىلمىسىمۇ )
  
西部医院
چوققا [12 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-01 13:20 |
al-tǜrk
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3496
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 31
شۆھرەت: 155 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 155 سوم
تۆھپە: 93 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 93 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 22(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-19
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئانا تىل بىلگەن كىشىنىڭ ئىززىتىن قىلغۇم كېلۇر،
ئانا تىلنى ئاغزىدىن ئالتۇن بېرىپ ئالغۇم كېلۇر.
چوققا [13 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-01 15:31 |
nur
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 846
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 200
شۆھرەت: 1138 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1144 سوم
تۆھپە: 667 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 668 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 119(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-03-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-24
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم ھۈرمەتلىك قېرىداشلار تېمىنى كۆرۈپ،  بەكمۇ سۆيۈدۈم. ناھايىتى زىل ۋە مۇھىم مەسىلىە ئوتتۇرغا قويۇلۇپتۇ.
  پەرزەنتلەرنىڭ ئانا تىلدا  تەربىلىنىشى ، مىللى ئەنئەنە ئىچىدە تەربىلىنىشى، مۇستەھكەم ئىتىقاتنىڭ يىتەكچىلىگىدە تەربىيلىنىشى، ئوغۇللارنىڭ ئوغۇللارغا خاس جاسارەت تەربىيىسىگە ئېرىشىشى، قىزلىرىمىزنىڭ ئۆزىگە خاس پەزىلەت ۋە نازاكەت تەربىيىسىگە ئېرىشىشى ھازىرقى كۈندە ئەقەللى ساۋات ئىدى. بىراق ، بۇ خىل تەربىيە شەكىللىرىنىڭ مۇھىم بولغان بىر قىسمىنى دۆلىتىمىز مائارىپىنىڭ تەرجىمىسى بولغان بىزنىڭ مىللى مائارىپىمىزدىن تاپقىلى بولمايدۇ. شۇنۇڭ ئۈچۈن << بۇرۇتقا يېپىشقان چۆپكە قۇرساق تويمىسىمۇ>>  ئەڭ زور تىرىشچانلىق كۆرسىتىشكە توغرا كىلىدۇ.  بولۇپمۇ بىزنىڭ ئائىلىمىز پەرزەنتلەر ئۈچۈن، ئۇلارغا كىملىكىنى بىلدۈرىدىغان  ياخشى بىر ئالى مەكتەپ بولۇشى، مەكتەپ مائارىپىدىن ئېرىشەلمىگەن ھەم ئېرىشىشمۇ مۇمكىن بولمايدىغان مۇھىم تەربىيە مەزمونلىرىنى قولىمىزدىن كىلىشىچە تولۇقلۇشىمىز تولىمۇ زۆرۈر. شۇ پېتى تاشلىۋېتىشكە ھەرگىز بولمايۇ..
hawar
چوققا [14 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-01 16:32 |
oguzhan
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 59
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 543
شۆھرەت: 2785 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2786 سوم
تۆھپە: 1658 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1658 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 1186(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

     بىرىنجى  سىنىپقا   قىزىمنى  تىزىملاتقىلى  بارسام   ئوقۇتقۇچىلار  بىلەن  ئاز  تولا  ئەمىلى  بارلار   بالىلىرىنى  خەنزۇچە  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،  مەن  ۋە  ماڭا  ئوخشاش  ئادەتتىكى   كىشىلەر  بالىلىرىنى  ئۇيغۇرچە ( قوش تىللىق )  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،   شۇنۇڭغا  قاراپ  مېنىڭ  ئىدىيەم  بەك  قاتمالمۇ  نىمە  دەپ  ئويلاپ  قالدىم  .      
چوققا [15 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-02 01:02 |
alnur
ئىنسانسەن، ئىنساندەك ياشىغىن مەغرۇر،بولسۇن ھەم ..

دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 62
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 582
شۆھرەت: 3152 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3145 سوم
تۆھپە: 1847 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1854 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 244(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 15قەۋەتتىكى oguzhanدە2011-10-02 01:02يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
     بىرىنجى  سىنىپقا   قىزىمنى  تىزىملاتقىلى  بارسام   ئوقۇتقۇچىلار  بىلەن  ئاز  تولا  ئەمىلى  بارلار   بالىلىرىنى  خەنزۇچە  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،  مەن  ۋە  ماڭا  ئوخشاش  ئادەتتىكى   كىشىلەر  بالىلىرىنى  ئۇيغۇرچە ( قوش تىللىق )  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،   شۇنۇڭغا  قاراپ  مېنىڭ  ئىدىيەم  بەك  قاتمالمۇ  نىمە  دەپ  ئويلاپ  قالدىم  .       

سىزنىڭ قىلغىنىڭىز توغرا، مەن قوللايمەن!!!!!!!!!!!
ئوقۇتقۇچىلار بالىلىرىنى خەنزۇچە مەكتەپكە بېرىپ قويۇپ ئۆزلىرى ئىشەك باقامدىكىنە؟ ئۆزىنىڭ مائارىپىنى ئۆزى كەمسىتكەنلىك، كۆزگە ئىلمىغانلىق ، توغرىسى ئۆزىگە ئىشەنمىگەنلىك بولمامدۇ بۇ!
西部医院
چوققا [16 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-02 01:10 |
naprat2009
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 79
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 79
شۆھرەت: 468 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 469 سوم
تۆھپە: 270 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 271 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 164(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-29
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 15قەۋەتتىكى oguzhanدە2011-10-02 01:02يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
     بىرىنجى  سىنىپقا   قىزىمنى  تىزىملاتقىلى  بارسام   ئوقۇتقۇچىلار  بىلەن  ئاز  تولا  ئەمىلى  بارلار   بالىلىرىنى  خەنزۇچە  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،  مەن  ۋە  ماڭا  ئوخشاش  ئادەتتىكى   كىشىلەر  بالىلىرىنى  ئۇيغۇرچە ( قوش تىللىق )  سىنىپقا  تىزىملىتىپتۇ  ،   شۇنۇڭغا  قاراپ  مېنىڭ  ئىدىيەم  بەك  قاتمالمۇ  نىمە  دەپ  ئويلاپ  قالدىم  .       

سىزنىڭ ئىدىيىڭىز قاتمال دېيىشكە بولمايدۇ، ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرىنىڭ ئىنتايىن زەئىپ،غوروسىز، يارىماس، ناكەس، لەقۋا ئىكەنلىكىنى ئوبدان بىلىشىدۇ، شۇڭا ئۆزىنىڭ ئەھۋالى ئۆزىگە ئايان بولغاچقا بالىلىرىنى خەنزۇچە سىنىپقا تىزىملاتقان.
sarkar
چوققا [17 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-03 00:32 |
hanjar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1327
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 124
شۆھرەت: 669 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 710 سوم
تۆھپە: 394 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 397 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 139(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئانا تىل ----------ئانا دىمەك. ئانا دىمەك بارلىقىمىز دىمەك. بىز بارلىقىمىزنى تاشلېپ قويۇپ ،نىمىگە ئېرىشمەكچى؟
hawar
چوققا [18 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-06 11:07 |
dilnaz
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2771
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 183
شۆھرەت: 920 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 949 سوم
تۆھپە: 551 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 551 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 191(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

17-قەۋەتتىكى نەپرەتنىڭ يازمىسىغا نەقىل :سىزنىڭ ئىدىيىڭىز قاتمال دېيىشكە بولمايدۇ، ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرىنىڭ ئىنتايىن زەئىپ،غوروسىز، يارىماس، ناكەس، لەقۋا ئىكەنلىكىنى ئوبدان بىلىشىدۇ، شۇڭا ئۆزىنىڭ ئەھۋالى ئۆزىگە ئايان بولغاچقا بالىلىرىنى خەنزۇچە سىنىپقا تىزىملاتقان.ق-----------قانداق گەپلەر ئەمدى ،بۇ . سىزنى كىم ئوقۇتقان ؟سىز دېگەن ئاشۇ «ئىنتايىن زەئىپ،غوروسىز، يارىماس، ناكەس، لەقۋا» لارمۇ ؟ياكى سىزنى ئوقۇتقانلار سىز دېگەندەكمىدى ؟
ئادەم تىللاشقا بەك ئۇستىكەنسىز ،جۇمۇ . بۇنىڭدىن باشقا ھۇنىرىڭىز يوقمۇ -نېمە سىزنىڭ ؟
دۇنيانىڭ ھەممە نېمىسىگە نەپرەتلىنىپ يۇرەمسىز ، تۇرمۇش ئەينەك .سىز ئەينەككە كۇلۇپ قارىسىڭىز ئەينەكمۇ سىزگە كۈلۈپ قارايدۇ ، سىز ئەينەككە نەپرەت بىلەن قارىسىڭىز ئەينەكمۇ سىزگە نەپرەت بىلەن قارايدۇ . ئەھۋالنى تېگى-تەكتىدىن ئويلاپ باقمايلا قالايماقان نەپرەتلىنىپ ،ئۆزىڭىزنى زەئىپلەشتۇرۋالماڭ ،يەنە .سالامەتلىك بولسا ئاندىن ھەممە نەرسە بولىدۇ ،جۇمۇ .
sarkar
چوققا [19 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-06 17:21 |
karwani
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3628
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 14
شۆھرەت: 70 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 70 سوم
تۆھپە: 42 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 42 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 3(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-02
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

، ئۇرۇشتا يېىڭىلگەن  مىللەت قايتا باش كۇتۇرىدۇ، لىكىن، مائارىپتا يىڭىلگەن مىللەت مەڭگۇ باش كۇتۇرەلمەيدۇ. دۇنيا تاىخىدا 20 نەچچە قېتېم يېزىق ئۆزگەركەن بىر ئەركە مىللەت ھالا بۇگۇنكى  كۇنگە كەلگەەندە  < ئانا > دىگەن سۇزنىمۇ باشقا تىلدا دەيدىغان بولىۋالدى. خەير، مەھمۇت بۇۋا نادان ئەۋلاتلىرىڭنى كەچۇرگىن.بىر كۇنلىرى ئانا تىلىنىڭ قەدرىگە يېتېپ قالار،،،،،،،،،،،
چوققا [20 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 23:13 |
naprat2009
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 79
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 79
شۆھرەت: 468 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 469 سوم
تۆھپە: 270 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 271 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 164(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-29
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 19قەۋەتتىكى dilnazدە2011-10-06 17:21يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
17-قەۋەتتىكى نەپرەتنىڭ يازمىسىغا نەقىل :سىزنىڭ ئىدىيىڭىز قاتمال دېيىشكە بولمايدۇ، ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرىنىڭ ئىنتايىن زەئىپ،غوروسىز، يارىماس، ناكەس، لەقۋا ئىكەنلىكىنى ئوبدان بىلىشىدۇ، شۇڭا ئۆزىنىڭ ئەھۋالى ئۆزىگە ئايان بولغاچقا بالىلىرىنى خەنزۇچە سىنىپقا تىزىملاتقان.ق-----------قانداق گەپلەر ئەمدى ،بۇ . سىزنى كىم ئوقۇتقان ؟سىز دېگەن ئاشۇ «ئىنتايىن زەئىپ،غوروسىز، يارىماس، ناكەس، لەقۋا» لارمۇ ؟ياكى سىزنى ئوقۇتقانلار سىز دېگەندەكمىدى ؟
ئادەم تىللاشقا بەك ئۇستىكەنسىز ،جۇمۇ . بۇنىڭدىن باشقا ھۇنىرىڭىز يوقمۇ -نېمە سىزنىڭ ؟
دۇنيانىڭ ھەممە نېمىسىگە نەپرەتلىنىپ يۇرەمسىز ، تۇرمۇش ئەينەك .سىز ئەينەككە كۇلۇپ قارىسىڭىز ئەينەكمۇ سىزگە كۈلۈپ قارايدۇ ، سىز ئەينەككە نەپرەت بىلەن قارىسىڭىز ئەينەكمۇ سىزگە نەپرەت بىلەن قارايدۇ . ئەھۋالنى تېگى-تەكتىدىن ئويلاپ باقمايلا قالايماقان نەپرەتلىنىپ ،ئۆزىڭىزنى زەئىپلەشتۇرۋالماڭ ،يەنە .سالامەتلىك بولسا ئاندىن ھەممە نەرسە بولىدۇ ،جۇمۇ .

ئەھۋالنىڭ تېگى تەكتىنى ئۇققانغا شۇنداق دېدىم، مېنى ئوقۇتقانلار ئىنتايىن غورۇرلۇق ئىدى، ھەرگىز بالىسىنى ياتلارنىڭ قولىغا تۇتقۇزۇپ قويۇپ يۈرمەيتتى، بىر قىسىمى رەھمەتلىك بولۇپ كەتتى(ياتقان يېرى جەننەتتە بولغاي!)، بىر قىسىمى پېنسىيەگە چىقىپ كەتتى، مەن ھازىرقى ئوقۇتقۇچىلارنى دەۋاتىمەن، بالىسى ئۇيغۇرچە سۆزلىسە ئاچچىقى كېلىدىكەن، ئۆز مائارىپىنى ياراتمايدىكەن. تايىنلىق ئۆزىنىڭ ھالى، شۇڭا بالىسىنى ئۆز مەكتىپىگە بەرمەيدۇ.
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم دېسە "ياخشىمۇسىز" دەيدۇ مازلار، مەن شۇنداق نەپرەتلىنىمەن، نېمە بولسا بولمامدۇ دەيدىغان غورۇسىز يۇمشاق باش ئەمەس.
نېمىدىن نەپرەتلىنىشنى، نېمىگگە مۇھەببەت باغلاشنى ئوبدان بىلىمەن.
قارىغاندا ئوقۇتقۇچى ئوخشىمامسەن، ھالىڭغا ۋاي، بالاڭ ئۇيغۇرچە سۆزلىيەلەمدۇ، تېلفۇن نومۇراڭنى ئۇيغۇرچە دېيەلەمسەن؟
چوققا [21 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-11 23:49 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«123»Pages: 2/3     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە