turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«12»Pages: 2/2     Go
بۇ تېما 1509 قېتىم كۆرۈلدى
uyghurizlari
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3877
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 89
شۆھرەت: 475 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 475 سوم
تۆھپە: 285 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 285 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 58(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-22
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ke ren dax lere miz am di kox tl ni had di den ta rak kei kel dur we tep ...ana tele miz ne ha wep ka uq ri tep koy mai le....
چوققا [11 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-12 03:39 |
uyghurizlari
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3877
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 89
شۆھرەت: 475 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 475 سوم
تۆھپە: 285 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 285 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 58(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-22
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

keren dax lerem ana telemiz bak ha wep uq ri mak ta    ...ma bu awaz lek asar bu neng te pek mi sa li  
lutun
چوققا [12 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-12 03:58 |
qaraboran
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3400
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 40
شۆھرەت: 200 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 200 سوم
تۆھپە: 120 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 120 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 88(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-12
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

تەتقىقاتچىلارنىڭ 1-سىنىپ ئوقوغۇچىللىرىنىڭ ماتىماتىكا تاپشۇرۇق ئىشلەش ئەھۋالىنى ئوي-ئۆيلەرگە بېرىپ  ئىز قوغلاپ تەكشۈرۈپ بېقىشىنى ئۈمۈد قىلىمەن.
چوققا [13 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-12 11:42 |
batur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4009
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 38
شۆھرەت: 200 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 200 سوم
تۆھپە: 118 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 118 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 47(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-06
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

  مىنىڭچە كۆپ تىل ئۈگىنىش ياخشى ئىش ئەمما مائارىپ تارماقلىرى ئانا تىل ئوقۇتۇشىغىمۇ سەل قارىماسلىقى كېرەك .
hawar
چوققا [14 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-01-03 23:03 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12»Pages: 2/2     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە