turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«23456789»Pages: 5/11     Go
بۇ تېما 8551 قېتىم كۆرۈلدى
bahdaxohli
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 3149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 601
شۆھرەت: 3262 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3279 سوم
تۆھپە: 1918 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1950 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 236(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئۇمۇد غېنىغا تېلېپون قىلمىسام غەپ .ئۈمۇدكام سېنى شىنجاڭ تېلىۋىزىيە ئىستانسسىنڭ سەھنىسىگەئېلپ چىقىپ چاۋاڭنى چىتقا يايمىغىننى بىر كۈرەي.كالۋا، دۈت مۇڭقۇي مۇدىر .
چوققا [44 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 01:02 |
sirlik@
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3589
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 3
شۆھرەت: 15 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 15 سوم
تۆھپە: 9 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 9 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 1(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-10
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 15قەۋەتتىكى alnurدە2011-10-09 16:17يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

مەنمۇ ئۆچ-ئاداۋىتى بار دېگەننى چۈشەندۈرىدۇ دېمىدىم، تېما ئىگىسى بەزى ئەھۋاللارنى ئۆز يولى بويىچە يوقۇرى دەرىجىلىك ئورۇنلارغا ئىنكاس قىلغان بولسىمۇ لېكىن مەسىلىلەر ھەقىقى ھەل قىلىنمىغانلىقىنى ئوتتۇرغا قويغان. شۇ سەۋەپلىك بۇ خانىم دۆلىتىمىزدە ھەقىقەتنى ياقىلايدىغان ئادەمنىڭ يوقلىقىغا ئىشەنمەي ئەھۋالنى بايان قىلىپ تورغا يوللىغان. بىراق سىز مۇدىر بىلەن ئۆچ- ئاداۋىتىڭىز بارمىدى دېگەندەك گەپلەرنى قىلىپسىز، ئىنكاسلىرىڭىزدىن سىزنى ھېچكىم ئۇ ئايالغا ھېسداشلىق قىلىۋاتىدۇ ياكى ھەقىقى ئەھۋالنى يوقۇرىغا دوكلات قىلىپ مەسىلىنى ھەل قىل داۋاتىدۇ دەپ چۈشەنمەيدۇ. ئىشەنمىسىڭىز يازغان ئاشۇ ئىنكاسىڭىزنى ئۆزىڭىز قايتا ئوقۇپ چىقىڭ، قانداق مەنا ئىپادىلەيدىكىن؟ مۇدىرغا يانتاياق بولىدىغاندىن باشقا يەنە قانداق مەنا بارozhan!!!!!!!!!!
ئەڭ ياخشىسى سىلەر مۇدىرنى ئاقلايمىز دەپ جاپا تارتىپ ئۆزۈڭلارنى چۈشۈرۈپ يۈرمەڭلار، مەنمۇ جەنۇپلۇق ئوقۇتقۇچىلار بىلەن ئىككى ئاي تەربىيلەش كۇرسىغا قاتناشقان، ئۇلاردىن جەنۇپنىڭ مائارىپ ئەھۋالى، ئەمەلدارلارنىڭ قانداقلىقى.........توغرىسىدا خېلى كۆپ گەپ- سۆزلەرنى ئاڭلىغانمەن. شۇڭا باغۋەن خانىمنىڭ دېگەنلىرىگە %100 ئىشەنمىسەممۇ %90 ئىشىنىمەن. مېنىڭ ئويلىغىنىم ئۇ خانىمغا بۇ ئىشنى يولى بىلەن ھەل قىلىشقا شارائىت يوق ياكى يولىنى توسۇپ تۇرىۋاتقان يەنە قانداقتۇر بەزى توساقلار بولۇشى مۇمكىن.
ئەگەر مەن سىزنى خاتا چۈشىنىپ قالغان بولسام كەچۈرۈڭ ، لېكىن سىزنىڭمۇ سوغاققانلىق بىلەن ئويلىنىپ بېقىشىڭىزنى سورايمەن!


تۇتۇننىڭ ئاچىقىنى مورا بىلىدۇ دېگەن گەپ بار، بىز دىمىسەكمۇ ئۆزى بىلەر مۇشۇنچىلىك تىمىنى يوللىغان ئادەم، ياكى  دەردىگە دەرمان تاپالماي، مۇشۇ يەرگە يازغاندۇ .........................
lutun
چوققا [45 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 01:20 |
ablikim
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3437
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 250
شۆھرەت: 1271 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1300 سوم
تۆھپە: 760 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 762 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 774(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-14
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

يۇقۇردىكى يولداشنىڭ پىكرى ئۇرۇنلۇق ، باشقىلارنىڭ قىلمىشى ئۈچۈن بىر نەرسە يېزىشقا .ئالدى بىلەن پاكىت ،ئۇنىڭدىن كىيىن جۈرئەت كىتدۇ . بۇ تىمىنى يازغۇچنىڭ چۇقۇم دىگەنلىرگە پاكىتى بۇلشى مۆمكىن ، يازغان خەتلىردىن ئۈزى قىلغان گەپ سۈزگە ئۈزى ئىگە بولغىچىلكى بار ئادەمدەك قىلىپ تۇردۇ ، ھېلقىدەك بۇ ئىشقا كاللا ئۇپراتماسلىقىڭلارنى . قالايمىقان كىشلەرنىڭ ئوبرازىغا تەسىر يەتكۈزدىغان ئىنكاس يازماسلىقىڭلارنى ئالاھىدە ئەسكەرتىمىز دەپ تەھدىت سىېلۋاتقانلارغا بۇمۇ بىر تېتىتقۇلۇق ھۇجۇم بوپ قالدۇ ، بۇ تورداشنىڭ دىگەندەك ئىشلار يوق ئەمەس ، بۇ ئىشقا نارازى بولغان ئاۋام- خەلىق ۋەتەن سۈيەر ئۇقۇتقۇچلار ، پەقەت يۇقۇرنى ئالداش تۆۋەننى بېسىش چەمبىركىدىن چىقالماي يۈرگەچكە مۇشۇ كەمگىچە .ھېلقى مۇدىردەك ھارامخورلار تازا سەمرىۋالغان ، ئەمدى بىرنى مىڭ قىلىپ قۇسدىغان يېرگە كەلگەندەك قىلدۇ ،
چوققا [46 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 01:44 |
udunogli
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3629
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 21
شۆھرەت: 105 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 107 سوم
تۆھپە: 63 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 63 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 48(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-06
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

[quote]بۇ مەزمۇن 24قەۋەتتىكى 喀市教دە2011-10-09 22:46يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
.......
يولداش خاشىجاۋ،  سىزدىن بىرنەچچە سۇئال سۇراپ باقاي، مىنىڭچە بۇ سۇئاللارغا ھەقىقەتنى ئەمىلىيەتتىن ئىزدىگەن ئاساستا جاۋاپ بەرسىڭىز تورداشلارنىڭ بۇ ئىشنىڭ ھەقىقى ئەھۋالىنى چۇشۇنۇشىگە پايدىسى بۇلۇدۇ دەپ ئويلايمەن.1.سىز باياناتىڭىزدا ". قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ ئىدارىسى 2011-يىلى 4-ئاينىڭ 12-كۇنى باشلانغۇچ مەكتەپ ئالىي دەرىجىلىك ئۇنۋانىنى باھالاش توغرىسىدا ھۆججەت چىقىرىپ 2011-يىللىق ئۇنۋان باھالاش خىزمىتىگە قارىتا ئىنىق پىكىر ۋە ئورۇنلاشتۇرۇشىنى ئوتتۇرىغا قويغان ۋەبەشكىرەم يىزا باشلانغۇچ مەكتەپلەرگە ئالىي ئۇنۋان سان كۆرسەتكۇچىدىن 9نى تەخسىم قىلغان)بەشكىرەم يىزسىدىكى 15باشلانغۇچ مەكتەپتە بۇ يىل ئۅنۋان ئلىشقا شەرتى توشىدىغانلار جەمئى 84نەپەر )."
 دەپ يوللاپسىز ، ئۇنداقتا جاۋاپ بىرىڭ ئۈنۋان ئېىلىش شەرتىگە چۇشۇدىغان ئۇقۇتقۇچى 84 نەپەر ئىكەن، سىلەر نىمىگە ئاساسەن بۇ مەكتەپكە ئالىي ئۇنۋان سان كۆرسەتكۇچىدىن 9نى تەخسىم قىلدىڭلار، سىلەرنىڭ بۇ قىلغىنىڭلار بۇ يلىلىق ئۈنۋان ئېلىش شەرتىنى ھازىلاپ ئۈنۋان ئالالمىغان 75 نەپەر ئۇقۇتقۇچىنىڭ قانۇنلۇق ھۇقۇقىنى دەپسەندە قىلىشمۇ قانداق؟ئۈنۋان ئېلىش شەرتىنى ھازىرلىغان ھەر بىر خىزمەتچىگە قانۇن بۇيىچە ئۈنۋان بىرىش مۇئارىپ، كادىرلار تارماقلىرىنىڭ مەجبۇرىيىتى شۇنداقلا ئۈنۋان ئېلىش شەرتىنى ھازىرلىغاندىن كىيىن تىگىشلىك ئۈنۋانغا ئىرىشىش ھەر بىر كەسپى خادىمنىڭ قانۇنلۇق ھۇقۇقى. دىمەك بۇ يەردە بىرلا ئۇقۇتقۇچىنىڭ قانۇنلۇق ھۇقۇق مەنپەئەتى دەخلى تەرۈزگە ئۇچراپلا قالماستىن بەلكى شۇ بىر يېزىدىكى ئۈنۋان ئېلىش شەرتىنى ھازىرلاپ ئۈنۋان ئالالمىغان 75 نەپەر ئۇقۇتقۇچىنىڭ قانۇنى ھۇقۇق مەنپەتىگە قىلىنغان دەخلى تەرۇز ھەركىتى شەكىللەنگەن، بۇنى قانداق چۈشەندۇرۇسىلىەر؟
2. سىلەر "3يىل جەريانىدىكى كىسەل ،سورىغان ۋاختى مەكتەپنىڭ 3يىللىق دىجورنىيلىك خاتىرىسىدىكى يوقلىما ئەھۋالى ئاساس قىلىنىپ خاتىرلەنگەن ،(بۇلارنى ئىدارىمىز  مۇناسىۋەتلىك يولداشلارنى تەشكىللەپ بىرمۇ-بىر ساناپ تەكشۅرۅش ئارقىلىق ھەقىقى ئىكەنلىگنى  دەلللگەن )،بۇ خانىم 58كۇن بولىشى كىرەك ئىدى دەپ ھەقىقىي ئىسپاتنى قارىغۇلارچە بۇرمىلىغان.داۋام مەسىلىسىدە يقىنقى ئۅچ يىللىق داۋام ئاساس قىلىنىشى كىرەك ئىكەنلىگىنى ئىدارىمىز ھۉججەتتە ئىنىق ئوتتۇرىغا قويغان بولۇپ ،بۇ خانىمىنىڭ 2009-يىل ياتاقتا يتىپ داۋالانغنىم 2011-يىللىدىمۇ ھساپ قىلىندى دىگىنى قىلچە پۇت تىرەپ تۇرالمايدۇ."
دەپ يېزىپسىلەر، ئۇنداقتا جاۋاپ بىرىڭ، سىلەر بۇيىل ئۈنۋان ئالىدىغان 84نەپەر ئۇقۇتقۇچىنىڭ ھەممىسىنىڭ  3يىللىق يوقلام ئەھۋالىنى ، ئىدارەڭلەردىن مۇناسىۋەتلىك يولداشلارنى تەشكىللەپ بىرمۇ-بىر ساناپ تەكشۇرۇش ئارقىلىق ھەقىقى ئىگەللەپ چىقتىڭلارمۇ ياكى پەقەت مۇشۇ ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئەھۋالىنىلا شۇنداق قىلدىڭلارمۇ؟ (ۋىجدانىڭىز بىلەن جاۋاپ بىرىپ بېقىڭ). سىلەر بۇ قېتىمقى 84 نەپەر ئۇقۇتقۇچىنىڭ 3يىللىق يوقلام تەكشۇرۇش ئەھۋالىنى جەمىيەتكە ئاشكارىلىغانمىدىڭلار؟ئاشكارىلىغان بولساڭلار ئاشكارىلاش ۋاقتى ۋە ئاشكارىلاش ئۇسۇلى قانداق بولغان؟
3. سىلەر "ئۇنىڭدىن باشقا سەۋەپسىز دەرىس تاشلىغان ،كىچككەن ،ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقىغا خىلاپ قىلىمشلارنى سادىر قىلغان (دەرىس ۋاختىدا كارۋات قويۇپ ياتقان ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسى بىلەن ئورۇنسىز جىدەللىشىپ يامان تەسىر پەيدا قىلىغان )ئەھۋالىغا ھۉججەت تەلىپى بويىچە نۇمۇر تۇتۇلغان .بىرىشكە تىگىشلىك نۇمۇرلار تولۇق بىرىلىگەن بولۇپ ،بۇ خانىم بىرىلگەن نۇمۇرغا قارىتا تولۇق قايىل بولۇپ ،ئۉز ئىمزاسىنى قويغان .ئۅنۋان تەخسىمات مەسىلىسىدە بۇ خانىم بايان قىلغاندەك ناھەقچىلىك مەسىللىرى قىلىچە سادىر بولمىغان "
دەپ يېزىپسىلەر، ئۇنداقتا جاۋاپ بىرىڭ: بۇ خانىم  ئۈزىگە بىرىلگەن نۇمۇرغا قارىتا تۇلۇق قايىل بۇلۇپ، ئۆز ئىمزاسىنى قويغانمۇ بولسۇن ، ئەجەبا ئۆز ۋاقتىدا بۇ خانىمنى باشقا  ئۈنۋان ئالغان ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئىرىشكەن نۇمۇرىغىمۇ قايىل قىلغانمىتىڭلار؟ بۇيىللىق ئۈنۋان ئېلىش رىقابىتىگە چۈشكەن 84 نەپەر ئۇقۇتقۇچى ئىرىشكەن نۇمۇرلارنى ئاشكارىلاش ئۇسۇلى ۋە ۋاقتى قانداق بولغان. (ئۆز ۋاقتىدا بۇ 84 نەپەر يولداش بىر بىرىنىڭ ئىرىشكەن نۇمۇرىنى بىلەمتى ؟ ).
4.سىلەر"بەشكىرەم مەركىزى مەكتەپ نۇمۇر قۇيۇش ،ئاشكارلاش ،تەكشۅرۅش ، جەريانلىرىنى ئىدارە تەلىپى بويىچە ھەقىقى ،ئادىل ،ئەستايىدىل بىجىرگەن بولۇپ ،مائارىپ ئىدارىسى تەكشۅرۅش ئاقىلىق ،بەشكىرەم يىزىسىنىڭ ئۅنۋان تەخسىماتىنىڭ ھەقىقى بولغانلىقىنى مۇئەييەنلشتۅرگەن.(شەھەرلىك ئىنتىزام تەكشۅرۅش كومتىتى قاتارلىق جايلارغا ئەرىز سۇنغاندىمۇ ،بۇ خانىمىنىڭ ئەرزىسىنىڭ قىلىچە ئاساسى يوق ئىكەنلىگىنى مۇئەييەنلەشتۅرۅپ ،ئىنكاس قايتۇرغان )"
دەپ يېزىپسىلەر، ئۇنداق بولسا بۇ قېتىمقى ئۈنۋان تەخسىماتىنىڭ نەتىجىسىنى تورداشلارغا ئاشكارىلاپ بۇ ئىشنىڭ ھەقىقى ئەھۋالنى ئىلان قىلالامسىلەر،بۇنىڭدا  بۇيىل ئۈنۋان ئالغان 9ئۇقۇتقۇچىنىڭ  شۇنداقلا مۇشۇ خانىمنىڭ بارلىق تۈرلەرگە نۇمۇر قۇيۇش تەپسىلاتىنى ئىنىق  ئىلان قىلساڭلار تورداشلارمۇ بۇقېتىمقى ئۈنۋان تەقسىماتىنى "مۇئەييەنلەشتۇرۇپ" باقساق.
5. سىلەر"،سۉھبەتلىشش ئارقىلىق سەۋەنلىكىنىڭ مۇشۇ خانىمنىڭ ۋە يولدىشىنىڭ  ئىنتايىن يولسىزلىق بىلەن مەركىزى مەكتەپ مۇدىرىنى ھاقارەتلىگەنلىگى ۋە ئۇرغانلىقى ،مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىنتايىن ئىغىر –بسىقىلىق بىلەن تىل ياندۇرمىغانلىقى ۋە ئەر –ئايال ئىككەيلەننى قەتئى بسقتۇرۇش مۉمكىن بولمىغاندا ،ييزىلىق ساقچخانىغا تىلفون قىلغانلىقى ۋە يىزىلىق ساقچىخاننىڭ ئەھۋالىىنى ھەقىقى تەپسىلى تەكشۅرۅپ ،قانۇن بويىچە بىر تەرەپ قىلىغانىلىقىنى تەكشۅرۅپ ئىنقلاپ چىقىتۇق "
دەپ يېزىپسىلەر،مۇشۇ خانىم ۋە يولدىشى يولسىزلىق بىلەن مەكتەپ مۇدىرىنى ھاقارەتلەپ ئورغاندا ، ئايال كىشىنىڭ تىل -ئاھانىتى ۋە ئەر كىشىنىڭ قاتتىق مۇشتۇمىنىڭ زەربىسىگە چىداپ كەلگەن ،كەڭ قورساقلىق بىلەن تىل ھەم قول ياندۇرمىغان بۇ ئالىجاناپ مەكتەپ مۇدىرى ئامالسىز ساقچىلارنى چاقىرتىپتۇ، بىراق بۇ ساقچىلارنىڭ  مەكتەپ مۇدىرىنى ھاقارەتلەپ ئۇرغان بۇ ئىككى جىنايەت گۇماندارىدىن  مۇشتۇمىنىڭ تورى بار  زەربىسى قاتتىق بولغان ئەركىشىنى قۇيۇۋېتىپ ،50ياشتىن ئاشقان بىر ئاجىز مەزلۇمنى تۇتۇپ تۇرۇش ئورنىدا 8كۈن يېتىشقا بۇيرىشى قايسى قانۇن بۇيىچە بولغان؟
6. خىزمەت تارىخىغا 28يىل بولغان بىر ئۇقۇتقۇچىنىڭ مۇشۇ چاققىچە ئۈنۋان ئالالمىغانلىقىنى قانداق چۈشۈنۈش كىرەك؟ ئەگەر بۇ ئۇقۇتقۇچىنى لاياقەتسىز ئۇقۇتقۇچى دىگەندە، 28 يىلغىچە لاياقەتسىز ئۇقۇتقۇچىنى ئىشلىىتىپ ، دۆلەتنىڭ نۇرغۇن ئىقتىسادىغا، مۇئارىپنىڭ تەرەققىياتىغا شۇنداقلا ئۇقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ساپاسىغا غايەت زور زىيان سېلىشقا سەۋەپچى بولغان مەكتەپ مۇدىرىنى، مۇئارىپ ئىدارە باشلىقىنى نىمە دەيمىز؟
ناۋادا بۇ ئۇقۇتقۇچى لاياقەتلىك ئۇقۇتقۇچى بۇلۇپ ، ئۇ 28 يىلغىچە ئالى ئۈنۋاننى ئالالمىغان بولسا بۇ كىمنىڭ مەسئۇلىيىتى، ئۈنۋان ئىلىش شەرتى ھازىرلانغان نەچچە يىلدىن بىرى بىرىشكە تىگىشلىك ئۈنۋاننى ۋاقتىدا بىرەلمىگەن خادىملارنىڭ مەسئۇلىيىتى سۈۇرۈشتە قىلىنامدۇ يوق؟
7.شەھەرلىك مۇئارىپ خىزمەت كومىتىتى مۇشۇ ئىشقا كۈڭۈل بۆلگەندەك، مەخسۇس خادىم ئاجرىتىپ ئۈنۋان ئېلىش شەرتىنى ھازىرلاپ ئۈنۋان ئالالمىغان ئۇقۇتقۇچىلارنى تەپسىلى تەكشۈرۈپ، ئۇلارغا قانائەتلىنىەرلىك جاۋاپ بەردىمۇ- يوق؟ ئەل رايى قۇرلۇشىنى چىڭ تۇتۇپ ئىشلەپ ئىناق جەمئىيەت قۇرۇش تەكىتلىنىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە، ئەڭ كۆپ ساندىكى زىيالىلار مەركەزلەشكەن مۇئارىپ ساھەسىدە مۇشۇنداق ئۆتكۈر زىددىيەتنىڭ ھەل قىلىنماسلىقىدىكى ئاساسلىق ئامىل نىمە؟
مەن ئىشىنىمەنكى يۇقارقى سۇئاللارغا  قانائەتلىنەرلىك جاۋاپ بىرىلسە زور كۆپ ساندىكى تورداشلار بۇ ئىشنىڭ ھەقىقى ماھىيىتىنى تۇنۇپ يىتەلەيدۇ. 
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى :
  • مۇنبەرپۇلى:+2(alnur) ياخشى تەھلىل ..
  • hawar
    چوققا [47 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 03:50 |
    tohotur
    دەرىجىسى : تىرىشچان ئەزا


    UID نۇمۇرى : 251
    نادىر تېما : 4
    يازما سانى : 1012
    شۆھرەت: 5450 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 5462 سوم
    تۆھپە: 3216 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 3220 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 1999(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-21
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-14
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    يوقۇرقى تورداش تولا ئوبدان تەھلىل قىپتۇ
    مېنىڭ قوشۇمچەقىلىدىغىنىم ئەنە شۇنداق 30 يىل ئىشلەپ   ئاخىرىدا چەتكە قېقىلىپ ئۇنۋان ئالالماي دەم ئېلىشقا چىقىىپ قان يۇرتۇپ ئۆتۇۋاتقان  پىشقەدەم ئوقۇتقۇچى ئۇستازلىرىمىزنىمۇ  بۇ قېتىم تولۇق ئويلۇشۇپ  ئۇنۋانىنى تولۇقلاپ ئادالەتنى ياقىلىشىنى قەشقەر مائارىپ ئىدارىسىغا ھاۋالە قىلىمىز ،
    قېرىغاندىكى ئىچ ئاچچىقى يامان نىمە  ،  ياشانغانلارنى ئىتتەرمەستىن ئەكسىچە يولەيلى جامائەت ، ھەممىز قېىرىيمىز ، قاغىش ئالغان يامان دەيمەن ،
    چوققا [48 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 11:49 |
    喀市教
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 3625
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 8
    شۆھرەت: 52 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 56 سوم
    تۆھپە: 32 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 36 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-09
    ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-11
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    سەھىپە باشقۇرغۇچىدىن سەمىمى ئەسكەرتىش :بىر ئىنكاسنى تەكرار ئەۋەتىشكە بولماسلىقى ساۋەپلىك بۇ ئىنكاسىڭىز ئۆچىرىلدى .مۇنبەر قائىدىسى بويىچە ئىنكاس يوللاڭ .
    تەكلىب :خەنزۇچە ئىسىمدا تىزىملىتىش قارشى ئېلىنمايدۇ .بولسا قايتىدىن يېڭى كونا يېزىق ياكى لاتىن يېزىقى بىلەن ئۇيغۇرچە
    مەنە ئىپادىلەيدىغان بىر ئىسىم بىلەن تىزىملىتىڭ .بۇ سىزگىمۇ ۋە تېمىڭىزنىڭ قايىل قىلىش كۈچىگىمۇ پايدىلىق ..

    [ بۇ يازمىنىilimدە2011-10-10 15:28قايتا تەھرىرلىدى ]
    lutun
    چوققا [49 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 11:58 |
    kawimmol
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 2920
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 195
    شۆھرەت: 1111 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 1142 سوم
    تۆھپە: 638 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 647 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 221(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-18
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    قېنى بىز توردا ئۆز كۆز قاراشلىرىمىزنى ئوتتۇرىغا قويساق بىزنى قانونىي سوراققا تارتىدىغانلار ، بىزمۇ ئۆز ھوقۇق مەنپەتىمىزنى قويدىيالايمىز ، بىز بۇ يەردە ھەرگىز ئىتتىپاقلىق ،مۇقىملىقنى بۇزىدىغان ئىش قىلمىدۇق ، بەكلى سىلەرنىڭ ئاشۇ مۇدىر قېلىۋېتىپتىغۇ ، قىزىنىڭ ئالىي مەكتەپكە ئىنتاھان بېرىش ئىشىنىمۇ ئايرىم ئويلىشىغان بولۇپتۇغۇ، «قەشقەر شەھەرلىك مائارىپ كومىتىتى» يولداش ، سىلەرنىڭ ئىدارىدە شۇنداق ئىشلارغا يول قويامسىلەر، 28 يىل مائارىپ ئۇچۇن ئىشلىگەن ئوقۇتقۇچىنى 8 كۇن سولىتىپ قويسا سىلەرنىڭ ئۇنى تەكشۇرۇش سەۋەبىنى چۇشەندۇرۇش  مەجبۇرىيىتىڭلار بارمۇ يوق ؟ ئەگەر ئاشۇ مەكتەپ مۇدىرىدا ئازراق بولسىمۇ گۇناھ بولمىسا نىمە ئۇچۇن سىلەر بۇ مۇنازىرە ۋە تېمىلارغا قىزىقىسىلەر ، بىرىنىڭ كەينىدىن بىرى چۇشەنچە بېرىسىلەر ، تېمىنى ئۆچۇرۇشكە ئالدىرايسىلەر؟
    ئىشنىڭ ھەقىقىي ئەھۋالى ھامان ئاشكارلىنىدۇ، ئەگەر سىلەرنىڭ ئاشۇ ئۇستىدە دىگەنلىرىڭلار راست بولسا ئەمىسە توردا ھەممە ماتىرياللارنى يوللاپ باقمامسىلەر ؟ كىم بىلىدۇ سىلەر نومۇرنى قېرىنداشتا قويۇپ بولۇپ ،كېيىن ئۆزگەرتىۋالالامسىلەر تېخى ؟
    قانون ھەممىگە باراۋەر ، كوممىنىستىك پارتىيەنىڭ ئادىل سىياسىتى ھەممە يەردە ئوخشاش ، بەكلى سىزدە مائارىپ قانونىي توغۇرلۇق ماتىرياللار باردۇ ، شۇنى ئوقۇپ بېقىڭ بىر ئوقۇتقۇچىنى مەكتەپ مۇدىرىنى ئۇردى ھاقارەتلىدى دەپ 8 كۇن سولاپ قويىدىغان ھوقۇق بارمىكەن ؟
    sarkar
    ئاداققىچە كۇلەلىگەن ئادەم ھەقىقىي يەڭگۇچى !!!
    چوققا [50 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 12:07 |
    taxway
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 235
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 17
    شۆھرەت: 85 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 85 سوم
    تۆھپە: 51 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 51 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 27(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-19
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-10
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ئالىم بولساڭ ئالەم سېنىڭ ، شوجاڭ بولسام خانىم مېنىڭ دەيدىغان  گەپ باركەن جەنوبى شىنجاڭدا.
    hawar
    چوققا [51 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 12:32 |
    ablikim
    دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 3437
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 250
    شۆھرەت: 1271 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 1300 سوم
    تۆھپە: 760 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 762 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 774(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-28
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-14
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ۋوجون!!! مارىپ ئىدارىسنىڭ نامىنى سېتىپ بىزگە پوپوزا قىلغىلى تۇرغانغا قارغاندا بۇ خېلى كۆپ تىلەمچىلەر ئوخشىمامدۇ بۇ . ئەسلى بىر شوجاڭنىڭ ئىشتى بۇ ،ئەمدى شوجاڭ كەينىدىن كوجاڭ ، كوجاڭ كەينىدىن  پوجاڭ دىگەندەك ، بۇ ئىش ئادىل ھەل بۇلۇپ قالسا ، تورغا بىچچارىلەر خېلى كۆپ سۈزلۈپ چىقدىغان ئوخشايدۇ ،
    sarkar
    چوققا [52 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 13:53 |
    iparhan
    دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 383
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 337
    شۆھرەت: 1700 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 1710 سوم
    تۆھپە: 1017 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 1017 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 341(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-26
    ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-25
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ھەي ، 哈市教ئەپەندىم !  سىز ئەگەر راستىنلا  ئەقلىڭىز ئىشلەيدىغان ھۆكۆمەت خىزمەتچىسى بولسىڭىز ، ئاۋۇ تېتىقسىز ئىنكاسىڭىزنى يوللىۋەتمەي ، يوقىرقى دوستلىرىمىزنىڭ ئىنكاسىغا بىر جاۋاپ بېرىپ باقسىڭىز بولمامدۇ- دەيمەن !!!  ئەگەر قايىل قىلارلىق جاۋاپ بېرىشكە كۆزىڭىز يەتمىسە ،  بولغۇسى ئاقىۋەتكە تەييارلىق قىلىڭ !!

    بىز تورداشلار ۋاقىت چىقىرىپ سىلەرنىڭ مەكتەپلىرىڭلارنى زىيارەت قىلغىلى  بېرىپ قالامدۇق- تېخى! ئېسىڭلاردا بولسۇن ، بىز ھەر بىر تورداش  جەمىيەتتىكى بىر « مۇخبىر » ھېسابلىنىمىز . ئەگەر  تېلۋىزىيە ئىستانسىسىدىكى مۇخبىرلارنىڭ ۋاقتى يەتمىسە ، توردىكى مۇخبىرلىرىمىزنىڭ ئاپپاراتلىرى ھەر ۋاقىت تەييار !!!.................
    پوزىتسىيە __ ھەممىنى بەلگىلەيدۇ .
    چوققا [53 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 14:02 |
    gpal
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 3532
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 16
    شۆھرەت: 80 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 80 سوم
    تۆھپە: 48 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 48 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 180(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-04
    ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-25
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    قەشقەر شەھەر بەشكىرەم يىزا سىدىر مەركىزى مەكتەپ مۇدىرى بۇنى ئوقۇپ قوي

    ئوقۇتقۇچى ئۆزى
    ئوقۇتقۇچى شام چىراق كۆيەلەيدۇ،
    ئەتراپقا يورۇقنى بىرەلەيدۇ.
    قاغا قۇزغۇن مۇنداقلىكى پۇرلەپ قويسا،
    ئوت كۇچلۇك ئۇنداق ئاسان ئۆچەلمەيدۇ.
             ئوقۇتقۇچى بۇلاق ئۆزى ئاقالايدۇ،
             ئۇسسىغانلار ئىچسە ئۇنى قانالايدۇ.
             ئەخلەت بىلەن توساپ قويسا دۇشمەنلىرى،
            سۇيى كۈچلۇك يىراقلارغا ئاتالايدۇ.
                         ئوقۇتقۇچى دانا ئۆزى ھەق سوزلەيدۇ،
                         مىلىتىمنىڭ كەلگۇسىنى نەق كۆزلەيدۇ.
                          چىقىر تىكەن،زىيانداشلار ئۈنۈپ قالسا،
                         قان چىقسىمۇ قوللىرىدىن نەق تۇزلەيدۇ.
                                       ئوقۇتقۇچى ئەۋلىيادۇر ھەر كىم قايىل
                                       شۇنداق بولغاچ ئۇششاق-چۇششەك ھەممە مايىل،
                                        بۇجاھاننى گۈزەل قىلدى قاراڭ شۇنداق.
                                             خىسلىتىدىن ئۆزگەرمىدى نەچچە مىڭ يىل.
                                                     مىللەتنىڭ كەلگۇسى ئوقۇتقۇچىلاردا، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كەلگۇسى ئوقۇغۇچىلاردا.
    چوققا [54 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 14:07 |
    كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
    «23456789»Pages: 5/11     Go
    Bagdax bbs » قوغۇنلۇقتىكى پاراڭلار