»
سىز تېخى كىرمىدىڭىز
كىرىش
تىزىملىتىش
|
مۇلازىمەتلەر
|
تەۋسىيە
|
ئىزدەش
|
ياردەم
|
مېدال مەركىزى
مۇلازىمەتلەر
ئۇسلۇپ
wind
قىسقا ئۇچۇر
قۇبۇل ساندۇقى
يوللاش ساندۇقى
ئىز قوغلاش
يېڭى ئۇچۇر يېزىش
تىزگىن تاختا
باش بەت
ماتىرىيال تەھرىرلەش
ماتىرىيال كۆرۈش
دوستلار قاتارى
ھوقوق كۆرۈش
ئالتۇن باشقۇرۇش
ئالتۇن باشقۇرۇش
نۇمۇر ئالماشتۇرۇش
ئەزا گۇرۇپىسى سېتىۋېلىش
ساقلىغۇچ
تېمىلىرىم
سىتاتىستىكا
ئاساسىي سىتاتىستىكا
IP سىتاتىستىكىسى
باشقۇرغۇچىلار
باشقۇرۇش ئەھۋالى
توردىكىلەر
ئەزا دەرىجىسى
سەھىپە دەرىجىسى
يازما دەرىجىسى
باغداش باش بېتى
|
خەۋەر - ئۇچۇر
|
ناخشا - مۇزىكا
|
ئېكران
|
ئەدەبىيات
|
ئۆي بىزەش
|
تېما بىزەكلىرى
ئۇسلۇپ
wind
قىسقا ئۇچۇر
قۇبۇل ساندۇقى
يوللاش ساندۇقى
ئىز قوغلاش
يېڭى ئۇچۇر يېزىش
تىزگىن تاختا
باش بەت
ماتىرىيال تەھرىرلەش
ماتىرىيال كۆرۈش
دوستلار قاتارى
ھوقوق كۆرۈش
ئالتۇن باشقۇرۇش
ئالتۇن باشقۇرۇش
نۇمۇر ئالماشتۇرۇش
ئەزا گۇرۇپىسى سېتىۋېلىش
ساقلىغۇچ
تېمىلىرىم
سىتاتىستىكا
ئاساسىي سىتاتىستىكا
IP سىتاتىستىكىسى
باشقۇرغۇچىلار
باشقۇرۇش ئەھۋالى
توردىكىلەر
ئەزا دەرىجىسى
سەھىپە دەرىجىسى
يازما دەرىجىسى
wind
كۆڭۈلدىكى سۆز
سۈرەتلىك فىلىم
ياردەم ياردەم
ئەدەبىي ئەسەرلەر
تىل ئۆگىنمەن
بەس بەس مۇنازىرە
Bagdax bbs
»
كۆڭۈلدىكى سۆز
»
پەرزەنتىڭىزگە كۆڭۇل بۆلۇشنى بىلەمسىز ؟!
بۇ تېما 249 قېتىم كۆرۈلدى
يېڭى تېما
IE دا ساقلىۋېلىش
|
باش بەت قىلىش
|
تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش
|
ئالدىنقى تېما
|
كىيىنكى تېما
iparhan
دەرىجىسى :
ئادەتتىكى ئەزا
UID نۇمۇرى : 383
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
237
شۆھرەت:
1200 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
1210 سوم
تۆھپە:
717 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
717 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 246(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
پەرزەنتىڭىزگە كۆڭۇل بۆلۇشنى بىلەمسىز ؟!
پەرزەنتىڭىزگە كۆڭۇل بۆلۇشنى بىلەمسىز ؟!
ئۆزى خالاپ كۆتۇرگەن يۈكنىڭ ئېغىرى بولمايدۇ .
___ ئۇيغۇر خەلق ماقالىسى
ئۇيغۇر خەلقى مائارىپنى سۆيىدۇ ، مائارىپنى قوللايدۇ . قەدىمدىن تارتىپ ئۇيغۇرلاردا " بىلىم " بىلەن " ئوقۇش " ئۇقۇمى ناھايىتى قىممەتلىك ئۇقۇم سۈپىتىدە قوبۇل قىلىنغان . " بىلىم " نى ئادەم بىلەن ھايۋاننى ئايرىشنىڭ گىر تېشى دەپ قارىغان . شۇڭىمۇ پەرزەنتلەرنى تەربىيلەش ،ياخشى ئوقۇتۇش ئاتا- ئانىلارنىڭ ئەڭ مۇھىم مەجبورىيىتى ۋە مەسئولىيىتى بولۇپ كەلگەن . شۇڭا ئوقۇمۇشلۇق ئەربابلىرى پەرزەنت تەربىيىسىدە " ھەر قانداق نەسەب ۋە بايلىقتىن ئىلىم ۋە ھۈنەر ئۆگىنىش قىممەتلىك مىراس ، نەسەبكە قورساق تويمايدۇ ، مال -دۈنيا بولسا خەجلىسە تۈگەيدۇ ، ئىلىم ۋە ھۈنەر مەڭگۈ تۈگىمەس بايلىقتۇر " دىگەن . بۇ خۇسۇستا قەدىمكى دانىشمەنلەر قالدۇرۇپ كەتكەن ئىبرەتلىك ھېكايەتلەرمۇ بار :
__ بىر بۇرادىرىمىزنىڭ ئايالى ھامىلدار ئىدى ، __ دەپ ھېكايە قىلىدۇ دانىشمەن كىشى ، __ئاي - كۇنى توشۇپ ، كۆزى يورۇشقا ئاز قالغانتى ، ئۇ بۇرادىرىم ئۆمرىدە تېخى بالا يۈزى كۆرمىگەن ئىدى . ئۇ بىر كۈنى ماڭا : ئەگەر ماڭا خۇدايىتائالا ئوغۇل ئاتا قىلىدىغان بولسا ، ئۇچامدىكى موشۇ جەندەمدىن باشقا بارلىق مال- مۈلكۈمنى ئۇنىڭغا ئاتا قىلىمەن ، دېگەنتى . بىر قانچە يىلدىن كېيىن ، مەن شامغا قىلغان سەپىرىمدىن قايتىپ كېلىپ شۇ بۇرادىرىمنىڭ مەھەللىسىدىن ئۆتۇپ قالدىم ، كىشىلەرنىڭ ئېيتىشىچە ، ھېلىقى بۇرادىرىمنىڭ ئايالى ئوغۇل تۇغقان ئىكەن ، كېيىن ئوغلى ھاراق ئىچىپ جېدەل چىقىرىپ ، بىر ئادەمنىڭ جېنىغا زامىن بوپتۇ ، ئارقىدىن يوقاپ كېتىپتۇ . شۇ ئوغۇلنىڭ كاساپىتى بىلەن دادىسىنىڭ بوينىغا زەنجىر ، پۇتىغا كىشەن چۈشۈپ گۇندىخانىغا قامىلىپتۇ . ______ مەن دىدىمكى بۇ بالا- قازانى ئۇ ئادەم ئۆزى تاپقان .
بۇ بايانلاردىن مەقسەت شۇكى ، ئاتا- ئانىلار پەرزەنتلەرنى ئوقۇتۇشنىڭ قىممىتىنى ھەقىقى تونۇشى ، قانداق كۆڭۇل بۆلۇش ، قانداق تەربىيلەش ئۈستىدە ئەستايىدىل پىكىر يۈرگۈزىشى كېرەك . تۆۋەندە پەرزەنتلىرىمىزنى تەربىيلەشتە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىدىغان ئاددى نۇقتىلار ئۈستىدە توختىتىلىمىز ، قېنى ، سىز قىلالىدىڭىزمىكىن ؟!
(1) پەرزەنتىڭىز مەكتەپكە كىرىشتىن بۇرۇنلا ئۇلار ئۈچۈن مەخسوس ئۆگىنىش قىلىدىغان ئورۇندۇق ، شىرە ۋە باشقا ئوقۇش لازىمەتلىكلىرىنى ھازىرلاپ بېرىڭ . بۇ خىل ئىلھام ئۇلارنىڭ مەكتەپكە كىرىش تەييارلىقى ئۈچۈن روھىي جەھەتتە تەقەززالىقنى قوزغايدۇ . بىر بۇرادىرىم ماڭا مۇنداق بىر ساۋاقنى دەپ بەرگەن : ____ ئۇ سۆھبەتدىشىمنىڭ ئوغلى ئۆگىنىش قىلىدىغان مەخسوس شىرە ۋە ئورۇندۇقى بولۇشنى ئارزۇ قىلىدىكەن . بىراق تەلىپى قاندۇرۇلمىغاندىن كېيىن ، ئىچىدە غۇم ساقلاپ يۈرۈپتۇ . بىر كۈنى ساۋاقدىشىغا : دادام ئۆلۇپ كەتكەندە شىرە ۋە ئورۇندۇقنى مەن ئىشىلتىمەن " دەۋاتقىدەك .
(2) پەرزەنتلەردە دەسلەپكى قەدەمدە مەكتەپ ھەققىدە ياخشى چۈشەنچە ھاسىل قىلىڭ . يەنى " قارا ، بالام ، مەكتەپلەرنىڭ چىرايلىقلىقىغا ، ئەنە ، مۇئەللىملەر ....، ئەنە ، خىلمۇ - خىل پائالىيەتلەر .....،" دىگەندەك تەرىپلەشلەر بىلەن ئوقۇش ، بىلىم ئېلىش ئىستىگىنى كۇچەيتىش ، پەرزەنتىڭىز مەكتەپكە بارغاندىن كېيىن ، ئوقۇتقۇچىسى بىلەن پات - پات كۆرۈشۈپ ، پىكىر ئالماشتۇرۇپ ، پەرزەنتىڭىزنىڭ ئەھۋالىدىن خەۋەردار بولۇپ تۇرۇڭ .
(3) پەرزەنتىڭىز مەكتەپتىن كەلگەندىن كېيىن ، ئۇنى ئىنتايىن قىزغىنلىق بىلەن كۈتىۋېلىڭ . : قايتىپ كەلدىڭمۇ بالام ؟ بۈگۈنكى پائالىيەتلىرىڭ قانداقراق ؟...ئۆگىنىشتە ۋە باشقا ئىشلاردا قىيىنچىلىقلارغا ئۇچرىدىڭمۇ ؟ چۈشەنمىگىنىڭنى مۇئەللىمىڭدىن ۋە ساۋاقداشلىرىڭدىن سوراشقا جۇرئەت قىلالىدىڭمۇ ؟ ...< بىلمىگەننى سوراپ بىلىۋالغان ئالىم ، سوراپ بىلىشنى ھار ئالغان ئۆزىگە زالىم > ، مۇئەللىمىڭنىڭ سۆزىنى ئاڭلا ، ھۆرمەتلە ، ساۋاقداشلىرىڭغا كەڭ قوساق ، مەرت ، ئەپۇچان بول ...، شۇندىلا ھەممىسى سېنى ياخشى كۆرىدۇ ، سەن تېخىمۇ خۇشال بولالايسەن . " دىگەندەك سۆزلەرنى دائىم قىلىپ تۇرۇڭ .
(4) پەرزەنتىڭىزنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلىشىگە توغرا يېتەكچىلىك قىلىڭ، بالىلىق ئويۇنلىرىغىمۇ ۋاقىت ئاجرىتىڭ . بالىڭىزنىڭ ئۆگىنىش قىلىش بىلەن ئويناشنى مۇۋاپىق بىرلەشتۈرىشىگە ئىمكان بار شارائىت ھازىرلاڭ .
تەربىيەدە : بالام ، ئەستايىدىل بول ، تاپشۇرۇقنى سۈپەتلىك ئورۇندا ، كۆڭۇل قويساڭلا ، تېزلا ئىشلەپ بولالايسەن . قېنى ، بۈگۇن ئىككىمىز كىتاپ ئوقۇش مۇسابىقىسى قىلىپ باقايلىمۇ ؟ ...، سۆز ياساش مۇسابىقسى تېخىمۇ قىزىق بولىدۇ - ھە ؟ ....دىگەندەك خىلمۇ - خىل چارىلار بىلەن پەرزەنتىڭىزنىڭ خوشاللىق بىلەن جانلىق ھالدا تاپشۇرۇق ئىشلىشىگە ، ئويۇن خاراكتىرىدىكى ئۆگنىشنىڭ ئۈنىمىنى كۆرۇشكە تىرىشىڭ ، شەنبە - يەكشەنبە كۇنلەردە چوقۇم كەڭ تەبىئەت بىلەن ئۇچرىشىشىغا ، ئوينىشىغا شارائىت ھازىرلاپ بېرىش .
(5) ئەگەر پەرزەنتىڭىز مەكتەپتىن مۇئەللىمنىڭ خاپا بولغانلىقى ياكى تەنقىدلىگەنلىكى توغرىسىدا ئەرز ئېيتىپ كەلسە ، ھەرگىز بالىلار ئالدىدا مۇئەللىمنىڭ يامان گېپىنى قىلماڭ . : بالام ، سەۋەبنى ئالدى بىلەن ئۆزەڭدىن ئىزدىگىن ، تېخىمۇ جانلىق ، ئەستايىدىل بولساڭلا ، مۇئەللىم سېنىڭدىن سۆيىنىدۇ ....
(6) پەرزەنتلىرىمىزنى مەكتەپلەردىكى كوللىكتىپ پائالىيەتلەرگە ئاكتىپ قاتنىشىشقا ئىلھاملاندۇرۇڭ . : بالام ، جۈرئەتلىك ، جۇشقۇن بول ، بىلگەنلىرىڭنى خىجىل بولۇپ دىيەلمەسلىكتىن خىجىل بول، ئۆزەڭنىڭ ئالاھىدىلىكىڭنى ئىپادىلە ، قابىليىتىڭنى نامايەن قىل ...
(7) پەرزەنتىڭىزگە سەمىمىي ، ئادىل مۇئامىلىدە بولۇڭ . پەرزەنتىڭىزنىڭ يوقىرى نومۇرىنى كۆرگەندە ماختاپ ئۇچۇرۇپ تاشلايدىغان ، تۆۋەن نومۇر ئالغاندا بېسىم ئىشىلتىدىغان ناچار قىلمىشلاردىن قاتتىق ساقلىنىڭ . بالىڭىزنىڭ " دۆت " ، " كالۋا " ...دىگەندەك زىتىغا ، غۇرۇرىغا تېگىدىغان سۆزلەرنى دەپ سالماڭ ! بالىلىرىمىزنىڭ ئاتا- ئانىسىنىڭ ئالدىدا بۇنداق كۈنگە قالغىنى مەكتەپتىكى كۆڭۇلسىزلىكىدىن نەچچە ھەسسە ئاتۇق ئېغىر كېلىدۇ . بۇنىڭ ئاقىۋېتىنى تەسەۋۋۇر قىلماق تەس ...
(8) تەلىم - تەربىيە ئوخشاش بولىدۇ ، لېكىن پەرزەنتلىرىمىزنىڭ تەبىئىتى ھەر خىل بولىدۇ ، شۇڭا ئاخىرقى نەتىجىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ .
بەزى ئاتا- ئانىلار پەرزەنتلەرنىڭ ياخشى ئوقۇيالمىغانلىقىنڭ ھەممىسىنى ئوقۇتقۇچىلاردىن ، مەكتەپلەردىن كۆرىدۇ . مەكتەپ تاللايدۇ ، ئوقۇتقۇچى تاللايدۇ .
ھەقىقەتەن شۇنداق ، مەكتەپلەرنىڭ شارائىتىدىكى ئوخشىماسلىقى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇش قىزغىنلىقى ۋە ئۆگىنىش نەتىجىسىگە بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ياراملىق ، تەلەپچان بولىشى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالغا بېسىشىغا تۈرتكىلىك رول ئوينايدۇ . يارامسىز ئوقۇتقۇچىلار ئوقۇغۇچىلارنى بۇزىدۇ . گىيوتى مۇنداق دېگەن : " بىزگە تەلىم بېرىۋاتقانلار ھەقلىق ھالدا بىزنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىمىز ھېسابلىنىدۇ ، ئەمما بىزنى ئوقۇتۇۋاتقانلارنىڭ ھەممىسىلا بۇ نامغا لايىق ئەمەس . " شۇڭا مەكتەپنى تاللاش ، ئوقۇتقۇچىلارنى تاللاش ئاتا- ئانىلارنىڭ ھەقلىق تەلىپى . بىراق ئىنتايىن ياراملىق ئوقۇتقۇچىدىنمۇ يارامسىز ئوقۇغۇچىلار چىقىدۇ .
ھېكايەت : بىر پادىشاھ ئۆز ئوغلىنى بىر داڭلىق داموللىغا ئوقۇشقا برىپ مۇنداق دەپتۇ : " بۇ بالا سېنىڭ بولسۇن ، ئۇنىڭغا ئۆز بالاڭدەك تەربىيە بەرگىن ! " داموللا : " خوپ ، پەرمەنبەردارمەن " . شۇنىڭ بىلەن داموللا بىر نەچچە يىل تىرىشچانلىق كۆرسەتكەن بولسىمۇ ، ئۇ شاھزادىگە زادىلا تەربىيە يۇقتۇرالماپتۇ ، داموللىنىڭ باشقا ئوقۇغۇچىلىرى بولسا بىلىم ۋە ماھارەتتە كامالەتكە يېتىپتۇ . پادىشاھ داموللىنى جاۋاپكارلىققا تارتىپ كايىپ : سەن ۋەدىگە خىلاپلىق قىلدىڭ ، سۆزۇڭنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالمىدىڭ ! " .
داموللا دەپتۇكى : " يەر يۈزىنىڭ ئۇلۇغ پادىشاھىنىڭ رايىغا مەخپىي ئەمەسكى ، تەربىيە بىر خىل بولىدۇ ، ئەمما مىجەز - تەبىئەت ھەر خىل ."
دىمەك ، بىز شۇنى خۇلاسىلەيمىزكى ئائىلە تەربىيسىدىن ئىبارەت ئەڭ مۇھىم ئۇلنىڭ ياخشى ، پۇختا سېلىنىش - سېلىنماسلىقى ئىنتايىن مۇھىم .
مەنبە : يار مۇھەممەت تاھىر تۇغلۇقنىڭ " ئۇيغۇرلاردا پەرزەنت تەربىيىسى " ناملىق كىتاۋىدىن .
تېما تەستىقلىغۇچى :
hawar
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2011-10-16, 00:46
پوزىتسىيە __ ھەممىنى بەلگىلەيدۇ .
چوققا
[باش يازما]
ۋاقتى : 2011-10-16 00:10 |
tugluk
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 678
نادىر تېما :
2
يازما سانى :
123
شۆھرەت:
894 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
894 سوم
تۆھپە:
484 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
490 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 149(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-02-19
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئەجرىڭىزگە رەھمەت!.سىزدىن سۆيۈندۇق....
چوققا
[1 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2011-10-16 01:43 |
dilnaz
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 2771
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
162
شۆھرەت:
815 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
844 سوم
تۆھپە:
488 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
488 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 149(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
شۇنداق ياخشى تېما يوللاپسىز . مۇشۇنداق ئەھمىيەتلىك تېمىلار يوللىنىپ تۇرسا ، مىللەتنىڭ ساپاسىنى ئۆستۇرۇشكە ياردىمى بولىدۇ .مۇشۇنداق تېمىلارنىڭ داۋاملىق يوللىنىپ تۇرىشىنى ئارزۇ قىلىمەن .
چوققا
[2 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2011-10-16 14:42 |
tohotur
دەرىجىسى :
دائىملىق ئەزا
UID نۇمۇرى : 251
نادىر تېما :
4
يازما سانى :
690
شۆھرەت:
3757 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
3758 سوم
تۆھپە:
2216 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
2219 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 1535(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-21
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
مەن ئاۋۇ مەخسۇس شىرە ئورۇندۇق راسلاپ بىرىىش دىگەن گەپ كە خېىلى سەڭگەردىم جۇمۇ ،
چوققا
[3 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2011-10-16 14:47 |
siyit-noqi
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 3597
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
5
شۆھرەت:
25 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
25 سوم
تۆھپە:
15 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
15 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 12(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بالا تەربىلەشتىكى ياخشى بىلىملەر بىلەن تونىشىۋالدىم .ئاللا سىزگە رەخمەت قىلسۇن.
تارىخنى كۈچلۈكلەر ئاجىزلارنىڭ دۈمبىسىگە يازىدۇ
چوققا
[4 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2011-10-16 23:02 |
dilsuyar
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 3639
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
3
شۆھرەت:
15 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
15 سوم
تۆھپە:
9 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
9 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 9(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-10-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بۇ ناھايتى ياخشى تىما بوپتۇ .بارلىق ئاتا - ئانىلار بارلىقنى پەرزەنىت ئۈچۇن بىغشلايدۇ .لىكىن ياخشى تەربىيەلەش ئۇسۇلىنى بىلمەك تەس .
چوققا
[5 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2011-10-19 18:18 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى
كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
سەھىپە يۆتكەش
>> جاھاننامە
|- بەس بەس مۇنازىرە
|- دۇنياغا نەزەر
|- خەۋەر ئۇچۇرلار
|- ئۇنۋېرسال ئۇچۇرلار
|- قوغۇنلۇقتىكى پاراڭلار
>> باغداش ئەدەبىيات سەنئەت كۆزنىكى
|- باغداش مۇكاپاتلىق ئەسەر قوبۇل قىلىش پائالىيتى
|- ئەدەبىي ئەسەرلەر
|- شېئىر - نەسىرلەر
|- تورداشلار ئىجادىيتى
|- تەرمىلەر
|- مۇھەممەت يۈسۈپ ئىلمىي ماقالىلىرى
>> كۆكتىن تامدۇق كۆكتىن تامدۇق
|- ئالىم ، تىلشۇناس ئابدۇرىھىم ئۆتكۈرنى ئەسلەيمىز
|- ئۇيغۇرنىڭ كۆزى
|- مەشھۇر شەخسلەر
|- تارىخ بەتلىرى
|- ئادەت قېرىماس
>> ئەينەك
|- كۆڭۈلدىكى سۆز
|- تەن ساقلىق -زور بايلىق
|- نىكاھ ۋە ئائىلە
|- خانىم -قىزلار سەمىگە
|- ياردەم ياردەم
>> كۆڭۈل ئېچىش ئارامگاھى
|- ناخشا - مۇزىكا
|- سۈرەتلىك فىلىم
|- رەسىملەر دۇنياسى
|- يۇمۇر چاقچاقلار
>> بىلىم غەزىنىسى
|- لاھىيە ئەسەرلەر
|- تىل ئۆگىنمەن
|- كومپىيوتورئۇچۇرلىرى
|- كومپىيوتوردىن سوئال - جاۋاپ
|- يۇمشاق دېتال بازىسى
>> مۇنبەر ئىشخانىسى
|- مۇنبەر ئۇقتۇرىشى
|- پىكىر -تەكلىپلەر
Bagdax bbs
»
كۆڭۈلدىكى سۆز