turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«12»Pages: 2/2     Go
بۇ تېما 1686 قېتىم كۆرۈلدى
gojamtur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3420
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 81
شۆھرەت: 411 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 413 سوم
تۆھپە: 247 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 249 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 391(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-18
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىسمائىل نۇرۇللا-شىنجاڭ ئۇنۋېرسىتېتى خىمىيە-خىمىيە ئىنىستىتۇتىنىڭ مۇئاۋىن باشلىغى،پىروفېسسورى،ئاسپىرانتلار يېتەكچىسى، دوكتورى.ئىسمائىل نۇرۇللا 1956-يىلى 2-ئايدا قومۇل شەھرى شەھەر ئەتىراپى يېزىسى ھېزىزىم مەھەلىسىدە تۇغۇلغان. 1986-يىلى لېكتورلۇق ئۇنۋانىغا،1993-يىلى دوتسېنتلىق ئۇنۋانىغا ئېرىشكەن.1997-يىلى ياپۇنىيە توكيو سانائەت پەنلىرى ئۇنىۋېرسىتېتىنىڭ ئورگانىك خىمىيە تەتقىقات ئورنىدا زىيارەتچى تەتقىقاتچى بولغان.2001-يىلى شۇ مەكتەپنىڭ دوكتورلۇق ئۇنۋانىنى ئالغان.2001-يىلى قايتىپ كەلگەندىن كېيىن خىمىيەۋەخىمىيە سانائىتى ئىنىستىتۇتىنىڭ تەرەققىياتى ئۇچۇن ئۆچمەس تۆھپىلەرنى قوشتى.2003-يىلى ماگىستىر ئاسپىراتلار يىتەكچىسى شەرىپىگە ھەمدە پىروفېسسورلۇق كەسپى ئۇنۋانىغا ئېرىشتى .2005-يىلى شىئەن قاتناش ئۇنىۋېرسىتېتى دوكتور ئاسپىراتلار يېتەكچىسى،2006-يىلى شىنجاڭ ئۇنىۋېرسىتېتى دوكتور ئاسپىراتلار يېتەكچىسى سالاھىيىتىگە ئىگە بولدى.2003-يىلدىن2010-يىلغىچە ماگىستىر ئاسپىراتلادىن29نى،دوكتور ئاسپىراتتىن بىرنى تەربىيلىدى.نۆۋەتتە قولىدا ئوقۇۋاتقان ماگىستىر ئاسپىراتتىن14تى،دوكتور ئاسپىراتتىن سەككىسى بار.ھازىرغىچە دولەت دەرىجىلىك تەتقىقاتتىن ئالتىنى ئىشلىدى.دولەت ئىچى ۋە سىرتىدىكى نوپۇزلۇق ئىلىمي ژۇرناللادائېلان قىلغان ماقالىسى 120گە يەتتى.
چوققا [11 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-27 17:30 |
gojamtur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3420
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 81
شۆھرەت: 411 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 413 سوم
تۆھپە: 247 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 249 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 391(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-18
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەھمۇد خالىق-شىنجاڭ ئۇنىۋېرسىتىتى ھاياتلىق ئىلىمى ۋە تېخنېلوگىيە ئىنىستىتۇتىنىڭ پىروفېسسورى،دوكتور ئاسپىراتلار يېتەكچىسى،دوكتور  مەھمۇد خالىق 1959-يىلى قۇمۇل شەھىرى شەھەر ئىچى يېزا ياغۇرچاق مەھەلىسىدە تۇغۇلغان.1989-يىلى لېكتورلۇق ئۇنۋانىغا،1995-يىلى دوتسېنتلىق ئۇنۋانىغا ئېرىشكەن.1996-يىلى ياپۇنىيەگە ئوقۇشقا چىقىپ1998-يىلدىن2002-يىلغىچە دوكتورلۇقتا ئوقۇغان،2002-يىلدىن 2003-يىلغىچە دوكتور ئاشتى تەتقىقاتى بىلەن شۇغۇللانغان.ئۇ ھازىر ياپۇنىيە ھايۋاناتلار ئىلمىي جەمىيىتىنىڭ ئەزاسى،شىنجاڭ ھايۋاناتلار ئىلمىي جەمىيىتىنىڭ مۇدىرىيەت ئەزاسى،شىنجاڭ ياۋايى ھايۋانلانى قوغداش ئىلمىي جەمىيىتىنىڭ مۇدىرىيەت ئەزاسى.
lutun
چوققا [12 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-27 18:22 |
attila
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3477
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 118
شۆھرەت: 800 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 906 سوم
تۆھپە: 444 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 444 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 158(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-30
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 8 - قەۋەتتىكى uyghurzadeنىڭ يازمىسىغا ئىنكاس

1. يازما ۋە يازمىنىڭ مەنبەسىنى ئەسكەرتىش مەسىلىسى.
بۇ يازما مەن پىلانغا ئالغان «ئۇيغۇرلاردا تەبىئىي پەن روھى» ناملىق ئەسەرنىڭ پەقەت بىر قىسىمى بولۇپ، ئەسەردە ئاساسلىق قىلىپ بىزنىڭ تەبىئىي پەن تارىخىمىز ۋە ھەرقايسى دەۋرلەردىكى تەبىئەت ھەم تەبىئىي پەن قاراشلىرىمىز، قولغا كەلتۈرگەن نەتىجىلىرىمىز، تۈرلۈك فولوكلور مەدەنىيىتىدە ساقلانغان تەبىئىي پەنگە دائىر ئۇچۇرلار ھەم ئۇنىڭ رېئالنى يىلتىزى، بولۇپمۇ «دەدەقۇرقۇت»، «ئوغۇزنامە» ۋە نورۇز بايرىمىغا ئوخشاش مەنبەلەردە ئىپادىلەنگەن تەبىئىي پەن مۇۋاپىقىيەتلىرى سېستىمىلىق ئېچىپ بېرىلىش پىلانلانغان. شۇڭا بۇنى ئىلگىركىلەر قىلغاندەك شەخسلەرنىڭ تەرجىمىھالىنى ئاددىي ھالدا تىزىپ قويۇش دەپ قارىمايمەن. يەنە شۇنداقلا بۇ يازمىدىكى شەخسلەرنىڭ كۆپ قىسىمى مىجىت ناسىر ئاكىنىڭ «شىنجاڭدىكى ئاز سانلىق مىللەت تەبىئىي پەن مۇتەخەسىسلىرى» ناملىق كىتابىدىن ۋە باشقا مۇناسىۋەتلىك ماتېرياللاردىن ئىجادىي ھالدا ئالغان. شۇڭا ئۇنى «ئىجادىيىتىم» ئەمەس «ئەمگىكىم» دەپ ئالدىم.
2. تەبىئىي پەن خۇراپاتلىقى مەسىلىسىگە كەلسەك، بۇنىڭدىن مېنىڭمۇ خەۋىرىمى بار. بىراق، بۇنى دەستەك قىلىپ تەبىئىي پەن مۇۋەپپەقىيەتلىرىمىزنى يوققا چىقارساق، بىز ياشلارنىڭ تەبىئىي پەن ئۆگۈنىش قىزغىنلىقىمىزغا قايسى جەھەتتىن ئىلھام بېرەلەيمىز؟ بىزنىڭ تەتقىقات نۇقتىنەزىرىمىز بولسۇن ياكى رېئالنى مۇھىتىمىز بولسۇن، بۇلارنىڭ ھەممىسىدە تۆۋەن سەۋىيىلىك، ھەتتا، قارىغۇلارچە مىللەتنى يىگلىتىش خارەكتېرلىك ئەبجەش مەسىلىلەر مەقسەتلىك ياكى مەقسەدسىز ھالدا ئوتتۇرغا قويۇلىۋاتىدۇ. بولۇپمۇ شالغۇت سەنئەت ئېكرانلىرىمىزدىن تارتىپ سەھنىلىرىمىزگىچە قاپلاپ كەتتى. تېخى مۇشۇ قۇربان ھېيتىنىڭ ئاخىرلىشىش مەزگىلىدە ئاقسۇ قار لەيلىسى بالىلار باغچىسىنىڭ سەنئەت نۇمۇرىنى قويسام، مەن كۆرگەن بەش نومۇردىن ئۈچى دېسكۇخانىلارنىڭ نومۇرلىرى. ئىچىم پۇشۇپ قانالنى يۆتكىۋەتتىم. بىزدە ئابدۇللانىڭ نومۇرىدىن زىيادەنىڭ (ئۆزبېك) نومۇرلىرى بەكلا غەلىيان پەيدا قىلدى. بۇ خىل مۇھىت ئىچىدە نۇرغۇن ئاتا-ئانىلار بالىلىرىنى تەتىل مەزگىللىرىدە سەنئەت ئۆگۈنىشكە بېرىۋاتىدۇ. بۇنىڭغا ماس ھالدا شۇ خىلدىكى تەربىيلەش مەركەزلىرىمۇ كۆلەملىشىشكە قاراپ يۈزلەندى. بىراق، پۈتۈن ئۇيغۇر دىيارىدا مودېل-ئەۋرىشكە ياساشنى ئۆگۈتىدىغان تەربىيلەش ئورنىدىن بىرەرسى بارمۇ؟! بۇ جەھەتتىن قانچىلىك ئاتا-ئانا كۆڭۈل بۆلۈۋاتىدۇ؟ ئابدۇللا قادىرى نېمە ئۈچۈن يېتىم قالدى؟ قەرزگە بوغۇلدى؟ بىز يەنە «تەبىئىي پەن خۇراپاتلىقى» دەپ كۆككە كۆتۈرۈپ، ئايرىم تەبىئىي پەنچىلەردىكى كىشىلىك تۇرمۇش قارىشىنى سۆرەپ چىقساق، بالىلاردا تەبىئىي پەن قارىشى يېتىلدۈرۈش ئەمەس، بەلكى، بىر قىسىم ئۆسمۈرلىرىمىزدىكى تەبىئىي پەنگە قىزىقىش ئىستىكىنىمۇ يوق قىلىۋېتىمىز. مەكتەپلىرىمىزدە نۇرغۇن ئوقۇغۇچىلارنىڭ قايسى ئوقۇتقۇچىغا ئۆچ بولسا، ئۇنىڭ دەرسىنى ئۆگەنمەسلىك بىر ئەمىلىيەتقۇ!
چۈشەنسەڭلار قېرىنداشلار، مېنىڭ بۇ يەردە ئوتتۇرغا قويغىنىم ھەرگىزمۇ تەبىئىي پەن ئالىملىرىمىزنىڭ كىشىلىك تۇرمۇش قارىشىنى سۆرەپ چىقىش ئەمەس، بەلكى، ئۇلارنىڭ مۇۋاپپىقىيەتلىرى ئارقىلىق ئەۋلادلارنىڭ تەبىئىي پەن قىزغىنلىقىنى قوزغاش.
3. پەنننىڭ خىزمەت قىلىش ئوبېكتى ۋە بازىس ھەم ئۈستىقۇرۇلما مەسىلىسىگە كەلسە، مەن تەبىئىي پەن بىلەن ئىجتىمائىي پەننىڭ مۇناسىۋىتىنى ئۆزەمنىڭ «تەرەققىيات ۋە ئىستىقبال» ناملىق يازمامدا ئوتتۇرغا قويغان.
4. كىمنى يېزىش مەسىلىسىگە كەلسەك، ئۇيغۇردا زىيالىي تولا. بىراق، مەيلى ئىجتىمائىي پەن ساھەسەدە بولسۇن ياكى تەبىئىي پەن ساھەسىدە بولسۇن يېتىشىپ چىققان زىيالىرىمىزنىڭ كۆپ قىسىمى زامان-ماكان ئامىلى ۋە مەۋجۇت تۈزۈلمە سەۋەبىدىن يېتەرسىزلىكلەردىن، ھەتتا خاتالىقلاردىن خالى ئەمەس. بۇنداق ئوتتۇرغا قويۇپ كەلسەك، بىرمۇ ياخشى كىشىمىز چىقمايدۇ. مەن بەش يىللىق ئالىي مەكتەپ ھاياتىمدا بىر قىسىم نوپۇزلۇقلىرىمىزنىڭ پاكىتلىق رەسچۋاچىلىقلىرىنى بىلگەنمەن. بىراق ئۇنى ھازىرغىچە بىركىمگە دېمىدىم ھەم ماڭا كۆرسەتكۈچىلەرگىمۇ دېمەسلىكنى ئېيتتىم. چۈنكى ئۇلار مىللىتىمىز ئەزالىرىنىڭ ئەڭ ئالىي نوپۇز ئىگىلىرى. بۇ رەسۋاچىلىق يامرىسا بىر پۈتۈن مىللەت روشەن ھالدا بىرنەچچە توپقا ئايرىلىشى مۈمكىن. مېنىڭ بۇنداق ئىشنى كۆرگۈم يوق. شۇڭا بىز روھ يېتىلدۈرۈشتە مەسىلىلەرگە سەگەك مۇئامىلە قىلساقكەن دەپ ئويلايمەن.
5. بەزىدە 10 خىل ئەمگەك بىر مەقسەد ۋە نەتىجە ئۈچۈن، يەنە بەزىدە بىر خىل ئەمگەك 10 خىل مەقسەد ۋە نەتىجە ئۈچۈن ئېلىپ بېرىلىشى مۈمكىن. مېنىڭ كۆزلىگىنىم ھەرگىز ئىقتىسادىي ئۈنۈم ئەمەس، ئىجتمائىي ئۈنۈم. شۇنداق بولغان ئىكەن بۇ تېمىنى باشقىلار ئىشلەپ بولغان بولسا، مەنمۇ قىلىپ باقاي. باشقىلارغا ئازراق بولسىمۇ پايدا ئېلىپ كېلەلىسە شۇ كۇپايە.
6. ئابدۇقېيۇم خوجا بىلەن قۇربان ۋەلىنى تەبىئىي پەنچىلەرگە قېتىشىمدىكى سەۋەب، ئاخېلوگىيە پەن ساھەسى نۇقتىسىدىن ئىنسانشۇناسلىقتىن ئىبارەت ئىجتىمائىي پەنگە تەۋە بولسىمۇ، تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىش ۋە تېپىلمىلارنى ئانالىز قىلىش جەھەتتىن تەبىئىي پەنگە ناھايتى يېقىندۇر. شۇڭا ئۇلار ھەر ئىككى پەننىڭ مۇنەۋۋەر نەتىجە قازانغۇچىلىرى بولالايدۇ، دەپ قارايمەن.
7. فارابى تەبىئىي پەندە ئانچە-مۇنچە ئىش قىلغان ئەمەس، بەلكى دۇنيا پەن ساھىسىدە پەنلەرنى ئەڭ مۇۋەپپەقىيەتلىك ھالدا تۈرگە ئايرىپ چىققان ھەم تەبىئىي پەنلەرنىڭ ھەرقايسى تۈرلىرىگە ئېنىقلىما بېرىپ چىققان. مۇزىكا ئىلمىدا فىزىكىلىق نۇقتىدىن (ئاكۇستىكا نۇقتىسىدىن) تەتقىقات ئېلىپ بارغان، فىزىكىدا نۇر ئىلمى ۋە ئوپتىكا توغرىلىق مەخسۇس ئەسەر يازغان. خېمىيىدە ماددىلارنىڭ شەكىل ھالىتى توغرىسىدا ئەسەر يېزىش بىلەن بىرگە ئاتۇم توغرىسىدا تەتقىقات ئېلىپ بارغان. شۇڭا ئۇ قوش تەرەپتىن نەتىجە قازانغان مۇنەۋۋەر ئالىمدۇر.
بىز تارىخىمىزدىكى مۇنەۋۋەرلىرىمىزنى تەتقىق قىلغاندا ئىزچىل ھالدا ئۇلارنىڭ تەبىئىي پەندىكى نەتىجىلىرىنى كۆرمەستىن، ئىجتىمائىي پەن نەتىجىلىرىنى كۆككە كۆتۈرۈپ كەلدۇق. مەسىلەن، فارابى، ئەل خارازىمى، تەجەللى... دېگەندەك. نۇقۇل تەبىئىي پەن نەمۇنىلىرى ھەتتا تەتقىق قىلىنمىدى ياكى خەلققە بىلدۈرۈلمىدى. بۇ بىر بوشلۇق.
8. تەبىئىي پەندىكى مۇنەۋۋەرلەرنى زىيارەت قىلىش مەسىلىسىگە كەلسەك، مېنىڭ شارائىتىم ھازىرچە يار بەرمەيدۇ. كېيىنچە يار بەرگەندە چوقۇم قىلىشىم مۈمكىن.
مەن يۇقارقى ئەسىرىمنى پۈتتۈرەلەمدىم-يوق، ھازىر بىرنەرسە دېيەلمەيمەن. بىراق تىرىشىمەن ھەم دوستلارنىڭ مەدەت بېرىشىنى ئۈمۈد قىلىمەن. مېنىڭ ۋاقتىم بەك قىس. چۈشۈنىشنى خالىساڭلار تۆۋەندىكى ئادىرېسنى كۆرسەڭلار بولىدۇ.
http://www.tawpek.com/bbs/read.php?tid=3635
چوققا [13 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-27 20:58 |
تارخان
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 75
شۆھرەت: 385 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 385 سوم
تۆھپە: 231 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 231 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 30(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-03-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

فارابى بوۋاڭدەر قازاق ئاقشەسىغا لىق كەلىپ رەسىمى بېسىلادى،قىپچاق قازاق بولادى دەپ قازاقىستاندا جار سېلىنادې،ئالدىدا فارابى چاپادې،قازاق كەينىدە قويلادې، قىز قۇۋاز دەك تالىشادى،
hawar
چوققا [14 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 19:32 |
maggvlvkkalip
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4316
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 16
شۆھرەت: 80 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 80 سوم
تۆھپە: 48 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 48 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 19(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-11-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

   توۋۋا ئۇيغۇرلىرىمىز ئارىسىدا مۇشۇنچىلىك تەبىئى پەن ئالىملىرى بارلىقىنى تېمىڭىز ئارقىلىق بىلىۋالدىم، رەھمەت...
چوققا [15 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-12-03 08:56 |
sartigin
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4765
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1
شۆھرەت: 5 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 5 سوم
تۆھپە: 3 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 3 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-12-04
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-04
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 14قەۋەتتىكى تارخاندە2011-11-30 19:32يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
فارابى بوۋاڭدەر قازاق ئاقشەسىغا لىق كەلىپ رەسىمى بېسىلادى،قىپچاق قازاق بولادى دەپ قازاقىستاندا جار سېلىنادې،ئالدىدا فارابى چاپادې،قازاق كەينىدە قويلادې، قىز قۇۋاز دەك تالىشادى،

سەن قازاقما ؟ ھەي ، قارا مەن ساڭا دېسەم ، كۆتۈڭنى قىرىپ ئىچ .
فارابىنى پۇلىغا چىقىرىۋالغانغا قازاق بولىدىغان ئىش يوق . ئقسپاتىڭ بارما قازاق دەيدىغانغا ؟ ساراڭ ، كاللاڭنىڭ سۈيى بارمۇ ؟
lutun
چوققا [16 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-12-04 18:19 |
تارخان
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 75
شۆھرەت: 385 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 385 سوم
تۆھپە: 231 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 231 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 30(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-03-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 16قەۋەتتىكى sartiginدە2011-12-04 18:19يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

سەن قازاقما ؟ ھەي ، قارا مەن ساڭا دېسەم ، كۆتۈڭنى قىرىپ ئىچ .
فارابىنى پۇلىغا چىقىرىۋالغانغا قازاق بولىدىغان ئىش يوق . ئقسپاتىڭ بارما قازاق دەيدىغانغا ؟ ساراڭ ، كاللاڭنىڭ سۈيى بارمۇ ؟

ماۋۇ قايسىلىرىنىڭ كاسكىسىكىن زەنجىرىدىن بوشاپ كېتىپتۇ،ۋاقتىدا باغلىۋالسۇنلا،،ھېلى بىكا تۇمشۇقىغا كېلىشتۈرۈپ تېپىۋەتسەم ئىگىسىنىمۇ تونىماي تالايدىغان بولۇپ قالمىسۇن.
sarkar
چوققا [17 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-12-11 13:27 |
kawkaz
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4908
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 28
شۆھرەت: 229 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 229 سوم
تۆھپە: 118 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 124 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 27(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-12-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-04
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئارىمىزدىن مۇشۇنداق تەبىئىي پەن ئالىملىرىنىڭ كۆپلەپ چىقىشىنى ئۈمىد قىلىمەن . چۈنكى ئويغۇرلارنى تەبىئىي پەن قەد كۈتۈرگۈزىدۇ.
hawar
بىر كەم دۇنيا ،كىمىنى تولدۇرۇپ ياشا!
چوققا [18 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-01-04 22:16 |
arkam
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 5389
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 10 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 10 سوم
تۆھپە: 6 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 6 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 6(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-01-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-13
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

كوپ ئەجىر قىپسىز قىرىندىشىم،تەبئى پەندىكى ساھەسىدكى ئۇيغۇر مىللىتىدىن چىققان مەشھۇر شىەخسىلەر قاتارىدا ئامىرىكىدا ئىشلەۋاتقان ئەركىن سىدىق ،  شوھرەت مۇتەللىپوپ قاتارلىق ئۇيغۇر ئاسمىندا چاقنىغان نۇرلۇق يۇلتۇزلىرىمىز چۇشۇپ قالدىمۇ قانداق ، يەنە باشقا دۇلەتلەردە ئىلىم كوكىدە قانات كىرىپ ئۇچىۋاتقان بوركۇتلىرىمىزمۇ ئاز ئەمەسقۇ دەيمەن . ئىشقىلىپ بۇ بىر ياخشى ئىلمى ئەمگەك بوپتۇ ، يەنىمۇ تىرشىڭ قىرىندىشىم!
sarkar
چوققا [19 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-01-10 18:34 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12»Pages: 2/2     Go
Bagdax bbs » مەشھۇر شەخسلەر