turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«1234»Pages: 1/4     Go
بۇ تېما 2461 قېتىم كۆرۈلدى
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 611
شۆھرەت: 4007 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 4078 سوم
تۆھپە: 2230 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2272 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 963(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-04
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 ئۈيغۇرچە ماركىلىق ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرى ساختا دىگۈچىلەرگە

باشقۇرۇش ئەسكەرىتمىسى :
بۇ يازما hawar تەرىپىدىن نادىرلاندى(2011-12-03)
ئۈيغۇرچە ماركىلىق ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرى ساختا دىگۈچىلەرگە



مەن بەزىدە ئەمەس كۆپۈنچە،بىر قىسىم ئۈيغۇرلىرىمىزنىڭ  ئاغزىدىن ئەمەس كۆپۈنچە ئۈيغۇرلىرىمىزنىڭ ئاغزىدىن " ئۈيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلاتلار ساختا،ئۇيغۇرلار قانچىلىك نەرسە ئشلىيەلەيتتى! يەنىلا داڭلىق ماركىلىقنى ئالغان ياخشى!" دىگەندەك گەپ-سۆزلەرنى ئاڭلاپ تۇرىمەن.مۇنداقلارغا تېشىمدا بىلدۈرمىگەن بىلەن ئىچىمدە "سەنمۇ ئۈيغۇر بولدىڭمۇ!" دەپ كېتىمەن. " ئۈيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلاتلارنىڭ سۈپىتى قانداقراقتۇ؟" دىگۈچىلەرگە بىلگىنىمچە ئەستايىدىللىق بىلەن چۈشەندۈرىمەن."ئۇيغۇر بولغاندىكىن ئەلۋەتتە ئۇيغۇرلارنىڭكىنى ئالىمىزدە!" دىگۈچىلەرگە "بارىكاللا! ئۇيغۇر بولسا سىزدەك بولسا" دەپ كېتىمەن.
       مەن ئۆزۇم ئېلىكتر ئۈسكۈنىلىرى كەسپى بىلەن شۇغۇللىنىدىغان  بولغاچقا  ئۇيغۇرچە ماركىلىق ئېلىكترئۈسكۈنىلىرىنىڭ زاۋۇتتىن قانداق ئىشلىنىپ چىقىپ بازارغا سېلىنىدىغانلىقى توغرىلىق  چۈشەنچە بېرىپ ئۆتەي .
مېنىڭ بىلىشىمدە شىنجاڭ رايونىدا ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرى ئىشلەپچىقىرىدىغان زاۋۇتلار ھازىرچە يوق.ھەممىسى ئىچكىرىدىكى ئۆلكىلەردە. مەن تۆۋەندە  ئۇيغۇرچە ماركىلىق EVDئاپپاراتىنىڭ ئىشلىنىپ چىقىش جەريانىنى سۆزلەپ ئۆتەي.EVD ئاپپاراتى ئشلەپچىقىرىدىغان زاۋۇتلار كۆپۇنچە گۇاڭدوڭ ئۆلكىسىدە كۆپرەك.زاۋۇتلارنىڭ بەزىلىرىنىڭ كۆلۈمى چوڭراق،تېخنىك كۈچى كۈچلۈك،  قېلىپلاشقان  شېركەتلەشكەن بولۇپ بەزىلىرىنىڭ ئۆزىنىڭ  مەھسۇلاتىنىڭ ماركىسى بولىدۇ.ئشلەپچىقىرىش بىلەن سېتىشنى بىر گەۋدىلەشتۈرگەن.  بەزىلىرى پەقەت ئىشلەپچىقىرىش(قۇراشتۇرۇش) بىلەنلا شۇغۇللىنىدۇ.سىز قايسى ماركىنى چاپلەپ بەر دىسىڭىز  شۇنى چاپلاپ زاۋۇتتىن چىقىرىپ بېرىدۇ. بۇ زاۋۇت پەقەت قۇراشتۇتۇپ چىقىپ مەھسۇلاتنى سىناپ سىزگە تاپشۇرۇپ بېرىدۇ.EVD ئاپپاراتىغا كېرەكلىك سىرتقى قەغەز  قېپىنى باسما زاۋۇتىغا زاكاس قىلىدۇ.تۆمۇر قېپىنى ئايرىم بىر زاۋۇتقا زاكاس قىلىدۇ،ئىچىدىكى لازىر نۇرلۇق باش،مېخانىك قۇرۇلما،مەنبە توك يولى،سېفىر  يېشىش توك يولى قاتارلىق زاپچاسلارنىڭ ھەممىسىنى  شۇنىڭغا مۇناسىۋەتلىك زاۋۇت-كارخانىلاردىن زاكاس قىلىدۇ.EVD  ئاپپاراتى زاكاس قىلغۇچى تەرەپ ئۆزى ئشلەپچىقارماقچى بولغان مەھسۇلاتنىڭ ئىقتىدارى،سۈپەت ئۆلچىمىنى زاۋۇتقا دەپ بېرىدۇ.زاۋۇت مال زاكاس قىلغۇچىنىڭ تەلىۋىگە ئاساسەن قۇراشتۇرىدۇ. بۇ يەردىكى نېگىزلىك بىر مەسىلە بازارغا سېلىنغان مالنىڭ باھاسى،سۈپىتى،ئقتىدارلىرىنى  مال زاكاس قىلغۇچى تەرەپ بەلگىلەيدۇ.چىققان مالنىڭ سۈپىتىنىڭ ياخشى يامان-بولىشى مال زاكاس قىلغۇچى تەرەپنىڭ سودا ئەخلاقى،كەسىپچانلىقى،ئىنساۋىغا بىۋاستە مۇناسىۋەتلىك . بازاردا سېتىلىۋاتقان باشقا داڭلىق ماركىلىق ياكى ئادەتتىكى ماركىلىقEVD ئاپپاراتلىرىنىڭ ھەممىسى مۇشۇ خىل ئۇسۇلدا ئىشلىنىدۇ.بەزىلىرىنىڭ ئۆزىنىڭ زاۋۇتى بار بەزىلىرىنىڭ يوق.بىزنىڭ ماللىرىمىزنى ياراتمايدىغان بەزى ئۇيغۇرلىرىمىز  تېخى «ئۇيغۇرلارنىڭ ئۆزىنىڭ زاۋۇتى بولمىسا،باشقا داڭلىق ماركىلىقلارغا ئوخشاش ئىشلىيەلەمتى!» دىيىشلىرى بار.بۇ يەردىكى مەسىلە زاۋۇت بولۇش بولماسلىقى مۇھىم مەسىلە .ئەمەس بەلكى قانداق چۈشۈنۈش مەسىلىسى.دۇنيادىكى داڭلىق كىيىم-كېچەك ماركىسى نەيكېنىڭمۇ زاۋۇتى يوققۇ! ئۇ قانداق قىلىپ دۇنياغا داڭلىق بولالىدى؟! ئىچكىرىدىكى ئاشۇ زاۋۇت قۇرغانلارنىڭمۇ EVD ئاپپاراتى قۇراشتۇرۇش ئەلمىساقتىن قىلىپ كېلىۋاتقان ئاتا مىراس كەسپىمىكەن؟! سىزچە بىز ئۇيغۇرلار نان يېقىش،كاۋاپ پىشۇرۇش،قوي-كالا بېقىش،دېھقانچىلىق قىلىش،ئۇسۇل ئويناپ ناخشا ئېيتىشقىلا يارالغان دەپ ئويلايدىغان ئوخشايسىز! ھازىر بىزنىڭ بۇ ئەنئەنىۋى كەسىپلىرىمىزنى باشقا مىللەتلەرمۇ قىلىۋاتىدىغۇ! ھەتتا بەزىلىرىنى بىزدىنمۇ ئاشۇرۇپ ياخشى قىلىۋاتىدۇ! ئېلېكترون تېخنىكىسى بولسا تېخى ئالدىنقى ئەسىردىلا پەيدا بولۇپ تەرەققى قىلىۋىتقان يېڭى تېخنىكا.باشقا مىللەتلەر چېغىدا ئۇيغۇرلارغا خاس ئەنئەنىۋى كەسىپلەرنى ئۈگۈنۈپ ،تەرەققى قىلدۇرۇپ بىزدىنمۇ ياخشى  قىلىۋاتسا بىز نىمە ئۈچۈن تېخى يېقىنقى زاماندىلا چىققان يېڭى تېخنىكىلارنى باشقىلاردەك ئۈگۈنۈپ ،باشقىلار چىقارغان مەھسۇلاتلارنى چىقىرالمىغىدەكمىز! دۇنياغا يېڭىدىن بارلىققا كەلگەن ھەرقانداق شەيئى نۇقسانسىز بولمايدۇ.ئازدۇر -كۆپتۇر ئەيىپى بولىدۇ. ئاتالمىش سىز بىلىدىغان  ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرىدىكى ئاشۇ داڭلىق ماركىلار بازارغا سېلىنغىلى قانچىلىك ۋاقىت بولدى؟بۇرۇندىن تارتىپ بارمىتى؟زاۋۇتى بارمۇ يوق؟نەدە؟ بىلەمسىز؟.....داۋامى بار  .
ھەرقانداق ئېلېكتر ئۈسكىنىسى بۇزىلىدۇ،پەقەت بۇزۇلۇش نىسپىتىنىڭ ئاز-كۆپلىگى ئوخشىمايدۇ.ئەگەر سىز ئالغان ماركىدىكى ئېلېكتر ئۈسكۈنىسى بۇزۇلمىسا ياخشى ماركا،بۇزۇلۇپ قالسىلا ناچار ماركا دەپ ئويلايسىز.مېنىڭچە ھازىر بازارغا سېلىنغان ۋە سېتىلىۋاتقان «مەشرەپ»،«ئارزۇ»،«تەبەسسۇم»،«مۇراد» قاتارلىق ماركىدىكى توڭلاتقۇ،كىرئالغۇ،EVD ئاپپاراتلىرىنىڭ سۈپىتى ئوخشاش ئىقتىدارلىق باشقا داڭلىق ماركىلىقلارغا ئوخشاش،باھاسى ھەم ئەرزان تۇرمامدۇ! مەشرەپ توڭلاتقۇلىرىنىڭ كاپالەت ۋاقتىىنى ھەتتا «12يىللىق ئەلا مۇلازىمەت» دەپ ۋەدە بېرىۋاتسا سىز ئاشۇ قېرىنداشلىرىڭىزنىڭ گېپىگە ئىشەنمەي كىمنىڭ گېپىگە ئىشىنەتتىڭىز!!!!!!!!! ھازىر ھۆكۈمىتىمىزمۇ يەرلىك كارخانىلارنى ،مىللى كارخانىلارنى زور كۈچ قوللاپ ھەر تۈرلۈك ئېتىۋار سىياسەتلەرنى چىقىرىۋاتسا،بىز ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز قوللىماي،دەۋىرگە ماسلاشماي،ھۆكۈمىتىمىزنىڭ چاقىرىغىغا ئاۋاز قوشمىساق،ئۆزىنى ئۆزى قوللىمىغان مىللەتنى ھۆكۈمەتمۇ قوللاپ زېرىكىدۇ،خۇدامۇ  قوللىمايدۇ!
      يەھۇدى مىللىتىنىڭ مال سېتىۋېلىشتىكى بىر ئادىتىنى ھەممىمىز بىلسەك كېرەك.يەنە يەھۇدىلار نەرسە-كېرەك سېتىۋالماقچى بولسا ئىزدەپ سوراپ  يۈرۈپ يەھۈدىلارنىڭ ماگىزىنىدىن سېتىۋالىدىكەن.ئىككىنجى دۇنيا ئۇرۇشىدا شۇنداق ئازاپ ئوقۇبەتلەرنى تارتىپ خانىۋەيران بولۇپ كەتكەن  بىر مىللەت ئاشۇ مىللى روھى بىلەن ھازىر دۇنيادىكى بايلار ئەڭ  كۆپ مىللەتكە ئايلاندى.بىر ماتىريالدىن كۆرۈشۈمچە ئامىرىكىدىكى يەھۇدىلارنىڭ نوپۇسى ئامىرىكا نوپۇسىنىڭ 2-3 پىرسەنتىنى ئىگىلەيدىكەن،ئامىرىكا بايلىقىنىڭ 90 پىرسەنتى يەھۇدى بايلىرىنىڭ قولىدا ئىكەن.كورىيەلىكلەر تاللا بازىرىدىن ھازىر ئىچمەكچى بولۇپ بىر خالتا سۈت سېتىۋالماقچى بولسا  ساقلىنىش ۋاقتى  ئەڭ قىسقا قالغاننى سېتىۋالىدىكەن .ئۇلار  ئەگەر  بۇ سۈتنى ھېچكىم سېتىۋالماي ۋاقتى ئۆتۈپ  بۇزۇلۇپ كەتسە ئشلەپچىقارغان كارخانىغا زىيان بولىدۇ دەپ ئويلايدىكەن.ئەگەر بىزدىمۇ ئاشۇ مىللەتلەردىكىدەك ئاشۇنداق مىللەتنى قوللاش روھىمىز بولغان بولسا،قانچىلىك تەرەققى قىلىپ كەتكەن بولاتتۇق ھە! بەزىدە ئۇيغۇر دىگەن سۆزنىڭ مەنىسى «ئۇيۇشقاق» دىگەنگە زادى ئىشەنگۈم كەلمەيدۇ.                  
      ئەمدى ئۆزىمىزنىڭ تېمىسىغا كېلەيلى.يوقۇرىدا دەپ ئۆتكىنىمىزدەك يېڭىدىن دۇنياغا كەلگەن ھەرقانداق شەيئى نۇقساندىن خالى بولالمايدۇ.ئۇنى پەقەت ياخشى قوللىسىق،پەرۋىش قىلساق،ياخشى ئۆسۈپ-يېتىلىش مۇھىتى ھازىرلاپ بەرسەك،ئاندىن تەرەققى قىلىدۇ،باشقىلارغا ئوخشاش ئۆسۈپ-يېتىلىدۇ،ھەتتا ئولاردىنمۇ ئېشىپ كېتىشى مۈمكىن.شۇڭا  ئۇيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلاتلارنى ياراتمايدىغانلارغا تەسۋىيە قىلىدىغىنىم،ئەگەر  ئۆزىڭىزگە كېرەكلىك نەرسە سېتىۋالماقچى بولسىڭىز،ئالدى بىلەن ئۇيغۇرچە ماركىلىقنى ئويلۇشۇپ بېقىڭ،كۆرۈپ بېقىڭ!ئۇلارنىمۇ ئاشۇ داڭلىق  ماركىلىق مەھسۇلاتلارنى ئشلەپچىقارغان زاۋۇتلاردا ئىشلەپچىقارغان،ھەر گىز  ئويغۇرلىرىمىز ئۆزلىرى يەر ئاستى زاۋۇتلاردا ياسىۋالغان ئەمەس! ئۇيغۇرلىرىمىز  باشقىلارنىڭ ئۇنداق ھۈنەرلىرىنى ئۈگۈنىۋېلىشتىن خۇدا ساقلىسۇن! مۇشۇنداق قىلساق ھۆكۈمەتنىڭ يەرلىك كارخانىلارنى قوللاش،ئىقتىساتتا ئارقىدا قالغان مىللەتلەرنى يۆلەش،ئىناق جەمىيەت بەرپا قىلىش سىياسىتىگە ماسلاشقان بولىمىز.ھازىر ھۆكۈمەت ئورۇنلىرىغا   دۆلەت مالىيەسىدىن پۇل ئاجرىتىپ مال سېتىۋېلىشتا يەرلىك كارخانىلارنى ئالدى بىلەن ئويلۇشۇش،يەرلىك كارخانىدا بولمىسا ئاندىن سىرتنىڭ كارخانىلىرىنى ئويلۇشۇش  دىگەن بەلگىلىمە بار.ھۆكۈمىتىمىز بىزنى زور كۈچ بىلەن قوللاۋاتقان يەردە،ئۆزىمىزنى ئۆزىمىز  ئازراق بولسىمۇ قوللاپ قويايلى! ئەلمىساقتىن تارتىپ ھازىرغىچە مىللەت ئۈچۈن جانلىرىنى ، ماللىرىنى ئاتىۋەتكەن  مەرت-سېخىلىرىمىز مۇ كۆپقۇ!ئاشۇلارنىڭ روھىدىن ئۈگۈنەيلى،جارى قىلدۇرايلى!   ئستىمالچىلىرىمىزغا ئەسكەرتىش: ئالىدىغان مالنى ئوبدان ئويلۇشۇپ،كۆپرەك كۆرۈپ ،سېلىشتۇرۇپ ئاندىن ئېلىڭ.مالنىڭ سۈپەت كاپالىتى،ئالماشتۇرۇش ۋاقتى،كاپالەت ۋاقتى توغرۇلۇق يازما ھۆججەت يازغۇزىۋېلىڭ.
    ئۇيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلات ئىشلەپچىقىرىدىغان ساتىدىغان تىجارەتچى كارخانىچىلارغا:ئىنساپلىق،ئىمانلىق،راستچىللىق بىلەن سودا قىلىڭ.ھەرگىز قوينىڭ بېشىنى ئېسىپ ئۆشكە گۆشى ساتىدىغان ئىشنى قىلماڭ.سۈپەتنى،ئىناۋەتنى بىرىنجى ئورۇنغا قويۇڭ. تامام. ماقالىنى ئىشلەتكەندە مەنبەسىنى ئەسكەرتىپ قويۇڭ.ئەمگىگىمىزگە ھۆرمەت قىلىڭ! مۇراد ئېلېكترون تورى.
 http://murad.com.cn/
  
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2011-11-30 12:21 |
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 611
شۆھرەت: 4007 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 4078 سوم
تۆھپە: 2230 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2272 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 963(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-04
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىلىكتىر سانائىتىمىزنى قوللاپ قويايلى
[ بۇ يازمىنىilimدە2011-11-30 13:02قايتا تەھرىرلىدى ]
lutun
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 12:54 |
ezizim
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 177
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 124
شۆھرەت: 798 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 803 سوم
تۆھپە: 441 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 453 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 92(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇنilimدە2011-11-30 12:21يوللىغان يازمىسى ئۈيغۇرچە ماركىلىق ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرى ساختا دىگۈچىلەرگە :
ئۈيغۇرچە ماركىلىق ئېلېكتر ئۈسكۈنىلىرى ساختا دىگۈچىلەرگە



مەن بەزىدە ئەمەس كۆپۈنچە،بىر قىسىم ئۈيغۇرلىرىمىزنىڭ  ئاغزىدىن ئەمەس كۆپۈنچە ئۈيغۇرلىرىمىزنىڭ ئاغزىدىن " ئۈيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلاتلار ساختا،ئۇيغۇرلار قانچىلىك نەرسە ئشلىيەلەيتتى! يەنىلا داڭلىق ماركىلىقنى ئالغان ياخشى!" دىگەندەك گەپ-سۆزلەرنى ئاڭلاپ تۇرىمەن.مۇنداقلارغا تېشىمدا بىلدۈرمىگەن بىلەن ئىچىمدە "سەنمۇ ئۈيغۇر بولدىڭمۇ!" دەپ كېتىمەن. " ئۈيغۇرچە ماركىلىق مەھسۇلاتلارنىڭ سۈپىتى قانداقراقتۇ؟" دىگۈچىلەرگە بىلگىنىمچە ئەستايىدىللىق بىلەن چۈشەندۈرىمەن."ئۇيغۇر بولغاندىكىن ئەلۋەتتە ئۇيغۇرلارنىڭكىنى ئالىمىزدە!" دىگۈچىلەرگە "بارىكاللا! ئۇيغۇر بولسا سىزدەك بولسا" دەپ كېتىمەن.
.......

بۇنى توغرا چۈشىنىڭ! نۇرغۇن ئۇيغۇر كارخانىچىلار مۇسۇلمانچە زاۋۇتتىن چىقمىغان، ئىچكىرىدە ئىشلەنگەن مەھسۇلاتلارنى، ئۇيغۇرچە ماركا چاپلاپلا،ھەتتا ئۇيغۇرچە ئېلان بېرىپ سېتىۋاتقانلىقى ئۈچۈن،بۇنىڭغا ئالدىنىپ قالغانلار سىزگە يوقىرقىدەك جاۋاپ بېرىدۇ!
ھەممىنى ئېنىق بىلىدىغان،نەرسە سېتىۋالسا ئەستايىدىللىق بىلەن تەكشۈرۈپ ئالىدىغانلار،ئىككىلەنمەيلا<ئۇيغۇر بولغاندىكىن ئەلۋەتتە ئۇيغۇرلارنىڭكىنى ئالىمىزدە!">دەيدۇ!

مىللى كارخانىنى قوللىمايدىغان مىللى ناھايىتى ئاز خالاس!
كارخانا ئىشەنچىلىك بولسىلا ھەممىمىز قوللايمىز!
مىللىي كارخانىلارنى ھەممىمىز بىرلىكتە قوللايلى!!!!!
ئۆلۈمدىن باشقا ھەممىگە ئامال تېپىلىدۇ!
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 13:36 |
rawiya
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2959
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 61
شۆھرەت: 323 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 324 سوم
تۆھپە: 191 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 192 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 178(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-22
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ھەق گەپ .
گەپ شۇكى مەھسۇلاتنىڭ سۇپىتى ئىشەنچىلىك بولسىلا ئېككىلەنمەي ئالىدىغان گەپ ،ئەمما  ھازىرقى مىللى كارخانىلارنىڭ ئىچىدە كارخانىلارنىڭ تېخنىكىلىق خادىملىرى ئاساسەن يوق دىيەرلىك  مەسىلەن  <<ئارزۇ .مۇئەللىم.قۇتلان،ئەمىر،>>  ۋە شۇنىڭغا ئوخشىغان باشقا شىركەتلەرمۇ  ئوخشاشلام تېخنىكىلىق خادىملىرى يوق ،پەقەت رىمۇتچىسى بار خالاس  شۇ سەۋەپ     ئۇتمەس ماتا زۇلاپ ساتالىشىدۇ.....
hawar
ھەقىقەت ئىگىلىدۇ،سۇنمايدۇ.........
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 14:25 |
rawiya
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2959
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 61
شۆھرەت: 323 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 324 سوم
تۆھپە: 191 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 192 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 178(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-22
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەن پەقەت ھازىرقى ئۇيغۇرلار ئۆزى ئىشلەپ بازارغا سالغان << ئەنقا>> دىگەن مەھسۇلاتتىن باشقىسىنى ئانچە ياقتۇرۇپ كەتمەيمەن.....
ھەقىقەت ئىگىلىدۇ،سۇنمايدۇ.........
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 14:30 |
ablajan5
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1557
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 22
شۆھرەت: 115 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 115 سوم
تۆھپە: 68 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 68 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 250(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزنىڭ ئۆيدىكى توڭلاتقۇ كونىراپ قالدى ،بۇزۇلسا تاشلىۋېتىپ <تەبەسسۇم> ياكى «مەشرەپ»تىن بىرنى سېتىۋالىمەن
lutun
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 14:38 |
gojamtur
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3420
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 81
شۆھرەت: 411 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 413 سوم
تۆھپە: 247 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 249 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 391(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-18
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بەزەن ئۇيغۇرچە ماركىدىكى مەھسولاتلار سۇپىتى ناچار،مۇلازىمىتى ئۇنىڭدىنمۇ ناچار،مەن ئۇچۇرغان شۇنداق ئىشقا.
sarkar
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 15:16 |
alim20
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1396
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 44
شۆھرەت: 220 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 220 سوم
تۆھپە: 132 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 132 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 152(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مېنىڭ ئويۇمدىكى توڭلاتقۇمۇ كونىراپ قالغانتى،تەبەسسۇم ماركىلىق توڭلاتقۇدىن بىرنى ئالماشتۇراي دەيمەن.مەن داۋاملىق نەرسە سېتىۋالسام ئۇيغۇرلار ئاچقان ماگىزىنلاردىن سېتىۋالىمەن،ئامال بولمىغاندا باشقا مىللەت ماگىزىنلىرىدىن سېتىۋالىمەن. بىز ھەممىمىز ئوز مىللىتىمىزنىڭ ماللىرىنى سېتىۋالساق ،ئۇلارنى قوللاپ بەرسەك مىللىتىمىزنىڭ تەرەققىياتىغا ئۇيغۇر كارخانىلى رىغا زور توھپە قوشقان بولىمىز ئەلۋەتتە.
hawar
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 16:10 |
oqmas.izlar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 232
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 64
شۆھرەت: 325 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 325 سوم
تۆھپە: 195 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 195 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 139(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-19
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

  مەن ئۆتكەندە خىزمەت بىلەن يېقىن خوشنىمىز  گەنسۇ ئولكىسىنىڭ ھەر قايسى جايلىرىنى ئايلىنىپ چىقتىم،ئۇ يەردە شىنجاڭنىڭ ھاراق-تاماكا،سۇت پاراشوگى،كىيىم-كېچەكلىرىنى،قول-ھۇنەر بۇيۇملىرىنى تاپقىلى بولمايدىكەن.قارىغاندا ئۆز-ئۆزىنى قوغداپ ئۆز-ئۆزىنى قوللاپ،سىرتنىڭ ماللىرىنى كىرگۇزمەيدىغان ئۆخشايدۇ.
ئەمما شىنجاڭدا ئىچكىرىدىكى ھەرقانداق ئۆلكە، ئاپتونۇم،ۋىلايەت،ناھىيە،شەھەر،يېزا-كەنتلەرنىڭ ھەرقانداق مېلىنى تاپقىلى بولىدۇ.قارىغاندا بىزدە ئۆز-ئۆزىنى قوغداپ ئۆز-ئۆزىنى قوللايدىغان ئاڭ كەم  ئۆخشايدۇ.
sarkar
نىمە يىگەنتىڭ زىمىن، مۇنچە ئۇسساپ كەتكۈدەك؟
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 16:41 |
kawimmol
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2920
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 194
شۆھرەت: 1106 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1137 سوم
تۆھپە: 635 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 644 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 218(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-01
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزنىڭمۇ قوللۇغۇمىز كېلىدۇ ، لېكىن بەزىدە سۇپەتتە مەسىلە كۆرۇلسە ئۇنى ئوڭشىتىش ، رېمونت قىلدۇرۇش سەل تەسكە توختايدىكەن ، باشقا داڭلىق ماركىلىق مەھسۇلاتلارنىڭ ياخشى نام چىقىرىشىدىكى سەۋەپ ئۇلارنىڭ سېتىشتىن كېيىنكى مۇلازىمىتى ، بىز مەخسۇلات سېتىۋالغان ئىكەنمىز چولۇم ئۇنىڭ سېتىشتىن كېينكى مۇلازىمىتىگە ئەڭ ئېھتىياجلىق بولىمىز ، بىزنىڭ مىللىي كارخانىلىرىمىز يېڭىدىن ئىش باشلىدى ، شۇڭا مېنىڭ ۋە مىللەتنىڭ ئۇمىد قىلدىغىنى ___ سۇپەتكە كاپالەتلىك قىلىش ، شىكەتنىڭ ئۇزۇن مەزگىل مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇشى ،شۇنداقلا سېتىشتىن كېينكى مۇلازىمىتىنىڭ ياخشى بولىشى .
مەن بىر ئەمەلىي مىسالنى سۆزلەي دىگەن بولدىلا ... دوسلار مىللىي كارخانىلىرىمىزنىڭ قوللايلى ، مىللىي كارخانىلارمۇ ئۆزىنىڭ مەۋجۇتلىكىنى ساقلىغان ھالدا بىزگە ياخشى بولغان مەھسۇلات ۋە مۇلازىمەتنى تەمىن ئەتسۇن !!!
تېمىدىن سىرت بىر گەپنى قىستۇرۇپ قوياي .ئېلىكتىر ئەسۋاپلىرى ھەر قاچان توك بىلەن ماڭىدىغۇ دەيمەن ، ياكى بىزنىڭ مىللىي شىركەتلىرىمىزنىڭ توڭلاتقۇلىرى توك ئىشلەتمەيلا سوغۇق ساقلىيالامدۇ بىلمىدىم ، يەنى ھەممىمىز كۆرۇدىغان توڭلاتقۇنى تىك ئۇچار ئايرۇپىلان بىلەن تەكلىماكاننىڭ ئوتتۇرسىغا چۇشۇرۇپ ئېچىشىغا شۇنچە ئېسىل نىمەتلەر چىقىدۇ. توۋۋا شۇنداق توك ئىشلەتلەيدىغان مەخسۇلاتلار بولسا مەن ئالايچۇ ؟!   بولسا ئېلانلارنى ھەددىدىن ئاشۇرۇپ ئىشلىمەيلى ، ئەمەلىيەتكە ، تۇرمۇشقا ماس كېلىدىغان قىلىپ ئىشلەيلى ئەي مىللىي كارخانىلىرىمىزغا ئېلان ئىشلەپ بېىرۋاتقان مىللىي كارخانىچىلار ..................................................................................................................
ئاداققىچە كۇلەلىگەن ئادەم ھەقىقىي يەڭگۇچى !!!
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 16:43 |
kutlukbeg
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2908
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 19
شۆھرەت: 95 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 95 سوم
تۆھپە: 57 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 57 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 10(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-08-17
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-22
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئۆيۇمدىكى 'تەبەسسۇم'vcdئاپپاراتىنىمۇ ئالغىلى 4يىل بولاي دىدى ،،شۇنداق ئوبدان ئشلىتىۋاتىمىز،،،،،خۇدايىم بۇيرىسا يېڭى ئۆيلەرگە كۆچۇپ قالسام(قاچانمۇ بىر بىنا ئۆي سېتىۋالارمەن ھى ھى ھى )توڭلاتقۇ،تېلىۋېزور،كىرئالغۇدىن تارتىپ رادىئوغىچە ئۆزىمىزنىڭ مەھسۇلاتلىرىنى سېتىۋالىمەن،،،   
ئالىم بولالمىساڭ مەيلى بىراق ئادەم بولۇشنى ئۇنۇتما!!!
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-11-30 17:36 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«1234»Pages: 1/4     Go
Bagdax bbs » كۆڭۈلدىكى سۆز