saltanat lutun irpan tera kesallikliri xipahanisi
«12345»Pages: 1/5     Go
بۇ تېما 3145 قېتىم كۆرۈلدى
fatima
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7888
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1
شۆھرەت: 10 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 10 سوم
تۆھپە: 5 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 5 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 1(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-05-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-03
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۇقۇغۇچىلارنى ئۇرىشى توغرىمۇ

ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئۇقۇغۇچىلارنى ئۇرىشى توغرىمۇ


دۆۋلىتىمىز تەرەققى قىلغانسىرى  مىللى مائارىپىمىزغا ئىنتايىن كۆڭۈل بۈلۈپ، كىيىنكى ئەۋلاتلارنىڭ ئۈسۈپ يىتىلىشى،سىستىمىلىق تەربىيلىنىشى جەھەتتە ئىنتايىن كۆڭۈل بۈلۈپ ھەر جەھەتتىن ،ئۇقۇغۇچىلارنى خاتىرجەم ئۇقۇش شارائىتىگە ئىگە قىلدى.ئەمما ھازىرقى مىللى مائارىپىمىزغا دۆۋلەت ئىنتايىن كۆڭۈل بۈلۋاتقان ،ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ساپاسىنى ئۈزلۈكسىز ئۆستۈرۈشكە كۈچ چىقىراتقان مۇشۇنداق مەزگىللەردە بىرقىسىم ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇغۇچىلارنى ئۇرۇپ تەن جازاسى بىرىشى  ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇقۇش قىزغىنلىقىنى تۆۋەنلىتىپ،روھى جىسمانى جەھەتتىن زور بېسىمغا دۈچيار قىلۋاتىدۇ.
مەن مۇشۇ يىقىندا ئۇقۇتقۇچىسىنىڭ تەن جازاسىغا ئۇچراپ ،روھى ،جىسمانى جەھەتتىن ئېغىر بېسىمغا ئۇچرىغان  ئۇقۇغۇچىنى كۆرۈپ چىداپ تۇرالمىدىم.نادان ئاتا-ئانىلار باللىرى مۇشۇنداق تەن جازاسىغا ئۇچراپ شۇ ھالەتكە كەلسىمۇ ،بارلىق گۇناھنى باللىرغا قۇيۇپ دەردىنى ئىچىگە يۇتدىكەن.بۇ قىلغىنى بەلكىم توغرىدۇ.ئەمما مىنىڭ نەزرىمدە بۇنداق قىلغىنى توغرا ئەمەس،مەكتەپ دېگەن،ئۇقۇغۇچىلارغا تەن جازاسى بىرىپ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئۇقۇش قىزغىنلىقىنى تۆۋەنلىتىپ،روھى جەھەتتىن بېسىمغا ئۇچرىتىدىغان ئۇرۇن ئەمەس،ئەكسىچە  ئۇقۇغۇچىلارغا بىلمىگەننى بىلدۈرۈپ سىستىمىلىق تەربىيلەيدىغان ئۇرۇن،شۇڭا ئۇقۇتقۇچىلار ئائىيلە ياكى خىزمەت جەھەتتە بېسىمغا ئۇچرىسا ئاچچىقىنى ئۇقۇغۇچىلىرىدىن ئالماي،ئۆزىنى تەڭشەپ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا ھەقىقى بىر ئۇستاز بۇلىشى كىرەك.

قارقاش ناھىيە پۇچاقچى  يىزا  مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ 5-يىللىق 1-سىنىپنىڭ ئۇقۇتقۇچىسى ماھىنۇر،5-ئاينىڭ مەلۈم بىركۈنى سىنىپىدىكى بارلىق ئۇقۇغۇچىلارغا ۋاقىراپ بىر باشتىن ئۇرۇپ چىققان،ساۋاقداشلىرنىڭ بىرباشتىن تاياق يىگەنلىكىنى كۆرگەن زۇلپىيە ،نوۋەت ئۆزىگە كىلىپ بولغۇچە ناھايىتى قورقۇپ كەتكەن.مۇئەللىم بۇقىزنىمۇ ئۇخشاش ئۇرغان،قىز قورقۇپ ھەم تاياقنىڭ زەربىستىن ئارقىغا يىقىلىپ مىڭىسى  قاتتىق يەرگە تىگىپ،شۇجايىدىلا ھۇشۇدىن كەتكەن.ئۇقۇتقۇچى بالىنىڭ دادىسىنى چاقىرىپ كەلگەن،زۇلپىيەنىڭ دادىسى قىزىنى شۇھامان دوختۇرخانىغا ئاپارغان.دوختۇرلار بالىنى<< قورقۇپ كىتىپتۇ>>دەپ ئۇكۇل ئۇرۇپ ھۇشۇغا كەلتۈرۈپ قويغان.زۇلپىيەمۇ ئەتىسى يەنە مەكتەپكە داۋاملىق بېرىۋەرگەن.زۇلپىيەنىڭ دادىسى  ئەتىسى ئالدىراپ،تىجارەت بىلەن قىزىنى ئۇرۇق-تۇققانلىرىغا تاشلاپ قۇيۇپ يىراق شەھەرگە ماڭغان.
ئۇكۈنى زۇلپىيە مەكتەپكە بېرىپ ئۇزاق ئۆتمەي يەنە ھۇشۇدىن كەتكەن.مەكتەپتىكى مەلۈم بىرئۇقۇتقۇچى ،زۇلپىيەنىڭ ئائىيلىسىگە خەۋەر بىرۋېتىپ،قىزنى دوختۇرخانىغا ئاپارغان.دوختۇرلار يەنە ئۇكۇل سېلىپ ھۇشۇغا كەلتۈرگەن.زۇلپىيەنى تاغىسى ئۆيگە قايتۇرۇپ كەلگەن.ئۆيگە قايتۇرۇپ ئۇزۇن ئۆتمەي زۇلپىيە ،چوڭ ئانىسنىڭ ئۆيىگە بېرىش جەريانىدا يەنە ھۇشۇدىن كىتىپ،يولدىلا ئۈلۈكتەك يېتىپ قالغان.يولدىن ئۆتكەنلەر بالىنى<< ئۇخلاپ قالغان ئوخشايدۇ>>دەپ مىدىرلاتسا بالا ئۈلۈكتەكلا مىدىرلىغان.ئۇلار قورقۇپ دەرھال بالىنى كۆتۈرۈپ،زۇلپىيەنىڭ مۇمىسنىڭ ئۆيگە ئەپكەلگەن.
بۇئۆيدىكلەر بالىنى شۇھامان دوختۇرخانىغا ئاپىرىپ ياتاققا ئالدۇرۇپ چوڭ تەكشۈرۈش ئەپ بارغان.زۇلپىيەنى تەكشۈرۈش جەريانىدا ،يۈرەكتە ئېغىر چۈچۈش ھەم مىڭىستە زەخمىنىڭ بارلىقى ئىنىقلانغان.قىزمانا مۇشۇ سەۋەپلەر بىلەن دائىم ھۇشۇدىن كىتىپ،ئۆيدىكىلەرنى بەك ئەنسىرەتتى...قىزنى نەچچە كۈن ياتاقتا ياتقۇزۇپ تەكشۈرتۈپ ئۆيگە قايتۇرۇپ كەلگەن، بولسىمۇ مەكتەپتىن بىرەر ئىنسان بالىنىڭ ھالىنى سوراپ يوقلاپ كەلمىگەن.بالا ئىككى ھەپتىدىن كۆپرەك دوختۇرخانىدا يېتىپ داۋالىنىپ بىرئاز ياخشى بولدى.زۇلپىيەنىڭ ئاتا-ئانىسنىڭ قىزنى داۋاملىق ئۇقۇتقۇسى بارلىقى ئۈچۈن،قىزىنى يەنە مەكتەپكە بېرىشقا ئۈندەپ تېلفۇن ئۇردى.قىز بەك قورقۇپ كەتكەچكە ئۇ مۇئەللىمنىڭ قۇلىدا ئۇقۇغۇسى يوقلىقىنى،باشقا سىنىپقا يۆتكۈلۈپ ئۇقۇشنى تەلەپ قىلدى.ئاتا-ئانىسى مەكتەپ رەھبەرلىرگە تېلفۇن ئارقىلىق بۇ ئىشنى دېگەن بولسىمۇ،مەكتەپ رەھبەرلىكى قىزنى كۈچەيتىش سىنىپىنىڭ دەرسىگە يىتىشەلمەيدۇ دەپ قاراپ ،زۇلپىيەنىڭ ئاتا-ئانىسنى قايىل قىلدى.
زۇلپىيە مەكتەپكە قايىتتى.ئەمما قەلبىدە ئېغىر جاراھەت  ساقلىنىپ،ئازراق زەربىگە يۇلۇقسىلا ھۇشۇدىن كىتدىغان بۇلۇپ قالدى.
بەلكىم  مۇشۇنداق ،روھى جىسمانى جەھەتتىن ئۇقۇتقۇچىنىڭ جازاسىغا ئۇچرىغان ئۇقۇغۇچىلار بىرلا زۇلپىيە بولماسلىقى مۇمكىن،قەدىرلىك ئاتا-ئانىلارنىڭ باللىرىغا ھەرۋاقىت كۆڭۈل بۈلۈپ،ئۆز مەسئۇلىيتىنى ياخشى ئادا قىلىپ،ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ تەن جازاسىغا ئۇچراتماسلىقىنى ئۈمۈت قىلىمىز.
ئۇقۇتقۇچىنى ھەممىمىز يېنىپ تۇرغان شام چىراققا ئوخشىتىمىز.چۈنكى ئۇقۇتقۇچى قاراڭغۇ دىللارغا بىلىم بىرىپ،سەبى قەلىپلەرنى سۇغارغۇچى بىربۇلاق،ئۇقۇتقۇچىنىڭ مانا مۇشۇنداق تىللاردا داستان بولغان نۇرلۇق شام چىراق ،تاشقىنلاپ تۇرغان بۇلاق بۇلىشىنى،ھەرگىزمۇ باللارنى ئۇرۇپ تەربىيلەيدىغان چىچلاڭغۇ ئۇقۇتقۇچى بولماسلىقىنى ئۈمۈت قىلىمەن.

مەنبە نەق مەيدان ھىسياتىم.
تېما تەستىقلىغۇچى : bagdax
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2012-05-27, 18:52
ئۆز قەدرىڭنى ئۆزۈڭ قىلمىساڭ ياشىغىنىڭنىڭ نېمە پايدىسى
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2012-05-27 11:38 |
obul21c
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 6345
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 22
شۆھرەت: 115 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 115 سوم
تۆھپە: 68 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 68 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 9(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-03-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ھاي بۇ قايقاشتىمۇ مايىپ ئىدايىسى باتۇ
lutun
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 18:59 |
polat315
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4793
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 381
شۆھرەت: 2074 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2102 سوم
تۆھپە: 1222 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1244 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 281(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-12-05
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-10
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 1قەۋەتتىكى obul21cدە2012-05-27 18:59يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ھاي بۇ قايقاشتىمۇ مايىپ ئىدايىسى باتۇ

بۇ جەھەتتە قەشقەرمائارىپ ئىدارىسى قارىقاش مائارىپ ئىدارىسىدىن ياخشىراقكەن،ئالدىنقى يىلى ئاچامنىڭ باشلانغۇچتا ئوقۇيدىغان قىزىنى بىر خەنزۇ ئوقۇتقۇچى قاتتىق ئۇرغان،بالا مەكتەپكە بارغىلى ئۇنىمىغان،ئاچام مەكتەپ رەھبەرلىكىنى ئىزدەپ بېرىپ ئەھۋالنى ئىنكاس قىلغان بولسىمۇ مەكتەپ رەھبەرلىكى ئىشنى يوقىتىپ كارى بولمىغان،ئاچام بىۋاستە مائارىپ باشقارمىسىغا خەنزۇ ئوقۇتقۇچى ئۈستىدىن ئەرىز قىلىپ بارغان،مائارىپ باشقارمىسى بۇ ئىشقا ئەستايىدىل قاراپ مەكتەپكە ئادەم ئەۋەتىپ بۇ ئىشنى تەكشۈرگەن،ھېلقى خەنزۇ ئوقۇتقۇچى ئاچام ۋە قىزىدىن يۇز تۇرانە ئەپۇ سوراپ بۇندىن كېيىن بۇنداق ئىش چىقماسلىققا كاپالەتنامە يېزىپ ئۆزىنى تەكشۈرگەن ھەم شۇ كۈندىن باشلاپ ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىللىرىغا بولغان پوزىتسىيسى ياخشىلىنىپتۇ.  
بەخىتلىك كۈنلەرنىڭ كېلىدىغىنىغائىشىنىمەن.
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 19:11 |
bay007
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7829
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 13
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 39 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 9(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-05-24
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-10
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەگەر بۇ ئىش سىز دىگەندەك بولسا ، بالىنىڭ ئاتا-ئانىسى خەلق سوت مەھكىمىسىگە ئەز سونسا بولدۇ. ئۇ ئوقۇتقۇچى بالىنىڭ ئىسيقبالىنى ،تەغدىرىنى يوق قىپتۇ.
saltanat
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 19:21 |
يولۋاس
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 518
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 207
شۆھرەت: 1019 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1027 سوم
تۆھپە: 613 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 621 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 215(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-02-04
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قارقاش ناھىيە پۇچاقچى  يىزا  مەركىزى باشلانغۇچ مەكتەپ 5-يىللىق 1-سىنىپنىڭ ئۇقۇتقۇچىسى ،ماھىنۇر دىگەن ئوقوتقۇچىمۇ، قاتتىق تاياقتىن بىر يەپ باقسا قانداق بولار؟
simfoniya
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 20:00 |
baris
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 6285
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 24
شۆھرەت: 120 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 120 سوم
تۆھپە: 72 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 72 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 55(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-03-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-06
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەگەرسىزدىگەن ئەھۋال ھەقىقەتەن راس بولساخەلق سوت مەھكۇمىسىگەئەرىزقىلسابولغۇدەك.
lutun
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 21:12 |
atilla
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 205
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 53
شۆھرەت: 276 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 278 سوم
تۆھپە: 164 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 166 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 13(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-17
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-05-30
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

                
يامان ئاقىۋەت كېلىپ چېقىپتۇ، مانا.
simfoniya
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 22:03 |
budunya
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 5764
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 452
شۆھرەت: 2286 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 2288 سوم
تۆھپە: 1369 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1370 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 441(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-02-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇ بەك ھەددىدىن ئاشقانلىقمۇ قانداق مەنچە بولسا مۇشۇنداق ئوقۇتقۇچىنى خىزمەتتىن ھەيدىۋەتسە ياخشى بولاتتى .
ئەمما بىزنىڭ بەزىبىر بالىلىرىمىزدىمۇ بار،ئۇلارغاگەپ قىلىپمۇ ئاڭلاتقىلى بولمايدۇ .قولتەككۈزدىڭىزمۇبولدى ....   
saltanat
ئۇلۇغ ئاللادىن ئاتا-ئانامنىڭ ساقلىقىنى تىلەيمەن
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 22:03 |
baylik
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2241
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 5
شۆھرەت: 65 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 65 سوم
تۆھپە: 35 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 35 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 24(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-06-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

بىزنىڭ بەزى مەكتەپلەردىمۇ بۇ ئىشلار تېخىچە مەۋقۇد.
ozgul munbar
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 22:18 |
tiken
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 7694
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 61
شۆھرەت: 343 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 344 سوم
تۆھپە: 201 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 202 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 141(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-05-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىنى ئۇرىشى توغرا ئەمەس. بۇ سۇئال تېما مىسرانىم مۇنبىرىدە چىقمىسىمۇ ياكى باغداش مۇنبىرىدە چىقمىسىمۇ ۋە ياكى ھەر قانداق بىر بېكەت-مۇنبەرلەردە چىقمىسىمۇ، ھەممە ئادەم بىلىدۇ: ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇش توغرا ئەمەس!
ھەر بىر ئاتا-ئانا بولغۇچىنىڭ، پۈتكۈل جەمىيەتنىڭمۇ ئوقۇغۇچىلار ھەققىدىمۇ كۈزىتىش، تەھلىل ئېلىپ بېرىشىنى ئۈمىد قىلىمەن.
شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ نامىدا زۇلپىيەدىن كەچۈرۈم سورايمەن. سالامەتلىكىنىڭ بالدۇرراق ئەسلىگە كېلىشىنى تىلەيمەن.
سەۋەبسىز قىل تەۋرىمەيدۇ. مەن بىر ئوقۇتقۇچى، ھازىر ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەڭ بىچارە كىشىلەر ئىكەنلىكىنى بىلىمەن. بۇ تېما ھەققىدە باشقا بىر نەرسە دېگۈم يوق.
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 22:41 |
alqondi
ئەلقوندى
دەرىجىسى : مۇنبەر مەسئۇلى


UID نۇمۇرى : 404
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 675
شۆھرەت: 3661 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3670 سوم
تۆھپە: 2168 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2177 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 1872(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-11
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
كەلگەن،زۇلپىيەنىڭ دادىسى قىزىنى شۇھامان دوختۇرخانىغا ئاپارغان.دوختۇرلار بالىنى<< قورقۇپ كىتىپتۇ>>دەپ ئۇكۇل ئۇرۇپ ھۇشۇغا كەلتۈرۈپ قويغان.زۇلپىيەمۇ ئەتىسى يەنە مەكتەپكە داۋاملىق بېرىۋەرگەن.زۇلپىيەنىڭ دادىسى ئەتىسى ئالدىراپ،تىجارەت بىلەن قىزىنى ئۇرۇق-تۇققانلىرىغا تاشلاپ قۇيۇپ يىراق شەھەرگە ماڭغان.


كۆرۈڭ مادادىنى قىزى ئايلىنىپ كېتىپ دوختۇرغا كىرىپ قالسا ، نىم بولدۇڭ دەپ ھالىنى سورىماي يەنە ئۇرۇق تۇققانلىرىغا تاشلاپ قويۇپ تىجارەت قىلغىلى مېڭىپتۇ .  بەلكىم قىزىم ئۈچۈن پۇل تېپىۋاتىمەن دەرسىز ، بىراق قىزىڭىزگە بىرەر كېلىشمەسلىك كېلىپ قالسا تاغدەك پۇلىڭىزنىڭ نىمىگە كېرىكى . قىزنىڭ ئانىسىچۇ ؟
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-05-27 22:42 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12345»Pages: 1/5     Go
Bagdax bbs » بەس بەس مۇنازىرە