قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 13:14:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىقىنقى  يىللاردىن  بۇيان ئوتتۇرا  باشلانغۇچ  مەكتەپلەردىكى  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەخلاقى ساپاسىنىڭ تۆۋەنلەپ  كىتىشى،نىشانسىز ،يۇگەنسىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپىيىشى ئەخلاقى تەربىيە خالتىلىرىنىڭ كۆپىيىشى بىلەنمۇ  مۇناسىۋەتلىك  بۇلىشى مۇمكىن،چۈنكى ئوقۇتقۇچىلار خالتىلارنىڭ  دەستىدىن ئەخلاقسىز ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزگەرتكىدەك ۋاقىتقا،كاللىغائىگە ئەمەس.ئالدىراشلىقىمىزدىن سۇقۇشىۋاتقان  ئوقۇغۇچىلارنى كۆرسەك ،ھەي  ئىشەك  گۇيلار،دەپ  قۇيۇپ ئىشىمىزغا  مېڭىشقا  مەجبۇرمىز،ئۇلارنى  چاقىرىپ ئەھۋاللاشقۇدەك ،كۈڭۈلللىرىدىكى  تۈگۈنلەرنى  يەشكىدەك  ۋاقىتقا  ئىگە ئەمەسمىز.....
  شۇڭا  ھازىر مەكتەپلەردە ،بۇلۇپمۇ ئوتتۇرا مەكتەپلەردە گەپ ئاڭلىماس بەز ئوقۇغۇچىلار ۋە ئوقۇغۇچىغا  تەربىيە قىلىمەن دەپ ئۈزىگە ئىش تېپىۋىلىشتىن قورقىدىغان ئىھتىياتچان باغۋەنلەر قۇشۇنى  بارلىققا كەلدى

1

تېما

0

دوست

1715

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   71.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7788
يازما سانى: 56
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 374
تۆھپە : 276
توردىكى ۋاقتى: 81
سائەت
ئاخىرقى: 2014-9-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 14:07:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يازمىڭىزنى ئوقۇپ ،ئىزتىراپلىق خىياللارغا چۆكتۈم.دىمىسىمۇ ئوقۇتقۇچىلار ھازىر ھەر تەرەپتىن كىلىۋاتقان بېسىملارغا ئۇچراپ ،ھالسىراپلا قالدى.
سىلەرگە ئۆز بېشىمدىن ئۆتكۈزگەن بىر ئىشنى سۆزلەپ بىرەي: ھەر قانداق مەكتەپتە ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە كىلىش داۋامى چىڭ تۇتۇلىدۇ-ئەلۋەتتە.بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ ئوخشاش.ھەر قايسى سىنىپلارنىڭ داۋام نىسبىتى چوقۇم%95تىم يوقۇرى بولۇشى لازىم ،ئەگەر تۆۋەن بولسا ھەر پىرسەنىت ئۈچۈن جەرىمانە ئېلىنىدۇ.گەر چە مەجبۇرىيەت مائارىپى باسقۇچىدائوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپكە تۇراقلىشىشىغا ھەر دەرجىلىك ھۆكۈمەتلەر مەسئۇل بولىدۇ دىيىلگەن بىلەن ھەممە جاپا يەنىلا بىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭ زىممىسىدە بولۇپ كىلىۋاتىدۇ.مەن سىنىپ مۇدىر بولغان سىنىپتا مەكتەپكە كەلمەيدىغان بىر ئوقۇغۇچۇم بولۇپ،ئۇنىڭ ئائىلىسىگە قانچە قېتىم ئائىلە سۆھبىتىگە بارغىنىم ئىسىمدە يوق.ئەتە مەكتەپكە تەكشۈرۈش كىلىدىكەن دىگەن گەپنى ئاڭلاپ يەنە ئائىلە سۆھبىتىگە ماڭدىم،شۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆيىنىڭ ئىشگى ئىچىدىن تاقاق بولغاچقا ،ئىشىكنى قايتا-قايتا ئۇردۇم.بىر چاغدا ئوقۇغۇچۇمنىڭ ئانىسى ئىشىكنى ئېچىشىغا دادىسى ھويلىدا تۇرۇپ،كىم كەپتۇ؟ دەپ سورىۋىدى ھېلقى ئايال:كىم بولاتتى،يەنە شۇ< دىھقان كادىر> كەپتۇ،مەمەتنى ئىزلەيدىكەن دىۋىدى نىمە دىيىشىمنى ،نىمە قىلىشىمنى بىلەلمەي ئارقامغا ياندىم.چۈنكى ئۇلار يېڭى بىر ئاتالغۇنى كەشىپ قىلغان ئىدى.
ھەممىمىز ئۆز-ئۆزىمىزگە گۆر كولاۋاتىمىز-خالاس !
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 14:27:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپ ئوقۇتۇش  تەتقىقات ئىشخانىلىرى نىمە ئۈچۈن  ئۇقۇتۇش سۈپىتىگە  تەسىر  يەتكۈزىۋاتقان بۇ  ئامىللارنى  يوقرىغا  دوكلات قىلمايدۇ؟

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 14:50:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتۇش تەتقىقاتچىلىرىمۇ ئىش  كۆپەيتىش كويىدا ،ئەخلاق  تەربىيە  تەتقىقاتچىللىرىمۇ ئىش  كۆپەيتىش  كويىدا بولسا ،بەس-بەستە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قىممەتلىك  ۋاقتىنى  بۇزۇپ چاچسا بۇ ئئۇقۇتشتىن  قانداق  ئۈنۈم بۇلىشى مۇمكىن.ئەمدى  توختاش  كىرەك، قاسراق  تاشلاش  كىرەك.ئىسلاھ  قىلىش  كىرەك.
  تەربىيەلەش ئۈنۈمىنى مەركەز  قىلىپ  تۇرۇپ،خالتىلارنى ئىخچاملاش كىرەك.خالتىلارنىڭ قىممىتىنى يارتىش  كىرەك.ھەربىر خالتا  تەلىم  تەربىيەنىڭ ئۈنۈمى  بىلەن  توشقۇزىلىشى كىرەك .ھەرگىز كوپىيەلەنگەن  قەغەز دۆۋىلىرى  بىلەن ئەمەس .

خالتىلارغا ئەمەلى تەجرىبىلەر قاچىلىنىشى، ئوقۇتقۇچىلار خالتىلارنى  قۇلىغا ئالغاندا ئۇنىڭ ئىچىدىكى قىممەتتىن سۈيىنىشى كىرەك.پەخىرلىنىشى كىرەك.

ھەرگىزمۇ  قۇرۇق،ۋاقىتقا ئىتىبار بەرمەي تۈزۈۋالغان بىرمۇنچە مۇندەرىجىلەرنى چاپلىۋىلىپ،
مۇندەرىجە  بۇيىچە قەغەز قاچىلىماسلىق،ئوقۇتقۇچىلار شۇ  قۇرۇق  مۇندەرىجىلەر تۈپەيلى ،ئارخىپنىڭ گىپى چىقسا غەمگە پاتماسلىقى  كىرەك،
  

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 15:17:18 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر  چاغلاردا ئۈچ ئادەم بانكا بۇلىغان  بىر كىنونى كۆ رۈپ ئۇلارغاقايىل بولغان ئىدىم.  بۇ ئۈچ ئادەم  بۇ  بانكىنى ناھايىتى  مۇۋاپىقىيەتلىك  بۇلىغان ئىدى.ئەمەلىيەتتە بۇ بانكىنىڭ  بىخەتەرلىك  سىستىمىسى  ناھايىتى ئىلغار،مۇكەممەل ئىدى .ئەمما ئازراق يۇچۇق بار بۇلۇپ ،بىختەرلىك سىستىمىسى  قوزغىلىپ ساقچىلار كەلگىچە 10 مىنۇت  ۋاقىت بار ئىدى،ئۇلار شۇنچە كۆپ مۇرەككەپ ئىشلارنى بۇ 10  مىنۇتقا تەقسىملىدىكى مەن ۋاقىتنىڭ  قىممىتىنى شۇچاغدا ھىس قىلدىم.مەن ئۇلارنىڭ  غالبىسىنى ئۇلانىڭ ۋاقىتنى توغرا ئىگەنلىيەلىگەنلىكى ۋە ۋە ئىشلارنى شۇ ۋاقىتقا ناھايىتى ئوستىلىق  بىلەن تەقسىملىيەلىگىنىدىن بولدى دەپ قارىدىم،دىمىسىمۇ  شۇنداق  تۇرسا.

مائارىپ  تەتقىقاتچىلىرىمۇ بۇلانىڭ قابىلىيىتىدىن ئۈلگە ئېلىشى كىرەكمۇ قانداق؟
__________________
داۋمىنى يەنە يازىمەن

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 15:34:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن كۈزەتكۈچى قېرىندىشىمىزنىڭ ئىنكاسلىرىغا باشتىن ئاياق دىققەت قىلىپ كىتىۋاتىمەن.مائارىپقا كۈڭۈل بۆلگەنلىك مىللەتكە كۈڭۈل بۆلگەنلىك يەنە ئۆز نۆۋىتىدە كەلگۈسى ئەۋلاتلارغا كۈڭۈل بۆلگەنلىك بۇلۇپ كەلگۈسى ئەۋلاتلار دۆلەتنىڭ تەرەققىياتى بىلەن ئىنتايىن زىچ مۇناسىۋەتلىك.مىنىڭچە مائارىپقا كۈيۈنمەيدىغان بىرمۇ ئىنسان بولمىسا كېرەك لىكىن كۈيۈنۈشنىڭ شەكىلنىڭ توغرا بولغان بولمىغانلىغىدا دەپ قارايمەن.شۇڭا مائارىپ مەمۇريىتىدىكى خادىملار ئۇيقۇسىنى ئېچىشتىكى يولباشچىلىق رولىنى ياخشى جارى قىلدۇرۇشى كېرەك.
مەن ئەتىراپىمدا يۈز بەرگەن مائارىپ ھادىسلىرىنى ۋە قاراشلىرىمنى ئوتتۇرغا قويدۇم.ھەممەيلەن مۇشۇ تېمىدا ئۈزىمىزنىڭ ھىس قىلغانلىرىمىزنى،نامۇۋاپىق باشقۇرۇش ئۇسۇللىرىنى جەملىسەك چۇقۇم مائارىپ ئىشلىرىمىزنىڭ ئازدۇر كۆپتۇر ئۆزگىرىش ياسايدىغانلىقىغا ئىشەنچىم كامىل.

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 15:41:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇتېمىنىڭ كۈرۈلۈشى شىددەت بىلەن يۇقۇرى كۈتۈرۈلۋاتىدۇ،دىمەك كەڭ ئاۋام مائارىپقا كۇڭۈل بۈلىدۇ،كەلگۈسى ئەۋلاتلارغا كۈڭۈل بۈلىدۇ.ھۆرمەتلىك مائارىپ باشقۇرغۇچىلىرى،ئۇقۇتۇش تەتقىقات خادىملىرى ئاۋامنىڭ مائارىپ تەلپۈنۈشىنىڭ نەقەدەر كۈچلۈكلىگىنى ھىس قىلدىڭلارمۇ؟
ھەر دەرىجىلىك ئۇقۇتۇش تەتقىقات ئىشخانىلىرى سىزلەرنىڭ تەتقىقات قىلدىغان نەرسىلىرىڭىز ئارخىپ دۈۋىسى ئەمەس بەلكى ئەمەلى ئۈنۈمگە ئىگە بولغان ئۇقۇتۇش ئۇسۇللىرى،ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس سۆزلەش سەنئىتى ۋە ئۇقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ بىلىم يەتكۈزۈشتىكى نۇتۇق سەنئىتىدۇر.سىزلەر ھازىر مەركەزدىن چەتنەپ كەتكىلى تۇرۇشتىڭىزلەر

2

تېما

16

دوست

4937

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   97.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7263
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 785
تۆھپە : 982
توردىكى ۋاقتى: 870
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 16:20:55 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپلىرىمىزدە ساقلىنىۋاتقان مەسىلىلەر تولىمۇ كۆپ، مائارىپ قالايمىقانچىلىقتا قالدى...
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )