قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

328

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   14%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9064
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 81
تۆھپە : 46
توردىكى ۋاقتى: 50
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 21:13:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپ ھازىر بەزى پۇرسەتپەرەسلەرنىڭ نەزىرىدە پەقەتلا بۆلگنچىلىككە قارشى تۇرۇشتىكى سىياسى تەشۋىقات ماشىنىسىغا ئايلىنىپ قالدى.مائارىپنىڭ بۇرچىغا سەل قاراش ئۇلارنى ئارامخۇدا جان ئاغرىتماي ياشاش ئىمكانىيىتىگە ئىگە قىلدى.سىياسىدىن مەسىلە چىقمىسىلا  قالغان ئىشلار كارىچاغلىق دەيدىغان كۆز قاراش باش كۆتۈرۈپ چىقىپ رەھبەرلىك ۋە ئوقۇتقۇچىلار ئارسىدا مەسئۇلىيەتسىزلىكنىڭ ئەۋج ئىلىشىغا يىشىل چىراق يىقىلدى.شوئارۋزلىق،شەكلۋازلىق كۆپىيىپ گۆش كۆرسىتىپ ئۆپكە ساتىدىغان ئىشلار  ئوقۇتقۇچى ئىشچى خىزمەتچىلەرنىڭ نەتىجىسىنى باھالايدىغان ئاساسلىق كۆرسەتكۈچ قىلىندى.مۇشۇ ئىشلار سەۋەپلىك جەنۇبى شىنجاڭ مائارىپ ئىشلىرى ئىزچىل تۆۋەن بولۇش ئەھۋالى كۆرۈلدى.

4

تېما

7

دوست

6577

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   31.54%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4048
يازما سانى: 257
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1485
تۆھپە : 1017
توردىكى ۋاقتى: 633
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 22:50:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 24قەۋەتتىكى eztrapدە2012-08-02 21:13يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
مائارىپ ھازىر بەزى پۇرسەتپەرەسلەرنىڭ نەزىرىدە پەقەتلا بۆلگنچىلىككە قارشى تۇرۇشتىكى سىياسى تەشۋىقات ماشىنىسىغا ئايلىنىپ قالدى.مائارىپنىڭ بۇرچىغا سەل قاراش ئۇلارنى ئارامخۇدا جان ئاغرىتماي ياشاش ئىمكانىيىتىگە ئىگە قىلدى.سىياسىدىن مەسىلە چىقمىسىلا  قالغان ئىشلار كارىچاغلىق دەيدىغان كۆز قاراش باش كۆتۈرۈپ چىقىپ رەھبەرلىك ۋە ئوقۇتقۇچىلار ئارسىدا مەسئۇلىيەتسىزلىكنىڭ ئەۋج ئىلىشىغا يىشىل چىراق يىقىلدى.شوئارۋزلىق،شەكلۋازلىق كۆپىيىپ گۆش كۆرسىتىپ ئۆپكە ساتىدىغان ئىشلار  ئوقۇتقۇچى ئىشچى خىزمەتچىلەرنىڭ نەتىجىسىنى باھالايدىغان ئاساسلىق كۆرسەتكۈچ قىلىندى.مۇشۇ ئىشلار سەۋەپلىك جەنۇبى شىنجاڭ مائارىپ ئىشلىرى ئىزچىل تۆۋەن بولۇش ئەھۋالى كۆرۈلدى.
توغرا دەيسىز ئىزتىراپ ئەپەندىم،ئەسلىدىنلا مائارىپ سىياسى تەشۋىقات ماشنىسىغا ئايلىنىپ قالماسلىغى كېرەك ئىدى(بۇلۇپ 9يىللىق مەجبۇرى مائارىپ)،ھازىر بۇ ئىش مائارىپقا بۈسۈپ كىرىپ مائارىپ قانۇنيىتىنى قالايمىقان قىلىپ قويدى.مەكتەپلەردە سىياسى خىزمەت بىرىنچى ئۇرۇنغا قۇيۇلۇپ ئىجرا قىلىنىپ بارلىق خىزمەتلەرنىڭ مىقدارىغا ھۇجۇم قىلىپ ئاساسى خىزمەتنى ئۇزۇقسىز قىلىپ قۇيىۋاتىدۇ.ھۈكۈمەت ۋە مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى بۇ ئىشلارغا سەل قارىسا،ئۇقۇتۇشنى بىرىنچى ئۇرنغا ئۆتكۈزمىسە بۇ تۇلىمۇ خەتەرلىك ئەھۋال بۇلۇپ قالغۇسى.تورداش سىزىم مائارىپىمىزنىڭ ئەتىراپتىكى ئىپادىلىرىنى ناھايتىئەتىراپلىق ئوتتۇرغا قۇيۇپ بىرىپتۇ.قوللىرىغا دەرت كەلمىسۇن.بىز بۇ تېما ئارقىلىق مائارىپتىكى يۇشۇرۇن يۇچۇقلارنى خۇلاسىلەپ چىقىپ،مائارىپىمىزنى ئىزىغا چۈشۈرۈش ئۈچۈن كۆپلەپ كۈچ چىقارساق دىگەن ئۈمىتتىمەن.
سەمىمى بۇلۇش ئەڭ ئەلا گۈزەل ئەخلاقتۇر
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

5

تېما

3

دوست

4923

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   97.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7694
يازما سانى: 212
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 587
تۆھپە : 1128
توردىكى ۋاقتى: 419
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-3 02:43:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 10قەۋەتتىكى kvzatkvqiدە2012-08-02 14:27يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
مائارىپ ئوقۇتۇش  تەتقىقات ئىشخانىلىرى نىمە ئۈچۈن  ئۇقۇتۇش سۈپىتىگە  تەسىر  يەتكۈزىۋاتقان بۇ  ئامىللارنى  يوقرىغا  دوكلات قىلمايدۇ؟
     يوقىرىغا دوكلاد قىلسا، نېمىشقا شۇنداق؟ تۈزەيدىغان ئادەم سەن تۇرساڭ؟ دەپ يەنە ئۆزىنىڭ بۇرنىغا يەيدۇ ياكى ئۇ راھەتبەخش ئىشخانىلاردا ئولتۇرالماسلىقىدىن قورقىدۇ، شۇڭا دوكلاد قىلماي ئۇنى-بۇنى قىلىپ كۈن ئۆتكۈزىدۇ.

1

تېما

0

دوست

170

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   56.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9122
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 170
تۆھپە : 101
توردىكى ۋاقتى: 28
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-3 12:06:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
چارىباغ ئەپەدى بىزنىڭ دېيىشىۋاتقىنىمىزنىڭ ھەممىسى بىچارىلىك،بولماي نىمە ؟ سىز «ئا چ» چە روھى غالبىيەتچىلىكنىڭ پاتقىقىغا پېتىپ قاپسىز ،بەزى ھىسىياتى ئەقىلىنىڭ ئۈستىگە مىنىۋالغان «ئا چ »لار مەۋجۇت رىيالىقنى قوبۇل قىلماي يۇرۇيدۇ ،ھەتتا ئۇنى ئويلاشنىمۇ خالىمايدۇ .بۇ ھەققتە پىكىر قىلىغىسىمۇ يوق .
مەيلى سىز نىمە دەپ ئويلاڭ ئوقۇتۇچىلارنىڭ كۈنى ئاشۇ «دۆلەت گۆھىرى»چىلىكمۇ ئەمەس .سىز بۇنى چۈشەنمەيدىغان ئوخشايسىز ،مېنىڭ 30 يىل مائارىپ ئۈچۈن ئىشلىگەن ئىككى خىزمەتتېشىم ،ھەم ئۇستازىم ئېغىر كېسەل بولۇپ پىنسىيە دىگەننىڭ ھالۋىتىنى كۆرمەي ئۆلۇپ كەتتى،مەرھۇملار كېسەل كارۋىتىدا ئىڭراپ ياتقاندا ئاشۇ مۈشۈك ئېيىقچىلىك ئاسىراشقا  داۋالاشقا ئېرىشەلمىدى ،ئېچىنىشلىق يېرى ئۇلارنى داۋالىتىش ئۈچۈن ئىئانە توپلاشقا مۇراجەت قىلىدى . گېپىمى چۈشەنمىگەن بولسىڭىز  مەيدىڭىزگە «ھۆرلۈك ئىزنىكىنى »تاقىۋېلىپ ،چېچىڭىزنى تۇرۇۋېلىپ ،مەن دۇرمەن دەپ يۈرۈۋېرڭ .

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-3 18:49:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نۆۋەتتىكى « ئىقتىسادى بەدەل بىلەن غۇجامنىڭ  ئىشەنچىسىگە ئىرىشىش» دولقۇنى بىر قىسىم ياماشقۇچى ئۇقۇتقۇچى،مۇدىر لار ئۈچۈن ئېغىر  بېسىم  ئېلىپ كەلدى .  بۇلار  يەڭ  ئىچىدە  يۈرشىدىغان ئىشلار  بولغاچقا ئۇلار دەردىنى ھېچكىمگە  دىيەلمەيدۇ ،قۇرۇلتايغا تەكلىپ  سۇنالمايدۇ،ئايىغى  يوق ئازاپ ئىچىدە،  شۇڭا مائارىپ  تاماقلىرى ئۈنۈملۈك  تەدبىر بەلگىلەپ ئۇلارنى  بۇئازاپتىن قۇتۇلدۇرىشى ،ئىقتىسادى  بەدەل  بىلەن غۇجامنىڭ ئىشەنچىسىگە ئىرىشىشتىن ئىبارەت بۇ چىرىك ئىدىيىنىڭ يامراپ  كىتىشىنى تۇسۇپ ، نەتىجە بىلەن تەشكىلنىڭ ئىشەنچىسىگە ئىرىشىشتىن ئىبارەت ئادىل  كەيپىياتنىى  يارتىش  كىرەك

بىز چىرىكلەشكەن مۇدىرلارنى ئەيىپلىگەندە ئۇلارنىڭ تولدۇرۋالمىسا بولمايدىغان غەم ،ھاڭغا مەھكۇم ئىكەنلىكىنى ،ئۇلارنىڭ «سەپ»تىن چۈشۈپ قالماسىق ئۈچۈن مائارىپىمىزدىنمۇ بەكرەك ھالسىراۋاتقانلىقىنى چۈشۈنىشىمىز كىرەك.مائارىپ  تارماقلىرى بۇلارنىمۇ  قۇتقۇزۇش دائىرسىگە كىىرگۈزۈشى كىرەك.
   

0

تېما

0

دوست

234

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   78%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9251
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 61
تۆھپە : 30
توردىكى ۋاقتى: 15
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 05:04:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  

  بۇرۇن    پەيزاۋات  1- ئوتتۇرا  مەكتەپتە  ئۇقۇۋاتقان  ۋاقتىمدا  ھەر ھەپتە  چارشەنبە  كۈنى  چۈشتىن  بۇرۇن  مەخسۇس   (( سىياسى ئۈگنىش )) قىلاتتۇق !  شۇ  ۋاقىتتا  بىر ساۋاقدىشىم  رەسىم  سىزىپ  ئولتۇرۇپ ، دەرىس  ئاڭلىماتىكەن ، مەكتەپ  شۈجىسى  لوشۈجى دىگەن  ئارلاپ  كىلىپ  بايقاپ  قىلىپ،  ئۇنى  تەنقىتلىدى، تەنقىتلەپلا  قالماي  ھە  ...... ھە.......!  چاتاق  چىقتى  !!!   ئۇ ساۋاقدىشىمىز  بىر تەرەپكە  قۇياشنى  سىزىپ ، يەنە  بىر  تەرەپكە  قۇياشقا   قارتىپ  مىلتىق سىزىپ  قۇيۇپتۇ  !  شۇنىڭ   بىلەن  سەن  پايتەخىتكە ئىسيان  كۆتۈردىغان  ئىددىيدە بوپسەن  دەپ،  مەكتەپتىن  قوغلىۋەتتى ،  ھەممىىزنىڭ  بەك  ئاچچىقى  كەلدى  ،  لىكىن ئۇ  لوشۈجى  دىگەن بەك ئەسكى  قىزىل  پاچاق سولامچى-تى ئۇ گۈي !   مانا  بۇ ئۇيغۇر باللىرنىڭ بىر كۆرۇنىشى ،،،،!  1-قولنىڭ  قارارى  ! كۈچى  !
ئددىينى ئازات قىلىش--- ئىددىيە ئەركىنلىكىنىڭ دۇشمىنى !

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 10:35:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  ئوقۇتقۇچى يۈكىنىڭ ئېغىر بۇپ كىتىشى مائارىپ مەغلۇبىيىتىدىكى ئاساسلىق ئامىل بۇلىشى مۇمكىن، ئوقۇتقۇچىنىڭ يۈكىنىڭ ئېغىر بوپ كىتىشى ناھىيىگە قارىغاندا  يېزىدا بەكرەك ئېغىر ، شۇڭا ناھىيىدىكى  مەكتەپلەرنىڭ ئۇقۇتۇش سۈپىتى نىسپەتەن يۇقرى،  بۇنى  مۇنداق  شەرھىلەش مۇمكىن:
1.ناھىيىدە  پارالىل سىنىپلار كۆپ ،دەرىس  تەييارلىقىغا  كىتىدىغان ۋاقىت ئاز،ئوقۇتقۇچىلار كۆپ  قىسىم  ۋاقتىنى ئوقۇغۇچىلارغا  قارىتالايدۇ .يېزىدا بولسا پارالىل سىنىپلار ئاز،بولغاندىمۇ  بىر ياكى ئىككى بۇلۇپ  بىرسى قوشتىل،بىرسى ئادەتتىكى سىنىپ ،كىتاپ ئوخشاش ئەمەس .ئوقۇتقۇچىلار دەرس سائىتى كۆپ بولغاننىڭ ئۈستىگە ھەربىر سىنىپقا  ئايرىم -ئايرىم دەرس تەييارلىقى تۈزىدۇ.كۈپۈنچە ئوقۇغۇچىلانى ئۈزىنى ئۈگۈنۈشكە ئۇرۇنلاشتۇرۇپ لاھىيە  تۈزۈشكە  مەجبۇر.يېزا  مەكتەپلىرى بۇنىڭغا  قارىتا ئوقۇتقۇچىلارغا ئەھمىيەتسىز ئىشلارغا  كىتىدىغان ۋاقىتتىنى بۇ  ئىشلارغا تەقسىملەشكە مۇمكىن بولماسمۇ؟ 
ناھىيىدە  بىر ئوقۇتقۇچى  5سائەت لاھىيە تۈزسە 15 سائەت دەرس ئۈتەلەيدۇ، يېزىدا 15 سائەت دەرىكە 15  سائەتلىك لاھىيە تۈزۈشكە  مەجبۇربۇلىدۇ.
 
2.ناھىيىدىكى  مەكتەپلەر ئوقۇغۇچى  سسانى مىڭدىن ئاشىدىغان  مەكتەپلەر  بۇلۇپ ئوقۇتقۇچىللىرىمۇ 100ئەتراپىدا  بۇلىدۇ .
يېزاباشلانغۇچ مەكتەپلىرىدە ئوقۇغۇچى  سانى 3-6 يۈز ئەتراپىدا، كەنىت  مەكتەپلىرىدە بولسا 100 گىمۇ  يەتمەيدىغانلىرى  بار ،
  ئويلىنىشقا  تىگىشلىك  مەسىلە شۇكى ناھىيە مەكتەپلىرىدىكى  100 ئوقۇتقۇچى  ئىشلەيدىغان خالتىلارنى ،كەنت  مەكتەپلىرىدىكى 7-8 ئوقۇتقۇچى ئىشلەپ تۈگىتىشى  كىرەك.بۇ  غايەت  زۇر خالتىلار بۇ ئوقۇتقۇچىلارغا  قانچىلىك  بېسىم ئەكىلەر؟
ئۇلارنىڭ شەنبە يەكشەنبىللىرى ،تەتىللىرى ھەمىشە بۇ ئەھمىيىتى يوق  خالتىلارغا قاچىلىنىپ ئاخىرلىشىدۇ.  بۇ  يۈكلەرنى  ئېلىۋەتكىلى  بولماسمۇ؟

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 11:01:49 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىنىڭ  مۇنداق  بىر  تەكلىپ  بەرگۈم  كىلىۋاتىدۇ:
   قانۇنىمىزدا« ھەربىر مەكتەپتە چۇقۇھەممە  خالتاتۇلۇق بۇلۇش كىرەك » دەپ  بىكىتىۋەتمىگەندىكىن ،سۈپەت  ئىھتىياجىنى كۆزدە  تۇتۇپ، بارلىق كەنت مەكتەپلىرىدىكى خالتىلارنى ئەمەلدىن قالدۇرۇپ ،مەركىزى  مەكتەپكە مەركەزلەشتۈرۈش ،مەخسۇس ئىككى ئۈچ ئادەم ئاجرىتىپ  ،ھەرقايسى  مەكتەپلەرنىڭ ئەخلەقى تەربىيە ،ئا بەش ...قاتارلىق ئارخىپلىرىنى يېزا بۇيىچە بىر تۇتاش ئىشلەش ،شۇنداقلا ھەرقايسى مۇناسىۋەتلىك خىزمەتلەرنى،پائالىيەتلەرنى بىۋاستە ئورۇنلاشتۇرۇپ .خاتىرىلىرىنى يىغىپ بىر تۇتاش ساقلاش بىر يېزا  باشلانغۇچىدا بىر لا ئارخىپ بۇلۇشنى ئىشقا ئاشۇرۇش.
     مۇشۇنداق  بولغاندا ناھىيىدىكى  مەكتەپلەرگە ئوخشاش100 دەك ئادەم بىرلىكتە ئارخىپلارنى ئاسانلا تۇغۇزۇپ تاماملىغىلى،ئارخپلارنىڭ راسچىللىقىنى .قىممىتىنى ئۆستۈرگىلى،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىنى بىر ئاز بۇلسىمۇ يىنىكلەتكىلى بۇلىشى مۇمكىن
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )