قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

841

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   68.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6857
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 213
تۆھپە : 119
توردىكى ۋاقتى: 51
سائەت
ئاخىرقى: 2012-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 11:46:24 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىلەرنىڭ  بۇ  قۇش تىل توغرىسدىكى  يىزىلغان ماقالىنى كۈرۈپ بىقىڭلار بەك ياخشى يىزىلىپتۇ
./read.php?tid=11118
ئەسىلامۇ ئەلەيكوم  ھۆرمەتلىك bilimhumarئەپەندى !  مەن ئالدى بىلەن سىزنىڭ يىراق چەتئەللەردە تۇرۇپمۇ  ئانا دىيارىمىزدا نۈۋەتتە يۈز بىرىۋاتقان ئۇيغۇرلارنىڭ مىللىي ئۆرىپە-ئادىتى ، تىل -يىزىقىمىزنىڭ  قۇللىنىش ئەھۋالى ، قانۇنلۇق دىنىي ئىشلاردىكى قاتنىشىش ئەركىنلىك ئەھۋالى ، ھازىرقى  مىللىي زىيالىرىمىزنىڭ ئىدىيەسىدىكى زەھەرلىنىش ئەھۋالى  ۋە مىللىي مائارىپىمىزدا كۆرلىۋاتقان   ئۇچۇق ئاشكا رە يۈزبىرىۋاتقان خىرسلارنى  گەرچە دىيارىمىزدىكى  ئەتىراپىمىزدىكى بەزەن بىر  يۈكسەك ھۇقۇققا ئىگە ، مۇناسىۋەتلىك ئۇرۇنلارغا ئىنكاس قىلىشتا مۇئەيەن ئىمتىيازلارغا ئىگە قىرىنداشلىرىمىزنىڭ  ھىس قىلىپ بۇلالماي قايمۇقۇپ  كىچىكىنە ئۈزىنىڭ شەخسىي مەنپەتى  يۇقۇرغا ئۈسۈپ ھۇقۇقنىڭ پەيزىنى سۈرۈش تاماسىدا  مىللىتىمىزنىڭ قۇغدىلىشقا تىگىشلىكمۇھىم ئىشلارنى يۇققا چىقىرۋاتقان چۇڭقۇر ھاڭغا كىرىپ كىتىۋاتقان مۇشۇنداق پەيىتتە bilimhumarئەپەندى سىزنىڭ  دىيارىمىزدىن خىلى يىراقتا تۇرسىمۇ يۈرىكىڭىزنىڭ ئۇيغۇر مىللىتى ئۈچۈن سۇققاچقا ، ۋىجدانىڭىز ، غۇرۇرىڭىز كۈچلۈك بۇلغاچقا  زورۋاقتىڭىزنى ئاجىرىتىپ  نۈۋەتتە شىنجاڭ رايۇنىدا كۆرىلىۋاتقان مائارىپىمىزدىكى  < قۇش تىل > مەسىلىسى سىزنىڭ يۈكسەك دىققىتىىزنى تارتىپ  مۇشۇنىڭغا مۇناسىۋەتلىك قىمەتلىك بۇلغان  ماتىرياللار بىلەن تەمىنلەپ بىزگە سۇنۇپسىز  مەزكور ماقالىڭىزدىكى ئىدىيەلەر دىن شۇنى كۆرۋالغىلى بۇلدىكى سىزنىڭ بۇجەھەتتىكى خىلى چۇڭقۇر ئىزدەنگەنلىگىزنىڭ نەتىجىسى بىز مانا سىزگە ئۇخشاش ئىلغار  ئىدىيەدىكى ئۇيغۇر زىيالىرىغا تۇلىمۇ مۇھتاج سىزگە ئۇخشاش مىللەتنىڭ  تەغدىرىگە ھەرۋاقىت ئۆز ۋاقتىدا تۇغرا دىئاگۇنۇز قۇيۇپ ماڭالايدىغان ھىسىيات بىلەنلا  قۇرۇق ھاياجانلىنش  ئەمەس بەلكى  ئىلمىي يۇسۇندا قانۇننىي يۇللار ئارقىلىق ئۆزىمىزنىڭ ھۇقۇق مەنپەتىمىزنى ، ئىزەت -ھۆرمىتىمىزنى يۇقۇلۇش خەۋىپىگە ۋە يۇقۇتۇشقا سەۋەپچى بۇلغان ناتۇغرا  ئىدىيەلەرنى ۋاقتىدا بايقاپ ھەل قىلىش يۇللىرىنى بىرلىكتە  تىپىپ چىقالايدىغان مىللىيچە رۇھ  بۇلۇش كىرەك !

bilimhumarئەپەندى نىمىشقا <<قۇش تىل>> تۇغرىسدا  نىمە ئۈچۈن شۇنچە كۆپ ۋاقتىنى سەرىپ قىلىدۇ ؟ نىمە ئۈچۈن مائارىپ سىپىدىكى ئاتالمىش لىكسىيەچى  ئابلىز ھەسەن مۇئەللىم مىللىتىمىزگە ئەڭ مۇھىم بۇلۋاتقان ساقلىنۋاتقان مەسىلەرنى ئۆزىنىڭ ئىقدىدارىدىكى  سۆزلەش مىتۇدى ئارقىلىق كەڭ جامائەتكە  ئاتا ئانىلار ۋە بالىلارغا مۇشۇنداق مۇھىم مىللىتىمىزنىڭ كەلگۈسىدىكى ئەۋلادلارغا  ھەق سۆزلەرنى قىلىپ  لىكسىيە سۆزلىيەلمەيدۇ؟  بۇ ناھايىتى ئاددىي چۈنكى بۇ ئاتالمىش لىكسىيەچىمىزدە ۋىجدان ، غۇرۇر يەنى بىز تەكىتلەپ كىلۋاتقان ئىدىيە كاللىسىدا يۇق بار بۇلسىمۇ ئۈزى دەپ ئۆتكىنىدەك  شامالىنىڭ يۈلىنىشى قاياقتا بۇلسا شۇ ئىقىمغا ئەۋلادلارنىڭ تەغدىر قانداق بۇلۇپ كتىشىنى ئۇيلاشمايلا ئىغىپ كىتىدۇ دىبىنى چالىدۇ ، تەخسىكەشلىكىنى قىلىدۇ نەپرەت ئۇنداقلارغا !!! ئەمدى bilimhumarئەپەندىدەك ئىدىيەلەردىكىلا نىمىشقا مۇشۇنداق ئىشلارغا كۈڭۈل بۇلىدۇ  بۇنىڭ جاۋابىنى ئىزدىسىڭىز ناھايىتى ئاددىي  بۇنداقلار كىچىكىدىن ئۆز مىللىتىنىڭ  تارىخىنى ، ئۆرپە ئادىتىنى ، تىل - يىزىقىغا كىچىكىدىن تارتىپ كۈڭۈل بۇلۇپ كەلگەنىڭ تەسىرىدە مۇشۇنداق ئىدىيە ۋە ئاڭ شەكىلەنگەن  مۇنبەردىكى چوڭ - كىچىك قىرىنداشلار ئىديە ئەڭ مۇھىم ئىدىيەنى تىنىچ يۇلدا ئۆزگەرتىۋىتىدىكەن بۇلدى بىزنى كونتۇرۇل قىلماق ئەڭ ئاسان نىمىشقا جوڭگۇدا  سىياسىي ئۈگۈنش ئۇ ئۈگۈنۈش بۇ ئۈگۈنۈش نى چىڭ تۇتىدۇ دەل شۇ ئىدىيەنى ئەڭ ئاۋال كونتۇرۇل قىلىشتىن ئىبارەت شۇڭا بىز باغداش مۇنبىرىدىكى بۇزقىر ئەپەندى ، دىۋە ئەپەندى ، ئىلىم ئەپەندى ، باغداش ئەپەندى ، ماشال 20 ئەپەندى ، سىزىم ئەپەندى ئىشقىلىپ  باغداشدا ھەقىقىي  ئۇيغۇرۇمغا كۈڭۈل بۈلىدىغانلار يىغىلغان مۇنبەر  مانا بىز  مۇشۇنداق كىشىلەرگە  مۇھتاج ئۇلارنى قەدىرلەيلى ، مەن ئۇلارنى قانچە مەدىلىسەمۇ ئازلىق قىلىدۇ ئۇلار بەك كۈچىدى  بىر قانچە ئادەمنىڭ كۈچۈشى ئىزدىنىشى بىلەن بۇ ئىشلار ھەل بۇلۇپ قالمايدۇ !!! ئاخرىدا  بىلىمغۇمار ئەپەبدىنىڭ بۇندىن كىيىنكى مىللىتىمىز ئۈچۈن ئىزدەنگەن ئىشلىرىنىڭ ۋە ئەزىز تىنىنىڭ سالامەت بۇلۇشىنى تىلەيمەن رەخمەت سىزگە !!!

4

تېما

7

دوست

6577

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   31.54%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4048
يازما سانى: 257
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1485
تۆھپە : 1017
توردىكى ۋاقتى: 633
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 16:19:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 30قەۋەتتىكى kvzatkvqiدە2012-08-04 10:35يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
  ئوقۇتقۇچى يۈكىنىڭ ئېغىر بۇپ كىتىشى مائارىپ مەغلۇبىيىتىدىكى ئاساسلىق ئامىل بۇلىشى مۇمكىن، ئوقۇتقۇچىنىڭ يۈكىنىڭ ئېغىر بوپ كىتىشى ناھىيىگە قارىغاندا  يېزىدا بەكرەك ئېغىر ، شۇڭا ناھىيىدىكى  مەكتەپلەرنىڭ ئۇقۇتۇش سۈپىتى نىسپەتەن يۇقرى،  بۇنى  مۇنداق  شەرھىلەش مۇمكىن:
1.ناھىيىدە  پارالىل سىنىپلار كۆپ ،دەرىس  تەييارلىقىغا  كىتىدىغان ۋاقىت ئاز،ئوقۇتقۇچىلار كۆپ  قىسىم  ۋاقتىنى ئوقۇغۇچىلارغا  قارىتالايدۇ .يېزىدا بولسا پارالىل سىنىپلار ئاز،بولغاندىمۇ  بىر ياكى ئىككى بۇلۇپ  بىرسى قوشتىل،بىرسى ئادەتتىكى سىنىپ ،كىتاپ ئوخشاش ئەمەس .ئوقۇتقۇچىلار دەرس سائىتى كۆپ بولغاننىڭ ئۈستىگە ھەربىر سىنىپقا  ئايرىم -ئايرىم دەرس تەييارلىقى تۈزىدۇ.كۈپۈنچە ئوقۇغۇچىلانى ئۈزىنى ئۈگۈنۈشكە ئۇرۇنلاشتۇرۇپ لاھىيە  تۈزۈشكە  مەجبۇر.يېزا  مەكتەپلىرى بۇنىڭغا  قارىتا ئوقۇتقۇچىلارغا ئەھمىيەتسىز ئىشلارغا  كىتىدىغان ۋاقىتتىنى بۇ  ئىشلارغا تەقسىملەشكە مۇمكىن بولماسمۇ؟ 
ناھىيىدە  بىر ئوقۇتقۇچى  5سائەت لاھىيە تۈزسە 15 سائەت دەرس ئۈتەلەيدۇ، يېزىدا 15 سائەت دەرىكە 15  سائەتلىك لاھىيە تۈزۈشكە  مەجبۇربۇلىدۇ.
 
2.ناھىيىدىكى  مەكتەپلەر ئوقۇغۇچى  سسانى مىڭدىن ئاشىدىغان  مەكتەپلەر  بۇلۇپ ئوقۇتقۇچىللىرىمۇ 100ئەتراپىدا  بۇلىدۇ .
.......
مائارىپنىڭ زارلىنىشى دەل ئۇقۇتقۇچىنىڭ زارلىنىشىدۇر.شۇ تاپتا ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ سېسىق توققۇزىنچىلىك ئورنى ئەسلىگە كىلىپ قالامدىكىن دەپ ئويلىغۇسى كىلدىكەن كىشىنىڭ.
سەمىمى بۇلۇش ئەڭ ئەلا گۈزەل ئەخلاقتۇر
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

15

تېما

0

دوست

1325

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   32.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5784
يازما سانى: 51
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 199
تۆھپە : 281
توردىكى ۋاقتى: 28
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-4 18:15:20 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قەدىرلىك دەرتمەن كەسىپداشلار قاقشاۋاتىمىز ،ھېچنىمىنى ھەل قىلالمايۋاتىمىز ،مېنى ھەممىدىن بۇرۇقتۇرما قىلدىغىنى ئاشۇ سەبى بالىلارنى تەكشۈرگۈچى كەلگەندە پارقىرىتىپ تۇرۇپ يالغان سۆزلەشكە ئورۇنلاشتۇرۇش، ياڭزا چىقىرىشقا تەشكىللەش. بۇنىڭدىن باشقا بىزنىڭ مەكتەپلەردە تەكشۈرگۈچى كېلىدۇ دىسە بىردىن-بىر قىلدىغىنىمىز كۈنلەپ دەرىس قالدۇرۇپ تازىلىق قىلىش بۇ ئىشلار بەك كۈلكۈلۈك . ھەممە نەرسە ئوچۇقلا شەكىلۋازلىق تۇسىنى ئالغاچقا بىز بۇخىل ئىشلاردىن ۋايساشنىڭ بىرخىل بىھۇدە ئاۋارىچىلىق ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىپ بۇنى بىز كۆڭۈل خوشلۇقى قىلىۋالدۇق. چۈنكى ھەرخىل تەكشۈرۈشلەرگە نىسبەتەن بىزدىكى بارماق دېسكىلار ،كۆپەيتىش ئۈسكۈنىلىرى ئاپتوماتىك ھالدا تەقلەپ بولىدۇ.بۇنداق تۈكى تەكشۈرۈشلەردىن كۆيدۈرگىگە توخۇ پوقى داۋا قىلغاندەك تاقابىل تۇرالايمىز ،ئەمما ئاشۇ ئاق ئەتىرگۈلدەك پەرزەنىتلەر ئالدىدا نومۇسسىزلارچە ئىش قىلىۋاتقانلىقىمىزغا نىمە دىگۈلۈك؟!

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-7 09:28:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تېمىنى ھەر كۈنى مىڭلارچە تورداش كۈرىۋاتىدۇ،لىكىن نىمىشقا ئىنكاس يوق؟

0

تېما

0

دوست

1341

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   34.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5647
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 320
تۆھپە : 194
توردىكى ۋاقتى: 95
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-8 13:03:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ چۇقانلار مېنىڭ نۇرغۇن يىللار ئىلگىرىكى(يېڭى ئوقۇتقۇچى بولغاندىكى) تارىخىمنى ئېسىمگە سالدى.ھەي ئېسىت!شۇ چاغدىكى ئوقۇغۇچىلار،شۇ چاغدىكى مۇئەللىم-ئۇستازلار،شۇ چاغدىكى روھىمىز....!قېنى سىلەر؟!
  ھېلىمۇ ئېسىمدە:مەن تولۇق ئوتتۇرىنىڭ ئاخىرقى يىللىقىغا دەرس بېرەتتىم.بىز ئوقۇتقۇچىلار ئەشۇ ئوقۇغۇچىلىرىمىزغا تەكرارلاش يېتەكچىلىكىنى قىلىش ئۈچۈن كەچلىكى ئىشتىن چۈشۈپ بولۇپ ،ئۆيگىمۇ قايتماي ساقلايتتۇق(سىنىپنى بالدۇر ئىگەللىۋالمىساق،باشقا مۇئەللىملەر كىرىۋالاتتى)،ئەتتىگەن سائەت 3-4 لەردە يەنە سىنىپ ئىگەللەشكە كېلەتتۇق.... بىر كۈنى تېخى ماڭا بۇرۇن(ئوقۇغۇچى چېغىمدا)دەرس بەرگەن ئۇستازىم بىلەن سىنىپ تالىشىپ قېلىپ(چۈنكى مەن ئۇدا بىرنەچچە كۈن سىنىپنى بالدۇر ئېگەللىۋېلىپ بەرمىگەچكە)،گەپ تەگىشىپ قېلىپ گەردىنىمگە شاپىلاقمۇ يىگەن(رەمەتلىك ئۇستازىمغا ئاللاھتىن جەننەت تىلەيمەن!)....بىلىمىمىزنى بىرنىمۇ ئاياپ قالماي سۆزلەپ بېرەتتۇق؛بالىلىرىمىزغا قانداق سۆزلىسەك ياققان بولسا شۇنداق سۆزلەيتتۇق.....!(بالىلىرىمىزنىڭ تىرىشچانلىقىنى دىمەيلا قويۇڭ،گەپ كەتمەيتتى )لېكىن بىرپۇڭ قوشۇمچە ئىشھەققى بېرىلمەيتتى.پەقەت بالىلىرىمىزنىڭ ئالىي مەكتەپلەرگە 70-80%لەپ كېتىۋاتقىنىنى،كادىرلىق ئىمتىھانىدىن ئۆتۈپ خىزمەتكە ئورۇنلىشىپ ئاتا-ئانىلىرىنى خۇش قىلغىنىنى،ئالىي مەكتەپلەردە نەتىجىلىك ئوقۇپ كېلىپ،بىز بىلەن بىرسەپتە تۇرغىنىنى....ھەتتا بىزگە رەھبەر بولۇپ يېتىشىۋاتقىنىنى كۆرۈپ ئالتۇن مېدالىمىز كۈندىن-كۈنگە كۆپىيىۋاتقاندەك،كۈندە ئەتراپىمىزدا توي بولۇۋاتقاندەك پەخىرلىنەتتۇ،داملىناتتۇق!!!!
ھازىرچۇ؟؟؟؟؟؟؟؟مەن ھازىرقىلارنى چۈشۈرىۋاتقىنىم يوق.بىچارە ئۇستازلارنىڭ ئۆزى قىلىشقا تېگىشلىك ئىشلارنى قىلالماي،ھېلىقىدەك «جەدۋەل ھاشىرى»،«تەكشۈرۈپ تاپشۇرۇۋېلىش ھاشىرى»،«باھالاپ-سېلىشتۇرۇش ھاشىرى»،«ئۆلچەمگە يېتىش ھاشىرى»......بىلەن  ئۆمرى ئۆتۈپ كېتىۋاتقىنى،مائارىپ ئىسلاھاتىنىڭ 30يىلدىمۇ بىرەر ئەندىزە شەكىللەندۈرەلمەي.....ئۆتۈپ كېتىۋاتقىنى......يەنە بىر قىسىم ئوقۇقۇچىلار بولسا:ئاياللار خۇددى ھازىرلا پاھىشەخانىدىن چىققاندەك،ئەرلەر خۇددىي ھازىرلا قاۋاقخانىدىن چىققاندەك يۈرگىنى،يەنە بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بولسا ئۆز كەسپىدىن ئىمتىھان ئالسا لاياقەتلىكمۇ نومۇر ئالاللاي تۇرۇپ،بالىلارنى ئۇنى-بۇنى دەپ ئاغرىنىۋاتقىنىنى كۆرۈپ ئىچىم ئاچچىق بولماقتا........

[url=http://hdkino.cn/mb/foru

1

تېما

1

دوست

2722

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   24.07%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8406
يازما سانى: 167
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 554
تۆھپە : 447
توردىكى ۋاقتى: 115
سائەت
ئاخىرقى: 2013-10-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-9 00:44:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنمۇ باشلانغۇچتا ئۇقۇۋاتقاندا مۇئەللىملەر ھەقىقى ئۇقۇغۇچىلارغا كۈيۈندىكەنتۇق ،لىكىن ھازىر پەقەتلا ئالۋان ھاشار ئۈچۈن ئىشلەيدىكەن.
شۇڭا مەن بۇ ھۈكۈمەتنىڭ مائارىپىدىن ئۈمۈت ئۈزدۇم ،ئەگەر گۈلەن ئەپەندىنىڭ ئارزۇسى ئەمەلگە ئىشىپ شەخسى مەكتەپ ئىچىپ قالسا بەلكىم بالامنى شۇيەرگە ئاپرىپ ئۇقۇتارمەن.
بالىلار سۈتنى ئانىدىن ئىمىپ خۇي مىجەزنى باشقىلاردىن ئالسا ئاتا-ئانىلار بىلەن بالىلار ئوتتۇرسىدا بىر ھاڭ پەيدا بولدىكەن .
قىسقىسى مائارىپقا ئىشەنچىم بولمىغاندىن كىيىن بالامنى مەكتەپ يىشىغا توشسمۇ مەكتەپكە بەرمەي ئۆزەپ لازىملىق كىتاپ ماتىرياللارنى تىپىپ (بىرقىسمىنى تىپىپ بولدۇم)ئۆزەپ تەربىيلەش قارارىغان كەلدىم .مۇشۇ ئەڭ مۇۋاپىق ئۇسۇل ئوخشايدۇ.
ھۆكۈمەتتىن ئۈمۈت كۈتۈش ئەخمىقانىلىك ئوخشايدۇ،چۈنكى سۇنىڭ بىشى لاي ئايىغى لاي ئەمەسمۇ.
كەچۈرۈڭلا زىھنىم سەل قالايمىغان بۇلۇپ يازغان بۇ ئىنكاسىمنىڭ مەزمۇنى سەل چىچىلاڭغۇ بۇلۇپ قالدى،تەكشۈرۈپ بىكىتىش گوروپپىسى بولمىغاندىن كىيىن يوللا ۋەردىم.

ئاددى ئىنسان

1

تېما

0

دوست

6068

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   21.36%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8858
يازما سانى: 255
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1331
تۆھپە : 947
توردىكى ۋاقتى: 346
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-9 23:54:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇ مۇشۇنداق ئىسىل تىمىلاردا ئىنكاس بەك ئاز دىسە  ھەي   ........
ئىنسان - بىرلىگەن ئەڭ ئولوق شەرەپ .

0

تېما

0

دوست

197

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   65.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  205
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 62
توردىكى ۋاقتى: 114
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-13 17:04:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەي، قىلغانلىرىمىزنىڭ خاتالىقىنى بىلىپ تۇرۇپ يەنە قىلىمىز.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )