قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

849

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   69.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  3636
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 203
تۆھپە : 121
توردىكى ۋاقتى: 30
سائەت
ئاخىرقى: 2012-12-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-13 17:21:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نادانلارنى باشقۇرۇش، ئەقىللىق ئادەملەرنى باشقۇرۇشتىن ئاسان. مائارىپنى بىر قىتىم قالايمىقانلاشتۇرغاندا بىر ئەۋلات كىشىلەر شۇنىڭ زىيىنىغا ئۇچرىشى مۈمكىن . ھەق سۆزنىمۇ ھۇش كاللىسى بار ئادەملەر دىيەلەيدۇ.

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-15 12:15:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 40قەۋەتتىكى kainat9490دە2012-08-13 17:21يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
نادانلارنى باشقۇرۇش، ئەقىللىق ئادەملەرنى باشقۇرۇشتىن ئاسان. مائارىپنى بىر قىتىم قالايمىقانلاشتۇرغاندا بىر ئەۋلات كىشىلەر شۇنىڭ زىيىنىغا ئۇچرىشى مۈمكىن . ھەق سۆزنىمۇ ھۇش كاللىسى بار ئادەملەر دىيەلەيدۇ.
مائارىپ رېلىستىن چىقىپ كەتكەن ۋاقتىدا بىر ئەۋلات كىشلەر زىيانغا ئۇچىرشى مۇمكىن ئەمەس ئەمەس ئاللاقاچان ئۇچراپ بولغان بۇلىدۇ.توغرا مائارىپ يۈنۈلۈشى بولمايدىكەن مىللەتنىڭ ئىستىقبالى تۈگەيدۇ.بىز بىر ئامال قىلىپ مائارىپتىكى ئۇشۇق تەرتىپلەرنى چىقىرىپ تاشلاتقۇزۇشقا تېرىشچانلىق كۆرسىتىشىمىز كېرەك.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

1076

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   7.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6714
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 200
تۆھپە : 195
توردىكى ۋاقتى: 76
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-20 12:23:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپچىغا دۆت باشلىق،سەنئەتچىگە ...باشلىق دىگەندەك باشلىقلىرىمىزنىڭ  ئەس خىيالى ئەمىلى تۇرسا،ئوقۇ-ئوقۇتۇشقا كۆڭۈل بۈلەمتى؟ئوقۇتقۇچىنىڭ غىمىنى يەپ ئىككى ئېغىز گەپ قىلىدىغىنى ئاز.يۇقالسۇن شۇ مىتە،پوداقچى شۇجاڭلار،جۈجاڭلار....

ئالمىدەك يۈرەكت

5

تېما

12

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   27.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9801
يازما سانى: 1657
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2261
تۆھپە : 4869
توردىكى ۋاقتى: 1412
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-25 17:07:55 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قوشتىل ئوقۇتىشىدا پەقەت سۈپەت يوق.

0

تېما

0

دوست

2142

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.73%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9871
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 515
تۆھپە : 308
توردىكى ۋاقتى: 140
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-29 22:12:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولۇپمۇ جەنۇبى شىنجاڭدا شەكىلۋازلىق ھەددىدىن زىيادە ئغىر ، بۇ شەكىلۋازلىقنى ۋاقتىدا يوقاتمىغاندا بىزنىڭ مللىتمىز ھالاكەت گىرداۋىغا بىرىپ قالىدۇ  ،ياكى ئەڭ ئاجىز بىر مىللەتكە ئايلىنىپ قالىدۇ ،  <<سۇغا چۈشمىگچە سۇنىڭ چوڭقۇرلىقنى بىلگىلى بولمايدۇ >> ،ئەگەر مىنىڭ سۆزىم ئىشپ كەتكەن بولسا يۇقىردىكى رەھبەرلىرىمىزنىڭ (قەشقەر ۋىلايتىدىكى رەھبەرلەر بۇنىڭ سىرتىدا ) ، << كاڭشىنىڭ ئەل ئىچىدىكى زيارىتى >>گە ئوىشاش پۇخىراچە كىيىنىپ تۆۋەنگە چۈشۈپ ،  دۆلىتمىز مائارىپقا سىلىۋاتقان مەبلەغ قانداق ئىشلىتىلىۋاتىدۇ ؟ قەيەرگە ئىشلىتىلىۋاتىدۇ ؟   ئوقۇتقۇچىلىرىمىزنىڭ مائارىپىمىز توغۇرسىدا قانداق يۈرەك سادالىرى بار ؟ مەكتەپ مۇدىرلىرىنىڭ سەۋىيەسى زادى قانچىلىك ؟ قانداق كىشىلەر مەكتەپ مۇدىرى بولىۋاتىدۇ ؟ بۇ شەكىلۋازلىق قانداق شەكىلۋازلىق ؟  ئوقۇتقۇچىلار دەرىس مۇنبىرىدە سەبى بالىلارغا بىلىم بىرشكە ۋاختى يىتەمدۇ ياكى مۇنبەردە بىچارىلەرچە دۇمچەك بولۇپ قۇرۇق خەت يىزش بىلەن ۋاقىتنى ئىسراپ قىلىۋاتامدۇ ؟  (گۈزەل-سەنئەت ، مۇزىكا ، تەنتەربىيە ) قاتارلىق كەسىپلەردە ئوقۇپ كەلگەن  تالانتلىق ئوقۇتقۇچىلار قانداق خارلىنىشلارغا ئۇچىراۋاتىدۇ ؟ (ماتىماتىكا، خەنزۇتىلى،قاتارلىق پەنلەرنى بىرىپ قويۇپ ھۆددىسىدن چىقالمىدىڭ دەپ  جەرىمانە ئىلىشى ئادەمنىڭ ئددىيسىدىن پەقەت ئۆتمەيدۇ ، مۇئاشىمىز تۆۋەن تۇرسا كىممۇ چىدايدۇ بۇ ئشلارغا ، تاقتىمىز توشتى پەقەت چىدىيالمىدۇق ،ئۇھ ....گىپىمىزنى تىڭشىغۇدەك ئادەم يوق. ) يۇقىردىكى رەھبەرلىرىمىزنىڭ مائارىپىمىز ئۈچۈن ھەققى كۆڭۈل بولۈشىنى ئۈمۈت قىلىمەن .

9

تېما

4

دوست

4558

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   85.27%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9938
يازما سانى: 277
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 726
تۆھپە : 898
توردىكى ۋاقتى: 252
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-30 19:31:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆز ھوقوقىنى يۈرگۈزەلىشىدىن گۇمانلىنىپ، ئوقۇتقۇچىلاردىن ئۆز دۆتلىكىنىڭ ئاچچىقىنى چىقىرىش كويىدا بولىۋاتقان مەكتەپ مۇدىرلىرى ئىسلاھاتقا ھامىلدار بولمىغۇچە، ئۇيغۇر مائارىپىدا ئىسلاھات تۇغۇلۇشقا تېخى بالدۇر.
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يانچىدەك ئىڭراشلىرىنىڭ ئاۋازىنى مائارىپنى جان بېقىشنىڭ بىر خىل يولى قىلىۋالغانلارنىڭ <-بالام خاتىرجەم ئوقۇ، پەقەت بولمىسا ئوقۇتقۇچى بولارسەن.> دېگەن دۇئالىرىنىڭ شاۋقۇنى بېسىپ چۈشكىلى نەۋاق.
مائارىپتىمۇ چىكەتكە ئاپىتى يۈز بەرگىلى تۇردى دېسە

0

تېما

0

دوست

2142

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.73%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9871
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 515
تۆھپە : 308
توردىكى ۋاقتى: 140
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-10 21:29:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئست ئست ئست ئست ئست ئست ئست ئست ................... ھەي ئسىت مائارىپ تۈگەشتى ...............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0

تېما

0

دوست

2142

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.73%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9871
يازما سانى: 99
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 515
تۆھپە : 308
توردىكى ۋاقتى: 140
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-15 19:32:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ئىنكاسلارنىڭ مائارىپ نازاراتىدىكلەرنىڭ قۇلىقىغا يەتمەيدىغانلىقىغا ئىشەنمەيمەن ، چۈنكى ئۇلارغا ياخشىچاق بولۇشنى ئويلاپ يۈرىدىغان تەخسىكەشلەر مەۋجۇت ، بۇ ئىنكاسلارنى مائارىپ نازارىتىنىڭ باشلىقلىرى چوقۇم كۆرۈپ بولدى ، ئۇلاردىن ئىنكاس يوقلىقىغا كەلسەك ئۇلارغا مەنسەپخورلار،  يۆتكىلىدىغان ئوقۇتقۇچىلار شۇنداقلا تۆۋەندىن  كىلىدىغان نەپ كۆپ ، قوڭى شالتاق بولغاچقا  تۆۋەندىكى  باشلىقلارغا گىپى ئۆتمەيدۇ  ، شۇنىڭ ئۈچۈن  تۆۋەنگە چۈشۈپ بۇمەسىللەرنى ئېنىقلىمايدۇ .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )