قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 19304|ئىنكاس: 65

جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 01:09:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جۇڭگو مائارىپىنىڭ مەغلۇبىيتى ۋە پىغانى(سېزىم)

2

تېما

1

دوست

4205

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   73.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7494
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 794
تۆھپە : 748
توردىكى ۋاقتى: 269
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 02:13:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

Re:مائارىپ مەغلۇبىيتى ھەققىدە ئىزتىراپلىق خىياللىرىم

ماڭىدۇ- ماڭىدۇ، قىردىن ئاشالمايدۇ، دىگەندەك ئىش بولۇۋاتىدۇ، دىسە... بىزنىڭ مەكتەپنى كوچىدىكى سېتىقچى- تىجارەتچىلەرلا تەكشۈرمەمدىكىن؟ بىر مەۋسۈمدە ئەڭ ئاز بولغاندىمۇ ھەر دىرىجىىلىك تەكشۈرۈش ئۆمىكىدىن 25  قېتىمدىن 30 قېتىمغىچە كۈتۈۋالىمىز... ئۇنىڭ ئۈستىگە ھەر يىلى مەزمۇن ۋە شەكلى ئوخشاش دىگۈدەكلا....
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 02:23:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تەكشۈرۈشنىڭ كۆپلىگى ئادەمدە ئۇخلىسا تۈگمىگۈدەك بېسىم پەيدا قىلىپ قۇيۇپلا قالماي،ئەكىسچە ئۈنۈم بىرىپ خىزمەت بىلەن قارشىلىشىپ قېلىشتەك ناچار تەسىرلەرنى بىرىپ قۇيىدۇ.بىزنىڭ مائارىپ سۈيەر باشلىقلىرىمىز يەتتە ئۆلچەپ بىر كەس دىگەن تەمسىلىمىزنى بىلمىسە كېرەك.ئۇلار ئۈزىچە ھەجەپ كۇكۇلىسنى تۇتۇۋالدىما دەپ كۆرەڭلەيدۇ ئەمما كۆپ قىسىم مائارىپچىلىرمىزنىڭ پەرۋايىم پەلەك دىگەن ئۇيىنى بىلمەيدۇ.ئاقىۋەت زىيانلانغۇچى يەنىلا ئۆزلىرىنىڭ قەۋمى بۇلىدۇ.

0

تېما

2

دوست

5445

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 378
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1648
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 06:42:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مېنىڭچە قورسۇقىدا ئوموچىنىڭ تايىنى يوق باشلىقلا «ئارخىپ» تەكشۇرەيدۇ . مائارىپتىكى مەسىلىلەرنى تېگى -تەكتىدىن ھەل قىلىش مەخسىتى بار باشلىق ،ئالدى بىلەن سىنىپقا كېرىپ دەرىس ئاڭلايدۇ ،ئاندىن ئوقۇتقۇچىلار ،ئوقۇغۇچىلار بىلەن بىۋاستە سۆھبەتلىشىدۇ ،ئاخىرىدا مەكتەپنىڭ ئۇل-ئەسلىھە قۇرلۇشىنى تەكشۇرەيدۇ . قۇرۇق دوكىلار ئاڭلاپ ،ياسىغان ئارخىپلارنى تەكشۇرۇشنى مەخسەت قىلغان باشلىق ،قۇساق باقار باشلىقتىن ئىبارەتتۇر .

1

تېما

0

دوست

170

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   56.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9122
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 170
تۆھپە : 101
توردىكى ۋاقتى: 28
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 11:02:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر ئىشنىڭ ئەھلى ئەمسلەرنى نائەھلى دەيمىز ،مائارىپمىزنىڭ بېشى ئاتالغانلارنىڭ ئىىچىدە نائەھلىلەر كۆپ بولۇپ كەتتى .ئۇلار  مائارىپ قانۇنىيتى دىگەندىن ئەسلا خەۋەرسىز .
يېقىدا بىزگىمۇ بىر پارچە ھۆججەتنى ئوقۇپ ئۆتى ھۆجەتتە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھېيىت نامازلىرىغا چىقىشى چەلكلىنىپتۇ.
ئەسىلى قانۇنىڭ ھەققى ھۆرمىتىنى قېنىمىز بىلەن قوغدىشىمىز كېرەك ئىدى ،بىراق بەزىلەر پارتىيە ھۆكۈمەت بەرگەن ھوقۇقتىن پايدىلىنىپ قانۇنسىزلىق قىلىۋاتىدۇ .قانۇندا بەلگىلەنگەن ھوقۇنى دەپسەدە قىلىۋاتىدۇ .
شۇڭا بەزىدە ئۆزەمنىڭ ئادەم بولۇپ تۆرۈلۈپ قالغىنمغا پۇشايمان قىلىپ  ،مۇشۇك ئېيىق بولۇپ تۆرۈلۈۇپ قالسامچۇ دەپ ئويلاپ قالىمەن .
بىر تۇياق مۈشۈك ئېيىقنىڭ تۇرۇدىغان ئۆيى مېنىڭكىدىن چوڭ ،يەيدىنغان تاماقىلىرى مەخسۇس كارانتىندىن ئۆتىدۇ ،ھەقىقى يېشىل يېمەكلىك بىلەن ئوزۇقلىنىدۇ  ،ھەر كۈنى بىر نەچچە قېتىم بەدەن تەكشۈرۈشتىن بەھرىمان بولىدۇ . بۇلارنىڭ ھىچبىر مېنىڭدە يوق . بىرەرنى تۇغۇپ سالدىمۇ بولدى دۆلىتىمىزدىكى بارلىق ئاخپىرات ۋاستىلىرى قىزىپ كېتىدۇ .مۈشۈك ئېيىقجان خاتىرجەم ،پاسپورۇتسىز چەتئەللەرگە چىقالايدۇ . مەنچۇ ئىۋۇ ئىلىغا بارسام تولا تەكشۈرۈپ ھۆ قىلىغىزېتىدۇ .ئۇنىڭ تۇغۇلغان كۈنلىرى تەققازالىق بىلەن كۈتۋېلىنىپ ھەشەمدەرەم ئىچىدە ئۆتكۈزۈلىدۇ ،ئويلاپ باقسام مەندەك بىر توكتوك ئوقۇتقۇچىنىڭ تۇغۇلغان كۈنىنى باشقىلار ئەمەس  ھەتتا ئۆزەممۇ ئۇنتۇپ كېتىپتىمەن ،تۇغۇلغان كۈنۈمنى ئەسلەپ سالساملا كۆڭلۇم ئەسكى بولىدۇ .
يەنە بىر جەھەتىن قارىسام بۇنداق قىلىشمۇ توغرىدەك تۇرامدۇ نىمە ؟!ئەسلى نەسلىمىز ھېلىقى تۈك باش مايمۇنلار ئەمەسمىدى   شۇڭا بۇ «ئەجداتلارغا »بولغان ساداقەت بولسا كېرەك .   

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 12:22:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر مائارىپىمىز  «ئارخىپ  ئىسلاھاتى»غا مۇھتاج بۇلۇپ  قالدى.«ئا بەش» خالتىلىرىنى تىلغا ئالماي  تۇرايلى،مۇشۇ ئەخلاقى  تەربىيە خالتىلىرىنىڭ سانى مەكتەپتىكى ئوقۇغۇغۇچىلارنىڭ  سانىدىن  كۆپ ،ئۇنىڭ  مۇندەرىجىللىرىچۇ  تېخى .....بىز ئوقۇتقۇچىلار بۇلارنى  تۇشقۇزىمەن   دەپ  بەزى ئوقۇغۇچىلارنى ئۇنتۇپ  كىتىمىز .تەكشۈرۈش  كەلدىمۇ مەكتەپنىڭ  خارەكتىرى ئۆزگىرەپ  كىتىدۇ.   ئېچىنىشلىقى بۇ ئەھۋالدىن يۇقرى  تۈۋەن  ھەممىسى خەۋەردار،بىلىدۇ ،ئەمما  تەدبىر يوق.   بەزى ئويلاپ  قالىمەن ،خۇددى ئۈستىمىزدە مائارىپىمىزنى  قەستەن  قالايمىقان  قىلىۋاتقان  بىر  قارا كۆلەڭگە  باردەك......بۇ  قارا كۆلەڭگە  پارتىيە ۋە خەلىقنى ئالداۋاتقاندەك...كولدۇرلىتىۋاتقاندەك.......

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 12:45:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1.ئۇقۇغۇچىلارغا تەربىيە  بىرىدىغان ئۇقۇتقۇچى تىنىم  تاپماي  خالتىغا  ئىشلىسە ،ئۇقۇغۇچىلارغا  تەربىيەنى  كىم  بىرىدۇ؟
2.ئوقۇتقۇچى  خالتىغا  بىرىلىپ  كىتىپ ئۇقۇغۇچىدىن بىخەتەرلىك  مەسىلىسى  كىلىپ  چىقسا  بۇنىڭغا  كىم  مەسئۇل  بۇلىدۇ؟
3.خالتا ئىشلەيمەن دەپ دەرسنى  تەييارلىماي ئۆتسە ،تاپشۇرۇقلارنى ھەپتىلەپ ،ئايلاپ دۇۋىلەپ  تەكشۈرسە  بۇلامدۇ؟ئۈنۈملۈك  بىر سائەتلىك  دەرس لاھىيىسىگە ئاز دىگەندە 1-2سائەت (مۇتەخەسسىسلەرنىڭ دىگىنىچە4-5سائەت )ۋاقىت كىتىدۇ. بىر-بىرلەپ  يازمىسا بولمايدىغان 18-20 سائەتلىك دەرىس لاھىيىسىنى  بىز  قانداق  تۈزگەندىمىز؟
4.قوشتىل ئوقۇتۇشى  ھەرگىزمۇ  دەرسنى  سۆزلەپ  قويساق بالىلارنىڭ  چۈشۈنىۋىرىدىغان ئوقۇتۇش ئەمەس.ئۇقۇغۇچىلار بىزنىڭ  بىر-بىرلەپ  يىتەكلىشىمىزگە مۇھتاج،ققايتا -قايتا مەشىقلەندۇرشىمىزگە مۇھتاج،ئەمما  بىزگە  ۋاقىت  بارمۇ؟

ھەممىمىز  بۇلارنى  بىلىمىز ،يۇقىرىمۇ-تۈۋەنمۇ . ئەمما بىلىپ  تۇرۇپ  يەنىلا  يۈدۈپ  ماڭىمىز   
نىمىشقا ئىسلاھ  قىلمايمىز؟نىمىشقا ئىخچاملىمايمىز؟ ئەجىبا بۇ  يۈكلەرنى ئىخچاملاشتا  بىزگە  چەكلىمە  بارما؟

3

تېما

0

دوست

2661

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6364
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 430
توردىكى ۋاقتى: 258
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-2 12:58:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىقىندا مەكتىۋىمىزنى «ۋىلايەت دەرىجىلىك ئەخلاق  تەربىيەدە ئۆلچەمگە يەتكەن مەكتەپ» قىلىشقا  تەكشۈرۈپ ئۆتكۈزۈۋالارمىش .شۇڭا ئالدىنقى ئۈچ يىلغا  تەۋە ئارخىپلارنى قايتا يىڭىدىن ئىشلەپ  چىقمىساق  بولماسمىش .ئالدىنىقى  يىللاردىكىسى ناھىيىگە يارىغان بىلەن ۋىلايەتتىكىلەرنىڭ ئالدىغا ئېلىپ چىققىلى  بولماسمىش ،شۇڭا  پىداكارلىق بىلەن  تەتىلنى تەقدىم  قىلىشىمىز  كىرەكمىش.
بۇ  قانداق گەپ ئەمدى؟ ئەخلاقى  تەربىيەنى ئوقۇغۇچىغا ئېلىپ  بارىمىزمۇ  ياكى خالتىغىممۇ؟
  بۇنداق  قىلىۋەرسەك  خالتىلىرىمىز ئەخلاقلىشىپ ئۆزلىكىدىن  تۇشۇپ  ماڭارمۇيا؟!تەكشۈرۈش ئۈمىكىدىكىلەرگە  سالام  قىلىپ  ئۇلارنى  تەسىرلەندۈرۈپ نۇمۇرلارنى تۇلۇق  ئېلىپ  كىتەرمىزمۇ؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )