قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: سىزىم

مائارىپ نازارىتىگە يەنە بىر ئۇچۇق خەت

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

4449

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   81.63%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6482
يازما سانى: 236
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 973
تۆھپە : 705
توردىكى ۋاقتى: 196
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-16 18:19:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن مائارىپنى باشقۇرۋاتقان ئاشۇ باشقۇرغۇچىلارغا شۇنداق دىگۈم كىلۋاتىدۇ .سىز قايسى مەكتەپتە ئوقۇغان ؟ قانچىىنچى دەرجىلىك دوكتۇر ئاشتىلىق ئىنۋانىڭىز بار؟.........
جاپانى بولشىغا تارتىۋاتقان ئاشۇ ئوقۇتقۇچىلار سىز ئوقۇغان ئاشۇ مەكتەپتە سىز بىلەن ئوخشاش ئوقۇغان ، ھەتتاكى سىزدىن نەچچە ھەسسە ياخشى ئوقۇغان .سىز ئالالمىغان ئوقۇش موكاپات پۇلىنى شۇلار ئېلىپ ئوقۇغان. سىز بىرقىسىم پەنلەردىن بۇكو قالسىڭىز ئۇلار بۇكا قالمىغان. سىز ئۇلاردىن ئەقىللىق ئەمەس. سىز جايلاپ ئۆتەلمىگەن شۇ دەرىسنى ،ئۇلار ئوقۇغۇچىلارنى تولۇق رازى قىلىپ ۋايىغا يەتكۈزۇپ ئۆتۇپ چىقىدۇ........
ئۇلار سىزدەك نىمىشقا باشقۇرغۇچىلىق ئورنىغا چىقالمىدى؟ ئۇلارنىڭ كەسپى ئىختىدارى ياخشى بولغاچقا بوينى قىتىپ قالغان .سىزنىڭكىدەك يۇمشاق ئەمەس.
قىسقىسى ئوقۇتقۇچىلانى خالىغانچە بوزەك قىلماڭ.

0

تېما

1

دوست

794

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   58.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8615
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 84
تۆھپە : 186
توردىكى ۋاقتى: 28
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-16 19:34:16 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ قاباھەتلەرنىڭ گىپىنى قىلساق دەرت جىق جۇمۇ!!....
بىزنىڭ ماۋۇ ئەزىزانە قەشقەرنىڭ ناھىيە شەھەرلىرىدە ساقال - بۇرۇتلىرىمىزنى چۈشۈرۈپ باش كىيىملىرىمىز بىلەن خوشلىشىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ باش كىيىم، ئىشتان - كۆينەكلىرىنى سالدۇرالماي يۇرسەك، ماۋۇ رامىزان ئايلىرىدىكى تاراۋۇدا مەسچىتلەردە «كالاچ ساناش» پائالىيەتلىرى قانات يىيىپ بىزنىڭ «داۋاملىق خىزمەت قىلىش» ىمىزنى (بۇنىڭدىن باش تارتقانغا خىزمەت يوقمىش ) كاپالەتلەندۈرىۋاتىمىز.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

2

تېما

0

دوست

227

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9582
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 50
تۆھپە : 25
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2013-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-16 19:45:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ۋاي ئاكىلار،ئۇكىلار- ھازىر مائارىپ ئىدارىسى راستىنلا تاقالمىسا بولمايدىغانمۇ يەرگە كېلىپ قالدى. لېكىن مەكتەپلەردىمۇ  مائارىپ ئىدارىسىدا بار ئىشخانىلاردىن بىر ئىككىنى ھېسابقا ئالمىغاندا قالغان ئىشخانىلارنىڭ ھەممىسىنى مەكتەپلەردە تەسىس قىلىپ بولدى. بىر مەكتەپتە ئادەتتە بىر شۇجى، باش مەكتەپ مودىرى، ئىككى مۇئاۋىن مودىر ، بىرئىلمىي مودىر بولسا يېتىپ ئاشاتتى.(بوپتۇ ئەخلاق تەربىيە مودىرىنىمۇبولمىسا بولمايدۇ  دەيلى)لېكىن ھازىر ھەر بىر بۆلۈمدە بىردىن بۆلۈم باشلىقى، ئىككى-ئۈچتىن مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقى، ھەر بىر مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقىغا كەم دېگەندە بىرىن ، جىق دېگەندە ئىككىدىن ئەزا تولۇقلاپ ئىشلىمىسە بولمايدىغان ئەھۋالمۇ كېلىپ چىقىۋاتىدۇ.(بىز بۇنى قاۋاقخانىمۇ دەۋالدۇق، ئەزالىرىنى..... دەۋالدۇق ) ھەر قايسى بۆلۈم باشلىقلىرىنىڭغۇ دەرس مىقتارىنى ئاز دەيلى، بۆلۈم ئەزالىرىنىڭمۇ دەرسى ئاز. ئۇلارنىڭ خىزمەت مىقدارىنى بىز ئۆستىمىزگە ئېلىپ ئىشلىسەك نۇمۇس قىلماي ؛-ئوقۇتقۇچى كەم ئەمەس ئارتۇق، ئوقۇتقۇچى تولۇقلىمىساقمۇ بولىدۇ . دەپ يۇقۇرىدىن كەلگەنلەرگە ئىنكاس بېرىپ يولغا سېلىۋاتقان. قىسقارتقاندا مەكتىپىمىزدە 250 ئەتراپىدا ئوقۇتقۇچى -ئىشچى خىزمەتچى ،3500 دىن ئارتۇق ئوقۇتقۇچى بار. بۇنىڭ ئىچىدە 235 رەسمىي دەرسكە كىرىدۇ. بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچىدە 50 نەپەرگە ئارتۇقى ئۆزىنى ئاتالمىش ئوتتۇرا قاتلام كادىرى ھېسابلايدۇ.قانداق، راستىنلا مائارىپ ئىدارىسى مەكتەپكە كۆچۈپ كەپتىمۇ؟

2

تېما

0

دوست

1138

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   13.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9276
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 249
تۆھپە : 176
توردىكى ۋاقتى: 66
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-16 20:26:49 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 34قەۋەتتىكى narqukدە2012-08-16 19:45يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
ۋاي ئاكىلار،ئۇكىلار- ھازىر مائارىپ ئىدارىسى راستىنلا تاقالمىسا بولمايدىغانمۇ يەرگە كېلىپ قالدى. لېكىن مەكتەپلەردىمۇ  مائارىپ ئىدارىسىدا بار ئىشخانىلاردىن بىر ئىككىنى ھېسابقا ئالمىغاندا قالغان ئىشخانىلارنىڭ ھەممىسىنى مەكتەپلەردە تەسىس قىلىپ بولدى. بىر مەكتەپتە ئادەتتە بىر شۇجى، باش مەكتەپ مودىرى، ئىككى مۇئاۋىن مودىر ، بىرئىلمىي مودىر بولسا يېتىپ ئاشاتتى.(بوپتۇ ئەخلاق تەربىيە مودىرىنىمۇبولمىسا بولمايدۇ  دەيلى)لېكىن ھازىر ھەر بىر بۆلۈمدە بىردىن بۆلۈم باشلىقى، ئىككى-ئۈچتىن مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقى، ھەر بىر مۇئاۋىن بۆلۈم باشلىقىغا كەم دېگەندە بىرىن ، جىق دېگەندە ئىككىدىن ئەزا تولۇقلاپ ئىشلىمىسە بولمايدىغان ئەھۋالمۇ كېلىپ چىقىۋاتىدۇ.(بىز بۇنى قاۋاقخانىمۇ دەۋالدۇق، ئەزالىرىنى..... دەۋالدۇق   ) ھەر قايسى بۆلۈم باشلىقلىرىنىڭغۇ دەرس مىقتارىنى ئاز دەيلى، بۆلۈم ئەزالىرىنىڭمۇ دەرسى ئاز. ئۇلارنىڭ خىزمەت مىقدارىنى بىز ئۆستىمىزگە ئېلىپ ئىشلىسەك نۇمۇس قىلماي ؛-ئوقۇتقۇچى كەم ئەمەس ئارتۇق، ئوقۇتقۇچى تولۇقلىمىساقمۇ بولىدۇ . دەپ يۇقۇرىدىن كەلگەنلەرگە ئىنكاس بېرىپ يولغا سېلىۋاتقان. قىسقارتقاندا مەكتىپىمىزدە 250 ئەتراپىدا ئوقۇتقۇچى -ئىشچى خىزمەتچى ،3500 دىن ئارتۇق ئوقۇتقۇچى بار. بۇنىڭ ئىچىدە 235 رەسمىي دەرسكە كىرىدۇ. بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىچىدە 50 نەپەرگە ئارتۇقى ئۆزىنى ئاتالمىش ئوتتۇرا قاتلام كادىرى ھېسابلايدۇ.قانداق، راستىنلا مائارىپ ئىدارىسى مەكتەپكە كۆچۈپ كەپتىمۇ؟
بۇ يەردە دىيىلۋاتقىنى مائارىپ ئىدارىسى ئەمەس بەلكى مائارىپ ئىدارىسى تۈسىنى ئېلىۋاتقان مائارىپ ئىشخانىلىردۇر.مائارىپ ئىدارىسى ھۈكۈمەتنىڭ مۇھىم بىر فۇنكىسيلىك تارمىغى،مائارىپ ئىدارىسىنى تاقاش تارىختىن بۇيان بۇلۇپ باقمىغان ئىش ھەم بولمايدۇ.مائارىپ ئىدارىلىرى مەۋجۇت بولمىسا بولمايدۇ،مائارىپ ئىدارىسى بولمىغانلىق مەكتەپنىڭمۇ بولمىغانلىغى بىلەن باراۋەر.شۇڭا ئوبىكىت توغرا بۇلۇشى كېرەك.

كىتابخۇمار-kitabhumar

9

تېما

32

دوست

9588

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   91.76%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8579
يازما سانى: 555
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 1001
تۆھپە : 1850
توردىكى ۋاقتى: 657
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-17 08:27:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپلەردىكى تەكشۈرۈش،تەكشۈرۈش،تەكشۈرگەننى يانا تەكشۈرۈش تاكى ئىۋەن تاپقانغا قەدەر تەكشۈرۈش،ئىۋەن تاپقاندىن كىيىن تىخىمۇ تەكشۈرۈش،توختاۋسىز تەكشۈرۈش.
مىنىڭچە جۇڭگۇ مائارىپى بىنادىن سەكرىدى دىگەندەك سۆزلەر ماس كەلگەندەك قىلىدۇ.

كىتابخۇمار-kitabhumar

9

تېما

32

دوست

9588

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   91.76%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8579
يازما سانى: 555
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 1001
تۆھپە : 1850
توردىكى ۋاقتى: 657
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-17 08:29:47 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 33قەۋەتتىكى weliدە2012-08-16 19:34يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
بۇ قاباھەتلەرنىڭ گىپىنى قىلساق دەرت جىق جۇمۇ!!....
بىزنىڭ ماۋۇ ئەزىزانە قەشقەرنىڭ ناھىيە شەھەرلىرىدە ساقال - بۇرۇتلىرىمىزنى چۈشۈرۈپ باش كىيىملىرىمىز بىلەن خوشلىشىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ باش كىيىم، ئىشتان - كۆينەكلىرىنى سالدۇرالماي يۇرسەك، ماۋۇ رامىزان ئايلىرىدىكى تاراۋۇدا مەسچىتلەردە «كالاچ ساناش» پائالىيەتلىرى قانات يىيىپ بىزنىڭ «داۋاملىق خىزمەت قىلىش» ىمىزنى (بۇنىڭدىن باش تارتقانغا خىزمەت يوقمىش ) كاپالەتلەندۈرىۋاتىمىز.  

قايسى كۈنى ساقال ۋە ياغلىق چەكلەش توغرىسىدىكى تەشۋىقان ئىلانىنى رەسىم قىلىپ چ چ غا يوللاپتۇ.ئۇنى بوشلوقتا ساقلاپ قويسام بىر دوستىمىز مۇنداق ئىنكاس قالدۇرۇپ قويوڭپتۇ<<ئەڭ ئالدى بىلەن كەينىڭىزنى ئىچىۋىتىڭ،يۇماي پۇراپ،سىسىپ كەتمىسۇن >>.

13

تېما

0

دوست

1721

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   72.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9308
يازما سانى: 49
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 430
تۆھپە : 234
توردىكى ۋاقتى: 64
سائەت
ئاخىرقى: 2012-9-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-17 16:09:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
 ھەر قايسى يېزىلاردىكى مائارىپ ئىشخانىلىرى دېگىنىمىز -  مائارىپ سېپىگە ئارقا ئىشىك ،ئالدى ئىشىكلەردىكى پايدىلىق تۈشۈكچىلەردىن  ئاتالمىش ئوقۇتقۇچى  بولۇپ  كرىۋالغان بۇ    بىر قىسىم نامى ئوقۇتقۇچى، ئەمەلىيەتتە  مائارىپ داش قازىنىدىن سېمىز بېلىقلارنى سۈزۈپ،كۈن ئايان مۇئاش بۇيان قىلىدىغانلارنىڭ ۋاقىت ئۆتكۈزىدىغان سورۇنىدىن باشقا نەرسە ئەمەس.يەنە كېلىپ شۇ مائارىپ ئىشخانىلىرىنىڭ مودىر ،ئىش باشقۇرغۇچىلىرىنىڭ قۇرسىقىدا ئىلىم دېگەن نەرسە بولسىچۇ؟! ئېسىت !؟غىچلا تەخسىكەشلىك،داسقانچىلىق ،خۇشامەت... لەر بىلەن مودىر ،گەنسى بولىۋالغانلار.شۇڭىلاشقا مەكتەبلەردىكى  ئوقۇ-ئوقۇتۇشنىڭ 1-سېپىدە ئىشلەۋاتقان تايانچى ئوقۇتقۇچىلار ،يېزا مائارىپ ئىشخانىسىدىكى بۇ قۇرساق باقتىلارنى ئانچە كۆزگە ئېلىپ كەتمەيدۇ.
شۇڭىلاشقا يېزا مائارىپ ئىشخانىلىرىنى جىددى ئەمەلدىن قالدۇرۇپ،مۇنداق جان باقتى مودىر ۋە گەنسىلەرنى  كېچىلىرى مەكتەب بېقىش ئىشىغا ئورۇنلاشتۇرسىمۇ تامامەن بولۋىرىدۇ. بۇ  نۆۋەتتىكى مائارىپ ۋە زىيىتىنىڭ  جىددى تەقەززاسى. 
تۇردى ئىسرائىل

0

تېما

0

دوست

10

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   3.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9608
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 10
تۆھپە : 6
توردىكى ۋاقتى: 3
سائەت
ئاخىرقى: 2012-10-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-17 21:35:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم  تورداشلار ، يۇقىردىكى يازمىنى كۆرۈپ كۆڭلۈم راسلا يېرىم بولدى . لىكىن قەشقەر شەھرىنىڭ ھەممىلا ناھىيسى ۋە ھەممىلا يېزىللىرىدا يۇقارقىدەك ئەھۋاللارنىڭ بارلىقىغا ئىشەنمەيمەن ، بەزى يېزىلاردا ھەقىقەتەنمۇ يۇقارقىدەك ئەھۋاللار بار . مەنمۇ بىر يېزا مەكتەپتە ئىشلەيمەن . مەن تۇرغان مەكتەپتىمۇ يۇقارقىدەك ئەھۋاللارنى يوق دىگىلى بولمايدۇ . بۇنداق ئەھۋالنىڭ يۇز بىرشى ئاساسلىقى شۇ ئوقۇتۇش رايۇننى باشقۇرۋاتقان مائارىپ ئىدارىسىنىڭ ئورۇنلاشتۇرشى بىلەن يۈز بىرۋاتىدۇ . سۇنىڭ بېشى لاي بولسا ئاخىرى نىمە بولماقچى دەيسىز . ھەممە گەپنى ئېچىپ دىيىش ئەپسىز بولۇپ قالدى .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )