قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 3426|ئىنكاس: 27

قاسساپ ناۋايلىق  قىلىشقا  زادى  ماس  كىلەمدۇ-يوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-18 22:03:21 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قاسساپ ناۋايلىق  قىلىشقا  زادى  ماس  كىلەمدۇ-يوق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 10:42:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
      
قىزغىن  پىكىرىڭلارنى  بىلىپ  باققىۇم  بار،،،،
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

12

تېما

1

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   3.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2680
يازما سانى: 563
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2025
تۆھپە : 2143
توردىكى ۋاقتى: 473
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-13
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 11:46:18 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
/الدى بىلەن باغداش تورىدىكى دوستلارنىڭ روزا ھېيتىنى مۇبارەكلەيمەن .
  /ىنكاسىم - بۇنداق /ىشلارنىڭ يۈز بىرىۋاتقىنىغا خېلى بولۇپ قالدى , سانا/ەت خىمىيەسىنى /وقۇغانلار دوختۇرخانىدا كىسەل كۆرسە بۇنىڭ يەنە سۆزلەيدىغان يېرى بارمۇ .

4

تېما

0

دوست

386

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7015
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 95
تۆھپە : 55
توردىكى ۋاقتى: 11
سائەت
ئاخىرقى: 2013-11-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 12:18:51 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالدى بىلەن رۇزا ھېيتىڭىزغا مۇبارەك بولسۇن، رۇزا ھېيتىڭىز خوشاللىق ئىچىدە ئۆتكەي.
مەن سىزنىڭ يازمىڭىزدىكى پىكىرلەرنى تامامەن قوللايمەن. ھەم ئۆزۈم مۇشۇ مۇنبەردە ئېلان قىلغان يازمام «مائارىپ ھەققىدە ئەبجەش خىياللار» دىن بىر ئابزاسنى سىزنىڭ يازمىڭىزنى قوللاپ يازغان ئىنكاس سۈپىتىدە سۇندۇم:
80-يىللارنىڭ ئاخىرى، 90-يىللارنىڭ باشلىرىدا مائارىپ ساھەسىدە ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىنى تولۇقلاش زۆرۈر بولغان شارائىتتا، ھەر خىل مەكتەپ، ھەر خىل كەسىپنى پۈتتۈرگەنلەرنى ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىغا قوبۇل قىلىش بىر مەھەل ئەۋج ئېلىپ، ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدا بەزى مەسىلىلەرنى پەيدا قىلغان ئىدى، يەنى مۇئەييەن پەن-بىلىم ساپاسىغا ئىگە، لېكىن پىداگوكىكىدىن (مائارىپتىن)ئىبارەت بۇ كەسىپنى چۈشەنمەيدىغانلار ئوقۇتۇش بىلەن شۇغۇللانغان ئىدى، ئوقۇتقۇچىلار سالاھىيەت تۈزىمى يولغا قويۇلغاندىن كېيىن بۇ خىل ئەھۋالغا ئاساسەن خاتىمە بېرىلگەن، بىراق 2000--يىللاردىن كېيىن بۇ خىل ئەھۋال قايتىدىن باش كۆتۈرۈپ، ھازىر ئومۇمىيۈزلۈك ھادىسىگە ئايلاندى.
ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەت ۋە مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرى ئوقۇتقۇچى قوبۇل قىلغاندا تۈرلۈك شەرتلەر قاتارىدا ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىتى گۇۋاھنامىسى بولۇشنى چوقۇم تەلەپ قىلىدۇ، بۇ ئىنتايىن توغرا، ئەمما ئىمتىھانغا تىزىملاتقۇچىلارنىڭ ئەھۋالىدىن قارايدىغان بولساق، مەيلى ئۇلار قايسى ئالى مەكتەپنىڭ قايسى كەسپىنى پۈتتۈرگەن بولۇشىدىن قەتئى نەزەر ئۇلارنىڭ قولىدا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيەت گۇۋاھنامىسى بار. مېنىڭچە ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيەت گۇۋاھنامىسىنى پىداگوگىكا خاراكتىرىدىكى مەكتەپلەردە مۇنتىزىم تەربىيىلىنىپ چىققانلارغىلا بېرىشكە بولىدۇ. ئوقۇش پۈتتۈرگەندىن كېيىن، ئەگەر ھېچيەرگە خىزمەتكە ئورۇنلىشالمىسام ھېچ بولمىغاندا ئوقۇتقۇچى بولسىمۇ بۇلارمەن، دېگەن مەقسەتتە بىرەر ئىككى ھەپتە كۇرسقا قاتنىشىپ قويۇپلا، ئىمتىھاندىن ئۆتۈپ ئېرىشكەن ئۇنداق گۇۋاھنامە پەقەتلا بىر گۈۋاھنامە خالاس، ھەرگىزمۇ سالاھىيەت ئەمەس. بىلمىدۇق، مائارىپ مىنىستىرلىكى ياكى مائارىپ نازارىتىدىن قايسى بىر تىجىمەل باشلىق جۆيلۈپسېلىپ بۇنداق ئويغا كېلىپ قالغان ۋە ئۇنى قارارغا ئايلاندۇرۇپ يولغا قويغان؟ كوچا-كوتاڭدا دۆلەت ۋە ئاتا-ئانىلىرى شۇنچە زور مەبلەغ سېلىپ پىداگوگىكا مەكتەپلىرىدە ئوقۇپ ئوقۇش پۈتتۈرگەنلەر ئىشسىز يۈرگەن، نەدە ئاز تولا بىلىمى بولسىمۇ، پىداگوگىكىدىن خەۋىرى يوق، ئىشىكنىڭ يۇچىغىدىن مارىلاپ گۇۋاھنامىگە ئېرىشىۋالغانلار مەكتەپ قوروسىدا يۈرگەن. مېنىڭچە بۇ، ئەشۇ بايقۇشلارنىڭ ئالمىشىپ قېلىپ بىرىنىڭ خىزمەتكە ئورۇنلىشىپ قېلىپ يەنە بىرسىنىڭ ئىشسىز قېلىشى، ھەرگىز پىداگوگىكا خاراكتىرىدىكى ياكى باشقا خاراكتىردىكى مەكتەپلەرنىڭ ۋە ئۇلارنىڭ مەھسۇلاتى بولمىش ئوقۇغۇچىلارنىڭ قابىلىيىتى مەسىلىسى بولماستىن بەلكى كادىرلار تۈزۈلمىسى ۋە مائارىپ تۈزۈلمىسى مەسىلىسى، يۇقارقى مەسىلىلەرنىڭ سەۋەبىمۇ بۇنىڭدىن مۇستەسنا ئەمەس. كۆرىۋاتىمىز، يۇقۇرقىدەك مەقسەتتە گۇۋاھنامىگە ئېرىشىپ ئوقۇتقۇچىلىققا مۇشەررەپ بولغان بىر قىسىم «ئوقۇتۇقۇچى» لار پۇرسەت تاپسىلا، سىياسەتنىڭ يۇچۇقىدىن پايدىلىنىپ، بىر-ئىككى يىلدىن كېيىن «مەمۇرلۇق ئىمتىھان» دېگەن قالپاق ئاستىدا باشقا ئورۇنلارغا غىپپىدىلا چىقىپ كېتىۋىتىۋاتقان، مەكتەپتە شىتات تولۇق، بىر ئوقۇتقۇچى كەم قالغان، سىرىتتا شۇ ئورۇنغا ئىنتىزار بىرسى ئىشسىز قالغان. ئوقۇتقۇچىلىق كىملا بولسا قىلىپ كېتىۋىرەلەيدىغان ئىش ئەمەس، شۇنىڭ ئۈچۈن ئۇلار «ئىنسان روھىنىڭ ئېنژىنىرى». ئەمەلىيەتتە بىزنىڭ بۇرۇندىن تارتىپ دەپ كېلىۋاتقان مۇنداق بىر كەلىمىمىز بارغۇ: «قۇشقاچ بولسىمۇ، قاسساپ سويسۇن».

0

تېما

0

دوست

983

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   96.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9641
يازما سانى: 29
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 291
توردىكى ۋاقتى: 51
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 12:29:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇقۇچىلىقلا ئەمەس ھازىر ساقچىلارمۇ شۇنداق بوپ كەتتىغۇ، قائىدە-قانۇن دېگەندىن ساۋاتىمۇ يوق، لېكىن باشقا كەسىپلەرنى پۈتتۈرگەنلەر تولىسى ساقچى بوپ كەتتى، بۇغۇ جەمىئيەتنىڭ ئېھتىياجى دېدۇق، لېكىن بەزى مەسىلىلەرنى ھەل قىلغاندا قانۇن سىرتىدا رۇسلىۋىتىغان زومىگەرلەرمۇ پەيدا بولدى
ئوقۇتقۇچىلىق ھەرگىز ئوينىشىدىغان كەسىپ ئەمەس ئىدى، ئوقۇتقۇچىنىڭ قانداق بولۇشى شۇ رايوندىكى بالىلارنىڭ كېلەچىكىگە تەسىر كۆرسىتىدىغان بولغاچقا ئەسلى پېداگوگىكا مەكتەپلىرىنى پۈتتۈرگەن ياكى ھەقىقىي تەربىيىلىنىپ  ئۆگەنگەنلەر قىلسا بولاتتى، ھازىر داشقازاندەك بولۇپ قالدى، بۇ ئىشلارمۇ تۈزۈلۈپ كېتەر

pakat rabimizla bizga hidayat

12

تېما

13

دوست

6035

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   20.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9586
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1071
تۆھپە : 1104
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 12:46:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 2قەۋەتتىكى heniyaدە2012-08-19 11:46يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
/الدى بىلەن باغداش تورىدىكى دوستلارنىڭ روزا ھېيتىنى مۇبارەكلەيمەن .
  /ىنكاسىم - بۇنداق /ىشلارنىڭ يۈز بىرىۋاتقىنىغا خېلى بولۇپ قالدى , سانا/ەت خىمىيەسىنى /وقۇغانلار دوختۇرخانىدا كىسەل كۆرسە بۇنىڭ يەنە سۆزلەيدىغان يېرى بارمۇ .  

شۇنداق  كۇلكىلىك  ئىشلار  قەدەمدە  بىر  ئۇچراپ  قىلىۋاتىدۇ  ھازىر،،،،،

0

تېما

0

دوست

342

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   21%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9648
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 90
تۆھپە : 54
توردىكى ۋاقتى: 35
سائەت
ئاخىرقى: 2012-11-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 13:04:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
روزا ھېيتىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن!!!
ئەلۋەتتە ھەر كەسپىنىڭ ئۆزگە چۇشلۇق تەرپى بولدۇ. بىراق، ھازىرقى مائارىپ  ئۆزىنىڭ نېمە قىلۋاتقىنى ئۇنۇتۇپ قېلۋاتدۇ. ئەلۋەتتە بۇيەردە بىزنىڭ مائارىپىنى باشقۇرۋاتقان شۇ <<ئالىم>>لىرىمىزنىڭ <<دانا>> پىكىرى بىلەن مۇشۇنداق كۈنگە قېلۋاتمىز.
بۇ مەسلە مېىنى خىلى بولغان قىيناپ كىلۋاتقىلى لىكىن بۇ ئادەملەرگە پەقەت سۇكىت قىلشتىن باشقا ئامال يوقلىقىنى قىياس قىلىپ يەتكەن ئىدىم مەن ....

12

تېما

1

دوست

3093

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   36.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8734
يازما سانى: 161
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 581
تۆھپە : 549
توردىكى ۋاقتى: 136
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-8-19 13:44:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسلى ھەر ئىشنى، ھەر كەسىپنى شۇ كەسىپ ئادىمى قىلسا ئوڭ بولاتتى. ئادىل مىجىت ئاكىنىڭ بىر ئېتوتىدا «...ئوڭ ئىش تەتۈر بولسا، جاھان قالايمىقانلىشىپ كەتمەمدۇ؟ جاھان قالايمىقانلىشىپ كەتسە ئادەم ۋەيران بولمامدۇ بۇ جاھاندا؟!» دېيىلگىنىدەك ھازىر نۇرغۇن ئىشلارنىڭ تەتۈرىسىچە مېڭىۋاتقانلىقىنى كۆرۈۋاتىمىز. تراكتور پونكىتىنىڭ باشلىقىنى ئاپىرىپ دوختۇرخانىغا باشلىق قىلىپ قويغان، تىبابەتچىلىكنى پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى باغۋەنچىلىك پونكىتىغا ئىشقا چۈشكەن..... دېگەندەك نۇرغۇن تەتۈر ئىشلار كۆز ئالدىمدا يۈز بەرگەن. پەيغەمبەر ئەلەيھىسسالام قىيامەتنىڭ بېشارەتلىرىنى بايان قىلغاندا «...ئىش شۇ ئىشنىڭ ئەھلى بولمىغانلارغا تاپشۇرۇلغاندا...» دېگەنىدى...........
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )