قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 36473|ئىنكاس: 410

مەشھۇر ئۇيغۇر نەزىرىيە فىزىكا ئالىمى ساھىبجامال دۆلەت

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

5

تېما

0

دوست

2179

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   5.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10256
يازما سانى: 126
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 281
تۆھپە : 506
توردىكى ۋاقتى: 60
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-13 14:19:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەشھۇر ئۇيغۇر نەزىرىيە فىزىكا ئالىمى ساھىبجامال دۆلەت

167

تېما

12

دوست

3 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   63.15%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  255
يازما سانى: 1758
نادىر تېمىسى: 19
مۇنبەر پۇلى: 6590
تۆھپە : 6581
توردىكى ۋاقتى: 1549
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-20
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-13 19:02:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىڭلىغان، تۈمەنلىگەن ساھىپجاماللارنىڭ چىقىشىغا تېلەكداشمىز!
مىللەت سۈكۈت ئىچىدە گۇمران بولىدۇ!
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

1

دوست

6144

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   22.88%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7274
يازما سانى: 255
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1462
تۆھپە : 888
توردىكى ۋاقتى: 232
سائەت
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-13 19:20:22 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ھەقىقى ساھىبجامالكەن.بىز قىلالمىغاننى ئاياللار قىلىۋېتىپتۇ.
تېمىڭىزغا رەھمەت!
سۈلھىچىلىك بىچارىلىك...ئەركىنلىكتىن باشقىسى قۇرۇق گەپ!

0

تېما

0

دوست

3456

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   48.53%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10070
يازما سانى: 185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 645
تۆھپە : 630
توردىكى ۋاقتى: 87
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-12
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-13 20:08:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزگە مۇشۇنداق تەبى پەن ئالىملىرى ۋە سىياسۇنلار كېرەك .......

0

تېما

2

دوست

1487

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   48.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4062
يازما سانى: 66
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 180
تۆھپە : 333
توردىكى ۋاقتى: 146
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-13 23:02:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھەقىقى بىر بىز بىلمىگەن ئالىمنى تونۇشتۇرغانلىقىڭىزغا كۆپ رەھمەت.
سىزگە يامانلارنىڭ كۆزى تەگمىسۇن ساھىپجامال.

0

تېما

0

دوست

270

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   90%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8376
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 47
تۆھپە : 53
توردىكى ۋاقتى: 9
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-14 00:18:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 3قەۋەتتىكى qorukدە2012-09-13 20:08يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
بىزگە مۇشۇنداق تەبى پەن ئالىملىرى ۋە سىياسۇنلار كېرەك .......
بىزدە تەبىي پەن ئالىملىرى ۋە سىياسىيونلار يوق ئەمەس بار، لېكىن سورۇن يوق.

شەپەرەڭ ياخشى كۇ

2

تېما

0

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   0.29%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  3901
يازما سانى: 475
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2413
تۆھپە : 1443
توردىكى ۋاقتى: 548
سائەت
ئاخىرقى: 2013-2-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-14 08:23:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
 پەقەت ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى بولغاندىلا ئاندىن ئىلىم-پەننىڭ پەللىسىگە يەتكىلى بولىدۇ. ئۇنداقتا، ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى دېگەن نىمە؟ ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى بولسا بىلىدىغاننى بىلىمەن دېيىش بىلمەيدىغاننى بىلمەيمەن دېيىش، بىلمەيدىغان نەرسىنى بىلىدىغان قىياپەتكە كىرىۋالماسلىق، مۇستەھكەم پۇىتا قەدەم بىلەن ئىلگىرلەش، ئاز-ئازدىن ئۆگىنىش ئارقىلىق ھەممە نەرسىنى ئايدىڭلاشتۇرۋىلىش دېمەكتۇر.----مەنغۇ ساھىپجامال مۇئەللىمنىڭ تېخخمۇ يۇقۇرى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۇرۇشىگە تىلەكداشمەن،لېكىن ئالدامچىلىق قىلماسلىغىنى،بولۇپمۇ ئۇز مىللىتىنى ئالدىماسلىغىنى ئومۇت قىلاتتىم،خانىم بىلىدىغان بىلەن بىلمەيدىغانلىغىنى تازا پەرق قىلىپ كېتەلمەيدۇ، لېكىن بۇ ماقالىدە بۇلار تىلغا ئېلىنماپتۇ،نيوتون ۋە ئېينىشتىيىنلار ئۇز نەزىريەلىرىنى تۇلۇق چۇشەنگەن ئەمەس،لېكىن خۇشامەت تۇسىنى ئالغان مۇشۇ خلدىكى نۇرغۇن ماقالە كىتاپلار يېزىلغان،بۇ ماقالىمۇ شۇنداق تۇس ئېلىپ قاپتۇ،ئىنسانىيەتنى بىر مەزگىل ئالدىغىلى بولىدۇ،لېكىن ئالدامچىلىقنىڭ ئۇمۇرى ئۇنداق ئۇزۇن بولالىشى تەس،توغلۇچ ئەپەندىمنىڭ نىمە ئۇچۇن ئىلمى پوزىتسىيەنى قوللانماي،گۇپپاڭچىلىق ئۇسۇلىنى قوللانغىنىغا ،ئىلمى پۇزىتسىيە قوللۇنۇشنى خالىمىغانلىغىنى چۇشىنگىلى بولمايدىكەن،

51

تېما

3

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   8.83%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  66
يازما سانى: 554
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 3031
تۆھپە : 2094
توردىكى ۋاقتى: 1828
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2012-9-14 09:44:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 6قەۋەتتىكى ھاكىمدە2012-09-14 08:23يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
 پەقەت ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى بولغاندىلا ئاندىن ئىلىم-پەننىڭ پەللىسىگە يەتكىلى بولىدۇ. ئۇنداقتا، ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى دېگەن نىمە؟ ئىلمى ئۆگىنىش پوزىتسىيىسى بولسا بىلىدىغاننى بىلىمەن دېيىش بىلمەيدىغاننى بىلمەيمەن دېيىش، بىلمەيدىغان نەرسىنى بىلىدىغان قىياپەتكە كىرىۋالماسلىق، مۇستەھكەم پۇىتا قەدەم بىلەن ئىلگىرلەش، ئاز-ئازدىن ئۆگىنىش ئارقىلىق ھەممە نەرسىنى ئايدىڭلاشتۇرۋىلىش دېمەكتۇر.----مەنغۇ ساھىپجامال مۇئەللىمنىڭ تېخخمۇ يۇقۇرى نەتىجىلەرنى قولغا كەلتۇرۇشىگە تىلەكداشمەن،لېكىن ئالدامچىلىق قىلماسلىغىنى،بولۇپمۇ ئۇز مىللىتىنى ئالدىماسلىغىنى ئومۇت قىلاتتىم،خانىم بىلىدىغان بىلەن بىلمەيدىغانلىغىنى تازا پەرق قىلىپ كېتەلمەيدۇ، لېكىن بۇ ماقالىدە بۇلار تىلغا ئېلىنماپتۇ،نيوتون ۋە ئېينىشتىيىنلار ئۇز نەزىريەلىرىنى تۇلۇق چۇشەنگەن ئەمەس،لېكىن خۇشامەت تۇسىنى ئالغان مۇشۇ خلدىكى نۇرغۇن ماقالە كىتاپلار يېزىلغان،بۇ ماقالىمۇ شۇنداق تۇس ئېلىپ قاپتۇ،ئىنسانىيەتنى بىر مەزگىل ئالدىغىلى بولىدۇ،لېكىن ئالدامچىلىقنىڭ ئۇمۇرى ئۇنداق ئۇزۇن بولالىشى تەس،توغلۇچ ئەپەندىمنىڭ نىمە ئۇچۇن ئىلمى پوزىتسىيەنى قوللانماي،گۇپپاڭچىلىق ئۇسۇلىنى قوللانغىنىغا ،ئىلمى پۇزىتسىيە قوللۇنۇشنى خالىمىغانلىغىنى چۇشىنگىلى بولمايدىكەن،  


نىيۇتۇن، ئېينىشتىيىنلارنى چىشلەپ تارتىپ نەتىجە چىقىرالماي، ئەمدى ئۇيغۇرلارغا ھۇجۇم قىلىپ باقاي دەپ، ئويلىغان ئوخشىمامسىز؟ سىزنى نىمەدەپ ئالدىدى، مىللىتىنى نىمە دەپ ئالدىدى ئىسپات بىلەن سۆزلەڭ، بولمىسا پىتنە تارقىتىپ، تۆھمەت قىلماي، يوقۇلۇڭ!!! بېرىپ نىيۇتۇننى تەتقىق قىلىۋېرىڭ... سىزنىڭ بۇ تۆھمىتىڭىزدە ئۆزىڭىزچە ئىلمىي پوزىتسىيىڭىز ئېشىپ-تېشىپ كېتىپتۇدە؟! 
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )