قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: be42late

دېھقان پەرزەنتىنىڭ كېيىنكى سەرگۈزەشتىلىرى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

كۇپپارلارغا ۋاي

10

تېما

0

دوست

8188

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   63.76%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8558
يازما سانى: 537
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1502
تۆھپە : 1464
توردىكى ۋاقتى: 242
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-12 23:10:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
ئىشلىرىڭىز ئۇڭۇشلۇق بولسۇن قېرىندىشىم.

16

تېما

0

دوست

7429

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   48.58%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  846
يازما سانى: 307
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1796
تۆھپە : 1057
توردىكى ۋاقتى: 209
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-13 12:14:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دۇنيانىڭ ھەر بۇلۇڭ-پۇچقىغىدا يۈرگەن قېرىنداشلارنىڭ قەلبىنى بىربىرىگە تۇتاشتۇرۇپ تۇرۇدىغان، ئاۋازىنى بىر - بىرىگە ئاڭلىتىپ تۇرۇدىغان ،مۇ شۇ ئىنتىرنىت دىگەنگە بەزىدە رەھمەت دىگۈسى كىلىدۇ _ئادەمنىڭ.
  تولىمۇ ئەھمىيەتلىك تېما بوپتۇ. ئىزدىنىش ئۈچۈن ئنىرگىيەگە ئھتىياجلىق بولىۋاتقان بالىلىرىمىزغا زور ئىلھام بولغۇسى.
 
قۇتلان تېلفۇنلىرى

13

تېما

2

دوست

3204

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   40.13%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10121
يازما سانى: 378
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 147
تۆھپە : 851
توردىكى ۋاقتى: 85
سائەت
ئاخىرقى: 2013-10-4
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-13 21:46:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىزلەرگە ئاللاھتىن مۇۋەپپىقىيەت تىلەيمەن!داۋاملىق يېزىڭ،ئىنشائاللاھ بىزگە ئىلھام بولىدۇ.

0

تېما

0

دوست

721

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   44.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9273
يازما سانى: 29
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 152
تۆھپە : 120
توردىكى ۋاقتى: 265
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-12
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-13 22:41:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
داۋامىنى ساقلايمىز .سەزگۈرەشتىلىرىڭىز  ياشلىرىمىزغا  تېىمۇ ئىلھام بولغۇسى.
بۇ ئامەت سەندە تۇرماس ،بۇ مەينەت مەندە.

21

تېما

0

دوست

7749

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   54.98%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  190
يازما سانى: 295
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 1737
تۆھپە : 1209
توردىكى ۋاقتى: 1370
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-14 01:12:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مانا شۇنداق قىلىپ 3-مەۋسۇم ئوقۇشى باشلاندى. مەن بۇ مەۋسۇم چوقۇم ئېلىشقا تىگىشلىك مەجبورى پەنلەرنى ئېلىپ تۇگىتىمەن دەپ بەل باغلىدىم.. شۇنداق قىلسام، ئومومى پەنلەردىن ئېلىنىغان ئۇنىۋېسال ئىمتىھانىغا بالدۇرراق تەييارلىق قىلالايتتم. شۇنداق قىلىپ مېنىڭ ۋە ئايالىمنىڭ ئوقۇشى تەڭ داۋام ئەتمەكتە ئىدى. بۇ مەۋسۈملۈك ئوقۇشمۇ ئاخىرلاشتى. بۇ ۋاقىتتا 11 پەننى ئوقۇپ بولغانىدىم. بۇنىڭ ئىچىدە 8 پەن مەجبورى پەنلەر يەنى كېلىپ ئۇنىۋېرسال ئىمتىھانى بېرىدىغان پەنلەر ئىدى.  

4-مەۋسۈمگە كەلگەندە يەنە پەقەت 2 پەنلا قالغانىدى. لېكىن مەن مالىيە پەنلىرى بويىچە ئىشلىتىلىدىغان ئالى ئىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى"Advanced econometric analysis" دىگەن پەننى قوشۇمچە قىلىپ ئالدىم. بۇ تەلەپ قىلىنمايدۇ ھەم بۇ پەننى ئالساممۇ نومۇر بېرىلمەيدۇ... مەقسىتىم مەكتەپ پۈتتۈرۈش ماقالەم ئۈچۈن ئاساس سېلىشىتىن ئىبارەت ئىدى. بۇ مەۋسۈم مەن ئۈچۈن ئەڭ مۇھىم ۋە ئەڭ جاپالىق بىر مەۋسۈم بولدى. مەن 3-ئايدا ئېلىنىغان ئۇنىۋېسال ئىمتىھانغا تەييارلىق قىلىشىم، دىتىرتاتسىيە ماقالام ئۈچۈن ئازراق ئاساس سېلىشىم ۋە ئاۋۇ 2 پەننى لاياقەتلىك تۈگىتىشىم كېرەك ئىدى. ئايالىممۇ شىنجاڭدا ئىلىپ بېرىلۋاتقان قوش تىللىق مائارىپ توغرىسىدا ماگىستىرلىق مەكتەپ پۈتتۈرۈش ماقالىسى ئۈچۈن ئىشلىمەكتە ئىدى.

3-ئايمۇ يېتىپ كەلدى. بىز مالىيە قىسمىدىن 5 پەندىن بۇ پەنلەر بولسا شىركەت مالىيسى، ئىسلام ئىقتىسادى، ئىسلام مالىيسى، ئىسلام بوغالتىرلىقى ۋە تەتقىقات مىتودولوگىيەسى؛ شەرىئەت قىسمىدىن بولسا 3 پەندىن، بۇلار ئۇسولىدىن فىق، مۇئامىلەت فىققىيسى ۋە ئىسلام توختامنامىسىدىن ئىمتىھان بېرەتتۇق. شۇنداق قىلىپ بۇنىڭغا سالاھىتى توشقان 20 دەك ئوقۇغۇچى بۇ ئىمتىھاننى بەردۇق. بۇنىڭ ئىچىدە ئاران 8 بالا ئۆتكەنىدى.. ھەتتا شەرىئەت ئوقۇغان بالىلارمۇ شەرىئەت قىسمىدىن ئۆتەلمىگەن ئىدى. بەزىلەر مالىيە قىسمىدىن ئۆتەلمىگەن بولسا، يەنە بەزىلەر شەرىئەت قىسمىدىن ئۆتەلمىگەن ئىدى. ھەتتا بەزىلەر 2 قىسىمدىنلا قالدۇرۇلغان ئىدى.  بىزنىڭ ئۇنىۋېرسىت دۇنيادىكى بىردىن بىر ئىسلام پۇل-مۇئامىلە  ئۇنىۋېرسىتى بولغاچقا، ئوقۇش سۈپىتىنى ياخشى توتۇش ئۈچۈن ، ئوقۇغۇچىلارغا تەلەپ خېلى يوقىرى ئىدى.  بىرقانچە  ساۋاقدىشىمنى دىتىرتاتسىيە ماقالىسدە كۆچۈرۈمكەشلىك قىلغان دەپ ئۇلارنى ئوقۇشتىن توختاتتى. لېكىن ئاللاھنىڭ ياردىمى بىلەن بۇ ئىمتىھاندىن لايەقەتلىك ئۆتۈپ، كېيىنكى باسقۇچقا يەنى دىتىرتاتسىيە ماقالىسى يېزىش باسقۇچىقا ئۆتتىم.


ئىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى بېرىۋاتقان ئوقۇتقۇچىم ئۆزى ئەنگىلىيەدە ماگىستىرلىق ۋە دوكتورلىقىنى ئەنگىلىيەدە تاماملىغان ۋە كېيىن ئاۋىستىرالىيەگە كېلىپ ئولتۇراقلاشقان ۋە شۇ يەرلەردە 40 نەچچە يىل ئوقۇتقۇچىلىق قىلغان تېگى بېنگاللىق ئوقۇتقۇچى ئىدى، ئۇنىڭ خەلىقئالىق ژورناللاردا 80 نەچچە پارچە ماقالە ئېلان قىلغان ئىدى. ھەتتا دۇنيادىكى 10 چوڭ ئىقتىساد ژورنالىرىدىمۇ نۇرغۇن ماقالىلىرى بار. بۇ ئوقۇتقۇچىنى مۇشۇ دەرسنى ئۆتۈپ بېرىش ئۈچۈن مەركىزى بانكىنىڭ يوقىرى مۇئاش بىلەن بۇ ئادەمنى تەكلىپ قىلغانىدى. مۇشۇ مەۋسۈمدە ئۇنىڭ 2 دەرسىنى ئالدىم. بىرسى ئادەتتىكى ئىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى ، يەنە بىرى بولسا ئالىي ئىىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى ئىدى.. گەرچە كېيىنكىسى مەن ئۈچۈن قوشۇمچە پەن بولسىمۇ، بىر كۈنمۇ دەرس تاشلىمىدىم. بۇ دەرسىنى تاماملاش ئۈچۈن چوقۇم 2 پارچە تەتقىقات ماقالىسى تاماملاش كېرەك ئىدى. مەندىن تەلەپ قىلمىسىمۇ لېكىن مەن 2 پارچە ماقالە يازىدىغانلىقىمنى بىلدۈردىم ھەم چارەكلىك ئىمتىھانىغا قاتنىشىدىغانلىقىمنى ئېيتتىم. ئادەتتىكى ئىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى دەرسىدىمۇ يەنە بىر پارچە ماقالە يېزىش زۆرۈر ئىدى. شۇنداق قىلىپ مەن بۇ ئىككى دەرسلىكتىن 3 پارچە ماقالىنى نەچچە ئاي ئىچىدە تاماملىدىم ۋە ئالىي ئىىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى دەرسىنىڭ چارەكلىك ئىمتىھانىغا قاتناشتىم..

مۇئەللىم ئەڭ ئاخرىدا« سىلەر بىلەمسىلەر؟ كىم ئەڭ زور پايدىغا ئېرىشتى ؟ كىم قىسقا ۋاقىت ئىچىدە ياخشى ئۈنۈم ياراتتى؟ بۇ بولسا- بۇرھان.. ئۇنىڭ روھىدىن ئۆگىنىشكە بولىدۇ.. مەن بۇنداق تىرىشچان ئوقۇغۇچىنى كۆرۈپ باقمىغان» بۇلار بۇ مۇئەللىمنىڭ ماڭا بەرگەن باھاسى ئىدى..  مەن شۇنداق قىلمىسام زادى بولمايتتى..  مەن ئاتا-ئانامنى ئويلىدىم، ئائىلەمنى ئويلىدىم، قىزىمنى ۋە دۇنياغا كېلىش ئالدىدا تۇرغان يەنە بىر پەرزەنىتنى ئويلىمىسام بولمايتتى.. ئەگەر ئوقۇش كېچىكىپ كەتسە، مېنىڭ ئۈچۈن ئىقتىسادى مەنبە ئۈزۈلۈپ قالاتتى،، ھەمدە ئاتا-ئانامنىڭ نەچچە مو يەرگە ئىشلەپ تاپقان پۇلى بىزنىڭ نەچچە ئايلىق تۇرمىشىمىزغا يەتمەيتتى... ئۇلار بېرەلىگەن تەغدىرمىمۇ لېكىن مەن قايسى يۈزۈم بىلەن ئۇلار يىمەي-ئىچمەي تاپقان پۇلنى خىجىل بولماي ئالىمەن ؟ مۇشۇلاردىن ئالغان ئىلھام، مېنىڭ بالدۇر دوكتورلۇق ئۇنۋانىنى ئېلىشىمغا تۈرتكە بولدى.

مۇئەللىم بىلىپ دەپتىكەن، 3 پارچە ماقالىنىڭ بىرى ئوكىسفورد ئۇنىۋېرىستى تەرپىدىن، بىرى قاتاردىكى يەنە بىرى مالايسىيادىكى ئىلمى تەتىقىقات يىغىنى تەرىپىدىن قوبۇل قىلىنغانىدى.. مېنىڭ ئەڭ سۆيۈندۈرگىنى ئوكىسفورد ئۇنىۋېسىتى تەرىپىدىن قوبۇل قىلىنغان ماقالە بولدى... بۇ مېنىڭ ئەمگىكىمنىڭ دۇنيادىكى ئالدىنقى قاتاردىكى مەكتەپلەردىن ئىتراب قىلىنىشى ئىدى.. مۇشۇ 4 مەۋسۈمدە 14 پەننى تۈگىتىپ، ئۇنىۋېرسال ئىمتىھاندىن لاياقەتلىك ئۆتۈپ، ھەمدە مەلۇم دەرىجىدە ئىلمى ماقالەم ئۈچۈن ئاساس سالدم....


يەنە قانداق ئىشلار يۈز بېرىدۇ ؟؟ قانداق خوشاللىقلار بار،،،؟؟ داۋامىغا نەزەر سېلىڭ..

21

تېما

0

دوست

7749

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   54.98%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  190
يازما سانى: 295
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 1737
تۆھپە : 1209
توردىكى ۋاقتى: 1370
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-14 01:28:39 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئۇقۇۋاتقان بۇ كەسىپ ئىسلام دۇنياسىدىلا ئەمەس، غەرب دۇنياسىدىمۇ قارشى ئېلىنغان ئىدى. بۇنىڭ مىسالى سۈپىتدە ئەنگىلىيەنىڭ دۇرھام ئۇنىۋېرسىتىدىمۇ مۇشۇ كەسىپ قوشۇمچە بار ئىدى. بۇ مەكتەپمۇ ھەر يىلدا بىر قېتىم ئىسلام پۇل مۇئامىلە يازلىق لاگىرى ئورۇنلاشتۇرۇپ تۇراتتى. مەن ئوقۇۋاتقان بۇ كەسپىمنى تېخمۇ چوڭقۇرلاشتۇرۇش ئۈچۈن مۇشۇ ئۇنىۋېرسىتنىڭ مۇشۇ پروگراممىسىغا ئىلتىماس قىلدىم، بۇ ھەقتىكى ماقالەمنى مۇنۇ ئۇلىنىشتىن ۋاقىپ بولغانسىلەر: 
./read.php?tid=2730

21

تېما

0

دوست

7749

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   54.98%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  190
يازما سانى: 295
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 1737
تۆھپە : 1209
توردىكى ۋاقتى: 1370
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-14 01:34:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۆزۈم ھەر ياقلاردا بولغىنىم بىلەن ئەس يادىم يەنىلا شۇ دىتىرتاتسىيەدە ئىدى.. ئامال بار مۇشۇ بىر يىل ئىچىدە تۈگىتىۋەتسەم بولاتتى،،، بىر يىل ئىچىدە تۈگىتىش ئۈچۈن زور تىرىشچانلىق كۆرسەتمىسەم بولمايتتى... شۇنداق قىلىپ قانداق مەسىلە ئۈستىدە ماقالە يېزىش ئۈچۈن ئىزدەندىم.. بىزنىڭ پاكولتىىت مۇدىرىنى ئىزدەپ كىردىم. ئۇ بوستون ئۇنىۋېرسىتىنى پۈتكۈزگەن مالىيە ئىلمى پىرافىسسورى ئىدى... ئۇ بەك تەلەپچان ۋە مەسئولىيەتچان بولغاچقا «ئۇنىۋېرسىتتىكى مىلتىق» دەپ نامى باردى،،،، ئۇنى بەك قاتتىق قول دىيىشەتتى.. كېيىن مەن ئۇنى يىتەكچى ئوقۇتقۇچى قىلىپ تاللىغىنىمدا،باشقىلار ماڭا «ساڭا ئامەت يار بولسۇن، ئۇنىڭ قولىدىن بىر يىلدا قېچىپ قۇتۇلالمايسەن» دېدى..... قېنى ئاللاھنىڭ ئورۇنلاشتۇرغىنى كۆرەرمەن........ 
ئۇ ماڭا مەن ساڭا بىر مەسىلىنى دەپ بەرسەم، ساڭا تەسكە چۈشىشى مۇمكىن، شۇڭا ئۆزەڭنىڭ كاللىسىدا بىرەر سان بارمۇ دېدى... مەن ئۇنىڭغا ناھايىتى بوش ئاۋاز بىلەن « پىرافىسسور، مەن مالىيە كېسەللىكى توغرىسىدا يېزىپ باقسام قانداق بولار؟ غەرپ ۋە شەرىئەت پايچەكلىرىدىن ئۈلگە ئېلىپ، قايسىنىڭ بەكرەك يۇقۇملانغانلىقىنى، قايسىنىڭ بەكرەك كۆپخىللاشتۇرۇپ مەبلەغ سېلىشنىڭ پايدىسىنى بېرىدىغانلىقنى ئېنىقلاپ چىقسام قانداق بولار؟»....... نىمە نىمە، مالىيە كىسەللىكى دەمسەن ؟؟ ياخشى، ياخشى پىكىر، مەن قولايمەن دېدى خوشاللىق بىلەن............ شۇنداق قىلىپ بۇ مەسىلە ئۈستىدە  دىتىرتاتسىيە لاھىيسى تەييارلاش ئۈچۈن كىرىشىپ كەتتىم.. 

21

تېما

0

دوست

7749

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   54.98%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  190
يازما سانى: 295
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 1737
تۆھپە : 1209
توردىكى ۋاقتى: 1370
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-14 10:52:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مانا بۇ 2011-يىلى 7-ئايلار مەزگىللەر ئىدى. ئايالىممۇ دۇنياغا كۆز ئېچىش ئادىدا تۇرغان پەرزەنتنىڭ دۇنياغا كۆز ئېچىشىدىن بۇرۇن ئۆزىنىڭ مەكتەپ پۈتتۈرۈش ماقالىسىنى تاماملاشنى قارار قىلغانىدى. كۈنلەر مانا مۇشۇنداق جىدديچىلىك !!! رامزانممۇ يېتىپ كەلدى.  مەن چوقۇم ئىلىمى ماقالە لاھىيسىنى مۇشۇ رامزاندا تاماملاشنى قارار قىلدىم. ئەتىتىگەندە مەكتەپكە كەتسەم، ئىپتىھاردىن بۇرۇن قايىتپ كېلەتتىم... ئىشقىلىپ مەن بىر لاھىيەگىلا تەييارلىق قىلماستىن، پۈتۈن دىتىرتاتسىيە ماقالسى ئۈچۈن تەييارلىق قىلىۋاتاتتىم..... باشقىلار پەقەت 10 بەتلىك لاھىيە تەييار قىلىش ئۈچۈن، 10 بەتلىك بىر نەرسە يېزىش ئۈچۈن تىرىشاتتى... لېكىن مەن بولسام ماقالىنىڭ 1-2-3 -بابىغا تەييارلىق قىلغان ئاساستا، 80 نەچچە بەتلىك لاھىيە تەييارلاپ، ئۇنى قىسقاتىپ 10 نەچچە بەت ئەتىراپىدا قىلىپ، لاھىيەنى تاپشۇرۋەتتىم. قالغان قىسمىمۇ مېنىڭ ماقالەم ئۈچۈن خېلى ۋاقىتتى تىجەپ قالاتتى.... بۇ ئامال مېنى نۇرغۇن ئىشنى 2 قېتىم قىلىشتىن توساپ قالدى،. ئادەتتە ماقالىنىڭ جېنى سىزنىڭ قوشقان تۆھپىڭىزدە يەنى سىز كەلتۈرۈپ چىقارغان يەكۈندە بولىدۇ...... 1-باپدا نىمە ئۈچۈن مۇشۇ دىتىرتاتسىيەنى يازماقچى بولغانلىقىڭىز،  يەتمەكچى بولغان نىشان ،  ئەھمىيىتى قاتارلىق مەزمونلار سۆزلىنىدۇ. 2-باپدا ئادەتتە بۇرۇن باشقىلارنىڭ ئەمگىكى قاراپ چىقىلىدۇ.. ئەگەر سىزنىڭ قىلماقچى بولغان ماقالىڭىز باشقىلار تەرىپىدىن قىلىنىپ بولغان بولسا، سىز ماقالىنى توختىتىسىز،، چۈنكى سىزنىڭ باشقىلار يېزپ بولغان ماقالىنى قايتا يازسىڭىز سىزنىڭ تۆھپىڭىز بولمايدۇ.... بۇنداق دىگەنلىك سىز دوكتورلۇق ئونۋانىغا ئېرىشەلمەيسىز...

مېنىڭ ماقالام شەرىئەت ۋە غەرپ پايچاكلىرىنى سېلىشتۇرۇش بولغانلىقى ئۈچۈن، 2-باپتا مەخسوس ئىسلام پايچەكلىرى ئۈستىدە توختالدىم. 3-باپتا بولسا مەن ئوتتۇرغا قويغان ماقالە سۇئاللىرىغا نەزىرىيە جاۋاپ بېرەلەمدۇ يوق، بۇ ھەقتە ئىزلەندىم. ئەگەر نەزىرىيە جاۋاپ بېرەلىسە، يەنە ماقالىنى توختاتماي ئامال يوق.. نەزىرىيە جاۋاب بېرەلەيدىغان نەرسىنى يەنە تەتقىق قىلىشنىڭ ئەھمىيىتى بولمايدۇ،، شۇڭا دوكتورلۇق ئۇنۋانىمۇ بېرىلمەيدۇ..... 4-بابىدا بولسا، بۇرۇن باشقىلارنىڭ ئەمگىكى قاراپ چىقىلىدۇ. يەنى بۇرۇندىن بار بولغان ئىلمى ئەمگىكى بىلەن سىز يازماقچى بولغان ماقالە ئوتتۇرىسىدىكى بوشلۇق قاراپ چىقىلىدۇ.. ئەگەر مۇشۇ بوشلۇق بولسا، مۇشۇ بوشلۇقنى تولدۇرۇش ئۈچۈن تەتقىقات داۋاملىشىدۇ... ئەگەر بوشلۇق بولمىسا تەتقىتقات توختىلىدۇ..... ئەگەر بىر بوشلۇقنى تولدۇرمىساق دوكتورلۇق ئۇنۋانى بېرىلمەيدۇ... مانا مۇشۇنداق بىر باپ يەنە بىر باپنى تەقەززا قىلىدۇ. 5-بابتا بولسا ئىشلەتمەكچى بولغان مىتودولوگىيە سۆزلىنىدۇ.. ئەگەر مىتودولوگىيە بەك كونا بولسىمۇ يەنە تەتقىقاتنىڭ ئەھمىيىتى بولمايدۇ.. چۈنكى كونا مىتودولوگىيەنى باشقىلار كۆپ ئىشلەتكەن بولىدۇ. شۇڭا كونا مىتودولوگىيەمۇ سىزنىڭ دوكتورلۇق ئۇنۋانى ئېلىشىڭىز ئۈچۈن توسقۇنلۇق قىلىدۇ.  ھېلقى ئالىي ئىىقتىساد سانلىق مەلۇمات ئانالىزى دەرسىگە كۆپتىن كۆپ رەھمەت..... بۇ پىرافىسسورۇم دۇنيادىكى ئەڭ ئىلغار ھەتتا مالىيە ئىلمىغا يېڭىدىن سىڭىپ كىرگەن مىتودولوگىيەلەردىن بىزگە تەلىم بەرگەن ئىدى. مانا مۇشۇنداق قىلىپ ئىشلىرىم ئوڭغا تارتتى........ بۇ 5 باپ ئۈچۈن 70-80% ئەتىراپىدا، لاھىيە تەييارلاش جەريانىدا ئاساس سېلىۋالدىم. 9-ئاي مەزگىلى بولغاندا پاكولتىتت دوكتورلۇق تەستىق رەھبەرلىكىگە لاھىيەمنى تاپشۇردۇم..... بۇلار قاراپ چىقىش ئارقىلىق لاھىيەمنىڭ قوبۇل بولغانلىقىنى ئېيتتى.... بۇ مەۋسۈمدە لاھىيە ئاقلاش يىغىنىنىڭ ئورۇنلاشتۇرمىغانلىقىنى، چۈنكى قاتناشماقچى بولغان ئوقۇغۇچى سانىنىڭ بەك ئازلىقىنى ئېيتتى... مۇشۇ لاھىيە بويىچە داۋاملاشتۇرسام بولىدىغانلىقىنى ئېيتتى. ھەمدە  لاھىيە ئاقلاشنى  كېلەركى مەۋسۈمگە كېچىكتۈردى....رامزاننىڭ بەركىتى بىلەن نۇرغۇن ئىشنى ئالدىغا سېلىۋىلدىم...

ئايالىممۇ قوش تىللىق مائارىپى ئۈستىدە ئېلىپ بېرىۋاتقان ماقالىسىنى تۈگىتىش ئۈچۈن تىرىشۋاتاتتى،، ئۇنداق بولمىغاندا ئوقۇشى بەك كىچىكىپ كېتەتتى.... مەن ئەمدى مىتودولوگىيەگە لازىمىلىق بولغان يۇمشاق دىتالنى ئىزدەشكە باشلىدىم. مۇشۇ يۇمشاق دىتالنى تاپالمىساق، ياكى بولمىسا ئىشلىتىشنى بىلمىسەك، ياكى چىققان نەتىجىنى قانداق ئانالىز قىلىشنى بىلمىسەك يەنىلا تەتقىقات تەتىقىقات بولمايتتى.. بۇنىڭ ئۈچۈن يۇمشاق دىتالنى تېپىش كېرەك، ئۇنى ئۆگىنىش كېرەك، يەنە كېلىپ چىققان سانلىق مەلۇماتىنى قانداق ئانالىز قىلىشنى بىلىش كېرەك... بۇنىڭ ئۈچۈن ئاز دىگەندە 1-2 ئاي ۋاقىت كېتەتتى......... ئىنجىنىرلىق ئىلمىدىن مالىيە ئېقىمىغا ئېقىپ كىرگىلى تېخى ئۇزۇن بولمىغان دولۇنسىمان تەتقىق قىلىش مىتودولوگىيەسى (Wavelet Analysis) مېنىڭ تەققىقات مەقسىتىمگە يېتىشتىكى ئەڭ ماس كەلگەن مىتودولوگىيە ئىدى....  بۇنداق بولغاندا مېنىڭ دوكتورلۇق ئېلىشىم ئاسانغا چۈشەتتى...... شۇڭا بۇ مىتودولوگىيە مۇرەككەپ بولسىمۇ ، مۇشۇ مىتودولوگىيە ئۈستىدە ئىزدەندىم.. تۈركىيەلىك بىر ئىقتقساد ئالىمى مۇ مىتودولوگىيەگە خېلى تۆھپە قوشقانىدى،،، ئۇنىڭ ئىسمى نۇرغۇن ماقالىلەردە نەقىل قىلىنغان ئىدى.... شۇنداق قىلىپ مۇشۇ تۈركىيىلىك ئالىمنىڭ كىتابىنى ئىزدەپ تاپتىم.... بۇ كىتاپ مېنىڭ مىتودولوگىيە قىسمىدا چوڭ ياردەمچى بولدى...


داۋامى بار...
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )