قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: maxal20

ئىككىگە ئىككىنى قوشسا بەش بولىدۇ(مەشئەل20)

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

145

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   48.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9706
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 41
تۆھپە : 20
توردىكى ۋاقتى: 11
سائەت
ئاخىرقى: 2013-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 11:06:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
راست  ،  شۇنداقكەن.  توۋۋا  قىززىق  ھە

baxkilardin hapa buluxtin bur

4

تېما

0

دوست

1743

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   74.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13417
يازما سانى: 61
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 431
تۆھپە : 237
توردىكى ۋاقتى: 134
سائەت
ئاخىرقى: 2013-2-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 11:07:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر ئوقۇتقۇچى بىر سىنىپتىكى توققۇز ئوقۇغۇچى بىلەن كىلىشىۋاپتۇ، ئوقۇتقۇچى قىزىل رەڭنى كۆرسۈتۈپ توققۇز ئوقۇغۇچىدىن ئايرىم-ئايرىم < بۇ قانداق رەڭ؟ > دەپ سورىسا، توققۇز ئوقۇغۇچى < قارا > دەپ جاۋاپ بېرىدىغان بولۇپ كېلىشىپتۇ. ئاندىن سىنىپتىن ئايرىم-ئايرىم بىردىن ئوقۇغۇچىنى چاقىرىپ، ئالدىن كېلىشىۋالغان توققۇز ئوقۇغۇچى بىلەن بىر رەت قىلىپ، ئۇنى رەتنىڭ ئاخىرىدا تۇرغۇزۇپتۇ. < قىزىل > رەڭنى كۆرسۈتۈپ < بۇ قانداق رەڭ؟ > دەپ، ئاۋال ھېلىقى توققۇز ئوقۇغۇچىدىن ئايرىم-ئايرىم سوراپتۇ، توققۇز ئوقۇغۇچى ئيرىم-ئايرىم < قارا،قارا، قارا، قارا، قارا........> دەپ جاۋاپ بېرىپتۇ. ئاخىرىدا يېڭى قۇشۇلغان ئوقۇغۇچىدىن سورىسا ئۇمۇ < قارا > دەپ تاۋاپ بېرىپتۇ. ئوخشاش ئۇسۇل بىلەن بىردىن-بىردىن سىنىپتىكى سىنىپتىكى قالغان ئوقۇغۇچىلارنىمۇ چاقىرىپ چىقىپ ھېلىقى توققۇز ئوقۇغۇچىنىڭ كەينىگە تۇرغۇزۇپ سورىسا ھەممىسى ئوخشاشلا < قارا > دەپ جاۋاپ بېرىپتۇ. مانا بۇ < ئىمتىھانغا تاقابىل تۇرۇش مائارىپىنىڭ مەھسۇلى >.
قۇتلان تېلفۇنلىرى

1

تېما

0

دوست

516

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   3.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11633
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 71
تۆھپە : 118
توردىكى ۋاقتى: 142
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 11:09:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
چۈشەنگەنلەرگە ئېسىل ئەسەركەن ماۋۇ .

0

تېما

0

دوست

2776

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   25.87%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13198
يازما سانى: 173
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 490
تۆھپە : 525
توردىكى ۋاقتى: 245
سائەت
ئاخىرقى: 2014-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 12:44:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قېرىنداشلار كاللا ئىشلىمىسە پۇت قولغا ئارام يوق دەپتىكەن كونىلار، ماۋۇ ئەسەرنى تەپسىلى ئوقۇپ ئۇنىڭ مەرگىزى ئىددىيسىنى تەھلىل قىلىپ بېقىڭلار، تەھلىل قىلالمىساڭلار جىم ئولتۇرڭلار، بۇ ئەسەردىكى مەكتەپ مۇدىرى نىمىنىڭ سىمئولى؟ ئوقۇتقۇچىچۇ؟ ھېلىقى زومىگەر ئۇچ ئوقۇغۇچىچۇ؟ ئىككىگە ئىككىنى قوشسا بەش دىگەن ئوقۇغۇچىلارچۇ؟ ئېغىزدا بەش دىگەن بىلەن دەپتىرگە توتنى يازغان ئوقۇغۇچىلارچۇ؟ كۆڭلىدە بولسىمۇ قارشىلىغنى ئىپادىلىگەن بىر نەچچە ئوقۇغۇچىچۇ؟  ھەي نادان قېرىنداشلار يەنە كۆپ ئىكەن تېخى. گەپلىرىم ئېغىر كەتكەن بولسا خاپا بولماڭلار ھە.

hayat zor, ama bende kolay sa

15

تېما

3

دوست

7205

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   44.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  63
يازما سانى: 296
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 1622
تۆھپە : 1115
توردىكى ۋاقتى: 1287
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 17:15:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
‏‏چۈشىنەلمىگەنلەر يەنە بىر قېتىم ئوقۇپ باقساڭلار. بۇ قانداقتۇر چاقچاق ھېكايە، ياكى ئوقۇتقۇچىلارنى خۇنىكلەشتۈرىدىغان ھېكايە ئەمەس. خاتا چۈشىنىپ قاپسىز.
ئالىم بولۇش ئاسان، ئادەم بولۇش تەس.

0

تېما

0

دوست

1940

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   94%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8398
يازما سانى: 127
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 291
تۆھپە : 386
توردىكى ۋاقتى: 90
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-16 17:35:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2+2= ؟    كۆزى كورلار كور ئەمەس، پەقەت ھەقىقەتنى كۆرەلمىگەنلەرلا  كور  !

1

تېما

4

دوست

2099

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   3.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10177
يازما سانى: 127
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 298
تۆھپە : 454
توردىكى ۋاقتى: 150
سائەت
ئاخىرقى: 2014-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-17 01:53:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھېلى كاللىسى ئاددىدىن ئىككىسى چىقىپ ئوقۇتقۇچىلارنى سۈكۈپ كەتمىسىلا بولدىغۇ

0

تېما

0

دوست

1629

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   62.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13303
يازما سانى: 75
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 90
تۆھپە : 456
توردىكى ۋاقتى: 179
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-17 06:16:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
 مانا ....بۇ...... ؟.........؟....مائارىپ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )