قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: jantik

گۈلەن لېكسىيىسىدىن قىسقىچە تەسىرات

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

Boyum  idi

0

تېما

0

دوست

813

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   62.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  12610
يازما سانى: 25
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 196
تۆھپە : 116
توردىكى ۋاقتى: 55
سائەت
ئاخىرقى: 2013-1-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-23 18:59:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
بۇ مەزمۇن 9قەۋەتتىكى das-qelakدە2013-01-21 21:57يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
بىرسى بارتى ...  مۇشۇ  گەۈلەن ئەپەندىنىڭ ئىشلىرىنى بىر يىلدىن بېرى قىلغان ئىشلىرىنى دەپ ،بەرسەم ئاڭلاپ بولۇپ "ئەخمەق ئادەمكەن نېمە قىلىدۇ ئارتۇق ئىشلارغا ئارلىشىپ "  دەيدۇ.......................  

مۇشۇنداق ئۇيغۇردىن100مىڭنى تۇتىۋېلىپ  كوچىغا ئاچىقىپ ئېتىۋەتسە قانداراق بۇلار..  

ئالمىدەك يۈرەكت

4

تېما

7

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   16.63%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9801
يازما سانى: 1323
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2259
تۆھپە : 3469
توردىكى ۋاقتى: 1124
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-23 19:56:36 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مېنىڭمۇ گۈلەن ئەپەندى لېكسىيىسىنى شۇنداق ئاڭلىغۇم بار. ئىدى ئەپسۇس، ئۈرۈمچىدە بولغان بولسا نىمە دىگە ياخشى بۇلاتتى-ھە!
قۇتلان تېلفۇنلىرى

3

تېما

0

دوست

1840

جۇغلانما

سۆزى چەكلەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10215
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 447
تۆھپە : 258
توردىكى ۋاقتى: 99
سائەت
ئاخىرقى: 2013-11-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 10:29:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
najlida
3. لېكسىيە مەزمۇنىدا "گۈلەن ئەپەندىنى ئۆز ئىچىگە ئالغان 200 نەچچە ئۇيغۇر (ئەر) قېرىنداش ئىچكىرگە بارغاندا، بۇلارنىڭ 150 نەچچىسىنىڭ تاماكا چېكىدىغانلىقىنى، بۇنىڭدىن، ئۇيغۇرلار ئىچىدىكى ئەرلەرنىڭ %70 نىڭ تاماكا چېكىدىغانلىقى..." دېگەندەك مەزمۇنلار سۆزلەندى. مېنىڭچە، بۇ بىر مىسالدىنلا ھەرگىزمۇ ئۇ ستاتىستىكىنى كەلتۈرۈپ چىقارغىلى بولمايدۇ. مەزكۇر لېكسىيە يەنە توردىمۇ بېرىلىشى مۈمكىن. شۇڭا، لېكسىيە مەزمۇنىنىڭ ئىلمىيلىكىگە ئالاھىدە دىققەت قىلىنسا.
===============================
   سىتاتىستىكا ئىلمىدە ئىھتىماللىق ۋە خاتالىق پەرقى دەيدىغان ئۇقۇملار بار .بىر مو يەردىكى يەردىكى بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلىدۇ .كېلىپ چىققان خاتالىق ''خاتالىق پەرقى كويفىنسىتى''ئارقىلىق تۈزىتىلىدۇ .لىكىن توغرىلىغىنى 100% گە يەتكۈزۈش ئۈچۈن بۇغداي باشىغىنىڭ بېشىدىن تۇتۇپ ساناش ئىلمىلىك ئەمەس بەلكى ئەخماقلىق .
   مەنمۇ نەخ مەيداندا ئاڭلىدىم لىكسىيەنى .مەلۇم زاماندا ،مەلۇم ئورۇندا ئاشۇنداق ھادىسەنىڭ كۆرىلىشى تامامەن مۈمكىن .
   شۇڭا لىكسىيەنىڭ بىر يەرلىرىدىن نۇخسان ئىزدىمەي ،ئېسىل مەزمۇنلىرىدىن بەھرلىنەيلى .

0

تېما

0

دوست

1773

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   77.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9944
يازما سانى: 61
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 300
تۆھپە : 346
توردىكى ۋاقتى: 418
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 11:21:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 34قەۋەتتىكى qutghurدە2013-01-24 10:29يوللىغان يازمىسىغا نەقىل : 
    
   سىتاتىستىكا ئىلمىدە ئىھتىماللىق ۋە خاتالىق پەرقى دەيدىغان ئۇقۇملار بار .بىر مو يەردىكى يەردىكى بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلىدۇ .كېلىپ چىققان خاتالىق ''خاتالىق پەرقى كويفىنسىتى''ئارقىلىق تۈزىتىلىدۇ .لىكىن توغرىلىغىنى 100% گە يەتكۈزۈش ئۈچۈن بۇغداي باشىغىنىڭ بېشىدىن تۇتۇپ ساناش ئىلمىلىك ئەمەس بەلكى ئەخماقلىق .
   مەنمۇ نەخ مەيداندا ئاڭلىدىم لىكسىيەنى .مەلۇم زاماندا ،مەلۇم ئورۇندا ئاشۇنداق ھادىسەنىڭ كۆرىلىشى تامامەن مۈمكىن .
.......  

ھەقىقەتەن، بىر مو يەردىكى بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلىدۇ، ئەمما، بىر مىليون مو يەردىكى  بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلمايدۇ .
مەسىلەن، سىزنىڭ ئىككى ئوغلىڭىز بار بولسۇن ، ئۇنداقتا، سىزنىڭ ئائىلىدىكى جەمئىي 4 نوپۇسنىڭ 3 ئى ئەر بولغان بولىدۇ، دېمەك، ئائىلىڭىزدىكى 75% نوپۇس ئەر، بۇنىڭدىن سىلەرنىڭ مەلىدىكىلەرنىڭ(يۇرتتىكىلەرنىڭ، شەھەردىكىلەرنىڭ...) %75 تى ئەر دېگىلى بولمايدۇ.
ستاتىستىكا قىلىنىدىغان كۆلەم چوڭايغانسېرى ئەۋرىشكىمۇ مۇناسىپ چوڭىيىشى كېرەك.

256

تېما

24

دوست

6 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  251
يازما سانى: 2926
نادىر تېمىسى: 7
مۇنبەر پۇلى: 14432
تۆھپە : 10406
توردىكى ۋاقتى: 3634
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2

پىداكار ئەزا ئىنكاس چولپىنى

يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 11:32:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نۇرخاننى تونۇشتۇرۇشنى لېكىسيە بىلەن مۇناسىۋەتسىز دىگىلى بولمايدۇ ، خۇددى دەرەخنى ياخشى كۆرۇپ يېلتىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز دىسەك بولمىغاندەك ، مەيلى لېكسيە بولسۇن ياكى نۇرخاننىڭ ئىش پائاليەتلىرى بولسۇن ھەممىسى مائارىپ ئۇچۇن بېسىلغان قەدەملەر ،بۇنى ئايرىش ئەخمەقلىق ،
ئۇيغۇرلاردا تاماك چىكىش ھەقىقەتەن ئېغىر ، پەرزەتلەرنى ئەكەلمىسۇن ، دىمەيلى ، بۇنداق يوشۇرۇپ ئۆزىنى ئەۋلىيا كۆرسىتىدىغان دەۋىر ئاستا ئاستا كۆز ئالدىمىزدىن غايىپ بولۇدۇ ، پەرزەنىتلىرىمىز ئەنە شۇنداق ئىلىمىكى كۇچلۇك بولغان سورۇنلاردا ھەق گەپنىڭ نىمىلىكىنى ، نىمنىڭ پايدىلىق نىمنىڭ زىيانلىق ئىكەنلكىنى ئەلبەتتە بىلسۇن ،

3

تېما

0

دوست

1840

جۇغلانما

سۆزى چەكلەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10215
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 447
تۆھپە : 258
توردىكى ۋاقتى: 99
سائەت
ئاخىرقى: 2013-11-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 11:41:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 35قەۋەتتىكى najlidaدە2013-01-24 11:21يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

ھەقىقەتەن، بىر مو يەردىكى بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلىدۇ، ئەمما، بىر مىليون مو يەردىكى  بۇغداينىڭ تۈپ سانىنى ۋە مەسۇلاتىنى ئېنىقلاش ئۈچۈن بىر كۇۋادىرات مىتىر ياكى ئون كۇۋادىرات سانتېمىتىر يەردىكى بۇغداي تۈپ سانى ۋە مەسۇلات مىقدارى ئارقىلىق ھىساپلاپ چىقىشقا يول قويىلمايدۇ .
مەسىلەن، سىزنىڭ ئىككى ئوغلىڭىز بار بولسۇن ، ئۇنداقتا، سىزنىڭ ئائىلىدىكى جەمئىي 4 نوپۇسنىڭ 3 ئى ئەر بولغان بولىدۇ، دېمەك، ئائىلىڭىزدىكى 75% نوپۇس ئەر، بۇنىڭدىن سىلەرنىڭ مەلىدىكىلەرنىڭ(يۇرتتىكىلەرنىڭ، شەھەردىكىلەرنىڭ...) %75 تى ئەر دېگىلى بولمايدۇ.
ستاتىستىكا قىلىنىدىغان كۆلەم چوڭايغانسېرى ئەۋرىشكىمۇ مۇناسىپ چوڭىيىشى كېرەك.  

سۆز ئويۇنى قىلىپ ئاۋارە قىلىشمايلى قېرىندىشىم .پىكىرىمنىڭ ئاخىرىدىكى مۇنۇ ''مەنمۇ نەخ مەيداندا ئاڭلىدىم لىكسىيەنى .مەلۇم زاماندا ،مەلۇم ئورۇندا ئاشۇنداق ھادىسەنىڭ كۆرىلىشى تامامەن مۈمكىن .'' دىگەن جۇملىنى نەزىرىڭىزدىن ساقىت قىلىپسىز .گۈلەن ئەپەندىمۇ مەلۇم ۋاقىت ،مەلۇم ئورۇندىكى ھادىسىنى مىسال ئالدى .پۇتكۇل ئۇيغۇر خەلقىدىكى ھادىسە دىمىدى .

3

تېما

0

دوست

1234

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   23.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9339
يازما سانى: 56
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 218
تۆھپە : 230
توردىكى ۋاقتى: 73
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 12:21:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 10قەۋەتتىكى nigaranدە2013-01-21 21:58يوللىغان يازمىسىغا نەقىل  :
مېنىڭمۇ قاتناشقۇم بارئىدى .
ئەپسۇس...

مەنمۇ قاتناشقان لىكسىيەگە . بەك نوچى بولدى. مەن پۈتۈن جەرياننى ئۈنگە ئېلىۋالدىم . ئەگەر گۈلەن ئەپەندى قوشۇلسا تورغا يوللايمەن . قوشۇلمىسا ئۆزۈم ئاڭلايمەن .

0

تېما

0

دوست

1773

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   77.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9944
يازما سانى: 61
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 300
تۆھپە : 346
توردىكى ۋاقتى: 418
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-24 12:48:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن ئالىي مەكتەپتىكى چېغىمدا مەلۇم بىر فورمۇلانى مەلۇم بىر شەكىلدە قوللىنىشقا بولمايدىغانلىقىدىن گۈمانلىنىپ، قارشى پىكرىمنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ئۇستازلار ۋە ساۋاقداشلار بىلەن يېرىم يىل ئەتراپىدا مۇنازىرىدە بولغان، نەتىجىدە، نېمە ئۈچۈن بۇ فورمۇلانى مەلۇم بىر شەكىلدە قوللىنىشقا بولمايدىغانلىقىنى ئەڭ مۇكەممەل دەرىجىدە چۈشۈنۈش بىلەن بىرگە، شۇنىڭغا يانداش نۇرغۇن بىلىملەرگە ئىگە بولغان.
بۇ مەزمۇن 36قەۋەتتىكى tohoturدە2013-01-24 11:32يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
نۇرخاننى تونۇشتۇرۇشنى لېكىسيە بىلەن مۇناسىۋەتسىز دىگىلى بولمايدۇ ، خۇددى دەرەخنى ياخشى كۆرۇپ يېلتىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز دىسەك بولمىغاندەك ، مەيلى لېكسيە بولسۇن ياكى نۇرخاننىڭ ئىش پائاليەتلىرى بولسۇن ھەممىسى مائارىپ ئۇچۇن بېسىلغان قەدەملەر ،بۇنى ئايرىش ئەخمەقلىق ،
ئۇيغۇرلاردا تاماك چىكىش ھەقىقەتەن ئېغىر ، پەرزەتلەرنى ئەكەلمىسۇن ، دىمەيلى ، بۇنداق يوشۇرۇپ ئۆزىنى ئەۋلىيا كۆرسىتىدىغان دەۋىر ئاستا ئاستا كۆز ئالدىمىزدىن غايىپ بولۇدۇ ، پەرزەنىتلىرىمىز ئەنە شۇنداق ئىلىمىكى كۇچلۇك بولغان سورۇنلاردا ھەق گەپنىڭ نىمىلىكىنى ، نىمنىڭ پايدىلىق نىمنىڭ زىيانلىق ئىكەنلكىنى ئەلبەتتە بىلسۇن ،  


دىنمۇ يېڭى چۈشەنچە ۋە قاراشلارغا ئىگە بولدۇم. رەھمەت.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )