قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bilimhumar

بىلىمخۇمار،يەھۇدىلارنى3مىڭ يىل ساقلاپ قالغان ئامىللار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

13

تېما

0

دوست

3796

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   59.87%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1161
يازما سانى: 151
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 858
تۆھپە : 593
توردىكى ۋاقتى: 228
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-7 19:54:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
مەنمۇ ئۇيغۇرنىڭ ئۆزىنى ساقلاپ تەرەققىي قىلشىنىڭ يوللىرىنى ساناپ باقاي.
1.ئېتقادنى مۇستەھكەملەش كېرەك.موشۇ ئالدىنقى شەرتكە چۇشمىگەن ئالىم پەقەت شەيتان لەئىندۇر.
2.ئانا تىل مائارىپىدىن ۋاز كەچمەسلىك كېرەك.ئۇيغۇر بالىسى خەنزۇ تىلىدا قىلغان تەپەككۇر پەقەتلا سياقىي تەپەككۇركى ئەقلىي تەپەككۇر ئەمەس.
3.بايلارنى قوللاش،ئۇلار ئارقىلىق مىللەتنىڭ ياشلىرىغا خىزمەت پۇرسىتى ھازىرلاپ بېرىش،ئۇلارنىڭ بىكارچىلىق ۋە نامراتلىقتىن چۇشكۇنلۇك مەھكۇملۇك يولىنى تاللىشىنىڭ ئالدىن ئېلىش كېرەك.
4.دىن ۋە پەن جەھەتتىكى ھەقىقىي زىيالىيلارنى قوغداش كېرەك.
تۇغۇڭنى تۇغۇلغان يەرگە قادا.

3

تېما

0

دوست

2783

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5969
يازما سانى: 107
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 637
تۆھپە : 432
توردىكى ۋاقتى: 468
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-7 22:43:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالدى بىلەن تېما ئىگىسىنىڭ ئەجرىگە رەھمەت ئېيتىمەن . تېما ئىگىسى تىرىشچان ، سەمىمى ، كەمتەر  تەسىر بېرىدىكەن. ئۆزىنىڭ بىر خاتالىغىغا تۆۋەنچىلىك بىلەن چۈشەنچە بەردى. مەن سىزگە ئاللاھ تائالادىن مەغپىرەت تىلەيمەن. يەنە بىر خاتالىغىڭىزنى كۆرسىتىپ قويسام تۈزىتىۋېلىشىڭىزنى ئۈمىت قىلىمەن. ئۇ بولسىمۇ ، «مۇھەممەد پەيغەمبەر » دىگەن سۆزنىڭ ئورنىغا مۇھەممەد ئەلەيھىسسالام دەپ ئاتىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن. باشقا جەھەتلەردە سىزگە رەھمەت ئېيتىمەن.
قۇتلان تېلفۇنلىرى

باشقىلار گېپىنى

4

تېما

0

دوست

1899

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   89.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8963
يازما سانى: 54
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 381
تۆھپە : 311
توردىكى ۋاقتى: 695
سائەت
ئاخىرقى: 2013-10-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-7 23:26:57 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۈگۈن بىلىمخۇمارنىڭ مەزكۇر تېمىسىنى ئوقۇپ بىر مەسىلە كاللامدا ئېنىق بولدى. ئۇ بولسىمۇ «ئۇيغۇردا زىيالىينىڭ كەم ئەمەسلىكى، ئەمما يېتەكلەش رولىنى جارى قىلدۇرىدىغان شاراھىتنىڭ كەملىكى» بولدى.
        شاراھىتنىڭ ھازىرلىنىشىدىكى ئالدىنقى شەرتنى يەھۇدىلارنىڭ كەچىشىدىن ئىزدەش مەنتىقىغە ئۇيغۇنمۇ؟ ئەگەر شۇنداق قىلىش مەنتىقىلىق بولسا يەنىلا مائارىپ دەپ توۋىلاش زۆرۈر بولىدىكەن، بۇنى بىلىمخۇمارمۇ تەكىتلەپتۇ «باشقا يول يوق» دەپ. ئەمما، مائارىپ دەپ توۋىلىغان ئېغىزلار «توۋاقلاندى» ياكى «توۋاقلىنىدۇ» دېگەندىن ئىبارەت مودا ئېيتىملار زىيالىيدىن باشقا ئادەملەرنىڭ ئاغزىدىن ئاسانلىقچە چىقمايدۇ (مەن بىر ئادەمنىڭ كەچمىشىم ئاساس قىلىنغان بولغاچقا، بەلكىم بۇ دېگىنىم ئاساسسىزدۇر،  ) ، ئەگەر مەنمۇ ئۆزۈمنى زىلالىي ھېسابلىسام، ئەشۇ مودا ئېيتىملارنى سۆزلەشنى داۋام قىلىشقا مەجبۇر بولىدىكەنمەن. بۇنىڭ سەۋەبى پەقەت بىرلا بولىدىكەن، ئۇ بولسىمۇ «ئاۋامدىن ئايرىلىپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىپ، غورۇرنى ئىپادىلەش» ئۇچۇن.  مۇشۇنداق ئەھۋال ئاستىدا مىللەتنىڭ ساقلىنىپ قېلىشى ھەققىدە بىر نېمە دېيىشتە چوقۇم يەھۇدىلارنىڭ كەچمىش - تەجرىبىلىرىدىن نەزەرىيىۋى ئاساس ئىزدەش مەنتىقىلىقمۇ؟ ئەگەر مەنتىقىلىق بولسا، ئەشۇ مودا ئېيتىملاردىن ئۇيغۇرنىڭ كەلگۈسىنى دەھشەتلىك قىسمەتلەر كۈتۈۋالىدىغانلىقىنى كۆرۈۋېلىش تەس ئەمەس. گەرچە دەھشەتلىك قىسمەتلەر يەھۇدىلارنىڭ ساقلىنىپ قېلىشىدا تۈرتكىلىك رول ئوينىغان بولسىمۇ، ئەمما ئۇيغۇرنىڭ ساقلىنىپ قېلىشىدايەھۇدىينىڭ قىسمىتىدەك قىسمەتنىڭ ئاكتىپ رول ئوينىشىنى يەنىلا مەنتىقىلىق دېيىشكە ئىشەنچىم يوق.  بۇنداق قىسمەتنى تەسەۋۋۇر قىلىش تەسەۋۋۇر قىلىش بىلەنلا چەكلەنسە، مېنىڭچە بۇ قىسمەتلەرنى رازىلىىق بىلەن كۈتۈۋېلىشتىن باشقا نەرسە بولمايدۇ. ئۇيغۇر ساقلىنىپ قېلىشى ئۈچۈن چوقۇم ئېزىلىشى، قوغلاندى بولۇشى كېرەكمۇ؟ ئەگەر كېرەك بولسا، بىز يەنە نېمە ئۈچۈن ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىمىزدا باراۋەرلىك تەلەپ قلىمىز؟ باراۋەرلىك تەلەپ قىلىشنىڭ ئۆزى (ماقالىدە تىلغا ئېلىنغان «باراۋەر مۇئامىلە ئاسسىمىلياتسىيە بولۇپ كېتىشنى كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ» دېگەن قاراشنى ئىپادىلەيدىغان بايانلارغا ئاساسلانغاندا) ئەجىبا ئاسسىمىلياتسىيەنى رازىلىق بىلەن قوبۇل قىلىمىز دېگەنلىك بولماسمۇ؟ ئۇيغۇر ساقلىنىپ قالماقچىمۇ ياكى ئاسسىمىلياتسىيە بولماقچىمۇ؟ بۇ سوئالغا بېرىدىغان جاۋابنى ئوقۇرمەنلەر ھەر خىل مەيداندا تۇرۇپ بىلىمخۇمارنىڭ يازمىسىدىن تاپقان بولۇشى مۇمكىن.
24#
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

0

تېما

0

دوست

433

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   66.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10027
يازما سانى: 14
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 89
تۆھپە : 74
توردىكى ۋاقتى: 177
سائەت
ئاخىرقى: 2013-10-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-8 00:44:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىلىمخۇمار ئاكىمىزنىڭ يازمىرىلىرىنىڭ ئاممىباپ تىلدا ئەمىلى مىساللاردىن نەقىل ئىلىپ چۈشىنىشلىك قايىل قىلارلىق يىزىشى ئىژتىمائى پەن  ئىجادىيەتچىلىرىنى خىجىل قىلىۋاتقاندۇ دەپ ئويلايمەن،تىخىمۇ كۆپ يازمىلىرىڭىزغا تەشنامىز!

14

تېما

0

دوست

2419

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   13.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  5441
يازما سانى: 70
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 588
تۆھپە : 336
توردىكى ۋاقتى: 97
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-8 01:44:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىلىمخۇمارنىڭ ئىزدىنىشلىرىگە رەھمەت. بىلىمخۇمارغا ۋە باشقا ئېنگىلىزچە بىلىدىغان قېرىنداشلارغا بىر تەكلىپ: يەھۇدىيلارنىڭ «تەۋرات»تىن كېيىنكى موھىم دەستۇرى بولغان «كاببالا»نى ۋە «تالمۇد»نى ئوقۇپ، ئۇنىڭدا يەنە قانداق پايدىلىنىشقا ئويلۇنۇپ كۆرۈشكە تېگىشلىك تەرەپلەر بارلىقىنى خۇلاسىلەپ، ۋەتەنداشلارغا تونۇشتۇرسىكەن دەيمەن.

NOTHING IS IMPOSSIBLE

22

تېما

0

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9312
يازما سانى: 426
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 1526
توردىكى ۋاقتى: 594
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-8 02:02:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن تالمۇد دىگەن كىتابنى كىتابخانىدا  كۆرگەن ، بىر ئوقۇپ باقاي ،زادى نىمە گەپ باركىن، سەگەك ئوقۇپ ،ئەگەر بىزگە  ئەسقاتقىدەك مەزمۇن  بولسا  قىسقىچە تونۇشتۇرۇشقا تىرىشىمەن، بىر ھەپتە ئىچىدە مۇشۇ  تېما ئاخىرىغا  كىتاب ئوقۇش تەسىراتىمنى ئىنكاس شەكلىدە يوللاشقا تېرىشىمەن.
مەن ئۇ كىتاپتا   ئەمەلىي قوللانغىلى  بولىدىغان قانداق كونكىرىت ،ئەمەلىي،رىئال تەجرىبە- ئۇسۇل-چارىلىرى  بار بىر قاراپ باقاي،

مەقسەت ئۇلارنى دوراش ،ياكى ئۇلاردىن ئۆگۈنۈش ئەمەس، ئۆزىمىز ئۈستىدە ئىزدىنىش.

0

تېما

0

دوست

238

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   79.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13867
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 18
تۆھپە : 70
توردىكى ۋاقتى: 103
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-8 04:01:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تېما ئىگىسىنى تەبى پەن ساھەسىدە شەرەپ قۇچقان ئىپتىخارىمىز ئە.س تەك ھېس قىلىۋاتىمەن...يازمىنىڭ پۇرىقىدىن.   99 %  بىزلەر  يېتەكلەشكە مۇھتاج
ھەرقانداق ئىشقا كاللىدىن مۇۋاپىق ئورۇن بېرىش كېرەك
29#
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

.مىللەتنىڭ كەلگۈ

17

تېما

8

دوست

7390

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   47.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11308
يازما سانى: 544
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1416
تۆھپە : 1296
توردىكى ۋاقتى: 295
سائەت
ئاخىرقى: 2013-9-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-9 00:31:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 26قەۋەتتىكى togrulbekدە2013-02-08 02:02يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
مەن تالمۇد دىگەن كىتابنى كىتابخانىدا  كۆرگەن ، بىر ئوقۇپ باقاي ،زادى نىمە گەپ باركىن، سەگەك ئوقۇپ ،ئەگەر بىزگە  ئەسقاتقىدەك مەزمۇن  بولسا  قىسقىچە تونۇشتۇرۇشقا تىرىشىمەن، بىر ھەپتە ئىچىدە مۇشۇ  تېما ئاخىرىغا  كىتاب ئوقۇش تەسىراتىمنى ئىنكاس شەكلىدە يوللاشقا تېرىشىمەن.
مەن ئۇ كىتاپتا   ئەمەلىي قوللانغىلى  بولىدىغان قانداق كونكىرىت ،ئەمەلىي،رىئال تەجرىبە- ئۇسۇل-چارىلىرى  بار بىر قاراپ باقاي،

مەقسەت ئۇلارنى دوراش ،ياكى ئۇلاردىن ئۆگۈنۈش ئەمەس، ئۆزىمىز ئۈستىدە ئىزدىنىش.  

ئايرىم تىما قىلىپ يوللاڭ!تەكلىپىم
ھوقۇق بىرىلمەيدۇ ،يۇلۇپ ئىلىنىدۇ. -(كۆك ھىلال)
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )