قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bilimhumar

بىلىمخۇمار،يەھۇدىلارنى3مىڭ يىل ساقلاپ قالغان ئامىللار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

5

دوست

6519

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   30.38%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2586
يازما سانى: 307
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1546
تۆھپە : 947
توردىكى ۋاقتى: 255
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-9 23:54:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
راس ،بىرسى باشقا بىر تېمىدا -بۇ تېمىنى كورگەن ئادەم قېتىم سانىنىڭ ئازلىغىدىن ئوكۇنگەنلىكىنى يېزىپتىكەن ، مېنىڭ ھېس قىلىشىمچە ، مەندەك بەزىدە بىپەرۋاراق ( مەلۇم نەرسىلەرگە شۇنداق ، چۈنكى مۇتلەقلىق ۋە مۇكەممەللىك ئاللا غا خاس ) بولۇپ قالىدىغان تورداشلىرىمىز ئاز ئەمەس. كوپلىگەن تورداشلار كىرىپلا  يېڭى نامى چىققان ياكى يېڭى ئىنكاسلىق تېمىلارنى چېكىدۇ ، مەن ئادەتتە ياخشى تېمىلارنى ئوزەمنىڭ ئۇچرىتىشىمغا قاراپ كورىمەن ، ئاندىن يېڭى ئىنكاسلىق تېمىلارنى كورىمەن ، ئاندىن قالسا جەۋھەرلەردىكى توردا بىز ئۇچۇن كويىنىدىغان تورداشلارنىڭ كورمىگەن تېمىلىرىنى ياكى ئىنكاسنىڭ داۋامىنى كورىمەن ، بۇ تېما يېڭى ئىنكاسلىق تېما قاتارىدا بولغان بولسا بەلكىم كوپلىگەن تورداشلىرىمىزغا مەنپەئەت بەرگەن بولاتتى  . شۇنداق قىلغىلى بولارمۇ ، دىمىسىمۇ كورۇش قېتىم سانى نورمال ئەمەسكەن ....

7

تېما

0

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

سۆزى چەكلەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6545
يازما سانى: 829
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 3691
تۆھپە : 2461
توردىكى ۋاقتى: 557
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-10 16:23:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
      مەن بۇ تىمىنى كورۇپ ناھايىتىمۇ  چوڭقۇر بىر ئىلمى ھەقىقەتنى  بىلىۋالدىم . كوڭلۇم خېلى تەسكىن تېپىپ ، ئىزتىراپ لىرىم  پەسكۇيغا چۇشتى . ئىلاھىم ئىشلىرمىز دىگەنلىردەك   بولغاي .  
قۇتلان تېلفۇنلىرى

2

تېما

5

دوست

6519

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   30.38%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2586
يازما سانى: 307
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1546
تۆھپە : 947
توردىكى ۋاقتى: 255
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-10 22:12:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 37قەۋەتتىكى anawetenدە2013-02-10 21:53يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :

بىلىمىۇمار --ئامېرىكا ئالەم قاتناش ئىدارىسدە خىزمەت قىلىۋاتقان ئەركىن سىدىق ئەپەندىم بولىدۇ  
تەپسىلى تەرجىمھالىنى توردىن ئىزدىسىڭىز تاپالايسىز .بەيدۇ تورىدىن ئىسمىنى ئۆلچەملىك ھالدا كىرگۈزسىڭىز سەلكىن تورى بىلەن ئۆتكۈزگەن سۆھبىتى بار ،
تېمىللىرىنى ئانچە مۇنچە كۆرمەي تەپسىلى كۆرۈڭ .  


ۋاي ئاللا ، ئەركىن سىدىق ئاكا ............... باغداشتا يەنە مۇنداق سويۇملۇك كىشىلىرىمىزمۇ بار دەڭلا  ، پەقەتلا ئويلىمىغان ئىش ،ئەدەپسىزلىك بوپتۇ بىلىمخۇمار دەپتىمەن تېخى ...
رەھمەت سىزگە ئانا ۋەتەن !

ئەسسالامۇ ئەلەيكوم ئەركىن سىدىق ئاكا ، تەبى پەن مۇتەخەسسىسى ،  ئالىمى بولىشىڭىزغا قارىماي ،قەلىمىڭىزمۇ شۇنداق تېتىملىق ۋە يېنىك ئىكەن ، ئاللا سىزنى سالامەت قىلسۇن !

NOTHING IS IMPOSSIBLE

22

تېما

0

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9312
يازما سانى: 426
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 1526
توردىكى ۋاقتى: 594
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-11 01:26:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئامېرىكا يەھۇدىيلىرىنىڭ ئەقىل-پاراسىتى چېكىنىۋاتامدۇ؟

ئاپتورى: يۈ شىيۈ (تەرجىمىدە:نەپرەت)

يەھۇدىيلارنىڭ يېڭى قۇرۇقلۇقتا مۇۋەپپىقىيەت قازىنىشىدىكى ھەقىقىي ئامىل ئۇلارنىڭ ئامېرىكىنىڭ «يۇقىرى قاتلام قۇرۇلۇشى» نى بوي سۇندۇرغانلىقىدا ئىدى.

http://news.okyan.com/news/thinking/2013/0207/690.html

47

تېما

0

دوست

3436

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   47.87%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  14570
يازما سانى: 285
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 157
تۆھپە : 980
توردىكى ۋاقتى: 145
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-11 01:36:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇتىمىنى تەستىقلىماپتۇ شۇڭا ئىنكاس شەكىلدە يوللۇدۇم
 ھۇنلارنىڭ باش كۆتۈرۇشى
مەركىزى ئاسىيا خەلىقلىرىنىڭ ئاساسلىق يىراق ئەجداتلىرى ھىساپلانغان ئاندرونوپ-ئارىيانلار بايقال يەنسەي بالقاش يەكسارىت سېلىنگا تارىم ۋادىلىرىدا ياشاپ جىلغا يايلاق بوستان مەدەنىيەتلىرىنى يارىتىپ ئات ۋە برونزا بىلەن قۇراللىنىپ ساۋاتسىز چەۋەندازلارنىڭ يېزىقسىز تارىخ كىتابىنى روياپقا چىقارغانىدى ئەزەلدىن قۇياشنى ئككى دەپ قارىمىغان بۇئىنسان تۇركۇملىرى ئاستدىكى چەكسىز زېمىنگە تۇيۇنغان ئۈچقۇر ۋاقىتقا ھىرىسمەنلىكنى مودېل قىلغان ماكان زامان قارىشى بىلەن چاپچىىپ تۇرغان بىر توپ تۇلپاردەك كىشنەپ يېڭى ھاياتلىق ماكانلىرىغا قاراپ پەرۋاز قىلىپ بىر قانچە مىڭ يىل ئچىدە غەرىپ ۋە جەنۇپ يۆنىلىشنى بويلاپ ئاسىيا-ياۋۇرپا مىللەتلىرىنىڭ ئۇلۇغ كۈچۇش تارىخىنىڭ ئاساسي ئېقىمى ۋە بىر قانچە بىر قانچە ئۆركىشىنى شەكىللەندۈردى

تارىخ بۇخەلقلەرگە نېسىپ قىلغان تەبىئەت ئۈچۈن مەۋجۇت بولسىمۇ لېكىن ئىنسانىيەت ئۈچۇن تېخى ئاشكارە بولمىغان زېمىن سەھنىسىنى ئېچىش ناتۇنۇش خەلقلەر ئارىسىغا سودا ئالاقە رىشتىلىرىنى تارتىش ئنسانىيەت مەدەنىيىتىنى بىرپۈتۈن راۋان قانالغا كىرگۈزۈشتىن ئىبارەت تارىخى ۋەزىپىنى ھەم ئوقياچى بەدەۋىلەر ھەم كارۋانچى مەرىپەتچىلەر ئوبرازىدا ئۇرۇندىدى

قەدىمكى ئنسان تۈركۈملىرىنىڭ بېكىنمە دەرۋازىلىرىنى قاققان بىر قېلىپتىكى مەدەنىيەت تۇزۇلمىسىنى مۇقەددەس بىلگەن ھالدا جاھاندىن بىخەۋەر ياشاۋاتقان خەلىقلەر ھاياتىغاتەكرار داۋالغۇش ئېلىپ كەلگەن چەكسىز ۋادىلاردا كەلكۈن بۇلۇپ ئاققان بۇخەلىقلەرنىڭ ھەرخىل ئىقلىملارداقالدۇرۇپ كەتكەن قىممەتلىك ئارخېلوگىيەلىك ئىسپاتنامىلىرىنى ھېساپقا ئالمىغاندا ئۇلار بارلىق ئىمپىرىيىلەر يېزىقلىرىدا يىرتقۇچ ھايۋان ۋەياكى ياۋايى بەدەۋىيلەر ئىبارىلىرى بىلەن ھاقارەتلەنگەنلىكىنى كۈرىمىز بۇخىل قەدىمكى ئىرىقى ئۆچمەنلىك ھەتتا 2-3مىڭ يىلدىن بىرى ھازىرقى زامان مەدەنىيەتلىك مىللەتىلرى تارىخ دەرىسلىكلىرىگىچە داۋاملىشىپ كەلدى بۇھاقارەتچى مۇئەللىپلەربىلەن مۇدەررىسلەر ئەگەر ئۇخەلىقلەرنىڭ تارىخى ئىسىتخىيە بىلەن ئېلىپ بارغان ئىشلىرىنى ئۆزمىللەت تارىخى بىلەن پۈتۈن كىشىلىك تارىخىدىن چىقىرىپ تاشلىۋېتىشكە ئۇرۇنغىنىدا ئۇنىڭ ئاقىۋىتىدىن نېمىلەرگە ئېرىشىپ نېمىلەردىن مەھرۇم بۇلىدىغانلىقىنى ۋايىغا يەتكۇزۇپ ئويلاپ كۈرۇشمىدى ئەگەر ئويلاپ كۈرۈشكەن بولسا يەكۈن باشقىچە بۇلاتتى

مانا مۇشۇ ئاسىيانىڭ بىپايان يايلاقلىرىدىكى كۆچمەن قەبىلىلەرنىڭ قايناق بۇلاق چەشمىسىدە مىلادىيدىن
ئەسىر مۇقەددەم باش كۈتۈرۈپ مىسلىسىز شاۋقۇنلۇق تارىخ سەھىپىسىنى ئاچقان خەلق ھۇنلاردىن ئىبارەت. ئۆزئەۋلاتلىرى تىلغا ئېلىشقا ئەيمىنىدىغان بۇئاجايىپ ھۇن قەبىلىلەر ئىتىپاقى مىلادىدىن ئىلگىركى ئۈچ ئەسىرمىلادىدىن كېيىنكى بەش ئەسىر ئىچىدە كونا قوروتارىخىغا ئۇچۇق ئىزنا ۋەئەبەدىلىك يۇشۇرۇن تەسىر قالدۇرۇپ ھەرقايسى مىللەتلەرگە سىڭىپ كەتتى  

ھۇنلار تارىخى ھەقىقىدىكى ئەڭ قەدىمكى يازما مەنبەلەر ئىچىدە جۇڭگۇ يلنامىلىرى نۇپۇزلۇقتۇر بۇلارنىڭ بەزىلىرى مەسىلەن ئەپسانىۋى <نەسىرنامە>

(尚书)دەك ئەسەرلەدە رىۋايەتلەر ئاساسىدايېزىلسىمۇ سىماچىيەننىڭ <تارىخى خاتىرلەر>ناملىق كىتابىدىن باشلاپ بىرقەدەر ئەمەلىي يېزىلغان.

سىماچىيەننىڭ ئۈچۇرلىرىغا قارىغانداھۇنلارنىڭ ئاتا بوۋىلىرى خەنزۇلارنىڭ ئەپسانىۋى ئەجدداتلىرى يەن-خۇاڭ دەۋىردىلا مەۋجۇت بولغان خۇا--شىيا قەبىلىلىرى دەۋىردەئۈلار چۇنۋىيلەر(淳维)دەپ.ئەپسانىۋى پادىشاھلار ياۋ--شۇن زامانىدا خۇاڭدى (سېرىق ئىمپىرتۇر)دەۋىرىدە شۇن جۇ(荤粥)دەپ ئاتالغان سېرىق پادىشاھ ئۇلار بىلەن جەڭ قىلغان تۇنجى قۇلدارلىق دۆلىتى يىن(شاڭ)خانىقى (مىلادىىدىن  ئىلگىركى11-16) ئەسىرلەر دەۋىرىدەئۈلار رەسمى يىرتقۇچ بەلىگىلىك خەت بىلەن شۇجۇ(獯粥)لار لار دەپ يېزىلغان جەنۇبى خېبىيدىن دۇڭتۇڭخۇ كۆلىگچە شەندۇڭ يېرىم ئارىلىدىن گاۋجىن (شىئەنگىچە)بۇلغان چەكلىك زېمىندىكى دەسلەپكى جۇڭگۇ قۇلدارلىق سەلتەنىتى بولغان شاڭلارنىڭ ئۇرۇش قىلغانلىقىغا قارىغاندا ھۇنلار ھازىرقى شەنشى.سەنشى .خېبىىي ئەتىراپلىرىغا غەرىبى ۋەشەرىقى جۇسۇلالىسى زامانىدا ئۇلار شىيەنيۈن(猃狁)لەر دىيىلگەن پەقەت جەنگۇ (ئۇرۇشقاق دۆلەتلەر )ۋە چىن سۇلالىسىدىن كىيىن ئېنىقكى تۇمان تەڭىرىقۇت ھۇن قەبىلىلەر ئىتىپاقى قۇرغاندىن كېيىن ئۇلار شۇڭنۇ(匈奴)يېزىلدىغان بولدى

شۇنى تىلغا ئېلىش ھاجەتكى چۇنچيۇ-جەنگۇ دەۋىرلىرىدە ھۇنلاربىلەن شەرق جۈ پادىشاھلىقلىرىنىڭ مۇناسىۋىتىدىكى مۇرەككەپلىك قۇلدارلىق سىنىپى مۇناسىۋەتلىرى ۋەقەبىلىلەر مۇناسىۋەتلىرىنىڭ تارىخى تامغىسى بىلەن خارەكتىرلەنگەن. بۇچاغداچۇنچيۇ-جەنگۇ دۆلەتلىرى شىمالى دىلار غەرىبى كۇيلارنىڭ زىمىنىنى قولغا كەلتۈرۇش جەڭلەرئارقىلق قۇل ئەسكەرلەرنى كېڭەيتىش ئۈچۇن بۇمۇناسىۋەتنى جىددىلەشتۇۋەتكەندىن تاشقىرى يەنە ئۆزئارا ئۇرۇشلاردا ئۆزرەىقىبلىرىدىن  غالىپ كىلىش ئۈچۇن پات-پات كۇي-دىلار ۋە ھۇن قەبىلىرىدىن پايدىلىنپ ئۇلارنى باشلاپ كىلىپ ئۆز دۇشمەنلىرى ئۇستىگە سالاتتى بۇخۇددى رىم ئىمپىريىسىدىكىلەرنىڭ <<بەدەۋى>>مىللەتلەردىن پايدىلىنش ئۇسۇلىغا ئۇخشاپ كەتكەن ئىدى بۇنىڭدىن باشقا كۇي-دىلار ۋو ھۇنلارمۇ چۇنچيۇ-جەنگۇ دۆلەتلىرىنىڭ تەسىرىدە ئۆزئىچىدىكى تەبىقىلىق پارچىلىنىشلار تەسىرىدە بارغانسىرى سىنىپى جەمئىيەتكە قاراپ يۇزلەنگەنىدى ئۇلار باشقا زىمىن جۇمىلدىن چۇنچيۇ-جەنگۇ دۆلەتلىرىگە توغىردىن توغىرا ياكى باشقا ئىتىپاقچىلىرى بىلەن باستۇرۇپ كىرىپ بۇلاڭ تالاڭ غەنىيىمەتلىرىگە ئىگە بۇلۇشقا قىزىقاتتى ئەلۋەتتە ،بۇكۆچمەن قەبىلىلەردىكى ئادەت بۇلۇپ بڭنىڭدىن باشقا تىنىچ مال ئالماشتۇرۇش مۇناسىۋىتىمۇ خېلى كەڭ ساقلانغان جۇيۇۋاڭنىڭ لىشن تېغىدا ئۆلتۇرلىشى پايتەختىنىڭ لوياڭغا يۆتكىلىشى جالىۋاڭنىڭ ئاتلىق قۇشۇن تۇزۇش ۋو غۇز كىيىملىرىنى كىيىش تەشەببۇسى قاتارلىقلار بىلەن چۇنچيۇ پادىشاھلىرىنىڭ شۇكۇي جىكۇي خۇجى شياۋرۇڭزى قاتارلىق كۇي-دى قەبىلىلىرىگە بولغان مۇناسىۋىتى بۇنىڭ بىر قانچە ئىپادىسى بولغان نەزمىنامە دە بۇھادىسىلەرنىڭ قىسمەن ئىپادىلىرى ساقلانغان 

مانا بولار سىماچىيەننىڭ مۆلچەرلىشچە مىڭ يىللار ئارتۇق ۋاقىتنى ئۆزئىچىگە ئالغان ئۇزاق دەۋىرنى ھۇن قەبىلىلىرى تارىخىنىڭ بىرىنچى دەۋرنى تەشكىل قىلدۇ بۇ دەۋر ھۇنلارنىڭ ئىپتىدائىي ئۇرۇقداشلىق قەبىلە ۋو ئىپتىدائىي قەبىلىلەر بىرلەشمىسى سۈپىتىدە ئۇيۇشۇش دەۋرى ئىدى 

مىلادىدىن ئىلگىرىكى 209-يىلى (چىن شىخواڭ ئۆلۇپ ئورنىغا ئوغلى خۇكى چىققان يىلى) باتۇر تەڭىرىقۇت مودۇنخان تەخىتكە چىقىپ تۇنجى يايلاق قۇلدارلىق خاندانلىغىنى شەكىللەندۇرگەندىن تاكى بۇخانىلق يىمىرلىشى ئۇنىڭ بىر قىسمى تەدىرىجى ئىچكى جۇڭگۇغا ۋە بىر قىسمى ياۋۇرپاغا يۆتكىلىشكىچە ئارلىق ھۇن تارىخنىڭ 2-دەۋىرنى تەشكىل قىلدۇ

ھۇنلارنىڭ ئوتتۇرا تۈزلەڭلىككە ئۆتۇپ كەتكەن قىسىمى مىلادىيدىن كېيىنكى 2-ئەسىردىن باشلاپ تاكى سۈي-تاڭ سۇلالىسى زامانلىرغىچە سېرىق دەريا ۋادىسىدا بىر قاتا فېىئۇدالىلق دۆلەتلەرنى شەكىللەندۇردى غەرىبكە سۇرۇلگەن ھۇنلار 5-ئەسىردە ئاتتىىلا(406-453)قاتارلىقلار يېتەكچىلىكىدە ئالان ئاۋار قاتارلىق مەركىزى ئاسىيا كۆچمەن قەبىلىلىرى بىلەن بىرلىكتە ھۇنگىرىيە (ھازىرقى ۋىنگىرىيە)دە ئولتۇراقلىشىپ رىم ئىمپىريىسىگە تەھدىت سېلىپ ئۇلپان ئېلىپ تۇردى ۋە ئاخىرى رىم ئىمپىرىيىسىنى ھالاك قىلىش جېڭىدە مۇھىم رول ئۇينىدى بۇھۇن ئىمپىېريىسى پارچىلانغاندىن كېيىنىكى ھۇن تارىخقا ئائىت ھادىسلەر بۇلۇپ گرچە مەركىزى ئاسىيا قەدىمكى خەلىقلىرى تارىختىن ھالقىغان ھادىسىلەربولسمۇ ئەمما ئۇنىڭغا ئالاقىدارباشقا بىر تىمدىن ئىبارەت 

داۋامى بار

مەنبە. قەدىمكى مەركىزى ئاسىيا ناملىق كىتاپتىن ئېلىندى

 

2

تېما

5

دوست

6519

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   30.38%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2586
يازما سانى: 307
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1546
تۆھپە : 947
توردىكى ۋاقتى: 255
سائەت
ئاخىرقى: 2013-5-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-11 01:38:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ مەزمۇن 39قەۋەتتىكى togrulbekدە2013-02-11 01:26يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
ئامېرىكا يەھۇدىيلىرىنىڭ ئەقىل-پاراسىتى چېكىنىۋاتامدۇ؟

ئاپتورى: يۈ شىيۈ (تەرجىمىدە:نەپرەت)

يەھۇدىيلارنىڭ يېڭى قۇرۇقلۇقتا مۇۋەپپىقىيەت قازىنىشىدىكى ھەقىقىي ئامىل ئۇلارنىڭ ئامېرىكىنىڭ «يۇقىرى قاتلام قۇرۇلۇشى» نى بوي سۇندۇرغانلىقىدا ئىدى.
.......  


دىمەك سۇ كىرمەيدىغان كاما يوقكەن ، خەۋەردار قىلغانلىغىڭىزغا رەھمەت ، زادى بەك ماختالغان نەرسىدە گۇمان بار ،يەنە كېلىپ بۇلار ئاللانىڭ ئىككى دۇنيالىق لەنىتىگە قالغان مىللەتتۇر ، لېكىن بۇلاردىكى ئۈگىنىدىغان ياخشى تەرەپلەرنى چوقۇم ئۈگۈنۈش كېرەك ....

0

تېما

2

دوست

1494

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   49.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8350
يازما سانى: 86
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 202
تۆھپە : 321
توردىكى ۋاقتى: 165
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 14:56:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇيغۇردا  .  زىيالى. خېلى. كوپ  .  لىكىن.  بىلىم-خۇمار. ئاكىمىزدەك.ئىلىمغا.ھورمەت.قىلىدىغان.ئۇگەنگەن . ئىلىمنى .خەلىقى بىلەن ،ئورتاقلىشىش.يۇلدا.مھنەتسىز  . تەرتۇكىۋاتقانلار  ساناقلق.   جانباختى.  ۋۇجۇدىنى . قۇرۇق.شوھرەت. كىسىلى. چىرمىۋاغانلارمۇ  . ھېلىھەم  . مەۋجۇت.   .....ياشاپكەت. بىلىم -خۇمار. ئاكا. ..ئاللاھ...ئومرىڭىزنى...ئۇزۇن قىلسۇن...يۇركۇڭىزنىڭ ..سوققىننى،  مۇشۇيەردە.  تىڭشاپ.تۇرۇپتىمىز. ...... ...ئەلنىڭ.تارازىسى. ئادىل ......باققا.ئۇمۇت بىلەن تەرتوككەن باغۋەن. ھەرەگىز....ئۇمۇتسىز    قالمايدۇ....زىيالى  بىلەن خەلىقنىڭ  .مۇناسىۋىتىنى.  گۇل بىلەن. گۇل باققۇچىغا. ئوخشاتساق.  ...گۇلمۇ ، گۇلباققۇچىغا..بېقىپ...ئېچلىتۇ....  .

0

تېما

2

دوست

1494

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   49.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8350
يازما سانى: 86
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 202
تۆھپە : 321
توردىكى ۋاقتى: 165
سائەت
ئاخىرقى: 2013-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-14 15:03:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەرىجىسى :

   
UID نۇمۇرى : 13394
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 220
شۆھرەت: 1154 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1167 سوم
تۆھپە: 693 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 706 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 124(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2013-01-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2013-02-13  خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ         

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 22قەۋەتتىكى nikuدە2013-02-07 23:26يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
     
       بۈگۈن بىلىمخۇمارنىڭ مەزكۇر تېمىسىنى ئوقۇپ بىر مەسىلە كاللامدا ئېنىق بولدى. ئۇ بولسىمۇ «ئۇيغۇردا زىيالىينىڭ كەم ئەمەسلىكى، ئەمما يېتەكلەش رولىنى جارى قىلدۇرىدىغان شاراھىتنىڭ كەملىكى» بولدى.
        شاراھىتنىڭ ھازىرلىنىشىدىكى ئالدىنقى شەرتنى يەھۇدىلارنىڭ كەچىشىدىن ئىزدەش مەنتىقىغە ئۇيغۇنمۇ؟ ئەگەر شۇنداق قىلىش مەنتىقىلىق بولسا يەنىلا مائارىپ دەپ توۋىلاش زۆرۈر بولىدىكەن، بۇنى بىلىمخۇمارمۇ تەكىتلەپتۇ «باشقا يول يوق» دەپ. ئەمما، مائارىپ دەپ توۋىلىغان ئېغىزلار «توۋاقلاندى» ياكى «توۋاقلىنىدۇ» دېگەندىن ئىبارەت مودا ئېيتىملار زىيالىيدىن باشقا ئادەملەرنىڭ ئاغزىدىن ئاسانلىقچە چىقمايدۇ (مەن بىر ئادەمنىڭ كەچمىشىم ئاساس قىلىنغان بولغاچقا، بەلكىم بۇ دېگىنىم ئاساسسىزدۇر،  ) ، ئەگەر مەنمۇ ئۆزۈمنى زىلالىي ھېسابلىسام، ئەشۇ مودا ئېيتىملارنى سۆزلەشنى داۋام قىلىشقا مەجبۇر بولىدىكەنمەن. بۇنىڭ سەۋەبى پەقەت بىرلا بولىدىكەن، ئۇ بولسىمۇ «ئاۋامدىن ئايرىلىپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىپ، غورۇرنى ئىپادىلەش» ئۇچۇن.  مۇشۇنداق ئەھۋال ئاستىدا مىللەتنىڭ ساقلىنىپ قېلىشى ھەققىدە بىر نېمە دېيىشتە چوقۇم يەھۇدىلارنىڭ كەچمىش - تەجرىبىلىرىدىن نەزەرىيىۋى ئاساس ئىزدەش مەنتىقىلىقمۇ؟ ئەگەر مەنتىقىلىق بولسا، ئەشۇ مودا ئېيتىملاردىن ئۇيغۇرنىڭ كەلگۈسىنى دەھشەتلىك قىسمەتلەر كۈتۈۋالىدىغانلىقىنى كۆرۈۋېلىش تەس ئەمەس. گەرچە دەھشەتلىك قىسمەتلەر يەھۇدىلارنىڭ ساقلىنىپ قېلىشىدا تۈرتكىلىك رول ئوينىغان بولسىمۇ، ئەمما ئۇيغۇرنىڭ ساقلىنىپ قېلىشىدايەھۇدىينىڭ قىسمىتىدەك قىسمەتنىڭ ئاكتىپ رول ئوينىشىنى يەنىلا مەنتىقىلىق دېيىشكە ئىشەنچىم يوق.  بۇنداق قىسمەتنى تەسەۋۋۇر قىلىش تەسەۋۋۇر قىلىش بىلەنلا چەكلەنسە، مېنىڭچە بۇ قىسمەتلەرنى رازىلىىق بىلەن كۈتۈۋېلىشتىن باشقا نەرسە بولمايدۇ. ئۇيغۇر ساقلىنىپ قېلىشى ئۈچۈن چوقۇم ئېزىلىشى، قوغلاندى بولۇشى كېرەكمۇ؟ ئەگەر كېرەك بولسا، بىز يەنە نېمە ئۈچۈن ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىمىزدا باراۋەرلىك تەلەپ قلىمىز؟ باراۋەرلىك تەلەپ قىلىشنىڭ ئۆزى (ماقالىدە تىلغا ئېلىنغان «باراۋەر مۇئامىلە ئاسسىمىلياتسىيە بولۇپ كېتىشنى كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ» دېگەن قاراشنى ئىپادىلەيدىغان بايانلارغا ئاساسلانغاندا) ئەجىبا ئاسسىمىلياتسىيەنى رازىلىق بىلەن قوبۇل قىلىمىز دېگەنلىك بولماسمۇ؟ ئۇيغۇر ساقلىنىپ قالماقچىمۇ ياكى ئاسسىمىلياتسىيە بولماقچىمۇ؟ بۇ سوئالغا بېرىدىغان جاۋابنى ئوقۇرمەنلەر ھەر خىل مەيداندا تۇرۇپ بىلىمخۇمارنىڭ يازمىسىدىن تاپقان بولۇشى مۇمكىن.
         
              

بىر مىللەتنىڭ ساقلىنىپ قېلىنىشىدا ئېزىلىش ھەرگىزمۇ ئاساسلىق ئامىل ئەمەس ،بەلكى ئېتقاد،مىللەتتىكى بىلىم ۋە ئەقىلدىن ئىبارەت. ئەگەر مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان كىشىلەر مىللەتنىڭ ئومۇمىي گەۋدىسى بولالىسا مىللەت مۇتلەق ئامان قالاليدۇ .مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان مىللەت زولۇم ۋە ئېزىلىشكە دۇچار بولسا ئىرادىسى كۈچىيدۇ ....

1

تېما

0

دوست

5410

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  3054
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1129
تۆھپە : 897
توردىكى ۋاقتى: 350
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-18 07:41:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر مىللەتنىڭ ساقلىنىپ قېلىنىشىدا ئېزىلىش ھەرگىزمۇ ئاساسلىق ئامىل ئەمەس ،بەلكى ئېتقاد،مىللەتتىكى بىلىم ۋە ئەقىلدىن ئىبارەت. ئەگەر مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان كىشىلەر مىللەتنىڭ ئومۇمىي گەۋدىسى بولالىسا مىللەت مۇتلەق ئامان قالاليدۇ .مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان مىللەت زولۇم ۋە ئېزىلىشكە دۇچار بولسا ئىرادىسى كۈچىيدۇ ....

__ بۇ دىگەنلىرىڭىز خېلى توغرىدەك قىلىدۇ. مۈمكىن بولسا، سەل تەپسىلىىرەك توختالغان بولسىڭىز:  مىللەتنىڭ ئېتىقادى دەپ نىمىنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟ مىللەتنىڭ بىلىمى دەپ نىمىنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟  مىللەتنىڭ ئەقلى دەپ نىمىنى كۆزدە تۇتتىڭىز؟

1

تېما

0

دوست

5410

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  3054
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1129
تۆھپە : 897
توردىكى ۋاقتى: 350
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-2-18 07:47:42 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىر مىللەتنىڭ ساقلىنىپ قېلىنىشىدا ئېزىلىش ھەرگىزمۇ ئاساسلىق ئامىل ئەمەس ،بەلكى ئېتقاد،مىللەتتىكى بىلىم ۋە ئەقىلدىن ئىبارەت. ئەگەر مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان كىشىلەر مىللەتنىڭ ئومۇمىي گەۋدىسى بولالىسا مىللەت مۇتلەق ئامان قالاليدۇ .مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلىغان مىللەت زولۇم ۋە ئېزىلىشكە دۇچار بولسا ئىرادىسى كۈچىيدۇ ....

___ ئېتقاد،  بىلىم ۋە ئەقىلدىن ئىبارەت مۇشۇ ئۈچ شەرتنى ھازىرلاشتا نىمىنىڭ كاپالىتى بولۇشى كېرەك ياكى نىمىگە تايىنىش كېرەك؟ بىزدە بۇلار يوقمۇ (سوئالىم سەل غەلىتىمۇ قانداق : بۇلار بولمىسا، بىز پاك-پاكىز تۈگەشكەن بولار ئىدۇق!)، ياكى يېتەرلىك ئەمەسمۇ؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )