- تىزىملاتقان
- 2012-12-7
- ئاخىرقى قېتىم
- 2013-6-4
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 1660
- نادىر
- 0
- يازما
- 144
ئۆسۈش
66%
|
بۇ مەزمۇن 18قەۋەتتىكى iparayدە2013-02-07 19:08يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
يۈسۈپ -زىلەيخا فىلىمى توغرىسىدا تەۋراتتىكى مەزمۇنلار بىلەن كىنودا زور پەرق بار،مەن ئەينى ۋاقىتتا مۇشۇ كنو پايدىلانغان بەلكىم قۇرئان قىسسىلىرى مۇمكىن دەپ ئىزدەنگەن لېكىن قۇرئان قىسىلىرىدىمۇ يۈسۈپ بىلەن زىلەيخانىڭ مۇھەببىتى توغرىلىق بىرەر مەلۇمات تاپالمىدىم، ياقۇپ ئەلەيھسالامنى يەھۇدىي دەپ ئالغاندىن كۆرە بەنى ئىسرائىل دەپ ئاتىغىنىمىز ياخشىراق ،ئىسرائىلىيە ئىككىگە بۆلۈنگەندىن كېيىن ئىسرائىلىيە ۋە يەھۇدىيەگە بۆلۈنۈپ كېتىدۇ ،ياقۇپ ئەلەيھسالامنىڭ ئون ئىككى ئوغلى يەنى يەھۇديىلارنىڭ ئون ئىككى قەبىلىسىدىن پەقەت ئىككى قەبىلە ساقلىنىپ قېلىپ قالغانلىرى تارىختىن غايىپ بولىدۇ ،بۇ غايىپ بولغانلار بىز مەزگىل «سامارىيە»لىكلەر نامى بىلەن ئاتالغان ،يەھۇدىيلار يەنى يەھۇدىيەلىكلەر ئۇلارنى كۆزگە ئىلمايدۇ ،چۈنكى ئۇلار يەھۇدي ئەمەسلەر بىلەن توي قىلىدۇ، ئېرۇسالمىدا ئەمەس سامارىيەدە ئىبادەت قىلىدۇ ...
مېنىڭ نەزىرىدە يەھۇدىيلارنى 3000 مىل يىل ساقلاپ قالغان نەرسە تەۋرات ،تەۋراتتا مىللەت ساپلىقىنى ساقلاپ قېلىش،دۆلەت تەۋەلىكىگە بولغان تونۇش، يەھۇدىيلارنىڭ ئۆز مىللىتىگە بولغان چەكسىز پەخىرلىنىش تۇيغۇسىغا ئاساس بولىدىغان ئىدىيەلەر
بىرىچنى مىللەت ساپلىقىنى قوغداش تەشۋىقى تەۋراتتىكى مۇسا ئەلەيسالامنىڭ بەنى ئىسرائىللارنىڭ مېدىئان قىزلىرى بىلەن باردى كەلدى قىلىشىنى قەتئىي چەكلىشى ھەتتا قىزلارنىڭ ئۆلتۈرۈشكە بۇيرۇق چۈشىرىشى ، ئىسھاق ئەلەيھسالامنىڭ ئىلىك ئوغلى ئىساۋنىڭ قانانلىق بەنى ئىسرائىل قەۋمى بولمىغان قىزلار بىلەن توي قىلغانلىقى سەۋەپلىك خاپا بولىشى ،ھەر قايسى پەيغەمبەرلەرنىڭ توي قىلىشتا باشقا مىللەت ئەمەس ئۆز مىللەت قەۋمىدىن جۈپ تاللىشىنىڭ كۆپ قېتىم سۆزلىنىشى ،سۇلايمان ئەلەيھسالامنىڭ خاتالىقى قاتارىدا باشقا قەۋىم قىزلىرىنى ئالغانلىقىنى قاتارلىق نۇرغۇن بايانلار بار ،قارشى تەرەپ يەھۋەنى بىر خۇدانى ئېتىراپ قىلغان ھالەتتە بولسىمۇ يەنىلا ئوخشاش ...دېمەك بۇ مىللەتنىڭ ساپلىقىنى ساقلاپ قېلىشتىكى ،نەچچە مىڭ يىل جەريانىدا بىر خۇدالىق دىنىغا ئېتىقاد قىلغانلارنى دىنىي قېرىنىدىشىىمىزكەن دەپ ئاسسلىماتسيە بولۇش يولىغا مېڭىپ قالمىغانلىقىتىكى ئىدىيەۋى يېتەكچى .....
ئىككىنچى زېمىن مەسىلىسى تەۋراتتا تەڭرى ئىسرائىلىيە زېمىنى بەنى ئىسرائىللارغا ھەدىيە قىلغان زېمىن ،باشقا ھەرقانداق مىللەت بۇ يەردىكى تاجاۋۇزچىلار دېيىلىدۇ ،قىزىقارلىق يېرى ھەر قېتىم زېمىن قولدى چىقىپ كەتكەندە يەھۇدىي پەيلاسۇپلىرى ئۆزىنى تەڭرى ئەۋەتكەن شەخس دېگەندەك ناملار بىلەن يەنە يەھۇدي خەلقىگە بۇنىڭ تەڭرىنىڭ جازاسى ئىكەنلىكىنى سەۋەبى ئۇلارنىڭ تەڭرى كۆرسەتكەن يولدا ماڭمىغانلىقى دەپ چۈشەنچە بېرىدۇ ،نەتىجىدە خەلقنىڭ ئېتىقادى تېخىمۇ چىڭىيىدۇ ..ئۇلار ئىسرائىلىيە ،ئېرۇسالىمنى تەڭرى ئەھدە قىلىپ ئۇلارغا بۆلۈپ بەرگەن زېمىن ئىكەنلىكىگە شەكسىر ئىشىنىدۇ ،دېمەك دىنىي ئەقىدە بىلەن زېمىن مەسىلىسى چەمبەرچەس باغلىنىپ كەتكەن ،ئېرۇسالىمغا بولغان تەلپۈنۈش دىننىڭ مۇھىم بىر تارماق قىسىمى ،يەھۇدىيلادا ئۇلۇغلىنىدىغان زېمىن بىلەن مىللەت ياشىغۇچىلىرنىڭ جۇغراپىيلىك ئورنى ئايرىلىپ تۇرىدىغان ئۆز يۇرتى خەۋپتە قالسا باشقا زېمىن ئۈچۈن كاللا قاتۇرىدىغان مەسىلە مەۋجۇت ئەمەس...
ئۈچىنىچىسى ئۇلارنىڭ داڭلىق شەخس( پەيلاسوپ ،جەڭچى باتۇرلىرى ) ۋە پادىشاھلىىرىغا بولغان چەكىسز ھۆرمىتى،ئۇلارنىڭ نەزىرىدە يەھۇدىيلار ئۈچۈن تارىختا تۆھپە ياراتقۇچىلارنىڭ ھەممىسى تەڭرى تەرىپىدىن يەھۇدىيلارغا يەنى ئامراق بەندىرىلىرىگە ئەۋەتىلگەن ئالاھىدە ئادەملەر، بۇلارنى ئادەتتىكى ئىنسانلارغا ئوخشىمايدىغان قىلىپ تەسۋىرلەش ئۈچۈن ئۇلارنىڭ تارىختا كۆرسەتكەن مۆجىزىلىرى توغرىسىدىكى بايانلارمۇ تەۋراتتا ئاز ئۇچرىمايدۇ ، يەھۇدي تارىخ پۈتۈكچلىرى شۇنچىلىك پاراسەتلىككى ئەگەر كۇڭزى ،لاۋزىلا بەنى ئىسرائىل قەۋمىدىن بولۇپ ئوتتۇرا شەرقتە ياشاپ ئۆتكەن بولسدى بۈگۈنكى كۈندە ئۇلارنى تارىخچىلىرى تەرىپىدىن مۆجىزىلىك ئىنسانلار دەپ قەۋرىسىنى زىيارەت قىلىپ ياد ئېتلەتتى دەپ پەرەز قىلىمەن ..
....... ئىپارئاي ، سىز تەۋراتنى ئوقۇپ باققانمۇ ؟ |
|