قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 1156|ئىنكاس: 6

مائارىپىمىز گۈللەنسۇن،خانىم-قىزلىرىمىز يۈكسەلسۇن!

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

4

تېما

0

دوست

793

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   58.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17782
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 13
تۆھپە : 276
توردىكى ۋاقتى: 40
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-11 15:54:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
                             مائارىپىمىز گۈللەنسۇن،خانىم-قىزلىرىمىز يۈكسەلسۇن!
                                            تاھىر ئىمىن

  ‹‹ئاسپرانت قىزلار ئوقۇش مۇكاپاتى››دا سۆزلەنگەن نۇتۇق
2012-يىلى 6-ئاينىڭ 16-كۈنى ئۈرۈمچى

      ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم بارلىق ئەزىز مىھمانلار! ھەممىڭلارنىڭ مۇبارەك قەدىمىگە كۆپلەپ رەھمەت.
      شركىتىمىزنىڭ باش لىدىرى ئابدۇلئەزىز ئەپەندىگە كۆپ رەھمەت.ئۇنىڭ ئەمەلى قوللىشى بولمىغان بولسا مىنىڭ دەسلەپكى لايىھەم پەقەت تەسەۋۇر ھالەتتە قالغان بولاتتى.
ئاياللار بالىلار تەرەققىيات فوندى جەمئىيتى سكرىتارى ۋە رامىلە خانىملارغا رەھمەت،بۇ ئورگاننىڭ خەيرلىك ئشلارنى مەمۇرى جەھەتتە قىلىپلاشتۇرۇشى ۋە خىزمەتچىلىرىنىڭ ئەمەلىيەتچىللىقى پائالىيتىمىزنىڭ ئۇتۇقلۇق بولۇشغا ئاساس بولدى.
      تۆۋەندە كۆپچىلىك بىلەن ئاسپرانىت قىزلار ئوقۇش مۇكاپاتى توغىرسىدىكى مۇھىم ئۇچۇرلار بىلەن ئورتاقلاشماقچىمەن.
مەزكۇر مۇكاپاتقا ئىلتىماس قىلىش ھەققىدە:
بىز مەزكۇر مۇكاپات لايىھسنى رەسمى يولغا قويغاندىن كىين ئالى مەكتەپلەرنىڭ تەۋسيە قىلىشى ۋە تور ئارقىلىق تۆۋەندىكى شەرتلەرگە ئۇيغۇن كىلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆزىنى ۋە بىر-بىرىنى تەۋسيە قىلىشنى ئىلان قىلدۇق:
1. ئەخلاقى گۈزەل، ئستىلى ياخشى، مەرىپەت ۋە تىرىشچانلىق ئارقىلىق گۈزەل كەلگۈسىنى يارىتىشقا ئىراە باغلىغان، زامانىۋى مەدەنىيەت تەرەققىياتىغا ماسلاشقان ئاسپرانت خانىم-قىز ئوقۇغۇچىلار.
2. ھازىر ئاسپىرانىتلىقتا ئوقۇۋاتقان (ماگېستىر ئاسپىرانىتلىقى ۋە دوكتۇر ئاسپرانتلىقىدا ئوقۇۋاتقانلارنى  بىردەك  ئۆز  ئىچىگە ئالىدۇ) ياكى يېڭى ئوقۇش پۈتتۈرۈپ ئىقتىسادىي تۇرمۇشى تېخى تولۇق كاپالەتكە ئىگە بولمىغان  ئاسپرانت خانىم-قىز ئوقۇغۇچىلار.
3. ئوقۇش نەتىجىسى گەۋدىلىك بولغان، (پۈتۈن پەنلەردە لاياقەتلىك بولغان بولۇشى، ئاسپىرانىتلىق ئوقۇش جەريانىدا بىرمۇ پەندىن ئۆتەلمەي قالغان تارىخى بولمىغان بولۇشى كېرەك) ئىلمىي ۋە كەسپىي نەتىجىلىرى كۆرىنەرلىك بولغان ئاسپرانت خانىم-قىز ئوقۇغۇچىلار.  (ئاسپرانىتلىق ئىلمىي ماقالىسى ئەلا باھالانغانلار ئالدىن ئويلىشىلىدۇ.)
4. نوپۇزلۇق ئىلمىي ژۇرناللاردا مۇستەقىل ھالدا ئىككى پارچىدىن ئارتۇق ئىلمىي ماقالە ئىلان قىلغان ( ئىلتىماس قىلغۇچىلارنىڭ ماقالىسىنىڭ ئىلمىيلىك ۋە ئىجادىيلىق دەرىجىسى، نەتىجە، مۇكاپاتقا ئېرىشكەن-ئېرىشمىگەنلىكى، ئېلان قىلغان ماقالە سانىنىڭ ئاز-كۆپلۈكى تەرتىپ بويىچە قاراپ چىقىلىدۇ؛ مەلۇم ساھەدە كەشپىيات يارىتىپ پاتنېت ھوقوقىغا ئېرىشكەن، قىينلىق دەرىجىسى يۇقىرى تەتقىقات تېمىسى بويىچە يېڭىلىق يارىتىپ ئېتراپقا ئېرىشكەن، كىتاب نەشر قىلغان ياكى نەشىرىياتقا تاپشۇرغان، مەكتەپ دەرىجىلىكتىن يۇقىرى ئىلمىي مۇھاكىمە يىغىنلىرىدا ئىلمىي ماقالە ئوقۇغانلار ئالدىن ئويلىشىلىدۇ.) ئاسپرانت خانىم-قىز ئوقۇغۇچىلار.
5.ئوقۇغان كەسپى ۋە  تەتقىقات تېمىسى  ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىمىزنىڭ ئېقتساد، جەمئىيەت ۋە مەدەنىيتىنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن روشەن ئەھمىيەتكە ئىگە بولغان ئاسپرانت خانىم-قىز ئوقۇغۇچىلار
6-ئېقتسادى شارائىتى ياخشى ،ئەمما نەتىجىسى قىيىچنلىقى بار ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوخشاش ئوقۇغۇچىلار نامزات سۇپىتىدە ئويلىشىلمايدۇ.

        نەتىجىدە بىز مەزكۇر ئوقۇش مۇكاپاتىدىن خەۋەر تاپالىغان رايونىمىزدا،ئىچكىرى ئۆلكىلەردە ۋە چەتئەللەردە ئوقۇۋاتقان جەمئى 97 نەپەر ئاسپرانت قىزنىڭ ئىلتىماسنى تاپشۇرۋالدۇق.مەخسۇس باھالاش گۇرۇپپىسى تەسس قىلىپ ،مۇكاپاتقا ئىرىشكۇچىلەرنىڭ ئىلتىماسنى ئەستايىدىل ئوقۇدۇق،باھالىدۇق.ئىلمى ماقالنىڭ دەرىجىسى ۋە  سۇپەت ئۆلچىمىنى بىېكىتىشتە خەلقئارالىق ئىلم-پەن ماقالىلىرىنڭ ئشلىتىلىش  ئىندىكسى يەنى (Science citation Index),ئىجتىمائى پەنلەر ماقالىلىرىنىڭ ئىشلىتىلىش ئىندىكىسى(Social Science citation Index) قاتارلىق نوپۇزلۇق ماقالە باھالاش كاتىگورىيەسدە ئنگىلىز تىلىدا ئىلان قىلىنغان ۋە تىلغا ئىلىنغان ماقالىلارنى ئالدىن ئويلاشتۇق.بۇنىڭ ئۇچۇن خىزمەت گۇرۇپپىمىز ماقالىلارنىڭ ئسمىلىكىنى بۇ ئىندىكىسلاردىن تەكشۇرۇپ، ئىلتىماس قىلغۇچىنىڭ مەزكۇر ماقالىنىڭ قانچىنچى ئاپتورى ئىكەنلىكىنى،ماقالىسغا يىزىلغان باھانى ئىنىقلىدۇق.
ئۇنىڭدىن كىينكى پەللىدە دۆلەت دەرىجىلىك نۇقتىلىق ۋە ئادەتتىكى يادرولۇق ژۇرناللاردا ئىلان قىلىنغان ژۇرناللارنى ئويلاشتۇق،
     ئىجتىمائىيەت ۋە ئادىمىيەت پەنلىرىگە دائىر كەسپلەردە يېڭىچە شۇنداقلا ئەھمىيەتلىك تىمىلارنى نوپۇزلۇق ژۇرناللاردا ئىلان قىلىنغان ماقالىلارنى ئويلاشتۇق.
     ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئائىلە ئەھۋالىنى مەكتەپ رەھبەرلىكىگە ھاۋالە قىلىش،ئوقۇتقۇچى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەۋسيە قىلىشى شۇنداقلا نامزاتلار بىلەن ئىككى قىتىمدىن سۆھبەتلىشش يولى ئارقىلىق ئايدىڭلاشتۇرۇدق.ھەقىقى قىينچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارنى قوللاشنىمۇ مۇھىم نشان قىلدۇق ۋە مۇكاپات ساھىپلىرى قاتارىدىن ئورۇن بەردۇق.
بۇ يەردە شۇنى قوشۇپ قويىمەنكى،ئاسپرانت قىزلار ئوقۇش مۇكاپاتى قىينچىلىقى بارلار ئۇچۇن ئەمەس،بەلكى قىينچىلىقىنى يەڭگەنلىكى ئۇچۇن بىرىلىدىغان مۇكاپاتتۇر.
مۇكاپاتلاش جەريانىدا بىزنى ناھايتى سۆيۇندۇرىدىغان مىھرى-مۇھەببەت ۋە تەسرلىك مۇۋەپپەقىيەت ھىكايىلىرىغا شاھىت بولدۇق،نۇرغۇن قىزلار ئۆز قىيىچنلىقى تۇرسىمۇ ،مۇكاپات سوممىسنى ئۆزىدىنمۇ ئىغىر قىينچىلىقى بار ھەمساۋاقلىرىغا ئۆتۈنۈپ بىرىشتى.
       قىزلىرىمىز دۇنيانىڭ ئەڭ ئىلغار ئۇنىۋىرستىتلىرىدا ئەڭ نازۇك ۋە ئەڭ مۇرەككەپ يۇقىرى تېخنىكا ۋە تەتقىقات خىزمەتلىرى بىلەن شۇغۇللنىۋاتقانلارنىڭ سانى كۆپلەپ ئشىپتۇ.قىزلىرىمىزنىڭ خەلقئارالىق نوپۇزلۇق ئىلمى ژۇرناللاردا ئىلان قىلغان ماقالىلىرىنىڭ سانى ۋە سۈپىتى جەھەتتە ئوتتۇرا ئاسيادىكى ھەممە خەلقلەر ئىچىدە ئەڭ ئالدىدا مىڭىپتۇ.بۇلاردىن ھەممىمىزنىڭ سۆيۇنۇش ۋە پەخىرلىنىش ھەققىمىز ۋە ئۇلارنى قوللاش مەجبۇرىيتىمىز بار.
      بىز مۇكاپات نامزاتى تاللاش جەريانىدا، ئۇرۇق-تۇققاندارچىلىق ياكى تونۇشلۇقنى ئاساس قىلمىدۇق،شۇنداقلا يۇرتۋازلىق ياكى تار مىللەتچىلىكنىڭ رامكىسدىن بۆسۈپ ئۆتتۇق.نوقۇل تەبئى پەن ياكى ئىجتىمائى پەننى مەركەز قىلىۋىلىشتىن ساقلاندۇق.
    مۇكاپاتنى قىزلار ئۇچۇن تەسس قىلدۇق.چۇنكى خەلقىمىزنىڭ ئەنئەنىۋى قىممەت قارشىدا ئەركەك زاتى-  بالىلار،ئاياللار ۋە چوڭلارنىڭ ھالىدىن خەۋەر ئالىدىغان جاسارەت ۋە ئىقتدارغا ئىگە بىر تۇۋرۇكتۇر.
     ئاسپرانت قىزلار ئوقۇش مۇكاپاتى-قىز-ئاياللارنىڭ بەخت سائادىتى ۋە قەدرى-قىممىتى نۇرغۇن كىرزسلەرگە دۇچ كىلىۋاتقان،شۇنداقلا ئاقىل كىشلەرنىڭ بۇ كىرزسلارنى ھەل قىلىش ئۇستىدە ئىزدىنشنى باشلىغان بىر دەۋردە بارلىققا كەلدى،خانىم-قىزلىرىمىز دۇچ كىلىۋاتقان مەسللىلەر ۋە كىرزىسلارنىڭ سەۋەبى كۆپ خىل بولغاندەك ،بۇ مەسللەرنى ھەل قىلىش چارىسىمۇ تۇرلۇك بولۇشى مۇمكىن.مائارىپ شۇ خىل ئاكتىپ چارىلەردىن بىرى.
     ئاخىرىدا سۆزۇمنى ئۆز تۈرك ئاسپرانىت قىزلار ئوقۇش مۇكاپاتىنىڭ تىلەك سۆزى بىلەن ئاخىرلاشتۇرىمەن:
مائارىپىمىز گۈللەنسۇن،خانىم-قىزلىرىمىز يۈكسەلسۇن!

كۆپچىلىككە رەھمەت


2013-يىللىق مۇكاپات 10-ئايدا تارقىتىلىدۇ.



2

تېما

1

دوست

1520

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   52%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11775
يازما سانى: 104
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 81
تۆھپە : 431
توردىكى ۋاقتى: 164
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-11 23:15:27 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تاھىر  ئمىن  ئاكدەك   مۇشۇنداق   كارخانچىللىرىمىز  بىزدە   كوپرەك   بولغان   بولسا   قانچە   ياخشى   بۇلاتتى   ھە   !     بىر  تەرەپتىن   ئۇيغۇر  دوپپا  مەدەنيەت   بايرىمنى  ئىلتىماس  قىلىشقا  باش  بۇلۇش  ،   تەرجىمە   ئشلىرى   بىلەن   شۇغلىنىپ   بىزگە   دۇنيادىكى  نادىر   ئەسەرلەرنى   تۇنۇشتۇرۇش  ،   يەنە  باغداش  2012-يىلدىكى   مۇنەۋۋەر   يازغۇچلارنى تاللاش  مۇكاپاتلىق   پائالىيتنى   ئۇيۇشتۇرۇش ....   قاتارلىق   نۇرغۇن   ئىشلارنى   باش  بۇلۇپ   قىلىپ   كېلۋاتدۇ   
     رەھمەت    !   ياشاپ   كېتىڭ    تاھىر   ئاكا  !
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

ئەلقانات

2

تېما

18

دوست

8829

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   76.58%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10387
يازما سانى: 718
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 145
تۆھپە : 2602
توردىكى ۋاقتى: 1185
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-12 01:37:43 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشىلىق يەردە قالماس دېگەن گەپ بار. بۇ ئاكىمىزمۇ ئاللاھ نېسىپ قىلغان بىر كۈنى ئەجرىنىڭ نەتىجىسىنى كۆرگۈسى!

19

تېما

4

دوست

7423

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   48.46%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2736
يازما سانى: 482
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1138
تۆھپە : 1495
توردىكى ۋاقتى: 184
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-12 15:59:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇنداق كارخانچىلىرىمىز كۆپلەپ چىقسا نىمە دىگەن ياخشى

1

تېما

0

دوست

2308

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   10.27%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21759
يازما سانى: 169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 698
توردىكى ۋاقتى: 184
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-12 16:39:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   UYGRAF تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-9-12 17:06  

qayan123 يوللىغان ۋاقتى  2013-9-12 15:59
مۇشۇنداق كارخانچىلىرىمىز كۆپلەپ چىقسا نىمە دىگەن ياخش ...
7449280_116x86_0.jpg
تاھىر ئاكىدەك پۇل تاپقان ساخاۋەتچىلىرىمىزنىڭ تىجارىتىنىڭ روناق تېپىشىنى تىلەيمىز.

مارالا يۈسۈپ زاھىر، پاكىستاننىڭ شىمالىي ۋەزىرىستان ئۆلكىسىدىكى ئافغانىستانغا تۇتاش سۋات جىلغىسىدىكى ئاددى بىر ئوقۇغۇچى، ئۇ قىزلار مائارىپ ھوقۇقىنى تەشەببۇس قىلغاچقا، بۇلتۇر 10-ئايدا تالىبانلارنىڭ زىيانكەشلىكىگە ئۇچراپ  ئۆلگىلى تاس قالغان.  قىزلارنىڭ مائارىپ ھوقۇقىنى قولغا كەلتۈرۈشتە نەتىجىسى كۆرۈنەرلىك بولغاچقا، ب د ت پەن-مائارىپ مەھكىمىسى ئۇنىڭ 16 ياشقا تولغان كۈنى-- 7-ئينىڭ 12-كۈنىنى ‹‹مارالا كۈنى›› قىلىپ بېكىتكەن، ھەمدە ئۇنىڭغا خالقئارا بالىلار تېنچلىق مۇكاپاتىنى بەرگەن.
7449277_116x86_0.jpg
7-ئينىڭ 12-كۈنى ب د ت باش شتابىدا ئۇ دوختۇرخانىدىن چىققاندىن كېيىن تۇنجى قېتىم نۇتۇق سۆزلىدى، باش كاتىپ بان كمون ۋە ئەنگىلىيە سابىق باش ۋەزىرى تونى بلايېرلار يىغىنغا قاتناشتى.

<<تېڭشۇن تورى>>9-ئاينىڭ 12-كۈنىدىكى خەۋىرىدىن قىسقارتىپ ئېلىندى.

3

تېما

2

دوست

2789

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8104
يازما سانى: 145
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 422
تۆھپە : 583
توردىكى ۋاقتى: 128
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-12 22:44:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاللا ئىشلىرىغا ئۇتۇق بەرسۇن.

8

0

تېما

6

دوست

2427

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   14.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  25289
يازما سانى: 276
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 702
توردىكى ۋاقتى: 57
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-26 23:21:51 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپ رەھمەت،سىزنىڭ بەخـتىڭىز زىيادە بولسۇن!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )