قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: makit

ﻛﻪﻟﮕﯜﺳﯩﻨﯩﯔ ﺋﻪﻧﺪﯨﺸﯩﺴﻰ: ﭘﺎرﻗﯩﺮاق ﻣﻪﻛﺘﻪپ ۋە ﺋﯚﺳﯜﻣﻠﯜك ﺋﺎدەم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

7

دوست

2799

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.63%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17596
يازما سانى: 252
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 834
توردىكى ۋاقتى: 203
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-9
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 12:29:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

ھەجەپ ئەتىراپلىق، ياخشى تەھلىل قىلىپسىز.

ئاۋۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ تەكلىپ پىكىرى بولىدىكەن.

ئەمەل تەڭشەشنىڭ مەنىسى نىمە ؟

1

تېما

0

دوست

5769

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   15.38%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15376
يازما سانى: 401
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 48
تۆھپە : 1760
توردىكى ۋاقتى: 401
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 12:49:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قىزىل باشلىق ھۆججەتلەرنىڭ تولىلىقىدىن ، ئاخىرى يالغان ئېيتىشقا مەجبۇرمىز.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

1104

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   10.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  12003
يازما سانى: 29
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 320
توردىكى ۋاقتى: 107
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 14:22:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   bigham123 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-9-28 14:34  

بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ ھەر ھەپتىنىڭ بىرىنچى كۈنى ئەتتىگەندىن چۈشلۈك دەم ئېلىشقا قەدەر مەكتەپ ئوتتۇرا قاتلام رەھبەرلىرى يىغىن ئاچىدۇ.نىمىنى ھەل قىلىپ،نىمە ئىش قىلىدىغانلىقىنى ئەسلا بىلگىلى بولمايدۇ.قەتئىي مەخپىي.
مەكتەپ يەنە شۇ بىرخىل قېلىپتا يا ئوقۇتۇشتىن سۆز ئاچقىلى بولمايدۇ.

مېنىڭچە ھازىر مەكتەپلەرنىڭ تېشى پارقىراپ  پۇل خەجلەشنىڭ ھىچقانداق ئورنى قالمىدى.پۇل خەجلەشكە توغرا كەلسە ئوقۇغۇچىنى مەلۇم جەھەتتىن تەربىيلەپ نەتىجە ھاسىل قىلالىغانلارغا خەجلىسە بولىدۇ.ئادەم ئوقۇتۇپ نەتىجە يارىتالىغانلارغا پۇلنى ئايىماي خەجلىسە مەكتەپ مەكتەپلىك رولىنى جارى قىلدۇرغان بولىدۇ.مەكتەپ خىزمىتى يۈكسەك دەرىجىدىكى ئادىللىقنى تەلەپ قىلىدىغان خىزمەت.

مەكتەپلەرگە ماس كەلمەيدىغان ئەخلاق قارىشى ،يالاقچىلىق،نەيرەڭۋازلىق قاتارلىق بۇ خىل ھالەتلەرنىڭ سىڭىپ كىرىشى مەكتەپلەرنىڭ ئۆز ماھىيىتىنى خۇنۇكلەشتۈرۋەتتى.

شەھەرگە قاراشلىق مائارىپ ئىدارىمىزنىڭ  مائارىپ تەتقىقات ئىشخانىمىز بار ،ئۇلارنىڭ مەكتەپلەرگە كىلىپ ئوقۇتقۇچىلارنى قايىل قىلغۇدەك ئوقۇتۇش تەجرىبىلىرى بىلەن تەمىن ئېتىشى كىرەك ئىدى،ئەپسۇس ئۇلاردا ئوقۇتۇشنى تەتقىق قىلغۇدەك ئوقۇتۇش ئۈستىدە ئىزدەنگۈدەك قابىليەت ،بىلىم نىمە ئىش قىلسۇن.كىسىپ ئېيتىمەن 85% تەتقىقات خادىمى سېپى ئۆزىدىن پوق قۇرساق.
مەكتەپلەردىكى ئوقۇتۇش تەجرىبىسى مول ھەممە ئوقۇتقۇچىلارغا ئۈلگە بولغىدەك سەر خىللىرى ئۇ ئورۇنغا كىرەلمەيدۇ،چۈنكى ئۇلاردا خوشامەتچىلىك ،يالاقچىلىق ھۈنىرى يوق.

0

تېما

0

دوست

278

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   92.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13586
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 9
تۆھپە : 87
توردىكى ۋاقتى: 40
سائەت
ئاخىرقى: 2014-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 15:45:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەنۋەرجان سادىق كۆكنۇر ياخشى دەپسىز بىز 2 ئاساسەننى يالغان ئوتكۇزدۇق، يانا ئۆلچەملەشكەن مەكـتەپنى ئۆتكۇزۇش ئۇچۇن يالغانچىلىقنى باشلىدۇق!!! ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجە ئەھۋالى لاياقىتى 85% ئەلاچىلار نىسبىتى 35%تىن تۇۋەن بولسا ئۆتمەيمىش!!!

0

تېما

1

دوست

934

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   86.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  20229
يازما سانى: 22
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 304
توردىكى ۋاقتى: 133
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 15:50:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچى بولۇش ئارزۇسىدىكى ياشلارنى شىتات تولۇق دەپ ئالمايدۇ . ياخشى ئىشلىسە ياشلارنى تېخى يەكلەيدۇ . مەن بۇ كەسىپتىن ئەمەس ، شۇ كەسىپنى خارقىلىۋاتقان ، سەبىلەرنى ئالداۋاتقان ، تەجرىبە ئەۋرىشكىسى قىلىۋاتقانلاردىن شۇنچىلىك نەپرەتلىنىمەن .

0

تېما

0

دوست

1402

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   40.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  19988
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 434
توردىكى ۋاقتى: 47
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 15:52:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەمەلىيەتتە ھازىر مەكتەپ خىزمىتىنىڭ تەڭدىن تۇلىسىنى سىياسى ئىگەللىۋالدى. سىياسى، مۇقۇملۇق 1 -مۇھىم خىزمەت بولغانىكەن ، ئەلۋەتتە ئوقۇتۇش 2- ئورۇندا دىگەن گەپ . ھەممىنىڭ كۆزى ‹‹1-›› دە تۇرسا ‹‹2-›› بىلەن كىمنىڭ كارى ؟؟؟؟

يىراقتا تۇرۇپ جا

33

تېما

16

دوست

6112

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   22.24%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11900
يازما سانى: 232
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1015
تۆھپە : 1192
توردىكى ۋاقتى: 311
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-21
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-28 19:04:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nigaran تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-9-28 19:07  

ئەجرىڭىزگە تەشەككۈر !
مېنىڭچە مائارىپىمىزنىڭ قايسى ھالغا كەلگەنلىكىنى بىر قاراپلا بىلگىلى بولىدۇ . مەسىلەن ، 1.غۇلجىدىكى مەكتەپلەر ‹‹ ئەبجەش ›› لەنگەنلىكتىن كىيىن ئەسلىدىكى نامى ۋە ئورنىنىمۇ بىلەلمەس ھالغا چۈشۈپ قاپتۇ .
2. باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئېغىر سومكىسى (جىلتىسى) نىڭ ئورنىنى كىچىك چاقلىق چامادان سومكىلار ئاپتۇ .
3.بالىلارنىڭ دەرىستىن چۈشكەن ۋاقتىغا ئۈلگۈرۈپ ئاپتۇبۇسقا چىقىپ قالىدىغان بولسىڭىز ، سۆيۈملۈك بالىلارنىڭ شالغۇت تىللاردا ۋىچىرلىشىپ بەس-بەستە سۆزلىشىشلىرىغا قاراپ سۆيۈنۈپ كېتىسىز.
4. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھالى يۇقارقى تېمىدىكىدەكلا ، قايسى ئوقۇتقۇچى بىلەن مۇڭداشسىڭىز ، ھارغىنلىقتىن باشلىسا ‹‹ تېزراق پىنسىيەگە چىقىۋالسام ، ياكى ئىسپىراپكا ئېلىپ تاشلاپ قويۇپ ، ئىشتىن چىقىپ كىتەيمىكىن ...›› دېگەندەك گەپلەر ...
5. ئەمما يەنە ئادەمنى سۈيۈندۈرىدىغان بىر تەرەپ بولسا ، يېڭى ياش ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېڭىچە ئۈمۈدلىرى ۋە تىرىشچانلىقلىرى .
6.  .............

0

تېما

0

دوست

1456

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   45.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13528
يازما سانى: 40
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 232
تۆھپە : 302
توردىكى ۋاقتى: 171
سائەت
ئاخىرقى: 2013-10-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-29 00:58:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بارىكاللا، ئاخىرى باغداشتا سىزنى كۆردۇق، بۇندىن كىيىن مۇشۇ يەرنىلا ماكان قىلىۋىلىڭا!    ناھىيىمىزنىڭ مائارىپ ئەھۋالىنى سىز ئەڭ تولۇق چۈشىنىسىز لىكىن سىز تەتقىقاتچى بولغاندىكىن بىرەر ياخشى ئامالىڭىز يوقمۇ؟ھېچ بولمىغاندا ئەھۋالنى رەھبىرىڭىزگە داۋاملىق ئىنكاس قىلىپ باقسىڭىز! سىزنىڭ «يېڭى دەرس ئىسلاھاتى بىزگە نىمىلەرنى ئاتا قىلدى؟»، « دەرسخانىدىكى ئادەم قېنى؟» غا ئوخشاش تېمىلىرىڭىزنى داۋاملىق يوللاپ تۇرىشىڭىزنى ئۈمۈت قىلىمىز.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )