قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: 1miskal

قەشقەر شەھەرلىك ئاپتوبۇس شىركىتىگە تەكلىپ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

2

دوست

958

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   91.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22104
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 286
توردىكى ۋاقتى: 52
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-1 17:40:53 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
بۇنىڭدىن كىيىن ئاپتۇز توغۇرلۇق پىكىر قىلساڭلار شوپۇرلا دىنمۇ ئەھۋال ئگەللەپ پىقىڭلار.ئەمىلى ئەھۋالنى ھچقايسىڭلار چۈشەنمەيسىلەر.چۈشىنىشنى خالىساڭلار تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىپ بىقىڭلار.

0

تېما

3

دوست

1590

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   59%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15789
يازما سانى: 88
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 22
تۆھپە : 480
توردىكى ۋاقتى: 162
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-1 19:58:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قەشقەر قاچانمۇ پۇخرالارنىڭ تەكلىپ پكىلرىرنې ئاڭلاپ ھەل قىلغدەك  بۇلاسەن  
قۇتلان تېلفۇنلىرى

0

تېما

3

دوست

624

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   24.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9598
يازما سانى: 23
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 75
تۆھپە : 134
توردىكى ۋاقتى: 22
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-1 20:23:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
pawil يوللىغان ۋاقتى  2013-11-30 12:15
2~3 كىشى تاكسى تۇسسا قەتئى تۇختىمايدىكەن.ئايالىم بىلەن  ...

قىرىندىشىم ئىنكاس يازغاندا ئوموملۇقنى كۆزدە تۇتىشىڭىزنى ئۈمۈت قىلىمەن.ئۆزىمىزدىنمۇ ئازرااق ئىزدەيلى مەن قانداق يەدە تۇرۇپ ماشىنا توساۋاتىمەن،بۇ يەردە تاكسى توىتىيالامدۇ يوق.ئۆزىڭىزمۇ دەپسىز ماشىنا بىكىتىدە توسساق توختىمىدى 50مىتىر يىراقلىقتا توسساق توختىدى دەپ.بىلىۋىلىڭ ئاپتۇۋۇز بىكىتىدە تاكسى توختىسا بىزگە جەرىمانە بار.دىمىسىمۇ قەشقەدە كوچا ئاپتۇۋۇزلىرى راۋان ئەمەس تاكسىمۇ يىتىشمەيدۇ.سەۋەپ قەشقەدە ھازىر نوپۇس كۆپۈيۈپ كەتتى.ھەر كۈنى نەچچە پويىز ئادەملەر كىلىپ قەشقەرنى ئاۋاتلاشتۇرۋاتىدۇ.ئەنە شۇلارغىمۇ كوچا ئاپتۇۋۇزى تاكسىلار كىرەك.شۇنىڭ ئۈچۈن يىتىشمەيدۇ.يەنە ھە دىسە بۇ تاكسىچىلار ئارلىق سەل يىراق بولسا ماڭمايدۇ دەيسىلە ؟
زادى نىمىشقا ماڭمايدۇ.
ھازىر ھەممە نەرسە شىددەت بىلەن ئۆسىۋاتىدۇ 14 يىلدىن بۇيان ئىزچىل باھاسى ئۆسمىگەن زادى نىمە با قايسىڭلا دەپ باقالايسىلە؟ھىچقايسىڭلا دەپ بىرەممەيسىلە.
14يىلدىن بۇيان ئىزچىل باھاسى ئۆسمەيۋاتقان نەرسە دەل قەشقەر تاكسىسى باھاسى.14 يىل ئاۋال گۆش 18 يۈەنتى ھازىرچۇ؟ھازىر بولسا 70 يۈەن قىرىندىشىم.ئەينى چاغدا 5 يۈەن تىپىپ يىرىم لەغمەن يىسەك 2.5 يۈەن قولىمىزغا ئاشاتتى . ھازىرچۇ ھازىر بولسا 5 يۈەنگە يەنە 7_8يۈەن قاتمىساق بىر ۋاق تاماق كەلمەيدۇ.ماشىننى توختۇتۇپ باھا ئۆستۈرۈپ بىرىڭلا دەپ يىغىلايلى دىسەك قەشقەنىڭ مۇقىملىقىنى بۇزدۇڭ دەيدۇ.ھەممە ئىشنىڭ سەۋەبى با قىرىندىشىم شۇڭا شوپۇرلارنى بۇنداق جامائەت سورۇنىدا كاززاپ دىگۈچە بولماڭ ئۆزىڭىزنى دىگەن بىلەن ئوخشاش.
ئىھتىمال سىزنىڭ قىلىۋاتقان كەسپىڭىزدىنمۇ نازازى بولىۋاتقانلا ساماندەك بولىشى مۇمكىن.

0

تېما

1

دوست

581

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   16.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15174
يازما سانى: 58
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 19
تۆھپە : 168
توردىكى ۋاقتى: 43
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-1 23:34:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
pawil يوللىغان ۋاقتى  2013-11-30 12:15
2~3 كىشى تاكسى تۇسسا قەتئى تۇختىمايدىكەن.ئايالىم بىلەن  ...

  خو كەتتى

0

تېما

1

دوست

581

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   16.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15174
يازما سانى: 58
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 19
تۆھپە : 168
توردىكى ۋاقتى: 43
سائەت
ئاخىرقى: 2013-12-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-2 01:24:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قەشقەرچىلىق..... قەشقەر شەھرىنىڭ شەھەر باشلىقىنى 10 ئادەمدىن 8ى بىلمەسلىكى مۇمكىن دىگەن بۇ تەخمىننىڭ نىسبىتى بەك بەك چوڭ بوپ كەتتىمىكى، بەلكىم مىنىڭ قارىشىمچە بىلىدىغانلار 100\1 نىسبەت بولۇشى مۇمكىن، بەلكىم مەنچە مۇشۇمۇ چوڭ نىسبەت دەپ ئويلايمەن. ۋىلايەتنىڭ سىكىرتارىنى بىلدىغان شەھەر باشلىقىنى بىلدىغانلاردىن كۆپ.
قەشقەرنىڭ ئاپتۇبوسلىرى بۇرۇنقىدىن كۆپ ياخشىلاندى دەپ ئويلايمەن،لىكىن خەلىقنىڭ ئىھتىياجىدىن تولىمۇ يىراقتا، مەن تولاراق 8يول ۋە 9يول ئاپتوبۇسلىرغا چىقىمەن، بۇلار خلى تىز كىلىدۇ لىكىن يەنىلا ئوخشاش غول لىنىيەدىكى ئاپتوبۇسلارمۇ بەك بالدۇر توختايدۇ،  شىركەتتىكىلەر بىر ئادەم ئىشلىتىغان يەرگە ئىككى ئەدەم ئىشلەتسە بولىدۇ،ئۈرۈمچىنىڭكىگە ئوخشاش شىركەت ھەل قلالمىسا ھۆكۈمەت ئارلىشىپ تولۇقلىما بەرسە بولىدۇ، بىلىشىمچە ئۈرۈمچىىدە ئاممىۋى قاتناشقا يۈز مىلىيونلاپ تولۇقلىما بىردىغۇ دەيمەن، قەشقەرچىلىك،.....
ئەمدى مۇشۇ قەشقەر تاكسىچىلىرنى ئويلىسام بەك قوسقۇم كۆپىدۇ،
ئالدىنىقى قىتىم قەشقەردە گاز قىس دەپ گاز قاچىلاش پونكىتىدا ئۇزۇن ئۆچىرەت تۇردۇق دەپلا ئون يۈەنگە ئۆستۈردى، گاز بىلەن تەمىنلەش ئەسلىگە كەلگەن بولسىمۇ بىرە ھەپتىگىچە يەنىلا شۇنداق ھەق ئالدى، دۆلەت سىلەرگە يىلدا ماي تولۇقلىما پۇلى بىرىدۇ بۇ بىر كىلومىتىرغا بىر يۈەن ئۈچ مو ئالىدىغانغىمۇ شۇ بىنزىن باھاسى بويىچە ھىسابلاب بىكەتكەن دەپ ئويلايمەن. بولدى بۇ پۇلنى قويۇپ تۇرلى ئۈستىدىكى توردىشىمىز ئيىتقاندەك ئىككى ئۈچ ئادەم بولسا ئالمايدىغان ئىشلار ئومۇمىيۈزلۈك مەۋجۈد، ئالدىنىق ھەپتە ئانام بىلەن چوڭ ئانام تۇققانلارنى يوقلاش ئۈچۈن سىرىتقا چىقىپ قايتىدىغاندا سىرىتتا تاكسىنى ئۇزاق ساقلاپ سوغۇقتا ئاغرىپ قىپ بەش كۈن ئاسما ئوكۇل ئۇردۇق،ئەلۋەتتە بۇ يەردە شۇ كۈنى يەنە بىر ئىنسابلىق تاكسى شوپۇرى مۇشۇ چوڭ ئانىمىزنى دەپ توختۇدۇم بولمىسا مەن باشقىلار بىلەن ئالماشماقچىتىم دەپ ئۇلارنى ئۆيگە ئەكىلىپ قويۇپتۇپ سىزگە كۆپ رەخمەت، مەن ئۆزۇممۇ بۇنداق ئىشلارغا كۆپ ئۇچىردىم، بىر قىتىم تاكسى ساقلاپ قۇرۇق تاكسى كەلمىگەچ ئادەم ئىلىپ ماڭغان بىر تاكسىغا چىقتىم،  شۇنداق ئايلانسىمۇ بەش يۈەنگە بارغىى بولىدىغان جايغا مەندىن 8يۈەن ئالدى(باشتىكى يولۇچى چىققان ھەقنى قوشۇپ ھىسابلانغان) بوپتۇ بۇنىڭغىمۇ مەيلى، يەنە بىر قىتىم تاكسىغا چىقتىم خىزمەتكە كىچكىپ قالماي دەپ ئالدىراپ ماڭغان(شۇ كۈندىكى ۋاقىت نورمال خىزمەتكە چىقىدىغان ۋاقىتتىن بىر سائەت بۇرۇن) شوپۇر يەنە بىر كىرا ئالدى مەن چۈشىدىغاندا بەش يۈەن تۆت مو بولدى مەن ئون يۈەن بەردىم شوپۇر پارچە پۇل ئىزدىدى مەن تىخى بەش يۈەن پارچە پۇل يوق ئوخشايدۇ دەپتىمەن ئەسلى بەش مو پارچە پۇل ئىزدەۋىتىپتىكەن مەن ئۇنى بىلىپ  تۆتمونىمۇ ئالامتىلە،  دىدىم ئۇ شۇنداق ئىككى ئۈچ مونى دەپ ئۆچىرەتتە تۇرۇپ گاز قاچىلايمىز دىدى(يىنىمدىكى پارچە بەش مونى بەردىم  ھە بىلمەپتىمەن قوش كىرا قىلغاندىكىن مەن تىخى ئۇ پارچە پۇلنى ئالماسمىكىن دەپتىمەن ھەم مەن ئالدىرغاندا دىگەچ پۇلنى بىرىپ ماشىنىدىن چۈشتۈم)  شوپۇر سىسىق گەپتىن بىرنى دىدى يۇ ماشىنىنى ھەيدەپ ماڭدى ئەگەر شۇ ۋاقىتتا قولۇمدا تىلفۇن بولماي تاش بولغان بولسا ئىشنىمەنكى تاكسىغا ئاتقان بولاتتىم،تاس قالدىم  ت م د . يەنە بىر قىتىم كۆز ئالدىمدا بىرسى تاكسى توستى تاكسى توختىدى كىرانى دىيىشتى يولۇچى ئارقىغا بۇرۇلۇپ  يول بويىدىكى كۆپ ئەمەس ئۆزى بىر قىتىمدىلا كۆتىرەلەيدىغان ئىككى سومكىسنى ئىلىشقا تەمشەلگەندە تاكىسى مىڭىپ كەتتى، يەنە بىر قىتىم خوتەندىن بىر ئاغىنەم كەلسە سائەت باسسا سەككىز يۈەن كىلىدىغان يەرگە سائەت باسماي 20 يۈەنگە ئاپىرىپتۇ،قايتىدىغاندا خىلى ئىنساۋى بار شوپۇرغا ئۇچىرغان چىغىۋا 8يۈەنگە ئاپىرىپ قويۇپتۇ. بۇلاردىن باشقا ئۆزۇم ئۇچىرغان مىساللارمۇ بەك كۆپ...  ھەتتاكى تاكسى شوپۇرلامۇ ئىقراركى باشقا قەۋىمگە مانا ماڭا قىلغاننى قىلغاندا ئۇلارنىڭ ياقىسغا ئىسىلغاننى ئۆز ئاغزى بىلەن دەپ بەرگەن ھەمدە ئۇلارغا ئۇنداق قىلالمايدۇ يەنى يىرمى يات قەۋىم چىققاندا قوش كىرا ئالالمايدۇ، مەن قوش كىرا ئىلىشقا قارشى ئەمەس ئەلۋەتتە،
بىر قىتىم (يۇقىرقى سەۋەبلەر تۇپەيلى تاكسىغا تاكسىچىغا سەل ئاچچىقىم بولغاچ ) ئۆزۇم يالغۇز بىر قۇرۇق تاكسىنى توسۇپ ئالدىغا چىقىپ ئولتۇردۇم شۇ مەن چىققان يەردە يەنە بىرەيلەنمۇ تاكسى توسۇپ تۇرغان، تاكسى شوپۇر ئۇ كىشىدىن قەيەرگە باردىغانلىقىنى  سوردى ھەقىقەتەن يولىمىز بىر ئىكەن يولدا يولدا توختاپلا ماڭسا بولاتتى، مەن شوپۇرغا نارازىلقىمنى ئىپادىلدىم، ئۇنى ھىلقى كىشى كۆرۈ تاكسىغا چىقمىدى شوپۇرمۇ ماشىنىنى ھەيدىدى،ھەم ماڭا بىر مىللەت بولغاندىكىن ئۆتە يول بولغاندىكىن دىگەندەك گەپلەرنى قىلدى ھەم بىز مۇشۇنداق مىللەت دىگەندەك گەپلەرنى قىلىۋاتىدۇ تاس قالدىم دىيشىپ قالغىنى ئويلاپ باقسام پورتمالىمنى ئالماپتىمەن شۇڭا باشقا گەپ قىلمىدىم(كىيىن تىلفۇندا پۇلنى مەن چۈشىدىغان يەرگە ئىچقىپ تۇرۇشنى دەپ چۈشكەن يەردىلا بەردىم)  ئەسىلىدە سىلنىڭ بىزنىڭ مىللەتنى ئۇنداق بۇنداق دەيدىغانغا ئومومىي ھۆكۈم چىقىردىغانغا سالاھىيەتلىرى توشمايدۇ، ئەگەر قوشۇلسىلىرى يولمىز بىر بولغاندىكىن بىكارغا ئىلىۋالىلى ھامىنى شۇ يولنى ماڭغاندىكىن دىمەكچىدىم.
بولدى تاكسىنىڭ ھىكايىسى تۈگىمەيدۇ
قاتناش تىرانسىپورت باشقۇرۇش ئىدارىسى شۇلارنى  باشقۇرماي نەدىكى ئىشلارنى قىپ يىڭىشەھەرنىڭ تاكسىلىرنى قەشقەردىن يىڭىشەھەرگە ئادەم سالغىلى قويماي شۇلارنى تۇتۇپ جەرىمانە ئىپ يۈرگەن،بەش يۈەنىلىك كىرانى ئون يۈەنگە چىقىرۋەتتى مۇشۇ ئىش،
قەشقەر قۇرلۇش ئىدارىسىچۇ قىزىل كۆۋرۈكنىڭ ئالدىدىراق قۇرلۇش قىلنىۋاتقىنىغا بەش  ئالتە ئاي بولغاندۇ پۈتۈن يولنى توسۇپ تىخى 200 مىتىر كىلىدىغان ئىككى قەۋەتلىك بىر يولنى دىسەم دىمىسەم بىر يىلدا كۆڭلىگە ئىنساب بەرسە ياساپ پۈتتۇرەرمىكى، بولمىسا بۇ يولدىمۇ قاتناش مىقدارى شەھەر مەركىزنىڭكىدىن قىلىشمايدۇ.
ھەي مىنىڭچە قەشقەرچىلىك قەشقىرلىكلەرنىڭ كۆڭلىگە ئايان ...
قەشقەر شەھەر رەھبەرلىرىنڭ خەلىق تۇرمىشىغا كۆڭۈل بىلىشىنى ئۈمىد قىلىمىز،

18

تېما

3

دوست

2727

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   24.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21741
يازما سانى: 182
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 46
تۆھپە : 838
توردىكى ۋاقتى: 217
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-2 11:23:08 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قەشقەرنىڭ باشلىقلىرى نىمە ئىش بىلەن ئالدراشكىن تاڭ ، قىش ۋاقىتلىرى كوچا ئاپتۇبۇسىغا ۋە تاكسىغا چىقماق بەك تەس ، باشلىقلار مۇشۇنى ھەل قىلسا بولاتىتى .

18

تېما

3

دوست

2727

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   24.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21741
يازما سانى: 182
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 46
تۆھپە : 838
توردىكى ۋاقتى: 217
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-2 11:24:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بولسا يڭشەھەرىگە بىر قانچە يول ئاپتۇبۇسلىرنى كۆپەيتىسە بولاتىتى ، بېلەت ساتقۇچلېرنىڭ قوپالىقى ،،،،،،

ئادەم ئادەمدەك ي

14

تېما

8

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   10.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2277
يازما سانى: 584
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 3305
تۆھپە : 2134
توردىكى ۋاقتى: 1146
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-26

تۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2013-12-2 12:17:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abdujilil يوللىغان ۋاقتى  2013-11-30 22:56
خوش بولاي بۇنداق پىكىرنى بىرىۋەمەڭلا پايدىسى يوق ،مەن  ...

مۇمكىن بولمايدىغان گەپ قىلماڭلار،نەدىمۇ قاتناش قائىدىسىدە ئارام ئالماي  14 سائەت ماشىنا ھەيدەيدىغان ئىش بار؟ئاممىۋىي ئاپتوۋۇز شېركىتىمۇ قانۇن بويىچە ئىش تۈزىمى يولغا قويىدۇ،ئۇنداق بولمايدىكەن جازالىنىدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )