قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bagdax1

بىزگە قانداق ئوقۇتقۇچىلار كېرەك-يالقۇن روزى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

677

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   35.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24648
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 190
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 20:45:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
ھوقۇق ئۈچۈن  ۋاستە تالىمايدىغان، ئاچ يۈرۈپ بارلىق مائاشىغا  پۇداقچىلىق قىلىدىغان،ئۇيغۇر مىللىتى ئۈچۈن ‹‹ئا››ھەرپىنى ئۈگۈتىشنى ئېغىر كۆردىغان خۇمسىلار مائارىپنى كۈن ئۆتكۈزۈدىغان ئورۇنغا ئايلاندۇرۇپ قويماقتا  بىر قىسىم  ئوقۇتقۇچىلار خىزمەتكە قاتناشقىنى 10يىلدىن ئاشقان  بولسىمۇ  ئىسمى بار جىسمى يوق  مائاشتا بار خىزمەتتە يوق  ئۇنىڭ قىلىدىغان يۈكى ياۋاش بىچارە  ئوقۇتقۇچىلارغا يۈكلەندى

ھاياتنىڭ قىممىت

2

تېما

1

دوست

1882

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   88.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11436
يازما سانى: 78
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 200
تۆھپە : 445
توردىكى ۋاقتى: 221
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 21:00:49 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
21132113 يوللىغان ۋاقتى  2014-1-9 20:45
ھوقۇق ئۈچۈن  ۋاستە تالىمايدىغان، ئاچ يۈرۈپ بارلىق مائا ...

  بۇ ھەقىقەتەن رىئال ۋە ئېچىنىشلىق ئەھۋال. بۇ ئەھۋالنى ھەممە بىلىدۇ، ھەممە قاقشايدۇ، لىكىن بۇ رىئاللىقنى ئۆزگەرتىش زادى كىمنىڭ قولىدىن كېلىدۇ؟
قۇتلان تېلفۇنلىرى

تۈمەن ئۆركىشى

14

تېما

31

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   11.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4025
يازما سانى: 1327
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1636
تۆھپە : 3312
توردىكى ۋاقتى: 612
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 22:29:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
darya99 يوللىغان ۋاقتى  2014-1-9 20:18
بىزدە ئوقۇتقۇچى بۇلۇپمۇ لاياقەتلىك ئوقۇتقۇچى تېخى كۆپ ...

بۇ ئىكاسنىڭ جېنى بار . قۇرۇق ،ئۇلۇغ گەپلەرنى ھەممە ئادەم قىلالايدۇ .
    لېكىن شۇنداق بولۇشتىكى ماھىيەتلىك سەۋەپ نىمە؟ ئوقۇتقۇچىلارنى كىملەر باشقۇرۇۋاتىدۇ ؟ مەزكۇر نۇتۇق سۆزلىگۈچى نىمىشقا ئۇ سەۋەپنى ئوتتۇرغا قويمايدۇ ياكى  دىيەلمەيدۇ ؟؟؟گەپ مانا موشۇ يەردە ! شۇڭا ئەھمىيەتسىز تىما .

1

تېما

0

دوست

3635

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   54.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11458
يازما سانى: 215
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 575
تۆھپە : 733
توردىكى ۋاقتى: 175
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 23:10:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىر جەنۇبى شىنجاڭدىكى ، نۇرغۇن ناھىيە شەھەرلەردە ماارىپ ئىدارىللىرىغا ، ماارىپ كەسپىدە ئۇقىمىغان، غەيرى كەسىپتىكىلەرنى ۋەزىپىگە قۇيۇپ ، ئۇلار مەكتەپلەردىكى بىر قىسىم ، ساپاسىز كىشىلەرنى مەكتەپ مۇدىرى قىلىپ ، ماارىپ تەرەققىياتىغا ئېغىر بۇزغۇنچىلىق قىلماقتا ، ئەقەللىسى مەكتەپ مۇدىرى ھەم ماارىپ ئىدارىللىرىغا، ھەقىقى ماارىپ كەسپى بىلەن شۇغۇللانغان ، بىلىملىك تەجىربىلىك زىيالىلاردىن قۇيۇپ ، ئۇقۇ -ئۇقۇتۇشنى ئاساس قىلىپ ، ماارىپ يۆلىنىشىنى ئايدىڭلاشتۇرغاندىلا ، ماارىپنىڭ ھەقىقى يۈكسىلىشىنى ئەمەلگە ئاشۇرغۇلى بۇلۇدۇ .

3

تېما

0

دوست

481

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   90.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  12217
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 59
تۆھپە : 113
توردىكى ۋاقتى: 14
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 00:00:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشۇ كۇنلەردە بىزنىڭ بۇ تەتقىقاتچىمىز ئاساسسى قاتلاملارغا چۇشۇپ ئاز دىگەندە مەكتەپلەردە بىر يىل ئەپەندىلىك قىلىپ كۆرسە ئاندىن مۇشۇ لىكسىيەسىنى سۆزلىسە بوپتىكەن.             ‹‹پ››ھەرىپىدە مەسىلە كۆرۇلدى ،توغرا چۇشۇنەرسىلەر

17

تېما

0

دوست

2745

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   24.83%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  14959
يازما سانى: 264
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 180
تۆھپە : 736
توردىكى ۋاقتى: 141
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 00:13:10 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچى كېسەككىلا ئوخشايدۇ. ماتىريالى (مەيلى سېغىز لاي، مەيلى سامان لاي....ۋاھاكازالار.) نىمە بۇلۇشتىن قەتئى نەزەر قېلىپتىن چىقىدىغىنى كېسەك. ئۇ قېلىپنىڭ ئىچىگە كىردىمۇ بولدى كېسەك بۇلۇپلا چىقىدۇ. ئەسلى ئوقۇتقۇچى خالىسى سىڭالايدىغان، خالىسا لەيلىيالايدىغان. خالىسا قاتالايدىغان، خالىسا ئىرىيەلەيدىغان، خالىسا شەكىلسىز، خالىسا شەكىللىك، خالىسا ئەقىللىق، خالىسا ئەقىلسىز، سۇمىكىن دىسە سۇ ئەمەس، سۇ ئەمەسمىكىن دىسە سۇ... بولسا بۇلاتتى. كىم؟ نىمە؟ ئوقۇتقۇچىنى مۇشۇنداق قىلالايدۇ. مەن ئويلىنىۋاتىمەن.

1

تېما

0

دوست

2877

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   29.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8231
يازما سانى: 128
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 337
تۆھپە : 667
توردىكى ۋاقتى: 183
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 00:30:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يالقۇن روزى ئەپەندى بۇ قېتىم ‹‹ بىزگە قانداق ئوقۇتقۇچىلار كېرەك ›› سۆزلەپتۇ. بۇندىن كېيىن ‹‹ بىزگە قانداق مەكتەپ مۇدىرى كېرەك؟ بىزگە قانداق مائارىپ ئىدارە باشلىقى كېرەك، بىزگە قانداق كەنت باشلىقى كېرەك؟ بىزگە قانداق يېزا باشلىقى كېرەك .......... ›› كە ئوخشاش نۇرغۇن  ‹‹كېرەكلىك تېما ››لار ھەققىدە كۆپلەپ تەتقىقات ئىلمىي ماقالىلەرنى  يېزىشىغا تىلەكداشمىز ...........

2

تېما

1

دوست

1197

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   19.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15536
يازما سانى: 54
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 15
تۆھپە : 376
توردىكى ۋاقتى: 59
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 00:39:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
     كۆر ئىت بولسا گەر ئارسىلانغا باش،
      ھەممە ئارسىلان بولۇر ئىتسىمان.
       گەر ئارسىلان بولسا ئىتلارغا باش،
     ھەممە ئىتلار بولۇر خۇددى ئارسىلانسىمان.  دەپتىكەن بوۋىمىز يۈسۈپ خاس ھاجىپ. بىر ئېسىل لىدىر بىر ئېسىل كوللىكتىپنى بەرپا قىلالايدۇ، ئەكسچە، ھەرقانداق ئېسىل كوللىكتىپمۇ پەسنىڭ قولىدا ۋەيران بولۇدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )