قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 2424|ئىنكاس: 44

بىزگە قانداق ئوقۇتقۇچىلار كېرەك-يالقۇن روزى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

10

تېما

12

دوست

400 تۈمەن

جۇغلانما

بېكەت مەسئۇلى

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

ئۆسۈش   100%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8883
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 800001
تۆھپە : 800227
توردىكى ۋاقتى: 747
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2

ئاكتىپ يېڭى ئەزا ھەركەتچان ئەزا قىزغىن ئەزا كېڭەيتىش ماھىرى تەشۋىقات ماھىرى تېما ماھىرى پەخىرلىك ئەزا مۇنەۋۋەر مەسئۇل مۆھتىرەم ئەزا پىشقەدەم ئەزا ئۈمۈرلۈك شەرەپ مۇكاپاتى تۆھپىكار باشقۇرغۇچى نادىر يازما چولپىنى تۆھپىكار ئەزا پىداكار ئەزا ئىجاتكار ئەزا مۇكاپاتى تېما يوللاش چولپىنى ئىنكاس چولپىنى

يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 17:06:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
           بۇ لېكسىيە باغداش تورىدىكى بىر تورداشنىڭ تەۋسىيەسىگە ئاساسەن يوللاندى ، بۇ لېكسىيە ئالدىنقى يىل بېشىدىكى لېكسىيە بولۇپ ، شۇنداقتىمۇ  بۇ فىلىمنى كۆرۈشكە ۋە مۇنازىرە قىلىشقا ئەرزىيدۇ . بىر مىللەت ئۈچۈن ئېلىپ ئېيتقاندا مائارىپتىمۇ مۇھىم نەرسە بولمىسىا كېرەك ، مىللىي مائارىپنى كۈچەيتىش ۋە تەرەققى قىلدۇرۇش ئۈچۈن ئەلۋەتتە ئىلغار ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنى بەكمۇ مۇھىم .
  ھازىر تەۋپىق روھىغا ئىگە ، ئەستايىدىل ئوقۇتقۇچىلار جەمئىيتىمىزدە قانچىلىك ، ئوقۇتقۇچىلىققا قوبۇل قىلىشتا چەكلىمە بەكمۇ تۆۋەن بولىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە مائارىپ سېپىغا خىلمۇ-خىل تولۇق ساپا ھازىرلىمىغان كىشىلەر كىرىپ كەتمەكتە  . بىزگە زادى قانداق ئوقۇتقۇچىلار كېرەك ، بۇ ھەقتىكى قالغان مۇنازىرە تورداشلارغا قالدى
...



باغداشقا باغلانغان رىشتە

0

تېما

0

دوست

3257

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   41.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11121
يازما سانى: 393
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 32
تۆھپە : 944
توردىكى ۋاقتى: 133
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 17:11:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
رەھمەت .
قۇتلان تېلفۇنلىرى

2

تېما

0

دوست

254

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   84.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  20485
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 4
تۆھپە : 82
توردىكى ۋاقتى: 14
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 17:39:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يالقۇن روزىنىڭ بۇ لىكسىيەسى ھەقىقەتەنمۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيەت ۋە ئوقۇتقۇچىلىق مەجبۇرىيەتنىڭ زادى نىمە ئىكەنلىكى ھەققىدىكى كونكرىت ۋە سېستىمىلىق دەرىس ئىكەن.

0

تېما

0

دوست

575

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   15%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24348
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 166
توردىكى ۋاقتى: 43
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 18:26:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tashtuz تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-1-9 19:19  

        بىزنىڭ مائارىپ ساھەسىدە ياخشى ئوقۇتقۇچىلار بەكمۇ كۆپ،ئۇلار بولغاچقا كۆپلىگەن ئىختىساس ئىگىلىرى يىتىشتى ھەم يىتىلمەكتە،بىز ئۇلارنى ھۆرمەتلەيمىز.

ھەم ھەر تۈرلۈك لاياقەتسىز ئوقۇتقۇچىلار بارلىقى دەر ھەقىقەت، ئوقۇتقۇچىلارمۇ ئالدى بىلەن ئىنسان بولۇش سۈپىتى بىلەن نەپسى-خاھىشقا ئىگە تولۇق ھىسسىياتلىق ھايات ئادەملەردىن تەشكىل تاپقانلىقتىن، باشقا ساھە خىزمەتچىلىرىگە ئوخشاشلا ھەرخىل قىلمىش-ئەتمىشلەرنى قىلىدىغان تەبىئىي ئادەم. مەن تۆۋەندە مۇشۇ لاياقەتسىزلەر توغرىسىدا ئۆزەمنىڭ مۇلاھىزىلىرىنى دەپ ئۆتەي:

        بىزنىڭ ئوقۇتۇش ئۇل مۇئەسسەلىرىمىز ھەقىقەتەن بۇرۇنقىدىن تولۇق بوپ كەتتى، ھۆكۈمەت ھېلىھەم مائارىپ سېلىنمىسىنى ھەسسلەپ ئاشۇرماقتا...بۇنىڭغا ھېچكىم كۆز يۇمالمايدۇ،ئوقۇتۇش شارائىتى ئاساسەن تولۇق...ئەمما ماۋۇ ئوقۇتقۇچىلار راستىنلا ئەخلەتلىشىپ كەتتى(ئاز سانلىقلىرى). مەن قارايمەن، ئاساسىي سەۋەپ بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئالىي مەكتەپتىكى تەربىيلىنىشى تەلەپتىن تولىمۇ يىراق.  يەنى دۇنيا قارىشى،قىممەت ئۆلچىمى تولىمۇ پۈچەك ۋە غەلىتە......بۇنداق «ئۇستاز» لاردىن قانداق شاگىرىتلار چىقىشى مومكىن؟......
       ھازىر قايسى بىر ئالىي مەكتەپ 95-يىللاردا باشلانغۇچتا مودا بولغان «تۆت»تە گۈزەل،«بەش»بولۇش نىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدىغان ئوقۇغۇچىلانى تەربىيلىيەلەيدۇ؟...
       بۈگۈنكى دەۋىدە تۇرمۇش ھەلەكچىلىكى(ئۆي،داۋالىنىش...) ھەممە ئادەمنى ھالسىراتماقتا،بۇنداق ئىقتىسادىي بېسىم ئاسىتىدا  كىممۇ خاتىرجەم خىزمەت قىلالىسۇن؟
       بىر ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيىتىنى(بۇ يەردە ھۆكۈمەت بەرگە ھېلىقى قوڭۇر تاشلىق كىنىشكە جىڭغا ئولتۇرمايدۇ،چۇنكى ئۇنى ساراڭ ئەمەس بولسىلا ئالالايدۇ. ئادىمىيلىك سالاھىيىتىنى ھازىرلىغان دىمەكچى) ھازىرلىغان ئوت يۈرەك ياش قاتمۇ-قات ئىمتاھانلاردىن ئۆتۇپ مائارىپ ساھەسىگە كىردى دەيلى، ئۇ قابىلىيىتىگە يارىشا ئىشقا قويمايدىغان مودىرنىڭ قولىغا چۈشۈپ قالسۇنچۇ قېنى؟!... ئەھۋال قانداق بولىدىكىن؟! قاچانغىچە ياخشى ئادەم بولۇپ ياشاشقا بەرداشلىق بىرەلەيدىكىن...؟!
        بىر ئەخلەت ئادەم ئۆزىنىڭ مەلۇم تىلنى ياخشى بىلىدىغانلىقىنى (كاللىسى شۇ قەۋىمنىڭ 5 ياشلىق بالىسىچىلىكمۇ ئەمەس،بۇ يەردە كۆزدە تۇتىنىمىز، ئۇنىڭدىكى مىللىي ئاڭ،ئەقىدە،قىممەت قاراش،دۇنيا قاراش...دىگەندەك ئۆلچەملەر كۆزدە تۇتۇلىدۇ)،ياكى باشقا يوللار بىلەن كىرسىچۇ؟؟...بۇ ئادەم قانداق بالا تەربىيلەكىن؟؟...
        ھەي...،  شۇ ئوقۇتقۇچىلارنى تۈزۈك ئىشقا سالالمىغان مائارىپ تارماقلىرى ۋە ئورمانچىلىق ئىدارىسى، يېزىلىق ھۆكۈمەت...لەردىن ساھە ئاتلاپ مائارىپنىڭ نىمىلىكىنى بىلمەيدىغان ئاتالمىش رەھبىرىي لاۋزا كادىرلارغا تەم كىرگۈزمەك تولىمۇ زورۈردۇر. بىزدە «خوتۇن ئالساڭ كوچىدىن ئال،ئادەم قىلىش ئۆزۈڭدىن» دىگەن ماقال بار، دەرۋەقە مائارىپ ساھەسىدىكى بەك جىق ئىشلار موشۇ خوتۇننى ئالغان «ئەر»سەۋەبلىك بولىۋاتىدۇ دەپ قارايمەن.

     

18

تېما

1

دوست

2697

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   23.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6824
يازما سانى: 104
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 288
تۆھپە : 660
توردىكى ۋاقتى: 122
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 18:36:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىللىي مائارىپ قانداق مائارىپ.

4

تېما

2

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   2.04%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6865
يازما سانى: 563
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2109
تۆھپە : 1882
توردىكى ۋاقتى: 476
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 18:46:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەڭ مۇھىم مەسىلە بۇ يەردىكى ‹بىز› زادى كىملەرنى كۆرسىتىدۇ ؟ مەكتەپ رەھبەرلىرىنى كۆرسىتەمدۇ ؟ پارتىيە - ھۆكۈمەت ئورۇنلىرى ، مائارىپ تارماقلىرىنى كۆرسىتەمدۇ ؟ ۋە ياكى كەڭ ئاتا - ئانىلارنى كۆرسىتەمدۇ ؟

9

تېما

4

دوست

4600

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   86.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9938
يازما سانى: 283
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 726
تۆھپە : 910
توردىكى ۋاقتى: 252
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 20:18:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزدە ئوقۇتقۇچى بۇلۇپمۇ لاياقەتلىك ئوقۇتقۇچى تېخى كۆپ مۇھىمى بىزگە قانداق ئىدارە باشلىقى بىلەن قانداق مەكتەپ مۇدىرى كېرەك ؟ مەسلىسى ، نېمىشقا ھەممەيلەن  مۇشۇ گەپتىن ئۆزىنى چەتكە ئەپ قاچىدۇ؟

ئالمىدەك يۈرەكت

4

تېما

7

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   16.63%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9801
يازما سانى: 1323
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2259
تۆھپە : 3469
توردىكى ۋاقتى: 1124
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-9 20:38:15 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزنىڭ مائارىپىمز راستىنلا كەينىگە چىكىندى.بەزىلەر دەرسلىك ماتىريال خەنزۇچە بۇلۇپ كەتتى دىسە،بەزىلەر خىزمەت بېسىمى ئارتىپ كەتتى دەيدۇ.ئىشقىلىپ نۇرغۇن سەۋەپلەرنى كەلتۈرۈشكە بۇلىدۇ.ئەمدى بىز تىل يېزىقىمىز مائارىپ ئۇرۇنلىرىدىن چىكىنىشكە قاراپ ماڭدى دەپ بالىلارغا بىلىم ئۆگىتىشىنى ،ئادەم بۇلۇپ يولىنى كۆرسىتىپ قويۇشقا سەل قارىساق بولمايدۇ.ئاددىيسى باشلانغۇچتىكى ماتېماتىكا ئوقۇتقۇچىسى-   ماتېماتىكا،خەنزۇچە ،ئەدەبىيات ئۈچ خىل پەن دەرسى ئوقۇتقۇچىسىنىڭ رولىنى ئۆتەۋاتىدۇ.نېمە ئۈچۈن دىگەندە ئاپئاق ئانا تىلىنىمۇ تۇلۇق ئىگەللىمىگەن  بالىلارغا بۇ دەرسنى ئۇيغۇرچىغا ئۆرۈپ چۈشەندۈرمىسە بولمايدۇ.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )