قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 3837|ئىنكاس: 86

خەنزۇتىلى ئەدەبىياتى ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئاھۇ -زارى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

279

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   93%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24724
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 9
تۆھپە : 70
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2014-1-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-14 22:58:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
abida
خەنزۇتىلى ئەدەبىياتى ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئاھۇ -زارى


ئەسلىدە ئوقۇتقۇچى بولمىش بىزلەرگە نىسبەتەن،مەۋسۈملۈك ئىمتىھانلار ئاياقلىشىپ،تەتىلنىڭ يېقىنلىشىشى ھەممەيلەننى خۇشھال قىلسا توغرا بولاتتى،ئەمما سىياسىي ئۆگىنىش ۋاقتىدىن پايدىلىنىپ،ئەتە ئېچىلىدىغان ئوقۇتقۇچىلار قۇرۇلتىيىدا ماقۇللىنىدىغان قائىدە-تۈزۇملەرنى  بېكىتىشتە بىرلىككە كېلەلمەي،تالىشىپ قورساق كۆپۈكلىرىمنى مۇنبەردىكىلەرگە تۆكۈشنى مۇۋاپىق كۆردۈم.چۈنكى،مەكتەپ مۇدىر،شۇجى ،ئوتتۇرا قاتلامباشلىقلىرى ئۇنى ئاڭلىمايدۇ،خىزمەتداشلىرىم  بىلەن دېيىشكەنچە كەيپىياتىم تېخىمۇ ناچارلاپ،قورساق كۆپۈكۈم تېخىمۇ جىقلاپ كېتىدىغىنى ئېنىق،شۇڭا......
   كىچىكلىرىنى دەپ مۇنبەرداشلىرىمنىڭ ۋاقتىنى ئالماي،باشلەنغۇچ مەكتەپ خەنزۇتىلى ئەدەبىياتى دەرسىنى يېزىدىكى ئوقۇغۇچىلارغا ئۆتۈپ،دەرس ئۆزلەشتۈرمەكنىڭ تەسلىكىنى دېمىسەممۇ ھەممىڭلارغا مەلۇم بولسا كېرەك،ئەمدىكى مەسىلە شۇ دەرسنىڭ ئۆزلىشىش نىسبىتىنى %85 يەتكۈزىشىمىز كېرەككەن،ئەگەر يەتكۈزەلمىسەك،
%1كە :
85%~80% لەرنىڭ كەملىگەن بىر پىرسەنتىگە  0.1 نومۇر تارتىلىدۇ.
80%~75%  لەرنىڭكەملىگەن بىر پىرسەنتىگە    0.2نومۇر تارتىلىدۇ.
75%~ 70%لەرنىڭ كەملىگەن بىر پىرسەنتىگە   0.3 نومۇر تارتىلىدۇ.
70%~65% لەرنىڭ  كەملىگەن بىر پىرسەنتىگە   0.4 نومۇر تارتىلىدۇ.
65%تىن چۈشۈپ كەتكەنلەرنىڭ كەملىگەن بىر پىرسەنتىگە   0.5 نومۇر تارتىلىدۇ.
تارتىلغان  بىر نومۇرغا 100 يۈەن جەرىمانە تۆلەيمىز.
مەن ئۆزۈمنى مىسال ئېلىپ چۈشەندۈرەي:
مەن ناھىيىدىن   80كلومېتىر يىراقلىقتىكى يېزىدىكى     باشلانغۇچ 3-يىللىقنىڭ خەنزۇتىل ئەدەبىياتى دەرسىنى ،ئىدىيە -ئەخلاق دەرسىنى بېرىمەن،سىنىپ مەسئۇلى،سىنىپىمدا 49نەپەر ئوقۇغۇچى بار.بۇ قېتىم خەنزۇتىل ئەدەبىياتى دەرسىنىىڭ ئۆزلىشىش نىسبىتى(60 نومۇر ئېلىپ ئىمتىھانلاردىن ئۆتكەنلەرنىڭ نىسبىتى) %21 چىقتى،ئىدىيە ئەخلاق %32 (دەرسلىك پۈتۈنلەي خەنزۇچە) مۇشۇ بويىچە ھېسابلىغاندا،خەنزۇتىلى ئەدەبىياتىغا
(يۈەن)3200=100*0.5*(%21-%85)،
خەنزۇچە ئىدىيە -ئەخلاققا:
2650=100*0.5*(85%-32%)   جەمئىي 5850 تۆلەيدىكەنمەن.ئوقۇتۇش سۈپىتىگە قاراپ ،تازىمۇ مەسئۇلىيەتسىز،ساپاسىز ئوقۇتقۇچىكەن،بالىلارنى ئاران شۇ نەتىجىگە ئېرىشتۈرۈپ خىجىل بولماي،پۇلدىن سۆز ئېچىپ قاخشىغىنىنى كۆرەي دەپ دىمىغىڭىزنى قېقىشىڭىز مۇمكىن.پۇتۈن ناھىيە بويىچە ، 3-يىللىقلار ئارا قوش تىل سىنىپ خەنزۇتىلى ئەدەبىياتىنىڭئۆتۈش نىسبىتى %60  كە يەتكەنلەر يوق. مەكتىپىمىزدە باشقا سىنىپلارنىڭ تېخىمۇ ناچار.مەكتىپىمىزدە قىسمەن  ئاناتىل ئەدەبىياتى ۋە ئېنگىلىزتىلىدىن باشقا بۇ ئۆلچەمگە يەتكەنلەر يوق. بىزگە ناھىيە مالىيىسىدىن ئايرىغان ئۈنۈم ئىش ھەققىي ئاران ئېيىغا 150يۈەن،بىر مەۋسۈملۈك نەتىجىگە ئاساسەن تۆلەيدىغان جەرىمانە بۇنچىلىك،بىزنىڭ ئاھۇ زارىمىزنى ئاڭلايدىغانلار يوقمۇ؟

0

تېما

0

دوست

160

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   53.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24877
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 34
توردىكى ۋاقتى: 3
سائەت
ئاخىرقى: 2014-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-14 23:52:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
   گەرچە بۇ ئەھۋالىڭىزغا ياردەم بېرەلمىسەممۇ ، لىكىن مەن ھەقىقەتەن ئېچىندىم !
قۇتلان تېلفۇنلىرى

0

تېما

0

دوست

427

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   63.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22068
يازما سانى: 13
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 138
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-15 00:02:03 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇلۇغ  خۇدا  بۇ  نىمە  كۈن تىل ئانا تىل  بىلەن  باشلىنىدۇ ،كۆپ خىل تىل بىلەن  مۇكەممەللىشىدۇ  دەيدىغان  گەپ بار  ئەمەسمۇ  ؟؟؟؟چوڭ  زىيالىلار  ،نەچچە خىل  تىل  بىلىدىغان دوكتۇرلار  سىلەر نىمىشقا  پىكىرىڭلارنى  ئوتتۇرىغا  قويمايسىلەر  بۇ  دەردنى كىم  ئاڭلايدۇ  ،،،ھەممە  قورقىدۇ ئىدىيىسىدە  مەسلە  بار  دىگەن ئاتاققا  قىلىشىدىن جەنۇپتىكى  بالىلار  يا ئانا  تىلدا  پىكىر  يۈرگۈزەلمەي يا خەنزۇ  تىلىدا ئىپادىليەلمەي  چوڭ بولىدىكەندە  قانداق قىلىش كىرەك  

9

تېما

17

دوست

2543

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   18.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13250
يازما سانى: 72
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 160
تۆھپە : 750
توردىكى ۋاقتى: 492
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-15 00:09:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
توۋۋا ، ماۋۇلارنىڭ قىلغان ئىششىنى .....ئوقۇغۇچىنىڭ كاللىسى دادۇينىڭ ھۆددىلەپ بېرىدىغان يېرى بولمىسا يا بىر ، جەرىمانىسىنى كۆرۈڭ تىخى ..
قوش تىل مائارىپىدىمۇ رايونلار ئۆز ئەھۋالىغا ئاساسەن يولغا قويسا بۇلىدۇ دىگەن بەلگىلىمە بارغۇ ؟ ھېچقانداق تىل شارائىتى بولمىغان بالىلارغا خەنچە ئەدەبىياتنى ئۆتۈش مايسىنى تارتىپ ئۈستۈرگەن بىلەن نىمە پەرقى ؟
مىنىڭچە ئىشچى-خىزمەتچىلەر قۇرۇلتىيىدا ئوقۇتقۇچىلار بۇنداق نامۇۋاپىق تۈزۈمگە قارىشلىقىڭلارنى بىلدۈرۈپ ئىتراز بىلدۇرۇڭلار ،  يازمىچە ئوقۇتۇش تەتقىقات ماتىرىيالى تەييارلاپ پاكىت بىلەن بۇنىڭ مۇمكىن بولمايدىغانلىقىنى چۈشەندۈرۈڭلار . ئەگەر بۇنىڭغىمۇ بولمىسا يۇقىرى دەرىجىلىك مائارىپ تارماقلىرىغا ئەھۋالنى ئىنكاس قىلساڭلار بۇلىدۇ ، مىنىڭچە شۇنچە چوڭ ناھىيىدە يوللۇق گەپنى ئاڭلايدىغان ، ئوقۇتۇشنى چۈشىنىدىغان بىرەرى چىقىدۇ .  

4

تېما

2

دوست

1303

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   30.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21614
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 13
تۆھپە : 396
توردىكى ۋاقتى: 108
سائەت
ئاخىرقى: 2014-2-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-15 00:11:38 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دەل تەتۇرسى قاراتمىلىقى يوق ئىنكاس خاتالىقىنى بف
6#
ئىناۋەتسىز قەۋەت،بۇ تېما ئۆچۈرۈلگەن

0

تېما

0

دوست

88

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   29.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24436
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 28
توردىكى ۋاقتى: 2
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-15 00:14:49 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
uyhguray يوللىغان ۋاقتى  2014-1-15 00:09
توۋۋا ، ماۋۇلارنىڭ قىلغان ئىششىنى .....ئوقۇغۇچىنىڭ كالل ...

جەنۇبىي شىنجاڭدا بۇنداق پىكىرنى بېرىش ئۆزىگە مەن تىرورچى دىگەن قالپاقنى كەيگۈزۈش بىلەن باراۋەر....

5

تېما

0

دوست

4485

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   82.83%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1153
يازما سانى: 212
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 734
تۆھپە : 901
توردىكى ۋاقتى: 664
سائەت
ئاخىرقى: 2014-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-15 00:15:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
[img][/img]
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )