- تىزىملاتقان
- 2011-3-6
- ئاخىرقى قېتىم
- 2015-4-20
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 4552
- نادىر
- 0
- يازما
- 265
ئۆسۈش
85.07%
|
ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻧﻰ ﻛﻮﻧﻜﺮﯦﺖ ﺳﯚﻳﯜﺷﻨﯩﯔ 20 ﺗﯜﺭﻟﯜﻙ ﺋﯘﺳﯘﻟﻰ
1. ﺑﯩﺰﺩﻩ ﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﻧﻪﺭﺳﻪ ﺑﻮﻟﺴﻼ، ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ ﺑﻮﻟﺴﯩﻼ ﺋﯚﺯﯨﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﻣﻪﮪﺴﯘﻻﺗﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺳﯧﺘﯩﯟﯦﻠﯩﺶ؛
2. ﺋﯩﺠﺘﯩﻤﺎﺋﯩﻲ ﺋﯩﻨﻜﺎﺱ ﻗﺎﻳﺘﯘﺭﯗﺵ ﺋﯩﻘﺘﯩﺪﺍﺭﯨﻤﯩﺰﻧﻰ ﮪﻪﺭ ﯞﺍﻗﯩﺖ ﺳﺎﻗﻼﺵ؛
3. ﻳﯧﻨﯩﻤﯩﺰﺩﯨﻜﻰ ﺋﺎﺩﻩﻣﻠﻪﺭﻧﻰ ﯞﻩ ﻗﯧﺮﯨﻨﺪﺍﺷﻼﺭﻧﻰ ﺳﯚﻳﯜﺵ، ﮔﻪﭘﻨﻰ ﮪﻪﺭﯨﻜﻪﺗﻜﻪ ﺋﺎﻳﻼﻧﺪﯗﺭﯗﺵ؛ ﮪﻪﺭﯨﻜﯩﺘﯩﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﻛﯜﺗﻤﯩﮕﻪﻥ ﺋﺎﻗﯩﯟﯨﺘﯩﻨﻰ ﺋﻮﻳﻠﯩﻨﯩﭗ ﺗﯘﺭﯗﺵ؛
4. ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ، ﺳﻮﻏﯘﻗﻘﺎﻥ ﻳﻮﺳﯘﻧﺪﺍ ﺋﯚﺯﺋﺎﺭﺍ ﺗﻪﻧﻘﯩﺪ ﯞﻩ ﺋﯚﺯﯨﻤﯩﺰﻧﻰ ﺗﻪﻧﻘﺪﻧﻰ ﻛﯜﭼﻪﻳﺘﯩﺶ؛
5. ﺋﯚﺯﯨﻤﯩﺰﺩﻩ ﺑﺎﺭ ﻧﯘﻗﺴﺎﻧﻼﺭﻧﻰ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻜﻪ ﺋﺎﺭﺗﯩﭗ ﻗﻮﻳﻤﺎﺳﻠﯩﻖ ﯞﻩ ﺷﻮﺋﺎﺭﯞﺍﺯ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﻰ ﺑﻮﻟﻤﺎﺳﻠﯩﻖ؛
6. ﭼﺎﻛﯩﻨﻼﺭ ﺋﯚﺯﯨﻨﯩﯔ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﯩﺘﯩﻨﻰ ﻳﺎﺭﯨﺘﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻳﻪﺭﺩﻩ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻧﯩﯔ ﺋﯚﺯﯨﻨﻰ ﺋﺎﻟﯩﺠﺎﻧﺎﭖ ﯞﻩ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﮪﯧﺴﺎﺑﻼﻳﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﺮﻯ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﻪﺕ ﻣﯘﮪﯩﺘﻰ ﺑﻪﺭﭘﺎ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﻰ ﻛﯧﯖﻪﻳﺘﯩﺶ؛ ﭼﺎﻛﯩﻨﺎ ﻣﻪﺩﻩﻧﻴﻪﺗﻠﻪﺭﻧﻰ ﺋﯩﺴﻼﮪ ﻗﯩﻠﯩﺸﻘﺎ ﺗﯚﮪﭙﻪ ﻗﻮﺷﯘﺵ؛
7. ﻧﺎﭼﺎﺭ ﺋﺎﺩﻩﺗﻠﯩﺮﯨﻤﯩﺰﮔﻪ ﭘﯩﻼﻥ ﺗﯜﺯﯛﭖ ﺗﺎﻗﺎﺑﯩﻞ ﺗﯘﺭﯗﺵ؛ ﻗﺎﺑﯩﻠﻴﻪﺗﻠﯩﺮﯨﻤﯩﺰﻧﻰ ﺋﻪﯓ ﻳﯘﻗﯩﺮﻯ ﺩﻩﺭﯨﺠﯩﺪﻩ ﻗﯧﺰﯨﺶ ﯞﻩ ﻛﯚﺭﺳﺘﯩﺶ؛
8. ﮪﻪﺭ ﻳﯩﻠﻰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺗﯩﻠﻰ ﺑﯩﻠﻤﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻪﺵ ﻗﯧﺮﯨﻨﺪﯨﺸﯩﻤﯩﺰﻏﺎ ﮪﻪﻗﺴﯩﺰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺗﯩﻠﻰ ﺋﯚﮔﯩﺘﯩﺶ؛
9. ﻗﯩﺰﻻﺭ ﻧﺎﺯﺍﻛﯩﺘﯩﻨﻰ، ﻛﯩﻴﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻛﻴﯩﻤﯩﻨﯩﯔ ﺋﯘﺯﯗﻧﻠﯘﻗﯩﻨﻰ، ﺋﻮﻏﯘﻟﻼﺭ ﻗﯩﺰﻻﺭﻧﻰ ﺋﻪﻳﻤﻪﻧﺪﯛﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺳﺎﻻﭘﯩﺘﯩﻨﻰ ﺋﺎﺷﯘﺭﯗﺷﻨﯩﯔ، ﺋﻪﻗﯩﺪﯨﺴﻨﻰ ﻛﯜﭼﻪﻳﺘﯩﺸﻨﯩﯔ ﺋﺎﻣﺎﻟﯩﻨﻰ ﻗﯩﻠﯩﺶ؛ ﻗﺎﺭﺷﻰ ﺟﯩﻨﺴﺘﯩﻜﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﺋﻪﻳﻤﻪﻧﺪﯛﺭﻩﻟﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﻗﯩﺰ-ﺋﻮﻏﯘﻟﻼﺭﻧﻰ ﻛﯚﭘﻪﻳﺘﯩﺶ؛ ﻻﻟﻤﺎ ﺋﻮﻏﯘﻝ-ﻗﯩﺰﻻﺭﻧﻰ ﻳﯩﺘﯩﻢ ﻗﺎﻟﺪﯗﺭﯗﺵ.
10. ﮪﻪﺭ ﻗﺎﻳﺴﻰ ﺳﺎﮪﻪﻟﻪﺭﺩﻩ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺩﺍﻧﻨﻰ ﺋﺎﻳﺮﯨﭗ ﻣﯘﺋﺎﻣﯩﻠﻪ ﻗﯩﻠﯩﺶ؛ ﺩﺍنلاﺭﻧﻰ ﻗﻪﺩﯨﺮﻟﻪﺵ، ﺳﺎﻣﺎﻧﻼﺭﻏﺎ ﺗﯜﻛﯜﺭﯛﭖ ﻗﻮﻳﯘﺵ؛
11. ﻣﯘﻧﺒﻪﺭ ﯞﻩ ﺑﯩﻠﻮﮔﻼﺭﻧﯩﯔ ﺭﻭﻟﯩﺪﯨﻦ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﭘﺎﻳﺪﯨﻠﯩﻨﯩﭗ، ﮪﺎﺯﯨﺮﻗﻰ ﺗﻮﺭ ﺋﺎﭘﯩﺘﯩﻨﯩﯔ ، ﻳﺎﺯﻣﺎ ﺋﺎﭘﯩﺘﯩﻨﯩﯔ، ﭘﺎﺧﺎﻟﻠﯩﻖ، ﺗﻪﻛﺮﺍﺭﻟﯩﻖ، ﺋﯩﺠﺎﺩﺳﯩﺰﻟﯩﻘﻨﯩﯔ، ﭘﻼﻧﺴﯩﺰﻟﯩﻘﻨﯩﯔ ﺋﺎﻟﺪﯨﻨﻰ ﺋﯩﯧﻠﯩﺶ؛
12. ﺋﯚﺯﻟﯜﻛﯩﺪﯨﻦ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺸﻨﻰ ﯞﻩ ﺋﺎﺋﯩﻠﻪ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭙﯩﻨﻰ ﻗﺎﺗﺘﯩﻖ ﻛﯜﭼﻪﻳﺘﯩﺶ؛ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﻪﺕ، ﺗﺎﺭﯨﺦ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺸﻨﻰ ﭘﯩﻼﻧﻐﺎ ﻛﯩﺮﮔﯜﺯﯛﺵ؛
13. ﺑﻪﺩﻩﻥ ﭼﯧﻨﯩﻘﺘﯘﺭﯗﺵ، ﮪﺎﺭﺍﻕ-ﺗﺎﻣﺎﻛﺎ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯘﻣﻜﯩﻨﻘﻪﺩﻩﺭ ﺑﺎﻟﺪﯗﺭ ﺧﻮﺷﻠﯩﺸﯩﺶ؛
14. ﻛﯩﺘﺎﺏ ﺋﻮﻗﯘﺵ ﺋﯘﺳﯘﻟﯩﻤﯩﺰﻧﻰ، ﻛﯩﺘﺎﺑﻘﺎ ﺗﯘﺗﻘﺎﻥ ﭘﻮﺯﯨﺘﺴﻴﯩﻤﯩﺰﻧﻰ ﺋﯜﺯﯛﻝ-ﻛﯧﺴﯩﻞ ﺋﯚﺯﮔﻪﺭﺗﯩﺶ؛ ﻧﻪﺷﺮﯨﻴﺎﺕ ﯞﻩ ﻣﻪﺗﺒﯘﺋﺎﺗﻠﺮﯨﻤﯩﺰﻧﻰ ﻗﻮﻟﻼﺵ ﮪﻪﻡ ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﺗﻪﻟﻪﭖ ﻗﻮﻳﯘﺵ؛
15. ﭘﯩﻜﯩﺮ ﺋﯩﺴﻼﮪﺎﺗﻰ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯧﺮﯨﺶ؛ ﮪﻪﺭ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻳﯩﻠﺪﺍ ﺑﯩﺮ ﭘﯩﻜﯩﺮ ﻳﯧﯖﯩﻼﭖ ﻗﺎﻟﺘﯩﺲ ﺑﯩﻠﯩﻨﯩﭗ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ ﺑﯩﻠﻤﯩﻠﯩﺮﯨﻤﯩﺰﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﻗﯧﺘﯩﻢ ﮔﯘﻣﺎﻧﻠﯩﻨﯩﺶ، ﭘﯩﻜﯩﺮ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﺋﯘﺳﯘﻟﯩﻨﻰ ﺋﯚﺯﮔﻪﺭﺗﯩﺶ؛
16. ﺑﺎﺷﻘﺎ ﻳﯘﺭﺗﺘﺎ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﻳﺎﺷﺎﺷﻘﺎ ﻛﯜﭼﯩﻤﯩﺰ ﻳﻪﺗﻤﯩﺴﻪ، ﭘﯧﺸﯩﻤﯩﺰﻧﻰ ﻗﯧﻘﯩﭗ ﻛﻪﺗﻤﻪﺳﺘﯩﻦ ﺋﯚﺯ ﻳﯘﺭﺗﯩﻤﯩﺰﻧﻰ ﻣﻪﮪﻜﻪﻡ ﺳﺎﻗﻼﺵ، ﻗﯧﻴﺪﯨﻤﺎﺳﻠﯩﻖ؛
17. ﺋﯩﺪﺍﺭﯨﻠﻪﺭﺩﯨﻜﻰ ﺭﻭﻟﯩﻤﯩﺰﺩﯨﻦ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﭘﺎﻳﺪﯨﻠﯩﻨﯩﭗ، ﺧﯩﺰﻣﻪﺗﻠﻪﺭﻧﻰ ﺑﻪﺟﺎﻧﯩﺪﯨﻞ ﺋﯩﺸﻠﻪﺵ ﯞﻩ ‹ ﺑﯘ ﺧﯩﺰﻣﯩﺘﯩﻢ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻧﯧﻤﻪ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺑﯧﺮﻩﻟﻪﻳﻤﻪﻥ؟ › ﺩﻩﭖ ﺋﻮﻳﻠﯩﻨﯩﺶ؛
18.ﻳﺎﺧﺸﻼﺭ ﺋﺎﺭﺍ، ﻛﻪﺳﭙﺪﺍﺷﻼﺭ ﺋﺎﺭﺍ، ﻗﻪﻟﺒﺪﺍﺷﻼﺭ ﺋﺎﺭﺍ ﺳﺎﻏﻼﻡ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺕ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺋﯩﺠﯩﺘﻤﺎﺋﯩﻲ ﺗﻮﺭ ﭘﻪﻳﺪﺍ ﻗﯩﻠﯩﺶ؛
19. ﻗﻪﮪﺮﯨﻤﺎﻧﻠﯩﺮﯨﻤﯩﺰﻧﻰ، ﻳﺎﺧﺸﻼﺭﻧﻰ (ﻣﻪﺳﯩﻠﻪﻥ،ﺋﺎﺑﺪﯗﻗﺎﺩﯨﺮ ﺩﺍﻣﻮﻟﻼ ﯞﻩ ﮔﯜﻟﺰﺍﺭ ﻣﯘﻛﺎﭘﺎﺗﻰ ﺗﻪﺳﯩﺴﺲ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻣﺎﻣﯘﺗﺠﺎﻥ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻖ) ﺋﻪﺳﻠﻪﭖ ﺗﯘﺭﯗﺵ، ﺩﯗﺋﺎ ﻗﯩﻠﯩﺶ؛ ﺋﺎﺑﺪﯗﻗﺎﺩﯨﺮ ﺩﺍﻣﻮﻟﻼﻧﻰ ﭘﯩﭽﺎﻕ ﺳﯧﻠﯩﭗ ﺋﯚﻟﺘﯜﺭﮔﻪﻥ ﺋﻪﮪﻪﺕ ﻣﻪﺯﯨﻦ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻘﻼﺭﻧﻰ ﺋﯘﻧﺘﯘﻣﺎﺳﻠﯩﻖ؛
20. ﺋﻪﯓ ﻣﯘﮪﯩﻤﻰ؛ ﺑﯧﻴﺠﯩﯖﺪﯨﻦ ﻛﯧﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺕ ﻧﯩﺸﺎﻧﯩﻐﺎ ﻣﺎﺱ ﮪﺎﻟﺪﺍ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻧﯩﯔ 2030-ﻳﯩﻠﻐﯩﭽﻪ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ 20 ﻳﯩﻠﻠﯩﻖ ﺋﯩﻠﻤﯩﻲ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺕ ﺳﯧﺨﻤﯩﺴﯩﻨﻰ ﯞﻩ ﭘﯩﻼﻧﯩﻨﻰ ﺗﯜﺯﯛﺵ ﮪﻪﻡ 1960-ﻳﯩﻠﻼﺭﺩﯨﻦ ﻛﯧﻴﯩﻦ ﺗﯘﻏﯘﻟﻐﺎﻧﻼﺭﻧﯩﯔ ﺭﻭﻟﯩﺪﯨﻦ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﭘﺎﻳﺪﯨﻠﯩﻨﯩﺶ.
|
|