- تىزىملاتقان
- 2012-3-10
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-6-21
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 2179
- نادىر
- 0
- يازما
- 195
ئۆسۈش
5.97%
|
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا alip تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-3-1 23:06
تىخى رايونىمىزدا ئۇچ تەربىيە زىچ بىرلەشتۈرۈلمىدى،ھەممىدە مەكتەپكە تايىنىدىغان ئەھۋال ئېغېر،ئۇندىن باشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىدىغانلار كۆپ ئوقۇتقۇچىنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىدىغان ئادەم يوق دىيەرلىك. ئامال قىلالمىغانلار ئوقۇتقۇچى بولىۋاتىدۇ دىسەك ئارتۇقچە كەتمەس.باشلانغۇچ مەكتەپتە ماتىماتىكا ئەدىبىيات دەرسىنى 5سائەتتىن ئۆتىدىغان ئوقۇتقۇچى كۈنىگە تۆت قىتىم تاپشۇرۇق تەكشۈرەيدۇ،ئۇ سىنىپ مۇدىرى بولسا ئۇنىڭدىن باشقا يازىدىغان بىرمۇنچە خاتىرلىرى بولىدۇ،بالىلار تەنەپپۇستا مەيداند ئويناپ ئۇرۇشۇپ قالسا زەخمىلەنگەن ئوقۇغۇچىنىڭ ھامىسى ئوقۇتقۇچى نىمىش قىپتىكەن دەپ ئۇششۇق سالىدۇ،زەخمىلەندۈرگەننڭ ھامىسى كۆزىنى قىزارتىپ بالىسىغا تەربىيە قىلماقتايوق ئۇمۇ مۇئەللىم تەربىيىنى ياخشى قىلماپتىكەن دەپ گۇناننى ئارتىدۇ،تىخى ئىككىسى بىرلىشىپ مۇئەللىمنى يۇقۇرغا ئەرىز قىلىمىز دەپ قىستايدۇ. ....بىچارە مۇئەللىم دەملىشتىمۇ بالىلارغا قاراپ تۇرۇشقا مەجبۇر .كىچىسى ئەرلەر كۈندۈزى ئاياللار مەكتەپنىڭ ئاماللىقىغا مەسئۇل ، ھەممەيلەن مائارىپ سۈپىتىنىڭ تۆۋەنلىكىنى مۇئەللىمدىن كۆرىدۇ،جەمىيەت مۇقىم بولمىسا ساقچىدىن كۆرمەيدۇ،مۇئەللىم ئوبدان تەربىيلىمىگەن بولىدۇ.................... مۇئەللىملەرنى مۇشۇ رىيالاردىن كىم قۇتۇلدۇرۇپ ئۇلارغا ئەركىن نەپەس ئالىدىغان خوشاللىق بىلەن ئوقۇتۇش پائالىيەتلىرى بىلەن شۇغۇللۇنالايدىغان،قانداق قىلسام بالىلارنىڭ زىھنىنى تەپەككۇرىنى ئاچالايمەن دىگەن نوقتىدا ئويلىنىش پۇرسىتىگە ئىگە قىلالايدۇ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشقا كەسىپتە مەئاش كىرىمىنىڭ سىرتىدا يىل ئاخىرىدا ئالىدىغان مۇكاپاتى بولىدۇ،مۇئەللىملەرنىڭ مەئاش كىرىمىدىن تۇتۇپ قىلىپ شۇنى ئۈنۈم ئىشھەققى دەپ بىرىدۇ،بۇنداق ئۈگەيلىك مۇئەللىمنىڭ دىلىنى رەنجىتمەيدۇ خىزمەت ئاكتىپچانلىقىغا تەسىر كۆرسەتمەيدۇ دەپ كىم دىيەلەيدۇ. ھازىرقىدەك بازار ئىگىلىكى دەۋرىدە خەلىق ئۈچۈن ئىشلەش ئۈچۈنمۇ ئالدى بىلەن شۇ ئادەمنىڭ ماددى مەنىۋى ئىھتىياجى قامدالسا ئاندىن خەلىق ئۈچۈن ئىشلىيەلىشى مۈمكىن............................................
|
|