قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: faeza

مەجبۇرى مائارىپتىكى مەجبۇرلاشلار

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئاللاھ، شۇنداق ب

1

تېما

4

دوست

1308

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   30.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  14121
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 20
تۆھپە : 383
توردىكى ۋاقتى: 45
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-22 18:58:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ilqi62 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-21 10:39
ilqi62 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-19 17:40
مائارىپ سۇپىتىنىڭ تۈۋەن ب ...

مەن دەل سىز دەۋاتقان ‹‹ۋالى سىنىپى›› ، ‹‹ھاكىم سىنىپى›› مەزگىللىرىدە ئوقۇغان. يەنى 90- يىللارنىڭ بېشىدا. ئۆزەممۇ سىنىپ باشلىقى ئىدىم. سىنىپىمىزدىكى ئوقۇغۇچىلارنى ھېچكىم ھەيدەپ ئەكەلمەيتتى، ھەممىسى تولۇق ئۆزلىرى كېلەتتى. ئاتا - ئانىلارنىڭمۇ ئېتىز ئىشلىرىنى بانا قىلىپ مەكتەپكە ئەۋەتمەيدىغان ئىشلىرى يوق ئىدى. ئوقۇغۇچىلار ئەتىگىنى مەكتەپكە كېلىشكە ئالدىرايتتى، ئەمما مەكتەپتىن قاچان كېتەرمىز دەپ كۆزى تۆت ئەمەس ئىدى. سىزنىڭ يېزا قىشلىقىڭىزدىكىگە ئوخشاش مېنىڭ يېزامدىمۇ ئوخشاشلا يەرلەر دېھقانلارغا ھۆددىگە بېرىلگەن ئىدى. ئەمما، ۋالى، ھاكىم ئەمەس، ھەتتا سىنىپ مەسئۇلىمۇ بالا يىغىپ ئەكىلىمەن دەپ بېرىپ باقمىغان. قاچانكى «قوش تىل»، «ئا تىئېزىم» ... لار چىقتى، شۇ ۋاقىتتىن باشلاپ پەرزەنتلەر مەكتەپكە بارمايدىغان، ئاتا - ئانىلارنىڭمۇ شۇ مەكتەپلەرگە ئەۋەتكۈسى كەلمەيدىغان بولدى. شۇڭا سىز قايسى مەكتەپنىڭ ئىلمى مۇدىرى ياكى پارتىيىنىڭ سادىق كادىر بولۇشىڭىزدىن قەتئىينەزەر بۇ ئىشلارنى ئوقۇغۇچىلارغا، ئاتا - ئانىلارغا، جەمئىيەتكە يۈكلىمەي، مۇشۇ ئىشلارنى نىگىزلىك كەلتۈرۈپ چىقارغان سىياسى تۈزۈلمىلەردىن ئىزدىگەيسىز. ھېلى كەممۇ بىچارە ئاتا - ئانىلار يەرلىرىمىزنى تارتىۋالىدۇ دەپ ئېغىر بېسىملار دەستىدىن پەرزەنتلىرىنى ئامالسىز ئەۋەتىۋاتىدۇ شۇ مەكتەپلەرگە!

ئاللاھ، شۇنداق ب

1

تېما

4

دوست

1308

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   30.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  14121
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 20
تۆھپە : 383
توردىكى ۋاقتى: 45
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-22 19:03:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   sumurgh تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-6-22 19:08  
karluk007 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-21 23:53
تور ۋاستىلىردا مائارىپتىكى يىتەرسىزلىكلەرنى توختىماي ...


مەنمۇ شۇ قاراشتا. ئاتا - ئانىلار مائارىپ، ئوقۇتۇش، مەكتەپ، ئوقۇتقۇچىلارغا تايانغاندىن كۆرە ئۆزلىرىگە تايانسا، پەرزەنتلىرىمىزنى مەيلى ئېتىقاد، ئەخلاق، مەدەنىيەت، ساپا قاتارلىق جەھەتلەردە بولسۇن، شۇ مەكتەپلەرگە قارىغاندا تېخىمۇ ياخشى تەربىيىلەپ چىقالايدۇ دەپ قارايمەن.  ئائىلىدە تەربىيەلىسەك ياكى ئائىلە ئوقۇتقۇچىسى تەكلىپ قىلساق پەرزەنتلىرىمىز چوقۇم ياراملىق ئادەم بولۇپ چىقالايدۇ.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

1

دوست

2145

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   4.83%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24648
يازما سانى: 160
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 7
تۆھپە : 646
توردىكى ۋاقتى: 71
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-22 20:47:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
راسلا ئويلىنىشقاتىگىشلىك تىما ئىكەن

3

تېما

2

دوست

2701

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   23.37%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 223
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 824
توردىكى ۋاقتى: 173
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-23 11:29:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

مەن دەل سىز دەۋاتقان ‹‹ۋالى سىنىپى›› ، ‹‹ھاكىم سىنىپى›› مەزگىللىرىدە ئوقۇغان. يەنى 90- يىللارنىڭ بېشىدا. ئۆزەممۇ سىنىپ باشلىقى ئىدىم. سىنىپىمىزدىكى ئوقۇغۇچىلارنى ھېچكىم ھەيدەپ ئەكەلمەيتتى، ھەممىسى تولۇق ئۆزلىرى كېلەتتى. ئاتا - ئانىلارنىڭمۇ .......
-----------------------------
مۇلاھىزىمىز ئەمىلى بۇلاۋاتىدۇ. مەن بۇنىڭدىن بەك خوش. مائارىپ پۈتكۈل خەلىقنىڭ مائارىپى. ھەرگەزمۇ ئۇقۇتقۇچىلارغا خاس ئەمەس؛ مائارىپ پۈتكۈل جەمىيەتنىڭ مائارىپى. ھەرگىز مەكتەپلەرگىلا خاس ئەمەس. سىز بىلەن مىنىڭ ئەسلى مەخسىدىمىز بىر بولسىمۇ لېكىن مەسىلىنىڭ سەۋەبى ۋە مەسئۇلىيەتنى بىكىتىش جەھەتتە بىر ئاز پەرىق باركەن.  (1) سىز ياشاۋاتقان يېزىدىكى دىخانلارنىڭ پەرزنتلىرىنى ئۇقۇتۇش ئىدىيىسى  كۈچلۈككەن. شۇڭا ئۇقۇتقۇچىلار بالا يىغمايدىكەن، ۋالىلار ۋە ھاكىملارنىڭ مەخسۇس ئاتالغان سىنىپى يوقكەن. ئەمما بىزنىڭ يۇتتا شۇنداق ئىش بولغان.(2) قوش تىل ئۇقۇتۇش مەسىلىسىگە كەلگەندە بىزنىڭ يۇرتتا ئۇمۇميۇزلۈك ئەمەس. ھەر يىلى قۇبۇل قىلىنغان ئۇقۇغۇچىنىڭ سانى 300ئەتىراپىدا بولسا قوش تىل سىنىپىغا قۇبۇل قىلىنىدىغان ئۇقۇغۇچى پەقەت 30 ئەتىراپىدا( يەنى ھەر بىر پاراللىلدىكى7-8سىنىپتىن پەقەت 1 سىنىپلا قوش تىل سىنىپى؛ قالغانلىرى ئادەتتىكى سىنىپلار) بۇلۇپ بۇ ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىللىرىنىڭ تەلىۋى بەك كۈچلۈك. ئادەتتىكى سىنىپلارغا پۈتۈن دەرىس ئۇيغۇر تىلىدا ئۈتۈلىدۇ. ھە راس ھەپتىدە 5 سائەت خەنزۇ تىلى دەرىسىمۇ بار.(3) ئاتىزىم تەربىيىسى بىرىش مەكتەپ تەلىم تەربىيىسىنىڭ مۇھىم نوختىسى، بۇنى ھازىر سىز بىز بوي سۇنىۋاتقان قانۇن بەلگۇلىگەن. بۇ بەلگۇلىمە 50-60-يىللاردىمۇ بار ئىكەن. ھەرگىز يېقىنقى مەزگىلدىلا يولغا قۇيۇلغىنى يوق. (4) مەن ئىلىمى مۇدۇرمۇ ئەمەس، پارتىيىنىڭ سادىق كادىرىمۇ ئەمەس. ئەمما پارتىيىنىڭ سادىق ئۇقۇتقۇچىسى. بارلىغىمنى ئۇقۇتقۇچىلىققا ئاتىۋەتكەن.  باشلىق بۇلۇش نىممىتىنى ئۇلۇق ئاللا ماڭا ئاتا قىلمىدى. ‹‹كەلمىگەن تەلەيدە ئاناڭنىڭ ھەققى بارمۇ؟›› دەيدىغان گەپ بارغۇ؟. بىزدە مۇنداق بىر ئادەت بار. يەنى باشلىق بۇلۇپ قالساق ئۈزىمىزنى تۇتۇۋالالماي قالىمىز خوش بۇلۇپ؛ ئەگەر باشلىق بولمىساق خاس باشلىقنى تىللايمىز. بۇ بىزدىكى بىر خىل ئادەتكە ئايلىنىپ كەتكەن خارەكتىر خۇسۇسىيەت بۇلۇپ قالدى. (5) ھازىرقى مائارىپ بۇزۇلۇپ كەتكەن بولسا بۇزۇلمىغان تەرەپلىرىدىن پايدىلانساق بۇلىۋىرىدۇ. بار ئىمكانىيەتىن پايدىلىنىش دىگەن ئەنە شۇ. ئەمما مائارىپ بۇزۇلدى دەپ باللىرىمىزنى مەكتەپتە ئۇقۇتمىساق ھەرگىز بولمايدۇ. ئۇقۇغان ئادەم ئاخىرقى ھىساپتا ئۈزىگە ئۇقۇيدۇ.  قېرىندىشىم گىپىڭىزدىن قارىغاندا ئالى مەلۇماتلىغىڭىز چىقىپ تۇرۇدۇ. پىتنىڭ ئاچچىغىدا چاپاننى ئۇچاققا سالمايلى!(6) ئۇقۇتقۇچىلار توغىرىسىدا باشقا تورداشلار باھا بىرىۋاتىدۇ. مەن يەنا تەكرارلىماي. ئاخىردا سىزگە سالامەتلىك ۋە خاتىرجەملىك تىلەش بىلەن بىرگە ئىلمى مۇلاھىزە قىلساققكەن دىگەن ئۇمىتتىمەن.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )