قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: jj2303

ئوقۇتقۇچىنىڭ تەييارلىقى ئىناۋەتسىزمۇ دىگەن تىمىغا ئاتاپ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

2

دوست

5445

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 378
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1648
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-19 23:14:31 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tewelgha تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-19 23:16  
ئالۋۇن يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 22:43
يەردىكى كومپىيۇتىردىن پايدىلىنپ دەرس ئوتۇشىنى كىنو  ...

سىز ئۇيغۇر تىلىدىكى ئوخشىتىش دېگەننى  بىلەمسىز ؟دەك ،تەك قۇشۇمچىلىرى ....
كومپىۇتۇر دەرىس تەييارلىغى كېرەك بولسا ماڭا دەڭ ، ياساپ بېرەي .  فىزىكا مۇئەللىمى بولسىڭىز  فىلەش دېتالىدا ،ماتېماتىكىغا مۇئەللىمى بولسىڭىز گېئومىتىرىك رەسىم تاختىسىدا  ،ئەدەبىيات مۇئەللىمى بولسىڭىز پوۋېر پىرۇنتتا ئىشلەپ بېرەي . مېنىڭچە ، سىز كەسپىڭىزغا ئانچە پىششىق ئەمەسكەنسىز ،مەن 20يىللىق ئوقۇتقۇچى تەربىيەلەش ھاياتىمدا بىرمۇ مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچىنىڭ كومپىيۇتۇردا دەرىس ئۆتسە نەتىنجىلىك چىقتى دېگىنىنى ئاڭلىمىدىم(ھەتتە خەنلەرنىڭمۇ  .) .كوپپۇيۇتۇر دېگەننى تورغا ئولىمىسا ئۇنىڭ ھىچقانداق قىممىتى يوق بىر نەرسە ، توردا نەچچە مىليارت كىشىنىڭ ئەقلى بار ،ئۇ غايەت زور كىتاپخانا ،شۇڭا چەتئەللەردە كومپىيۇتۇردا دەرىس ئۆتۇشتە توردىن پايدىلىنىپ ئۆتىدۇ ،بىزدە ئۇنداق  ئەمەس ،دەرىس دىتالى ئىشلەيمىز ،ئۇنىڭدە جەرياننىنى كۆرسەتكىلى بولمايدۇ ،ئوقۇغۇچىلار سىز ياسىغان نەتىجىنىلا كۆرىدۇ ،تەپپەككۈر جەريانىغا قاتنىشامايدۇ .........  

0

تېما

0

دوست

23

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   7.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15209
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 3
تۆھپە : 6
توردىكى ۋاقتى: 1
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-19 23:37:41 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   AandM تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-3-19 23:46  

   تۇققانلار مەنمۇ 7 يىللىق ئۇقۇتقۇچى ، ھەپتىلىك دەرىس سائىتىم 15سائەت،تۇلۇق 3يىللىق ،تۇلۇق 1يىللىق دەرسىنى بىرىمەن . بەزىدە مەنمۇ ئويلاپ قالىمەن مۇشۇ دەرس تەييارلىقىنى كومپىيۇتىردا تەييارلىساقلا بۇلمامدۇ دەپ . ...لىكىن ھەقىقى ئويلانغان ئادەم دەرىسلىك دىتالىنىڭ ئۇنچىلىك ئاددى نەرسە ئەمەسلىكىنى چۇقۇم ھىس قىلىدۇ . پ،پ،ت دا تەييارلانغان دەرس تەييارلىقى ۋاقتى كەلسە ئۇقۇغۇغۇچىلارغا ئانچە بىلىم بىرەلمەيدۇ .شەخسەن مىنىڭ خېمىيە دەرسىمدە يالغۇز پ،پ،ت دىلا دەرس تەييارلىسام ئۇقۇغۇچىلار تازا مۇكەممەل چۈشەنمىگەندەك .مەن كارتۇن لاھىلەش ،رەسىم بىر تەرەپ قىلىش ،ئۈچ ئۆلچەملىك لاھىلەش ھەممىسىنى بىرلەشتۈرۈپ، لاھىلىسەممۇ ،ئۈزۈم بور بىلەن بىردىن -بىردىن يىزىپ چۈشەندۈرگەندەك ئۈنۈمگە ئىرىشەلمىدىم .شۇڭىلاشقا ھازىر دەرىسنى تەييارلىغاندا دەرسلىكتىن سىرىتقى ماتىرياللار دىن ،توردىن ئالاقىدار مەزمۇنلارنى ئىزدەپ دەپتەرگە تەييارلايمەن ،ئاندىن بىرقىسىم ئالاقىدار فىلىملەرنى لاھىلەپ ياكى توردىن چۈشۈپ تەييار قىلىمەن بۇ جەريانىدا دەرس مەزمۇنى كاللامغا سىڭىپ بۇلدىكەن . دەرس ئۈتۈش جەريانىدا دەرس تەييارلىقىمغا قارىماساممۇ مەزمۇنلا ناھىيىتى ئېنىق، شۇڭىلاشقا مىنىڭ ھىس قىلىشىمچە كومپىيۇتۇردىن دەرس ئۈتۈش جەريانىدا پايدىلانساق بۇلىدۇ ھەم نۇرغۇن ئابىستىراكىت مەسىللەرنى كومپىيۇتىردا ناھايىتى ياخشى ئىپادىلىگىلى بۇلىدۇ ،لىكىن  ھەممىنى كومپپىيۇتىردا قىلىمەن دەپ پ،پ،ت لا ياساپ ئۆتسەك  تازا ياخشى بولمايدۇ( بۇلۇپمۇ تەبئى پەندە ......). چۈنكى ھەربىر ئۇقۇتقۇچى ئۈزىنىڭ ئالدىدىكى ئۇقۇغۇچىلارغا مەسئۇل بۇلىشى كېرەك
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

5

تېما

3

دوست

4923

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   97.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  7694
يازما سانى: 212
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 587
تۆھپە : 1128
توردىكى ۋاقتى: 419
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 01:32:55 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
AandM يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:37
تۇققانلار مەنمۇ 7 يىللىق ئۇقۇتقۇچى ، ھەپتىلىك دەرىس س ...

قولدا دوسكىغا بىرمۇ-بىر سىزىپ، يېزىپ ئىپادىلىگەننى كومپيۇتېردا ئۇنىڭدىن تېز، ئۇنىڭچىلىك ئىپادىلىگىلى بولماسمۇ سىزنىڭچە؟

0

تېما

1

دوست

668

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   33.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22328
يازما سانى: 42
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 10
تۆھپە : 192
توردىكى ۋاقتى: 25
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 06:43:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:14
سىز ئۇيغۇر تىلىدىكى ئوخشىتىش دېگەننى  بىلەمسىز ؟دەك ، ...

سىلەردە نىمىشقا ئۇنداق ئەمەس؟سىنىپلاردىكى كومپىيۇتىر تورغا ئۇلاقلىق ئەمەسمۇ؟
مىنىڭچە كومپىيۇتىردىن پايدىلىنىش ئۇ بىر ۋاستە،ھەرگىزمۇ بىر سائەتلىك دەرسنىڭ ئاساسى ئەمەس.ھەر خىل ئوقۇتۇش قوراللىرنى ئۆز-ئارا ماسلاشتۇرالىساقلا بولىدۇ ئەمەسمۇ؟زامانىۋى ئوقۇتۇش قورالى بولغان كومپىيۇتىر ھەرگىزمۇ بىزنىڭ ئەنئەنىۋى ئوقۇتۇش قوراللىرىمىزنىڭ ئورنىنى تۇلۇق بېسىپ كېتەلمەيدۇ.«ھەر گۈلنىڭ پۇرىقى باشقا »ئەمەسمۇ؟
ھەرىىل ئوقۇتۇش قوراللىرى بىر-بىرىنى چەتكە قاقمايدۇ.بۇ مىنىڭ شەخسىي قارىشىم.

0

تېما

1

دوست

668

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   33.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22328
يازما سانى: 42
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 10
تۆھپە : 192
توردىكى ۋاقتى: 25
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 06:46:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالۋۇن يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 20:39
شۇنى دەيمەن ھازىر 95 پىرسەنتىن ئارتۇق مەكتەپلەردىكى سى ...

95%؟بەك يۇقىرى بولۇپ كەتتىمۇ نىمە؟شەخسەن مەن تەرەپتە تېخى ئۇ دەرىجىگە بارمىدى.

0

تېما

1

دوست

668

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   33.6%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22328
يازما سانى: 42
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 10
تۆھپە : 192
توردىكى ۋاقتى: 25
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 06:51:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 22:32
بىلىم ئىگەللەش كېنو كورگەنگە ئوخشىمايدۇ ، ھەممىلا دە ...


كىم دەيدۇ كومپىيۇتىردا دەرس ئۆتسە ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈرى ئىشلىمەيدۇ دەپ؟
گەپ كومپىيۇتىرنى ئىشلەتكۈچىدە.تۈزىگەن دېتالنى كىنو قويۇپ بەرگەندەك قويۇپلا قويماي،شۇ دېتالنىڭ ئىچىدىكى«نىمە ئۈچۈن؟»لەرنى ئوقۇغۇچىلارغا ھېس قىلدۇرالىسىڭىز،ئىزدىنىشكە يېتەكلىيەلىسىڭىز نىمىشقا بولمىغۇدەك ؟
سىزنىڭ پىكىرىڭىزدە بىر تەرەپلىمىلىك باركەن قېرىندىشىم.ئەگەر شۇنداق سىز دىگەندەك بولسا تەرەققىي تاپقان ئەللەرنىڭ مائارىپىدىن سۆز ئاچمىساقمۇ بولغۇدەكتە؟ئۇلار بورنىڭ ئورنىغا بىز «ئىشلەتسە ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۈرىنى بوغۇپ قويىدۇ »دەۋاتقان كومپىيۇتىرنى دەسسىتىپ بولغىلى نەۋاق؟ئەگەر بور ،دوسكىدىنلا پايدىلىنىپ دەرس ئۆتۈپ سۈپىتنى يۇقرى كۆتۈرگىلى بولسا بىزدىن نۇرغۇن ئالىم،تەتقىقاتچى.....لار چىققان بولسا توغرا بولاركەن.بولۇپمۇ تەبىي پەن ساھەسىدە..........

0

تېما

0

دوست

2107

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   3.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  13257
يازما سانى: 88
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 72
تۆھپە : 631
توردىكى ۋاقتى: 318
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 07:35:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
   مېنىڭچە ، دەرس تەييارلىقىنى جانلىق باشقۇرۇش كېرەك.
   ئوقۇتقۇچىلىق تارىخى 5 يىلدىن تۆۋەنلەرگە دەرس تەييارلاش تەلىۋىنى قاتتىق قويۇپ، شۇ 5 يىل ئىچىدە ئوقۇتقۇچىلار كەسپى ئەخلاقىر جەھەتتىن لاياقەتلىك ئوقۇتقۇچى تەربىلەشكە ئاساس سېلىش، بۇ باسقۇچتىن كېيىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس ئوتۈش مىتوتى، دەرسخانا ئۈنىمى، ياراتقان نەتىجىسى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ رايىغا قاراپ، دەرس تەييالىقىغا بولغان تەلەپنى بوشاشتۇرۇش ھەتتا دەرس تەييالىقىنى ئېلىۋېتىپ، ئوقۇتقۇچىنىڭ پۇتۇن زېھنىنى ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش ۋە باشقا جەريانلارغا قارىتىشقا زېمىن ھازىرلىغاندا ئوقۇتۇش ئۈنىمىنى ئۆستۈرۈشكە كېپىللىك قىلغىلى بولىدۇ. ئۆلچەمگە يەتمىگەنلەرنىڭ ئەملى ئەھۋالغا قاراپ مۆھلىتى ئۇزارتىلىدۇ. خەنزۇ مەكتەپلىرىدە بۇ لاھىيە ئاساسەن  يولغا قويۇلۇپ بولدى.

25

تېما

1

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   35.96%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15695
يازما سانى: 653
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 7884
توردىكى ۋاقتى: 295
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-20 08:48:07 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2014-3-19 23:14
سىز ئۇيغۇر تىلىدىكى ئوخشىتىش دېگەننى  بىلەمسىز ؟دەك ، ...

مەن ئەزەلدىن كومپيۇتېر ئىشلىتىش  جەھەتتىن خىزمەت ئۆگىنىش باشقا پائالىيەتتە قېينىلىپ قالغان ئەمەس ،ئەگەر بەك ئۇستا بولسىڭىز تور بوشلۇقىغا ئېلان قىلىپ باشقىلارنىڭ ئۆرنەك ئېلىپ پايدىلىنىشقا يوللىسىڭىز بولىدۇ. ئەلۋەتتە سىزدەك 20نەچچە يىللىق گۆھەرلەرنى كومپيۇتېردا دەرس تەييارلاپ دىسە تەتۇر قىينىغانلىق بولىدۇ
سىز ئەڭ ياخشى دەرسخانا خوجايىنلىرى بولغان ئوقۇغۇچىلاردىن سوراپ بېقىڭ ئۇلار دەرسنىڭ كۆپ ۋاسىتىلىك ئۈسكۈنىلەردىن  پايدىلىنىپ ئەركىن مۇلاھىزىلەر ئىچىدە ئۆتۇلۇشنى ياخشى كۆرەمدۇ ياكى ....
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )