قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bagdax-bahadiri

ئىمتاھاندا كۆچۈرۈش يامان ئادەت ئەمەس —ئوغلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

13

تېما

0

دوست

4289

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   76.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1123
يازما سانى: 423
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 209
تۆھپە : 1144
توردىكى ۋاقتى: 56
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 18:11:23 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قارىغاندا ئىمتىھاننى چۈشەنمەيدىكەنسىز سىز...
ئالايلى، باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى ئىمتىھاندا كۆچۈرسە بولامدۇ؟ جاۋاپ بىرلا ياق؟ ئەگەر سىز 59 نومۇر ئېلىشقا دۇچار بوپ قالسىىڭىز شۇ ئېلىشقا تېگىشلىك نومۇرنى ئېلىپ بىر نومۇر ئۈچۈن تىرىشىشىڭىز كېرەك.
تولۇقسىز ئوقۇغۇچىلىرى، تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇغۇچىلىرى كۈچۈرسە بولامدۇ؟ جاۋاپ بىرلا ياق! چۈنكى ئۇلاردا ياشلىق ئارزۇ ئارمانلىرى ۋە كەلگۈسى ئىستىقبالىغا يۈزلىنىۋاتقانلار..ئۇلاردا مۇستەقىللىق ئېڭى بولۇشى كېرەك.
بىزدە يولغا قۇيۇلۇۋاتقان ئىمتىھانلار سىز دېگەن كۆچۈرۈشكە ماس كەلمەيدۇ. ئىجادى يوسۇندىكى، ئىزدىنىش تىپىدىكى ئۇچۇق ئىمتىھانلار بولىدۇ. ئۇنداق ئىمتىھانلارنى كۆچۈرۈش دېمەيمىز....
كىتاپ ئوقۇمايۋاتقان، تاپشۇرۇق ئىشلىمەيۋاتقان، مەكتەپكە بارماي ۋاڭباغا، دىباغا قېچىۋېتقان   ئىرادىسىز ئەۋلاتلار ئەنە شۇنداق «خىلمۇ-خىل» ئىمتىھانلاردا ھەرگىزمۇ كۈچۈرمەسلىكى كېرەك. چۈنكى كۆچۈرۈش بالىلاردا ئىرادىسىزلىكنى كەلتۈرۈپ چىقىرىدۇ. شۇنداقلا ھازىرقى ئەھۋالىمىزغا ماس كەلمەيدۇ.
بىز بالىلاردا سەمىمىلىك، ئەخلاق، ئېتىقاد، ھەممىدىن مۇھىمى قەتئى ئىرادە تىكلىمىسەك بولمايدۇ. بالىلار ئىمتىھاندىن ئىبارەت بۇ سىناققا بەرداشلىق بېرەلمىسە. سىز دېگەندەك تەييارنى ياكى ئوغۇرلۇقچە كۆچۈرۈپ ياشاشقا كۈنۈپ قالسا، جەمئىيەتكە چىققاندا، سىزنىڭ يولىڭىزغا ئەمەس، بېشىڭىزغا چىچىپ قويىدۇ.
بۇ تېمىڭىزدا قارىسام، مائارىپىنى، ئىمتىھاننىڭ رولىنى، ھازىرقى ھالىمىزنى، كەلگۈسىدىكى ئەۋلاتلىرىمىزغا قۇيۇلۇۋاتقان بېسىم ۋە مەسئۇلىيەتنى ئېنىق چۈشەنمەيدىكەنسىز... شۇڭا بىزدىكى بوشاڭ ئىرادىنى بوشاشتۇرىدىغان ئەمەس، تېخىمۇ چىڭىتىدىغان تېمىلارنى يوللىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن.

13

تېما

0

دوست

4289

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   76.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1123
يازما سانى: 423
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 209
تۆھپە : 1144
توردىكى ۋاقتى: 56
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 18:13:37 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
bagdax-bahadiri يوللىغان ۋاقتى  2014-3-22 14:31
مەن يەنىلا تېما ماۋزۇسىنى ئۆزگەرتمەسلىكنى تەشەببۇس ق ...

سىز كۈچۈرۈۋېرىڭ.. ئۇكا-سىڭىللىرىڭىز كۈچۈرۈپ ئىمتىھاندىن ئۆتۈپ كادىر بوپ، مەمۇر بوپ كەتسۇن... لېكىن مىللىتىمىزگە بۇنداق ئىشلارنى تەۋسىيە قىلماڭ. بۇ تېمىڭىزنى چۈشەنمىگۈدەك نەرى بار... شۇ گەپ تىزمىسىدىن باشقا نەرسە ئەمەس....
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

106

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   35.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27242
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 18
توردىكى ۋاقتى: 1
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 18:49:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالىي مەكتەپ  ئىمتاندا   كۆچەمەيدىغان ئادەممۇكۆچۈردۇ

0

تېما

0

دوست

93

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   31%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27290
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 14
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2014-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 19:21:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش

0

تېما

1

دوست

129

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22662
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 42
توردىكى ۋاقتى: 19
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-22 22:11:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئامالسىزلىقتىن ئوغرىلىق قىلىش ئەيپ ئەمەس دەيدىكەنسىز-دە ، سىزچە كۆچۈرۈش نامۇۋاپىق مائارىپ مەسىلىلىرىگە قارىشى ئىسيانكارانە روھ ، ئاقىلانە تەدبىر ئوخشىمامدۇ ؟ كۆچۈرۈش سىز ئويلىغاندەك ئاددىيلا بىر ئىش ئەمەس ، ئۇ شۇ كىشىنىڭ مەنىۋىي ساپاسىنىڭ قانچىلىك ئىكەنلىكىدىن دېرەك بېرىدۇ . ساختىپەزلىك ئىللىتى بار ئادەم بۇ قىلىقىنى ھامان تەكرارلىماي قالمايدۇ . بىلمىدىم ، ئادىمىيلىك ئالىملىقتىن ئۈستۈن تۇرىدۇ دېگەن سۆزگە نېمە دەرسىزكىن؟

0

تېما

2

دوست

5432

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.64%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  9200
يازما سانى: 377
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 63
تۆھپە : 1644
توردىكى ۋاقتى: 240
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-23 00:12:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئىمتىھاندا كۆچۈرۈش مەسىلىسى ئەمىلىيەتتە سەمىمىيەت مەسىلىسىدۇر .سەمىمىيەتنى  بولسا ئىنسان ئەخلاقىنىڭ يادرۇسى دېسەكمۇ بولىدۇ ،سەمىمىيەتسىزلىكتىن ،قانونسىزلىق كېلىپ چىقىدۇ .شۇڭا چەتئەللەردە دۆلەت پىرېزىنتى ،ئىشتات باشلىغى ، پالاتا ئەزاسى قاتارلىق نۇرغۇن ئورۇنلارغا ئادەم قويۇشتا ،باشلانغۇچ مەكتەپتىكى ئارخىبىغا بەكرەك قارايدۇ .بۇنداق كىشىلەردە سەمىمىتسىزلىكنىڭ قىلچىلىك ئالامىتى بايقالسا ،ئۇنى دەرھال نامزاتلىقتىن قالدۇرىدۇ .
بىزنىڭ مىللى مائارىپتا مەغلۇپ بولىشىمىزنىڭ سەۋەپلىرىنىڭ ئىچىدىكى ئەڭ موھىمى دەل مۇشۇ ئىمتىھاندا كۆچۈرۈشنى توسمىغانلىقتۇر .ھەتتا بەزى مەكتەپلەردە تەشكىللىك ھالدا ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆچۈرۈشىگە شارائىت ھازىرلاپ بېرىلدى .يەنى سەمىميەتسىزلىك ئارقىلىق سەمىمى بولمىغان رەھبەرلەرنى ئالداشتىن مىللىي مائارىپ مۇشۇ كۈنگە قالدى .ئىمتىھاندا كۆچۈرۈشنى ئېغىر ئالماسلىقتىن پەن-تېخنىكىمىز  تەرەقىياتتىن سۆز ئاچقىلى بولمايدىغان ھالەتكە كېلىپ قالدۇق .
ئىمتىھاندا كۆچۈرۈشكە يەنە چاپان ياپساق ،مىللىت روھىمىز پۈتۈنلەي بەربات بولۇپ ،كىشىلەر ئارىسىكى ئۆزئارا ئىشەنچ يوقايدۇ .بۇنىڭغا سەل قارىمايلى .....

0

تېما

6

دوست

1450

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24506
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 33
تۆھپە : 556
توردىكى ۋاقتى: 32
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-23 13:30:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆپچىلىك تېمىنىڭ مەقسىدى قانداقتۇر باشقىلارنى كۆچۈرۈشكە رىغبەتلەندۈرۈش ،مىللىتىمنى ئۈمىدسىزلەندۈرۈش ئەمەس. كۆپچىىلىكنىڭ مەقسەتنى بۇراپ چۈشەنمەسلىكىنى ئۈمىد قىلىمەن . بۇ تېمىنىڭ كىشىلىرىمىزنىڭ ياشلىرىمىزنى قوللىشىنى ئۈمىد قىلىش ، ياشلىرىمىزغا ئۆز ئالاھىدىلىكى بويىچە ئۆزىنى قېزىپ چىقىشقا رىغبەتلەندۈرۈشتىن باشقا مەقسىدى يوق . بۇنىڭ قانداق خاتا يېرى بار ؟  مەن ئۆزەممۇ ئۈمىدسىزلىكنى ئۆچ كۆرىدىغان كىشى ، قانداقمۇ باشقىلارنى ئۈمىدسىزلىككە باشلاي ؟ تېمىنى خاتا چۈشىنىپ يەنە باشقىلارنى خاتا ئەيىپلىمىگەيسىز .

0

تېما

6

دوست

1450

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24506
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى: 33
تۆھپە : 556
توردىكى ۋاقتى: 32
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-23 23:14:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
haqyar يوللىغان ۋاقتى  2014-3-22 22:11
ئامالسىزلىقتىن ئوغرىلىق قىلىش ئەيپ ئەمەس دەيدىكەنسىز ...

بۇنداق دىمەكچى ئەمەسمەن ، ....... نۇرغۇن يۈرەك سۆزلىرىم بار ئىدى ، يەنىلا قىسقارتىۋىتىشنى توغرا تاپتىم ، ماقالىنى تەپسىلى يەنە بىر قېتىم ئوقۇپ بېقىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن .
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )