قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: bagdax-bahadiri

ئىمتاھاندا كۆچۈرۈش يامان ئادەت ئەمەس —ئوغلانى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

5

دوست

4505

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   83.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21916
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 1440
توردىكى ۋاقتى: 195
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-28 13:14:18 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قىرىندىشىمىز مائارىپتا كۆرىلىۋاتقان ئەڭ پەسكەش ،نومۇس قىلارلىق مەسىلىنى ئوتتۇرغا قۇيۇپتۇ.بۇ بىزنىڭ مائارىپىمىزدىكى يوچۇقنىڭ قانچىلىك چوڭلىقىنى كۆرسىتىپ بىرىدۇ.مۇنداقچە قىلىپ ئىيتقاندا ئىمتىھان مائارىپى نەتىجە مائارىپىغا ئايلىنىپ قىلىۋاتىدۇ.شۇنىڭ بىلەن ئوقۇغۇچىلاردا تەبىئى كۆچۈرۈش،ئوقۇتقۇچىلاردا نەتىجىگە ئاساسەن مائاش بىكىتىش،ئىنۋان باھالاشتەك پاسسىپ ئىشلارنىڭ تۈرتكىسىدە نارىسىدە باللاردا بۇنداق كۆچۈرمىچىلىكتىن ئىبارەت رەزىل قىلمىش كۆپۈيۈپ،ھەتتا ئومۇملىشىشقا قاراپ يۈزلىنىۋاتىدۇ.دىمىسىمۇ كىممۇ ماختاشنى ،يۇقۇر ئابروينى خالىمايدۇ دەيسىز؟كىممۇ ئۆز ئۆمرىدە زادىلا يالغانچىلىق قىلىپ باقمىدىم؟دىيەلەيدۇ؟.ئامىرىكىنىڭ بىر كىنوسى يەنى يەھۇدىلارنى ئارقا كۆرىنىش قىلغان ‹‹善意的谎言››دىگەن فىلىمىدىمۇ ئۇستىلىق بىلەن ئۆزىنى قوغداپ قالىدىغان ۋەقەلىك تەسۋىرلىنىدۇ.دىمەكچى بولغىنىم ھەرگىز كۆچۈرمىچىلىك ياخشى بولىدۇ،شۇنداق قىلىش كىرەك دىگىنىم ئەمەس.ئادەم ئىجتىمائى جەمىيەتتە ياشىغاندىكىن بولۇپمۇ ئەقىللىق ئادەمنىڭ ماسلىشىشچانلىقى يۇقۇرى بولىدۇچۇ،شۇڭا ئومۇمى ئەخلاق بۇزۇلىۋاتقان بۈگۈنكى كۈندە جان بىقىش ئۈچۈن نىمە قىلمايدۇ؟
ئەگەر بۇ خىل ناچار قىلمىشقا خاتىمە بىرىمىز دەيدىكەنمىز ئالدى بىلەن ئىمتىھان شەكلىدە ئۆزگەرتىش كىرگۈزۈش كىرەك.يەنى جانلىق ،ئەمىلىيەتچانلىقى كۆچلۈك بولغان، تەبەككۈر ئىختىدارىنى سىنايدىغان سۇئاللارنى چىقارسا،كىچىك كىچىك ئىمتىھاننى كۆپەيتىپ مەۋسۈم ئاخىرىدا ئومۇمى نەتىجە چىقارسا،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنۋېرسال ساپاسىنىمۇ قوشسا،باللارنىڭ ئىستىقبالىنى بىرقىتىملىق نەتىجە بىلەن بەلگىلىمىسە،ئوقۇتقۇچىلارنىمۇ نەتىجە بىلەن باھالىمىسا بۇ خىل قىلمىش تۈگەرمىكى دەيمەن.






0

تېما

0

دوست

482

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   91%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  26716
يازما سانى: 38
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 148
توردىكى ۋاقتى: 17
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-3-28 15:24:33 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تىما ئىگىسىنىڭ ئىدىيىسىنى چۇشەنمەي تۇرۇپ،ئەيىپلىمەڭلار.بۇ مۇنبەرگە ساپلا دۇتلە يىغىلغانمۇ نىمە؟
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

9

تېما

3

دوست

2223

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   7.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  19310
يازما سانى: 108
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 23
تۆھپە : 684
توردىكى ۋاقتى: 190
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 22:58:40 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەسىلە مائارىپتا، ھەممە نەرسە شەكىۋازلىقنىڭ قۇربانى بولۇپ كەتكەچكە كۆچۈرۈشمۇ ئېغىر مەسىلە ھېساپلانمايدىغان بولدى

5

تېما

1

دوست

7251

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   45.02%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11972
يازما سانى: 631
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 616
تۆھپە : 1768
توردىكى ۋاقتى: 332
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-30 02:37:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
باشقا ئىمتاھانلاردا كۆچۈرسە ياخشى ئىش ئەمەس، كۆچۈرۈشكە مەن قەتئى قارشى،  لىكىن بىڭسى بولسا ئالى مەكتەپ ئىمتاھانىدا چاندۇرماي كۆچۈرۈپ ئۆتۈپ كىتىش ھازىرقى زاماندا ھەرگىز يامان ئىش ئەمەس. ئاشۇنداق كۆچۈرۈشنىڭ ئۆزىمۇ بىر ئىقتىدار.
بىر ساۋاقدىشىمىز بار ئىدى، كاللىسى ئاجايىپ ئىشلەيدىغان، ئالى مەكتەپ ئىمتاھانىدا ناھىيە بۇيىچە بىرىنچى بولدى. لىكىن شۇنداق ياخشى ئالى مەكتەپنى ئەلا نەتىجە بىلەن پۈتتۈرۈپ ئوقۇتقۇچى بولدى. ئاڭلىساق قىزىللار ناخشىسىنى بەك ياخشى ئېيتىدىكەن.
يەنە بىر ساۋاقدىشىمىز بار ئىدى، دەرستە ناچار، ئىنتايىن كەپسىز، ئالى مەكتەپ ئىمتاھانىدا كۆچۈرۈپ ئۆتۈپ كەتكەن. لىكىن ھازىر مىليونىر بۇلاي دىدى.

0

تېما

0

دوست

13

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   4.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  29389
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 4
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2014-5-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-31 19:33:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
خاتا دىگەن ھامان خاتا،كۆچۇرمىكەشلىكتەك مائارىپنىڭ ئەسلى نىشانىغا زىت  ناچار ئىشلار مىنىڭچە،ھەرقانچە كۈچلۈك ئاساسقا ئىگە بولۇپ ،ھەتتا جەمئىيەتتىكى مودا ياكى مەلۇم بىر  يۈزلىنىشكە ئايلانغان تەقدىردىمۇ،ئۇ يەنىلا  توغرا چۈشىنىشكە ۋە تەشۋىق قىلىشقا تېگىشلىك ئىشلار دائىرىسىگە كىرمەسلىكى كېرەك.  بىز كۆپرەك ئىجابى ئادەم ۋە ئىشلارنى سۆزلىسەك ياخشى دەپ ئويلايمەن.  
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )