قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: ilqi62

ئۇقۇغۇچىلار نىمىلەرنى ئۈگۈنىۋاتىدۇ؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

1087

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   8.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30184
يازما سانى: 109
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 326
توردىكى ۋاقتى: 75
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 15:38:28 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
قولىدىن ھېچ ئىش كەلمەيدىغان بىر قىسىم ئەخلەت دۇنيا قارىشىنى سىڭدۈرۋالغان ساختا دانىشمەنلەر ھەممە نەرسىنى تىللاپ باقىدىكەن. مائارىپنىڭ ھازىرقى يۆلىنىشى ھۆكىمەتنىڭ قولىدا تۇرسا ، ئۇنى پۇقرانىڭ خالىغانچە ئۆزگەرتەلىشى مۈمكىنمۇ؟ ئوقۇتقۇچىلار شۇنچە كۈچەپ تەربىيەلەۋاتىدۇ، ئۆگىتىۋاتىدۇ، يېتەكلەۋاتىدۇ، يەنە شۇ ئەقلى -ھۇشى بىلەن تىرىشىپ ئۆگىنىۋاتقان ئوقۇغۇچىلار تۈرلۈك ئالىي مەكتەپلەرگەبېرىپ ئوقۇۋاتىدۇ. بىر قىسىم ئوقۇشنى ئۆزى ئۈچۈن بېسىم ھېس قىلىپ ، ئۆگىنىشنى خالىمايدىغان، جەمئىيەتنىڭ بولمىغۇر چىرىندى پۇراقلىرى بىلەن غىدىقلىنىشقا ئۇچىراۋاتقان ئوقۇغۇچىلار مەكتەپتىن قۇرۇق قول قايتمىسىمۇ ئانچە -مۇنچە بىلىم يۇقۇندىلىىر بىلەن مەكتەپ پۈتترىۋاتىدۇ. سىلەر گۇناھنى ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىغا ئارتىپ قويامسىلە؟ بۇ ئادىللىق ئەمەس؟ ھازىرقى جەمئىيەتنىڭ پەرزەنىتلەرنى قانداق ئازدۇرۋاتقانلىقنى ئەجىبا بىلمەس بولۇپ قالدىڭلارما؟ تۈرلۈك ئويۇنخانىلار، يانفۇن، ئۈندىدار ۋە باشقا ۋاھاكازلار بۇمۇ ئوقغۇچىلارنىڭ دېتتىنى چېچىپ، ئۆگىنىشكە قىزىقماس قىلىپ قويغان سەلبىي ئامىللار ھېسابلىنىدۇ. ئوقۇتقۇچى توسقاننى ئاتا-ئانىلارمۇ ماسلىشىپ توسسا ئاندىن چاۋاك ئىككى قولدىن تەڭ چىقمامدۇ؟ ئوتتۇرا مەكتەپلەرنى پۈتكۈزۈپ تۈرلۈك ئالىي مەكتەپلەرگە ئوقۇشقابارغان ئوقۇغۇچلار قاناداق ياشاۋاتىدۇ؟ئۇلارنىڭ ئۆگىنىدىغانلىرى قانچىلىك؟ ئۇلار نېمىلەرنىڭ قۇربانىغا ئايلىنىپ كېتىۋاتىدۇ؟ بۇنى ھەممەيلەن بىلىمىز. ئالىي مەكتەپ ئوينايدىغان كۆڭۈلنىڭ كەينىگەكرىپ بۇزۇلىدىغان جايمۇ؟ ئارزۇ، غايىلەرنى ئازغۇن نەپىسىنىڭ قۇربانىغا ئايلاندۇرىدىغان  مۇقەددەس جايمۇ؟ بۇنىڭدىكى مەسئۇلىيەت يەنە ئوقۇتقۇچىدا بولامدۇ؟ ھەركىم ئۆز تەقدىرىنىڭ تۆمۈرچىسى، نېمە تىرىساڭ شۇنى ئالىسەن، تەدبىرىڭ قانداق بولسا ، تەقدىرىڭ شۇنداق بولىدۇ........ ئادەم تەربىيلەشنڭ ھەم جاپالىق ھەم شەرەپلىك ئىش ئىكەنلىكىنى ، بىلمىگەنلەرئەڭ ياخشىسى بۇ جەھەتتەئازراق ۋايساڭلار.جەمئەتنڭ ئوقۇتقۇچىغا كۆڭۈل بۆلىشى قانچىلىك بولاۋاتىدۇ؟ دەپ كەلسە گەپ جىق.

3

تېما

0

دوست

2403

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   13.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  18155
يازما سانى: 188
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 9
تۆھپە : 722
توردىكى ۋاقتى: 105
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 16:10:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  پاكىت شۇكى:كۆپ ساندىكى مەكتەپلەرگە نىسبەتەن مائارىپ سېلىنمىسى بىلەن ئوقۇتۇش سۈپىتى بىر بىرى بىلەن تەتۈر تاناسىپلىق مۇناسىۋەت شەكىللەندۈردى.بۇ ئەمىلىيەتتە پارتىيىنىڭ ۋە ئاتا-ئانىلارنىڭ ئۈمۈدىنى يەردە قويغانلىق.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

9

دوست

2060

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22990
يازما سانى: 155
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 620
توردىكى ۋاقتى: 63
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 17:36:45 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتىپىمىزدىكى ئوقۇتقۇچ-ئۇستازلىرىمنىڭ ئايىغى ئۈزۈلمەس جەدۋەللەر ۋە خاتىرىلەرنى تولدۇرۇپ بولالماي، ئائىلە، جەمىيەت، خىزمەت بېسىمى قورشاۋىدا قىلدەك تولغىنىۋاتقانلىقىنى كۆرسەم ئوقۇتۇش سۈپىتىنىڭ تۆۋەنلەپ كەتكىنىگە ئەمەس، ئەكىسچە تۆۋەنلىتىلگىنىگە چىن پۈتىمەن.

25

تېما

1

دوست

2 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   35.93%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  15695
يازما سانى: 652
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 39
تۆھپە : 7880
توردىكى ۋاقتى: 295
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 17:39:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلارنى  تىللاش ھىچكىمگە ھىچقانداق خەۋىپ ئېلىپ شۇڭا بارلىق گۇناھ ئوقۇتقۇچىغا يۈكلىنىپ  ئۇلارنى قانغۇچە تېلاپ قورساق كۆپۇكمىزنى بوشىتىپ ئىچ -پۇشىقىمزنى چىقىرۋالسا بولىدۇ. ئوقۇغۇچىلار مائارىپ مىنستىرلىكى  تۇزگەن ۋە بەلىگىلىگەن  دەرىسلەرنى ئۇگىنىۋاتامدىكىن

0

تېما

0

دوست

622

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   24.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30346
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 204
توردىكى ۋاقتى: 18
سائەت
ئاخىرقى: 2014-7-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 17:51:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەكتەپلەردىكى رەسمىيەتلەرنىڭ تولىلىقىدىن ، ئەھمىيەتسىزلىكىدىن مائارىپ مىنىستىرلىرى، مائارىپ نازىرلىرى، چۈجاڭ، جۈيجاڭ، شوجاڭلار زىرىكمىگەن بىلەن ئوقۇتقۇچى بولغان ئادەم زار قاخشايدۇ، لىكىن ھىچكىم ئۇنىڭ يۈكىنى يەڭگىللىتىشنى خالىمايدۇ، مانا بۇ ئاتالمىش مائارىپ .
بىرنەچچە ياخشى ئوقۇغۇچىنى بىر سىنىپقا سولىۋىلىپ مانداق تەرەققى قىلدۇق، ئانداق تەرەققى قىلدۇق دەپ پو ئىتىشىدۇ، بۇلاردا نە ئىلمىلىك ، نە نۇمۇس يوق.
ئاخىرى نىمە كۈننى كۆرەر شۇ نائەھلىلەر!؟

0

تېما

0

دوست

135

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30397
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 26
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2014-7-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 18:17:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئۇيغۇرۇمنىڭ تېخىمۇ روناق تېپىپ ، گۈللىنىشىنى تىلەيمەن

0

تېما

4

دوست

2269

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   8.97%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21877
يازما سانى: 220
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 668
توردىكى ۋاقتى: 61
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 18:20:11 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ھازىرقى مائارىپ توغرۇلۇق گەپ قىلغۇم يوق  ........چۈنكى باشلانغۇچ مەكتەپ باللىرى 2 -يىللىققىچە ئۇيغۇرچە ياكى خەنزۇچە ئوقۇيالمىسا سىزچە ھەممىسى تۇغما ساراڭ ئوخشىمامدۇ .سىز 1 -يىللىقتا ساۋادىڭىز  چىققان 3-يىللىقتىن تارتىپ خەنزۇچىنى ئۆگىنىپ  ھازىرقىدەك سەۋىگە كەلەەن لىكىن ھازىرقى ‹‹دۆت ›› بالىلارچۇ سىز مەھەللىڭىزدىكى بىرەر بالىدىن كىتاپ ئوقۇتىپ بېقىڭ قانداق ئوقۇيدىكىن  بولسا ماۋۇ ماقالىنى مۇنبەردىن ئۆچىرۋېتىشىنى ئۈمىد قىلىمەن

0

تېما

4

دوست

1233

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   23.3%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  27377
يازما سانى: 39
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 398
توردىكى ۋاقتى: 263
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-7-23 19:16:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ABDILKERIM تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-7-23 19:20  


      ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم  تىما ئېگىسى  يۇقارقى بايانلىرىڭىزدىن سىزنىڭ مەقسىدىڭىزنىڭ ناھايىتى توغرىلىغىنى چۇشۇنىۋالغىلى بولدۇ . بىراق چۇشەندۇرۇش ئۇسۇلىڭىز  ئانچە مۇۋاپىق ئەمەس .  بىز ھازىرقى مائارىپ  تۇزۇلمىسىنى   مىڭ سوزلىسەكمۇ  بۇ ھەممىمىزگە ئايان .بۇ خىل چۇشەندۇرۇش  بەرىبىر ئاقمايدىغان قۇرۇق گەپ . گەرچە ئىككىمىزنىڭ مەقسىدى  بىر بولسىمۇ  ھازىرقى مائارىپ قۇرۇلمىسىغا بولغان چۇشەنچىمىز ئوخشىمايدۇ .  

      مەن ھازىرقى  مائارىپ قۇرۇلمىسى  توغرىسىدا  ئازراق سوزلەي :-
بۇ   سىياسەت   بىز ئۇيغۇرلاغىلا ئەمەس   پۇتۇن   مەملىكەت   خارەكتىرلىك    سىياسەت. بىزگە  ئېغىر  كەلگىنى تىل مەسىلىسى . باشقىلارنىڭ   تىلىنى ئۇگۇنۇش  ئارقىلىق مىللىتىدىن تېنىپ  كەتكەنلەرنى  تېخى مەن ئاڭلاپ باقمىدىم.   بۇ يەردىكى  مەسىلە باشقىلارنىڭ تىلىنى ئۇگۇنۇش ئارقىلىق باشقىلار تەرەپكە ئېغىپ كېتىش ۋە  باشقىلارنىڭ مەدىنىيىتىنى  سىڭدۇرۇپ  ئۇز مەدىنىيىتىنى  ئۇنتۇپ قىلىش.  مانجۇلا بىلەن ئىندىئانلانىلا  كورمەي ھازىرقى تاتارلا بىلەن دۇنيانىڭ ھەرقايسى بۇلۇڭ   پۇشقاقلىردىكى يەھۇدىلاغا ،  چەتئەللەرگە چىقىپ كەتكەن ئۇيغۇرلىرمىزغا قارىساق بۇلدۇ.  ئاۋۋال يېزىق ، تىل ، مەدىنىيەت، ئاندىن مىللەت  يۇقۇلدۇ  دىگەن سەپسەپە  ماركىسنىڭ نەزىريىسى. بىزنىڭ تىلىمىز يېزىقىمىز  مەڭگۇ يۇقالمايدۇ .چۇنكى بىزدە نەچچە مىڭ يىللىق مەدىنىيەت ۋە ساپ ئەقىدە بىلەن ئىتىقات قىلدىغان دىنىمىز بار. ئۇنىڭ ئۇستىگە بىز ئانچە ئاز خەقمۇ ئەمەس.   ھازىر مائارىپتىن ئۇمۇتسىزلىنىپ پۇتۇنلەي تاشلاپ بىردىغان  ۋاقىت ئەمەس.مەيلى نىمىلا بولسۇن يەنىلا تىرشىدىغان ۋاقىت .  مۇشۇنداق شارائىت  ئىچىدىن ئۇزگىچە  مائارىپ ئۇسۇلىنى ئىزدەيدىغان ۋاقىت .يەنى ئۇيغۇر   ئائىلە  مائارىپىنىڭ ئەڭ  ئەڭ  ئەڭ ئەسقاتىدىغان ۋاقتى.
مانا مۇشۇنداق دىگەندە  ئۇقۇتقۇچىلانىڭ يۇكىمۇ سەل يىنىكلەيدۇ .  ھازىرقى مائارىپ تۇزۇلمىسىگە بولغان نارازلىغىمىزمۇ سەلپەل پەسىيىدۇ .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )