قولاي تىزىملىك
ئىگىسى: ilqi62

<<ئامىرىكا ئالىمى -ئۇيغۇر مائارىپىغا نەزەر>> دىن ھېس قىلغانلىرىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

71

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   23.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30839
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 22
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2014-8-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-23 11:17:58 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ilqi62 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-19 00:21
دىگىنىڭىز ئۇرۇنلۇق .  لېكىن ئادەم تەربىيىلەش مەسىلىسى ...

شۇنداق،قىسقىسى خوتەن مائارىپىنى ئېلىپ ئېيتسان ھازىر ئوقۇتقۇچىلار يازىدىغان ماتىرىيالنىڭ كۆپلىكى،قاتنىشىدىغان سىياسى ئۆگىنىشنىڭ كۆپلىكى،باشلىقلىرىمىزنىڭ پەقەت يازما ماتىرىياللارغىلا شۇنچە چىڭ ئېسىلىپ تۇرۇپ يەنە يۇقىرى سۈپەت تەلەپ قىلىشى ئوقۇتقۇچىلاردا ئېمتاھاندا ئېغىر دەرىجىدە كۆز بويامچىلىق قىلىش خاھىشىنى كەلتۈرۈپ چىقىرىۋاتىدۇ...
يۇقارقى سىز سۆزلىگەن ئۈچ تەرەپ ئاساسەن پەرزەنت تەربىيىسىگە بەكلا سەل قاراۋاتقاچقا جەمئىيىتىمىزدە ‹بىر كۈن ئۆتسە بىر كۈنگە ھېساپ›دەيدىغان ياشلار قوشۇنى بارغانسىرى كۆپىيىۋاتىدۇ،ئەلۋەتتە شۇنىڭغا بىرلىشىپ كاللىسى ئۆتكۈر كىشىلىرىمىز ھەم قانداق قىلىشى كېرەكلىكىنى ھېس قىلىۋاتىدۇ!

0

تېما

9

دوست

2060

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22990
يازما سانى: 155
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 620
توردىكى ۋاقتى: 63
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-23 19:26:56 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەلكىم ئۇ ئامېرىكىلىق «ئالىم» ئۆزى دەۋاتقان « ئۇيغۇر مىللىي مائارىپى» نىڭ مەۋجۇد ياكى ئەمەسلىكىنىمۇ بىلمەيدىغاندۇ، ياكى بىلسىمۇ ئەڭ بىخەتەر چۈشەندۈرۈش يولىنى تاللىۋالغاندۇر.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-23 20:44:09 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
faruk11 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-23 11:17
شۇنداق،قىسقىسى خوتەن مائارىپىنى ئېلىپ ئېيتسان ھازىر  ...

ھازىر سىز دىگەندەك پەرزنتلىرىنى پۈتۈن كۈچى ۋە ئىختىزادىنى سەرىپ قىلىپ ياخشى مەكتەپ تاللاپ ياكى ئامال بولمىغاندا ئەتىراپتىكى مەكتەپلەردە بولسىمۇ مەكتەپلەر بىلەن ئۇقۇتقۇچىلار بىلەن ۋاختى قەرەلىدە سۆھبەتلىشىپ باللىرىنىڭ ئەھۋالىنى ئىگەللەپ بىر قەدەر ياخشى ئۇقۇتۇۋاتىدۇ. ھەمدە مەكتەپلەرگە ۋە ئۇقۇتقۇچىلارغاباللىرىغا قاتتىق تەلەپ قۇيۇشنى يۇز خاتىرە قىلماسلىقنى تەلەپ قىلىۋاتىدۇ. بۇلار ئاساسەن جاھاننى بىر قۇر ئايلىنىپ كەلگەنلەر ياكى جاھاننى بىر قۇر تەتقىق قىلىۋاتقانلار. يەنە بىر قىسىم ئاتا ئانىلار رىسىقىنى خۇدايىم بىرىدۇ، ئۇقۇمايمۇ ياشىغىلى بۇلىدۇ دەپ باللىرىنى مەكتەپكە بەرمەيدۇ ياكى بەرسىمۇ تەلەپنى چىڭ قويمايدۇ. ئەگەر ئۇقۇتقۇچى باللىرىغا تەلەپنى قاتتىق قويسا ئۇلار بىلەن جىدەللىشىدۇ. ھەتتا مەكتەپكە كىلىپ ئۇقۇتقۇچىلارنى ئۆز باللىرى ئالدىدا قاتتىق ھاقارەتلەيدۇ. بۇ نىمە دىگەن ئېچىنىشلىق؟ ئاشۇ بالا كىمنىڭ بالىسى؟ بۇنى ئاتا ئانىلار ياخشى ئويلىنىشى كىرەك.

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-8-23 20:57:34 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
Sayaq يوللىغان ۋاقتى  2014-8-23 19:26
بەلكىم ئۇ ئامېرىكىلىق «ئالىم» ئۆزى دەۋاتقان « ئۇيغۇر م ...

سىز ناھايىتى توغىرا دەپسىز. ئىنتايىن كاتتا باي مىنىڭ قىشلاپ(كىسەكتە) ئەتكەن ئۈيۈمنى كۈرۈپ ‹‹بۇئادەمنىڭ ئۈيى مىنىڭ خالارىمچىلىك باركەن›› دىسە. ئويلاپ بېقىڭ بۇ گەپ راس بولغان بىلەن ئۇرۇنلۇقمۇ؟

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-10-3 01:35:29 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
quark3140 يوللىغان ۋاقتى  2014-8-6 15:39
‏چۈنكى تەرەققىيات دۇنيا قاراشنى شەكىللەندۇرۇدۇ.
‏  بۇ ...

ئامرىكىلقنى ئۇنداق ئادەتتىكى ئەمەس ، ئامرىكىلىق ھەرقانداق ئالىم ئەۋلىيادەك بىلىملىك دەپ قارامسىز نېمە ؟ سىز ئامرىكىلىق بىرەرسى بىلەن پاراڭلىشپ باققانمۇ ؟ ئۇنىڭ سەۋەپ نەتىجىگە ئىرىشىش ئۇسۇلى گۈدەك ،شارائىتقا ماس كەلمىدى ، ئالىملىقىغا ماس كەلمىگۈدەك يېزىپتۇ دەپسىز ،لىكىن سىز ئۇنى قۇرۇق چۈشۈرۈشتۈن باشقا ھېچقانداق چويلىدا توغتىغىدەك گەپ يازماپسىز .
..............................................................................................
سىز ماقالىنى ئەستايىدىل ئۇقۇمىغان ئوخشايسىز. مەن ئۇ ئالىمنى چۈشۈرۈشنى مەخسەت قىلمىدىم. بىراق ئالىم بولغان ئىكەن ئەمىلى شارائىتنىمۇ پەرىقلەندۈرەلىشى كىرەك دىمەكچى. ئۆمۈر بۇيى شەھەردە تۇرغان بىر ئادەم يېزىغا كىلىپ بۇ يېزىدا شەھەردىكىدەك ئىگىز بىنا يوقكەنغۇ؟ دىسە بۇ ئەمىلىيەتكە ئۇيغۇنما؟

3

تېما

2

دوست

2797

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   26.57%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28391
يازما سانى: 235
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 6
تۆھپە : 852
توردىكى ۋاقتى: 174
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-5 00:56:17 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دۆلىتىمىز يىڭى قۇرۇلغاندا ‹‹سوۋىت ئىتىپاقى›› مائارىپىنى يولغا قويدۇق. بۇ ۋاخىتتىكى مائارىپتا ئۇقۇتقۇچىلار بىلەن ئۇقۇغۇچىلار ئوتتۇرسىدا بىر خىل ئارلىق بار ئىدى. ئۇ چاغلاردا ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا چاپاننىڭ تۈگمىللىرىنى راۋۇرۇس ئىتىپ. ئۇلار بار يەردە نەرسە كىرەك يىمەي، سۇمۇ ئىچمەي، تاماكا چەكمەي يۈرەتتىكەن. ھەتتا خالاغا بارغىنىنىمۇ ئۇقۇغۇچىلار كۆرمەيدىكەن. ئەر ئۇقۇتقۇچىلار باشقا ئاياللار بىلەنلا ئەمەس ھەتتا ئۈزىنىڭ ئايالى بىلەنمۇ ئۇقۇغۇچىلار بار يەردە بىرگە ماڭمايدىكەن. شۇنداق بولغاچقا ئۇقۇغۇچىلار ئۇقۇتقۇچىلاردىن دائىم تارتىنىپ يۇرۇيدىكەن. ئۇقۇتقۇچىنىڭ تەربىيىسى ئاتا-ئانىسنىڭ تەربىيىسىدىن نەچچە ھەسسە يۇقۇرى ئىكەن.
بىراق يېقىنقى نەچچە ئون يىلدىن بۇيان ئامىرىكا مائارىپىمۇ ياكى نەنىڭ مائارىپ ئەندىزىسى بۇنى بىلگىلى بولمايدۇ، ئىشقىلىپ ‹‹ سوۋىت ئىتىپاقى مائارىپى››نىڭ ئەكسىچە بۇلىۋاتىدۇ. ئۇقۇغۇچى بار يەردە كىيىملىرىمىزنىڭ تۈگمىسى ئىتىلمەيدۇ، خالىغانچە ئۇقۇغۇچىلار بىلەن بىرگە يىمەكلىك يەۋىرىمىز، سۇ ئىچىيۋىرىمىز، تاماكۇ چىكىۋىرىمىز. ئۇقۇتقۇچىلار خالاسى بىلەن ئۇقۇغۇچىلار خالاسى بىر يەردە‹گەرچە ئايرىم-ئايرىم بولسىمۇ› بولغاچقا ئۇقۇتقۇچىنىڭ خالاغا كىرىدىغانلىغى مانا مەن دەپ چىقىپ تۇرۇدۇ. شۇنداق بولغاچقا ئۇقۇغۇچىلار ئۇقۇتقۇچىلاردىن تارتىنىش ئۇياقتا تۇرسۇن قىلغان گىپى ئۇقۇتقۇچىنىڭكىدىن چوڭ. تېلفۇنلىرى ئۇقۇتقۇچىنىڭكىدىن ئالى.  قىسقىسى ئۇقۇتقۇچىلار بىلەن ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئارلىغى ھەددى-ھىساپسىز يېقىنلاپ كەتتى. كىشىلەرنىڭ‹‹ئىلگىرى بىز ئۇقۇۋاتقاندا ئۇقۇتقۇچىلارمۇ تاماق يەمدىغاندۇ؟ سۇ ئىچەمدىغاندۇ؟ خالاغا كىرەمدىغاندۇ؟ دەپ ئويلاپ قالاتتۇق›› دىگەن گەپلىرىنى چوڭلاردىن پات-پات ئاڭلاپ قالىمىز. ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچىلارنىڭ ئاارلىق ساقلىماسلىغى ئىككى تەرەپنىڭ ئۆز-ئارا مىھرى-ماببىتىنى كۈچەيتىشكە پايدىلىق بولغىنى بىلەن ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇقۇغۇچىلار ئالدىدىكى ئوبرازى تۈۋەن بۇلۇشتەك يامان ئاقىۋەتمۇ بىرگە ئەگىشىپ كەلمەكتە. بۇ ئاخىرقى ھىساپتا ئۇقۇتقۇچىنىڭ تەربىيىسىنىڭ كۈچى تۈۋەنلەپ كىتىشنى كەلتۈرۈپ چىقىرۋاتىدۇ. ئۇقۇتقۇچىنىڭ تەربىيىسى ئاجىز بولسا ئۇقۇغۇچىنىڭ ئەتىراپلىق يىتىلىشىگە ئەكىس تەسىر پەيدا قىلىدۇ. مانا بۇ بىزنىڭ ھازىرقى مائارىپىمىزنىڭ ئاجىز نوختىسى. يەنا بىر ئاجىز نوختا  ئىختىزادى، ئىجتىمائى، مەدىنىيەت ئاساسىمىزنىڭ تۈۋەنلىگى مەسىلىسى.

9

تېما

0

دوست

2307

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   10.23%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  29015
يازما سانى: 132
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 23
تۆھپە : 704
توردىكى ۋاقتى: 199
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-5 01:45:12 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۈزۈلمە چوڭ رول ئوينايدۇ...

ئامېرىكادەك بولۇش بىزگە ھازىرچە مۈمكىن ئەمەس.

0

تېما

0

دوست

218

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   72.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32498
يازما سانى: 17
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 52
توردىكى ۋاقتى: 7
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-5 12:28:06 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئامىرىكىلىق  ئالىمنىڭ   مائارىپىمىزغا  بەرگەن  باھاسى  تامامەن  توغرا   ، كوز  يۇمساق  بولمايدۇ  ، تۇزەتسەك  بولىدۇ  ،  يۇقۇردىكى  توردا ش    دىگەندەك  تۈزۈلمە  ئۈزگەرمىگىچە  مائارىپ  تەرەقى  قىلمايدۇ   ،باراۋەرلىك  بولمىسا  مىللى  مائارىپتۇ   پۇتلىكاشاڭدىن  خالى  بولمايدۇ  ، دۆلۈتۈمىزنىڭ  مائارىپ  ئىسلاھاتى   ياكى  سەھىيە  ئىسلاھاتى  بولسۇن   ئاساسى  جەھەتتىن   مەغلۇپ  بولدى  ، بۇنۇڭ  بىلەن  بەل  قويۇۋەتسەك  بولمايدۇ  ، داۋاملىق  ئىسلاھ  قىلىشنى  كۈچەيتىپ  چەتنىڭ  ئىلغار  تەرەپلىرىنى  دۆلۈتۈمىزنىڭ  ھازىرقى  ئەھۋالىغا  تەدبىخلىغىلى  بولامدۇ   ؟  بولمۇسا  قانداق  قىلىش  كېرەك   ؟  بۇنى  ئويلۇشۇش  كېرەك  ،  خېي   لوڭجاڭدىكى  مەلۇم  بىر  ئونڭۋېرستتىكى  دېپلوم  سېتىش  ۋەقەسى  يېقىندىلا   ئاشكارىلاندى  ،  ئاشكارلانمىشان  يەنا   قانچىسى  بار   ؟
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )