قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 754|ئىنكاس: 9

ئالىي مەكتەپتە نېمە ئىش قىلىش كىرەك؟

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

0

دوست

1170

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   17%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  25692
يازما سانى: 28
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 380
توردىكى ۋاقتى: 98
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-14 02:52:05 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئالىي  مەكتەپتە نېمە ئىش قىلىش كىرەك؟
    ئەسسالامۇ- ئەلەيكۇم مۇنبەر ئەھلى!
   مۇشۇ مەسلە ئۈستىدە كۆپ ئويلاپ كاللام تولا قاتتى،يۈرەكلەر كۆپ سىقىلدى.ئەسلىدە مەندىن كۆپنى كۆرگەن ئىلىم ئەھلىللىرى بىلەن دەرقەمتە ئولتۇرۇپ ئوبدان بىر تەلىم ئالغۇم بارتى.پەقەت پۇرسەت بولمىدى.شۇڭامۇنبەرداشلاردىن ياردەم سوراي دېدىم.ئازغىنە ۋاقتىڭلارنى چىقىرىپ قىممەتلىك پىكىرلىرىڭلارنى ئايىماسلىقىڭلارنى سورايمەن.
    ھەمىمىزگەمەلۇم،يىقىندىن بۇيان ئۇتۇق قازانغان ئالىملىرىمىز ۋەياشلارنىڭ تەرجىمھاللىرى  مۇنبەرلەردە كەڭ تەشۋىق قىلىنىپ ناھايىتى ياخشى ئۈنۈم ھاسىل قىلدى.ھاياجانلاندۇق ،تەسىرلەندۇق،قانلارقىززىدى.كۆپلىگەن ياشلارئۇلۇغ ئارمانلارنى قەلبىگە پۈكۈپ،ئۈگۈنىش پىلانلىرىنى تۈزۈپ،ئىزبىسىپ مىڭىش ئۈچۈن كىتابلارغا ،كۈتۈپخانىلارغا ئاتلاندى.بۇھال ھەممىمىزنى سۆيۈدۈرىدۇ .ھەممىمىزبۇسەپنىڭ تىخىمۇ يۈكسىلىشىنى ئۈمۈد قىلىمىز ئەلۋەتتە.لىكىن ئەمەلىيەت شۇكى، ئۇمۇمىيى ساندا،مەندەك ئالىيى مەكتەپنى پۈتتۈرۈپلا، يەنە داۋاملىق ئۆرلەپ ئۇقۇشنى خالىمايدىغانلارمۇتلەق  كۆپ سانلىقنى ئىگىلەيدۇ.دۆلىتىمىزدىكى خىلى-خىلى نامى بار ئالىيى مەكتەپلەردە ھەم ئەھۋالمۇ شۇنداق .ئەمدى ئۆرلەپ ئۇقۇشنى تاللىمىغان كۆپسانلىق بىزلەر قانداق قىلىشىمىزكىرەك؟ئالىيى مەكتەپتىكى بۇئالتۇن ۋاقىتىنى قانداق ئۆتكۈزىشىمىز كىرەك؟بىزنىڭ ئەڭ چوڭ غەملىرىمىزدىن بىرى بولسا ئوقۇشتىن كىيىنكى خىزمەت مەسىلىسى.كۆپۈنچىمىز ئۆمۈدنى ئالاھىدە ئشتات ،كەسپى ئىشتات،مەمۇرلۇق ئىمتىھانىرىغا باغلاپ قۇيۇپ ئولتۇردۇق،ئۈمۈدىمىز مۇقىم خىزمەتتىن بىرنى تىپىش.مۇشۇ چۇشنى كۆرۈپ،كۆپۈنچىمىزتورئويۇنى،كىنو-تىلىۋېزىيە فىلىملىرى،بىكارچىق،مۇھەببەتلىشىش  قاتارلىق ئىشلاربىلەن ئۆزىمىزنى رىئالىقتىن ئىلىپ قاچىمىز.ۋاقىت ئۆتكۈزىمىز.بىراق ئۇقۇش پۈتتۈرۈشكە ئازقالغانسىرى رىئاللىق بىزنى قىستىماقتا.بىزنى گاڭگىراتماقتا. بىز تەجىربىسىزبولغاچقا ،جەميەت نىمىگە ئىھتىياجلىق،جەميەتكە نېمە لازىم ئىكەنلىكىنى ئانچە بىلىپكەتمەيمىز.قانداق قىلغاندا زامان ،ماكانغاتېخىمۇ ياخشى ماسلاشقىلى بۇلدىغانلىقىنى ئانچە چۈشەنمەيمىز. شۇڭا ھەممىمىز چوڭ توپقا قۇشۇلۇپ ھەرخىل سالاھىيەت ئىمتىھانلىرىغا قاتنىشىۋاتىمىز.تۈمۈرتاۋاقنى ھەممىدىن بەكرەك ئۈمۈد قىلىمىز. لىكىن بۇئۇرۇنلار ھەرگىز بىزنىڭ ئىھتىيجىمىزنى قامداپ بولالمايدۇ.ھەمدە ھازىر تىلۋىزۇردا قۇيلىۋاتقان ئىسىتىقبال سەھنىسى كۆپۈنچىمىزنىڭ تۈمۈرتاۋاق كۆزقارىشىمىزنى مەلۇم دەرىجىدە ئۆزگەرتتى.ئۇنداقتا ئەمدى بىزنېمە قىلىشىمىز كىرەك؟ئاتا-ئانىمىز توختىماي كەسپىڭنى ياخشى ئۈگەن دەيدۇ،توغرا،كەسىپنى چۇقۇم ياىشى ئۈگۈنىش كىرەك .بىراق بىز كەسپىمىزنى خىلى ياخشى ئۈگەنسەكمۇ، بەزىيكەسىپلەرنىڭ نېمە قىلدىغانلىقىنى ئانچە بىلگىلى بولمايدۇ.يەنە بىرى ،نەزىرىۋىي بىلىمنىلا ياخشى ئۈگەنگەن بىلەن، بىزدەك ئۆرلەپ ئوقۇشنى تاللىمىغانلار ئۈچۈن باكلاۋىرلىقتا ئۈگەنگەن نەزىرۋى بىلىملەرنىڭ كىيىنكى ئەھمىيىتى ئۇنچە زوربولمايدۇ.يەنە بىرى كىيىنچە بىز ئۆز كەسپىمىز بىلەن شۇغۇللىنىشىمىز ناتايىن.شۇنىڭ ئۈچۈن مەن ئويلايمەن كەسپى بىلىمىنى ياخشى ئۈگۈنۈپ قۇيۇش بىلەن ئىش تاڭاتماسمىكى دەپ.
    ئەمدى ئۈمۈدۈم مۇنبەردىكى بىزدىن كۆپنى كۆرگەن ،ئىلىملىك،تەجىربىلىك مۇنبەرداشلارنىڭ مەندەك كاللىسى قاتقان ياشلارغا، ئۆزىنىڭ قىممەتلىك پىكىر تەكلىپلىرىنى ئايىماسلىقىنى ئۈمۈد قىلىمەن.قانچە كونىرىت بولسا شۇنچە ياخشى بولاتتى.
    مەسىلەن،سالاھىيەت كىنىشكە ئىمتىھانلىرىنى بەرگەندە قايسىللىرىنى بىرىش،قانچىنچى دەرىجىگىچەبىرىش،جەميەتنىڭ ئىھتىياجى قايسى.......
يىقىندا 2015.يىلنى كىتاب ئوقۇش يىلى قىلىمىز دىگەن ،كىشىنى سۆيۈندۈرىدىغان چاقىرىق ئۇتتۇرىغاچىقتى.مىنىڭچە بۇنىڭ ئۈچۈن بىر ياخشى كىتاب تىزىملىكى بولسا بەك ياخشى بولاتتى.مەسىلەن:ئەدەبىيى كىتابلاردىن ماۋۇلار،پەلسەپىدىن ماۋۇلار،تارىختىن ماۋۇلار،تەبىي پەندىن ماۋۇلار دىگەندەك(بۇيەردە ئالىيى مەكتەپ 4يىل ھاياتىدا چۇقۇم ئوقۇشقا تىگىشلىك كىتابلار تىزىملىكىنى كۆزدە تۇتتۇم.ئەگەر نۇرغۇن كىتابلارنىڭ تىزىملىكى بىرىلسە ئۇلارنى بىر ئۆمۈردە ئۇقۇپ بولغىلى بولماسلىقى مۇمكىن.)يەنەتەبىي پەن ۋە كەسپىيى كىتابلارنىڭ خەنزۇچىللىرى بولسىمۇ بولىدۇ.بىزدەك ئىچكىردەئۇقۇۋاتقانلارنىڭ تەرجىمە قىلىش ئىمكانىيتىمىزمۇ بار.لىكىن نىمىنى تەرجىمە قىلىشنى بىلمەيمىز.
     زۇلپىقار مۇئەللىمنىڭ ئىككى جۈملە سۆزى بىلەن سۆزۈمنى ئاخىرلاشتۇراي.ئەسلىيى تىكىستى تۇلۇق  ئىسىمدە قالماپتۇ.بۇنىڭغا ئۆزرە.
<<مائارىپ ئىھتىياجىمىزنى قاندۇرالمىغاندائۆزلىكىدىن ئۈگۈنىشىمىز كىرەك>>
<<سىز ئىش كۈتۈپتۇرغان بىكار ۋاقتىڭىزدا توختىماي ئۈگەنسىڭىز چۇقۇم ئىش تاپالايسىز>>
ئۇنداقتا مۇنبەرئەھلىي،كۆپنى كۆرمىگەن بىزدەك تەجىربىسىز ياشلار ئۆزلۈكىمىزدىن نىمىلەرنى ئۈگۈنىشىمىز كىرەك؟؟؟؟

0

تېما

0

دوست

290

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   96.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32389
يازما سانى: 17
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 76
توردىكى ۋاقتى: 14
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-15 17:53:20 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىقىندا 2015.يىلنى كىتاب ئوقۇش يىلى قىلىمىز دىگەن ،كىشىنى سۆيۈندۈرىدىغان چاقىرىق ئۇتتۇرىغاچىقتى.مىنىڭچە بۇنىڭ ئۈچۈن بىر ياخشى كىتاب تىزىملىكى بولسا بەك ياخشى بولاتتى.مەسىلەن:ئەدەبىيى كىتابلاردىن ماۋۇلار،پەلسەپىدىن ماۋۇلار،تارىختىن ماۋۇلار،تەبىي پەندىن ماۋۇلار دىگەندەك(
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

0

تېما

0

دوست

290

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   96.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32389
يازما سانى: 17
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 76
توردىكى ۋاقتى: 14
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-15 18:00:47 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۇرداشلار ئوقۇشقا تېگىشلىك كىتابلارنى ئوتتۇرىغا قويدى لېكىن تۈرگە ئايرىلمىغان . مېنىڭچە ئالدى بىلەن تارىخي كىتابلارنى تارىخى رومانلارنى ، ئۆزلۈك ۋە كىملىك ، ئۆزلۈك گىرۋەكلىرىدە قاتارلىق ئۆزىنى تۇنۇشقا رىغبەتلەندۈرىدىغان كىتابلارنى ئوقۇش مەزمۇنى ساغلام بولغان تۇرمۇش تەسۋىرلەنگەن رومانلارنى ئوقۇش كېرەك .«ئانايۇرت» ياشار كامالنىڭ «مەمەت ئاۋاق» رومانى ، ئىھسان ئابدۇقۇددۇسنىڭ «يىگىت دېگەن شۇنداق بولسا » ناملىق رۇمانىنى مەمتىمىن ھوشۇرنىڭ «قۇم باسقان شەھەر»رومانىنى ئوقۇپ تۇرۇش كېرەك.

0

تېما

0

دوست

290

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   96.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32389
يازما سانى: 17
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 76
توردىكى ۋاقتى: 14
سائەت
ئاخىرقى: 2015-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-15 18:00:50 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۇرداشلار ئوقۇشقا تېگىشلىك كىتابلارنى ئوتتۇرىغا قويدى لېكىن تۈرگە ئايرىلمىغان . مېنىڭچە ئالدى بىلەن تارىخي كىتابلارنى تارىخى رومانلارنى ، ئۆزلۈك ۋە كىملىك ، ئۆزلۈك گىرۋەكلىرىدە قاتارلىق ئۆزىنى تۇنۇشقا رىغبەتلەندۈرىدىغان كىتابلارنى ئوقۇش مەزمۇنى ساغلام بولغان تۇرمۇش تەسۋىرلەنگەن رومانلارنى ئوقۇش كېرەك .«ئانايۇرت» ياشار كامالنىڭ «مەمەت ئاۋاق» رومانى ، ئىھسان ئابدۇقۇددۇسنىڭ «يىگىت دېگەن شۇنداق بولسا » ناملىق رۇمانىنى مەمتىمىن ھوشۇرنىڭ «قۇم باسقان شەھەر»رومانىنى ئوقۇپ تۇرۇش كېرەك.

0

تېما

0

دوست

135

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   45%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32724
يازما سانى: 15
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 40
توردىكى ۋاقتى: 4
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-15 21:00:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   uchmaqchi تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-12-15 21:15  

تىمىڭىزنى ئۇقۇغاندىن نىمىشقىدۇر يېقىندا مەن ئۇقۇغان بىر ماقالىنى ئەسلىدىكى تىما ھالىتىدىلا يوللوغوم كەپ قالدى ،بۇرۇن بۇ ماقالىنى كۆرمىگەنلەر بولسا كۆرىۋالسۇن  دىدىم، يوللۇنۇپ ئۇقۇپ بولغانلار بولسا،مالال قىلغانلىقىم ئۈچۈن ئەپۇ سورايمەن،

بىزدىن نىمىشقا بىلگەيتىس چىقمايدۇ؟

ئىلاۋە : بۇ نۇقتىنى ھەربىر ئۇيغۇر زاتىنىڭ ئويلىنىش مەجبۇرىيىتى بار دەپ ئويلايمەن ، شۇڭا ئاددىي بىر ئوقۇغۇچىلىق سالاھىيىتىم بىلەن بۇ يازمىنى يازدىم.

قاراخانىيلار سۇلالىسى ۋە يەكەن سەئىدىيە خانلىقىنى قۇرۇپ ، دۇنياغا تەسىر كۆرسەتكەن ، ھەممىنى ھاڭ - تاڭ قالدۇرغان ئۇيغۇرلىرىمىزغا بۈگۈنكى كۈندە زادى نىمە بولدى؟ بىز قاچان ئويغىنىمىز ؟ ئۆزىمىزنى قاچان تونۇيمىز؟ ئەڭ مۇھىمى بىزنىڭ تەرەققىياتىمىزنىڭ بۇنچە ئاستا بولىشىدا زادى قانداق سەۋەب بار؟ بۇنىڭ ئۈچۈن يەنىلا ئۆتكەن يىلى قاتتىق مۇنازىرە قوزغىغان ئۈمۈد غەنىنىڭ لېكسىيەسىنى دەپ ئۆتۈشنى توغرا تاپتىم (تورداشلارنىڭ بۇ ھەقتە باشقا ئويدا بولماسلىقىنى سورايمەن). ئادەم دېگەن شۇنداق بولىدىكەن ، بىر ئىشقا سەۋەب تاپالمىسا ئۆزى تونۇشراق بولغان باشقا نەرسىگە دۆڭگەپ قويۇپلا قۇتۇلۇشنى ئويلايدىغان گەپكەن. جۈملىدىن مەن بۇرۇن بەك ھۆرمەت قىلىدىغان ئۈمۈد غەنىمۇ شۇنداق قىلدى. ئۇيغۇرلارنىڭ ، جۈملىدىن مۇسۇلمانلارنىڭ تەرەققى قىلماسلىقىدىكى سەۋەبىنى ئىسلام دىنىغا ئارتىپ قويۇش بىلەن سۆزىنى خۇلاسىلىدى. ئەڭ ئاچچىقىمنى كەلتۈرگىنى ئاخىرىدا ئۆز پىكىرىنى ئوتتۇرىغا قويغان بالىنىڭ نەق مەيداندا ئازار يېگەنلىكى ۋە مۇنبەرلەردە تىل - ھاقارەت ئوبېيىكتىغا ئايلىنىپ قالغانلىقى ، ھەتتا فىلىمدىن شۇ يېرىنىڭ چىقىرىۋىتىلگەنلىكى بولدى . بىز نىمىشقا باشقىلارنىڭ پىكىرىنى قوبۇل قىلالمايمىز؟ بولدى گەپنى يۆتكىمەي. ئەجەبا بىزنىڭ تەرەققىياتىمىزغا توسالغۇ بولۇۋاتقىنى راستىنلا ئىسلام دىنىمۇ ؟ بەلكىم بەزى ئاز ساندىكى ئددىيىسى قاتمالراق مۇسۇلمانلار بولغاچقا مۇشۇ گەپلەر چىققاندۇ. بىراق بىز نىمىشقا سەۋەبىنى ئاۋۋال ئۆزىمىزدىن ئىزدەپ باقمايمىز ؟

    ئۈندىداردا مۇنۇ پارچىنى كۆرۈپ قالدىم : 《 كىچىك بالا كىچىكىدە ئۇچقۇچى بولۇشنى ئويلىدى، كېيىن ئادەملەر ئۇنىڭغا بولالمايدىغانلىقىنى دېدى، ئۇ شوپۇر بۇلۇشنى ئويلىدى، ئادەملەر بولالمايسەن دېدى، ئۇ ئاخىرى ئېشەك ھارۋىسى ھەيدەي دېدى ، ئادەملەر باش  بارمىقىنى كۆرسىتىپ ئەركەك دېدى. غايىلىك بىر ئۇيغۇر مەھەللەمدە دېھقانغا ئايلاندى. بارىكاللا سەن داداڭنىڭ قولىدىن كەتمەننى ئالدىڭ دېيىشتى. بەلكىم ئۇ غايىسىنى يوقاتمىغىنىدا قولىغا دۇنيانى ئالار ئىدى 》.

     يۇقارقى سۇئاللارنىڭ جاۋابى بۇ پارچىدىن مانا مەن دەپلا چىقىپ تۇرىدۇ ، بۇ يازمىنى يېزىشىمغا تۈرتكە بولغىنىمۇ مۇشۇ پارچە. بىزدىن نىمىشقا ئېينىشتىيىن ، بىلگەيتىسلار چىقمايدۇ ؟ ئەجەبا يەھۇدى ياكى ئامېرىكىلىق بولمىغانلىقىمىز ئۈچۈنمۇ؟ ئۇنداق ئەمەس قېرىنداشلار ، ئۇيغۇرلارمۇ بوش ئەمەس . دۇنيادا تۇنجى بولۇپ ياپونىيەنى خەرىتىدە كۆرسەتكىنى ، قالماقلارغا يېزىق ئۈگەتكىنى دەل بىزنىڭ ئەجدادلىرىمىز . بىزدە چەتئەللىكلەردىن كەم بولىۋاتقىنى پەقەتلا قوللاش ، رىغبەتلەندۈرۈش .
      ئاڭلىسام چەتئەللىكلەر بالىلىرىدىن غايىسىنى سورايدىكەن ، مەيلى ئۇلار زوڭتۇڭ بولىمەن دېسۇن ياكى مال دوختۇرى بولىمەن دېسۇن ، چوقۇم قوللايدىكەن . 《سەن زوڭتۇڭ بولىمەن دېگۈچە بېرىپ ئۇمىچىڭنى ئىچ 》دېگەن گەپنى ئىللا - بىللا دەپ سالمايدىكەن . شۇڭا ئۇلاردىن مۇۋەپپەقىيەت قازانغانلار كۆپ چىققان ، بۇنىسى ھەممېمىزگە ئايان. ئۇيغۇر جەمئىيتىگە ئاددىي مىساللار بىلەن نەزەر سېلىپ باقايلى.
     ئائىلىدە:
      بالىسى: - دادا، دادا، مەن كەلگۈسىدە چوقۇم ئەمەلدار بولىمەن.
    دادا:- بالام ، 《دېھقان بالىسى كادىر بولماس ، ئۈجمە ياغىچى بادرا》دەيدىغان گەپ بار ، مۇئاشلىق بولۇپ تۇرمۇشۇڭنىلا قامدىساڭ بولدى.

      مەكتەپتە:
      ئوقۇغۇچى: - مۇئەللىم ، مەن كەلگۈسىدە چوقۇم ئۇچقۇچى بولىمەن.
      ئوقۇتقۇچى:- ئۇكام ، ئۇچقۇچى بولۇشنى ئاشۇنداق ئاسان چاغلاپ قالدىڭما؟ ئاۋۋال بېرىپ ئۆيۈڭدىكى ئىشەكنى تىزراق چاپتۇرۇپ ئوينىغىنا!

   جەمئىيەت:
      ياش: - ئاداش ، چوڭراق ئىشقا تۇتۇش قىلايمىكىن دەيمەن.
     دوستى:- ئاداش قىلالماسسەنمىكىن مۇشۇ ئىشنى…………

مانا ئائىلە ، مەكتەپ ۋە جەمئىيەتتىن ئىبارەت ئۈچ چوڭ تەربىيە بازىسىدا ئېرىشكىنىمىز مۇشۇنداق 《قوللاش》تۇرسا بىز يەنە قانچىلىك چوڭ ئىش قىلىپ كىتەلەيتتۇق؟ مۇشۇنداق قاتمۇقات كەمسىتىش ، كۆرەلمەسلىكلەر تۇرسا تەرەققىياتتىن سۆز ئاچقىلى بولامدۇ ؟ بىزدە بىر كىشىنى قوللايدىغان ئاڭ بەك ئاجىز ياكى يوق دېيەرلىك.
     ئەگەر بىرسى مەن چوقۇم پىرىزدىنت بولىمەن دېسە ، تىرىشقىن قېرىندىشىم ، سەن چوقۇم بولالايسەن ، ۋاقتى كەلگەندە مەن بىر قوللىغۇچى بولىمەن سەن ئۈچۈن بىلەت تاشلايمەن دەيلى!
      چوڭ ئىشلارنى قىلماقچى ئىدىم دېسە ، ئاشۇ تىرىشچانلىق روھىنى بولسىمۇ ماختاپ قويايلى . بەلكى شۇ بىر ئېغىز سۆزىمىز سەۋەبىدىن ئارىمىزدىن ئېينىشتىيىن ياكى بىلگەيتىس چىقىپ قېلىشى مۇمكىن.

   مۇنبەرداشلارغا سۆز: بولسا ھەممەيلەن مەيلى تور نامى ياكى تەخەللۇس قويغاندا بولسۇن چوقۇم ئۇلۇغۋار ئاتالغۇلارنى قوللانساق . مەيلى مەشھۇر شەخسلەرنىڭ ئىسمى بولسۇن ۋە ياكى باشقا چوڭقۇر مەنىلىك سۆزلەر بولسۇن ، چوقۇم شۇ ئىسىملار ئۆز غايىمىز ۋە ئىنتىلىشىمىزنى ئىپادىلىيەلەيدىغان بولسا. بىزمۇ ھەم تەرەققى قىلالماسلىقىمىزنى باشقا سەۋەبلەرگە ئارتىپ قويماي ، ئۆزىمىزدىن خاتالىقنى تېپىپ ، ئۆز غايىمىز ئۈچۈن تىرىشساق.

گەپلىرىم سەل چۇۋالچاق بولىشى مۇمكىن ، ھەممىسى كۆڭۈل سۆزلىرىم.

ئۇيغۇر ياشلار كۇلۇبى مۇنبىرىدىن باتۇر ئابلەت
                 ugyaxliri.com/bbs
2014-يىلى 11- ئاينىڭ 12-كۈنى
                    شەندۇڭ

1

تېما

4

دوست

2361

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   12.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21550
يازما سانى: 156
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 720
توردىكى ۋاقتى: 96
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-15 22:38:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىلىمخۇمار ئاكىمىزنىڭ مۇشۇ تېمىدىكى ماقالىسىنى بىر ئوقۇپ كۆرگەيسىز

0

تېما

0

دوست

58

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   19.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32742
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 4
توردىكى ۋاقتى: 0
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-16 00:17:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىنىڭچە ئالى مەكتەپتە ئۆزىگە غايە ۋە شۇ غايىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن پىلان ۋە بەدەل تۆلەش كىرەك. بۇ پەقەت بىر ئىغىز گەپ خالاس شۇنىڭ ئۈچۈن ئەڭ مۇھىمى ئەمەلىيەت.پىشانىدىن تەر ئاققۇزمىساق،باشقىلاردن نەچچە ھەسسە كۆپ تىرىشچانلىق كۆرسەتمىسەك قىلغانلىرىمىزنىڭ ھەممىسى قۇرۇق گەپ بولۇپ قالىدۇ.

0

تېما

0

دوست

26

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   8.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  32800
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 8
توردىكى ۋاقتى: 2
سائەت
ئاخىرقى: 2014-12-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-19 01:14:13 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەگەر كۆڭلىگە ئۇلۇغ غايىلەرنى پۈككەن ۋە ۋاقتىنى چىڭ تۇتدىغان بىر ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئۈچۈن ئالىي مەكتەپ ھاياتىدا نۇرغۇن بىلىمگە ئىگە بولغىلى بولىدۇ. لېكىن بىزنىڭ تۇرمۇشىمىز ئۇنداق ئۈگىنىش، ئىزدىنىش ئىچىدە ئۆتىۋاتقىنى يوق...
   قېرىنداشلار ئالدىمىزدىكى يىلنى كىتاب ئوقۇش يىلى قىلىش ناھايىتى ياخشى ئىش بوپتۇ.  
بىر ئادەم ۋاقىتنى چىڭ تۇتۇپ كىتاب ئوقۇسا بىر يىلدا 40-50 پارچە كىتابنى ئوقۇپ تۈگىتەلىشىدە گەپ يوق. قېنى ھەممىمىز تىرشىپ باقايلى. بىز ھازىر زۆرۈر ئوقۇشقا تېگىشلىك بولغان 40-50 كىتابنى تۈرلەر بويىچە تىزىپ چىقماق ئۇنچە تەسمۇ ئەمەسقۇ!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )