قولاي تىزىملىك
ئىزدەش
بېكەت تەۋسىيەسى:
ئىگىسى: bagwan001

بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ زارى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئادەم ئادەمدەك ي

15

تېما

8

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   12.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2277
يازما سانى: 609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 3307
تۆھپە : 2302
توردىكى ۋاقتى: 1170
سائەت
ئاخىرقى: 2016-8-5

تۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 10:20:55 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئاشۇ 20 گۇۋاھچىمۇ ئاشۇ مۇدىردىن ھېچ پەرقى يوق،ئۇنى ياقلايدىغان 20 ئادەم چىقىپتۇ-يۇ سىزنى ئاقلايدىغان بىرمۇ ئادەم چىقماپتۇ،بۇ دېگەنلىك ۋىجدانى بار ئادەمگە  قەشقەردە 5 بارماق بىلەن سانىسا 5 بارماقتىن ئېشىپ قالىدۇ دېگەنلىك.مۇشۇنداق كىشىلەر ئەزىزانە قەشقەرنىڭ نامىنى بۇلغاۋاتىدۇ،ئاشۇنداق مۇناپىق ئەمەلدارلار نۇرغۇنلىغان بىگۇناھ كىشىلەرنى جىنايەتچىگە ئايلاندۇرۇپ قويىۋاتىدۇ.بولۇپمۇ بىر ئايال ئوقۇتقۇچىنى تۇرمىگە سولىتىۋېتىش ئادەتتىكى ئىشمۇ؟بۇ ئاشۇ ئوقۇتقۇچىنى ئەمەس بەلكى مائارىپنى،ئۇيغۇرنىڭ بارلىقىنى تۇرمىگە سولىغانلىق،بولسا ئاشۇنداق ئىپلاس ئەمەلدارلارنى توردا ئىسمىنى ئوچۇق يوللاش كېرەك،شۇ ئارقىلىق جامائەت پىكرى توپلاپ ئۇيغۇر مائارىپىنى قوغداش كېرەك.
uyghuray

1

تېما

0

دوست

248

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   82.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  3084
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 60
تۆھپە : 35
توردىكى ۋاقتى: 10
سائەت
ئاخىرقى: 2011-9-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 10:47:54 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
گەرچە يەر شارى ئۆز ئوقى ئەتراپىدا ئېغىپ كەتمەي ئايلىنىۋاتقان بولسىمۇ،جاھان مانا مۇشۇنداق تەڭپۇڭسىز.
«ھەقىقەت ئىگىلىدۇ سۇنمايدۇ» دەيمىز.ھەقىقەت ھەقىقى بولسا ئىگىلىپمۇ قويمىسا بولاتتى.ھەقىقەت سۇنمىغان بىلەن مۇشۇنداق ئىگىلىپ قالىدۇ ئەمەسمۇ.

ئادەم ئادەمدەك ي

15

تېما

8

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   12.03%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2277
يازما سانى: 609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 3307
تۆھپە : 2302
توردىكى ۋاقتى: 1170
سائەت
ئاخىرقى: 2016-8-5

تۆھپىكار ئەزا

يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 14:27:35 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﮬﺎﻟﯩﯖﻐﺎ ﯞﺍﻱ

     ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﺳﻪﺑﯩﻲ ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻧﻰ ﺑﯩﻠﯩﻢ ﺑﯘﻻﻗﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺷﻪﺭﺑﻪﺗﻠﯩﺮﯨﺪﯨﻦ ﻗﺎﻧﻐﯘﭼﻪ ﺑﯧﺮﯨﭗ ﺋﯘﻻﺭﻧﻰ ﯞﻩﺗﻪﻥ،ﺧﻪﻟﻖ ﯞﻩ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺋﯜﭼﯜﻥ  ﻳﺎﺭﺍﻣﻠﯩﻖ ئىزباسارلارنى يېتىشتۈرۈپ چىقىدﯨﻐﺎﻥ،ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﺋﺎﺩﻩﻡ ﺑﻮﻟﯘﺷﻨﯩﯔ ﻧﯧﻤﯩﻠﯩﻜﯩﻨﻰ،ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﺋﺎﺩﻩﻡ ﺑﻮﻟﯘﺵ ﻛﯧﺮﻩﻛﻠﯩﻜﯩﻨﻰ،ﻛﻪﻟﮕﯜﺳﯩﺪﻩ ﻧﯧﻤﻪ ﺋﯩﺶ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻛﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺋﯚﮔﯩﺘﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﺑﯚﺷﯜﻛﺘﯩﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ.ﺑﯘ ﺧﯩﺰﻣﻪﺗﻨﯩﯔ ﮬﯚﺩﺩﯨﺴﯩﺪﯨﻦ ﭘﻪﻗﻪﺕ ﻛﻪﺳﭙﻰ ﺳﻪﯞﯨﻴﯩﺴﻰ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﻩ ﻳﯘﻗﯩﺮﻯ،ﻣﻪﻟﯘﻡ ﺩﻩﺭﯨﺠﯩﺪﯨﻜﻰ ﻛﻪﺳﭙﻰ ﺋﻪﺧﻼﻗﻘﺎ ﺋﯩﮕﻪ،ﺑﺎﺷﻘﺎ ﺋﺎﺩﻩﻣﻠﻪﺭﺩﯨﻦ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﻩ ﭘﻪﺭﻗﻠﯩﻨﯩﭗ ﺗﯘﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭﻻ ﭼﯩﻘﺎﻻﻳﺪﯗ،ﺋﯘ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ،ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺳﺎﭘﺎﺳﯩﻨﯩﯔ ﻳﯘﻗﯩﺮﻯ-ﺗﯚﯞﻩﻥ ﺑﻮﻟﯩﺸﻰ ﺷﯘ ﺩﯙﻟﻪﺕ ﯞﻩ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﯩﯔ ﻛﻪﻟﮕﯜﺳﻰ ﺋﯩﺴﺘﯩﻘﺒﺎﻟﯩﻨﯩﯔ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﯩﺸﯩﻐﺎ ﺑﯩﯟﺍﺳﯩﺘﻪ ﺗﻪﺳﯩﺮ ﻛﯚﺭﺳﯩﺘﯩﺪﯗ.ﺑﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﮬﻪﻣﻤﯩﺴﻰ ﺋﻮﻣﯘﻣﻼﺷﺘﯘﺭﯗﻟﯘﭖ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺩﻩﭖ ﺋﺎﺗﯩﻠﯩﺪﯗ.ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭙﻨﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﻤﯩﮕﻪﻥ،ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻛﯚﯕﯜﻝ ﺑﯚﻟﻤﯩﮕﻪﻥ ﻣﻪﻳﻠﻰ ﺩﯙﻟﻪﺕ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ،ﻣﻪﻳﻠﻰ ﺑﯩﺮﻩﺭ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﯞﻩ ﻳﺎﻛﻰ ﺑﯩﺮﻩﺭ ﺋﺎﺩﻩﻡ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ،ﺋﯘﻧﯩﯔ ﻛﻪﻟﮕﯜﺳﻰ ﺋﺎﭼﭽﯩﻖ ﻣﻪﻏﻠﯘﺑﯩﻴﻪﺗﺘﯩﻨﻼ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ.
ﻣﻪﻥ ﺗﯚﯞﻩﻧﺪﻩ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﺑﯩﺮ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﺘﻪ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭﻧﻰ ﻣﯩﺴﺎﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺳﯧﺴﺘﯩﻤﯩﺴﯩﺪﯨﻜﻰ ﺳﺎﻗﻠﯩﻨﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺑﻪﺯﻯ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﺟﻪﻣﺌﯩﻴﻪﺗﻜﻪ ﺋﺎﺷﻜﺎﺭﯨﻠﯩﻤﺎﻗﭽﻰ،ﺗﯚﯞﻩﻧﺪﻩ ﺩﯦﻤﻪﻛﭽﻰ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﮔﻪﭘﻠﯩﺮﯨﻤﻨﯩﯔ ﮬﻪﻣﻤﯩﺴﻰ ﺋﻪﻣﻪﻟﯩﻴﻪﺗﺘﻪ ﺋﯚﺯ ﻛﯚﺯﯛﻡ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻛﯚﺭﮔﻪﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭ،ﻗﻪﺗﺌﯩﻲ ﻳﺎﻟﻐﺎﻥ ﮔﻪﭖ ﻗﻮﺷﻤﺎﻳﻤﻪﻥ.ﮬﻪﺭﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻣﻪﺳﺌﯘﻟﯩﻴﻪﺗﻜﻪ ﺋﯚﺯﯛﻡ ﺋﯩﮕﻪ.
      ﺑﻮﺭﺗﺎﻻ ﺷﻪﮬﻪﺭﻟﯩﻚ 1-ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ 1910-ﻳﯩﻠﻰ «ﺗﻪﻟﯩﻤﯩﻴﻪ»ﻧﺎﻣﯩﺪﺍ ﻗﯘﺭﯗﻟﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﺑﻮﻟﯘﭖ،98 ﻳﯩﻠﻠﯩﻖ ﺷﺎﻧﻠﯩﻖ ﻣﯘﺳﺎﭘﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﺑﯧﺴﯩﭗ ﺋﯚﺗﺘﻰ.ﺑﯘ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﺪﺍ ﺋﯚﺯ ﻗﻮﻳﻨﯩﺪﺍ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺋﯩﺨﺘﯩﺴﺎﺱ ﺋﯩﮕﯩﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﻳﯧﺘﯩﺸﺘﯜﺭﯛﭖ ﭼﯩﻘﺘﻰ.ﮬﺎﻟﺒﯘﻛﻰ ﺑﯜﮔﯜﻧﮕﻪ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ ﺑﯘ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻨﻰ ﺑﯩﺮ ﻗﯩﺴﯩﻢ ﺳﺎﭘﺎﺳﯩﺰ،بىلىمسىز،مەسئۇلىيەتسىز،ئەقىلسىز ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻣﯘﺩﯨﺮﻟﯩﺮﻯ ﺑﯩﭽﺎﺭﻩ ﮬﺎﻟﻪﺗﻜﻪ ﭼﯜﺷﯜﺭﯛﭖ ﻗﻮﻳﺪﻯ.
1999-ﻳﯩﻠﻰ ﺑﻮﺭﺗﺎﻻ ﺷﻪﮬﻪﺭﻟﯩﻚ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺋﯩﺪﺍﺭﯨﺴﻰ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﺩﯨﻦ ﻛﻪﺳﭙﻰ ﺳﻪﯞﯨﻴﻪ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻧﻰ ﺋﺎﻟﺪﻯ،ﺑﯘ ﻗﯧﺘﯩﻤﻠﯩﻖ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻧﺪﺍ 20 ﺩﯨﻦ ﺗﯚﯞﻩﻥ ﺋﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺑﯩﺮ ﻳﻮﻟﯩﻼ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻠﯩﻖ ﺳﺎﻻﮬﯩﻴﯩﺘﯩﺪﯨﻦ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺗﺎﺷﻠﯩﻨﯩﭗ،ﺋﯩﺸﭽﯩﻠﯩﻘﻘﺎ ﭼﯜﺷﯜﺭﯛﻟﺪﻯ.ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺑﯘ ﺋﯩﺴﻼﮬﺎﺕ ﺑﯩﺮ ﻗﯩﺴﯩﻤﻼﺭﻧﻰ ﺭﻩﻧﺠﯩﺘﺴﻪ،ﺑﯩﺮ ﻗﯩﺴﯩﻤﻼﺭﻧﻰ ﮬﻪﻳﺮﺍﻥ ﻗﺎﻟﺪﯗﺭﺩﻯ.ﺷﯘ ﻧﯚﯞﻩﺗﻠﯩﻚ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻧﺪﺍ 27 ﻧﻮﻣﯘﺭ ﺋﺎﻟﻐﺎﻥ شەھەردىكى نۇقتىلىق بىر ئوتتۇرا مەكتەپنىڭﺑﯩﺮ ﻣﯘﺋﺎﯞﯨﻦ ﻣﯘﺩﯨﺮى ﺑﻮﺭﺗﺎﻻ ﺷﻪﮬﻪﺭﻟﯩﻚ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺋﯩﺪﺍﺭﯨﺴﯩﻐﺎ ﻣﯘﺋﺎﯞﯨﻦ ﺋﯩﺪﺍﺭﻩ ﺑﺎﺷﻠﯩﻘﻰ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺗﻪﻳﯩﻨﻠﻪﻧﺪﻯ،2003-ﻳﯩﻠﻰ 9-ﺋﺎﻳﻐﺎ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ ﺑﯘ ﻛﯩﺸﯩﻨﻰ ﺑﻮﺭﺗﺎﻻ ﺷﻪﮬﻪﺭﻟﯩﻚ 1-ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻜﻪ ﻣﯘﺩﯨﺮ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻳﯚﺗﻜﯩﺪﻯ.ﺋﯘ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻜﻪ ﻛﻪﻟﮕﻪﻥ ﺑﯩﺮﯨﻨﭽﻰ ﻳﯩﻠﻰ ﺋﻪﺗﺮﺍﭘﯩﻐﺎ ﺷﺎﻳﻜﺎ ﺗﻮﭘﻼﺵ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯚﺗﺘﻰ،ﺋﯩﻜﻜﯩﻨﭽﻰ ﻳﯩﻠﻰ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻗﻮﺭﯗﺳﯩﻨﯩﯔ ﻏﻪﺭﺑﻰ ﻗﯩﺴﻤﯩﺪﯨﻦ 2 ﻣﻮ ﻳﻪﺭﻧﻰ ﺋﯚﻱ-ﻣﯜﻟﯜﻙ ﺷﯩﺮﻛﯩﺘﯩﮕﻪ ﺳﺎﺗﺘﻰ،2006-ﻳﯩﻠﻐﺎ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻗﻮﺭﯗﺳﯩﻨﯩﯔ ﺷﻪﺭﻗﯩﺪﯨﻦ ﻳﻪﻧﻪ 3 ﻣﻮﺩﯨﻦ ﺋﺎﺭﺗﯘﻕ ﻳﻪﺭﻧﻰ ﻳﻪﻧﯩﻼ ﺋﯚﻱ-ﻣﯜﻟﯜﻙ ﺷﯩﺮﻛﯩﺘﯩﮕﻪ ﺳﯧﺘﯩﯟﻩﺗﺘﻰ،ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺋﯩﻜﻜﯩﻠﻰ ﻧﯚﯞﻩﺕ ﻳﻪﺭﻟﻪﺭ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻏﺎ ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﭼﯜﺷﻪﻧﭽﻪ ﺑﻪﺭﻣﯩﺪﻯ،ﻳﯩﻞ ﺋﺎﺧﯩﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﻣﺎﻟﯩﻴﻪ ﺩﻭﻛﻼﺩﯨﺪﯨﻤﯘ ﺑﯘ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﺳﺎﻥ-ﺳﯩﻔﯩﺮ ﻳﻮﻕ،ﮬﻪﺗﺘﺎ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻣﺎﻟﯩﻴﯩﺴﯩﺪﯨﻦ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺳﯜﺭﯛﺷﺘﯜﺭﺳﻪ ﻣﺎﻟﯩﻴﻪﮔﻪ ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﻛﯩﺮﯨﻢ ﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ.ﺋﺎﺷﯘ ﺳﯧﺘﯩﻠﻐﺎﻥ ﻳﻪﺭﮔﻪ 2007-ﻳﯩﻠﻰ ﺋﺎﺋﯩﻠﯩﻠﯩﻚ ﻗﻮﺭﯗ ﺳﯧﻠﯩﻨﺪﻯ(ﺑﯘ ﻳﻪﺭ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﺷﯩﺮﻛﯩﺘﯩﻨﯩﯔ ﻳﯧﺮﯨﻨﻰ ﻛﯧﯖﻪﻳﺘﯩﺶ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺳﯧﺘﯩﻠﻐﺎﻥ.).ﺑﯘ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﺪﺍ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﻗﯩﻠﯩﺸﺘﺎ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﻣﺎﺷﯩﻨﯩﻠﯩﺮﻯ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻗﻮﺭﯗﺳﻰ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻛﯩﺮﯨﭗ-ﭼﯩﻘﯩﺸﻘﺎ ﺗﻮﻏﺮﺍ ﻛﻪﻟﺪﻯ،ﭼﯜﻧﻜﻰ،ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﺋﻮﺭﻧﯩﻨﯩﯔ ﺷﻪﺭﻗﯩﺪﯨﻜﻰ ﺷﻪﮬﻪﺭ ﻛﻮﭼﯩﺴﻰ ﺭﯦﻤﻮﻧﺖ ﻗﯩﻠﯩﻨﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺋﯩﺪﻯ،ﺋﯘ ﻳﻮﻝ ﭘﯜﺗﻜﯩﭽﻪ ﺳﺎﻗﻠﯩﺴﺎ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﮬﯚﺩﺩﯨﮕﯩﺮﯨﮕﻪ ﺯﯨﻴﺎﻥ ﺑﻮﻻﺗﺘﻰ.ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﻣﺎﺷﯩﻨﯩﻠﯩﺮﻯ ﻛﯜﻧﺪﯛﺯﻯ ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﯩﻼﺭ ﺑﻮﻟﻐﺎﭼﻘﺎ،ﻛﯧﭽﯩﺴﻰ ﻣﻪﺷﻐﯘﻻﺕ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯧﺮﯨﭗ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﻛﯧﭽﯩﻠﯩﻚ ﺋﺎﺭﺍﻡ ﺋﯧﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ﺑﯩﯟﺍﺳﯩﺘﻪ ﺗﻪﺳﯩﺮ ﻛﯚﺭﺳﻪﺗﺘﻰ.ﺑﯘ ﺋﻪﮬﯟﺍﻟﻨﻰ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻜﻪ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻣﯘﺩﯨﺮﻯ ﻗﯘﻻﻕ ﺳﺎﻟﻤﯩﺪﻯ.ﺋﺎﺧﯩﺮﻯ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﻛﯧﭽﯩﺪﻩ ﭼﯩﻘﯩﭗ ﻗﺎﺗﺎﺭ ﺗﺎﻡ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺗﯘﺭﯗﭖ ﻣﺎﺷﯩﻨﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﻳﻮﻟﯩﻨﻰ ﺗﻮﺳﺘﻰ،ﺑﯘ ﭼﺎﻏﺪﺍ ﻗﯘﺭﯗﻟﯘﺵ ﺧﻮﺟﺎﻳﯩﻨﻰ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻏﺎ«-ﻣﻪﻥ ﻣﯘﺩﯨﺮﯨﯖﻼﺭﻏﺎ ﭘﯘﻝ ﺑﻪﺭﺩﯨﻢ،ﺋﯘ ﻳﻮﻝ ﻗﻮﻳﺪﻯ،ﺳﯩﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﻛﺎﺭﯨﯖﻼﺭ ﻧﯧﻤﻪ؟»ﺩﯦﮕﻪﻥ.ﻟﯧﻜﯩﻦ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﻗﻪﺗﺌﯩﻲ ﻳﻮﻝ ﻗﻮﻳﻤﯩﻐﺎﻥ،ﺋﺎﺧﯩﺮ ﺧﻮﺟﺎﻳﯩﻦ ﻣﯘﺩﯨﺮﻏﺎ ﺗﯧﻠﯧﻔﻮﻥ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ،ﻣﯘﺩﯨﺮ ﺑﯘ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻨﻰ ﺩﻩﺭﮬﺎﻝ «ﮬﻪﻝ»ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ.
2007-ﻳﯩﻠﻨﯩﯔ ﺋﺎﺧﯩﺮﯨﻐﺎ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ ﺑﻮﺭﺗﺎﻻ ﺷﻪﮬﻪﺭﻟﯩﻚ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺋﯩﺪﺍﺭﯨﺴﻰ «ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺳﯧﺴﺘﯩﻤﯩﺴﯩﺪﺍ ﺭﯨﻘﺎﺑﻪﺗﻠﯩﺸﯩﭗ ﺋﯩﺶ ﺋﻮﺭﻧﯩﻐﺎ ﭼﯩﻘﯩﺶ»ﺋﯩﺴﻼﮬﺎﺕ ﻻﻳﯩﮭﯩﺴﯩﻨﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﻗﻮﻳﺪﻯ،ﻻﻳﯩﮭﻪﺩﻩ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﺩﯨﻦ ﻛﻪﺳﭙﻰ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻥ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯘ ﻧﻪﺗﯩﺠﯩﻨﯩﯔ %60ﻧﻰ،3 ﻳﯩﻠﻠﯩﻖ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺧﯩﺰﻣﻪﺕ ﺧﯘﻻﺳﯩﺴﯩﺪﯨﻦ %40 ﻧﻰ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻧﻰ ﺑﺎﮬﺎﻻﭖ،ﺗﺎﻟﻼﭖ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﯩﺶ ﭘﯩﻼﻧﯩﻨﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﻗﻮﻳﯘﭖ،2008-ﻳﯩﻠﻰ 27-ﻳﺎﻧﯟﺍﺭ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﺩﯨﻦ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻥ ﺋﯧﻠﯩﻨﺪﻯ،ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺑﯘ ﺋﯩﺴﻼﮬﺎﺗﺘﺎ ﮬﻪﺭﻗﺎﻳﺴﻰ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﻣﯘﺩﯨﺮ،ﺳﯧﻜﯩﺮﯨﺘﺎﺭ ﯞﻩ ﻣﯘﺋﺎﯞﯨﻦ ﻣﯘﺩﯨﺮﻟﯩﺮﯨﺪﯨﻦ ﺋﯩﻤﺘﯩﮭﺎﻥ ﺋﯧﻠﯩﻨﻤﺎﻳﺪﯗ ﯞﻩ ﺑﯘ ﺋﯩﺴﻼﮬﺎﺗﻘﺎ ﻗﺎﺗﻨﺎﺷﻤﺎﻳﺪﯗ.ﺑﯘ ﺋﯩﺶ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺗﻪﯕﺴﯩﺰﻟﯩﻜﻨﻰ ﻛﻪﻟﺘﯜﺭﯛﭖ ﭼﯩﻘﺎﺭﺩﻯ.ﭼﯜﻧﻜﻰ ﻣﻪﻛﺘﻪﭖ ﻣﯘﺩﯨﺮﻯ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﻰ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺧﯩﺰﻣﻪﺕ ﺑﺎﮬﺎﻟﯩﺸﯩﻨﻰ ﺋﯚﺯ ﺧﺎﮬﯩﺸﻰ ﺑﻮﻳﯩﭽﻪ ﺑﺎﮬﺎﻟﯩﺪﻯ،ﻣﻪﺳﯩﻠﻪﻥ،ﺋﺎﺑﺎﻳﺘﯩﻦ ﺗﯩﻠﻐﺎ ﺋﺎﻟﻐﺎﻥ ﻣﯘﺩﯨﺮ ﺷﯘ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﺘﯩﻜﻰ ﺋﯩﺰﭼﯩﻞ ﺋﯩﺸﻠﻪﯞﺍﺗﻘﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻐﺎ 17 ﻧﻮﻣﯘﺭ(ﺋﻮﻣﯘﻣﯩﻲ ﻧﻮﻣﯘﺭ 40) ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ،ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺧﯩﺰﻣﻪﺗﺘﯩﻦ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﻣﻪﺯﮔﯩﻞ ﺗﻮﺧﺘﺎﭖ 3-ﻛﻪﺳﯩﭗ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺷﯘﻏﯘﻟﻠﯩﻨﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻐﺎ ﺗﻮﻟﯘﻕ ﻧﻮﻣﯘﺭ ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ.ﺑﯘ ﺋﯩﺶ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﻏﯘﻟﻐﯘﻻ ﭘﻪﻳﺪﺍ ﻗﯩﻠﺪﻯ،ﺋﻪﻣﺪﻯ ﺑﯜﮔﯜﻧﮕﻪ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ ﺋﺎﺷﯘ ﻣﯘﺩﯨﺮﻧﻰ ﺷﻪﮬﻪﺭﺩﯨﻜﻰ ﺑﯩﺮ ﺗﻮﻟﯘﻕ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﻜﻪ ﻣﯘﺩﯨﺮ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺗﻪﻳﯩﻨﻠﯩﺪﻯ.
ﻗﯧﺮﯨﻨﺪﺍﺷﻼﺭ،ﻳﯘﻗﯩﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﺮﯨﻢ ﮬﻪﻣﻤﯩﺴﻰ ﺋﻪﻣﻪﻟﯩﻲ ﺋﯩﺸﻼﺭ،ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﻳﺎﻟﻐﯩﻨﻰ ﻳﻮﻕ . ﻣﯘﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﭘﺎﺭﺍﺯﯨﺖ ﻗﯘﺭﯗﺗﻼﺭ ﺋﻪﻣﻪﻝ ﺋﯜﺳﺘﯩﻠﯩﺪﻩ ﻗﺎﭼﺎﻧﻐﯩﭽﻪ ﺋﻮﻟﺘﯩﺮﯨﺪﯨﻜﻪﻥ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭙﯩﻤﯩﺰ ﻣﻪﯕﮕﯜ ﺭﺍﯞﺍﺝ ﺗﺎﭘﻤﺎﻳﺪﯗ،ﮬﻪﻣﻤﯩﻤﯩﺰ ﺋﻮﺭﺗﺎﻕ ﺋﺎﯞﺍﺯ ﻗﻮﺷﯘﭖ ﺑﯘﻧﺪﺍﻕ ﭘﺎﺭﺍﺯﯨﺘﻼﺭﻧﻰ ﻳﻮﻗﯩﺘﯩﺸﯩﻤﯩﺰ ﻛﯧﺮﻩﻙ.ﮬﯚﻛﯩﻤﯩﺘﯩﻤﯩﺰ ﺋﺎﺩﯨﻞ،ﭼﻮﻗﯘﻡ ﺑﯘ ﺋﯩﺸﻼﺭﻧﻰ ﯞﺍﻗﺘﯩﺪﺍ ﺳﯧﺰﯨﭗ ﮬﻪﻝ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ،ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺋﯩﺸﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﭼﻮﻗﯘﻡ ﺑﯘﻧﺪﺍﻗﻼﻧﻰ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺳﯧﭙﯩﺪﯨﻦ ﺗﺎﺯﯨﻼﻳﺪﯗ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﺍﻳﻤﻪﻥ.ﻣﻪﻥ ﻳﯘﻗﯩﺮﯨﺪﺍ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭﻧﻰ ﺑﻮﺭﺗﺎﻻﺩﯨﻜﻰ ﮬﻪﺭﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﺑﯩﺮ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﻰ ﺑﯩﻠﯩﺪﯗ،ﻟﯧﻜﯩﻦ ﻳﯘﻗﯩﺮﻯ ﺋﻮﺭﮔﺎﻧﻼﺭﻏﺎ ﺋﯩﻨﻜﺎﺱ ﻗﯩﻼﻱ ﺩﯦﺴﻪ ﺋﯚﺯ ﺑﯧﺸﯩﺪﯨﻦ ﻗﻮﺭﻗﺘﻰ،ﭼﯜﻧﻜﻰ ﺋﻪﺭﺯ ﻗﯩﻠﻐﯘﭼﻰ ﺋﯚﻳﯩﮕﻪ ﺑﺎﺭﻏﯘﭼﻪ ﺋﻪﺭﺯ ﻗﯩﻠﯩﻨﻐﯘﭼﻰ ﮬﻪﻣﻤﻪ ﺋﯩﺸﺘﯩﻦ ﺧﻪﯞﻩﺭ ﺗﯧﭙﯩﭗ،ﮬﻪﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﭼﺎﺭﯨﺴﯩﻨﯩﻤﯘ ﺗﯜﺯﯛﭖ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ.ﺷﯘﯕﺎ ﺑﯘ ﺋﯩﺸﻨﻰ ﺗﻮﺭ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﭘﯜﺗﯜﻥ ﺧﻪﻟﻘﻘﻪ ﺋﺎﺷﻜﺎﺭﯨﻼﺵ ﯞﻩ ﺷﯘ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﺎﺷﯘﻧﺪﺍﻗﻼﺭﻧﯩﯔ ﮬﻮﺷﯩﻨﻰ ﻳﯩﻐﯩﭗ ﺋﺎﺩﻩﻡ ﺑﻮﻟﯩﺸﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﭘﺎﻳﺪﯨﺴﻰ ﺑﻮﻻﺭ ﺩﻩﭖ ﻳﻮﻟﻠﯘﺩﯗﻡ.
ﺑﯘ ﺗﯧﻤﯩﻨﻰ ﻳﯧﺰﯨﺸﯩﻤﺪﯨﻜﻰ ﺳﻪﯞﻩﺏ،ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭ ﺑﯘﺭﯗﻥ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭﺩﺍ ﺋﻪﺭﺯ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ،ﺋﻪﻣﻤﺎ ﮬﻪﻝ ﺑﻮﻟﯘﺷﺘﺎ ﻳﻮﻕ،ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﺪﺍ ﺩﯦﻴﯩﻠﮕﻪﻧﺪﻩﻙ،ﺋﻪﺭﺯ ﻗﯩﻠﻐﯘﭼﻰ ﮬﻪﺭ ﺧﯩﻞ ﺑﺎﮬﺎﻧﻪ-ﺳﻪﯞﻩﺑﻠﻪﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺟﺎﺯﺍﻻﻧﻐﺎﻥ.ﻣﻪﻥ ﺧﯧﻠﻰ ﺑﯘﺭﯗﻧﻼ ﮬﻪﺭﻗﺎﻳﺴﻰ ﺗﻮﺭ ﺑﻪﺗﻠﯩﺮﯨﮕﻪ «ﻧﻪﭘﺴﯩﯖﻨﻰ ﻳﯩﻐﯩﯟﺍﻝ ﻣﯘﺩﯨﺮ ﻣﻪﻟﺌﯘﻧﻼﺭ»ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺗﯧﻤﯩﺪﺍ ﻣﺎﻗﺎﻟﻪ ﻳﺎﺯﻏﺎﻥ،ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺋﯘ ﺗﯧﻤﺎﻡ ﺗﻪﺳﺘﯩﻘﻼﻧﻤﯩﻐﺎﻥ،ﺷﯘﯕﺎ ﺑﯘ ﺗﯧﻤﺎﻣﺪﺍ ﺋﯩﻨﺘﺎﻳﯩﻦ ﺳﯩﻠﯩﻘﻼﺷﺘﯘﺭﯗﭖ ﻳﺎﺯﺩﯨﻢ . ﺋﻪﮔﻪﺭ ﻳﺎﺯﺍﻱ ﺩﯦﺴﻪﻡ ﺋﯘ ﻣﯘﻧﺎﭘﯩﻘﻨﯩﯔ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺋﯩﺸﻠﯩﺮﻯ ﺑﺎﺭ: ﺑﺎﺷﻘﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﺋﯩﻠﯩﺴﯩﮕﻪ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﻛﻪﻟﮕﻪﻥ ﺧﺎﭘﯩﻠﯩﻘﻠﯩﺮﻯ، ﺳﻮﻻﻣﭽﯩﻠﯩﻘﻠﯩﺮﻯ، ﻣﻪﻛﺘﻪﭘﺘﯩﻜﻰ ﺋﯩﭙﭙﻪﺗﻠﯩﻚ ﻳﺎﺵ ﺋﺎﻳﺎﻟﻼﺭﻏﺎ ﺗﯧﻠﯧﻔﻮﻥ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﮬﺎﻳﺎﺳﯩﺰﻻﺭﭼﻪ ﺳﯚﺯﻟﯩﺮﻯ ﯞﻩ ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﺗﯜﺭﻟﯜﻙ ﺋﯩﻤﺘﯩﻴﺎﺯﻻﺭﻧﻰ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﯞﻩﺩﯨﺴﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯘﻻﺭﻧﻰ ﻳﻮﻟﺪﯨﻦ ﭼﯩﻘﯩﺮﯨﺸﻰ، ﺋﯚﺯﻯ ﻗﯩﻠﺘﺎﻗﻘﺎ ﭼﯜﺷﯜﺭﮔﻪﻥ ﺋﺎﻳﺎﻟﻐﺎ ﻛﯚﺯ ﺗﺎﺷﻠﯩﻐﺎﻧﻼﺭﺩﯨﻦ ﺋﯚﭺ ﺋﯧﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﻮﭼﯘﻕ-ﺋﺎﺷﻜﺎﺭﻩ «ﺧﻮﺗﯘﻥ ﺗﺎﻟﯩﺸﯩﺶ»ﺟﯧﺪﯨﻠﻰ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯧﺮﯨﺸﻰ، ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻼﺭﻧﻰ ﻛﯚﺯﮔﻪ ﺋﯩﻠﻤﺎﺳﻠﯩﻘﻠﯩﺮﻯ...............ﺩﯦﺴﻪﻡ ﮔﻪﭖ ﺗﻮﻻ،ﺑﯘ ﻣﺎﻗﺎﻟﻪ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﺎﺷﯘ ﺋﯩﺒﻠﯩﺲ ﻣﯘﻧﺎﭘﯩﻘﻨﻰ ﻣﯩﺴﺎﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﺎﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﺋﯩﭙﻼﺳﻼﺭﻏﺎ ﺷﯘﻧﻰ ﺩﯨﻤﻪﻛﭽﯩﻤﻪﻧﻜﻰ،ﺳﻪﻥ ﺋﺎﺷﯘ ﭘﯘﻟﻐﺎ ﺗﻪﻟﻤﯘﺭﮔﻪﻥ،ﭼﯩﺮﺍﻳﻠﯩﻖ ﺋﺎﻳﺎﻟﻼﺭﻏﺎ ﮬﺎﻳﯟﺍﻧﻼﺭﭼﻪ ﺗﯩﻜﯩﻠﮕﻪﻥ،ﺋﯚﺯﯛﯕﺪﯨﻦ ﺋﯜﺳﺘﯜﻥ ﺋﻪﻣﻪﻟﺪﺍﺭﻻﺭﻏﺎ ﻻﻟﻤﺎ ﺋﯩﺘﻼﺭﭼﻪ ﺗﻪﻟﻤﯜﺭﮔﻪﻥ ﺋﯩﺒﻠﯩﺲ ﻛﯚﺯﯛﯕﺪﻩ ﺋﻮﻗﯘﺗﻘﯘﭼﯩﻨﯩﯔ ﻛﯚﺯﯨﮕﻪ،ﻳﯜﺭﯨﻜﯩﮕﻪ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﺑﺎﻕ،ﺋﺎﺷﯘ ﺑﯩﭽﺎﺭﻩ ﺳﻪﺑﯩﻲ ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺳﻮﻟﻐﯘﻥ ﭼﯩﺮﺍﻳﯩﻐﺎ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﺑﺎﻕ،ﺳﻪﻧﺪﯨﻦ ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺋﯜﻣﯩﺘﻠﻪﺭﻧﻰ ﻛﯜﺗﯜﭖ ﺑﺎﻟﯩﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺳﻪﻧﺪﻩﻙ ﮬﺎﻳﯟﺍﻧﻐﺎ ﺗﺎﭘﺸﯘﺭﯗﭖ ﻗﻮﻳﯘﭖ ﭘﯘﺷﻤﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺋﺎﺗﯩﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﯞﻩ ﺋﺎﻧﯩﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﻛﯚﺯﯨﮕﻪ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﺑﺎﻕ،ﺳﻪﻥ ﺷﯘ ﭼﺎﻏﺪﺍ ﺋﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﻧﻪﺯﯨﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﺋﯚﺯﯛﯕﻨﯩﯔ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﻰ ﺋﻪﻣﻪﺱ،ﻧﯧﻤﻪ ﺋﯩﻜﻪﻧﻠﯩﻜﯩﯖﻨﻰ ﺑﯩﻠﯩﺴﻪﻥ(ﺋﺎﺩﻩﻣﮕﻪ ﻛﯩﻢ ﺩﻩﭖ،ﮬﺎﻳﯟﺍﻧﻐﺎ ﻧﯧﻤﻪ ﺩﻩﭖ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﯩﻤﯩﺰ).
      بۇ فىليەتون 2008-يىلى شەبنەم مۇنبېرىگە يوللانغان.

6

تېما

0

دوست

5429

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   8.58%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1614
يازما سانى: 228
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 1111
تۆھپە : 933
توردىكى ۋاقتى: 99
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-17
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 16:51:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
سىز شۇ يوليۇرۇقنى كۆتۈرۈپ 8 كۈن سولاقتا ياتقىلى راستىنلا ماڭدىڭىزما ؟
بۇ قايسى زامان ، قايسى دەۋر :
بۇ ئىشنى سىز ئىنكاس قىلىشقا پېتىنالمىسىڭىز بىز قىلايلى : قانداق دىگەن گەپ بۇ :
ئاۋۇ مۇدىر دىگەن قانچىلىك نەرسىتى ئۇ ، بىر پىشكىغۇ ئۇ ، ئۆزىنى چوڭ ئەمەلدار كۆرۈپ قاپتۇدە :
uyghuray

0

تېما

0

دوست

419

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   59.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2577
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 100
تۆھپە : 60
توردىكى ۋاقتى: 11
سائەت
ئاخىرقى: 2013-2-17
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 20:45:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
  ئاللاھ ئۆزەڭ ساقلىغايسەن! بۇنداق نائەلىلەرنىڭ قولىغا چۈشپ قېلىشىنى.
 بىزنىڭ رەھبەرلىرىمىز نىمىدىگەن ئالىجاناپ كىچىكپېىل ھە. مەكتىپىمىزدىكى ھەرقانداق ئوقۇتقۇچىنى دىمەي تۇرايلى، ھەرقانداق ئوقۇغۇچىمۇ مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئىشخانىسىغا بىمالال كىرىپ، ئۆز پىكرىنى بىمالال دەۋىلىپ قايتىپ چىقىالايدۇ. مەكتەپ رەھبەرلىك گۇرۇپپىسىدا مەن خىزنەت قىلغان 20يىل مابەينىدە بىرە قېتىممۇ، ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىلارنى ھاقارەتلەيدىغان ئەھۋال كۆرۈلمىگەن. ئەگەر ئۇقۇشماي تىللاپ سالسا ئۇنداق مۇدىرنىڭ تۇمشىقىنىڭ تۈزلەنگىنى -تۈزلەنگەن.
  ھە راست 2010- يىللىق ئۇنۋان باھالاشتا 35 ياشلىق بىر نەپەر مۇنەۋۋەر ئايال ئۇقۇتقۇچى ئوتتۇرا مەكتەپ ئالى دەرىجە ئۇنۋانىنى ئالدى.

yahxilik kilalmisangmu yamanl

1

تېما

13

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   3.86%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2771
يازما سانى: 608
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2108
تۆھپە : 2113
توردىكى ۋاقتى: 826
سائەت
ئاخىرقى: 2016-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-23 21:27:00 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جېنىم ئاچا ئۆزلەگە مەسلىھىتم  ،گېپىمنى ئېنىق ئاڭلىسىلا ، گۇندىخانىدا تولۇق يېتىپ چىقسىلا . كىرىش چىقىشتىن ئاۋال گۇندىخانا قوللىرىغا بەرگەن بارلىق چاقىرىق ، چىقىرىش  قەغەزلەرنى تولۇق ساقلاپ ، چىققان ھامان ئاۋۇ << ئەر >> لىرىنىمۇ بىللە  ئېلىپ  بىۋاستە ئۈرۈمچىگە كېلىپ مائارىپ نازارىتىگە كىرسىلە ،ئىشىنىمەنكى يوقۇردىكى بايانلىرى ھەقىقەتەن سىلى دىگەندەكلا بولۇدىكەن دەۋادا چوقۇم يېڭىپ چىقىپ نام -ئابرويلىرىنى ئەسلىگە كەلتۇرگەندىن سىرت ئەتراپتىكى ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىغىمۇ غايىۋى كۈچ ئاتا قىلالايلا . ئىگىسى بار جاھان بۇ .4-قەۋەتتىكى تورداشنىڭ سۆزلىرى مېنىڭمۇ يۈرەك سۆزلۇرۇم .

10

تېما

0

دوست

7009

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   40.18%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2666
يازما سانى: 277
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 1694
تۆھپە : 1004
توردىكى ۋاقتى: 280
سائەت
ئاخىرقى: 2013-9-16
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-24 01:25:26 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
راست مائارىپ تۈرمىگە كىرىپ قالسا، ئاتا ئانىلار بالىلىرىنى تۈرمىگە ئاپىرىپ ئوقۇتۇپ، گۇناھسىز مەھبۇسلارنى كۆپلەپ يېتىشتۈرۈپ، جەمئىيەتكە ئۈمىدسىزلىك ئۇرۇقلىرى چېچىلىدۇ، بالىلىرىمىز بىزنىڭ ئۇرۇقلىرىمىز ... بىزنىڭ ئۇرۇقلىرىمىز ئۈمىدسىزلىك ئۇرۇقلىرىنى تېرىپ چېقىۋالسا، جەمئىيىتىمىزدىكى ھازىرقىغا ئوخشاش پاجىئەلەرنىڭ تېخىمۇ كۆپىيىشىگە سەۋەب بولىدۇ. مائارىپ ئەنئەنىۋىي ئەخلاق تەربىيىسىدىن ئايرىلسا ئۇ تولۇق مائارىپ سالاھىيىتى بولمىغان قۇرغاق ئېتىزدىن ئىبارەت. قۇرغاق ئېتىزدا تىكەن ئۈنسە ئۈنىدۇكى، گۈل-چېچەك ئۈنمەيدۇ... ... مەھبۇس مائارىپ... بەھبۇس ئوقۇتقۇچى... مەھبۇس ئوقۇغۇچى...

چ چ: 654354470

55

تېما

0

دوست

1 تۈمەن

جۇغلانما

پاكلىق ئەلچىسى

ئۆسۈش   0.9%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  252
يازما سانى: 357
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى: 2276
تۆھپە : 1655
توردىكى ۋاقتى: 1529
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-13
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-24 18:08:30 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ ناھەقچىلىقلارنى ئوقۇغاندىن كېيىن غەزىپىم تولۇپ تاشتى.بۇ ئىشنى ھەرگىزمۇ بولىدى قىلىۋېتىشكە بولمايدۇ.ئاپتونوم رايونلۇق مائارىپ نازارىتىگە بېرىپ ئەمىلىي ئەھۋالنى ئىنكاس قىلىپ، ئۆزىڭىزنىڭ ھوقوق مەنپەتىڭىزنى چوقۇم قوغدىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن. بۇ ئىش چوقۇم  شۇ مۇتىھەم باشلىقنىڭ دىگىنى بويىچىلا بولىدىغان ئۇنداق ئاسان ئىش يوق. ھەممە ئىشنىڭ سورىقى بار جاھان بۇ!!!!
چ چ: 654354470
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )