قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 3027|ئىنكاس: 17

جوبس نېمىشقا ئۆمرىدە بېرەر قېتىممۇ جۇڭگوغا كېلىپ باقمىغان

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

3

دوست

1415

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   41.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  22217
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 454
توردىكى ۋاقتى: 94
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-2
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 18:23:52 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Lucky-star تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-3-12 18:26  


جوبس نېمىشقا ئۆمرىدە بېرەر قېتىممۇ جۇڭگوغا كېلىپ باقمىغان
160309230718a4e639b3fab4fc371a3317a0133b7c.jpg
ئۇ ئۆزى بىر قوللۇق ھازىرقى دۇنيادىكى ئەڭ چوڭ پەن-تېخنىكا شىركىتى «ئالما»نى قۇرغان، ئۇ ئىلگىرى پەن-تېخنىكا ساھەسىدىكى سانسىزلىغان كىشىلەرنىڭ چوقۇنغۇچىسى ئىدى، ئۇ ئىلگىرى ئۆزى قۇرغان شىركەتتىن ھەيدەپ چىقىرىلغان. جوبس - ئۇ بىر ئۇلۇغ ئىگىلىك تىكلىگۈچى، ئۇنىڭ پۈتۈن ئۆمرى ئەگرى-توقايلىق ئىچىدە ئۆتكەن، جاپالىق كۈنلەردە ئۆزىگە- ئۆزى مەدەت بەرگەن، ئەڭ ئاخىرىدا ئىلگىرىكى رەقىبى مىكروسوفتنى يېڭىپ، بۇ دۇنيانى ئۆزگەرتكەن.
90-يىلدىن كېيىن تۇغۇلغانلارغا نىسبەتەن ئېيتقاندا، جوبس باشتىن-ئاخىر قالتىس ئادەم، ئەمما، ئادەمنى بىردىنبىر ئويلاندۇرىدىغان يېرى شۇكى، ئۇ ئەزەلدىن جۇڭگوغا كېلىپ باقمىغان، شۇنداقلا جۇڭگوغا نىسبەتەن باشتىن-ئاخىر بىر تەرەپلىمە قاراشتا بولغان.
2007-يىلى ئالما شىركىتى تۇنجى نۇسخىدىكى iphone نى چىقارغاندا، جوبس ئېنىق قىلىپ iphone ،ۋاقتىنچە جۇڭگو بازىرىغا كىرمەيدۇ، دېگەن. جوبسنىڭ دەۋرىدە ئالما شىركىتى جۇڭگو، شىمالىي كورىيە، ۋېيتنام، لائوس قاتارلىق دۆلەتلەرنى ئەڭ ئېتىبارسىز قارىلىدىغان چىگرا بازىرى قاتارىغا قويغان. ئالما شىركىتىنىڭ يۇقىرى قاتلىمىدىكى مەلۇم بىر رەھبەر ئىلگىرى مۇنداق دېگەن: «ئالما جۇڭگو مەسىلىسىدە قەتئىي جوبس تەرەپتە تۇرىدۇ، ئۇ ئەزەلدىن جۇڭگوغا بېرىپ باقمىغان. ئۇنىڭ نەزىرىدە، جۇڭگو بازىرى ھەتتا مالايسىياغىمۇ يەتمەيدۇ.«
تەكەببۇرلۇق ۋە بىر تەرەپلىمە قاراش
نېمە ئۈچۈن جوبسنىڭ جۇڭگوغا بىر تەرەپلىمە قاراشتا بولىدىغانلىقىنى بىلمەكچى بولساق، ئالدى بىلەن جوبسنىڭ ئۆزىنى چۈشىنىشىمىزگە توغرا كېلىدۇ.
مەيلى جوبسنىڭ قول ئاستىدىكىلەر بولسۇن ياكى ئۇنىڭ دوستلىرى بولسۇن، ھەممىسى ئۇنىڭ ھەم ياخشى تەرپىنى، ھەم يامان تەرىپىنىمۇ قىلىشىدۇ، ھەتتا ياخشى تەىپىدىن يامان تەرىپىنى ئاشۇرۇۋېتىدۇ، جوبس ئالما شىركىتىدىكى يالغۇز رەھبەر، ھەر قانداق خادىمغا بولغان تەلىپى ئىنتايىن قاتتىق، ھەتتا ئازراق كۆڭلىدىكىدەك بولماي قالسىمۇ ئىشتىن ھەيدىۋېتىدۇ. بەزىلەر ئۇنى ھاكاۋۇر، جاھىل، ئىچى تار دېيىشىدۇ، كۆرەڭلەپ خۇدىنى بىلمەيدىغان، سەخسيەتچى دەپ قارىشىدۇ، ئەمما، ئاپتورنىڭ قارىشىچە، جوبس خىيالىغا كەلگەننى قىلىدىغان ئادەم، ئۇ قەلبىدىكىنى يوشۇرمايدۇ. خۇددىي جوبس ئۆزى ئېيتقىنىدەك: «پات ئارىدا ئۆلۈپ كېتىدىغانلىقىمىزنى ئەستە تۇتقىنىم ماڭا ھاياتىمدىكى ئەڭ مۇھىم تاللاشنى كۆرستىپ بەردى. چۈنكى ھەممە شان-شەرەپ ۋە ئىپتىخارلىق تۇيغۇسى، ھەتتا ۋەھىمىمۇ ئۆلۈمنىڭ ئالدىدا يوقاپ كېتىدۇ. مېنىڭ كۆرگىنىم قېلىپ قالغان ھەقىقىي مۇھىم نەرسىلەردۇر. سىز مەلۇم نەرسىڭىزنى يوقىتىپ قويىدىغانلىقىڭىزدىن ئەنسىرىگەن ۋاقتىڭىزدا، ‹پات ئارىدا ئۆلۈپ كېتىدىغانلىقىڭىزنى ئەستە تۇتۇڭ› ئەڭ ياخشى دورىدۇر. ئەگەر ھەممىنى ئايدىڭلاشتۇرالىسىڭىز، قەلبىڭىزگە ئەگەشمەسلىككە باھانىڭىز يوق.»
ئەمما بۇ جوبسنىڭ ياپونىيە مەدەنىيىتىگە چوقۇنۇشى، ۋېگېتارىئانىزم (گۆش يېمەسلىكنى تەرغىب قىلىش ئېقىمى)غا ئىنتىلىشى، ياپونىيە ئۇسلۇبىنى ياخشى كۆرۈشى بىلەن مۇناسىۋەتسىز. بەلكىم ياپونىيە بىلەن ئەينى چاغدىكى جۇڭگودا روشەن سېلىشتۇرما شەكىللەنگەندەك، جۇڭگونىڭ ساختا مال مەدەنىيىتى ئەۋجىگە چىقتى، ھەتتا جوبسمۇ جۇڭگونى بىر قانچە قېتىم تېخنىكىسى ساختا، مالىيە ئىشلىرى ساختا، دەپ ئەيبلىگەن، شۇ سەۋەبتىن ئالما باش ئىشتابى 2005-يىلى جۇڭگو تارماق شركىتىدىكى ھەممە رەھبەرنى دېگۈدەك ئىشتىن بوشىتىۋەتكەن بولۇپ، جۇڭگو بىلەن ياپونىيە ئوتتۇرىسىدا روشەن سېلىشتۇرما شەكىللىنىپ قالدى دېيىشكىمۇ بولىدۇ. ئالماشتۇرۇپ ئويلىنىپ باقساق، بىزمۇ ھازىر شىمالىي كورىيەگە ئۇنچە ئاسان قىزىقىپ كېتەلمەيمىز.
جوبسنىڭ دەۋرىدە ئالما شىركىتى جۇڭگو بازىرىنى ئەڭ چەت ئورۇنغا قويغان،   iPhone3GS  چىققاندا ئالما شىركىتى جۇڭگونى ئاندىن بازار تىزىملىكىگە كىرگۈزگەن.
بىل گەيتىس، پائۇل ئوۋتەلىنى، سىمىت قاتارلىق دۇنيادىكى چوڭ پەن-تېخنىكا ماگناتلىرىنىڭ ھەممىسىگە جۇڭگودا زىيارەتتە بولغان، ئەمما پەقەت ئۆزى بىلگەن يولدىلا ماڭىدىغان جوبس بىر قېتىممۇ كېلىپ باقمىغان، بەلكىم جوبس ئۈچۈن ئېيتقاندا، پەقەت مەھسۇلاتلا ھەممە بولۇپ، ئۇ ئېھتىياجغا قاراپ يېڭىلىق يارىتىشنى، ئىستېمالچىلارغا يېتەكچىلىك قىلىشنى بىلىدۇ.
16030923098d1bc510b9ddcd6ea662d9cf5e7b2621.jpg
ساختا ماللارنىڭ يامراپ كېتىشى
دۇنيا زاۋۇتى بولۇش سۈپىتىدە، جۇڭگو دۇنيادىكى ئەڭ چوڭ ئىكىسپورت دۆلىتىگە ئايلاندى، ئەمما جۇڭگو ھەمىشە سۈپىتى ۋە دەرىجىسى تۆۋەن مەھسۇلاتلارنى ياسىدى، بەلكىم ساختا مال مەدەنىيىتىنىڭ ئەۋجىگە چىقىشىدىن ئايرىلالمايدىغان مۇناسىۋەتتە بولۇشى مۇمكىن، جۇڭگودا يېڭىلىق يارىتىش روھىغا ئىگە ئىنتېرنېت ساھەسى بولسىمۇ، ئەمما بىز يەنىلا ساختا ماللارنىڭ ئاسارىتىدىن قۇتۇلالمىدۇق، فېيسبۇك، تۋېتتېر، يۇبېر قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى جۇڭگودىن ئۆزلىرىنىڭ ئوخشىتىپ ياسالغان نۇسخىسىنى تاپالىدى، بەلكىم نۇرغۇن كىشىلەر يان بېسىشى مۇمكىن، ئەمما ھەقىقەت يەنىلا ھەقىقەتتۇر.
16030923110d4ab1223b443e104278b4a74b992426.jpg
ئاپتوموبىل ساھەسىدە ساختا لەندروۋېر، ساختا ئاۋدىلار ئار-نومۇسنى بىلمەيدىغان دەرىجىگە بېرىپ يەتتى. بەزى كارخانىلار ئۈچۈن ئېيتقاندا، بىر ئوچۇم پۇل ۋىجدانغا قارىغاندا بەكراق ھەقىقىي، يۈزىدىنمۇ مۇھىمدۇر.
سانائەت ۋە ئۇچۇرلاشتۇرۇش مىنىستىرلىقىنىڭ دوكلاتىدا كۆرسىتىلىشىچە، 2015-يىلى 1-ئايدىن 11-ئايغىچە ئېلېكتىر ئۇچۇر ياسىمىچىلىقى جەمئىي بىر مىليارد 611 مىليون 974 مىڭ دانە يانفۇن ئىشلەپچىقارغان، ئەمما بۇنىڭ ئىچىدىكى كۇرسلۇق مەھسۇلاتنى  ساناپ كەلسەك ئاران بەشتىن بىرىنى ئىگىلەيدۇ، مۇتلەق كۆپ قىسمى ساختا مال ئىشلەپچىقىرىدىغان زاۋۇتلارنىڭ ساختا ۋە سۈپەتسىز ماللىرىدۇر. ھازىر دۆلەتىمىز يانفۇن ساھەسىنىڭ سەلتەنىتى قىزىل دېڭىزغا كىردى، ئەمما مەھسۇلات ئىشلەپچىقرىش كۈچى ۋە ئىستېمال سەۋىيەسىنى تېخى ماسلاشتۇرالىغىنى يوق، مۆلچەرلىنىشىچە، 2016-يىل جۇڭگو يانفۇنلىرىنىڭ سېتىلىش سانى زور دەرىجىدە تۆۋەنلەيدۇ، خۇسۇسىيلار ئىگىدارچىلىقىدىكى تېخىمۇ كۆپ ئوتتۇرا ۋە كىچىك تىپتىكى كارخانىلار شاللىنىپ كېتىدۇ.
يېڭىلىق يارىتىش جۇڭگودا ئىسمى بار، جىسمى يوق بىر ئىش، قانداقلا بولمىسۇن ئىستېمالچىلارنىڭ تېخىمۇ كۆپ پۇل خەجلەپ ئوخشاش مەھسۇلاتنى سېتىۋېلىشقا ئاساسىي يوق. ئەمما يېڭىلىق يارىتىش رىقابەتنىڭ يادروسى، ئەگەر ھەقىقەتەن ئامېرىكا ۋە ئەنگلىيەگە يېتىشىپ، ئۇلاردىن ئېشىپ كېتىشنى ئويلىساق، ئاۋۋال يېڭىلىق يارىتىشنى قوغداشتىن باشلايلى.
مەنبە: شەرق خەۋەرلىرى تورىنىڭ پەن-تېخنىكا قانىلى
خەۋەر (Hewer) سالونىدىن لوقمان تەرجىمە قىلدى
uyghuray

0

تېما

0

دوست

278

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   92.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  17134
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 76
توردىكى ۋاقتى: 8
سائەت
ئاخىرقى: 2016-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 20:48:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەلۋەتتە بىر تەرەپلىمە قاراش بوپتۇ ،، مۇۋاپىقەت قازانغۇچىنىڭ ھەممە گەپ سۆزلىرنىڭ مۇكەممەل بوپ كېتشى ناتايىن ،، ھەر ئادەمنىڭ ئۆزىگە خناس مەيدانى بۇلىدۇ خالاس ، لېكىن قارىغۇلارچە ئەگىشىشكە بولمايدۇ ،

69

تېما

30

دوست

7 تۈمەن

جۇغلانما

دەلىللەنگەن ئەزا

ئۆسۈش   0%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  4372
يازما سانى: 7775
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2608
تۆھپە : 19052
توردىكى ۋاقتى: 8217
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 22:42:25 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يېڭىلىق يارىتىش جۇڭگودا ئىسمى بار، جىسمى يوق بىر ئىش، قانداقلا بولمىسۇن ئىستېمالچىلارنىڭ تېخىمۇ كۆپ پۇل خەجلەپ ئوخشاش مەھسۇلاتنى سېتىۋېلىشقا ئاساسىي يوق. ئەمما يېڭىلىق يارىتىش رىقابەتنىڭ يادروسى، ئەگەر ھەقىقەتەن ئامېرىكا ۋە ئەنگلىيەگە يېتىشىپ، ئۇلاردىن ئېشىپ كېتىشنى ئويلىساق، ئاۋۋال يېڭىلىق يارىتىشنى قوغداشتىن باشلايلى.

___________

گەپنىڭ پوسكاللىسى مۇشۇكەن.

1

تېما

0

دوست

3328

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   44.27%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  41175
يازما سانى: 332
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 998
توردىكى ۋاقتى: 130
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-9
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 23:16:32 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جوبسنىڭ كېلىش كەلمەسلىكى چوڭ ئىش ئەمەس، كېلىپ باقمىغان بولمىسا مەيلى.
uyghuray

0

تېما

1

دوست

2042

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   1.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  33767
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 630
توردىكى ۋاقتى: 117
سائەت
ئاخىرقى: 2016-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 23:24:01 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كۆڭۈل ئاغىرتىش يوق

0

تېما

0

دوست

812

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   62.4%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  25878
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 0
تۆھپە : 250
توردىكى ۋاقتى: 38
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-12 23:55:46 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
كەلگۈسىدە جۇڭگو دۇنيادىكى ئەڭ چوڭ ئىقتىسادى گەۋدىگە ئايلىىندۇ. بۇنى ئالدىن بايقاپ ئورتاق ھەمكارلىشىش يولىغا ماڭغانلار پايدا ئالىدۇ. ئەكسىچە ھاكاۋۇرلۇق قىلىپ چەكلەش پوزىتسىيسىدە بولغانلار زىيان تارتىدۇ. بۇنىسى ئىنىق..

5

تېما

1

دوست

1468

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   46.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  43825
يازما سانى: 93
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 15
تۆھپە : 440
توردىكى ۋاقتى: 108
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-13 00:07:51 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يېڭىلىق يارىتىش رىقابەتنىڭ يادروسى،

5

تېما

1

دوست

9072

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   81.44%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  11972
يازما سانى: 790
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 616
تۆھپە : 2322
توردىكى ۋاقتى: 408
سائەت
ئاخىرقى: 2016-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2016-3-13 06:17:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نۇمۇسسىز ساختا مال ياسىغۇچىلار، نۇمۇسسىز كۆچۈمىكەشلەر. 陆风X7 ماشنىسى 140مىڭ يۈەن ئەتراپىدا بۇلۇپ لاند ۋىن دەپ ئېنگىلىزچە ئىسىم قويغان، لاندروۋىر بىلەن سىرتقى قىسمى ئاساسەن ئوخشايدۇ، ئەگەر ماركىسى بولمىسا پەرق ئىتەلمەيسىز. لىكىن سۈپەت جەھەتتە ھازىردىن باشلاپ نۇقسان كۆرۈلۈشكە باشلىغان. ئاپتۇماتىك 8خوتلۇق كورۇپكىدىن مەسلە چىققان، ماتۇرنىڭ ماي سەرپىياتى بەك يۇقۇرى دىيىشىدىكەن، كۆچۈرسىمۇ مەيلى، لىكىن سۈپەت ئۆتكىلىنى نىمىشقا چىڭ تۇتمايدىغاندۇ دەيمەن.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )