قولاي تىزىملىك
ئىزدەش
بېكەت تەۋسىيەسى:
كۆرۈش: 536|ئىنكاس: 14
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما

ئالىي مەكتەپ ماتېماتىكا ئىمتىھانى ئۈچۈن تېڭشۈندە سىنلىق دەرس

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

0

تېما

0

دوست

159

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   53%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1661
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 15
تۆھپە : 40
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-26
مەلۇم قەۋەتكە يۆتكىلىش
ساھىبخان
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 13:26 |ئايرىم كۆرۈش |تەتۈر تىزىش

   تېڭشۈن دەرسخانىسىدىكى دەرسلەرنى ئاڭلاپ، ،مېنىڭدىمۇ مۇشۇنداق بىردەرس سۆزلەپ بېقىش ئارزۇسى بولدى. شۇنىڭ بىلەن تېڭشۈن دەرسخانىسىغا ئوقۇتقۇچى بولۇشنى ئىلتىماس قىلدىم. قايتا – قايتا جاپالىق سىناش ئارقىلىق ئاخىرى تۇنجى دەرسىم <<  يېقىنقى بەش يىللىق يېڭى دەرسلىك بويىچە مەملىكەتلىك2- يۈرۈش ئالىي مەكتەپ  ماتېماتىكا ئىمتىھان سۇئاللىرىنىڭ تۈرلەر بويىچە تەپسىلىي يەشمىسى>> ناملىق سىنلىق دەرسلىك ۋۇجۇتقا كەلدى. ئاخىرى يوللىغان دەرسىم تەستىقلاشلاردىن ئۆتۈپ ئاڭلاشقا بولىدىغان بولدى. دەرسلىك ھازىرچە ھەقسىز. دەرس سۆزلەپ سىنغا ئېلىشمۇ خېلى مۈشكۈل ئىش بولغاچقا، دەرسلىكتە خېلى كۆپ نۇقسانلارساقلانغان بولۇشى تەبىئىي. كەڭ ھەۋەسكارلارنىڭ تەنقىدىي پىكىردە بولۇشىنى، ئاڭلاپ بېقىشىنى سورايمەن…


دەرسلىكنى ئىشلەشتە:
1.ئامال بار ئەڭ ئاددى يول بىلەن دەرس ئۇيغۇرچە سۆزلەندى. تەلەپ شۇنداق بولغاچ، ئېكراندا خەنزۇچە خەت ئىشلىتىلدى.
2. 2011- يىلدىن 2015- يىلغىچە بەش يىللىق تەبىئىي پەن سۇئاللىرى تۈرلەرگە ئايرىلىپ تەپسىلىي سۆزلەندى.
3.بىر سۇئالنىڭ بىر قانچە خىل ئىشلەش يولى تەڭ سۆزلەندى.
4.تولۇق ئوتتۇرا ماتېماتىكىسىدىكى ئاساسى ئۇقۇم، فورمۇلىلار دەرس سۆزلەنگەچ ئەسكەرتىلدى.
5.بۇ دەرسلىك ئاساسەن دىگۈدەك دەرستە ئوتتۇرھال ئوقۇغۇچىلارنى ئاساس قىلىپ تەپسىلىي سۆزلەندى.
6.دەرسلىكتە سوئاللارنىڭ جاۋابى ئالدىن تەييارلانغان دەرسلىك ئاساس قىلىنماي، نەقمەيداندا بېۋاستە قوليازما قىلىنىپ ئىشلەندى.
ئاڭلاشقاماس كېلىدىغانلار:
1. ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان بېرىش ئالدىدا تۇرغان ئوقۇغۇچىلار.
2. تولۇق ئوتتۇرىنىڭ ھەر قايسى يىللىقىدىكى ماتېماتىكىدا نورمال ئاساسقا ئىگە بولغان ئوقۇغۇچىلار.
3. تۈرلۈك كەسپىي شىتات ئىمتىھانىسى، ئالاھىدە شىتاتلىق ئوقۇتقۇچى ئىمتىھانىسى ۋە باشقا ئۆزلۈكىدىن ئۆگىنىش ئىمتىھانىسى بېرىش ئالدىدا تۇرۇۋاتقان، ئىش كۈتۈپ تۇرۇۋاتقان ياشلار.
4. تولۇق 3- يىللىققا يېڭىدىن چىققان، تەكرار قىلىش ئالدىدا تۇرۇۋاتقان ياش ئوقۇتقۇچىلار.
5. ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىي ئىمتىھانى بېرىدىغان ئوقۇتقۇچىلار.
6. ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيەت ئىمتىھانىسى بېرىدىغانلار ۋە باشقا ماتېماتىكىغا قىزىقىدىغان ھەۋەسكارلار.
دەرسلىكنى ئاڭلاش ئادرىسى:  http://derslik.ke.qq.com
دەرسنى  QQ غا باغلاش ئارقىلىق ئاڭلايسىز.
uyghuray

0

تېما

0

دوست

333

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   16.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34331
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 92
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-27
دېۋان
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 16:25 |ئايرىم كۆرۈش
بارىكاللا ،قالتىس ئىش قىپسىز موئەللىم ،قىنى بىزنىڭ تەشەككۈرىنى بىلدۈرىدىغان بايلىرىمىزمۇ چىقىپ قالىدۇ سىزنىڭ سۆيۈملۈك ئۇيغۇر پەرزەنتلىرى ئۈچۈن قىلغان خالىس بۇ ئەمگىكىڭىز ئۈچۈن ...
سىزنىڭ بۇ ئەمگىكىڭىز تالايلىغان باھادىر ئەزىمەتلەرنىڭ كىلىپ چىقىشىدىكى ئۇرۇق بولوپ قالغۇسى ،تەشەككۈرلەر سىزگە مۇئەللىم ...

0

تېما

0

دوست

333

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   16.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34331
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 92
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-27
ئورۇندۇق
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 16:33 |ئايرىم كۆرۈش
كۆرۈپ باقتىم بەك چۈشۈنۈشلۈك بوپتۇ .تولوق ئوتتورا ئالىي مەكتەپ ماتىماتىكا ئىنتاھانىدا  93 نومور ئالغان ئىدىم ،ئەينى ۋاقىتتا ...دەرىستىن ئايرىلغىلى ئوننەچچە يىل بولغان بولسىمۇ يەنىلا شۇنداق ياخشى چۈشەندىم .لىكىن بىرىلگەن سۇئالنىڭ خىتى سەل كىچىك بولوپ قالدىمۇ نىمە ؟

0

تېما

0

دوست

333

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   16.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  34331
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 92
توردىكى ۋاقتى: 21
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-27
يەر
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 16:36 |ئايرىم كۆرۈش
ئۇيغۇرلار تەبىي پەنگە كۈچەش لازىم دەپ شۇئار توۋلىماي مۇشۇنداق ئەمەلىي ھەركەتلەرنىڭ ئوتتورىغا چىقىشىنى ئۈمىد قىلىمەن .بولوپمۇ ماتىماتىكا ،كومپىيوتىر ،فىزىكا ،خىمىيە دەرىسلىرىدە مۇشۇنداق ماتىرياللار تەييارلانسا بۇ ئۇيغۇرلارنىڭ تەبىي پەندە كۈچلۈك بولوپ چىقىشنىڭ ئاساسىنى بارلىققا كەلتۈرۈشتە ئاكتىپ رول ئوينايدۇ ...
uyghuray

10

تېما

11

دوست

7014

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   40.28%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  57738
يازما سانى: 835
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 25
تۆھپە : 2038
توردىكى ۋاقتى: 205
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-27
5#
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 16:43 |ئايرىم كۆرۈش
رەھمەت

0

تېما

0

دوست

159

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   53%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1661
يازما سانى: 5
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 15
تۆھپە : 40
توردىكى ۋاقتى: 5
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-26
6#
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 17:46 |ئايرىم كۆرۈش
تېمامنى تەستىقلاپ قويغان باشقۇرغۇچىلارغا ھەم شۇنداقلا ھەممەيلەنگە كۆپتىن-كۆپ تەشەككۈر!  بۇ مېنىڭ مۇشۇنداق سىنلىق دەرسنى تۇنجى ئىشلىشىم بولغاچقا دەرسلىك سەل سۈپەتسىزراق چىقىپ قالدى. بولۇپمۇ ئىشلەتكىنىم رەسىم تاختىسى بولغاچقا، ھەم ئېكران ئۈستىگە خەت يازغاچقا خەت سەل كىچىك ھەم سەت چىقىپ قالىدىكەن. لېكىن كېيىنكى دەرسلىرىمنى تاختا كومپيۇتېردا ئىشلەپ باقتىم، بۇنىڭ سۈپىتى سەل ياخشىراق.  پىكىر- تەكلىپىڭلارنى ئايىمىغايسىلەر! بۇندىن كېيىن بارغانسىرى مۇكەممەللەشتۈرىمەن...

0

تېما

2

دوست

1037

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   3.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  62901
يازما سانى: 116
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 292
توردىكى ۋاقتى: 76
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-27
7#
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 17:51 |ئايرىم كۆرۈش
نىمە دىگەن ياخشى . ئەجرىڭىزگە رەھمەت

1

تېما

7

دوست

3584

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   52.8%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  63607
يازما سانى: 468
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 2
تۆھپە : 1038
توردىكى ۋاقتى: 146
سائەت
ئاخىرقى: 2016-5-26
8#
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 17:53 |ئايرىم كۆرۈش
رەھمەت سىزگە
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )