قولاي تىزىملىك
ئىزدەش
بېكەت تەۋسىيەسى:
كۆرۈش: 921|ئىنكاس: 12
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما

ئېلانچىلىقىمىز ھەققىدە ئويلىغانلىرىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

0

دوست

109

جۇغلانما

يىڭى ئەزا

ئۆسۈش   36.33%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  84649
يازما سانى: 3
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 4
تۆھپە : 34
توردىكى ۋاقتى: 6
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-25
مەلۇم قەۋەتكە يۆتكىلىش
ساھىبخان
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 02:57:56 |ئايرىم كۆرۈش |تەتۈر تىزىش
سودا ئېڭىنىڭ كۈچىيىشىگە ئەگىشىپ شۇنداقلا مىللىي كارخانىلىرىمىزنىڭ بارغانسېرى بازارلىشىشقا قاراپ يۈزلىنىشى تۈرتكىسىدە كارخانىلار ئۆز مەھسۇلاتلىرىنى تەشۋىق قىلىش ۋە ھەرخىل ئۇسۇلدا مەھسۇلات ئېلانلىرىنى ئىشلەشكە بەس — بەستە يۈزلەندى.

     ئەلۋەتتە ئېلان - تەشۋىقاتنى مەھسۇلاتنىڭ جېنى دەپ ئاتىساق ئارتۇق كەتمەس. شۇ سەۋەب ئېلانلارنى جانلىق ئېلان ۋە جانسىز ئېلان دەپ ئىككى تۈرگە ئايرىشقا بولىدۇ. تۈرگە ئايرىغان ئىكەنمىز، ئەلۋەتتە ئۇنىڭغا ئېنىقلىما بېرىشىمىز كېرەك .

     1. جانلىق ئېلان

     كېسىپ ئېيتالايمەنكى جانلىق ئېلاننىڭ نېمە ئىكەنلىكى ئەقىللىك كارخانىچىلىرىمىزغا ئايان.

     جانلىق ئېلان دېگىنىمىز ، كۆرۈلۈشتىلا كىشىنى ئۆزىگە قىزىقتۇرالايدىغان ، مەھسۇلاتنىڭ باشقا ئوخشاش تۈردىكى مەھسۇلاتلارغا ئوخشىمايدىغان ئالاھىدە تەرىپىنى ئىخچام  ، ئوبرازلىق تىل ياكى كۆرۈنۈش ئارقىلىق ئىپادىلەپ  بېرىدىغان ، چىنلىقنى ئاساس قىلغان ئېلان شەكلىدۇر.

     بۇ يەردە دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك ئىككى سۆزنى قايتىدىن تەكىتلىگۈم كەلدى.

     ( 1 )ئىخچاملىق  .

     قىسقا ۋاقىتتا مەھسۇلاتنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى كۆرۈرمەنلەرگە بىلدۈرۈش ئارقىلىق بىرىنچىدىن ۋاقىتنى ئۇتۇپ كارخانىچىلارغا ئاسانلىق يارىتىپ بەرسە ، ئىككىنچىدىن ئېلان ئىشلىگۈچىنىڭ ھەقىقىي ماھارىتىنى تولۇق ئىپادىلەپ ئېلاننىڭ تېخىمۇ رەڭدار چىقىشىغا تۈرتكە بولىدۇ .

     ئەلۋەتتە يۇقىرىدا ئېيتقانلىرىم ئېلاننى كېڭەيتىپ  ، ئۇزۇن ئىشلىسە بولمايدۇ دېگىنىم ئەمەس .

     مەھسۇلات ئېلانىنىڭ ئىشلىنىشىدىكى ئاساسى مەقسەت خېرىدارلارنى ( خەلقنى )جەلپ قىلىپ ، ئۆزىگە بولغان قىزىقىشىنى قوزغاشتا ئىپادىلىنىدۇ .

     شۇ سەۋەب مەيلى ئىخچام ئېلان شەكلى بولسۇن ۋە ياكى ئۇزۇن تەپسىلىلەشتۈرۈلگەن ئېلان بولسۇن پەقەت كۆرۈرمەنلەردە زېرىكىش تۇيغۇسىنى شەكىللەندۈرۈپلا قويمىسا ئۇ بىر ياخشى چىققان ئېلان ھېسابلىنىدۇ .

     ( 2 )ئوبرازلىق ئىپادىلەش .

     ئوبرازلىق ئىپادىلەش بىر مەھسۇلات ئېلانى ئۈچۈن ئىنتايىن مۇھىم .

     بۇ يەردىكى ئوبرازلىق ئىپادىلەش ئاساسلىقى ياخشى يېزىلغان ئېلان سېنارىيەسى ۋە ياخشى بولغان ئېلان ئىشلىگۈچىلەرنىڭ بىرىكىشىدىن ھاسىل بولىدۇ  .

     2. جانسىز ئېلان

     كۆرۈرمەنگە زېرىكىش تۇيغۇسىنى بېرىدىغان ، شۇنچە كۆرۈپمۇ نېمە دېمەكچى ئىكەنلىكىنى بىلگىنى بولمايدىغان ، ھېچقانداق يېڭىلىق يوق ، ئويدۇرما ، كۆپتۈرۈش ئارىلاشقان ئېلانلارنىڭ ھەممىسى جانسىز ئېلانغا تەۋە .

     ئېلاننىڭ ئۈنۈمى ئۈچ نەرسىدە ئىپادىلىنىدۇ .

     بىرىنچىسى بولسا مۇكەممەل بولغان سېنارىيە .

     ئىككىنچىسى ، قابىل ئېلان ئىشلىگۈچى .

     ئۈچىنچىسى بولسا ، ئەڭ ياخشى بولغان كۆرسىتىلىش ۋاقتى .

     يۇقىرىقى نۇقتىلارنىڭ ئۆزئارا ماسلىشىشى ئاساسىدا مۇكەممەل بولغان ،ئۇتۇق قازانغان  مەھسۇلات ئېلانى بارلىققا كېلىدۇ .

    ئېلان ئىشلىگۈچى شىركەتلەرنىڭ تەرەققىي قىلىشىغا ئەگىشىپ نۆۋەتتە ئىشلىنىۋاتقان ئېلانلارنىڭ بەدىئىيلىكى ، يۇقىرى تېخنىكىلار بىلەن ئىشلىنىشى ، رەڭدارلىقى جەھەتلەردىن بولسۇن بىزنىڭ ئېلانچىلىقىمىزغا بۆسۈش خاراكتېرلىك يېڭىلىقلارنى ئېلىپ كەلدى .

     بۇ ئەلۋەتتە بىزنى سۆيۈندۈرىدىغان بىر ئىش .

     بۇ جەھەتتە مۇشۇنچىلىكلا  توختىلىشنى لايىق كۆردۈم ، چۈنكى  ئېلانچىلىقىمىزنىڭ تېخىمۇ يۈكسىلىشىگە ، تەرەققىي قىلىشىغا  ئىشەنچىم بار .

     ئەڭ مۇھىم تەرەپ شۇكى ، ئاشۇ رەڭدارلىققا ، مۇكەممەللىككە زىت ئىشلىنىۋاتقان جانسىز ئېلانلارمۇ بىزدە يوق ئەمەس .

     بۇ يەردە شۇ خىلدىكى ئېلانلارنى تارتىپ چىقىشنى لايىق كۆرمىدىم ، پەقەت ماڭا تەسىر قىلغان بەزىبىر تەرەپلەردە توختىلىمەن خالاس .

     يېقىندىن بېرى ئۆزىمىزنىڭ مەھسۇلات ئېلانلىرىنى چەتئەللەردە ئىشلەش قىزغىنلىقى ئەۋج ئالدى ۋە نۇرغۇن ئېلانلىرىمىز ئارقا - ئارقىدىن چەتئەلدە ئىشلەنگەن بولدى .

     مەن بۇنى كارخانىچىلىرىمىزنىڭ  ئۆز مەھسۇلاتلىرىنى دۇنياغا تونۇشتۇرغۇسىنىڭ ، باشقا يۇرتلارغا يۈزلىنىشتەك بۈيۈك ئارزۇسىنىڭ بارلىقىنى ھېس قىلدىم ، بەلكىم باشقا كۆرۈرمەنلەرمۇ مەن ئويلىغاندەك ئويلىغان بولۇشى مۇمكىن .

     ئەلۋەتتە ئۇلۇغ ئارزۇنىڭ بولمىغىنىدىن بولغىنى ياخشى ، مىللىي كارخانىلىرىمىزنىڭ دۇنياغا يۈزلىنىشى ھەممىمىزنى خۇش قىلىدۇ .

     ئەمما يۇرتىمىزدا ئىشلەنگەن مەھسۇلاتلارنىڭ ئېلانىنى ئاتايىن ( پەقەت ئېلان ئىشلەشلا مەقسىتىدە  )چەتئەلگە چىقىپ ئىشلەش ، بولۇپمۇ چەتئەلدە ئىشلەنگەن ئېلانلارنىڭ يەنە چەتئەل  ئېكرانلىرىدا ئەمەس ئەكسىچە يەنە قايتىپ كېلىپ  دىيارىمىزدىلا تارقىلىپ كۆرسىتىلىشى ، كۆرۈرمەنلىرىنىڭ بىز بىلەنلا چەكلىنىپ قېلىشى مېنى ئويلاندۇرۇپ قويدى .

     بۇ راستلا دۇنياغا يۈزلەنگەنلىكنىڭ ئىپادىسىمۇ ؟

     مېنىڭچە ئۇلۇغۋار ئارزۇ بۇ خىل ئۇسۇلدا ئىپادىلەنسە ئۇ ھېچنەرسە بولماي قالىدۇ .

     ئەلۋەتتە ئېلان - تەشۋىقاتقا  مەبلەغ سېلىش كېرەك ، لېكىن ئۇنىڭ ئۈنۈمىنى كۆرۈش ئەڭ ئالدىنقى نىشان .

     مېنىڭ پەقەتلا چەتئەللەردە ئىشلىنىۋاتقان ئېلانلىرىمىــزنى چەتكە قېقىش ۋە ياكى سۆكۈش نىيىتىم يوق .

     پەقەت ۋە پەقەت شۇنى دېمەكچىمەنكى ، دىيارىمىزدىكى چولپانلارنى ۋە دىيارىمىزدا ئىشلەنگەن مەھسۇلاتلارنى چەتئەلگە ئېلىپ چىقىپ  ئېلان ئىشلەپ ، ئۇ ئېلاننى يەنە ياندۇرۇپ كېلىپ دىيارىمىزدىلا تارقىتىپ كۆرۈرمەنلەرنىڭ پەقەت بىـز بىلەنلا چەكلىنىپ قېلىشى ، ئېلان ئىشلەنگەن رايوندىكىلەرنىڭ بۇ مەھسۇلاتنى تونۇماسلىقى مېنى ئەجەبلەندۈردى .

     بۇ خۇددى ئوڭ يانچۇقتىن پۇل چىقىرىپ سول يانچۇققا سالغاندەكلا بىر ئىش خالاس .

     يەنە قارايدىغان بولساق  ، يېقىندىن بېرى مالايشىيا ، تۈركىيە قاتارلىق دۆلەتلەرنىڭ يېمەكلىكلىرى ، ئىچىملىكلىرىنىڭ دىيارىمىزغا سىڭىپ كىرىشى بىلەن بىرگە يەنە  سېتىلىشىمۇ ھەسسىلەپ ئېشىشقا باشلىدى .

     بۇنىڭ سەۋەبىنى مەن تۆۋەندىكىدەك ھېس قىلدىم .

     بىرىنچىدىن ، ئۇلارنىڭ مەيلى ئۆز دۆلىتىدە ئىشلەنگەن ئېلانلىرى بولسۇن ۋە ياكى يۇرتىمىزدا ئىشلەنگەن ئېلانلىرى بولسۇن  ،  ئېلانغا قاتناشقۇچىلارنىڭ ھەممىسى يۇرتىمىزنىڭ چولپانلىرى ، ۋە ياكى يۇرتىمىزدىن چىققان كىشىلەر .

     ھەرگىزمۇ چەتئەللىك چولپانلارنى ئىشلەتكىنى يوق .

     چۈنكى بىزنىڭ قولىمىزدىن چىققان نەرسىلەرنى ئۆزىمىز ئەمەس ، ئەكسىچە باشقىلار ماختىيالىسا مانا بۇ بىزنىڭ غەلىبە قىلغىنىمىزدۇر .

     ئىككىنچىدىن ، ئۇلارنىڭ ئەڭ مۇھىم تۇتقان تەرىپى بولسا ئىشلىگەن ئېلانلىرىنى دىيارىمىز ئېكرانلىرىدا كۆپلەپ تەشۋىق قىلىش ۋە تارقىتىشتىن ئىبارەت .
مانا بۇ ئۇلارنىڭ مەھسۇلاتلىرىنىڭ دۇنياغا ، شۇنداقلا دىيارىمىزغا يۈزلىنىشىنىڭ ئەمەلىيەتتە ئىپادىلىنىشىدۇر .

     شۇ سەۋەب كارخانىچىلىرىمىزغا تەۋسىيە قىلىدىغىنىم شۇكى ، قارىغۇلارچە ئىشلەنگەن ئون ئېلاندىن ، ئۈنۈملۈك ئىشلەنگەن بىر ئېلاننىڭ رولى چوڭ بولىدۇ .

     مەھسۇلاتلىرىمىزنى دۇنياغا تونۇشتۇرۇش بىرىنچىدىن ئۆزىمىزنىڭ قوللىشىدىن كەلسە ، ئىككىنچىدىن دادىل ھالدا باشقىلارغا تونۇشتۇرۇش ۋە ئۇلارنىڭ تۇرمۇشىغا بۆسۈپ كىرىشتىن كېلىدۇ .

     يەنە بىر  دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك تەرەپ شۇكى، تور ئېلانىنى چىڭ تۇتۇش ۋە  ئېلاننىڭ خاراكتېرىنى ياخشى ئويلىشىش كېرەك. ئۈندىدارنىڭ ئومۇملىشىشى تىجارەتچىلەرنى نۇرغۇنلىغان سودا پۇرسىتى ۋە تەييار بولغان كۆرۈرمەنلەر بىلەن تەمىنلىدى .

     بۇ خىل ئارتۇقچىلىقتىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش كېرەك ئەلۋەتتە .

     تور ئېلانى ئارقىلىق پايدا يارىتىشنىڭ ئالدىنقى شەرتى نېمە؟ ئۇ دەل مەن تېمىنىڭ بېشىدا توختىلىپ ئۆتكەن جانلىق ئېلانلار بىلەن كۆرگۈچىلەرنى تەمىن ئېتىشتۇر .

     تور ئېلانى ئەلۋەتتە تېلېۋىزىيە ئېلانى بىلەن ئوخشىماسلىقى كېرەك. چۈنكى توردا نۇرغۇنلىغان يېڭىچە مەزمۇندىكى ، يېڭىچە ئىدىيەدىكى نەرسىلەر بار . شۇڭا توردا كۆرۈرمەنلەرنى جەلپ قىلىش ئىنتايىن مۇھىم بولغان بىر مەسىلە . شۇ سەۋەب تور ئېلانلىرى تېلېۋىزىيە ئېلانىغا قارىغاندا تېخىمۇ يېڭىچە  ، كۆرگۈچىنى ئۆزىگە قىزىقتۇرالايدىغان ئارتۇقچىلىقنى تەلەپ قىلىدۇ .

     شۇڭا تور ئېلانلىرى نوقۇل ھالدا مەھسۇلاتنى ماختاش ، چۈشەندۈرۈشنىلا مەزمۇن قىلماستىن بەلكى مەلۇم بىر ئىدىيەنى باش نۇقتىئىنەزەر قىلىپ تۇرۇپ ، مەھسۇلاتنى شۇ نۇقتىئىنەزەرنى تولۇقلاش ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرسا بۇ ھەم ئەمەلىيەتچان ، ھەم كىشىگە يېڭىچە ئوي - پىكىر ئاتا قىلالايدۇ .

     بۇ خىل تەشۋىقات خاراكتېرلىك ئېلاننىڭ كۆرۈلۈشچانلىقى ، يېڭى ئىدىيە ، يېڭى ئوي - پىكىرلەرنى تەرغىب قىلىشى كۈچلۈك بولۇپلا قالماستىن يەنە كىشىلەرگە مەيلى تۇرمۇش ۋە ياكى مىھرى - مۇھەببەت جەھەتتىن بولسۇن تەربىيەۋى ئەھمىيەتكە ئىگە ئۆزگىچە كۆز قاراشلارنى ئاتا قىلالايدۇ .

     ئېلانچىلىقىمىز تەرەققىي قىلىۋاتقان مۇشۇ دەۋردە جانلىق ، ساپالىق ئېلانلارنىڭ كۆپلەپ ئىشلىنىشى ، ئېلانچىلىق شىركەتلىرىنىڭ تەرەققىي قىلىشى مېنى سۆيۈندۈرۈپ كېلىۋاتىدۇ .
     ئىشىنىمەنكى  ، يېڭىچە  ئوي - پىكىردىكى ئىجادچان ياشلىرىمىزنىڭ كۆپلەپ مەيدانغا كېلىشى ۋە بىرلىشىشى نەتىجىسىدە بۇندىن كېيىنكى ئىشلىنىدىغان ئېلانلىرىمىزنىڭ تەرەققىياتى ، مەزمۇنىنىڭ ، سەھىپىسىنىڭ رەڭدارلىقى چوقۇم تېخىمۇ گۈزەللىشىدۇ ، سەرخىللىشىدۇ .

     ئەنئەنىۋىلىكنى ،  خاسلىقنى ئاساس قىلىپ تۇرۇپ قوبۇل قىلغان يېڭىلىقتىن چوقۇم ئالاھىدە نەتىجە چىقىدۇ .

     ئاپتورى: تاران
bagdax

2

تېما

0

دوست

7175

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   43.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  28099
يازما سانى: 374
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 11
تۆھپە : 2250
توردىكى ۋاقتى: 521
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-26

قىزغىن ئەزا تۆھپىكار ئەزا

دېۋان
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 12:20:37 |ئايرىم كۆرۈش
بىر چاغلاردا شۇنداق ئىجادىيلىققا تەسەۋۋۇرغا باي ئىلانلىرىمىز
چىققان ، مەسىلەن تار بىر كوچىدا ئىككى نوچىنىڭ ماشىنىسى تەڭ
كىلىپ قالغاندا بىر بىرىگە يول بەرمەيدۇ ، ئاخىردا بىرەيلەن ئىلاندىكى مەھسۇلاتتىن بىرنى يەنە بىرەيلەنگە بەرگەندە ئۇ ماشىنىسىنىڭ يان تەرپىنى كۆتۈرۈپ تۇرۇپ قارشى تەرەپنى ئۆتكۈزۋىتىدۇ

2

تېما

14

دوست

2063

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   2.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  81560
يازما سانى: 277
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 4
تۆھپە : 594
توردىكى ۋاقتى: 97
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-26

قىزغىن ئەزا

ئورۇندۇق
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 15:56:51 |ئايرىم كۆرۈش
ماڭا ئ‍ەڭ تەسىر قىلغان ئ‍ېلان بولسا ھېلىقى ئ‍ىخلاس فىرىمانىڭ ئېلانى…قازاقىستان ئ‍ۇيغۇر ئ‍انسامبىلىنىڭ پىشقەدەم ئ‍ۈچ نەپەر سەنئەتكار كۆرۈنۈشكە چىققان ئ‍ېلانىدۇر…

كەلدى،،،،سەن چاي دەملە مەن ئ‍ىشىك ئ‍اچاي،،پاھ،پاھ،پاھ نېمىدىگەن ئ‍وخشىغان چاي بۇ، بىزنىڭ تاغىل كالىنىڭمۇ سۈتى مۇشۇنداق ئ‍وخشايدىغان،چاينى ئ‍ەجايىپ ياخشى ئ‍ىتىپسىلەر سىلەرگە،،،،ۋاي  ئۇنچىۋالا ئ‍ەمەسقۇ،، ،،قانداقسىگە سىز ئ‍ىتىسىز،مەن ئ‍ەتتىم چاينى،، مەن ئ‍ەتتىم،،ۋاي مەن ئ‍ەتتىم،،جىم،،ئ‍ىخلاس فىرىمىغۇ بۇ،ھەممەيلەن بىلىدۇ،،،،…  بىلۋاپتۇ،،مۇشۇ ئ‍ېلاننى كۆرۈپ قانچە قېتىملاپ  كۈلگىنىم ئ‍ىسىمدە يوق…

مىنىڭچە ئ‍ېلاننى مۇشۇنداق ئ‍ىشلىسە،،،

0

تېما

0

دوست

6686

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   33.72%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30184
يازما سانى: 671
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 1990
توردىكى ۋاقتى: 363
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-26
يەر
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 15:57:53 |ئايرىم كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   baturkarahan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-11-19 15:59  

يالغانچىلىق بىلەن خەلقنى ئالداپ پۇل تېپىۋاتقان ساختا ئېلانلارنى ئىشلىگنلەرنى قانۇن بويىچە جازىلىسا بولاتتى. شۇ يالغان مەھسۇلات ئىلانلىرىغا چىقىپ خەلقنى ئالداۋاتقان ئابدۇكىرىم ئابلىز، ئابدۇللا ئابدۇرىيھىم ،ئادىل مىجىت ، مۆمىنجان ئابلىكىم دېگەن قويمىچى، ئىلانچى سەنئەتكارلارنى 5-6يىللىق سوت كېسىپ خەلقنى ئالدىغانغا بىر تويغۇزسا بولاتتى.ئا ئابدۇكىرىم ئابلىز بەك نۇمۇسسىز نېمىكەن. مەشرەپنىڭ ساختا توڭلاتقۇسىنى ئىلان قىلىپ نۇرغۇن ئاممىنى زىيانغا ئۇچىراتتى، ئەمدى ھەمرا توكسىكىلىت دەپ  ساختا بىرنىمىنى ئىلان قىلىۋاتىدۇ. ئىسىت شۇ ئاداشنىڭ ۋىجدانىغا.بۇ ئىنكاسىم بەلكىم بەزىلىرىڭلارنىڭ ئاچچىقىنى كەلتۈرۈپ قويىشى مۈمكىن.مەن دەيمەن ئىلانچىلىق ياخىش ئىشى ، بىراق ما  بىزنىڭ سەنئەتكارلىرىمىز مەھسۇلاتنىڭ سۈپىتىگە كاپالەتلىك قىلىشنى  ۋە كەڭ ئىستىمالچىلارنىڭ مەنپەتىنى زىيانغا ئۇچىراتماسلىقنى ئالدىنقى شەرت قىلىپ ئاندىن ئىلان ئىشلىسە بولاتتى دېمەكچىمەن.
bagdax

0

تېما

0

دوست

2200

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   6.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24888
يازما سانى: 91
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 688
توردىكى ۋاقتى: 127
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-19
5#
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 17:54:28 |ئايرىم كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Hanjeri تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2016-11-19 17:56  

مەنغۇ  شىرىن چۇش سەھىپىسىدە  خەلقىمىزنى يولەۋاتقان  كارخانچىلىرىمىزنىڭ مەسسۇلاتنىلا  سېتىۋالىمەن  . يۇقۇردا ئېيتىلغاندەك  بىر نەچچە پىلاستنكا چىقىرىپ  خەلقىمىز بېشىغا ئېلىپ كۇتۇرسە  ما كۇنگە  كېلىپ مىنىڭچىلىك  چوڭ ئادەم يوق ئوخشايدۇ دەپ  پوقتىن باشقا نەرسىنى خەلقىمىزگە  ماختاپ ئۇچۇرۇپ  قويمىچىلىق  قىلىپ ئېلان ئىشلەۋاتقان  نىمىلەرنىڭ  مەسسۇلاتىغا  كوز قىرىمنى  سېلىپمۇ  قويمايمەن .  تېلىۋېزوردىكى مۇشۇنداق  لاۋزا ئېلاندىن زىرىكىپ  كىتىپ  كونا  بولسىمۇ ئىلگىرى ئىشلەنگەن  دولىتىمىزنىڭ  ئۇرۇش كىنو  ۋە كونا  ناخشا پىلاستىنكىسنى كورۇۋاتىمەن
مۇنبەردىغۇ  مۇشۇ ئېلان توغىرلۇق  گەپ بولسا  بەزى  دوسىتلا  مىللەتچىلىك ئىلھامى قوزغىلىپ شۇئان    ۋاي شىركەتلىرىمىز  قانداق پۇل تاپىدۇ  دەپ كىتىشلىرى ، ئەمما ئاشۇ ماختىغان مەسۇلاتلاردىن  بەزىلىرىنى ئىشلىتىپ  باخسا  شۇ چاغدا بىلەتتى  قانداقلىقىنى ....

0

تېما

0

دوست

2200

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   6.67%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  24888
يازما سانى: 91
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 688
توردىكى ۋاقتى: 127
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-19
6#
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 18:00:58 |ئايرىم كۆرۈش
خەلقىمىزگە ئەڭ ياخشى  ياققان ئېلان ھوشۇر قارى ئىشلىگەن ئېلىقى كىۋەز گۇلى ماركىلىق ئىشەك مىنىپ  بىر مۇنچە دىخانلارنى  باشلاپ  ماڭغان ئېلان  بەك بەك ياخشى ئىشلەنگەن
ئۇنىڭدا يەرلىك پۇراق مىللى  مەدىنيەت جانلىق ئەكىس ئەتتۇرۇلگەن .

0

تېما

5

دوست

6573

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   31.46%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  35151
يازما سانى: 453
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 2025
توردىكى ۋاقتى: 621
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-26

پىداكار ئەزا ئىنكاس چولپىنى

7#
يوللىغان ۋاقتى 2016-11-19 20:03:30 |ئايرىم كۆرۈش
baturkarahan يوللىغان ۋاقتى  2016-11-19 15:57
يالغانچىلىق بىلەن خەلقنى ئالداپ پۇل تېپىۋاتقان ساختا  ...

ياق ئاچىغىمىز كەلمەيدۇ .

1

تېما

4

دوست

2673

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   22.43%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  10177
يازما سانى: 155
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 298
تۆھپە : 636
توردىكى ۋاقتى: 177
سائەت
ئاخىرقى: 2016-11-20
8#
يوللىغان ۋاقتى 7 كۈن ئالدىدا |ئايرىم كۆرۈش
شۇنداق بەزى ئېلانلارنى ئىزدەپ كۆرگۈسى كېلىدۇ، بولۇپمۇ مۇشۇ ھاياجانغا تولغان نەسرى ئېلانلاردىن شۇنداق بىزارمەن، تېلۋېزىيە ئىستانسسىمۇ زوق-شوق بىلەن ئېلانلا قويدىغان بولۋالدى-دە...شۇڭىمۇ تېلۋۇزۇردىن پەقەت كىنو قاناللىرنىلا كۆرىمەن
سائەتلەپ قۇيدىغان تېتىقسىز دورا -دەرمەك ئېلانلرىچۇ...
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )