مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3670|ئىنكاس: 9

ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى بىلەن ئىشچىلارنىڭ پەرقى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

7

تېما

25

يازما

32

جۇغلانما

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 96540
يازما سانى:
25
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
1985
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
173 سائەت
تىزىملاتقان :
2013-7-30
ئاخىرقى:
2016-4-13
大学生.jpg
% f7 j) I9 `% K9 u
ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى بىلەن خەلق ئىشچىلىرىنىڭ پەرقى

. M: }  ^% J- P
1. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى ئون نەچچە يىل مەكتەپتە ئوقۇپ، ئۆيىدىكىلىرىنىڭ يۈز نەچچە مىڭ يۈەن پۇلىنى خەجلەيدۇ، خەلق ئىشچىسى 18 يېشىدىن باشلاپ ئىشلەپ، 23 ياشقا كىرگەندە ئۆيىدىكىلىرىگە يۈز نەچچە مىڭ يۈەن تېپىپ بېرىدۇ.
; H- _! h$ A' j" i1 {: e
2. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى تەتىلدە ئائىلىسىگە قايتىشنى ياخشى ئەمەس، ئاتا-ئانام سەھرالىق، دەپ بىلىدۇ؛ خەلق ئىشچىسى ئارام ئېلىپ ئۆيىگە قايتىپ كەلگەندە ھەر قانداق جايدىن ئۆيۈم ياخشىكەن، ئاتا-ئانام دۇنيادىكى ئەڭ سۆيۈملۈك كىشىلەر ئىكەن، دەپ بىلىدۇ.

: V; x; w7 U" V' m' _
3. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى مۇھەببەتلەشكەندە كۈندە دېگۈدەك كېنتاكى، غەربچە رېستۇرانلارغا بارىدۇ؛ خەلق ئىشچىسى مۇھەببەتلەشسە، قورسىقى تويغۇدەك بىر ۋاق ئوبدانراق غىزالىنالىسا ھوزۇرلۇق ھېس قىلىدۇ.
. E3 }1 ~+ t3 Z0 y0 D% T" e
4. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى خىزمەتكە چىقسا ھەممىنى قىلالايدىغاندەك ھېس قىلىدۇ، ئەمما مۇستەقىل ھېچ ئىش قىلالمايدۇ؛ خەلق ئىشچىسى خىزمەتكە چىقسا ھېچ ئىش قىلالمايدىغاندەك ھېس قىلىدۇ، ئەمما ئازراق بولسىمۇ كۈچ چىقىرالايدۇ. شۇڭا، ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى خىزمەتكە چىقسا ھېچ ئىش قىلالمايدۇ، خەلق ئىشچىلىرى خىزمەت قىلسا ئالدىراشلا يۈرىدۇ، نەتىجىدە ئىككى يىلدىن كېيىنمۇ ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ھېچنىمە قىلالمايدۇ، خەلق ئىشچىسى بولسا يۇقىرى تېخنىك خادىمغا ئايلىنىدۇ.
* q+ n/ q/ q% W) g
5. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئىسمېنا قوشۇپ ئىشلەشتىن قورقىدۇ، پۇل بەرسىمۇ قىلمايدۇ، ئىسمېنا قوشۇپ ئىشلەشنى كاپىتالىستلارنىڭ بىزنى ئېزىشتىكى ۋاستىسى، دەپ قارايدۇ؛ خەلق ئىشچىلىرى ئىسمېنا قوشۇپ ئىشلەشكە تەقەززا بولۇپلا تۇرىدۇ، بۇنداق بولغاندا كۆپ پۇل تاپقىلى بولىدۇ ئەمەسمۇ.

0 s" _! u3 s9 l& J# _, G. o
6. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى خىزمەت قىلغاندا كومپيۇتېر، ھاۋا تەڭشىگۈچ بولۇشنى تەلەپ قىلىدۇ، خەلق ئىشچىلىرىغا سۇ بولسىلا بولۇۋېرىدۇ.
) u& \' d. D! f# O$ r5 }5 [  V$ c
7. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى كۈندە ئاشخانىنىڭ تاماقلىرىنى ياخشى ئەمەس، دەپ تىللايدۇ، خەلق ئىشچىلىرى شىركەتنىڭ ياتاق ۋە تاماقنى كۆتۈرگەنلىكىدىن مەمنۇن بولۇشىدۇ.

1 D/ T5 ~( u7 _7 v2 l8 ^  [* c
8. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى مائاشى 1000 يۈەن چاغدا ئون يۈەنلىك تاماكا چېكىدۇ، خەلق ئىشچىسى مائاشى 3000 يۈەن چاغدا ئۈچ يۈەنلىك تاماكا چېكىدۇ.

% d3 w# X$ X& a$ R
9. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى جەمئىيەتنى ئادىل ئەمەس، دەپ كۈندە ئاغرىنىدۇ، پالۋاننىڭ كارامىتىنى كۆرسىتىدىغان يەر چىقمىدى، دەپ ئويلايدۇ. خەلق ئىشچىسى كۈندە جەمئىيەتكە يەر تېرىغاندىنمۇ جىقراق پۇل تېپىش پۇرسىتىگە ئېرىشتۈرگىنىگە رەھمەت ئېيتىدۇ.
* {8 d9 B2 e5 i9 D; S
10. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئۆزىنى خەلق ئىشچىسىدىن يۈز ھەسسە كۈچلۈك، دەپ ئويلايدۇ، خەلق ئىشچىسى ئۆزىنى ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسىدىن كۆپ پەرقلىنىمەن، دەپ ئويلايدۇ. شۇنداق قىلىپ ئون يىلدىن كېيىن، خەلق ئىشچىسى خوتۇن-بالىلىرى بىلەن قاينام-تاشقىنلىققا چۆمىدۇ، ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى بولسا يەنىلا توردا: «مەن تولۇق كۇرسنى پۈتتۈرگەن...» دېگەنلەرنى يېزىپ ئولتۇرىدۇ.
. S8 n4 o+ y, r# y( w  _) s$ b
11. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى بىر تەرەپتىن كۈندە دەرستىن قېچىپ ئويۇن ئوينىسا، يەنە بىر تەرەپتىن بىزگە ھېچ نەرسە ئۆگەتمىدى، دەپ مەكتەپنى تىللايدۇ. خەلق ئىشچىسى ھەمىشە ئەينى يىللىرى ياخشى ئوقۇمىغانلىقىدىن پۇشايمان قىلىدۇ، مەدەنىيەت سەۋىيەسىنىڭ تۆۋەنلىكىدىن ئاغرىنىدۇ. ئاندىن جان تىكىپ پۇل تېپىپ، بالىلىرىنى ئالىي مەكتەپتە ئوقۇتۇشنى ئارزۇ قىلىدۇ.

0 c. e- S7 w+ q1 y, V
12. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى كۈندە ئۆي باھاسىنىڭ يۇقىرىلىقىدىن ئاغرىنىپ، ئۆزىنىڭ ئۆي سېتىۋالالمىغانلىقى توغرىسىدا مەزمۇن يوللايدۇ. خەلق ئىشچىسى باش چۆكۈرۈپ ئىشلەپ، ئائىلىسىدىكىلەرگە يېڭى ئۆي سېلىپ بېرىدۇ.

: d0 V. p, V$ D2 {$ Z3 N  E: E! p( `: Q
13. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى كۈندە ئىگىلىك تىكلەيمەن، دەپ جار سالىدۇ، كۈندە باشقىلارنىڭ مەبلەغ سېلىشىنى خىيال قىلىدۇ-يۇ، قۇرۇق قول ئىگىلىك تىكلەشنى خالىمايدۇ. خەلق ئىشچىسى يايما ئېچىشتىن باشلاپ ئۆزىنىڭ زەنجىرسىمان دۇكىنىنى قۇرۇپ چىقىدۇ، قول ھۈنەرۋەنچىلىكنى ئۆگىنىپ، كىچىك بولسىمۇ دۇكان ئېچىۋالىدۇ.
0 q3 P5 n7 F/ G3 \+ C
14. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى تورغا چىقىپ ھارغاندا ئاندىن دەرسكە چىقىدۇ، خەلق ئىشچىسى ئىش قىلىپ ھارغاندا تورغا چىقىدۇ.

- b! w& @5 O, s5 u7 W6 u( r
15. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئاتا-ئانىسنىڭ پۇلىنى خەجلەپ، پوزۇر كىيىم-كېچەكلەرنى، كاتتا رەقەملىك مەھسۇلاتلارنى سېتىۋېلىشنى قىلىشقا تېگىشلىك، دەپ بىلىدۇ. خەلق ئىشچىسى ئاتا-ئانىسىغا كىيىم-كېچەك ۋە ياخشىراق نەرسىلىلەرنى ئېلىپ بېرىشنى قىلىشقا تىگىشلىك ئىشىم، دەپ بىلىدۇ.
: _9 ?7 e, ]: T8 s! d: w& G
16. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئاتا-ئانىسى بىلەن تېلېفۇندا پاراڭلاشقاندا ھەمىشە پۇلى قالمىغانلىقىنى ئېيتىدۇ. خەلق ئىشچىسى ئۆيىدىكىلەر بىلەن تېلېفۇندا پاراڭلاشقاندا مائاش تارقاتقانلىقىنى ئېيتىدۇ.

. l$ H: f* L9 t5 \
17. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى خىزمەتتە غوجايىنىدىن تىل ئاڭلىسا، ئاتا-ئانىسىغا دەردىنى تۆكىدۇ. خەلق ئىشچىسى غوجايىنىدىن گەپ ئاڭلىسا، ئائىلىسىدىكىلەرگە ئۆزىنىڭ ياخشى تۇرۇۋاتقانلىقىنى، ئەندىشە قىلماسلىقىنى ئېيتىدۇ.
/ K: O/ P& F# g) j+ t8 m$ G
18. ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى توي قىلىپ، ئۆي سېتىۋېلىپ ئاتا-ئانىسى يىغقان پۇلنىڭ ھەممىسىنى تۈگىتىۋېتىدۇ. خەلق ئىشچىسى توي قىلىش، ئۆي سېلىشقا ئۆزى يىغقان پۇلنى ئىشلىتىدۇ.
3 l: L& c$ N9 K. h
مەنبە: كارخانا باشقۇرۇش سالونى - خەنزۇچە
خەۋەر (Hewer) سالونىدىن لوقمان تەرجىمە قىلدى

ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

0

تېما

411

يازما

411

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 102178
يازما سانى:
411
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
1450
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
455 سائەت
تىزىملاتقان :
2014-1-12
ئاخىرقى:
2016-4-10
ۋاقتى: 2016-3-13 23:08:23 يانفوندا يوللانغان | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەرھەق

1

تېما

16

يازما

17

جۇغلانما

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 134940
يازما سانى:
16
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
202
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
61 سائەت
تىزىملاتقان :
2016-1-13
ئاخىرقى:
2016-4-12
ۋاقتى: 2016-3-13 23:45:21 يانفوندا يوللانغان | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بۇ تىما ياخشى يوللىنىپتۇ، بىزدەك ئوقۇغۇچىلار ئويلىنىشقا تىگىشلىك ئىكەن. لىكىن ئازراق ئىشىپ كەتكەن يەرلىرى بامۇ نىمە...

4

تېما

31

يازما

35

جۇغلانما

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 138880
يازما سانى:
31
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
119
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
110 سائەت
تىزىملاتقان :
2016-2-22
ئاخىرقى:
2016-4-13
ۋاقتى: 2016-3-14 00:42:20 يانفوندا يوللانغان | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
نىمە ،دىمەكچىكىنا بۇلار ،مەكتەپتە ئ‍ۇقۇماي ،خەلق ئ‍ىشچىسى بولغان ياخشى  دىمەكچىمۇ؟ئ‍ۇنداقتا بىلىمنىڭ ھىچ كىرىكى يوقمۇ؟ بىلىم دىگەن  ئ‍ادەمگە ھەر دائىم ئ‍ەسقاتىدىغان نەرسە،بىلىم كۈچ،بىلىم ئ‍ېلىش ھەقىقەتەن مۇھىم ،بىلىمسىز ساۋاتسىز ئ‍ادەملەر بىلەن بىلىملىك ئ‍ادەم ھامان پەرقىلىندۇ،ھازىرقى زاماندا بىزگە كىرىكى بىلىم بىلەن قۇراللىنىش،بىلىم بىزگە ھەممە نىمىنى بىرىدۇ،پۇل بىلەن بىلىم بىردەك ئ‍ەمەس،بىز بىلىمنى پۇل تېپىش ئۈچۈنلا ئ‍ۈگەنمەيمىز،بە لكى بىلىم بىلەن قۇراللىنىپ،جەمىيەتكە ،ئ‍ەتراپىمىزدىكى خلقىمىزگە ئ‍ازدۇر كۆپتۇر مەنپەئەت يەتكۈزۈش،باشقىلارغا پايدىلىق ئىشلارنى قىلىش ئۈچۈن ئ‍ۈگىنىمىز،

تەلقىن

21

تېما

2863

يازما

2884

جۇغلانما

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 427
يازما سانى:
2863
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
5368
تۆھپە :
545
باھا :
594
توردا:
9971 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-5-23
ئاخىرقى:
2016-4-4
ۋاقتى: 2016-3-14 01:22:51 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ناتايىن ،  بىر كۆزىمىزبىلەن ئەمەس  ئىككى  كۆزىمىز  بىلەن كۆرەيلى .
# @4 w' l$ L. [2 {# f; xتېما  ئىگىسىگە  قارتىلمىدى

مىللەتنى مىللەتنىڭ تىلىدىن بىلدىم،
مىللەتنىڭ تىلىنى ئېلىدىن بىلدىم .
     ئۆز تىلىن خار قىلغان مىللەت خار مىللەت،
  ئۇلارنى بىخۇدلار خىلىدىن بىلدىم ...

                  __ ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەتئىمىن

بابۇرخان

3

تېما

2135

يازما

2138

جۇغلانما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 18979
يازما سانى:
2135
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
15852
تۆھپە :
400
باھا :
538
توردا:
3088 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-25
ئاخىرقى:
2016-4-13
ۋاقتى: 2016-3-14 19:37:37 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
جەمئىيتىمىزدە ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنى دىھقان ئىشلەمچىلەرگىمۇ يەتمەيدۇ دىگەن قاراشنىڭ شەكللىنىشگە سەۋەب بولغىنى زادى نېمە ؟ ئەگەر بىلىملىكلەر راستىنلا شۇنداق ئىقتىدارسىز بولسا ،ئۇنداقتا بىلىمى بار لېكىن  ياشاش ئىقتىدارى ،ئەمەلىي خزمەت ئىقتىدارى ،جەمئىيەتكە ماسلىشش ئىقتىدارى يېتىلمىگەن ياشلارنى تەربىيلىگەن مۇئارىپتا مەسىلە بارمۇ يوق ؟  ئەگەر شۇنداق دىيىلسە بۇنى  ئۆگىتەلمىگەن مۇئارىپنى قانداق ئىسلاھ قىلش كېرەك ؟

سىز بارماقلىرى چىڭ تۈگۈلگەن مۇش بىلەن كۆرۈشەلمەيسىز .(گەندى )

تۇزنى تۆكمە، قىز

30

تېما

9017

يازما

9052

جۇغلانما

ئۈلگىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 1766
يازما سانى:
9017
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
36804
تۆھپە :
617
باھا :
1295
توردا:
7284 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-5-31
ئاخىرقى:
2016-3-29
ۋاقتى: 2016-3-14 19:42:53 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تاينى يوق تېما، ستودېنتلار ئوقۇمايلا ئۇنتۇپ كىتىڭلار

باتۇرلۇق ئوقنى تةدبىر ياسىدا ئاتسا نىشانغا دةل تېگىدۇ!

44

تېما

516

يازما

560

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 3013
يازما سانى:
516
نادىر تېما :
2
مۇنبەر پۇلى :
12101
تۆھپە :
759
باھا :
598
توردا:
794 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-6-24
ئاخىرقى:
2016-4-13
ۋاقتى: 2016-3-16 04:13:58 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەزىلىرى توغرا بەزىلىرى خاتا ئىكەن ئىشچىلار 18 ياشتىن باشلاپ 10 يىل ئىشلىسە نەچچە يۈز مىڭ يۈەن تېپىپ بېرىش بۇ مۇمكىن بولمايدىغان ئىش. : t% g+ j: u# i3 e: R6 }
ئىشچىلار تاپقان پۇلى خىراجىتىگە ئاران يېتىدۇ. يېمەي، ئىچمەي، پۇلىنى خەجلىمەي يىغسا قانداق بولىدىكىن تاڭ.
+ C4 y0 n% V  D( c9 g( Lئوقۇغانلار بەلكىم بىر يىلنىڭ ئۆزىدىلا نەچچە يۈز مىڭ يۈەن تېپىشى مۇمكىن.
" G9 E! @8 j( G3 U- oبەلكىم دۇنيانى ئۆزگەرتىۋىتىشى مۇمكىن. ' v9 V- ^, l. k9 g
ئىشچىلار مەڭگۈ ئوقۇغانلارنىڭ قول ئاستىدىكى بىر تال پىچكا. 9 G, N( X$ Q6 a1 C) f& c
شۇڭا ھەممە نەرسىنى ئۇنداق تۇمتاق ئويلاش توغرا بولمايدۇ.

ھايات قىسمەتلىرىمنى ئەسلەپ،كەچمىش بەتلىرىنى ۋاراقلاپ كۆرگىنىمدە................

1

تېما

376

يازما

377

جۇغلانما

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 20073
يازما سانى:
376
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
6280
تۆھپە :
300
باھا :
258
توردا:
3533 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-12-2
ئاخىرقى:
2016-3-29
ۋاقتى: 2016-3-18 17:16:11 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ARIX يوللىغان ۋاقتى  2016-3-16 04:13 AM6 D* z" B: _# p
بەزىلىرى توغرا بەزىلىرى خاتا ئىكەن ئىشچىلار 18 ياشتىن ب ...

# h& t& w; {2 {- Uئىشچىلار بىلەن ئۇقۇغۇچىلار ئارسىدىكە پۇل پەرقى ھەرگىز جىق بوپ قالماپتۇ ... مىنىڭ تۇلۇقسىز ساۋاقداشلىرىم 18ياش خىزمەتكە چىقتى ، مەن ئالىمەكتەپنى پۈتتۈرۈپ 24ياش خزمەتكە چىقتىم .6يىلدا مەن ئوقۇش پۇلىغىلا 40مىڭ يۇئەن خەجلىدىم ،تاماق ياتاق  تۇرمۇش دىگەنلەرگە يىلىغا ئازدىگەندىمۇ 10مىڭ يۇئەن كىتىدۇ .(يىلدا ئىككى قىتىم كىلىپ كىتىمەن ). 100مىڭ يۇئەن مىنىڭ سالامەت تۇرۇشۇم بىلەن خەجلەندى . ساۋاقدىشىم بىرىنچى يىلى 1500يۇئەن دىن مائاش ئالدى ،يىللىق دارامەتتە 10مىڭ يۇئەن ئالدى . بىرىنچى يىلى28مىڭ يۇئەن . ئىككىنچى يىلدىن باشلاپ 2500يۇئەن مائاش ،1200يۇدن مۇكاپات .10000يۇئەن يىللىق دارامەت ئالدى . ئۇدا بەش يىل .3700*12*5+50000+28000=300000 . ئەگەر مەنمۇ شۇنىڭدەك ئىشلىگەن بولسام مەنمۇ 300000يۇئەن نى تاپاتتىم ، 100000يۇئەننى خەجلىۋەتمىگەن بولاتتىم ، شۇڭا مەندىكى ساۋاقدىشىم بىلەن بولغان پەرىق 400000يۇئەن بولدى . # d4 d6 _# E8 i. x* v# h$ O7 s
مەن خىزمەتكە چۈشۈپ 1يىل 900+600يۇئەندىن پىرىكتىكا مائاشى ئالدىم . بۇچاغدا ساۋاقدىشىم 3700يۇئەن ئايلىق كىرىم قىلاتتى . پەرىق يەنە 2200*12=  26400يۇئەن كۈپەيدى . يىللىق دارامەتنى بىزدەك ئۇقۇغۇچى (كادىر شىتاتلىق)لارغا بەرمىدى . پەرىق 36400يۇئەن بۇلۇپ جەمى 436400يۇئەن بولدى . ئىككىنچى يىلى رەسمى مائاش بىكىتتى .1500+1200=2700يۇئەندىن 4يىل مائاش ئالدىم ،يىللىق دارامەت تەڭ بولدى . مائاش پەرقى 1000*12*4=48000يۇئەن . جەمى پەرىق 484400يۇئەن بولدى . 5-يىلى مەن كادىرلىق ئورنۇمغا ئېرىشتىم . مائاشىم 1200يۇئەن ئۈسۈپ3900يۇئەن بولدى . مائاش پەرقىمىز ئاخىر مىنىڭ 200يۇئەن يۇقۇر بولدى . كارخانىمىزدا 14000 ئىشچى كادىر بار . يۇقۇر دەرجىلىك كادەرلار 200نەپەر ، ئۇتترا دەرجلىك كادىرلار 600نەپەر مەندەك تۈۋەندەرجىلىك كادىرلار 800نەپەر.  ئەگەر مەن يەنە بىر دەرىجە ئۈرلىمىدىم دىگەن ئاساستا ھىساپلاپ باقسام . يەنە 30يىل ئىشلىسەم پىنسىيەگە چىقسام . 200*12*30=72000يۇئەن بولىدىكەن . يەنە412400يۇئەن كىيىن قېلىغلىق كەنمەن . يەنە بىر دەرىجە ئۈرلەپ مائاشىم 1000يۇئەن ئۈستى ، يىللىق داراماتىم 20000غا يەتتى دىسەك . پەرىق 1200*12+10000=  24400يۇئەن بولىدىكەن . مۇشۇنداق 20يىل ئالسام488000 بولىدىكەن . ئۇ پەقەت دەرىجە ئۈرلىمىگەن ئاساستا . مەن پىنسىيەگە چىققاندا ئۇنىڭدىن 3600يۇئەن جىق ئالىدىكەنمەن ....ئۇف ئاخىر ھىساپلاپ بولدۇم .  قارىغاندا بالدۇرراق خىزمەت قىلسىمۇ بولىدىغان ئوخشايدۇ ....

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|قاماقخانا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى ( 黔ICP备15011399号 )

GMT+8, 2016-4-13 07:53 PM, Processed in 0.235361 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team) © 2001-2013 Comsenz Inc.
شىنجاڭ مىسرانىم مەدەنىيەت تارقىتىش چەكلىك شىركىتى

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش