مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 742|ئىنكاس: 5

"ﻳﯩﭙﻪﻙ " ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ ﻣﻪﻟﯘﻣﺎﺗﻼﺭ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

يىپەك يولى مەڭگۈ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15628
يازما سانى: 264
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10746
تۆھپە نۇمۇرى: 1247
توردا: 201 سائەت
تىزىم: 2010-10-29
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-1 04:09:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

"ﻳﯩﭙﻪﻙ " ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ ﻣﻪﻟﯘﻣﺎﺗﻼﺭ
ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺧﻪﻟﻘﻰ ﺋﯚﺗﻤﯜﺷﺘﯩﻦ ﺗﺎﺭﺗﯩﭗ ﻛﻪﯕﺮﻯﺩﯨﻴﺎﺭﻏﺎ  ﺑﯩﺮ ﻗﺎﻧﭽﻪ ﺯﻭﻧﯩﻐﺎ ﺗﺎﺭﻗﯩﻠﯩﭗ ﻳﺎﺷﯩﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ، ﻗﻪﺩﻩﻡ - ﺟﺎﻳﻠﯩﺮﯨﺪﺍﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﺋﯩﺰﻻﺭﻧﻰ ﻗﺎﻟﺪﯗﺭﻏﺎﻥ. ﺑﯘﻻﺭ ﻣﯩﻼﺩﯨﻴﻪ ﺗﺎﺭﯨﺨﻰ ﺑﺎﺷﻠﯩﻨﯩﺸﺘﯩﻦ ﺧﯧﻠﻰ ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﯨﻜﻰﺯﺍﻣﺎﻧﻼﺭﻏﺎ ﺗﻪﺋﻪﻟﻠﯘﻕ ﺋﯩﺰﻻﺭﺩﯗﺭ.

 

 

ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﺟﺪﺍﺩﻟﯩﺮﻯ ﻧﺎﮬﺎﻳﯩﺘﻰﺋﯘﺯﺍﻕﺗﺎﺭﯨﺨﯩﻲﺟﻪﺭﻳﺎﻧﺪﺍﺋﯚﺯﻟﯩﺮﯨﮕﻪ ﺧﺎﺱ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﻪﺗﻨﻰ ﻳﺎﺭﺍﺗﻘﺎﻥ. ﻣﺎﻛﺎﻧﻼﺷﻘﺎﻥ ﺩﯨﻴﺎﺭﯨﻐﺎﻣﺎﺳﻠﯩﺸﯩﭗ ﮬﻪﻡ ﺋﯘﻧﻰ ﺋﯚﺯﻟﻪﺷﺘﯜﺭﯛﭖ- ﺋﯚﺯﮔﻪﺭﺗﯩﭗ، ﻣﺎﺩﺩﯨﻲ - ﻣﻪﻧﯩﯟﻯ ﺟﻪﮬﻪﺗﻠﻪﺭﺩﯨﻦ ﺋﻪﻳﻨﻰﻣﺎﻛﺎﻥ، ﺋﻪﻳﻨﻰ ﺯﺍﻣﺎﻧﺪﺍ ﺋﺎﻟﻪﻣﺸﯘﻣﯘﻝ ﻳﯧﯖﯩﻠﯩﻘﻼﺭﻧﻰ ﻳﺎﺭﺍﺗﻘﺎﻥ. ﺋﻪﻧﻪ ﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﻳﯧﯖﯩﻠﯩﻘﻼﺭﺩﯨﻦ <<ﺑﻪﺵﻳﯧﯖﯩﻠﯩﻖ>> ﻧﻰ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪﻩ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﻘﺸﻘﺎ ﺋﻪﺭﺯﯨﻴﺪﯗ.

       ﺟﯘﯕﮕﻮﺩﯗﻧﻴﺎﺩﺍ ﭘﯩﻠﯩﭽﯩﻠﻜﯩﻨﻰ ﺋﻪﯓ ﺋﺎﯞﯞﺍﻝ ﻛﻪﺷﯩﭗ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻣﻪﻣﻠﯩﻜﻪﺕ. ﺷﯘﯕﺎ، ﻏﻪﺭﺑﻠﯩﻜﻠﻪﺭ ﺟﯘﯕﮕﻮﻧﻰﻗﻪﺩﯨﻤﻜﻰ ﺯﺍﻣﺎﻧﺪﺍ <<ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﻪﻣﻠﯩﻜﯩﺘﻰ>> ﺩﻩﭖ ﺋﺎﺗﯩﻐﺎﻥ. ﻣﯩﻼﺩﯨﻴﻪﺩﯨﻦﺋﯩﻠﮕﯩﺮﯨﻜﻰ 4 - ﺋﻪﺳﯩﺮﺩﻩ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﮔﺮﯦﻚ ﺗﺎﺭﯨﺨﭽﯩﻠﯩﺮﯨﺪﯨﻦ ﺋﻮﻧﯧﺴﻜﺮﯨﺪﯗﺱ، ﻧﯧﺌﺎﺭﮔﻮﺱ، ﻛﯩﺘﯩﻔﻮﺱ، ﺷﯘﻧﯩﯖﺪﻩﻙ ﮬﯩﻨﺪﯨﺴﺘﺎﻧﻨﯩﯔ ﮔﺎﻧﺪﯨﺮﺍﮔﻮﭘﺘﯩﺘﺎ ﭘﺎﺩﯨﺸﺎﮬﻰ ﺯﺍﻣﺎﻧﯩﺪﺍ ﻳﺎﺷﯩﻐﺎﻥ ﭼﺎﺭدﺋﻪﺳﻪﺭﻟﯩﺮﯨﺪﻩ ﺟﯘﯕﮕﻮﺩﯨﻦ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﭼﯩﻘﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ ﯞﻩ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﺎﻟﻼﺭ ﻛﻪﻟﺘﯜﺭﯛﻟﮕﻪﻧﻠﯩﻜﻰ ﮬﻪﻗﻘﯩﺪﻩﺋﯧﻨﯩﻖ ﻣﻪﻟﯘﻣﺎﺕ ﺑﻪﺭﮔﻪﻥ.

       ﭘﯩﻠﻪ - ﻳﯩﭙﻪﻙ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﺗﯜﺯﻟﻪﯕﻠﯩﻚ ﯞﻩ ﺳﯩﭽﯜەﻥ، ﻏﻪﺭﺑﯩﻲ ﻳﯘﺭﺕ (ﮬﺎﺯﯨﺮﻗﻰ ﺷﯩﻨﺠﺎﯓ) ﺭﺍﻳﯘﻧﻠﯩﺮﯨﺪﺍﺑﺎﻟﺪﯗﺭﺭﺍﻕ ﺭﺍﯞﺍﺟﻼﻧﻐﺎﻥ. ﻳﯩﭙﻪﻙ ﯞﻩ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﺎﻟﻼﺭ ﺋﺎﯞﯞﺍﻝ ﺷﯩﻨﺠﺎﯓ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﻏﻪﺭﺑﯩﻲ ﯞﻩﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﺩﯦﯖﯩﺰ ﺑﻮﻳﻠﯩﺮﯨﻐﺎ ﺗﺎﺭﻗﺎﻟﻐﺎﻥ. ﭘﻪﻗﻪﺕ ﺷﯩﻨﺠﺎﯓ ﺭﺍﻳﻮﻧﯩﺪﯨﻦ ﺋﺎﺭﺧﺮﺋﻮﻟﻮﮔﯩﻴﯩﻠﯩﻚﻗﯧﺪﯨﺮﯨﺸﻼﺭﺩﺍ ﺗﻮﻗﺴﯘﻥ ﺋﺎﻟﻐﯘﻳﺪﯨﻦ ﮬﯩﻘﻘﺎﻥ ﺗﻮﺱ ﮔﯜﻟﻠﯜﻙ ﻛﻪﺷﺘﯩﻠﻪﻧﮕﻪﻥ ﺗﺎﯞﺍﺭ (ﺗﻮﻗﯘﻟﻐﺎﻥﯞﺍﻗﺘﻰ ﻣﯩﻼﺩﯨﻴﻪﺩﯨﻦ ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﯨﻜﻰ 8 - 5 - ﺋﻪﺳﯩﺮﮔﻪ ﺗﻮﻏﺮﺍ ﻛﯧﻠﯩﺪﯗ)، ﺋﯜﺭﯛﻣﭽﻰ ﻧﻪﻧﺸﻪﻥ ﻛﺎﻥﺭﺍﻳﻮﻧﯩﺪﯨﻜﻰ ﺗﯩﻚ ﻳﺎﻏﺎﭺ ﻟﻪﮬﻪﺗﻠﯩﻚ ﻗﻪﺑﺮﯨﻠﻪﺭﺩﯨﻦ ﭼﯩﻘﻘﺎﻥ ﺗﯜﺭﻟﯜﻙ ﺳﺎﭘﺎﻝ، ﻣﯩﺲ ﻗﺎﭼﯩﻼﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥﺑﯩﻠﻠﻪ، ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﺎﻝ (ﯞﺍﻗﺘﻰ ﻣﯩﻼﺩﯨﻴﻪﺩﯨﻦ ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﯨﻜﻰ 5 - 3 - ﺋﻪﺳﯩﺮﻟﻪﺭ، ﻳﻪﻧﻰ ﺋﯘﺭﯗﺷﻘﺎﻕﭘﺎﺩﯨﺸﺎﮬﻠﯩﻘﻼﺭ ﺩﻩﯞﺭﯨﮕﻪ ﺗﻮﻏﺮﺍ ﻛﯧﻠﯩﺪﯗ)، ﻛﺮﻭﺭﺍﻥ، ﺋﯘﺩﯗﻥ، ﻗﻮﭼﯘ، ﺋﺎﮔﻨﻰ، ﻛﯘﭼﺎﺭ، ﺑﺎﻱ، ﺑﺎﺭﭼﯘﻗﻼﺭﺩﯨﻦ ﺗﯧﭙﯩﻠﻐﺎﻥ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﺎﻟﻼﺭ، ﺑﻮﻟﯘﭘﻤﯘ ﻧﯩﻴﻪ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﻪﺕ ﺋﯩﺰﯨﺪﯨﻦ ﺗﯧﭙﯩﻠﻐﺎﻥﺗﺎﯞﺍﺭﻻﺭ ﺗﺎﺭﯨﻢ - ﺗﯘﺭﭘﺎﻥ ﺋﻮﻳﻤﺎﻧﻠﯩﻘﻠﯩﺮﯨﺪﺍ ﻳﺎﺷﯩﻐﺎﻥ ﺋﻪﺟﺪﺍﺩﻟﯩﺮﯨﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﭘﯩﻠﯩﭽﯩﻠﯩﻚ ﯞﻩﻳﯩﭙﻪﻙ ﺗﻮﻗﯘﻣﯘﭼﯩﻠﯩﻖ ﺗﯧﺨﻨﯩﻜﯩﺴﯩﻨﯩﯔ ﺧﯧﻠﻰ ﻳﯘﻗﯘﺭﻯ ﺩﻩﺭﯨﺠﯩﺪﻩ ﺋﯩﻜﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺑﯩﻠﺪﯛﺭﯛرىدۇ. ﺋﻪﺟﺪﺍﺩﻟﯩﺮﯨﻤﯩﺰ ﭘﯩﻠﻪ ﻗﯘﺭﺘﻰ ﺑﯧﻘﯩﺶ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺯﯙﺭﯛﺭ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﯜﺟﻤﯩﻨﻰ ﺋﺎﻟﻠﯩﻘﺎﭼﺎﻥﺋﯚﺯﻟﻪﺷﺘﯜﺭﮔﻪﻥ، ﮬﻪﺗﺘﺎ ﺳﯜﻧﺌﯩﻲ ﺋﯜﺟﻤﻪ ﭼﺎﺗﻘﺎﻟﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﯚﺳﺘﯜﺭﮔﻪﻧﻠﯩﻜﻰ ﮬﻪﻣﺪﻩ ﺋﯜﺟﻤﯩﻨﯩﯔﺧﯩﻠﻤﯘ - ﺧﯩﻞ ﺳﻮﺭﺗﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﻳﯧﺘﯜﺷﺘﯜﺭﮔﻪﻧﻠﯩﻜﻰ ﻣﻪﻟﯘﻡ.          

ﺑﯘ ﺩﯨﻴﺎﺭﺩﯨﻜﻰ ﻗﻪﯞﻣﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﻳﯘﯓﺗﻮﻗﯘﻣﯘﭼﯩﻠﯩﻘﺘﯩﻜﻰ ﮬﯜﻧﻪﺭ - ﺳﻪﻧﺌﯩﺘﻰ ﺋﯚﺯﮔﯩﭽﻪ ﺋﺎﻻﮬﯩﺪىلىكى ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﯩﻠﻠﻪ، ﻳﯘﻗﯘﺭﻯﺳﻪﯞﯨﻴﯩﮕﻪ ﻳﯜﺯﻟﻪﻧﮕﻪﻥ. ﻳﯩﭙﻪﻙ ﺗﻮﻗﯘﻣﯘﭼﯩﻠﯩﻘﻘﺎ ﻳﯘﯓ ﺗﻮﻗﯘﻣﯘﭼﯩﻠﯩﻘﺘﯩﻜﻰ ﮬﯜﻧﻪﺭﻧﻰ ﺗﻪﺩﺑﯩﻖﻗﯩﻠﯩﭗ، ﻳﯩﭙﻪﻙ ﺭﻩﺧﺘﻠﻪﺭﻧﻰ ﺭﻩﯕﺪﺍﺭ، ﺋﯚﺯﮔﯩﭽﻪ ﮔﯜﻟﻠﯜﻙ ﯞﻩ ﻧﺎﮬﺎﻳﯩﺘﻰ ﺳﯩﭙﺘﺎ ﺗﻮﻗﯘﺵ ﺑﯩﻠﻪﻥﺋﯩﭽﻜﻰ - ﺗﺎﺷﻘﻰ ﺑﺎﺯﺍﺭﻻﺭﺩﺍ ﺧﯧﺮﯨﺪﺍﺭﻟﯩﻖ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ. ﺋﯘﻻﺭﺩﯨﻦ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﭘﺎﺧﺘﺎ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻳﯩﭙﻪﻛﻨﻰﻛﻪﺷﯩﭗ ﺋﺎﺭﯨﻼﺷﺘﯘﺭﯗﭖ ﺗﻮﻗﯘﺵ ﺗﯧﺨﻨﯩﻜﯩﺴﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺯﯨﻠﭽﻪ - ﮔﯩﻠﻪﻡ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ، ﺳﯩﭽﯜەﻥﺳﻮﺩﯨﮕﻪﺭﻟﯩﺮﻯ ﺗﺎﺭﯨﻢ ﺑﻮﻳﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﻪﻟﻠﻪﺭ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ، ﺳﯩﭽﯜﺋﻪﻥ ﯞﻩ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﺗﯜﺯﻟﻪﯕﻠﯩﻚ ﺑﯩﻠﻪﻥﺑﺎﺭﺍ- ﺑﺎﺭﺍ ﺳﻮﺩﺍ ﺋﺎﻻﻗﯩﺴﻰ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ. ﻏﻪﺭﺑﻠﯩﻜﻠﻪﺭ ﺋﺎﯞﯞﺍﻝ ﺳﯘﻏﺮﺍﻕ ( ﻗﻪﺷﻘﻪﺭ ) ﻧﻰ <<ﺳﯧﺮﯨﺲ>> ( ﺷﺎﻳﻰ ﺋﯧﻠﻰ) ﺩﻩﭖ ﺋﺎﺗﯩﻐﺎﻥ.

       <<ﺳﯧﺮﻯ ~ ﺳﯧﺮﯨﻴﺎ>> ﻗﻪﺷﻘﻪﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﯓ ﺑﺎﻟﺪﯗﺭﻗﻰ ﻧﺎﻣﯩﻐﺎ ﻳﯧﻘﯩﻦ ﻛﯧﻠﯩﺪﯗ. ﻛﯧﻴﯩﻦ ﺟﯘﯕﮕﻮﻧﯩﯔﺋﯩﭽﻜﻰ ﺭﺍﻳﻮﻧﻠﯩﺮﯨﻨﻰ <<ﺳﯧﺮﯨﺲ>> ﺩﻩﭖ ﺋﺎﺗﺎﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ. ﺋﯩﺮﺍﻥ - ﺧﻮﺭﺍﺳﺎﻧﻼﺭﻧﯩﯔ ﺧﻮﺗﻪﻧﻨﻰ <<ﭼﯩﻨﻰ ﻣﺎﭼﯩﻦ>> ﺩﻩﭖ ﺋﺎﺗﯩﺸﯩﻤﯘ، ﺋﯘﻻﺭ ﺋﯩﭽﻜﻰﺋﯚﻟﻜﯩﻠﻪﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺧﻮﺗﻪﻥ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﺎﻻﻗﻪ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻐﺎ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺗﻠﯩﻚ ﺩﻩﭖ ﭘﻪﺭﻩﺯ ﻗﯩﻠﯩﺶ مۇﻣﻜﯩﻦ. ﺧﻮﺗﻪﻧﻨﯩﯔ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻣﺎﻟﻠﯩﺮﻯ ﻏﻪﺭﺑﯩﻲ ﺋﻪﻟﻠﻪﺭﮔﻪ ﺳﯧﺘﯩﻠﻐﺎﻧﺪﯨﻦ ﺗﺎﺷﻘﯩﺮﻯ، ﺋﯩﭽﻜﻰﺋﯚﻟﻜﯩﻠﻪﺭﮔﯩﻤﯘ ﺗﻮﺷﯘﻟﻐﺎﻥ. ﻣﻪﺳﯩﻠﻪﻥ، ﺑﻪﻥچىياۋ ﺋﺎﻛﯩﺴﻰ ﺑﻪﻥ ﮔﯘﻏﺎ ﺋﺎﻕ ﺷﺎﻳﻰ ﺳﻮﯞﻏﺎ قېلىپ ﺋﻪﯞﻩﺗﻜﻪﻧﺪﻩ، ﺑﻪﻥ ﮔﯘ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺟﺎﯞﺍﺏ ﺧﻪﺕ ﻳﺎﺯﻏﺎﻥ: <<ﺋﻪﯞﻩﺗﻜﻪﻥ 300 ﺗﻮﭖ ﺋﺎﻕ ﺷﺎﻳﻰ، ﺑﺎﺯﺍﺭﻟﯩﻖ ﻛﯘﺷﺎﻥ ﺋﯧﺘﻰ، ﺧﯘﺷﺒﯘﻱ ﺩﻩﺭﻣﻪﻙ، ﭼﻪﻡ ﻗﻮﻳﺎﻗﻨﻰ ﺗﺎﭘﺸﯘﺭﯗﭖ ﺋﺎﻟﺪﯨﻢ>>.    

ﺩﯦﻤﻪﻙ، ﺋﺎﺭﺧﯧﺌﻮﻟﻮﮔﯩﻴﯩﻠﯩﻚ ﺗﯧﭙﯩﻨﺪﯨﻼﺭ ﯞﻩ ﺗﺎﺭﯨﺨﯩﻲﯞﻩﺳﯩﻘﯩﻠﻪﺭﮔﻪ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ، ﺗﺎﺭﯨﻢ - ﺗﯘﺭﭘﺎﻥ ﺋﻮﻳﻤﺎﻧﻠﯩﻘﯩﺪﯨﻜﻰ ﭘﯩﻠﻪ - ﻳﯩﭙﻪﻛﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺗﺎﺭﯨﺨﻰ 2500 ﻳﯩﻠﺪﯨﻦ ﻛﻪﻡ ﺋﻪﻣﻪﺱ ﺩﯦﺴﻪ ﻣﯘﺑﺎﻟﯩﻐﻪ ﺑﻮﻟﻤﺎﺱ.



 ﻳﯩﭙﻪﻙ ﺗﻮﻏﺮﯨﻠﯩﻚﺳﯚﺯ ﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﺍ ﺋﺎﯞﯞﺍﻝ ﻛﯚﺯ ﺋﺎﻟﺪﯨﻤﯩﺰﻏﺎ ﺧﻮﺗﻪﻥ ﻳﻪﻧﻰ ﻗﻪﺩﯨﻤﻜﻰ ﺋﯘﺩﯗﻥ ﻛﯧﻠﯩﺸﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﯩﻲ. ﭼﯜﻧﻜﻰ ﺧﻮﺗﻪﻧﻨﯩﯔ ﻳﯩﭙﻪﻙ ﻳﯘﺭﺗﻰ، ﻳﯩﭙﻪﻙ ﭼﯩﻘﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﻣﺎﻛﺎﻥ ﺩﻩﭖ ﻧﺎﻣﻰ ﺑﺎﺭ. ﻳﯩﭙﻪﻛﻨﯩﯔﺗﺎﺭﻗﯩﻠﯩﺸﯩﺪﺍ ﺧﻮﺗﻪﻥ ( ﺋﯘﺩﯗﻥ ) ﺩﺍ ﺋﻪﯓ ﺋﺎﯞﯞﺍﻝ ﭘﯩﻠﯩﭽﯩﻠﯩﻚ ﻛﯩﺮﮔﻪﻥ ﺩﯦﻴﯩﻠﯩﺪﯨﻜﻪﻥ. ﺑﯘﮬﻪﻗﺘﻪ ﺗﺎﯓ ﺭﺍﮬﯩﺒﻰ ﺷﯜﻩﻧﺰﺍﯕﻨﯩﯔ "ﺋﯘﻟﯘﻍ ﺗﺎﯓ ﺩﻩﯞﺭﯨﺪﯨﻜﻰ ﻏﻪﺭﺑﯩﻲ ﻳﯘﺭﺕ ﺧﺎﺗﯩﺮﺳﻰ" ﻧﺎﻣﻠﯩﻖ ﺗﺎﺭﯨﺨﯩﻲ ﻗﻮﻟﻴﺎﺯﻣﯩﺴﯩﺪﺍ ﭘﯩﻠﯩﭽﯩﻠﯩﻜﻨﯩﯔ ﺋﯘﺩﯗﻧﻐﺎ ﻛﯩﺮﯨﺸﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﻠﯩﻖ ﺧﻪﻟﻖ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩﺗﺎﺭﻗﯩﻠﯩﭗ ﻳﯜﺭﮔﻪﻥ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﯩﺮ ﺭﯨﯟﺍﻳﯩﺘﻰ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﻨﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻪﻥ:

" ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﻯ ﺑﯘ ﺋﻪﻟﺪﯨﻜﯩﻠﻪﺭ ﺋﯜﺟﻤﻪﭘﯩﻠﯩﺴﯩﻨﻰ ﺑﯩﻠﻤﻪﻳﺪﯨﻜﻪﻥ. ﺷﻪﺭﻗﯩﻲ ﺋﻪﻟﺪﻩ ﺑﺎﺭ ﺩﻩﭖ ﺋﺎﯕﻼﭖ، ﺳﻮﺭﺍﭖ ﺋﻪﻛﯩﻠﯩﺸﻜﻪ ﺋﻪﻟﭽﻰﺋﻪﯞﻩﺗﯩﭙﺘﯘ. ﺷﯘ ﭼﺎﻏﺪﺍ ﺷﻪﺭﻗﯩﻲ ﺋﻪﻟﻨﯩﯔ ﭘﺎﺩﯨﺸﺎﺳﻰ ﺋﯘﻧﻰ ﻣﻪﺧﭙﯩﻲ ﺗﯘﺗﯘﭖ ﮬﯧﭽﻴﺎﻗﻘﺎﺑﻪﺭﻣﻪﻳﺪﯨﻜﻪﻥ. ﭼﯧﮕﺮﺍ ﻗﻮﺭﻭﻟﯩﻤﯘ ﭘﻪﺭﻣﺎﻥ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﺎ ﭘﯩﻠﻪ ﺋﯘﺭﯗﻗﯩﻨﻰ ﭼﯩﻘﺎﺭﻏﯘﺯﻣﺎﻳﺪﯨﻜﻪﻥ. ﺧﺎﻥﻗﯘﺳﺘﺎﻧﻪ ﻛﻪﻣﺘﻪﺭﻟﯩﻚ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﮬﯚﺭﻣﻪﺕ ﺑﯩﻠﺪﯛﺭﯛﭖ، ﺷﻪﺭﻗﺘﯩﻜﻰ ﺋﻪﻟﻨﯩﯔ ﻗﯩﺰﯨﻐﺎ ﺋﯚﻳﻠﯩﻨﯩﺶﺗﻪﻛﻠﯩﭙﯩﻨﻰ ﻗﻮﻳﯘﭘﺘﯘ. ﭘﺎﺩﯨﺸﺎﮬﻨﯩﯔ ﻳﯩﺮﺍﻗﻨﻰ ﺋﯚﺯﯨﮕﻪ ﺋﻪﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﺋﯩﺮﺍﺩﯨﺴﻰ ﺑﻮﻟﯘﭖ، ﺗﻪﻟﻪﭘﻜﻪﻣﺎﻗﯘﻝ ﺑﻮﭘﺘﯘ. ﻗﯘﺳﺘﺎﻧﻪ ﺧﺎﻥ ﻛﯧﻠﯩﻨﻨﻰ ﺋﻪﻛﯧﻠﯩﺸﻜﻪ ﺋﻪﻟﭽﻰ ﺋﻪﯞﻩﺗﯩﭙﺘﯘ ﯞﻩ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺗﺎﭘﯩﻼﭘﺘﯘ: "ﺳﯩﺰﺷﻪﺭﻗﺘﯩﻜﻰ ﺩﯙﻟﻪﺕ ﭘﺎﺩﯨﺸﺎﮬﯩﻨﯩﯔ ﻗﯩﺰﯨﻐﺎ ﺩﯙﻟﯩﺘﯩﻤﯩﺰﺩﻩ ﻣﻪﺷﯜﺕ ﭼﯩﻘﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﯜﺟﻤﻪ ﭘﯩﻠﯩﺴﯩﻨﯩﯔﺋﯘﺭﯗﻗﻰ ﻳﻮﻕ، ﺋﺎﻟﻐﺎﭺ ﻛﯧﻠﯩﯔ، ﺋﯚﺯﯨﯖﯩﺰﮔﻪ ﻛﯩﻴﯩﻢ - ﻛﯧﭽﻪﻙ ﻗﯩﻠﯩﺴﯩﺰ " ﺩﻩﯓ ﺩﻩﭘﺘﯘ. ﻣﻪﻟﯩﻜﻪ ﺑﯘ ﺳﯚﺯﻧﻰ ﺋﺎﯕﻼﭖ ﻣﻪﺧﭙﯩﻲ ﮬﺎﻟﺪﺍ ﺋﯜﺟﻤﻪ ﭘﯩﻠﯩﺴﯩﻨﯩﯔ ﺋﯘﺭﯗﻏﯩﻨﻰ ﺑﺎﺵ ﻛﯩﻴﯩﻤﯩﻨﯩﯔﻗﯧﺘﯩﻐﺎ ﺳﯧﻠﯩﯟﺍﭘﺘﯘ. ﭼﯧﮕﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﺋﯚﺗﻪﯕﮕﻪ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ، ﺑﺎﺷﻘﯘﺭﻏﯘﭼﻰ ﮬﻪﻣﻤﯩﻨﻰ ﺋﺎﺧﺘﯘﺭﯗﭘﺘﯘ. ﻣﻪﻟﯩﻜﯩﻨﯩﯔ ﺑﺎﺵ ﻛﯩﻴﯩﻤﯩﻨﻰ ﺗﻪﻛﺸﯜﺭﯛﺷﻜﻪ ﺟﯜﺭﺋﻪﺕ ﻗﯩﻼﻟﻤﺎﭘﺘﯘ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯘﻻﺭ ﻗﯘﺳﺘﺎﻧﻪﺩﯙﻟﯩﺘﯩﮕﻪ ﻳﯧﺘﯩﭗ ﻛﻪﭘﺘﯘ. ﻣﺎﺯﺍ ( Mad_za) ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺟﺎﻳﺪﯨﻜﻰ ﺳﺎﯕﺮﺍﻣﻐﺎ ﻳﯧﺘﯩﭗ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ، ﺗﻮﺧﺘﺎﭖ ﻗﺎﺭﺍﯞﯗﻟﻨﻰ ﺭﺍﺳﻼﭖ ﺋﻮﺭﺩﯨﺪﺍ ﻗﺎﺭﺷﻰﺋﯧﻠﯩﻨﯩﭙﺘﯘ.ﺋﯜﺟﻤﻪ ﭘﯩﻠﯩﺴﻰ ﺋﯘﺭﯗﻗﯩﻨﻰ ﺷﯘ ﻳﻪﺭﺩﻩ ﻗﺎﻟﺪﯗﺭﯗﭘﺘﯘ. ﺑﺎﮬﺎﺭ ﻛﯧﻠﯩﺸﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯜﺟﻤﯩﻨﻰﺗﯧﺮﯨﭙﺘﯘ.ﭘﯩﻠﻪ ﺑﺎﻗﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﺎﻱ ﻳﯧﺘﯩﭗ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ، ﺋﯜﺟﻤﻪ ﻳﻮﭘﯘﺭﻣﯩﻘﯩﻨﻰ ﻳﯩﻐﯩﭗ ﺋﻪﻛﯩﻠﯩﭗ، ﭘﯩﻠﻪ ﻗﯘﺭﯗﺗﻰ ﺑﯧﻘﯩﭙﺘﯘ. ﺩﻩﺳﻠﻪﭘﺘﻪ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﻛﻪﻟﮕﻪﻧﺪﻩ، ﮬﻪﺭ ﺧﯩﻞ ﻳﻮﭘﯘﺭﻣﺎﻗﻼﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﯧﻘﯩﭙﺘﯘ. ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﻛﯧﻴﯩﻦ ﺋﯜﺟﻤﻪ ﺩﻩﺭﻩﺧﻠﯩﺮﻯ ﺑﺎﺭﺍﺧﺴﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﭘﺘﯘ. ﻛﯩﭽﯩﻚ ﺧﺎﻧﯩﺶ ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﯩﺮﺗﺎﺷﻘﺎ ﺗﯜﺯﯛﻡ ﺋﻮﻳﻐﯘﺯﯗﭘﺘﯘ. ﭘﯩﻠﻪ ﻗﯘﺭﯗﺗﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﯚﻟﺘﯜﺭﮔﯩﻠﻰ ﯞﻩ ﺯﻩﺧﻤﯩﻠﻪﻧﺪﯛﺭﮔﯩﻠﻰﻗﻮﻳﻤﺎﭘﺘﯘ. ﭘﯩﻠﻪ ﻛﯧﭙﯩﻨﻪﻛﻠﯩﺮﻯ ﺋﯘﭼﯘﭖ ﻛﻪﺗﻜﻪﻧﺪﯨﻦ ﻛﯧﻴﯩﻦ، ﻏﻮﺯﯨﻼﺭﻧﻰ ﻳﯩﻐﯘﺷﺘﯘﺭﯗﭖﻛﯧﺮﻩﻛﻠﯩﻜﯩﻨﻰ، ﺋﻪﮔﻪﺭ ﺑﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﺧﯩﻼﭘﻠﯩﻖ ﻗﯩﻠﯩﻨﺴﺎ، ﺋﯩﻼﮬ ﺋﯚﺯ ﭘﺎﻧﺎﮬﯩﺪﺍ ﺳﺎﻗﻠﯩﻤﺎﻳﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﭘﺘﯘ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺩﻩﺳﻠﻪﭘﻜﻰ ﭘﯩﻠﻪ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺑﯘ ﺳﺎﯕﺮﺍﻣﻨﻰ ﺳﺎﻟﺪﯗﺭﯗﭘﺘﯘ. ﺑﯩﺮﻗﺎﻧﭽﻪﺗﯜﭖ ﻗﯘﺭﯗﭖ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﯜﺟﻤﻪ ﺩﻩﺭﯨﺨﻰ، ﺩﻩﺳﻠﻪﭘﺘﻪ ﺗﯧﺮﯨﻐﺎﻥ ﺋﯜﺟﻤﯩﻠﻪﺭﻣﯩﺶ. ﺷﯘﯕﺎ ﺑﯘ ﺩﯙﻟﻪﺗﺘﻪﻗﻪﺩﯨﻤﺪﯨﻦ ﺗﺎﺭﺗﯩﭗ ﮬﺎﺯﯨﺮﻏﯩﭽﻪ ﭘﯩﻠﻪ ﻗﯘﺭﯗﺗﯩﻨﻰ ﺋﯚﻟﺘﯜﺭﻣﻪﻳﺪﯨﻜﻪﻥ. ﭘﯩﻠﯩﻨﻰ ﺋﻮﻏﺮﯨﻼﭖ ﻳﯩﭙﻪﻙﺗﺎﺭﺗﺴﺎ، ﻛﯧﻠﻪﺭﻛﻰ ﻳﯩﻠﻰ ﮬﺎﻣﺎﻥ ﭘﯩﻠﯩﮕﻪ ﭘﺎﻳﺪﯨﺴﯩﺰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻜﻪﻥ ".

 ﻳﯩﭙﻪﻛﻨﯩﯔﺗﺎﺭﻗﯩﻠﯩﭗ ﻛﯩﺮﯨﺸﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﻠﯩﻖ ﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺗﻠﻪﺭ ﻳﺎﻟﻐﯘﺯ ﺑﯘﻻ ﺋﻪﻣﻪﺱ، ﻳﻪﻧﻪ ﺑﺎﺷﻘﯩﻠﯩﺮﯨﻤﯘ ﺑﺎﺭ. ﺑﯘﻳﻪﺭﺩﻩ ﺩﯨﻤﻪﻛﭽﻰ ﺑﻮﻟﻐﯩﻨﯩﻤﯩﺰ ﻳﯩﭙﻪﻛﻨﯩﯔ ﻗﯩﻤﻤﯩﺘﯩﻨﯩﯔ ﻳﯘﻗﯘﺭﻟﯩﻘﻰ ﺗﺎ ﮬﺎﺯﯨﺮﻏﺎ ﻗﻪﺩﻩﺭﺋﻪﺗﯩﯟﺍﺭﻟﯩﻨﯩﭗ ﻛﯧﻠﯩﺸﻰ. ﻳﯩﭙﻪﻛﻨﯩﯔ ﺗﺎﺭﯨﺨﯩﻨﯩﯔ ﺋﯘﺯﯗﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻘﻼﺭ ﻣﻪﻗﺴﻪﺕﻗﯩﻠﯩﻨﯩﺪﯗ.


مەنبە-گۇللۇك تورى
http://www.gullug.com/viewthread.php?tid=384

ئۆزلۈكى يوق مىلل

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6284
يازما سانى: 523
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9218
تۆھپە نۇمۇرى: 454
توردا: 69 سائەت
تىزىم: 2010-8-13
ئاخىرقى: 2011-12-2
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-1 05:04:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنبە- گۇللۇك تورى، گۇللۇك دېگەن سۆزنىڭ ئۇيغۇرچە تەرجىمىسى نېمىدۇ؟

ئىناق،ئصتتصپاق

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3750
يازما سانى: 1667
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 15252
تۆھپە نۇمۇرى: 601
توردا: 317 سائەت
تىزىم: 2010-7-11
ئاخىرقى: 2014-11-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-1 05:31:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تورداش چۈشەنچە بەرسىڭىز بولاتتى.

ئۇيغۇر كەلگۈسى ئۈچۈن قانۇن،بىلىم ئۆگىنىش كېرەك. ياخشىنى بىرى تارقاتسا،ئىغۋانى مىڭى تارقىتىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5635
يازما سانى: 1491
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10407
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 3521 سائەت
تىزىم: 2010-8-5
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-1 09:09:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن يىپەك كىيىم كىچەكلەرنى بەكلا ياخشى كۆرۇمەن، بىراق ھەقىقىسىنى تاپماق تەس.

مەن پەقەت چۇشتىكى ئاققۇ خالاس، ھەرگىز رىئالىق ئەمەس

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6772
يازما سانى: 70
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8439
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 3744 سائەت
تىزىم: 2010-8-18
ئاخىرقى: 2014-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-1 11:05:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ يازمىنى كۆرۈپ ھوشۇر قارىي ئوقوغان «يېپەك» دىگەن ناخشا ئېسىمگە كىلىپ قالدى... [s:166]

/祈福/ ھايات  ھەرب

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 33655
يازما سانى: 51
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4184
تۆھپە نۇمۇرى: 199
توردا: 404 سائەت
تىزىم: 2011-3-13
ئاخىرقى: 2011-7-22
يوللىغان ۋاقتى 2011-4-4 12:58:40 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
[s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:122]

رەيھان گۈلدەك ئېچىلىپ كۈلدى تەبىئەت. K?) JMl%   باھار دىدى بۇ قەلبىم ئايلاندىم قۇشقا، vh ^C|   مەيلى رازى باھارنى كۈيلىسەم ئەبەت
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش