turkiya aranqa kiyimliri lutun elan orni
«123»Pages: 1/3     Go
بۇ تېما 1584 قېتىم كۆرۈلدى
zamandax
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2679
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 39
شۆھرەت: 208 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 209 سوم
تۆھپە: 123 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 124 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 14(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-07-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-27
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 مۇنبەردىكى قىز-ئۇغۇل دوسلارغا مۇراجەتنامە(چۇقۇم كۆرۈڭ)

مۇنبەردىكى قىز-ئۇغۇل دوسلارغا ئەسسالامۇئەلەيكۇم ،مەن سىلەردىن مۇنداق بىر ئىشتىن ياردەم سورىماقچى.
مەن بىر سىنىىپ مۇدىرى، بۇيىل مىنىڭ ئۇقۇغۇچىللىرىم 6-يىللىققا چىقتى.بۇنىڭغا ئەگىشىپ ئۇقۇغۇچىلار ئارىسىدا ئوخشىمىغان ئۆزگىرىشلەر بولدى.بۇلۇپمۇ سىنىپىمدىكى يېشى14كە كىرگەن بىر قىز ئۇقۇغۇچى بۇئۇقۇغۇچى ئادەتتە بىرقەدەر تەكەببۇر(ئاكىسى مائارىپ سېستىمىسىدىكى بىرقەدەر يۇقىرى دەرىجىلىك رەھبەر)بۇلۇپ بەزى ئۇقۇتقۇچىلار بىلەنمۇ گاھى تاكاللىشىدۇ.مەن بىرنەچچە قىېتىم تەربىيە قىلغاندىم ھازىر خېلى ياخشى بوپقالدى.لېكىن ئۇ ئۇقۇغۇچىمنىڭ بىر ئىشى بېشىمنى بەكلا قاتتۇردى.
بۇ بىر نەچچە كۈندىن بۇيان سىنىپتىكى بەزى ئۇقۇغۇچىلار ئۇنىڭ بەزى ئىشلىرىنى ماڭا دىدى.بۇنىڭدا ئۇنىڭ ئۆزى بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇقۇغۇچىسى تۇرۇپ ئۆزىدىن 3-4 ياش چوڭ بىر نەچچە ئوغۇللار بىلەن مۇھەببەتلىشىپ يۇرگەنلىكىنى ،باشقا ساۋاقداشلىرى تەربىيە قىلغان بولسىمۇ پەرۋا قىلماي، تېخى شۇ ساۋاقدىشىغا ئاداۋەت ساقلاپ يۇرگەنلىكىنى دىدى.
 مەنمۇ ئۇنىڭغا تەربىيە قىلاي دەپ ئويلاۋاتىمەن.لېكىن بۇ توغۇرسىدا ئۇنۇمى ياخشى بولغان بىر ئۇسۇل تاپالمىدىم.
ئەقىللىق تەپەككۇرغا باي تورداشلار ماڭا بىر ياخشى ئەقىل كۆرسەتساڭلار سىلەردىن بەكمۇ مىننەتدار بولغان بولاتتىم.

دەپ:دوستىڭلار زامانداش.
تېما تەستىقلىغۇچى : hawar
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2011-10-09, 22:30
سىز بىلەن مەن زامانداش،
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2011-10-09 18:59 |
ilim
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 35
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 629
شۆھرەت: 4147 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 4213 سوم
تۆھپە: 2306 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 2348 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 981(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-10
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

      مەكتەپ تەربىيەسى شۇ قەدەر ئاجىز ھازىر بۇنداق ئىشلارغا .مەسۇم قىزلار  مۇھەببەتنىڭ <تەمىنى> تېتىۋالسا تىلىنى كىسىۋەتسىمۇ بۇ يولدىن يانمايدۇ . ئەڭ ياخشى دورىسى ئىسلامى تەربىيە ئىدى .لېكىن ھازىر كىشىلەر بۇنىڭغا شۇقەدەر سەل قاراۋاتىدۇ .دىلبۇزۇر ۋە ئېنتىرنېت ھەممىنى بۇلغاۋاتىدۇ .بۇلۇپمۇ بۇنداق كادىر ئائىلىلىرىدىن ئىسلامى تەربىيە كۈتۈش تەس . بۇ ئىشنى ئۆزىڭىز ئاتا ئانىسى بىلەن مەسلىھەتلىشىڭ.
بولسا ئاتا ئانىسى بىلەن كۆرۈشۈپ باقسىڭىز ياخشى .
    ئۇلارغا ئالدى بىلەن مەخپى ھالدا كۈزىتىشىنى ئاندىن مۇئاپىق چارە قىلىشىنى ھەرگىز دەرھال ئاچچىقلىنىپ ئەيىپلەپ كەتمەسلىكىنى ،ئالدى
بىلەن پاكىت توپلاپ ئاندىن مۇئاپىق ئائىلە تەربىيەسى قىلىشىنى تاپىلاڭ . ئائىلە باشلىقلىرى دەرھال ئەيىپلەپ تىللاپ كەتمەي پەم بىلەن تەربىيە قىلسۇن بۇنى سىز ھەل قىلىشىڭىز ناتايىن .چوقۇم ئائىلە باشلىقى سىز بىلەن ماسلىشىشى كىرەك .ئىھتىياتچان بولمىسىڭىزلار قىزنىڭ پىسخىكىسىغا كۈتمىگەن ئاقىۋەت ئېلىپ كېلىشى مۇمكىن .سىز ئاتا ئانىسى بىلەن چىرايلىقچە مەسلىھەتلەشسىڭىز بۇنىڭ چارىسىنى تاپىسىز ئاللاھ خالىسا .
[ بۇ يازمىنىhawarدە2011-10-15 17:14قايتا تەھرىرلىدى ]
lutun
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:46 |
aslima
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 406
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 319
شۆھرەت: 1735 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1751 سوم
تۆھپە: 1015 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1019 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 358(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-26
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئەڭ ياخشىسى ئۇنىڭ بىلەن دوست بولۇڭ، قەلبىڭىز سىرداشسۇن، ئۇ مۇھەببەتلەشكەنىكەن ئۇنىڭ قەلبىدە چوڭقۇر بىر بوشلۇق، ھاڭ بار، شۇنداقلا ئۇنىڭ مۇرەككەپ ئازابى بار، ئۇنىڭ ئازابىنى ھېس قىلالايدىغان بولۇڭ، ئۇنىڭ ئازابىنى ھەقىقىي يىنىكلىتەلەيدىغان ياكى ئازابىنى يېڭەلەيدىغان خوشاللىق تېپىپ بېرىڭ ياكى خوشاللىق مەنبەسىنى كۆرسىتىپ بېرىڭ. ئالدى بىلەن تەكەببۇرلىقىنى، ئۇنىڭ ئىدىيىسىنى ھەقىقىي چۈشىنىڭ، تەكەببۇرلىقىنى خاتا ھالدا ئەيىبلىمەڭ، ئۇ ئاجىزلىقىدىن تەكەببۇر، ئەمما ئۇ بۇنى تەن ئالمايدۇ، شۇڭا ئەڭ ياخشىسى ئۇنىڭ بۇ تەرەپلىرىگە بىۋاستە ھۇجۇم قىلماڭ....
   سىزگە پىكرىم قانچىلىك مەنپەئەت بېرىدۇ ئۇقمايمەن، لېكىن ئويلىشىپ بېقىڭ.
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:51 |
bahdaxohli
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 3149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 580
شۆھرەت: 3157 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3174 سوم
تۆھپە: 1855 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1887 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 230(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاتا بوۋېلىرىمىز  <<ئاتا سۈزى ئوق دەپتىكەن >>  ئۇ قىزنىڭ ئاتا ئانىسى ئوقۇمۇشلۇق كىشىلەر بولسا ئۇلار بەلكىم سىزدىن سۈيىنىدۇ .
hawar
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 22:55 |
aslima
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 406
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 319
شۆھرەت: 1735 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1751 سوم
تۆھپە: 1015 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1019 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 358(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-26
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەن بىرىنچى قەۋەتتىكى تورداشنىڭ پىكرىگە قوشۇلمايمەن، بۇ ئىشنى ھەرگىزمۇ يىنىكلىك بىلەن قىزنىڭ ئاتا-ئانىسىغا دىمەڭ، مېنىڭچە 6-يىللىقتىكى بۇ ئوقۇغۇچىڭىز توسۇۋالغىلى بولمايدىغان دەرىجىدە ئەمەس، سىز ئۇنىڭ ئوقۇتقۇچىسى بولغانىكەنسىز، بالىلارنىڭ ئاتا-ئانىلار ئالدىدىمۇ ئىنسانىلىقى، ئۆزىگە خاس غورۇرى ۋە ھاياسى بولىدىغانلىقىنى ئۇنتۇپ قالماڭ، ياخشى ئۇستاز بولسىڭىز ئوقۇغۇچىلىرىڭىزغا ئاتا-ئانىدىن ھېيىقىشنى ئۆگىتىڭ، ئوقۇغۇچىلار بىلەن بىرلىكتە ئاتا-ئانىلارنى خوشال قىلىشقا، رازىمەنلىك ھېسىياتىنى قوزغاشقا تىرىشىڭ، ھە دېگەندە مەكتەپ تەربىيىسىگە ئاتا-ئانىنى قوشۇۋالىدىغان ئوقۇتقۇچىمۇ ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچى ئەمەس، ئاتا-ئانا دېگەن ئەڭ ئاخىرقى، بولمىغاندا ئوتتۇرىغا چىقىدىغان كوزۇر.  بولۇپمۇ ھازىر سىز يولۇققاندەك نازۇك مەسىلىلەرگە ئالدىراپ ئاتا-ئانىلارنى ئارلاشتۇرماي تۇرۇڭ، سىز ھەل قىلىپ بېقىڭ.
  مەن ئەخلاقسىز ئەمەس، لېكىن مەنمۇ 14 ياش ۋاقتىمدا ساۋاقدىشىم يازغان بىر پارچە خەتنى ئۇستازىمغا تارتقۇزۇپ قويغانلىقىم، ئۇستازىمنىڭ ئاتا-ئانامغا تاپشۇرۇپ بەرگەنلىكى سەۋەبىدىن ئائىلەمدىكىلەر تەرىپىدىن بالدۇر مۇھەببەتلەشكەن، ئەقىلسىز دەپ قارىلىپ كەلدىم، بۇ نام ماڭا ھازىرمۇ ھار كېلىدۇ.....ھېلىقى ئوقۇتقۇچۇمنى قانداق ئويلايدىغانلىقىمنى دېمىسەممۇ پەرەز قىلىپ بولالايسىز....
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:02 |
sayram
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 3491
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 46
شۆھرەت: 354 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 364 سوم
تۆھپە: 189 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 195 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 12(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-10-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-11-22
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئاتا-ئانىسىغا مەلۇم قىلىڭ ئەمما قىز ئۇقۇپ قالمىسۇن !  سىز  1000 ئىغىز گەپ قىلسىڭىزمۇ  ئوڭ قۇلاقتىن كىرىپ سول قۇلاقتىن چىقىپ كېتىدۇ !
lutun
yahxilik kil kolungdin kalsa
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:10 |
bahdaxohli
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 3149
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 580
شۆھرەت: 3157 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 3174 سوم
تۆھپە: 1855 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1887 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 230(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-09-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ھەر كاللىدا ھەر غىيال ، ئويلىشىپ بىر ئىش قىلىڭ ، مېنىڭچە  ئائىلە تەربىسى بۇمەسىلىدە چوڭ رل ئوينايدۇ .
sarkar
چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:15 |
isyankar
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 2174
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 67
شۆھرەت: 360 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 365 سوم
تۆھپە: 217 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 222 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 81(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-06-07
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-09
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قىز بالا بىلەنلا بولۇپ كېتىپ ئا شۇمتەكلەر ئۇنتۇلۇپ كېتىپتا؟؟؟   ئۇششاق باللادىن بىر نەچچىسىنى تېپىىپ ئا گۇيلارنى تەربىيلىتىپ قويامدۇق يە؟؟؟    سىلىق تەربىيە ئىشلەيدىغان ئىش بولسا  ئەخلاقلىق ،چىچەن ،يېشى بەك چوڭ ئەمەس، نەۋرە ئاچىسى دېگەندەكلەر بولسا ئۈنۈمى ياخشى بولامدىكىن دەيمەن...
hawar
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-09 23:20 |
arzuyum
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 111
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 262
شۆھرەت: 1500 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1500 سوم
تۆھپە: 865 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 865 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 301(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-01-06
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

مەنمۇ ئەسلىمەنىڭ پىكرىنى قوللايمەن، سىنىپ مەسئولى ئالدى بىلەن ئۆز سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىكىسىنى ئىگەللەش كېرەك. بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا قاتتىقلىق قىلىشنىڭ ئۇنىمى كۆرۈلىدۇ، لېكىن بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا قاتتىقلىق قىلسا ئەكسىچە ئۈنۈم بىرىدۇ. شۇڭا سىز بۇ قىزنىڭ پىسخىكىسىنى ياخشى ئىگەللىگەندىن كىيىن، ئۇ قىز بىلەن سۆھبەت ئۆتكۈزۈڭ، لېكىن ئالدىراپ مۇھەببەتلەشكەنلىكىنى يۈزىگە سالماڭ، بەلكى بالدۇر مۇھەببەتلىشىشنىڭ زىيىنىنى تونۇتۇڭ، ئۇنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى كۆپرەك كۆرۈڭ ۋە شۇ ئارتۇقچىلىقىنى تۇتۇپ تۇرۇپ، تەربىيە ئىشلەڭ، سىنىپ ئىچىدە ئۇ قىزنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى سىنىپ ئىچىدە جارى قىلدۇرۇشقا ،پۇرسەت يارىتىپ بىرىڭ، موشۇنداق قىلسىڭىز، ئۇ ئوقۇغۇچى سىزنى ئۆزىنى ئوقۇتقۇچىسىلا  ئەمەس  بەلكى يېقىن سىرداش دوستى دەپ ئويلايدىغان بولىدۇ ۋە ئىچكى سىرلىرىنى سىزگە ئېيتىدۇ، مانا شۇ چاغدا ئۇ قىزنى، بۇ يولدىن قايتۇرالايسىز. ئالدىراپ ئائىلە باشلىقلىرىغا بۇ گەپنى قىلماڭ. ئەەەر ئائىلە باشلىقلىرى سىز بىلەن ماسلىشىپ بۇ ئىشنى قىزىنىڭ يۈزىگە سالمىسىغۇ ياخشى، ئەگەر ئاچچىقى كىلىپ قىزىنى ئەيىپلەپ كەتسە، ئۇ ۋاقىتتا تەربىيە ئەكسىچە ئۈنۈم بىرىدۇ. بۇ مېنىڭ بىرقانچە يىللىق سىنىپ مەسئوللۇق خىزمىتى ئىشلەش جەريانىدا توپلىغان تەجرىبەم.
sarkar
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 09:58 |
hanjar
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 1327
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 261
شۆھرەت: 1434 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1495 سوم
تۆھپە: 840 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 843 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 231(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-04-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-30
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئانچە ھودۇقۇپ كەتمەڭ . ئالدىراپ كەتمەڭ. ئۇ قىز بالىنى ياخشى كۇزۇتۇڭ ،مەلۇ م بىر سىنىپ ئىچىدىكى ئىشلارنى  شۇ ئوقۇغۇچىغا تاپشۇرۇپ ، ئورۇندىتىڭ. ئۇقىزغا ئىشىندىغانلىقىڭىزنى بىلدۇرۇڭ . ئەستايىدىل سۆھبەت ئۆتكۈزۈڭ. ئۇقىزغا كېلىۋاتقان تۇرلۇك بېسىملارنى  يىنىكلىيتىڭ.  پىكىرلىشىڭ.  ئوقۇغۇچىلاربىلەن ئايرىم سۆھبەتنى كۆپ قىلىڭ .  ئالدىراپ ئاتا_ئانىسى بىلەن كۆرۇشمەڭ.
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 10:24 |
iparhan
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 383
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 337
شۆھرەت: 1700 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1710 سوم
تۆھپە: 1017 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1017 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 341(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-26
ئاخىرقى كىرگىنى:2011-12-25
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ئىشلىتىش
بۇ مەزمۇن 8قەۋەتتىكى arzuyumدە2011-10-10 09:58يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
مەنمۇ ئەسلىمەنىڭ پىكرىنى قوللايمەن، سىنىپ مەسئولى ئالدى بىلەن ئۆز سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخىكىسىنى ئىگەللەش كېرەك. بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا قاتتىقلىق قىلىشنىڭ ئۇنىمى كۆرۈلىدۇ، لېكىن بىر قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا قاتتىقلىق قىلسا ئەكسىچە ئۈنۈم بىرىدۇ. شۇڭا سىز بۇ قىزنىڭ پىسخىكىسىنى ياخشى ئىگەللىگەندىن كىيىن، ئۇ قىز بىلەن سۆھبەت ئۆتكۈزۈڭ، لېكىن ئالدىراپ مۇھەببەتلەشكەنلىكىنى يۈزىگە سالماڭ، بەلكى بالدۇر مۇھەببەتلىشىشنىڭ زىيىنىنى تونۇتۇڭ، ئۇنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى كۆپرەك كۆرۈڭ ۋە شۇ ئارتۇقچىلىقىنى تۇتۇپ تۇرۇپ، تەربىيە ئىشلەڭ، سىنىپ ئىچىدە ئۇ قىزنىڭ ئارتۇقچىلىقىنى سىنىپ ئىچىدە جارى قىلدۇرۇشقا ،پۇرسەت يارىتىپ بىرىڭ، موشۇنداق قىلسىڭىز، ئۇ ئوقۇغۇچى سىزنى ئۆزىنى ئوقۇتقۇچىسىلا  ئەمەس  بەلكى يېقىن سىرداش دوستى دەپ ئويلايدىغان بولىدۇ ۋە ئىچكى سىرلىرىنى سىزگە ئېيتىدۇ، مانا شۇ چاغدا ئۇ قىزنى، بۇ يولدىن قايتۇرالايسىز. ئالدىراپ ئائىلە باشلىقلىرىغا بۇ گەپنى قىلماڭ. ئەەەر ئائىلە باشلىقلىرى سىز بىلەن ماسلىشىپ بۇ ئىشنى قىزىنىڭ يۈزىگە سالمىسىغۇ ياخشى، ئەگەر ئاچچىقى كىلىپ قىزىنى ئەيىپلەپ كەتسە، ئۇ ۋاقىتتا تەربىيە ئەكسىچە ئۈنۈم بىرىدۇ. بۇ مېنىڭ بىرقانچە يىللىق سىنىپ مەسئوللۇق خىزمىتى ئىشلەش جەريانىدا توپلىغان تەجرىبەم.

مەنمۇ موشۇ دوستلارنىڭ پىكرىگە قوشۇلىمەن . سىز ھەم  ئەڭ تەدبىرلىك ئوقۇتقۇچى ھەم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەڭ يېققىن دوستى ، سىردىشى  بولالىشىڭىز كېرەك ، بۇ ئىشتا تەربىيە پۇرسىتىنى ئۆتكۈزۈۋەتمەڭ . ئوقۇغۇچىلارنىڭ غۇرۇرىغا ھۆرمەت قىلىش  بىزنىڭ مەسئولىيىتىمىز ، ئۇلارنىڭ چىن كۆڭلىدىن ئېتىراپ قىلىشىغا ئېرىشىش بىزدەك ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەڭ چوڭ ئۇتۇقىمىزدۇر .  
پوزىتسىيە __ ھەممىنى بەلگىلەيدۇ .
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2011-10-10 11:43 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«123»Pages: 1/3     Go
Bagdax bbs » رەسىملەر دۇنياسى