»
سىز تېخى كىرمىدىڭىز
كىرىش
تىزىملىتىش
|
مۇلازىمەتلەر
|
تەۋسىيە
|
ئىزدەش
|
ياردەم
|
مېدال مەركىزى
مۇلازىمەتلەر
ئۇسلۇپ
wind
قىسقا ئۇچۇر
قۇبۇل ساندۇقى
يوللاش ساندۇقى
ئىز قوغلاش
يېڭى ئۇچۇر يېزىش
تىزگىن تاختا
باش بەت
ماتىرىيال تەھرىرلەش
ماتىرىيال كۆرۈش
دوستلار قاتارى
ھوقوق كۆرۈش
ئالتۇن باشقۇرۇش
ئالتۇن باشقۇرۇش
نۇمۇر ئالماشتۇرۇش
ئەزا گۇرۇپىسى سېتىۋېلىش
ساقلىغۇچ
تېمىلىرىم
سىتاتىستىكا
ئاساسىي سىتاتىستىكا
IP سىتاتىستىكىسى
باشقۇرغۇچىلار
باشقۇرۇش ئەھۋالى
توردىكىلەر
ئەزا دەرىجىسى
سەھىپە دەرىجىسى
يازما دەرىجىسى
باغداش باش بېتى
|
خەۋەر - ئۇچۇر
|
ناخشا - مۇزىكا
|
ئېكران
|
ئەدەبىيات
|
ئۆي بىزەش
|
تېما بىزەكلىرى
ئۇسلۇپ
wind
قىسقا ئۇچۇر
قۇبۇل ساندۇقى
يوللاش ساندۇقى
ئىز قوغلاش
يېڭى ئۇچۇر يېزىش
تىزگىن تاختا
باش بەت
ماتىرىيال تەھرىرلەش
ماتىرىيال كۆرۈش
دوستلار قاتارى
ھوقوق كۆرۈش
ئالتۇن باشقۇرۇش
ئالتۇن باشقۇرۇش
نۇمۇر ئالماشتۇرۇش
ئەزا گۇرۇپىسى سېتىۋېلىش
ساقلىغۇچ
تېمىلىرىم
سىتاتىستىكا
ئاساسىي سىتاتىستىكا
IP سىتاتىستىكىسى
باشقۇرغۇچىلار
باشقۇرۇش ئەھۋالى
توردىكىلەر
ئەزا دەرىجىسى
سەھىپە دەرىجىسى
يازما دەرىجىسى
wind
قوغۇنلۇقتىكى پاراڭلار
ئەدەبىي ئەسەرلەر
بەس بەس مۇنازىرە
تارىخ بەتلىرى
شېئىر - نەسىرلەر
تەرمىلەر
Bagdax bbs
»
ئۇنۋېرسال ئۇچۇرلار
»
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىتىشى چەكلەنگەن سۆزلەر
بۇ تېما 1962 قېتىم كۆرۈلدى
يېڭى تېما
IE دا ساقلىۋېلىش
|
باش بەت قىلىش
|
تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش
|
ئالدىنقى تېما
|
كىيىنكى تېما
13899196193
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6131
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
10
شۆھرەت:
90 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
90 سوم
تۆھپە:
49 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
49 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 7(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-03-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-17
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىتىشى چەكلەنگەن سۆزلەر
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشلىتىشى چەكلەنگەن سۆزلەر
1.سېنىڭ ئورنىڭدا مەن بولسام ياشىمىغان بولاتتىم!
2.ھەجەپ دۆت ھاماقەت نىمىكەنسەن!
3.سېنى كۆرسەملا بىزار بولىمەن!
4.ساڭا كىم بەرسە شۇنى نەس باسىدۇ.
5.كاللاڭنىڭ دەردى بار ئوخشايدۇ.ئۆيگە بارغاندا ئاپاڭغا دېگىن سېنى بىر تەكشۈرتۈپ باقسۇن!
6.ھەي،ساڭا پەقەت ئامال يوقكەن.
7.ئولتۇرە قاپاقباش!بىلمىگەن ئادەم نېمىشقا قول كۆتۈرىسەن؟
8.بالىڭىزنى ئوقۇتالمىغىدەكمىز،ئەڭ ياخشىسى ئۆيگە ئەكىتىڭ!
9.يۈزۈڭ ئابدۇخالىقنىڭ چەمى ئىكەنغۇ؟
10.ئاغزىڭنى يۇم گېپىڭنى ئاڭلىغۇم يۇق!
11.ئۆتەپ بارە قېلىنلىقىنى قارا!
12.ئەڭ ناچىرى سەن بولۇپ قالدىڭ جۇمۇ!
13.بۇ كۆزمۇ يا تامنىڭ تۆشۈگىمۇ!
14.كاللاڭنىڭ سۈيى باركەن جۇمۇ!
15.بەك ئاجىزكەنسەن!
16.ئاغزىڭنى يۇم بەك ئاجىزكەنسەن!
17.بىر چەتتە تۇرە!
18.ساڭا ئەمدى ئامال يۇق ئىكەن.
19.ئۆتۈپ كەتكەن ياغاچ قۇلاق ئىكەنسەن.
20سەندە ۋىجدان دېگەن نېمە بارمۇ- يوق؟
21.ھازىرقى بالىلار بۇرۇنقىغا يەتمەيدۇ جۇمۇ.
22.نەچچە قېتىم سۆزلەپ بەرسەم يەنە چۈشەنمىدىڭمۇ؟مەن تامغا سۆزلەپتىمەندە؟
23.سەندەك ئوقۇغۇچىنى كۆرۈپ باقماپتىكەنمەن!
24.ئەتە داداڭ(ئاپاڭ)ۋەدىنامە يېزىپ كەلسۇن،يەنە چاتاق چىقارساڭ مەكتەپكە كەلگۈچى بولما!
25.ئوقۇتقۇچى دېگەن ئوقۇتقۇچى،ئۇ نىمە دىسە ھەق،ئاڭلىماي ھەددىڭ ئەمەس.ئاڭلىمايمەن دىسەڭ مەكتەپكە ئاياغ باسما!
26.يەنە مۇشۇنداق قىلساڭ ئاتا- ئاناڭنى چاقىرتىمەن.
27.سەندە ئەقىل دىگەن نەرسە بارمۇ؟
28.سەن چىرايلىق گەپ قىلغاننى بىلمەيدىكەنسەن.
29.ھە قاپاقباش،مەكتەپكە بىكار كەپسەن –دە!
30.چىقىپ كەت!كۆزۈمدىن يۇقال!
31.ۋاي ئۆپكىسى يوق ئالدىراڭغۇ!
32.ئورنۇڭدىن قوپە!
33.ھۇ دېتى يۇق!
34.ھەي بۇلۇمسىز!
35.كاللاڭنىڭ دەردى بار ئوخشايدۇ تەكشۈرتۈپ باقە!
36.ھەي،ئىشەكتىن ھورۇن بىرنىمەكەنسەن!
37.ئۇچىغا چىققان نان قېپىكەنسەنغۇ!
38.نېرى كېتە،كاللاڭدىن ئۆتكەندە ئاندىن مېنى ئىزدىگىنە!
39.سىنىپنى تولا مالىماتاڭ قىلماي،نەگە بارساڭ بارغىنە!
40.قايسىڭ ياخشى ئۆگەنمىسەڭ ئاتا –ئاناڭنى چاقىرتىمەن!
مەنبە:قاراماي مائارىپى
تېما تەستىقلىغۇچى :
alqondi
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2012-04-13, 14:04
چوققا
[باش يازما]
ۋاقتى : 2012-04-13 13:14 |
فىدا
دەرىجىسى :
ئادەتتىكى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6545
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
255
شۆھرەت:
1304 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
1321 سوم
تۆھپە:
779 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
782 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 194(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-19
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بۇ ئوقۇتقۇچىلار ئەڭ كوپ دەيدىعان سوزلەر ئىكەن .چۇنكى مەنمۇ رايۇنىمىزدىكى مەلۇم بىر تىحنىكۇمدا ئوقۇتقۇچى بۇلۇپ باققان .
چوققا
[1 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-13 14:33 |
armani333
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6564
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
9
شۆھرەت:
45 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
45 سوم
تۆھپە:
27 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
27 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 6(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-05-23
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئوقۇش پۇتتۇرۇپ بولغۇچە قىزلارنىڭ قورسىقىنى تومپايتىپ قويۇشما جۇمۇ دەيىتتى بىزنىڭ مۇئەللىم ،
چوققا
[2 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-13 15:19 |
margimux
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6714
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
10
شۆھرەت:
50 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
50 سوم
تۆھپە:
30 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
30 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 14(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-06
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئوقۇتقۇچى دىيىشكە بولمايدىغان گەپ بەك جىقكەن،ساقچىلارنىڭ بەك ئازمۇ؟؟؟؟؟؟؟
جاھاندا ھەممىدىن ئوقۇتقۇچى بولماق تەس.
چوققا
[3 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-13 20:31 |
budunya
ئۇلۇغ ئاللادىن ئاتا-ئانامنىڭ ساقلىقىنى تىلەيمەن
دەرىجىسى :
دائىملىق ئەزا
UID نۇمۇرى : 5764
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
619
شۆھرەت:
3141 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
3143 سوم
تۆھپە:
1879 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
1880 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 582(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-02-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-19
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بۇسۆزلەرنى قىلماي ئوقۇتقۇچىلىق قىلغىلى بولماس ،ھازىرقى بالىلارمۇبەك مۇتىھەم
ئۇلۇغ ئاللادىن ئاتا-ئانامنىڭ ساقلىقىنى تىلەيمەن
چوققا
[4 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-14 02:12 |
arzuyum
دەرىجىسى :
ئادەتتىكى ئەزا
UID نۇمۇرى : 111
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
335
شۆھرەت:
1900 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
1900 سوم
تۆھپە:
1105 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
1105 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 387(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-16
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بىلىپ -بىلمەي بىر قىسىم گەپلەر چىقىپ كىتىدۇ، لېكىن دىققەت قىلىشىمىز كېرەككەن، رەھمەت تېمىڭىزغا.
چوققا
[5 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-14 10:59 |
turknaz
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 5819
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
30
شۆھرەت:
155 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
165 سوم
تۆھپە:
92 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
92 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 82(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-02-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-11
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ئوقۇتقۇچى ۋە ئائىلىدە ئاتا-ئانىلار گەپ-سۆزگە بەكمۇ دىققەت قىلىشى كېرەك ، بولۇپمۇ ھازىرقى زامان بالىلىرىنىڭ غورۇرى كۈچلۈك ، خاراكتىرى ئۆزگىچە ، ئەگەر سەل قارالسا تەربىيە ئۈنۈمىگە تەسىر كۆرسىتىپلا قالماي ، ئەكسىچە ئويلىمىغان ئاقىۋەتلەر كېلىپ چىقىشى مۇمكىن . «ياخشى سۆز تاشنى يارار ، يامان سۆز باشنى » .
چوققا
[6 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-14 19:37 |
omaq
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 5731
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
51
شۆھرەت:
278 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
279 سوم
تۆھپە:
163 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
164 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 9(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-02-04
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-06-13
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بىزنىڭ ئوقۇتقۇچىمىز بەزى گەپلەرنى دەپ قوياتتى ،
چوققا
[7 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-28 23:39 |
man55555
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6878
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
7
شۆھرەت:
35 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
35 سوم
تۆھپە:
21 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
21 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 8(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-05-22
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
مىنىمۇ ئوقۇتقۇچۇم سەندەك قىلىن قاشاڭ بالا بولىدىغان بولسا ئسمىنى مەخمۇت ئسملىك بالا قويمايمەن دەپ ھاقارەتلىگەن ئدى جۇمۇ
چوققا
[8 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-04-30 15:35 |
zaynura
دەرىجىسى :
يىڭى ئەزا
UID نۇمۇرى : 6689
نادىر تېما :
0
يازما سانى :
2
شۆھرەت:
10 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
10 سوم
تۆھپە:
6 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
6 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-04-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-05-05
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
بۇ گەپلەر بالامنىڭ ئوقۇتقۇچىسى داۋاملىق دەيدىغان گەپلەر ئىكەن،بۇنى ئۇ دائىم بالىلار نى مۇئەللىم مۇشۇنداق دىدى دەپ كەلگەندە ئاڭلىغان ئىدىم .
بەخىت
چوققا
[9 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-05-01 19:59 |
tohotur
دەرىجىسى :
ئاكتىپ ئەزا
UID نۇمۇرى : 251
نادىر تېما :
4
يازما سانى :
1816
شۆھرەت:
9986 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى:
10048 سوم
تۆھپە:
5876 ھەسسىلىك
ياخشى باھا:
5886 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 2573(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-21
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-20
خەت چوڭلىقى :
كىچىك
نورمال
چوڭ
ھازىرقى ئۇيغۇر مائارىپىىنىڭ يەنە بىر چىركىن تەرىپى دەل ئوقۇغۇچىلارنىىڭ كەمستىلىشى ۋە مەسخىرىگە ئۇچۇرىشىغا قارىتا ھېچقانداق نازارەت سېستىمىسى ئورنۇتۇلغىنى يوق ، مەكتەپ تەرپىدىن ياكى مەكتەپ ئىچىدىكى باشقا ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلار تەرپىدىن ھاقارەتلىنىش ، كەمسىتىلىش ھەم مەسخىرە قىلىنىش نومۇسسىزلىق ھىساپلانماي تېخى ئۇيغۇر مائارىپىنىڭ بىر قىسمىغا ئايلىنىپ قالغان ،
بىر ئۇيغۇر ئاتا بولۇش سۇپۇتۇم بىلەن ئۇيغۇر مەكتەپلىرىمىزدە ئەلبەتتە ھەممە باللارنى مەيلى ئۇ ئۆگۇنۇشتە ياخشى ياكى ناچار بولسۇن ، مەيلى ئۇ جىمغۇ ر ياكى شوخ بولسۇن ، قىز بولسۇن ئوغول بولسۇن ، دىقاننىڭ ياكى كادىرنىڭ بالسىى بولسۇن ، باپبارەۋەر مۇئامىلىدىن بەھرىمان بولۇشى ، مەكتەپ ھەرقانداق ۋاقىتتا باللارغا خاتالىقنىڭ ئاشۇ ھەركەتتە بولغانلىغنى ئەمما بۇ بالىنىڭ ئەسكى ئىكەنلىكىدىن دىرەك بەرمەيدىغانلىغنى ئوچۇق ئەسكەرتىشى كېرەك ئىدى ،
بىر ئشى بىلەنلا مايلىق قاپاق بۇلۇپ قېلىشنىڭ ئالدىنى ئېلىىشى ئالدى بىلەن مەكتەپ مۇدىرى ۋە سىنىپ مۇدىرى ،ۋە باشقا ئوقۇتقۇچىلارغا ناھايتى ئايان بولۇشى كېرەك ، ھەممىسى تىرىشىپ ئادىللىقنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشى كېرەك ، چۇنكى كىچىك باللار تەلەپ قىلدىغان ئادىللىق چوڭلار نىڭ ئادىللىق تەلەپ قىلىشدىن نەچچە ھەسسە زىل ۋە چۇرۇك بولۇپ ئاسانلا زىدە پەيدا قىلىپ قويۇلىشى ۋە بۇ زېدىنىڭ دەردىنى بىر ئومۇر تارتىشى مۇمكىن .
باللرىمىز باپباراۋەر كەمسىتىلىش ھاقارەتلەش ۋە مەسخىرىدىن خالى ھالدا رۇھلۇق جۇشقۇن ئوقۇسۇن ،
بۇ ئالەمنىڭ تارازىسى بارلىقىنى كىچىك تۇرۇپلا ھىس قىلسۇن ، بىزلەر ئوتتۇز ياشتا ،قىرىق ياشتا ھىس قىلغاننى ئەلبەتتە باللىرىمىز ئون نەچچە يېشىىدا توغرا ئاساسلىرى بىلەن ھىس قىلسۇن ،
ئەڭ مۇھىم ھىس قىلىش ئۆزىنىڭ ئادەم ئىكەنلكىنى مۇئەييەنلەشتۇرۇش ۋە ئادەمدەك ياشاش
چوققا
[10 - قەۋەت]
ۋاقتى : 2012-05-01 23:52 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى
كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
سەھىپە يۆتكەش
>> جاھاننامە
|- بەس بەس مۇنازىرە
|- دۇنياغا نەزەر
|- خەۋەر ئۇچۇرلار
|- ئۇنۋېرسال ئۇچۇرلار
|- قوغۇنلۇقتىكى پاراڭلار
>> باغداش ئەدەبىيات سەنئەت كۆزنىكى
|- باغداش مۇكاپاتلىق ئەسەر قوبۇل قىلىش پائالىيتى
|- ئەدەبىي ئەسەرلەر
|- شېئىر - نەسىرلەر
|- تورداشلار ئىجادىيتى
|- تەرمىلەر
|- مۇھەممەت يۈسۈپ ئىلمىي ماقالىلىرى
>> كۆكتىن تامدۇق كۆكتىن تامدۇق
|- ئالىم ، تىلشۇناس ئابدۇرىھىم ئۆتكۈرنى ئەسلەيمىز
|- ئۇيغۇرنىڭ كۆزى
|- مەشھۇر شەخسلەر
|- تارىخ بەتلىرى
|- ئادەت قېرىماس
>> ئەينەك
|- كۆڭۈلدىكى سۆز
|- تەن ساقلىق -زور بايلىق
|- نىكاھ ۋە ئائىلە
|- خانىم -قىزلار سەمىگە
|- ياردەم ياردەم
>> كۆڭۈل ئېچىش ئارامگاھى
|- ناخشا - مۇزىكا
|- سۈرەتلىك فىلىم
|- رەسىملەر دۇنياسى
|- يۇمۇر چاقچاقلار
>> بىلىم غەزىنىسى
|- لاھىيە ئەسەرلەر
|- تىل ئۆگىنمەن
|- كومپىيوتورئۇچۇرلىرى
|- كومپىيوتوردىن سوئال - جاۋاپ
|- يۇمشاق دېتال بازىسى
>> مۇنبەر ئىشخانىسى
|- مۇنبەر ئۇقتۇرىشى
|- پىكىر -تەكلىپلەر
Bagdax bbs
»
ئۇنۋېرسال ئۇچۇرلار