ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نىداسى!!!
Ihlas Ilani
دىيارىم مۇنبىرى » ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ » ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نىداسى!!!



بۇ بەتتىكى تېما: ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نىداسى!!! پرىنتلاش | IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
بۇ تىما 1029 قېتىم كۈرۈلدى .
بۇ ئەزا توردا يوق risala



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 3<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 96
UID نۇمۇرى : 24611
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 1
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە1دانە
شۆھرەت: 1 نۇمۇر
پۇل: 110 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-04
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-02-04

ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نىداسى!!!


    ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نىداسى!                 
                              مائارىپ نازارىتىگە بۇ تەكلىپنىمۇ قوشۇپ يوللايلى  !!!       
        ھەريىلى قىشلق يازلق تەتىلدە جەنۇبى شىنجاڭنىڭ ھەرقايسى جايلىرىدىن كىلىپ ئورلەپ ئوقىۋاتقان ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىغا دەرس ئوتۇش جەريانىدا ،دەرستىن سرتقى ۋاقىتلاردا ئۇلار بىلەن ئوزئارا پىكىر ئالماشتۇرۇپ تۇرمەن، ھەرقىتىم ئۇلارنىڭ  ھارغىنلىق  ئىچىدە سوزلىگەنلىرىنى ئاڭلىغىنىمدا شۇنداق بىئارام بولىمەن ،بۇگۇن تورداشلارنىڭ قوش تىللق مائارىپ توغرىسىدا مائارىپ نازارىتىگە تەكلىپ سۇنماقچى بولغىنىنى كورۇپ ناھەيىتى خوش بولدۇم ،شۇڭا  بۇ خىيالىمنى تورداشلارغا بايان قىلغىم كەپقالدى ، سىلەرمۇ ئۆز پىكرىڭىلارنى قالدۇرۇپ باقساڭلار .....
        بىزنىڭ مائارىپىمىزدا ئوزگەرتىشكە تىگىشلىك يالغۇز <<قوش تىل مائارپى>>ئەمەس، ھازىرقى پەيىتتە مائارىپىمىزغا تولىمۇ زۆرۇر بولغىنى ئوقۇتقۇچىلارغا دەم ئىلىش پۇرسىتى بىرىش،ھەمدە ئۇلارنىڭ پۇتۇن زىھنىنى ئوقۇتىشقا قارىتىش لازىم . ھازىر جەنۇبى شىنجاڭدىكى ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەم ئىلىش ئاساسەن يوق دىيەرلىك ، ئۇلارنىڭ قىلىدىغان ئاساسلىق ئىشى  ئوقۇتۇش ئەمەس بەلكى <<2 ئاساسەن خىزمىتى>>نى ئشلەش،كۇندە ئويمۇ ئوي كىرىپ ،قايسى ئائلىدە  نەچچە جان بار،ئۇلارنىڭ يىشى ،جىنسى ، خىزمىتى،ئادرىسى قاتارلىقلارنى خاتىرلەش،ئەگەر بۇ جەرياندا تىزىملىكتىكى بىرەسىنىڭ ئۇچۇرى خاتا بوپ قالسا، بىرەسى ئولۇپ كەتسە ياكى بىرەر بوۋاق تۇغۇلسا بولدى ،كىچىچە ئويىگىمۇ كەتمەي بۇنى قايتا ئىشلەش كىرەك ،ھاتتا توك كەتسە شام ئەكىرىپ ئىشلەيدۇ،ھازىر ئۇلارنى  ئوقۇتقۇچىدىگەندىن كۆرە ئارخىپ خادىمى دىگەن تۈزۈك.
  ئۇندىن سىرت بۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يازىدىغان بىمەنە <<خاتىرلىرى>> ئۇلارنىڭ قىلىدىغان 2-مۇھىم خىزمىتى ھىسابلىنىدۇ ،ھازىرچە ئۇلار يىزىۋاتقان <<خاتىرىلەر>>دىن ئىسىمدە قالغانلىرى مۇنۇلار: 1-سىياسى ئۇگۇنۇش خاتىرىسى ،  2-مەدەنىيەت ئۇگۇنىش خاتىرىسى،3-ئىككى باشتىن(ئەخلاقى ناچار ئوقۇغۇچى بىلەن مۇنەۋۋەر ئوقۇغۇچىنى) يىتەكلەش ،4-تاپشۇرۇق بىرىش-تەكشۇرۇش خاتىرىسى،5-<<2-دەرىسخانا>>پائالىيەت خاتىرىسى،6-ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يىتەكلەش خاتىرىسى،7-ئەخلاق تەربىيە خاتىرىسى،8-يۇقىرى ئورلەش خىزمەت پىلان خاتىرىسى ،9-كۆزقاراشنى ئوزگەرتىپ ،سۇپەتنى يۇقۇرى كۆتۈرۈش پىلان  خاتىرىسى،10-نۇقتىلار بويىنچەيىتەكلەش پىلان خاتىرىسى، 11-ئوقۇغۇچىلار سۆھبەت  خاتىرىسى،12-ئاتا-ئانىلار سۆھبەت  خاتىرىسى،13-سىنىپ ھەيئەتلەر سۆھبەت  خاتىرىسى،14-ھەر قايسى پەن ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن سۆھبەت  خاتىرىسى،15-كەسپى ئۈگۈنىش خاتىرىسى ....... قاتارلىق جەمى 27 خىل خاتىرە .ھەربىر خاتىرىگە  بىردىن خاتىرە دەپتەر تۇتۇش كىرەك ،بۇخاتىرلەرنى ھەر ھەپتىدە بىر گۇرۇپپا باشلىغى تەكشۈردىكەن ، 2ھەپتىدە بىر ئىلمى مۇدىر تەكشۈردىكەن ، ھەرئايدا بىر قىتىم ھەر قايسى گۇرۇپپا باشلىقلىرىنى  ئوز-ئارا ئالماشتۇرۇپ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بۇ خاتىرلىرىنى تەكشۇرتىدىكەن،ھەر ئايدا بۇ خاتىرلەردىن خۇلاسە چىقىرىپ ،بەزى مەكتەپلەردە دەرىجىسى تۆۋەن بولغانلارغا ئىختىسادى جەرىمانە قويۇپ بۇنى << ئلغارلار>>غا  مۇكاپات بىرىدىكەن،يەنە بەزى مەكتەپلەر بولسا  باشقا ئۇسۇللار ئارقىلىق جازالايدىكەن ،ئىشقىلىپ بۇ خاتىر لەرنى چوقۇم يىزىش ،يازغاندىمۇ تولۇق،ۋاختىدا ،ياخشى يىزىش كىرەك ئىكەن .
مىنىڭچە بولغاندا مائارىپ نازارىتىگە ئەڭ ئاۋۋال سۇنىدىغان تەكلىپنامە << دۆلىتىمىز بىكىتكەن ئەمگەك قانۇنىنىڭ مەكتەپلەردە يۇرگۇزۇلمەسلىكى>>توغرىسىدىكى تەكلىپنامە بولۇش كىرەك. ئەگەر ئو قۇتقۇچىلىرىمىز يەنە داۋاملىق  مۇشۇنداق ئىشلەۋىردىغان بولسا مائارىپىمىزنىڭ كەلگۇسىدىن ئۈمۈت كۈتمىسەكمۇ  بولدۇ.مەيلى قانداق ئىلغار مائارىپنىڭ يولغا قويىلىشىدىن قەتئىنەزەر بىز نىڭ مائارىپىمىز گۇللىنىش ئەمەس بەلكى كۇندىن كۇنگە خارابلىشىپ ئاخىرى يوقىلىدۇ ھەم يوقىلىمىز .
            شۇڭامائارىپ نازارىتىگە بۇ تەكلىپنىمۇ قوشۇپ يوللايلى  ! ئالدى بىلەن بۇمەسىلىنى يوللايلى  !!!           

Atlan
تېما تەستىقلىغۇچى : MuzTagh
تەستىقلىغان ۋاقىت: 2008-02-05, 10:30
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-04 19:23 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [باش يازما]
بۇ ئەزا توردا يوق erpana



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 22<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 77
UID نۇمۇرى : 24374
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 19
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە19دانە
شۆھرەت: 19 نۇمۇر
پۇل: 157 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-01-30
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


قارىغاندا ھەممىلە يەردە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەردى ئوخشاش ئىكەن-دە..........بۇ خىل شەكىلۋازلىق قاچانمۇ تۈگەر-ھە.........

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-05 19:28 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [1 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق TILISKOP
ئىجاتچان ئەزا كۆزگە كۆرۈنگەن ئەزا
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 2864<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 2135
UID نۇمۇرى : 13111
دەرىجە: ئالىي ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 2727
ئۇنۋان:15 دەرىجە ھازىرغىچە2727دانە
شۆھرەت: 545 نۇمۇر
پۇل: 323 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-02-03
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-26


بەك ياخشى تەكلىپ بوپتۇ، دېمىسىمۇ مەكتەپلەردە قىلىدىغان ئىش شۇنداق كۆپ، بىر-بىرىدىن مۇھىم، ھىممىنى تولۇق قىلمىسا بولمىغان، قىلىاي دېسە شۇنى قىلغۇدەك ۋاقىت يوق، بىر تەرەپتىن دەرسكە كىرمىسە بولمىغان، دەرسنى ياخشى راق تەييارلاپ كىرىشكىمۇ ۋاقىت يوق، قوشۇمچە ماتىرىيال كۆرۈش ئۇياقتا تۇرسۇن، دەسر تەييدرلىقىنى ھەپتىمۇ-ھەپتە ئۈلگۈرتۈپ بولغىلى بولمىغان، ھەپتىسىگە 16، 18 سائەت دارس، ئاز ئۆتسىمۇ شۇ مائاش، كۆپ ئۆتسىمۇ شۇ مائاش. مائاش ئېلىۋاتقاندىكىن قانچە سائەت تەخىسىم قىلىنسا شۇنچە سائەتنى غىڭ قىلماي ئۆتۈش كېرەك. ھەي!....

ئاتىللا كۇلۇبىغا  مەرھەممەت
ئاجىزلارنىڭ چىقىش يولى باھانە - سەۋەب تېپىش بولسا، كۈچلۈكلەرنىڭ چىقىش يولى چارە - تەدبىر تېپىشتىن ئىبارەت.
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-05 20:21 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [2 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق anni



تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 109<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 190
UID نۇمۇرى : 23673
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 90
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە90دانە
شۆھرەت: 90 نۇمۇر
پۇل: 370 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-01-15
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-28


ياخشى يېزىپسىز.نەگىلا بارسا قازاننىڭ قۇلىقى تۆتكەنغۇ. بۇ ئىشلارنى بەلكىم مائارىپ نازارىتىنىڭ خەۋىرى يوق بولىشى مۈمكىن

6xahar
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-06 19:33 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [3 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق ziba902

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 37<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 62
UID نۇمۇرى : 22048
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 33
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە33دانە
شۆھرەت: 33 نۇمۇر
پۇل: 213 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-12-07
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-02-25


تولىمۇ ياخشى پىكىر بوپتۇ، مەنمۇ شەنبە، يەكشەنبە، ھېيىت- بايرام ۋە تەتىل كۈنلىرى دەرس تولۇقلاشتىن بەكلا بىزار بولدۇم. مانا شۇ تاپتىمۇ باشقا خىزمەتداشلىرىم خاتىرجەم تەتىل قىلماقتا،مەن بولسام ئوقۇش پۈتتۈرىدىغان ئوقۇغۇچىلارغا دەرس ئۆتىۋاتىمەن، خەنزۇ مەكتەپلەردىكى مۇئەللىملەر دەم ئېلىش كۈنلىرىدە دەرس تولۇقلىسا ئەمگەك قانونى بويىچە ھەق ئالىدۇ، ئەممابىزگە ھەق بېرىش ئۇياقتا تۇرسۇن،نورمال خىزمەت تەرتىپىگە بويسۇنۇپ ئىشلەيمىز، ھەق بەرمىسىمۇ مەيلىدى، ئارام بەرگەن بولسا......
تولىمۇ ھارغىنلىق ھېس قىلىدىغان بولۇپ قالدىم، ئوقىغان ۋاقتىمدا« ئوقۇتقۇچىلىق-ئەڭ شەرەپلىك » دەپ ئويلىغان بولسام ، ھازىر بۇ شۇئارنى توۋلىغىدەك مادارىم قالمىدى.....
تورداشلار، ماڭا ياردەم قىلىڭلار، ھېچ بولمىسا دەردىمنى بولسىمۇ ئاڭلاپ بېرىڭلار!!....

Atlan
بارلىقىم مىللىتىمىز مائارىپى ئۈچۈن!.
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-06 21:37 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [4 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق japakax0998

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 3<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 97
UID نۇمۇرى : 24735
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 3
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە3دانە
شۆھرەت: 3 نۇمۇر
پۇل: 109 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-06
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-02-06


دىمىسمۇراس بىزنىڭ ھالىمىزغا ھىچكىم يەتمىدى بەلكىم سۇ يۇقۇردىن سۈۈك كىلىپ تۈۋەندە لېيىپ كەتتى بولغاي

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-06 22:46 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [5 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق karwan01



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 16<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 83
UID نۇمۇرى : 22366
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 16
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە16دانە
شۆھرەت: 16 نۇمۇر
پۇل: 148 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-12-15
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-02-23


دەردىمىز ئوخشاشكەن،جەنۇپتا مۇقۇملۇق،بخەتەرلىك ،يۇقارقى تۈرلۈك قۇشۇمچە خىزمەتلەر بىرىنچى ئورۇندا تۇردۇ.چۇڭ يىغىنلاردىمۇ ئوقۇتۇش سۈپتى كامدىن كام تىلغا ئېلىندۇ،ئايغى چىقماس قۇشۇمچە ،خزمەت كۆپ، دەم ئېلىش ۋاختى ئېگەللىۋېلىنغان ،ئوقۇتقۇچلارنىڭ خزمەت قىزغىنلىغى سۇسلاپ كىتۋاتدۇ،بۇ ئاقىۋەتتە  مائارىپمىزغا تۇلدۇرغۇسىز،زىيان كەلتۈردۇ.نىمشقا بىر دۆلەت بىر شىنجاڭ جەنۇپ بىلەن شىمالنىڭ  ئەھۋالى ئوخشىمايدۇ؟؟؟؟؟؟؟.......

داڭلىق سەنئەتكار « ئەسقەر رېقىپ » تور بېكىتى ئىچىلدى
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-09 19:28 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [6 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق yilik



تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 155<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 144
UID نۇمۇرى : 23484
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 121
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە121دانە
شۆھرەت: 121 نۇمۇر
پۇل: 491 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-01-12
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


مائارىپ نازارىتى بىلمەيدىغان ئىش يوق، بىلسىمۇ بىلمەسكە سېلىپ يۈرىدىغان كالۋالار ئاشۇلار، ئۇلاردا ئىلمى مائارىپ قارىشىدىن ئەسەرمۇ يوق. سىلەر يوللۇماقچى بولغان تەكلىپلىرىڭلار ئۆزەڭلەرگە تەسەلى خالاس. تامدىن سادا كەلسە كېلۇدۇكى، ئۇلاردىن زۇۋان چىقمايدۇ.

6xahar
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-09 20:19 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [7 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق erk



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 33<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 66
UID نۇمۇرى : 24116
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 24
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە24دانە
شۆھرەت: 24 نۇمۇر
پۇل: 207 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-01-25
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-15


مىنىڭ خىزمەتداشلىرىمنىڭ كوپۇنچىسى وقۇتقۇچى بولغانغا مىڭ توي مىڭ توي دەپ دات-پەريات چىكىپ يەنىلا شۇ ئيىغى چىقماس،ارام الماس خىزمەت بىلەن شۇغۇللىنىۋاتقانغا اران 15 يىلدىن اشتى.40 ياشقا بار-بارمايلا كوزلىرىمىزدىن چاتاق چىقتى،ەخلەت ماتىرىياللارنى تولا يىزىپ،تولا كورۇپ،تولا كوچۇرۇپ.مەن يوقارقى تەكلىپلەرنى قوللايمەن.مۇمكىن بولسا يەنىمۇ مۇكەممەللەشتۇرۇلسە،چالا قەپقالغانلىرى ۇنتۇلۇپ قالمىسا دىگەن ۇمتتىمەن. ەقەللىسى بالا يىغلىمىسا اناسى ىمىزگە سالمايدۇ.

داڭلىق سەنئەتكار « ئەسقەر رېقىپ » تور بېكىتى ئىچىلدى
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-09 20:39 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [8 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق niyazdixan

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 51<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 48
UID نۇمۇرى : 12219
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 36
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە36دانە
شۆھرەت: 33 نۇمۇر
پۇل: 193 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-01-13
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


مۇدىرلارغا قىلىىدىغان ئىش بولسا ، مۇشۇنداق بىمەنە خاتىرىلەرنى يازىسەن دەپ ئوقۇتقۇچىلارنى مەجبۇرلاپ يۈرمەس بولغىيدى . بۇ بىچارە مۇدىرلار بىكارچىلىقتا خۈدۈك بولۇپ ، خەق بىزنى بىكارغا مائاش ئىلىۋاتىدۇ دەپ قالمىسۇن دەپ مۇشۇنداق تېتىقسىز ئىشلارنى قىلىپ يۈرىدۇ .

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-09 20:44 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [9 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق xahrizat204

تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 170<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 129
UID نۇمۇرى : 12487
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 160
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە160دانە
شۆھرەت: 64 نۇمۇر
پۇل: 269 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-01-19
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-02


بۇ مۇدىرلارنىڭ ئىشى ئەمەس ، مائارىپ ئىدارىسى مۇدىرلارنىمۇ ئارام ئالدۇرماي يىغىن ئاڭلىتىدۇ ، تەتىلدىمۇ ھەم شۇنداق ، بۇ قىتىم قوش تىل ئوقۇتقۇچىلىرىنى تەربىيەلەش كۇرىسى تەشكىللەپ خەنزۇچە سەۋىيىسى 7- دەرىجىگە يەتمىگەن . كىنىشكىنىڭ 2 يىللىق ۋاختى توشقان لارنى يىغىپ مەجبۇرى20كۈن  11سائەتتىن (ياتاقتا يىتىپ )دەرىس ئۆتتى . كۇرۇس باشلاش مۇراسىمىدا بارلىق مەكتەپ مۇدىرلىرى نەچچە مىڭ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئالدىدا تەرتىپ بويىچە سەپتە تۇرۇپ ئۆزمەكتەپلىرىدىكى ئۆقۇشقا تىگىشلىك ئوقۇتقۇچىلارنى بىر مۇ بىر ساناپ ئۆتكۇزۇپ بەردى كەلمىگەن ئوقۇتقۇچى بولۇپ قالسا مائارىپ ئىدارىسىدىكىلەر نەچچە مىڭ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئالدىدا مەكتەپ مۇدىرىنى سەتلەپ تىللاپ ئوقۇتقۇچىڭنى باشقۇرۇپ ئەكىلەلمىگەن بولساڭ شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئورنىدا سەن ئوقۇيسەن ...دىگەندەك گەەپلەرنى قىلىدى ... ئەمىلىيەتتە بۇ كۇرۇس ئوقۇتقۇچىلاردىن پۇل يىغىۋىلىش مەخسەت قىلىنغاندەكلا.... ئوقۇتقۇچىلارنىڭ رازىلىقىسىز بولغاچقا كۆپ قىسىم ئوقۇتقۇچىلار  ئۈگىنىشكە قاتنىشىشنى خالىمىدى ئۈگىنىشكە قاتناشقانلاردىن ئاڭلىشىمچە ئۇلارغا دەرىس ئۆتۈشكە بەلگىلەنگەن دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭمۇ سەۋىيىسى چاغلىق بولۇپ كۈنلەپ دەرىس ئۆتمەي سىنىپتا پاراڭلىشىپ ئولتۇرۇپ چىقىپ كىتىدىكەن ، يوقلىما ناھايىتى چىڭ بولۇپ كۈندە 4قىتىم يوقلىما  بىر قىتىم يوقلىمىدا يوق بولغانلارنى يىرىم كۈن ئىش تاشلىغانلار قاتارىدا سانىلىپ يىرىم كۈنلۈك ئىش ھەققى تۇتۇش توغرىسىدا مەكتەپكە ئىسمى يوللىنپ مائاش تۇتۇش بەلگىلىنىپ ئىجىرا قىلىنىپتۇ...............

داڭلىق سەنئەتكار « ئەسقەر رېقىپ » تور بېكىتى ئىچىلدى
ئادەم ئەتكەنگە تازىم ئەت 
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-09 22:01 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [10 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق kowruk



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 83<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 16
UID نۇمۇرى : 24542
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 47
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە47دانە
شۆھرەت: 47 نۇمۇر
پۇل: 241 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-02
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


مائارىپ نازارىتى ئەلۋەتتە بۇ ئشلاردىن خەۋىرى بار .......
لېكىن يەنىلا <شىنجاڭنىڭ مۇقىملىغى>ھارقانداق خىزمەتتىن يۇقىرى ئورۇندا تۇرىدۇ........

6xahar
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-10 00:24 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [11 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق parwaz1229



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 3<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 97
UID نۇمۇرى : 24774
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 3
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە3دانە
شۆھرەت: 3 نۇمۇر
پۇل: 123 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-07
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-02-09


بۇ 27 خىل خاتىرىنى مەنمۇ يىزىپ باققان بەك تەس ، ئۇنىڭ ئۇستىگە ئىككى ئاساسەن خىزمىتى راستىنلا ئادەمنى ئىزىۋىتىدۇ . مەكتەپلەردە مەكتەپ مۇدىرىنىڭ دىگىنى ھىساپ ، بىزلەر ئۇ نىمىنى قىل دىسە شۇنى قىلىدىغان گەپ 

6xahar
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-10 00:40 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [12 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا بار ahlaklikayal

تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 200<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 99
UID نۇمۇرى : 25021
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 112
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە112دانە
شۆھرەت: 182 نۇمۇر
پۇل: 597 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-12
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-28


بەكلا توغرا تەكلىپ بوپتۇ.باياتدىن تېخى بالىلارغا ئۇرۇلغان ۋاكسىنىنى مەخسۇس تىزىملايدىغان جەدىۋەل كەپتۇ تېخى.بىز تىزىملىساق ئەتە-ئۈگۈن ۋاكسىنىنىمۇ ئويگىچە بېرىپ بىز ئۇرىمىزمۇ تېخى.          
بۇنداق ئىشلار كۆپقۇ.تىلغا ېلىنمىغىنىدىن قانچىلىكى بارلىقىنى تەساۋۇر قىلالمايسىز.
بىز ئوقۇتقىچىلارنى يېزا باشلىقى بىر بۇيرىق بىلەن تازلىق ئىشچىسى قىلىدۇ تېخى                    

Atlan
ئىنسان ئىنساندەك ياشىسىلا،رەزىللىكتىن خالىي بولاتتى.
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-27 19:02 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [13 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق 1120



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 29<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 70
UID نۇمۇرى : 25413
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 18
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە18دانە
شۆھرەت: 18 نۇمۇر
پۇل: 154 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-19
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


ئامال يوق بىزنىڭ يۇقۇرى قاتلامدىكى رەھبەرلەر بۇ توغرىلىق ئىپادە بىلدۇرمىسە سىزگە نىمە ئامال ئۇلار ئەمىلىمىزدىن ئايرىلىپ قالىمىز دەپ بىلسىمۇ بىلمەسكە سېلىۋالىدۇ.

يالقۇن روزى بىلەن سۆھبەت تەپسىلاتى
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-27 20:06 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [14 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق گۈلى

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 83<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 16
UID نۇمۇرى : 25870
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 75
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە75دانە
شۆھرەت: 75 نۇمۇر
پۇل: 339 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-27
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-26


  بىزئۇقۇتقۇچىلار شۇنچىلىك كۆتىرىشلىكمۇ؟
ئويلىساملا غەزىپىم تاشىدۇ.
مىنىڭ ياخشى كۈردىغان خىزمىتىم ماڭا بەكلا بىسىم ئەكىلۋاتىدۇ.

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-27 21:04 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [15 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق گۈلى

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 83<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 16
UID نۇمۇرى : 25870
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 75
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە75دانە
شۆھرەت: 75 نۇمۇر
پۇل: 339 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-27
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-26


دوسلار مەن تۇرغان يىزىلىق ئوتتۇرا مەكتەپتە بىسىم ئىنتايىن ئىغىر.
يىزىلىق ھۈكۈمەت خىزمىتىمىزگە بەكلا ئارلىشىدۇ.دىھقانلارغا پىياز تىرىتقۇزۇپ خىرىدار تاپالماي بىز ئوقۇتقۇچىلارغا سىياسى ۋەزىپە دەپ مەجبۇرى ساتتى،سۇەنتەيزىگەخىرىدار تاپالماي يەنە بىزگەساتتى،تاۋۇز ساتتى.....مۇشۇنداق ئىشلار ھەقىقىتەن بۇلۇپ ئۆتتى .
ئەمدى بىزچىقمىغان پارنىكتىكى مايساتىرىش قالدى.

ئاتىللا كۇلۇبىغا  مەرھەممەت
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-02-27 21:16 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [16 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق mamatturdi



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 6<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 93
UID نۇمۇرى : 22136
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 3
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە3دانە
شۆھرەت: 3 نۇمۇر
پۇل: 109 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-12-09
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-25


«مائارىپ» كۈيۈنۈش ۋە ئەمەلىي ھەركەتكە مۇھتاج!

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-15 21:32 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [17 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق Ar-ohoz
ئىجاتچان ئەزا كۆزگە كۆرۈنگەن ئەزا دىيارىم باشقۇرغۇچىسى
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 3192<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 1807
مەزھەپ:دىيارىم خەنجىرى دىيارىم خەنجىرى
UID نۇمۇرى : 17206
دەرىجە: باشقۇرغۇچى
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 3162
ئۇنۋان:16 دەرىجە ھازىرغىچە3162دانە
شۆھرەت: 1251 نۇمۇر
پۇل: 6659 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-06-16
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-26


باشلىقلىق گالۋاڭغا قالسا، ئىشلار  ئالۋاڭغا قالار!
ھەي بۇرادەرلەر ئەگەر بۇ ئىشلارنى 21 ئەسىردە يۇز بىرىۋاتقان ئىشلار دىسە ھىچ كىمنىڭ ئىشەنگۇسى كەلمەيدۇ جۇمۇ ،ھازىرقى مەكتەپلەردە ئوقۇتۇش دىگەندىن گەپ ئاچقىلى بولمايدۇ ،ھەر تۇلۈك بىسىم دىگەن....................ھەي بولدى كۆڭلۇم ئىلىشىپ كىتىدۇ ،
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەم ئىلىش مەسىلىسىگە كەلسەك دىسەم گەپ جىق، ئوقۇتۇش مەزگىلىدىغۇ شەنبە يەكشەنبە دەم ئالمىساقمۇ مەيلى دىسەك ھەتتا تەتىل مەزگەىلىدىمۇ تۇرلۈك ئۈگۈنۈشلەر بىلەن دەم ئىلىش دىگەندىن سۆز ئاچقىلى بولمايدۇ،
ئەگەر خىزمەتكە مىنۇت كىچىكسەك پۇل تۇتىدۇ لىكىن سىمىنا قوشۇپ ئىشلىسەك پۇل تۈگۈل ياخشىراق گەپمۇ يوق ،خۇددى سىتىۋالغاندەك ،
ئايقى يوق تەكشۇرۇشلەر يۇقىردا ئىيتىلغاندەك ئوقۇتۇش ئەھۋالىنى ئەمەس بەلكى ...........ماتىرياللارنى، ياق ......مىھماندارچىلىقنى.
  ھازىرقى دەۋىردە ھەر قانداق بىر ساھەنىڭ مۇكممەل ئىقتىسادى ئاساسى بولمىسا تەرەققىياتتىن ئىغىز ئىچىش 0 گە ھىساپ،دۆلىتىمىزدە ھازىر مائارىپقا سىلىنىۋاتقان سىلىنما ناھايىتى كۆپ بۇمەبلەغ يۇقىرىدىن چۈشۈرۈلگەندە سىمىز كالىدەك دىسەك تۆۋەنگەكەلگەندە كالنىڭ بىر نەچىتال تۈكىلا قالىدۇ ،ئوخشاشلا ئەسلى سۇنىڭ  ئەڭ بىشى شۇنداق سۇزۇك ! ئۇزۇن يوللانى بىسىپ دىيارىمىزغا كەلگەندە مىراپلار بىلىق تۇتۇش ئۈچۈن سۇنى لىيتىۋەتتى ............ئەڭ ئاخىرىدا كىچىك مىراپلار توردىن چۈشۈپ قالغان كىچىك بىلىجانلارنى تۇتۇش ئۈچۈن لاي سۇنى پاتقاققا ئايلاندۇرىۋەتتى  ،ئەمدى سۇ ئىچىدىغانلارغا كەلسەك ئۇلار  بىر لىتىر سۇنى تۆت سەر توپىغا  قوشۇپ ئىچىۋاتىدۇئەمەسمۇ .ئەگەر بۇ سىلىنمىلارنى دەل جايىغا ۋاقتىدا ئىشلىتىلسە،سۇمۇ سۇپسۇزۇك پىتى مەھەللىمىزگە كەلسە ،بىز شۇ سۇنى ئىچكەچ قۇدۇق قازغۇچىنى ئۇنۇتمىغان ھالدا كەلگۈسى ئەۋلاتلارنى تەربىيىلىسەك .........ھە.....ي .      ،ھەي مۇشۇ مەكتەپ دىگەن شەخسى بولسا ئاجايىپ تەرەقى قىلىدۇ.ئەگەر مىنىڭ پۇلۇم بولسا شۇنداق بىر ئوتتۇرا -باشلانغۇچ مەكتەپ قۇرۇپ چىقاتتىم.............
ھازىرقى باشلىقلارنى ئوقۇتقۇچى ئوقۇتمىغان ئۇلار تۇغۇلغاندا  باشلىقلىق ئىنىۋانى بىلەن چۈشكەن

6xahar
كىمنىڭ ئوغلىسەن ،ئويلىساڭچۇ...! /
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-16 00:50 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [18 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق karegay

تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 176<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 123
UID نۇمۇرى : 24869
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 146
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە146دانە
شۆھرەت: 183 نۇمۇر
پۇل: 593 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-09
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-26


ئۈستۈنكى قەۋەتتىكى دوستىمىز ناھايىتى توغرا پىكىر قىپتۇ ، توۋا ! تېخى ھازىرمۇ جەنۇب تەرەپلەردە مۇشۇنداق ئىشلارمۇ بارمۇ ؟ تېخى 27 خىل خاتىرە يېزىشلىرىنى قانداق قىلاي ئەمدى ؟ ئۇنىڭ ئورنىغا ھەر بىر ئوقۇتقۇچى ھەر مەۋسۇمدا مانچە خەتلىك ياكى ، مانچە بەتلىك بىر ياكى ئىككى رومان يازىسىلەر دېسىچۇ ، شۇ چاغدىلا < ئىقتىسادىي كىرىمنى يۇقىرى كۆتۈرۈپ ، مەكتەپنىڭ ئىناۋىتىنى تىكلىيەلەيمىز > دېسىچۇ ؟  ئۇلار ئوقۇتقۇچىلارنى شۇنداق كالىدەك ئىشلەتكىلى تۇرسا ئوقۇغۇچىلارغا دەرسنى كىم ئۆتىدىغاندۇ ؟ ئوقۇغۇچىلار ئۆزلىرى ئۆگىنىۋالامدۇ _ يا ؟ .........
توۋا قىلدىم خۇدا _ يا توۋا ! .............

ئاتىللا كۇلۇبىغا  مەرھەممەت
ھېلى كەلمىگەنلەر بۇندىن بىخەۋەر ،
خەۋەر تېپىپ قالسا گەر كەلمەس ئىدى ھەم .
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-16 01:19 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [19 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق yehua



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 4<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 95
UID نۇمۇرى : 27228
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 4
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە4دانە
شۆھرەت: 4 نۇمۇر
پۇل: 119 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-21
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-24


مىنىڭچە بولسا بۇ ئىشلارنى تۇلا ئويلاپ ئۆز خىزمىتىمىزنى ئۆزىمىزگە بېسىم قىلمايلى!

يالقۇن روزى بىلەن سۆھبەت تەپسىلاتى
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 16:16 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [20 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق talgul

تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 17<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 82
UID نۇمۇرى : 13959
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 7
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە7دانە
شۆھرەت: 17 نۇمۇر
پۇل: 21 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-03-01
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-25


ئۇرۇشتا مەغلۇپ بولغان مىللەت ھامان باش كۆتۈرۈپ چىقالايدۇ ،مائارىپى مەغلۇپ بولغان مىللەت ھەرگىز باش كۆتۈرەلمەيدۇ!

ئاتىللا كۇلۇبىغا  مەرھەممەت
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 17:32 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [21 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق turan.oghli



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 13<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 86
UID نۇمۇرى : 26256
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 10
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە10دانە
شۆھرەت: 10 نۇمۇر
پۇل: 130 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-06
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


ناھايىتى ياخشى پىكىر بولۇپتۇ ئوقۇتقۇچىلار بارلىق زېھنىنى بالا تەربىلەشكە قارتىش كېرەك ئەمما بىزنىڭ  جەنۇپتا ئەھۋال ھەقىقەتەن بەكلا ناچار  نەچچە  ئايغىچە ئىش ھەققىنى ئلالماي ساغىرىپ يۈرىدىغان  ئىشلار تېخىچە بار مۇشۇنداق كېتىۋەرسە بىز مائارىپى مەغلۇپ بولغان مىللەتكە ئايلىنىپ قالىمىز ...........................مائارىپىمىز ئۈچۈن كۈچ چىقىرايلى............

Atlan
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 18:33 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [22 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق turan.oghli



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 13<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 86
UID نۇمۇرى : 26256
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 10
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە10دانە
شۆھرەت: 10 نۇمۇر
پۇل: 130 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-06
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


ئوقۇتقۇچى بولغۇم -يوق پەقەت..

6xahar
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 18:35 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [23 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق sehirlikalma
كۆزگە كۆرۈنگەن ئەزا
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 2057<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 2942
UID نۇمۇرى : 17636
دەرىجە: سانغۇن
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 1
يازما سانى: 1899
ئۇنۋان:13 دەرىجە ھازىرغىچە1899دانە
شۆھرەت: 1807 نۇمۇر
پۇل: 6034 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-07-02
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


بۇ تېمىنى يوللاپ متولىمۇ ياخشى ئىش قىپسىز،رەھمەت.

6xahar
سەمىمىلىك ھەممىدىن ئۇلۇغ!
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 18:37 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [24 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق shahyar

تەجىرىبە: دەرىجە:     ئۈمۈتلۈك ئەزا<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 283<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 16
UID نۇمۇرى : 5510
دەرىجە: ئۈمۈتلۈك ئەزا
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 241
ئۇنۋان:4 دەرىجە ھازىرغىچە241دانە
شۆھرەت: 145 نۇمۇر
پۇل: 650 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2006-06-25
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


كۆرمىسەممۇ بوپتىكەن،ئىچىمنى ئاچچىق قىلىۋالدىم.

داڭلىق سەنئەتكار « ئەسقەر رېقىپ » تور بېكىتى ئىچىلدى
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 21:23 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [25 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق totem
كۆزگە كۆرۈنگەن ئەزا ئىجاتچان ئەزا
تەجىرىبە: دەرىجە:     سانغۇن<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 2567<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 2432
UID نۇمۇرى : 13600
دەرىجە: سانغۇن
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 5
يازما سانى: 2209
ئۇنۋان:14 دەرىجە ھازىرغىچە2209دانە
شۆھرەت: 1484 نۇمۇر
پۇل: 1565 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 1 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-02-18
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-27


ھۇقوقۇم بولغان بولسا ماۋۇAr-ohozقارىنىڭ ئىنكاسىغا دىيارىم تەڭگىسى مۇكاپاتى بېرەر ئىدىم.خېلى جىنى بار ئىنكاس بوپتۇ.

6xahar
 روھنى ساغلاملاشتۇرۇش مىللەتنى گۇللەندۇرۇشنىڭ مۇقەددىمىسى!
(ئابدۇشۈكۈر مۇھەممەتئىمىن)
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-24 22:13 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [26 -قەۋەت]
بۇ ئەزا توردا يوق diyarimdabol



تەجىرىبە: دەرىجە:     دىيارىم ئەزاسى<br>ئەزا ئۇنۋىرسال نۇمۇرى: 5<br>دەرىجە ئۆرلەشكە يەنە : 95
UID نۇمۇرى : 27459
دەرىجە: Ordinary Member
تور دەرىجىسى :
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 5
ئۇنۋان:1 دەرىجە ھازىرغىچە5دانە
شۆھرەت: 5 نۇمۇر
پۇل: 115 دىيارىم تەڭگىسى
تۆھپە: 0 نۇمۇر
باھا: 0 نومۇر
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-25
ئاخىرقى كىرگىنى :2008-03-25


يۇۋاشنى بوزەك قىلمىساڭ قىيامەتتە سورىقى بار. يۇۋاش ئادەمنى كىم بوزەك قىلمايدۇ. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بۇنداق بولىشى، ئۇيغۇرلارنىڭ ئىتتىپاقسىزلىقىدىن بولغان. مەسىلىنى بىر تەرەپ قىلىشنى بىلمىگەن. ئەڭ ياخشىسى مەركەزگە ھەر خىل يوللار ئارقىلىق خۇجىنتاۋغا خەۋەر قىلىش كېرەك. ئاپتونوم رايونغا دىگەن بىلەن بىكار. ھىچقانداق مەسىلىنى ھەل قىلغىلى بولمايدۇ. چۈنكى ئاپتونوم رايونىدىكىلەر بۇ ئىشلارنى ئەزەلدىن بىلىدۇ. بىلىپ تۇرۇپ قىلىدۇ. ئاپتونوم رايونىدىكىلەر يول قويغاچقا تۆۋەندىكىلەر قىلغۇلۇقنى قىلىدۇ.

ئاتىللا كۇلۇبىغا  مەرھەممەت
چوققا يوللانغان ۋاقتى: 2008-03-25 14:57 | بۇ قەۋەتكە ئىنكاس=> [27 -قەۋەت]
دىيارىم مۇنبىرى » ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ


 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە  تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە  



ﺋﻪﺳﻜﻪﺭﺗﯩﺶ : ﺗﻮﺭ ﺑﯧﻜﯩﺘﯩﻤﯩﺰﺩﻩ ﯞﻩﻣﯘﻧﺒﯩﺮﯨﻤﯩﺰﺩﻩ ﺩﯙﻟﻪﺗﻨﯩﯔ ﺗﯜﺭﻟﯜﻙ ﻗﺎﻧﯘﻥ - ﺳﯩﻴﺎﺳﻪﺕ ﭘﻪﺭﻣﺎﻧﻠﯩﺮﯨﻐﺎ ﺧﯩﻼﭖ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﻠﻪﺭ ﯞﻩ ﻳﻮﻟﻼﻧﻤﯩﻼﺭﻧﻰ ، ﺳﯜﺭﻩﺗﻠﻪﺭﻧﻰ ﻳﻮﻟﻼﺷﻘﺎ ﺑﻮﻟﻤﺎﻳﺪﯗ.
ﺑﯚﻟﮕﯜﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ، ﻗﯘﺗﺮﺍﺗﻘﯘﻟﯘﻕ ﺧﺎﺭﺍﻛﺘﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﻠﻪﺭﻧﻰ ﻳﻮﻟﻠﯩﻐﺎﻥ ﺋﺎﭘﺘﻮﺭﻻﺭ ﺋﺎﻗﯩﯟﯨﺘﯩﮕﻪ ﺋﯚﺯﻯ ﻣﻪﺳﺌﯘﻝ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﺗﻮﺭ ﭘﻮﻧﻜﯩﺘﯩﻤﯩﺰ ﮬﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﻣﻪﺳﺌﯘﻟﯩﻴﻪﺗﻨﻰ ﺋﯜﺳﺘﯩﮕﻪ ﺋﺎﻟﻤﺎﻳﺪﯗ . ﺋﯚﺯ ﺗﻮﺭ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﺘﯩﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﺳﺎﻏﻼﻡ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻲ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﯞﻩ ﺗﻮﺳﺎﻟﻐﯘﺳﯩﺰ ﺋﯩﻠﮕﯩﺮﻟﯩﺸﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺑﯘ ﻣﯘﻧﺒﻪﺭﻧﻰ ﺋﯚﺯ ﻛﯚﺯ ﻗﺎﺭﭼﯘﻗﯩﯖﯩﺰﺩﻩﻙ ﺋﺎﺳﺮﯨﺸﯩﯖﯩﺰﻧﻰﺋﯜﻣﯩﺪ ﻗﯩﻠﯩﻤﯩﺰ.
ﻛﯧﻴﯩﻨﻜﻰ ﭘﯘﺷﺎﻳﻤﺎﻥ ، ﺋﯚﺯﯛﯕﮕﻪ ﺩﯛﺷﻤﻪﻥ . ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﻰﺳﯚﻳﮕﯜﭼﯩﻠﻪﺭ ﺋﯚﺯ ﻧﻪﺭﺳﯩﺴﯩﻨﻰ ﻗﻪﺩﯨﺮﻟﻪﻳﺪﯗ .


ھازىرقى ۋاقىت : 03-28 09:09
Powered by PHPWind v5.3 Certificate Code © 2007-2010 Diyarim Corporation