مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: iltebir

قانداق قىلغاندا ماتېماتكا ئوقۇتۇشنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بۇلىدۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 32616
يازما سانى: 96
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4296
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 49 سائەت
تىزىم: 2011-3-4
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 07:03:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاساسى ئاجىز ،تۆت ئەمەلنى بولۇپمۇ كۆپەيتىش ،بۆلۈش ئەمىلىنى تولۇق بىلمەيدىغان يۇقىرى يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا قارىتا ماتىماتىكا دەرسىنى قانداق ئۇسۇلدا ئىلىپ بارسا مۇۋاپىق بولار?! باشتىن ئاساسىنى پۇختىلاي دېسە تېخى،دەرسلىك بويىچە ئۆتۈۋەرسە تېخى تازا باش قاتتىغىغۇ،تەلىم بەرگەن بولسىڭىز؟!ئالي مەكتەپلەردىمۇ شۇنداق ئوقۇغۇچلار بار دىسە كىممۇ ئېشندۇ،ئەمليەتتە شۇنداقلار ھەقىقىەتەن بار!

  

كۆرۇمسز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92463
يازما سانى: 366
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 938
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 185 سائەت
تىزىم: 2013-2-28
ئاخىرقى: 2015-1-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 10:02:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماتىماتىكا ،،مەن بەك ئۆچتىم.......رېھىم قاندەكلا،،،،،،،،،،،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93039
يازما سانى: 107
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 312
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 47 سائەت
تىزىم: 2013-3-10
ئاخىرقى: 2013-11-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 10:51:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ماتىماتكىغا بەك ئامراق ھەم مەكتەپتە ئۆتۈدىغىنىم يەنىلا ماتىماتىكا مەن بىر يەسلى ئوقۇتقۇچىسى بولۇش سۈپۈتۈم بىلەن بالىلارغا ماتىماتىكا دەرىسىنى ئويغۇرچە ھەم خەنچە ئۆتەۋاتىمەن، يۇقىردىن بىزگە تىخى دەرىس سۆزلەش جەريانىدا %20 ئۇيغۇرچە سۆزلەڭلار دەيدۇ، بۇنداق ئۆتسە بالىلار دەرىسنى قەتتىمۇ چۈشەنمەيدىكەن ، شۇڭا مەن ئاۋۋال ئۇيغۇرچە چۈشەندۈرۈپ  ئاندىن ئاتىلىشلىرىنى خەنچە ئۈگۈتۈپ قويدۇم.

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2361
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7537
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7725 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-4-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 11:14:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ش .ئۇ ئا .ر نىڭ چۈشۈرگەن يوليۇرۇقىدا 85پىرسەنت خەنزۇچە سۆزلەش تەلەپ قىلىنىدۇ. نەتىجىسىنىمۇ ئۆلچەمگە يەتكۈزۈش كىرەك.  ئەگەر بۇ تەلەپكە يەتمىسە لاياقەتسىز بۇلىدۇ دىگەنلىك. شۇڭلاشقا ھازىر ئوقۇتقۇچى بۇلۇشنى ئاسان دىگىلى بولمايدۇ. تەپەككۇرى تېخى تۇلۇق يېتىلمىگەن بالىغا ،يات تىلدا سۆزلىسە ،ئىشەككە داپ چالغاندەك بۇلىدۇ. لىكىن بىز تەلەپنى ئۇرۇنداش ئۈچۈن تىرىشمىساق بولمايدۇ دەپ ئالغا قاراپ مىڭىۋاتىمىز.يۇقىرى ئۇرۇنلار تەكشۈرگەندە ،چۈشۈرۈپ بەرگەن ئۆلچەمنى ئاساس قىلىدۇ. ئوقۇتقۇچى شۇلارنىڭ گىپىنى ئاڭلاش كىرەك.بولمىسا ئويلىمىغان ئىشلار يۈز بېرىدۇ.ئاتا-ئانىلارمۇ بالىلىرنى تەربىيەلەش جەھەتتە ئاز بولمىغان جاپلارنى تارتىۋاتىدۇ. ئەمدى  رىئاللىق مەكتەپلىرىمىزدە تەبىي پەنلەردە ئۇيغۇرچە دەرسلىك قالمىدى.بىز ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىمىزگە گەپ كەلتۈرمەسلىك ئۈچۈن ئىزدىنىشمىز كىرەك.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78640
يازما سانى: 43
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3288
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 126 سائەت
تىزىم: 2012-4-10
ئاخىرقى: 2014-9-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-20 12:18:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1.بالىلارنىڭ قىزىقىشىنى يىتىلدۈرۈش. چۈنكى قىزىقىش ئىچكى ئامىل،ئىچكى ئامىلنىڭ تەسىرى ئوقۇتقۇچىنىڭ تەسىرىدىن كۈچلۈك بولىدۇ،بىر يەردە«مەن سىلەرگە ھىچنىمە ئۈگۈتەلمەيمەن،پەقەت ئۈگۈنۈشىڭلارغا يىتەكچىلىك قىلىمەن ياردەم قىلالايمەن»دىگەندەك سۆزنى كۆرگەن ئىسىمدە. قىزىقتۇرۇش،بەس بەسكە سېلىش خېلى ئۈنۈم بېرىدىغان ئۇسۇللار دەپ ئويلايمەن.
2.ئانا تىلدا دەرس بېرىش.تىل بىر ئاددىلا ئالاقە ۋاستىسىلا ئەمەس،ئادەم تەپەككۈر قىلغاندا ئانا تىلىدا قىلىدۇ، يات تىلدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بارسا ئوقۇغۇچىلار ئاڭلىغان سۆزنى ئاۋال ئانا تىلىغا تەرجىمە قىلىپ ئانالىز ،تەپەككۈر قىلىپ ئويلىغىنىنى يات تىلغا تەرجىمە قىلىپ جاۋاپ بېرىدۇ.يات تىلدا دەرس ئۆتۈش ئىلمىلىكى يوق ئىش،ئوقۇغۇچىلارنى خورلىغانلىق،زۇلۇم سالغانلىق دەپ قارايمەن.(زامانغا دەھشەت ماسلاشقان،تىل بىلىش بىلەن ئىستىقبالنى تۇتاشتۇرىۋالىدىغانلار بۇپىكرىمگە قارشى ئىنكاس يازماڭلار،كالىغا غىجەك چالمايمەن)
3.دەرسنى مەزمۇنىنى ئەمەلىيەت بىلەن بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەش. يەنە مىسال بىلەن سۆزلەش، مىسال قانچە كۆپ بولسا چۈشۈنۈشلۈك بولىدۇ،ئۆزلەشتۈرۈش نىسپىتى يوقۇرى بولىدۇ،تۆۋەندە ئۇخلاپ قالىدىغانلار ئازراق بولىدۇ.
4.قانۇنىيەت ئۇقۇمىنى بالىلارغا قاتتىق سىڭدۈرۈش.ماتىماتىكا كىتابنى ئاچساق مەسىلىلەر نۇرغۇن لىكىن نۇرغۇنلىرىنىڭ ماھىيىتى،قانۇنىيىتى ئوخشاش،شۇنى ئىگەللىۋالسا،ئوخشۇشىدىغان باشقا مەسىلىلەرنى ئاسانلا چۈشۈنۈپ ئىشلىۋىتىدۇ،بالىلارنىڭ كاللىسىمۇ ئېچىلىدۇ،ئوقۇتقۇچىمۇ ھېرىپ كەتمەيدۇ.
مەن مائارىپتا ئەمەس ،شەخسى كۆزقاراش خالاس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78640
يازما سانى: 43
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3288
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 126 سائەت
تىزىم: 2012-4-10
ئاخىرقى: 2014-9-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-20 12:26:20 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1.بالىلارنىڭ قىزىقىشىنى يىتىلدۈرۈش. چۈنكى قىزىقىش ئىچكى ئامىل،ئىچكى ئامىلنىڭ تەسىرى ئوقۇتقۇچىنىڭ تەسىرىدىن كۈچلۈك بولىدۇ،بىر يەردە«مەن سىلەرگە ھىچنىمە ئۈگۈتەلمەيمەن،پەقەت ئۈگۈنۈشىڭلارغا يىتەكچىلىك قىلىمەن ياردەم قىلالايمەن»دىگەندەك سۆزنى كۆرگەن ئىسىمدە. قىزىقتۇرۇش،بەس بەسكە سېلىش خېلى ئۈنۈم بېرىدىغان ئۇسۇللار دەپ ئويلايمەن.
2.ئانا تىلدا دەرس بېرىش.تىل بىر ئاددىلا ئالاقە ۋاستىسىلا ئەمەس،ئادەم تەپەككۈر قىلغاندا ئانا تىلىدا قىلىدۇ، يات تىلدا ئوقۇتۇش ئېلىپ بارسا ئوقۇغۇچىلار ئاڭلىغان سۆزنى ئاۋال ئانا تىلىغا تەرجىمە قىلىپ ئانالىز ،تەپەككۈر قىلىپ ئويلىغىنىنى يات تىلغا تەرجىمە قىلىپ جاۋاپ بېرىدۇ.يات تىلدا دەرس ئۆتۈش ئىلمىلىكى يوق ئىش،ئوقۇغۇچىلارنى خورلىغانلىق،زۇلۇم سالغانلىق دەپ قارايمەن.(زامانغا دەھشەت ماسلاشقان،تىل بىلىش بىلەن ئىستىقبالنى تۇتاشتۇرىۋالىدىغانلار بۇپىكرىمگە قارشى ئىنكاس يازماڭلار،كالىغا غىجەك چالمايمەن)
3.دەرسنى مەزمۇنىنى ئەمەلىيەت بىلەن بىرلەشتۈرۈپ سۆزلەش. يەنە مىسال بىلەن سۆزلەش، مىسال قانچە كۆپ بولسا چۈشۈنۈشلۈك بولىدۇ،ئۆزلەشتۈرۈش نىسپىتى يوقۇرى بولىدۇ،تۆۋەندە ئۇخلاپ قالىدىغانلار ئازراق بولىدۇ.
4.قانۇنىيەت ئۇقۇمىنى بالىلارغا قاتتىق سىڭدۈرۈش.ماتىماتىكا كىتابنى ئاچساق مەسىلىلەر نۇرغۇن لىكىن نۇرغۇنلىرىنىڭ ماھىيىتى،قانۇنىيىتى ئوخشاش،شۇنى ئىگەللىۋالسا،ئوخشۇشىدىغان باشقا مەسىلىلەرنى ئاسانلا چۈشۈنۈپ ئىشلىۋىتىدۇ،بالىلارنىڭ كاللىسىمۇ ئېچىلىدۇ،ئوقۇتقۇچىمۇ ھېرىپ كەتمەيدۇ.
مەن مائارىپتا ئەمەس ،شەخسى كۆزقاراش خالاس.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش