مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: naxtar007

ئالى مەكتەپتە ئۆقۇغانلار چوقۇم خىزمەتچى بولىشى كىرەكمۇ ؟؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95344
يازما سانى: 69
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 296
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 38 سائەت
تىزىم: 2013-4-24
ئاخىرقى: 2015-3-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 03:57:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ بىر ئالى مەكتەپ ئۇقۇغۇچىسى، ئىنتاھاندىن ئۆتۈپ يىراق يەرگە تەقسىم قىلىنىپ بارماسلىقنى  قارار قىلىپ، بىر شىركەتتە ئىشلەۋاتىمەن ،  ئەمما ئاتا- ئانام يەنىلا مۇقىم خىزمىتىم بۇلۇشىنى ئۈمد قىلغاچقا يەنە ئىنتاھان بىرىشكە مەجبۇر بۇلىۋاتىمەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95193
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 385
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 47 سائەت
تىزىم: 2013-4-21
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 05:36:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sirdax998 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-30 11:36 AM
ئوقۇغۇچىلارنىڭ بېسىمىمۇ ئاز ئەمەس.

يارايسىز

مەن بولسام ئالى مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ،بىر دوستۇمنڭ تەۋسىيەسى بىلەن مۇنبەرگە  
باش رەسىمى نىقابلانغان

كۆرۈش چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95353
يازما سانى: 116
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 293
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 63 سائەت
تىزىم: 2013-4-24
ئاخىرقى: 2013-8-11
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 06:19:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79754
يازما سانى: 2392
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11130
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 2785 سائەت
تىزىم: 2012-5-5
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 07:15:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
bodak010 يوللىغان ۋاقتى  2013-4-30 12:36 PM
ئۇقۇپ كەلگەندىن كىيىن چۇقۇم بىر كىشلىك خىزمەت بولمىسا  ...

ئۇلارئۇقۇپ كىلىپ خىزمەتكە ئۇرۇنلىشالمىسا ، ھۈكۈمەت ئۇلارنى  ياللانما ساقچى ، ئامانلىق قوغدۇغۇچى ، گۇندىپاي ، تازلىقچى ، ياللانما بازار باشقۇرغۇچى قاتارلىق خىزمەتلەر بىلەن تەمىنلەيدۇ .

ئۈزىنىڭ مەدەنىيتىنى ، تارىخىنى ، ئەجدادىنى ، كىملىكىنى ، ئىتقادىنى بىلمەيدىغان ۋە ئەۋلاتلىرىغا كۈڭۈل بۆلمەيدىغان مىللەتتىنمۇ بىچارە مىللەت يوق !
باش رەسىمى نىقابلانغان

كۆرۈش چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 50644
يازما سانى: 1110
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7260
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 279 سائەت
تىزىم: 2011-8-5
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 07:47:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
ھەرقانداق نەرسە زورلانسا ئەكىس تەسىربىرىدۇ دوسلۇقمۇ ھەم شۇ..
باش رەسىمى نىقابلانغان

كۆرۈش چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92050
يازما سانى: 180
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 417
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 70 سائەت
تىزىم: 2013-2-22
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 08:35:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 09:10:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
busara يوللىغان ۋاقتى  2013-4-30 08:35 PM
يىراق  يەر بولسىمۇ  ياخشى  يېزىلارنى  سىلەدەك  ئالى  مە ...

ما گەپقۇ توغرا لېكىن ھازىر ئاتا ئانىلارنىڭ ھەممىسى دىگۈدەك بالىسىنى ئۆزىنىڭ قىشىدا شەھەر بازارلاردا ئورۇنلاشسىكەن دەيدۇ(ئەمىلىيەتتە ھەممىمىزنىڭ شۇنداق قىلغۇمىز بار)، لېكىن سىز دگەندەك يېزىلارغا بېرىپ يېزا بالىلېرىنىڭ سەۋيەسىنى ئۆستۈرمىسە ئۇ بالىلار شۇ پىتىچە قېلىۋېرىدۇ.ئۇيغۇرنىڭ كۆپ قىسىم نوپۇسى يېزىدا تۇرسا ئۇنداق ھەممىسى شەھەرگە چاپلىشىۋالسا ،يېزا مائارىپى جۈملىدىن ئۇيغۇر مائارىپى تۈگەشمەمدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87856
يازما سانى: 493
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3579
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 548 سائەت
تىزىم: 2012-11-28
ئاخىرقى: 2015-2-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 09:21:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
barter يوللىغان ۋاقتى  2013-4-30 02:27 PM
مەنمۇ ئوقۇماسلىقنى قارار قىلىۋاتىمەن،بۇ كەسپىمدە ...

نېمىلا بولمىسۇن ئوقۇغاندىكىن ئاخىرغا چىقىرۋىتىڭ.ئوقۇغان بىلىم دىگەن خارلىنىپ قالمايدۇ ئەمەسمۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 10:16:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ بىر ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىسى ،پىداگوگىكا كەسپىدە ئوقۇيمەن،كەسپىمنى مەنمۇ ئانچە ياقتۇرۇپ كەتمەيمەن،يېڭى كەلگەن ۋاقتىمدا كەسىپ ئالماشتۇرۇشنى ئويلىغان ،لېكىن كېيىن باشقا كەسىپتىكى ساۋاقداشلىرىمنىڭ ئۆز كەسپىدىن ۋايساشلېرىنى كۆرۈپ ھەممە كەسىپ ئوخشاشكەن دەپ ئويلاپ قالدىم ھەمدە بىر قانچە پىكرى ئۇچۇق ئۆزۈمدىن چوڭ ئوقۇغۇچىلاردىن مەسلىھەت سوراپ كەسىپ ئالماشماسلىق قارارىغا كەلدىم  ،ھازىر شۇ كەسپىمدە ئۇقۇۋاتىمەن (مەكتەپنىڭ قوش ئۇنۋان ئېلىشقا يول قۇيىدىغان سىياسىتى بولغاندىكىن يەنە بىر ئۆزۈم ياقتۇرىدىغان كەسىپنى ئۇقايمىكىن دەۋاتىمەن ئاللا خالىسا).ھەممە ئادەمنىڭ ئۆزى ياقتۇرىدىغان كەسىپنى تاللىيالىشى ناتايىن ،مەسلە ئەشۇ تەستە كىلىدىغان پۇرسەتنى (ئالىي مەكتەپكە ئۈتۈشنى دىمەكچى)قەدىرلەشتە ،كەسپىڭىزنى ياقتۇرمىسىڭىز ياقتۇرماڭ،لېكىن ئۆزىڭىزنىڭ قىزىقىشىنى بايقاپ ئالىي مەكتەپتىكى زور مىقداردىكى بوش ۋاقتىڭىزنى ئالىي مەكتەپتىن ئىبارەت غايەت زور بىلىم غەزىنىسىدىن پايدىلىنىپ قىزىققان نەرسىڭىزنى ئۆگىنىڭ .ئەمدى تېمىدىكى سۇئالغا كەلسەك ،بۇ دۇستىمىز ئېيتقاندەك جەمىيىتىمىزدە كۆپ قىسىم ئاتا ئانىلاردا ئۇقۇپ كەلگەنىكەن چۇقۇم ھۆكىمەتنىڭ خىزمەت ئورنىدا ئىشلەش كېرەك دەيدىغان ئىدىيە مەۋجۇت ،بۇنى توغرا چۈشىنىشكە بۇلىدۇ ،لېكىن بۇ ئەھۋالنى بۇنداق  ھەل قىلىمەن دەپلا ھەل قىلىدىغان مەسىلە ئەمەس ،بۇنىڭغا بىر جەريان كېرەك .ھەممىمىزگە مەلۇم دۆلىتىمىز دېڭىز بۇيى رايونىدىكى بېيجىڭ ،شاڭخەي ،چىڭداۋ قاتارلىق شەھەرلەرنىڭ تەرەققىيات سەۋىيىسى ئىچكىرى رايونلارغا قارىغاندا (ئاپتۇنۇم رايونىمىزدەك جايلارنى دىمەكچى)زور دەرىجىدە ئالدىدا،شۇنىڭغا ماس ھالدا بۇ رايونلاردىكى ئۇقۇش پۈتتۈرىدىغان ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىلىرى ھەمدە ئۇلارنىڭ ئاتا ئانىلېرىدا خىزنەت ئىزدەيدىغان ۋاقىتتا ئالدىن ئويلىشىدىغىنى شەخسى كارخانىلار ،چەت ئەل كارخانىلىرى ،ياكى بولمىسا ئۆز ئالدىغا ئىگىلىك تىكلەش ،ئەڭ ئاخىرىدا بولمىغاندا ئاندىن دۆلەت مەمۇرىي ئورگانلىرى قاتارلىق ھۆكىمەت ئورگانلىرى.ئۇلار نىمە ئۈچۈن شۇنداق ئويلايدۇ ،چۈنكى كاللىسى ئىچىلدى چەت ئەلنىڭ ئىلغار ئىدىيىسىنى قۇبۇل قىلدى.شۇنىڭغا ماس ھالدا ئۇلار تاللىيالايدىغان  زور تۈركۈمدىكى شېركەتلەر بار  (بۇنداق دىسەم رىقابەت كەسكىن ئەمەسمىكىن دەپ ئويلاپ قالماڭ).(ئۇلار كەسىپ تاللىغاندىمۇ ئۆزى قىزىقىدىغاننى تاللايدۇ ئامال بار شۇڭا قىزىقىپ ئۆگىنىدۇ).ئاپتۇنۇم رايونىمىزدىمۇ يىقىنقى يىللاردىن بېرى مىللىي ئىگخلىكتىكى ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىلىرى قۇرغان شېركەتلەر بارلىققا كەلدى ،بۇمۇ بىزنىڭ ياشلىرىمىزنىڭ ،ئاتا ئانىلىرىمىزنىڭ كۆزى ئىچىلىپ شەخسى ئىگىلىكنىڭمۇ ئەگەر ئېلىپ كىتەلىسە ياخشى ئىش ئىكەنلىكىدەك پاكىتنى چۈشەندى چۈشىنىۋاتىدۇ ھەمدە چۈشەنگۈسى.
بۇ يەردە ئەڭ مۇھىمى يەنىلا بىزدەك ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىلېرى كېيىن مەيلى خىزمەت ئىزدەيلى ۋە ياكى ئۆزىمىز ئىگىلىك تىكلەيلى ئاۋال ئالىي مەكتەپتە ئاساسنى پۇخـتا سېلىش كېرەك ،دۆلەت تىلىنى ياخشى ئۆگىنەيلى(خەق بىلەن زاكۇنلىشالايسىز،بىلمىسىڭىز تۆتۈتلەپ تۇرىسىز )كەسىپنى ياخشى ئۆگىنەيلى.شۇنى قىلىڭ يەنە خىزمەت تېپىشتىن ئەنسىرەمسىز (دېمىسىمۇ خىزمەت تېپىشتىكى بەزى ئادىلسىزلىقلارغا كۆز يۇممايمەن ھەقىقەتەن چىدىغۇسىسز ئىشلار بار).تاپاممىغان تەغدىردىمۇ لېكىن سىزدە كەسپىي جەھەتتىن دەسمايە بار ،ھازىر شەخسى مىللي شېركەتلەرمۇ خېلى بولغاندىن كېيىن ئەۋال شۇ يەردە ئىشلەپ تۇرۇپ ،تەجرىبە توپلاپ ،ئاندىن كىيىنكى پىلانىڭىزنى قىلسىڭىزمۇ كېچىكمەيسىز. ئاتا ئانىلېرىمىزمۇ بارا بارا بىزنى توغرا چۈشىنىدىغان بۇلا ئاللا خالىسا!
يەنە بىر دەيدىغان گېپىم بارلىق  ئالىي مەكتەپ بالىلېرى كۆپىنچىسى يارىماس ئەمەس ،نەدىن كەلگگن سەپسەتە بۇ ،تۇغرا ھازىر نۇرغۇنلىغان ئىستۇدىنتلېرىمىز ئۆزىنىڭ نىمە قىلغىنىنى بىلمەيلا ئالىي مەكتەپ ھاياتىنى ئاخىرلاشتۇرۇپ ئاخىرىدا جەمىيەتتىن زاماندىن زارلىنىۋاتىدۇ ،لېكىن ياخشى ئۇقۇۋاتقانلېرىمۇ ھەرگخز ئاز ساندە ئەمەس.كۆپ سۆزلەپ قويدۇم ،كىرگگنلەر كۆرۈپ تىللاپ يۈرمەڭ ،شەخسى قارىشىم.
ئادىل ئىلمىي سۆزلىسىڭىز مانا مەن قېرىندىشىم !!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88419
يازما سانى: 267
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 994
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 101 سائەت
تىزىم: 2012-12-10
ئاخىرقى: 2015-1-23
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-30 11:11:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ھۆكۈمەت ئورنىدا ئىشلىسەم ئاللاھقا قۇلچىلىقىمنى بىلدۈرىدىغان نامازنى ئوقۇماسلىقىم كېرەككەن دەپ داۋاملىق ئوقىمىغان. دىننى چۈشەنگەندىن كېيىنلا. كۈنۈم ناھايتى ئوبدان. باشقىلار ھەرخىل گەپ قىلىپ باقتى ئەمما ئاللاھتىن تىلەپ تىرىشىپ يۈرۈپ باشقىلارمۇ گەپ تاپماس بولدى. ئاتا-ئاناممۇ كېيىن قانداق قىلىسەن دىمەيدىغان بولدى.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش